MiejscowośćLegnica
strona 61 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
-
~Marcysia / 2022-11-21 21:08
Drodzy Klienci Vectra podpowiem co należy zrobić w przypadku rezygnacji usług / Internet, TV /. Rozmowę z Konsultantem infolinii Vectra zawsze nagrywaj, ponieważ Vectra nagrywa systemowo wszystkie rozmowy poproś aby osoba wyraźnie się przedstawiła /imię i nazwisko/ TY również przygotuj swoje dane pesel i numer abonencki, numer umowy etc/. Złóż na telefon wypowiedzenie umowy, zapytaj czy nadal obowiazuje 1 miesiąc do wygaśnięcia umowy. Upewnij się u konsultanta czy w systemie od teraz jest już odnotowane i przyjęte Twoje wypowiedzenie umowy. Zaznacz w tej rozmowie ze ruter/modem zdasz w ustalonym przez konsultanta okresie wypowiedzenia w punkcie BOK na pisemny protokół zdawczo-odbiorczym. UWAGA1 Kiedy nadal dostajesz rachunki a wypowiedzenie nagle znika z systemu i nikt NIC nie wie o twoim wypowiedzeniu to wówczas napisz na email do VECTRA SA /zrób pismo urzędowe czyli w górnym lewym rogu twoje dane adresowe data Poniżej nagłówek VECTRA SA ,adres firmy/ Nagłówek tłustym drukiem Skarga na BOK , poniżej PODAJ DATĘ I GODZINĘ ROZMOWY TELEFONICZNEJ Z KONSULTANTEM /PODAJ JEGO IMIE I NAZWISKO tj. OOSOBY KTÓRA PRZYJEŁA TWOJE WYPOWIEDZENIE. Poproś o kontrolę nagrania jako dowód wypowiedzenia umowy. W Piśmie do Vectra w UZASADNIENIU podaj numer klienta, numer umowy, oraz numer telefonu oraz datę tj dzień i dokładną godzinę kiedy wypowiadałeś umowę na infolinii , wiadomo rozmowa była rejestrowana zarówno w systemie Vectra jak i przez Ciebie. Kiedy dostaniesz odpowiedz od Dyrekcji Zarządu Vectra SA SPODZIEWAJ SIĘ ZE SPRAWDZĄ NAGRANIA I ZWRÓCĄ CI PIENIĄDZE OD CHWILI WYPOWIEDZENIA UMOWY. DOSTANIESZ do domu NA PIŚMIE PIEKNE PRZEPROSINY ....I TWOJ KOSZMAR SIĘ SKONCZY...PS. Koniecznie weź kopie protokołu kiedy osobiście oddajesz Router w najbliższym punkcie BOK/ Mam satysfakcję ze wygrałam z Nimi! -
-
~Wkurzona / 2022-11-21 09:13
Jak tylko wygaśnie mi umowa z nimi nie przedłużę z nimi korzystania z usług. Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Wkurzona / 2022-11-21 09:07
Przez 3 lata korzystania z usług byłam zadowolona aż do dziś kiedy narobili mi takich problemów ze głowa mała. Czuję się oszukana przez nich. Przenosiłam swoje usługi na inny adres zamieszkania i od tego dnia mam z nimi kłopoty. Nie dość że konsultant z którym rozmawiałam nie dopełnił formalności technicznych to jeszcze zostałam przez niego wprowadzona w błąd za co teraz muszę ponieść konsekwencje i chcę by wszyscy wiedzieli o tym jak niekompetentna jest ta firma. Podczas rozmowy telefonicznej gdy pytałam się o formalności przeniesienia usług zostałam poinformowana że nie poniosę konsekwencji finansowych. Nie poinformował mnie że muszę zdać urządzenia. Nawet nie mam słów by to opisać. Umowa wcześniejsza została zamknięta trzy miesiące później od dnia mojej rezygnacji i naliczone rachunki mimo że z tamtych usług nie korzystałam. Doliczono mi koszty za zerwanie umowy mimo że ponoć miałam nic nie ponosić oraz koszty za niezwrocony sprzęt. Mało tego moje obecne świadczenia są źle rozliczanie pomimo że w tytule przelewu wpisuje nr faktury. Dlatego nie polecam świadczenia usług od tej firmy!!! Oby moja sytuacja w jakiej się znalazłam była przestrogą dla ich przyszłych klientów.
W dodatku komunikacja z nimi to totalna porażka a ich wirtualna konsultantka nie zastąpi człowieka w rozwiązaniu problemów.ZaletyBrakWadyJest ich mnóstwo! -
~wojtek / 2022-11-20 22:25
Każdemu kto chce przenieść swój numer telefonu komórkowego nich polecam mówić wyraźnie ze się chce to a to ja powiedziałem ze chce abonament za 14,99 dostałem na 24 miesiące taki chociaż był na stronie ze pierwsze 3 miesiące są po 1zł ,ale tego już nie powiedziałem ,nastepnie przenosiłem numer 3 miesiace bezskutecznie inaczej z daleka od tej firmy nie mozna z nikim sie dogadac pisza ponawiaja i nic to nie zmienia nigdy nic gorszego mnie w życiu nie spotkało dajcie 5 zł wiecej i miejscie ok nie polecam z całego serca ZaletybrakWadymasa konsultanci dawno zmarli brak kontaktu z kimkolwiek żywym -
~AdamP / 2022-11-17 19:01
porażka , mam internet abonament 600mb/s a otrzymuję 30-40 mb/s , żaden technik nie może sobie z tym poradzić , odpisują na zgłoszenia reklamacyjne co mam zrobić ale to nic nie pomaga . MiejscowośćSzczecinek -
~MIRZET / 2022-11-17 06:58
Vectra = dziadostwo!
Kłamią. Na pytanie czy przesyłają filmy 4K z dźwiękiem Dolby Atmos usłyszałem, że zależy to tylko od telewizora. Nie przesyłają. Rozdzielczość co najwyżej 1080p. Dźwięk również co najwyżej stereo. Sprzedają dekoder 4K a nie oferują filmów 4K.
Księgowanie wpłat przez Vectrę to bandytyzm księgowy. Dekretują wpłaty niezgodnie z dyspozycją wpłacającego.
NIE POLECAM tej firmy!ZaletyNie mam.WadySzkoda pisaniaMiejscowośćOlsztyn -
~Mały / 2022-11-16 19:49
Nie polecam korzystać z tej firmy. Obsługa bez żadnej kultury. Internet słaby w porównaniu do innych dostawców. ZaletyBrakWadyZbyt wiele żeby tu zmieścić.MiejscowośćBiałystok -
~Kiwi / 2022-11-16 19:17
Cały czas problemy. Obsługa poniżej wszystkiego, chamstwo to mało powiedziane. ZaletyBrakWadyInternet, obsługa klientaMiejscowośćBiałystok -
-
~Aleks / 2022-11-16 00:22
Internetu nie da sie uzywać, ciągle go urywa, ping mniejszy niż 100 to jest cud, pobieranie jakiegoś pliku 1gb trwa ponad godzine. ZaletyNie ma takichWadySłaby internet, wysoka cena jak do jakościMiejscowośćGdańsk -
~Marek Kukla / 2022-11-15 14:43
Dramat jeśli chodzi o obsługę klienta. Wyłączyli mi bezpodstawnie usługę i przez 1,miesiąca nie potrafili je przywrócić. Faktury oczywiści wystawili z zadośćuczynieniem 5 zł WadyObsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Malmacka / 2022-11-14 20:07
W tej firmie zawodzi wszystko co tylko jest możliwa a jak wypowiedziałem umowę to po dwóch dniach nie działa już nic ani net ani tv mimo wydzwaniania do obsługi klienta, polityka firmy wręcz wspaniała. Banda oszustów.... ZaletyBrakWadyMnostwoMiejscowośćSzczecin -
~e / 2022-11-14 08:40
najgorsza obsulga klienta jaka mnie w zyciu spotkala. Nie, nie byla to jednorazowa sytuacja. Po prostu ich polityka firmy jest totalnie anty-konsumencka. ZaletybrakWady- obsluga klientaMiejscowośćWrocław, -
~Kamila / 2022-11-14 08:24
