Odradzam jeśli chcecie zachować zdrowie i mam szczerą nadzieję, że kolejne pokolenia zrezygnują z usług każdej, jednej - ogłupiającej TV i tak bezczelnej formy obsługi klienta.
VECTRA:
1. pięknie jest tylko przez pierwsze 14 dni, kiedy trzeba klienta "urobić", żeby nie miał podstaw do rezygnacji;
2. kolejne miesiące - miesiąc w miesiąc problemy z usługą internetu i TV, która nadaje na smarcie,
3. jedyne rozwiązania - reset modemu, reset modemu, sprawdzenie kabelków, reset modemu wykałaczką i dalej tak samo - reset modemu, reset modemu, aktualizacje.
4. aktualizacja wymaga logowania na koncie google - UWAGA! OSOBY STARSZE (nie poruszające się w świecie elektroniki) NIE PORADZĄ SOBIE Z TYM OPROGRAMOWANIEM!!! Również w kwestii przełączania programów, gdzie domyślnie ustawiony jest Netflix.
5. Pakiety oczywiście narzucone - chcesz TVN, musisz zapłacić więcej. Ale absolutnie nie dadzą Ci zrezygnować z TVPis.
6. połączenia na infolinię są odrzucane (Konsultanci udają, że nic nie wiedzą ;)) no i oczywiście 10 minut nabicia w koszta, żeby wysłuchać BOTA, który i tak finalnie nie rozwiąże sprawy :))
7. zgłoszenia poprzez panel - patrz punkt 3 - odpisują szybko na zasadzie resetu modemu.
Groszowe reklamacje uznają (jak już po raz kolejny w miesiącu ktoś im kable poprzerywa) ale Pan Technik przybywa ze szczerą niechęcią na kolejne wezwanie :)
8. Konsultanci wprowadzają w błąd (część w ogóle nie ma pojęcia jak rozwiązać technicznie problem, lub kłamią, że są nałożone windykacje) i z kaprysem przełączają na inne DziałyZaletyBRAK - unikajcie jeśli macie alternatywę
Wady- ciągłe awarie kwitowane jako "problemy natury technicznej, na które nikt nie ma wpływu"
- rozłączanie połączeń na infolinię
- ustawienia BOTA na początek, żeby spławić klienta (finalnie i tak dochodzi do połączenia z konsultantem)
- wprowadzanie użytkowników w błąd przez konsultantów
- ciągłe buforowanie na TV
- przymus zakładania konta google do wszelkich aktualizacji i jakichkolwiek działań na tej TV (taka, tam forma inwigilacji)
MiejscowośćKwidzyn