Mało osób do obsługi indywidualnej, obsługa powoła, ponad pół godziny jeden klient gatki szmatki zero dynamiki obsługi bla, bla bla brak profesjonalizmu
ZaletyBrak
WadyPowolna obsługa bezposrednia
~Piotr / 2022-10-30 16:24
Ocena: 4.50 / 5
Moja poprzednia opinia była bardzo negatywna. Zgodna jednak z faktami. Teraz też oddając sprawiedliwość faktom będzie pozytywną. Co do niezawodności w chwili obecnej jestem ostrożny, z tego powodu tylko 3 gwiazdki. Ale do rzeczy.
Wszystkie zgłoszone przeze mnie uwagi zostały sprawdzone i naprawione. Rzeczywiście jeden ekspert chciał naprawić usterki przez zmianę kabelka czy też zmiany ustawień na playerze, którego nie używałem ????????????. Całe szczęście jest grupa młodych i profesjonalnych fachowców, którzy wiedzą co i po co robią. Miałem szczęście i w końcu na nich trafiłem. Niestety nie pamiętam imion ale szacunek dla ich wiedzy i gorące podziękowania.
W tej chwili wszystko działa bardzo dobrze. Gdyby ten stan rzeczy się utrzymał to gorąco polecam każdemu..
ZaletyWszystko, obecnie, zgodnie z oczekiwaniami. Dodatkowo dla mnie super oferta od programów sportowych poprzez HBO i Canal. Cena przy takiej kompilacji plus internet też odpowiednia
WadyW chwili obecnej brak.
MiejscowośćElbląg
~Eron / 2022-10-29 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia od tygodnia i internet mi nie dxiała strona odpala się 5 minut a gry mi nie chodzą
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćElbląg
~Basia / 2022-10-29 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Zostawić Seniora na 2 tygodnie bez telefonu (niema takiego numeru)to chyba moze tylko Vectra. Z pewnością super wykształceni specjaliści pracuja dla innych firm a w Vectra tylko studenci którzy niemaja pojecia o technice.
~rob / 2022-10-28 23:13
Ocena: 1.00 / 5
....!!!!!!!!! dno......!!!!!!!!!!! . .awaria za awarią....tylko ceny potrafią podnosić !!!!
MiejscowośćJawor
~Daw / 2022-10-27 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Zrywa internet po kilka razy dziennie. Mimo telefonów nic nie potrafia na to poradzic
ZaletyNie ma
Wady1/10
~Bartek / 2022-10-26 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem nakładają kary finansowe nie wiadomo za co.Ogólni złodzieje
MiejscowośćGdynia
~AntyVectra / 2022-10-26 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno okradanie klienta z pieniędzy wypowiedzenie umowy miesiąc przed zakończeniem a Vectra twierdzi że jest to zerwanie umowy i naliczanie kosztów.Zostałem okradziony przez głupotę jakiegoś niewykwalifikowanego sprzedawcę zostałem naliczony na kwotę 800zł za zerwanie niby umowy oraz sprzęt .Obsługa klienta to jest żenada nie istnieje zero kontaktu z telefonu oraz na maila .Ostrzegam kolejnych klientów przed podpisaniem umowy bo pózniej będzie wielki problem.Moja opinia jest taka że klient który odchodzi od tego dostawcy dostaje karę w postaci dziwnie naliczanych kosztów
MiejscowośćPoznań
~csrss / 2022-10-26 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy
MiejscowośćŻary
~Julita / 2022-10-26 18:14
Ocena: 2.00 / 5
Od wczoraj nie można skorzystać z telewizji o nie wiadomo co się dzieje i czy i kiedy naprawia poza tym żadnej informacji, że nie wspomnę o przeprosinach
MiejscowośćŚwiebodzin
~Kasa / 2022-10-24 16:45
Ocena: 1.75 / 5
Oferta 300 mb,jest nawet na stronie.
Idę do placowki,nie ma takiej oferty...
Za miesiąc dalej wisi na stronie.
Mail i chce wyjaśnień.
Odp.
Oferta na ulotkach nie stanowi oferty handlowej.
Debili z ludzi robią.
ZaletyKabel
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWalbrzych
~Dariusz / 2022-10-24 11:47
Ocena: 3.25 / 5
Totalna pogarda dla klientów. Proste sprawy przekraczają komppetencje większości pracowników.Brak elementarnych zasad przyzwoitości.Żeby doczekać się na umówioną wizytę montera potwierdzoną wiadomością sms.należy wykorzystać urlop wypoczynkowy.Nikt Was nie powiadomi dlaczego monter nie dotarł a tym bardziej nie przeprosi za zaistniałą sytuację. Poziom obsługi wieloletniego klienta to istna tragedia i żenada.
ZaletyCena,jakość tv,internet średni.
WadyNie istnieje coś takiego jak obsługa klienta.Powiem ignorancją oraz arogancjao w stosunku do klienta to w moim przypadku norma.
MiejscowośćRadom
~Piotr / 2022-10-22 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny dzień zmagań z Vectra. OSTRZEGAM. Smart 4k., kolejne zgłoszenie, że nie ma możliwości odbioru tv. Zabawny Pan z Vectry po rozmowie telefonicznej miał zgłosić awarię i chyba to zrobił ponieważ całe 40 minut wszystko działało prawidłowo. I to jest niewątpliwie sukces Vectry 40 minut na 22 dni. Zdecydowanie odradzam vectrę w wydaniu smart 4 k. I następne relacje wkrótce.
ZaletyBrak
WadyFirma nie jest w stanie realizować umowy. Porażka. Totalny syf.
MiejscowośćElbląg
~Jakub / 2022-10-22 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Vectra S.A. wprowadziła mnie w błąd. Dostałem ofertę na maila na którą się zdecydowałem i podałem swoje dane osobowe do umowy i umówiliśmy się na termin montażu. Technik musiał przychodzić 3 razy, ponieważ dwa razy router który podłączał nie działał. Podczas podpisywania umowy zgłosiłem technikowi że nie do końca rozumiem umowę bo nie ma jasno napisane jaką kwotę mam płacić a on stwierdził że wszystko jest zgodne z wcześniejszymi ustaleniami. Faktury przychodzą na kwotę wyższą niż w ofercie oraz miałem mieć 3msc usługi za 2 zł! Vectra pierwszą reklamację odrzuciła ponieważ nie widzą problemu. Osoby oszukane w podobny sposób proszę o kontakt graczyk.j99@gmail.com
MiejscowośćKutno
~Dorota / 2022-10-20 15:38
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzanie w błąd klienta. Rozwiązanie problemu przez infolinię niemożliwe, odsyłają bez końca do kogoś innego lub się rozłączają. Szczerze odradzam.
ZaletyBrak.
WadyZbyt wiele.
MiejscowośćGłogów
~Nautilus / 2022-10-19 10:49
Ocena: 2.25 / 5
Ludzie nie dajcie się nabierać na nową ofertę od Vectry Internet 1.2Gb
Tak też zrobiłem i okazało się że Vectra w swojej ofercie do tego internetu daje router który obsługuje max 1Gb i nigdy nie uzyskacie prędkości większej nawet jeśli wasz sprzęt na to pozwala .
By było ciekawiej z ofertą wciskają umowę ze wyżej wymienione prędkości mogą być 40% niższe tzn.ze starali się zrobić tzw dupochron jeśli ludzie zaczną marudzić że nie osiągają 1.2 GB.
Ta sprawa powinna trafić do rzecznika praw konsumenta.
Równie dobrze mogą w reklamie podać 2Gb a sprzedawać nadal 1GB z adnotacją że zapewniają minimalną prędkość na poziomie 50% wykupionego abonamentu i jak to się mówi rączki czyste ale czy na pewno niema na nich nocnych?
Ciekawe jak prawo na to patrzy.
WadySzybkość internetu jest zakłamana
Fatalna obsługa każda rozmowa z innym konsultantem a czas oczekiwania minimum 40min.
MiejscowośćPoznań
~Grzegorz / 2022-10-18 16:36
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dzisiejszym miałem mieć podłączony internet w godzinach 8-10 czekałem cierpliwie na kontakt jednak nikt do mnie nie zadzwonił. Więc zadzwoniłem sam i dowiedziałem się że brakuje jakiś dokumentów gdzie nikt się ze mną nie kontaktował i usługa nie zostanie wykonana Wcześniej była podobna sytuacja tylko że czekając na instalatora zadzwoniłem i zostałem poinformowany że też nie podłączą internetu gdyż była tam usługa internetowa przez wynajmującego mieszkanie. Zostałem poinformowany że jako właściciel mieszkania mogę być podłączony do tego internetu gdyż osoba wynajmująca już wypowiedziała umowę. Byłem pewny że Vectra to firma profesjonalnie i rzetelnie podchodzi do klienta ale jestem zniesmaczony całą sytuacją i zastanawiam się jednak czy chcę mieć usługę w Waszej firmie. Nadmieniam że to już 2 raz gdzie córka ma upoważnienia na podpisanie umowy nie poszła na zajęcia. Do chwili obecnej jestem zdziwiony postawą i niekompetencją tej firmy tzw vectry . Nie polecam a wręcz odradzam
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćGdańsk
~Hagah / 2022-10-18 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Gówno jakich mało. Wzięłam internet plus dwa wzmacniacze na mieszkanie około 40m, w niektórym miejscach nie ma zasięgu. 2 dni po podłączeniu wyskakuje ,, połączone, brak internetu”
Idąc do salonu z myślą, źe chce odstąpić od umowy okazało się, że nie można. 14 dni maja osoby, które podpisały umowę przez internet lub telefon.
Nie polecam!!!!
ZaletyNie ma
WadyGowno po całości
MiejscowośćRybnik
~Margo / 2022-10-18 15:36
Ocena: 1.25 / 5
Dziadowska firma. Celowo wprowadzają ludzi w błąd. Na stronie jak byk jest oferta telefonii komórkowej w każdym pakiecie przez 3 miesiące abonament za 1 zł. Po przeniesieniu oczywiście jest pełna opłata od pierwszego miesiąca i ich zdziwienie, o co mi chodzi właściwie! Nie odpisują na zgłoszenie i nie informują o wyniku złożonej reklamacji. Potwierdzam wcześniejsze głosy, że obsługa klienta to KATASTROFA!
MiejscowośćLegionowo
~Kacper / 2022-10-17 17:01
Ocena: 2.50 / 5
KOnsultant Vectry ktory twierdzi ze ma specjalna oferte po polubieniu jego profilu na FB wysyla umowe znacznie gorsza od oferty. Potem 0 kontaktu mimo obetnicy zmiany umowy.