Zadzwonił do mnie jakiś pracownik w celu utrzymania klienta i jak mu powiedziałem , że przechodzę do netii to zamiast porozmawiać ze mną to zaczął szydzić z telewizji internetowej i cytuję: " te dekodery też mamy to jakieś gówno "
i życzył mi miłego wieczoru co za zjeb takiego jeszcze nie spotkałem. Tak pozbywają się klientów he he.
MiejscowośćTczew
~Przemek / 2022-08-23 11:19
Ocena: 1.50 / 5
Vetra wykupiła mutimedie i w tym roku 2022 przejęli siec. Odrazu zaczeły sie problemy z internetem. Wysoki ping nagle spadki prędkości albo rozłączanie do tego pare awari w tygodniu. po paru miesiacach niby cos naprawili na speed tesci internet niby jest ok ping się obniżył ale prawie codziennie nie ma Internetu po parę godzin. Infolinia twierdzi ze jest ok i trzeba wysłac technika co jest bzdura bo to ich oszczędności na technikach. Wcześniej ta siec działa bardzo dobrze i w roku może były z 2/3 przestoje i Internet był stabilny.
ODRADZAM KAZDEMU TE FIRME NAJGORSZY INTERNET JAKI MIALEM W ZYCIU A ZACZYDELEM OD MODEMU W TPSA.
ZaletyŻadne
WadyCałą firma to wada
MiejscowośćGdynia
~Nie lubie Vectry / 2022-08-23 00:01
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, Beznadzieja internet z ziemniaka ciągle zacina czasem nawet rozłącza. Ta firma powinna być z ziemią wyrównana, brak słów do was. BEZNADZIJA
ZaletyTa opcja nie powinna istniec jak nikt nie korzysta
WadyWszystko wad jest więcej niż ziarenek piasku na ziemi
MiejscowośćUstka
~YEBACVECTRE / 2022-08-22 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Yebane dno. W głupim csie skoki pingu +/- 20 do tego stały loss od 1 do 6%. Jesteście bandą nieudaczników którą przerasta takie coś jak stabilne łącze. Nie macie nic wspólnego z takim czymś. Dlatego proponuje w pizd* odsprzedać wszystko i zostawić to w innych rekach moze bedzie lepiej.
Zaletybrak
Wadywszyscy wiedzia
MiejscowośćTCZEW
~Sławek / 2022-08-22 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Dno, dno, dno i jeszcze raz dno. Ludzie zamiast usług tej firmy kupcie chomika przynajmniej coś fajnego będziecie mieli i spokojne nerwy.
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćPruszcz Gdański
~nie ujawniam danych / 2022-08-22 18:10
Ocena: 1.00 / 5
mistrzostwo świata w wyłudzaniu pieniędzy , płacę na czas a ciągle windykacje wysyłają wezwania do zapłaty dziwnych kwot , burdel w księgowaniu lub celowe działanie
Zaletyjakie zalety , łobuzerka
Wadyoszustwo
MiejscowośćMława
~Korpat / 2022-08-22 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to porażka jakich mało. Człowiek płaci rachunki za coś czego ciągle nie ma. Ciągły brak internetu i tym samym telewizji to tragedia. Ciągle resetowanie dekodera routera czy telewizora to jest tragedia. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy. Niestety musiałam podpisać z nimi umowę bo w budynku są ivh kable pociągnięte, ale zrobię wszystko żeby wrócić do mojego poprzedniego dostawcy internetu i tv
ZaletyBrak
WadyBrak internetu, żadnej pomocy technicznej, konsultanci tylko mowia i pomagają chwilowo. Totalna porażka
MiejscowośćNowa Ruda
~Tomasz / 2022-08-22 13:46
Ocena: 1.00 / 5
To zwykli oszuści wraz firma dialtone będą cie próbować oszukać nawet po zakończeniu umowy
Zalety Rak
WadyZdolności wyłudzania kasy
MiejscowośćGdańsk
~Mariusz / 2022-08-21 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam, na chwilę wyłączyłem prąd w celu wymiany gniazda, po ponownym włączeniu prądu, internetu już nie ma, pewnie trzeba czekać na obsługę, do poniedziałku, lepiej nic nie majstrujcie przy routerze w weekend
~Robert / 2022-08-21 11:22
Ocena: 2.25 / 5
Od 6 dni nie mam internetu. Konsultanci są bezradni. Vectra informuje, że trwają prace choć tak naprawdę nic się nie dzieje. Z niezależnych źródeł wiem, że technik, który obsługuje nasze osiedle jest na urlopie. Pierwszy raz spotykam się z takim lekceważeniem, a jestem wieloletnim odbiorcą usług Vectra. Nie chodzi oczywiście o urlop,
a o sposób podejścia do awarii. Nie pozostaje mi nic innego jak podziękować za współpracę i poszukać nowego dostawcy internetu.
WadyLekceważące taktowanie klienta indywidualnego - brak zrozumienia powagi sytuacji.
Systemowy brak możliwości podejmowania działań przez konsultantów, którzy powtarzają, że nie mogą nic zrobić.
MiejscowośćPiła
~Marcin / 2022-08-19 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Internet to dno. Mam umowę na 600 MB a w speed testach dochodzi do 350 MB. Do bloku doprowadzono światłowód i w piwnicy zrobiono rozdzielnie po kablu koncentrycznym. Śmiech na sali jeśli chodzi o prędkość w porównaniu np do Orange. Jak zrobią mi Orange na bloku to kończę z nimi współprace. POZIOM OBSŁUGI KLIENTA NA POZIOMIE STUDENTA ROLNICTWA W WIEKU 20 LAT. Dno i kilometr wodorostów.
ZaletyBRAK
Wadysłaba prędkość internetu
słaby chiński najtańszy ruter z Wifi
słaba infrastruktura (zwykły kabel koncentryczny/antenowy)
Reszty wad nie wymienie bo szkoda mi na to życia
MiejscowośćGrójec
~Marcin / 2022-08-19 17:28
Ocena: 1.50 / 5
Niestety internet stacjonarny bardzo niestabilny, brak konkurencyjnej oferty po skończeniu okresu obowiązywania umowy (wręcz gorsze warunki!).
I najważniejsze - fatalna obsługa klienta.
Przez wiele miesięcy namolne telefony bez lepszych ofert od pierwotnej a w momencie, gdy chciałem zrezygnować z usług celowe przedłużanie etapu potwierdzenia rozwiązania umowy ze strony Vectra.
Co więcej naliczanie opłat dlugo po rozwiązaniu umowy i od jakiegoś czasu brak możliwości kontaktu z żywym konsultantem - wszystkie linie obsługuje automat! Wszystkie.
NIE POLECAM!!! Trzymać sie z daleka.
WadyZa dużo by wyliczać
MiejscowośćLegionowo
~Imię / 2022-08-19 09:20
Ocena: 1.25 / 5
do wielkikot. Dokładnie ta sama sytuacja od kilku dni u nas, Vectra przejęła doskonale wcześniej działającego operatora Multimedia we Wrocławiu Wyłączyli kanały. Nam umowa wygasła, nowej nie podpisujemy, bo kiedy trwała umowa, nie przyjeżdżali do nas ze wsparcia technicznego mimo umówionych wizyt, żadnego przepraszam, czy poinformowania, że odwołują umówioną w swoim terminie wizytę, kosztem 15 petentów, których ja odwołałem dla wykonania ich usługi. Obecnie płacimy bez umowy, bo rachunki wystawiają, ale kanały wyłączyli, nie chcą przyjechać do wsparcia technicznego-miasto wojewódzkie, 21 wiek, centrum Europy, żałosne. Gdyby w tak ignorancki sposób lekarze, aparat władzy, administracja traktowali pacjentów i petentów, to wszyscy Polacy by poumierali na cito.
Zaletynie ma
Wadyżenujący poziom obsługi infolinii,udają, ze coś robią, brak wsparcia technicznego w przypadku awarii, ignorowanie klienta, internet często rozłącza.
MiejscowośćWrocław
~Qwe / 2022-08-19 07:51
Ocena: 2.00 / 5
Zasadniczo cyrk….
Proszę automat o rozmowę z konsultantem, to dalej jest śpiewka, że „ona to potrafi mi pomóc”
Mówili, że się skontaktują, ale oczywiście, gdybym ja nie zadzwoniła, to wszystko by się rozeszło
Nikt nie potrafił mi pomóc, a na końcu pan monter (który miał przyjść dzień wcześniej, ale oczywiście mnie nie poinformował) powiedział, że się nie da i poszedł
I tym sposobem zmarnowano mi cztery dni
MiejscowośćToruń
~True / 2022-08-17 18:26
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie jestem w trakcie wypowiadania umów z tą firmą krzak. Obsługa telefoniczna bez żadnej kompetencji, zebrani z łapanki, nic nie wiedzą. A co najgorsze to robią ukryte pseudo "promocje". Składam reklamacje i zawiadomienie do UOKiK.
Stanowczo odradzam.
ZaletyNiestety brak
Wadyobsługa to jedna wielka katastrofa, ukryte "promocje", jak na tak słabe usługi to bardzo drogo
MiejscowośćGdańsk
~Damian / 2022-08-17 16:42
Ocena: 5.00 / 5
jestem zadowolony z usług Vectry. Internet na pomiarze ma ponad 500 MB. Ale i tak wyłączyłem 5G bo zasięg jest tylko w jednym pokoju. Używam tylko 2G lepszy zasięg na mieszkaniu i ponad 100 MB wystarczy. Internet nigdy nie przerywa. Może to zależy od lokalizacjii. Powiększe sobie pakiet o TV.
ZaletyInternet 5G do 500 mb. Serwis ok - zakładanie netu. Poprzedni właściciel mieszkana miał internet tv i tel z Vectry i był zadowolony.
WadyAkurat u mnie nie ma...
MiejscowośćBytom
~darek / 2022-08-17 14:36
Ocena: 1.00 / 5
ok krótko i rzeczowo to jakbym był z PiS ,jakiś czas temu przedłużałem umowę to będzie jakieś 17 miesięcy temu , nawet nie sadziłem że taki szajs ,bo nawet nie wykonano tak jak było to uzgodnione .Miał być modem do telewizora a wyszło że nie da rady tak stwierdził monter bo LG to maja do siebie , i tu schody dekoder co nie byłem przygotowany na jego lokalizacje .Najbardziej zabawne że rozmawialiśmy że abonament bez zmian .Tu zaskoczenie dzisiaj odbieram telefon że mam zadłużenie mam na kwote 200 paru złotych no bo podniesiono mi opłatę o 15 złoty a to ciężko jakiś monit wysłać .No właśnie bo ja jestem pan i władca .
Na koniec uprzedzam tych w Vectry że ja rozmawiać z automatem nie będę rozmawiać . pocztę po co wam podawać
Zaletykicha
Wadykicha
Miejscowośćolsztyn
~Jasiek / 2022-08-17 14:05
Ocena: 2.25 / 5
awarie - brak informacji o naprawach - rozmawiasz z prawie botem - nic nie potrafi odpowiedzieć - za każdym razem ta sama procedura którą wykonuję automatycznie już jak jest problem - pomimo wykonania jej 5 min przed rozmową jest "nakaz" wykonania ponownie. Prośba o rozmowę z kimś kto się coś zna - nie ma takiej możliwości. Wyjaśnienia zaległości - również z automatem rozmowa (tak widzi nasz system i zero innej rozmowy). Nie logując się na panel klienta nawet przez 5 lat nie będziesz wiedział o niedopłacie tylko kolejne doliczne odsetki. Czy wg prawa nie powinno być tak, że faktura wystawiana jest na kwotę jaka jest saldem rachunku? czy mam nadpłatę czy niedopłatę kwota jest taka sama i jak to Pani stwierdziłą - nie informujemy sami klienta o stanie rachunku tylko i wyłącznie jeżeli klient sam się do nas zgłosi otrzyma taką informację. Jest bardzo wiele wad - opisane są te z tego miesiąca. Jeżeli macie możliwość wyboru - zastanówcie się.
MiejscowośćWarszawa
~Urzytkownik Vectry/Gówna / 2022-08-17 12:37
Ocena: 1.25 / 5
Odradzam każdemu tej głupiej firmy, od lat płacę za internet 600mb/s a otrzymuję ledwo 240~ mb/s
Po zadzwonieniu na obsługę klienta typ mi mówi że tylko 50% prędkości jest gwarantowane (na kablu i na wifi).
Nie polecam nikogo pracującego w vectrze.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Sensei / 2022-08-17 11:44
Ocena: 4.75 / 5
Widze każdy ma ten sam problem że internet sie zacina. Ja do niedawna też i juz szczerze byłem wsciekły bo wywalało non stop ale w ustwianich routera wyłączyłem radio 2.4g i zostało samo 5g i teraz wszystko śmiga. Polecam tak zrobić