Ostrzegam przed firmą Vectra! Notoryczny przerwy w dostawie Internetu, usterki z soboty naprawiany po kilku dniach. Ciężko rozwiązać umowę bez kosztowo, jedyne zadośćuczynienie to korekta faktura na 5zł . Jeśli ktoś chce pracować z domu to lepiej niech rozejrzy się za konkurencją ZaletybrakWadynotoryczne awarie trwające po kilka dni -
~Wkurzony po dłuższym czasie / 2022-11-13 21:23
Codziennie są problemy z internetem- bardzo słabe połączenie, zrywa je co chwilę. W zasadzie internet pojawia się tylko na chwilę. Niech ich szlag. Wszystko ma swoje granice. Życzę im, żeby ich firma przy takiej kiepskiej jakości upadła. ZaletyBrakWadyWadą jest po prostu słabość internetu i to taka słabość, że w zasadzie niby jest, a go nie ma. -
~Ja ją / 2022-11-13 15:35
Nie polecam tej telewizji zacina się internet blokuje co miesiąc wystawiane faktury 31 każdego dnia a po terminie 10 dni już wylanczaja telewizję nikt z nas nie otrzymuje pensji wcześniej ja mam 10 każdego miesiąca a muszę siedzieć bez telewizora choć faktura zapłacona a do nich nie dotarła jakąś poprostu żenada ZaletyBrakWadyWszystkie mozliweMiejscowośćTorun -
~Nowy Klient / 2022-11-09 21:37
Jestem nowym klientem, słabo, nawet nie wysyłają maila z fakturą. Kwota do zapłaty inna niż w reklamie wszystko jakoś poukrywane. Tu parę złotych się naciągnie i tam parę stówek od innego klienta i biznes się kręci. Byle do końca umowy i spadam. MiejscowośćGdańsk -
-
~Marcin / 2022-11-09 20:55
Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi klienta. Udzielanie danych dotyczących umowy osobie trzeciej. Olewczy stosunek, rozłączanie rozmów, gdy padają niewygodne pytania lub zgłaszana jest skarga. Próba pobrania pieniędzy za niezrealizowaną usługę. Sprawa w toku. Niewykluczona ścieżka sądowa ZaletyKompletny brak zaletWadyNigdy nie spotkałem się z czymś podobnym. Nie jestem zadowolony z żadnego etapu współpracy z firmą.MiejscowośćGdańsk -
~Szczn / 2022-11-09 19:16
Dno i dwa metry mułu….
Brak obsługi klienta, nieustające przerwy w dostawie internetu,a jak już jest,to i tak jakby go nie było.ZaletyAbsolutny brakWadyBrak obsługi klienta, nieustające przerwy w dostawie internetu,a jak już jest,to i tak jakby go nie było.MiejscowośćSzczecin -
~Magda / 2022-11-08 17:12
Panie w biurze obsługi w Bielsku-Białej nie potrafią odpowiedź na proste pytanie techniczne i nie znają możliwych rozwiązań technicznych. Prosiłam o kontakt przed wizytą technika tak abym mogła dojechać na czas do mieszania bo tam nie mieszkam obecnie. Mimo zaznaczenia takiej prośby w zleceniu oraz ponownym uprawnieniu się telefonicznie że technik zadzwoni przed wizytą telefonu brak. Zadzwonił ale jak stał przed drzwiami. Prosiłam żeby chwilę poczekał i że prosiłam o telefon niestety bezczelnie się rozłączył. Ponowny kontakt niemożliwy gdyż nie odbierał już telefonu. Brak empatii, zrozumienia i chęci rozwiązania problemu. Oczywiście Panie na obsłudze klienta nic nie mogą. Porażka! ZaletyNie maWadySameMiejscowośćBielsko-Biała -
~Aneta / 2022-11-08 16:46
Oszuści i jeszcze raz oszuści! Przestrzegam! Polecam się raz kolejny zostałam oszukana a usługi tragedia MiejscowośćGliwice, ŚLĄSKIE
strona 61 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »