MiejscowośćElblag
strona 59 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~donicka / 2022-12-17 21:00
jak sama telewizja jest ok to internet to tragedia. W umowie internet jest do 650mb/s, a jego prędkość często nie orzekracza 0,5mb/s -
-
~Mariysz / 2022-12-17 13:06
Fatalny operator. Częste awarie. Opryskliwa obsługa MiejscowośćOświęcim -
~Lolo / 2022-12-17 00:35
Do duuupyyyy...
Gwarancja 2dni a później się zobaczy albo nie...????MiejscowośćPruszcz Gdański -
~Wkurwiony / 2022-12-16 22:57
Podobno Vectra nadaje na nadajnikach play, ale jak miałem play to było okey, a teraz internet, jest do dupy i zasięg do dupy.
NIE POLECAM, ŻENADA, SZKODA PIENIĘDZY
ZaletyPromocjeWadyZasięg, intetnet 6 kb, masaaaaakraMiejscowośćCzęstochowa -
~Ela / 2022-12-16 07:48
BARDZO SŁABA PRĘDKOŚĆ POBIERANIA ORAZ WYSYŁANIA, CZĘSTO MAM BRAK INTERNETU, VECTRA CO JAKIŚ CZAS PODNOSI CENĘ ZA INTERNET MÓWIĄC, ŻE TO DLA DOBRA JEGO JAKOŚCI ALE TO NIEPRAWDA. ZaletyNIE WIEM JAKIE TO MOGĄ BYĆ ZALETYWadyDUŻO WAD SIĘ ZNAJDZIEMiejscowośćGłogów -
~zdenerwowana / 2022-12-15 19:08
Zaznaczam, że jeszcze nie wiem jak będę jutro obsłużona w biurze klienta, ale obsługa telefoniczna jest żałosna, tak jak wszystkie infolinie przełączające do wirtualnych asystentów. Kręcenie się w kółko w systemie wybierz na klawiaturze cyferkę.
Dlaczego nie zabezpieczacie sieci? Dlaczego klient nie ma aktualizowanego routera i nie zmienia się latami haseł
Czy muszę robić awantury po angielsku do wszystkich firm z poziomu telefonu od profili social media, antywirusów, windowsów i innych, żeby dowiedzieć się, że moje WiFi bazuje na starych jak system polityczny w Polsce komunistycznych zabezpieczeniach?
Dlaczego muszę zapłacic informatykowie, żeby mi powiedział, że to firma musi online zmienić ustawienia routera, bo nie pozwolą nikomu nic zmieniać. I dlaczego to dopiero po opłacie mogę wiedzieć, że ktoś załamał zabezpieczenia sieci i hasła i te dane hulają w sieci? A co ja jestem cyber security albo Policja? No pewnie. A komu jest na rękę, żeby potem siedział u mnie cyber gnój i ganiał się po kątach e-mailami i smsami, żeby ostatecznie buchnąć pieniądze?
Czy w tym żałosnym kraju ktoś kiedyś będzie za coś odpowiedzialny?
Czy tylko czy się stoi czy leży to się wypłata należy?
Nic tylko płać i płacz.ZaletyZawsze jest, nic się nie zacina.WadyBrak zabezpieczeń WPA(AES) lub WP3.MiejscowośćŁask -
~Leszek / 2022-12-15 18:52
Zawarłem umowę na internet, później był aneks do umowy, który rozszerzył o telewizję. Minęło kilka miesięcy i faktury cały czas są na niższą kwotę (tak jak było przed aneksem) i brak jest telewizji. Dzwoniłem trzykrotnie, że proszę wystawiać mi faktury na wyższą wartość zgodnie z umową po aneksie, i też świadczyć usługi zgodnie z aneksem. Przy każdej rozmowie przełączają od jednej do drugiej osoby, ja tłumaczę problem, i dalej nic się nie dzieje. Totalny burdel. ZaletyBrakWadyTotalny bałagan organizacyjny.MiejscowośćMońki -
~Niezadowolony23456789 / 2022-12-15 15:24
Oszuści.
Otrzymali terminowe zawiadomienie o rezygnacji z usług i zwrot sprzętu.
Od trzech miesięcy przysyłają faktury osobie, która nawet nie rezyduje pod adresem, na który są wystawiane (powód rozwiązania umowy), kontakt obwarowany, upierają się, że podstawą rozwiązania umowy jest otrzymanie od nich potwierdzenia. Kpiny.MiejscowośćWarszawa -
-
~krzysztof / 2022-12-14 09:43
od 14pazdziernika czekam na technika do dziś a na czat vectra tylko się rozłączaj a pan Jakub bardzo nie miły nie polecam vectry ZaletybrakWadyzero odpowiedzi kiedy technik bendzieMiejscowośćBiała Podlaska -
~Sobieski / 2022-12-13 20:26
Od dwóch dni zrywa internet i szkoda tylko nerwów.Reklamacja 30 dni.Nie polecam ZaletyBrakWadyZbyt duzoMiejscowośćLegnica -
~Zbigniew / 2022-12-13 18:37
Nie wiem skąd tyle złych opinii? Mam Internet u nich od kilkunastu lat. Prawdą jest, że zdarzały się przerwy tzn. działał bardzo wolno ale to ułamek. Denerwowały odpowiedzi "w naszym systemie nie stwierdziliśmy awarii...". Jednak od kilku m-cy gdy unowocześniono system (do wyboru prędkość 1,2 Gb/s) jest zdecydowanie lepiej. Obym nie wykrakał... Zaletyszybki i dobra cena.Wadynie widzęMiejscowośćLegnica -
~Kk / 2022-12-13 16:18
Firma która jest nuerzetelna i nie słowna. Technicy nie przyjeżdżają na umówiony termin! -
~Krzysztof / 2022-12-12 20:39
Częste przerwy w dostawie usługi, technicy którzy w ciągu roku byli kilkanaście razy, za każdym razem restartowali ruter i mówili, że nic więcej nie mogą zrobić lub "zmieniają kanał dostępu do internetu" co rozwiązuje problem na kilka dni. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20-40 min. ZaletyBRAKWadyCzęste przerwy w dostawie usługi
mało pomocny personel
bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantemMiejscowośćWarszawa -
~Michał / 2022-12-09 11:26
Bardzo niska jakość świadczonych usług. Do wielu z nich nie miałem dostępu przez dłuższy okres czasu. Zostałem oszukany przy przedłużeniu umowy. Muszę płacić znacznie wyższe rachunki niż te które powinienem płacić zgodnie z umowa. WadyFatalnie niska jakość obsługi klienta.MiejscowośćWarszawa -
~hehexd / 2022-12-09 09:08
Nie znam tak uniwersalnie chujowej firmy jak vectra MiejscowośćGrodków -
~Franjo / 2022-12-08 17:53
Firma wystawia mi faktury pomimo prawidłowo wypowiedzianej umowy. Następnie sprzedaje ,,dług’’ firmie windykacyjnej, która mnie nęka. Lepiej omijać szerokim łukiem ten syf. MiejscowośćSłupsk -
-
~Anonim / 2022-12-08 14:02
Jawnie oszukują, CELOWO wyłączają internet, zapewne dla zysku, raz przyszedł technik powiedział że nie wykrywa routera w jego bazie podzwonił gdzieś nagle zaczął działać znikąd, a dosłownie 2 min później oczywiście przestał na 3 tygodnie, tak beszczelni, że kilka razy nakłamali iż był technik i naprawił, a tak naprawdę to nawet on nie przyszedł, nawet zdarzało się unikać rozmowy z klientem i zrzucać połączenie ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćPrudnik -
~Małgorzata / 2022-12-08 05:57
NIE POLACAM TEJ FIRMY. OSZUSCI . PeR 7 LAT MIALAM.U NICH USLUGE TV I INTENE 85 zl. BARDZO CZESTO MILAM PROBLEM Z INTERNETEM CO ROWNIEZ ZGLASZALAM.kiedy umowę rozwiązałam i podczas koncowki jej trwania chialam zwrócić decoder. Odmówiono jego przyjęcia bo umowa jeszcze trwa, chociaż juz nie był mi potrzebny i miałam czas wtedy go oddać. Pech chial że nie mogłam oddać tego starego sprzętu wich terminie (sprawy rodzinne)nałożyli na mnie karę 150zl za nie terminowy zwrot sprzętu.Zenada i tak ten decoder wyrzuca bo był tak stary że nikomu nie posłuży i bardzo czesto sie zawieszal. Jak ja bym im policzyla kwote za nie swiadczeni mi uslgi to 10 razy przekroczyloby to kwotę nalozonej na mnie kary. W czsie tak szybko rozwijajacej sie cyfryzacji/technologi takie decodery powinny byc wymieniane min co 2 lata.Nie polecam jestem rozżalona. Żerują na biednych ludziach ZaletyBrakWadyWpisie na gorzeMiejscowośćOlsztyn -
~Margo / 2022-12-06 14:38
Czytajcie umowy, bo są w nich braki i są niezgodnie z zamówieniem składanym przez stronę (warto przy zamówieniu zrobic Prt.Scr). Kontakt bardzo utrudniony. Na prośbę o uzupełnienie i poprawę umowy, dostaje odp. z działu reklamacji o odmowie i obowiązku zapłaty faktur, chociaż usługa nie została jeszcze zrealizowana. Monterzy nie przychodzą w umówionym terminie. Na szczęście mam 14 dni na rezygnacje z usługi, co też uczynię. MiejscowośćŁódź -
~Sebastain / 2022-12-06 14:23
Zero zainteresowania klientem podczas wypowiadania umowy dzwonienie po kilka razy żaden z konsultantów nie mógł doprowadzić rezygnacji do końca MiejscowośćSiedlce
strona 59 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »