Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4585 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2022-11-08 15:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, internet tragedia, TV jak sobie chcą, nie polecam.
    MiejscowośćPiastów
  • ~Isia / 2022-11-08 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniają umowy i cenę usług beż informowania klienta. Bezczelnie konsultanci. Ta telewizja i obsługa która tam zatrudniają to dno. Patalogie tam zatrudniają.
    WadyWadliwy dokoder który ciągle trzeba wymianac, router który ciągle się zawiesza, słaby sygnał, oszukują co do siły i sygnału internetu. Inne kanały niż w podawanej ofercie. Bezczelna obsługa klienta nanpoziomie poniżej krytyki. Zmiana stawek za uslugi bez informowania klienta. Takie traktowanie klientów
    MiejscowośćRadom
  • ~grt / 2022-11-08 14:40
    Ocena: 2.75 / 5
    widać konkurencja daje promocje na święta i mistrzostwa świata w piłce nożnej 2022 .vectra nic jak poprzednicy multimedia polska tak samo robią traktują ludzi jak skarbonkę bez dna .A promocja to nie istnieje
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie
    MiejscowośćKalisz
  • ~Emilia / 2022-11-07 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma kant i oszust, nie dajcie się nabić w butelkę, w salonie pięknie mówią tylko zapominają dodać że nie mozna odstąpić od umowy jak się podpisze umowę w salonie, nagrywajcie swoje rozmowy bo od nich nie uzyskacie nagrania dobrze że ja mam nagrane.
    ZaletyBrak
    WadyDużo słaby internet, brak podlonczenia telewizji chociaż mam ją w umowie
    MiejscowośćŁomża
  • ~kerraj / 2022-11-07 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia dotyczy obsługi klienta w centrali w Gdyni.
    Nie wiem jak wygląda tam rekrutacja pracowników, ale chyba z łapanki.
    Nie czytają korespondencji ze zrozumieniem, a wejście w system głębiej niż ja to widzę na swoim komputerze to już ponad ich umiejętności.
    Przykład:
    Piszę w korespondencji o opłacie instalacyjnej, a Pani informuje mnie o opłacie aktywacyjnej i abonamencie, a na koniec informuje mnie, że mam zapłacić naliczone odsetki karne w terminie, mimo iż stan zadłużenia wynosi 0zł(zero)
    bo nie mam żadnych faktur do opłacenia.
    ogólnie tragedia.
    Zaletyjeszcze nie poznałem
    Wadyobsługa klienta w centrali
    MiejscowośćRadom
  • ~xyr / 2022-11-05 12:30
    Ocena: 2.50 / 5
    widać jedno brak informowania rzetelnego o zmianach w ofercie programowej 2022 oraz o awaria radia że jena ze stacji radiowych znika dlaczego ?
    Zaletystabilna cena i pozostałe tv i radio .
    Wadybrak informacji rzetelnej o zmianach .w biurze abonenta dramat brak kompetencji pracowników i kierownika .
    Miejscowośćkalisz
  • ~user / 2022-11-04 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutny brak szacunku do klienta.
    Niewiedza pracowników infolinii - wprowadzanie w błąd, brak jakiegokolwiek przepływu informacji u nich wewnątrz.
    Problemy z dodzwonieniem się na infolinię.
    Zaletybrak
  • ~Aleksandra / 2022-11-03 21:05
    Ocena: 4.25 / 5
    Ja zakończyłam już umowę z Vectrą dlatego mogę napisać całkowicie bezstronną opinię. Przez te 8 lat internet był niezawodny bardzo rzadko były awarie szybkość tego internetu już teraz nie porywa ale usługa wykonana była solidnie łatwy kontakt z obsługą przez Facebooka który naprawdę rzadko był potrzebny. Zmieniłam firmę i bardzo tego żałuję
    ZaletyCena, bezawaryjność
    WadyŻadne
    MiejscowośćGliwice
  • ~pawel / 2022-11-03 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, postanowili mnie naliczyć za sprzęt, który po zakończeniu umowy zdałem ale go zgubili. 770 zł za sprzęt do utylizacji. Kilka godzin tłumaczenia przez telefon, za każdym razem z innym konsultantem, wszystko na nic.
    Musiałem przerwać wyjazd służbowy, wrócić do Gdańska, wydobyć potwierdzenie, bo już zaczęli nasyłać firmę windykacyjną. Oczywiście do żadnego zadośćuczynienia się nie poczuwają.
    A co do jakości świadczonych usług- internet na żenującym poziomie. non-stop awarie, prędkość dramatycznie niska
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Niezadowolony klient / 2022-11-03 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej kiedykolwiek byłam, jestem w niej od wczoraj i mam tylko same problemy. Karta powinna być aktywna od razu (tak było u innych operatorów), a tu musiałam czekać do 13:00 ????. Nie miałam ani telefonu ani internetu. Maskara. Jak już wczoraj aktywowali jakiś nowy, super pakiet, gdzie miało być wszystkiego więcej, tak dziś o 06:00 rano wyłączyli mi internet i zablokowali telefon że niby pakiet mi się skończył i wszystko wykorzystalam. Super w niecałą dobę tak? Masakra większego bagna jeszcze nie spotkałam. Nic tylko zrywać umowę z takim beznadziejnym operatorem????????????
    ZaletyŻadne
    WadySame
    MiejscowośćGdynia
  • ~Szymon / 2022-11-02 20:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeśli chodzi o Internet paranoja. Nieb ważne czy w dzień czy w nocy strasznie się zawiesza. Cena za ten internet nawet 1 bym nie zapłacił, obsługa w Kartuzach nie ma żadnego pojęcia.
    ZaletyTelewizja
    WadySłaby internet z dużymi lagami
    MiejscowośćKartuzy
  • ~tsa / 2022-11-01 21:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszukują na internecie musiałem zwiększyć na 600 m/b bo przy 300 miałem w porywach 150 teraz mam 300 przy 600!!
    Robią sobie kpiny z klientów i tak też piszą w regulaminie że minimalne łącze nie mniej niż 40% łącza:) Nie mam innych opcji i muszę dać się rolować. Tak że jak potrzebujecie konkretnej ilości łącza bierzcie pakiet wyżej takie to oszustwo marketingowe tego gówna VECTRY. A temat rozdzielczości telewizji to temat rzeka na kilka stron nawet nie chce mi się pisać...
    Zaletyżadnych
    Wadycena, internet, rozdzielczość kanałów HD 4K
    MiejscowośćElbląg
  • ~Joana / 2022-10-31 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mało osób do obsługi indywidualnej, obsługa powoła, ponad pół godziny jeden klient gatki szmatki zero dynamiki obsługi bla, bla bla brak profesjonalizmu
    ZaletyBrak
    WadyPowolna obsługa bezposrednia
  • ~Piotr / 2022-10-30 16:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Moja poprzednia opinia była bardzo negatywna. Zgodna jednak z faktami. Teraz też oddając sprawiedliwość faktom będzie pozytywną. Co do niezawodności w chwili obecnej jestem ostrożny, z tego powodu tylko 3 gwiazdki. Ale do rzeczy.
    Wszystkie zgłoszone przeze mnie uwagi zostały sprawdzone i naprawione. Rzeczywiście jeden ekspert chciał naprawić usterki przez zmianę kabelka czy też zmiany ustawień na playerze, którego nie używałem ????????????. Całe szczęście jest grupa młodych i profesjonalnych fachowców, którzy wiedzą co i po co robią. Miałem szczęście i w końcu na nich trafiłem. Niestety nie pamiętam imion ale szacunek dla ich wiedzy i gorące podziękowania.
    W tej chwili wszystko działa bardzo dobrze. Gdyby ten stan rzeczy się utrzymał to gorąco polecam każdemu..
    ZaletyWszystko, obecnie, zgodnie z oczekiwaniami. Dodatkowo dla mnie super oferta od programów sportowych poprzez HBO i Canal. Cena przy takiej kompilacji plus internet też odpowiednia
    WadyW chwili obecnej brak.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Eron / 2022-10-29 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia od tygodnia i internet mi nie dxiała strona odpala się 5 minut a gry mi nie chodzą
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćElbląg
  • ~Basia / 2022-10-29 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostawić Seniora na 2 tygodnie bez telefonu (niema takiego numeru)to chyba moze tylko Vectra. Z pewnością super wykształceni specjaliści pracuja dla innych firm a w Vectra tylko studenci którzy niemaja pojecia o technice.
  • ~rob / 2022-10-28 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    ....!!!!!!!!! dno......!!!!!!!!!!! . .awaria za awarią....tylko ceny potrafią podnosić !!!!
    MiejscowośćJawor
  • ~Daw / 2022-10-27 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrywa internet po kilka razy dziennie. Mimo telefonów nic nie potrafia na to poradzic
    ZaletyNie ma
    Wady1/10
  • ~Bartek / 2022-10-26 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem nakładają kary finansowe nie wiadomo za co.Ogólni złodzieje
    MiejscowośćGdynia
  • ~AntyVectra / 2022-10-26 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno okradanie klienta z pieniędzy wypowiedzenie umowy miesiąc przed zakończeniem a Vectra twierdzi że jest to zerwanie umowy i naliczanie kosztów.Zostałem okradziony przez głupotę jakiegoś niewykwalifikowanego sprzedawcę zostałem naliczony na kwotę 800zł za zerwanie niby umowy oraz sprzęt .Obsługa klienta to jest żenada nie istnieje zero kontaktu z telefonu oraz na maila .Ostrzegam kolejnych klientów przed podpisaniem umowy bo pózniej będzie wielki problem.Moja opinia jest taka że klient który odchodzi od tego dostawcy dostaje karę w postaci dziwnie naliczanych kosztów
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319