Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GoofyVectra / 2022-10-08 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio vectra to tylko jeden wielki błąd, ciągle ponad 100 pingu, nawet w overwatch 2 nie mogę zagrać,już pewnie w afryce mają lepszy internet niż ten
    Zaletynie ma
    Wady1000 pingu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kawior / 2022-10-07 08:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat, nie polecam komuś kto chce pracować z domu ciągle trzeba się użerać.
    ZaletyCena
    WadySłabe łącze
    MiejscowośćZabrze
  • ~mario / 2022-10-06 17:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciężko cokolwiek zamówić przez aplikację ,miał być fachowiec do instalacji telewizji między 14-16 taki dostałem SMS,nikt się nie zjawił ,na aplikacji było 12-14wiec zgłupiałem,po rozmowie z konsultantką dowiedziałem się że nie ma dostępnego urządzenia które zamawiałem więc technik się nie zjawił ,bez informacji wyjasniającej co się dzieje ,czekałem jak cep kilka godzin,najlepsze jest to że zamiast zaproponować coś innego pani od razu zaproponowała anulację zamówienia,dbają o klienta widać ,tragedia po prostu,nie mówiąc że wiecznie gadasz tam z robotem ,nie polecam tej firmy i załuje że niestety mam już internet.
    MiejscowośćPyskowice
  • ~Dominik / 2022-10-06 12:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Usługa nie ma nawet 15% wydajności zapisanej umownie. Ciągle "prace serwisowe" zrywanie łączą i "Milenie" . Problem techniczny , zadzwonię , zgłoszę. Zapomnij 35 min na telefonie z automatem który nie przepuści cię dalej, do człowieka. A nawet jeśli. To jedynie nie posiadam kompetencji czy przekieruje sprawę do specjalistów . Którzy resetują system działa godzinę i karuzela śmiechu trwa. Zmiany usług ? Umowy ? Na prośbę klienta wycofanie usługi .hahahaha śmiech na sali. NIE POLECAM
    ZaletyCena i jedyny dostawca pod wynajmowanym lokalem
    WadyEgzystencja firmy
    MiejscowośćGliwice
  • ~Anna / 2022-10-05 18:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa sprzedaży do wymiany totalna porażka 6 razy z połączyłi mnie do boota totalna porażka poczekam jak tylko umowa się skończy
    ZaletyZadnej
    WadyWszystko
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Sławomir / 2022-10-04 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza kablówka jaką miałem zrezygnowałem i nie żałuję w ciągu miesiąca kilka razy brak sygnału
    Zaletyzero zalet
    Wadyprzerwy w dostawie
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~jɇbać vɇctrę / 2022-10-03 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Takie placebo, teoretycznie masz internet ale jeśli zagrasz w coś innego niż doom 1993 do się orientujesz, że jednak go nie masz i tak co 1-3 dni i zawsze w weekendy jakby mieli schedule kiedy co (by nie używać przekleństwa) zepsuć
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~xyf / 2022-10-03 08:29
    Ocena: 2.75 / 5
    widać że TVP NAUKA startuje od dziś oczywiście informacji niema żadnej kiedy i pod jakim ewentualnie numerem na dekoderze się pojawi .
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej.obsługa w biurze abonenta brak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~Jebcie się / 2022-10-01 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem po raz kolejny oszukany przez pracownika Vectra który mówił, że po dokupieniu datkowego pakietu będę miał dostęp do wszystkich meczy La la Liga i po raz kolejny zostałem oszukany, dodatkowo Internet działa jak najgorsze gówno... Rozmowy zostały nagrane i zgłaszam sprawę do UOKiK.
    ZaletyGÓWNO
    WadyGÓWNO
    MiejscowośćPiastów
  • ~Szef / 2022-09-30 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia umówiony monter na dzień 30.09.2022 między godziną 10 a 12 oczywiście nie stawił się poszedłem do Vectry pani zaczęła jęczeć ze on ma dużo pracy ja to rozumiem ale po to jest telefon aby zadzwonić około 14 dzwoni jakas panna z Leszna z pretensjami ze mnie nie było w domu a ten dzban przyszedl przed 14 i stwierdził ze nikogo nie zastał oczywiście zadzwonilemna pseudo infolinię i tam żeby porozmawiać z konsultantem trzeba mieć szczęście konsultant podskakiwal itd nie polecam tych szmondakow
    ZaletyZero
    WadyDziadostwo j3bane
    MiejscowośćGłogów
  • ~Monika / 2022-09-30 15:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Zero profesjonalizmu i pozytywnego podejscia do klienta.
    Zawieszanie sie ulug.
    Brak odpowiedzi przez wiele tygodni, a jak juz sie pojawi, to praktycznie nic nie wnoszaca.
    Wiele ograniczen i bledow na koncie internetowym klienta.
    WadyZero profesjonalizmu i pozytywnego podejscia do klienta. Zawieszanie sie ulug. Brak odpowiedzi przez wiele tygodni, a jak juz sie pojai, to praktycznie nic nie wnoszaca.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KRIS / 2022-09-29 22:51
    Ocena: 3.50 / 5
    Vectra to jak na dzis ciut slabiej bylo lepiej !za 600 mB /na 60 up ( nowa instalacja caly blok swiatlo do bloku idzie reszta koncentryk ) a masz 520 nieraz 400 nie raz mniej Jest OK! Ale stabilnie zero jakis zwiech i przerw i co najlepsze dobry PING ja mam 7 ms ! TV jest OK ( na cdx tuner nagrywara 500 giga dysk ! 4k pudelko smart mnie nie interesi Bo to szajs wg mnie i tv idzie po necie ! Nio ale nowoczesnosc :) ........ i klaty po strimie i buforowanie HM
    ZaletyTv ok jakosc wg mnie lepsza duzo na tym co daja 4k zabawke tuner ( po strimie ) Net Ok stabilny zero awari jak narazie
    Wadydla stalych klientow od 10 lat zero promocji Dla nowych lesza cene daja
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~Wkurzony / 2022-09-29 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień nie ma internetu. Potem parę dni jest i znowu nie ma przez pewien czas. I tak w kółko. Te restartowania rutera, naprawy itd. już nic nie dają.
    ŻYCZĘ TEJ FIRMIE Z CAŁEGO SERCA ŻEBY UPADŁA
    ŻYCZĘ TEJ FIRMIE WSZYSTKIEGO NAJGORSZEGO
    Bo po paru latach mam już dość
    ZaletyBrak
    Wady(Tylko) Ciągły brak internetu
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Kuba / 2022-09-29 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Paranoja. Od 2 tygodni nie mam wiekszosci kanalow z powodu niezaktualizowania numeru karty przy wymianie dekodera i karty przez Vectre. Wyslalem 3 zgloszenia, dwa razy dzwonilem na infolinie i nic!!! Reklamacje odrzucili bo nie bylo w tym czasie awarii w okolicy... Albo robią ze mnie durnia albo sami są durniami
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Mecenas / 2022-09-29 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej oceniana firma w Polsce. Prowadzone jest wiele spraw sądowych przeciw tej firmie. Czytając opinie niektóre szokujące należy zastanowić się nad tym jak ta firma w ogóle może legalnie działać na terenie Polski. Być może któraś osoba decyzyjna ciągnie z działalności tej firmy nielegalne zyski.
    ZaletyNie ma
    Wady100%
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ania / 2022-09-28 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat , dramat , dramat. Odradzam wszystkim.
    Po podłączeniu mi wszystkiego przez instalatora gdy miało wszystko działać i telewizja i internet, nie działała telewizja. Telewizji w ogóle nie miałam, ponieważ był problem z dekoderem smart. Naprawiali to 3 tygodnie. Rozumiem dzień góra dwa , ale 3 tygodnie? Zanim mi w końcu włączyli telewizję to już przyszedł pierwszy rachunek za telewizję której nie miałam. Kpina. Jak napisałam reklamację żeby mi opuścili kwotę za fakturę bo przecież nie miałam telewizji to mi odpisali po ponad miesiącu oczekiwania na odpowiedź , że nie odnotowali mojej skargi.
    Gdzie ja przez te 3 tygodnie wydzwaniałam do nich kiedy i kiedy i kiedy w końcu będzie ta telewizja.
    Dramat.
    MiejscowośćWarzymice
  • ~Marlen / 2022-09-28 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jeśli chcecie zachować zdrowie i mam szczerą nadzieję, że kolejne pokolenia zrezygnują z usług każdej, jednej - ogłupiającej TV i tak bezczelnej formy obsługi klienta.
    VECTRA:
    1. pięknie jest tylko przez pierwsze 14 dni, kiedy trzeba klienta "urobić", żeby nie miał podstaw do rezygnacji;
    2. kolejne miesiące - miesiąc w miesiąc problemy z usługą internetu i TV, która nadaje na smarcie,
    3. jedyne rozwiązania - reset modemu, reset modemu, sprawdzenie kabelków, reset modemu wykałaczką i dalej tak samo - reset modemu, reset modemu, aktualizacje.
    4. aktualizacja wymaga logowania na koncie google - UWAGA! OSOBY STARSZE (nie poruszające się w świecie elektroniki) NIE PORADZĄ SOBIE Z TYM OPROGRAMOWANIEM!!! Również w kwestii przełączania programów, gdzie domyślnie ustawiony jest Netflix.
    5. Pakiety oczywiście narzucone - chcesz TVN, musisz zapłacić więcej. Ale absolutnie nie dadzą Ci zrezygnować z TVPis.
    6. połączenia na infolinię są odrzucane (Konsultanci udają, że nic nie wiedzą ;)) no i oczywiście 10 minut nabicia w koszta, żeby wysłuchać BOTA, który i tak finalnie nie rozwiąże sprawy :))
    7. zgłoszenia poprzez panel - patrz punkt 3 - odpisują szybko na zasadzie resetu modemu.
    Groszowe reklamacje uznają (jak już po raz kolejny w miesiącu ktoś im kable poprzerywa) ale Pan Technik przybywa ze szczerą niechęcią na kolejne wezwanie :)
    8. Konsultanci wprowadzają w błąd (część w ogóle nie ma pojęcia jak rozwiązać technicznie problem, lub kłamią, że są nałożone windykacje) i z kaprysem przełączają na inne Działy
    ZaletyBRAK - unikajcie jeśli macie alternatywę
    Wady- ciągłe awarie kwitowane jako "problemy natury technicznej, na które nikt nie ma wpływu"
    - rozłączanie połączeń na infolinię
    - ustawienia BOTA na początek, żeby spławić klienta (finalnie i tak dochodzi do połączenia z konsultantem)
    - wprowadzanie użytkowników w błąd przez konsultantów
    - ciągłe buforowanie na TV
    - przymus zakładania konta google do wszelkich aktualizacji i jakichkolwiek działań na tej TV (taka, tam forma inwigilacji)
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~KamilK / 2022-09-28 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf, same kasztany na infolinii, jedna miła Pani w dziale technicznym, reszta nadaje się do śmieciarki.
    Internet na początku działa ok, później gorzej niż Polski rząd.
    WadyTragiczna obsługa
    nie działające usługi
    Potrafią zepsuć dzień
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Krzaks / 2022-09-28 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działał przez 3 miesiące bez zarzutów. Później zaczęły się problemy, które z czasem tylko przybierały na sile. Zaczęło się od telefonu z Vectry, z informacją że będą oni coś remontować, i że jest możliwość usprawnienia połączenia, oczywiście za dodatkową opłatą. Nie zdecydowałem się ponieważ dotychczas byłem zadowolony z usług. Po około dwóch tygodniach przestały się ładować strony internetowe, początkowo pojedyncze, ale z dnia na dzień coraz więcej, aż doszło do tego że nie da się korzystać w domu z internetu. Nie można się połączyć z routerem, jak już się uda to 1 ze 100 stron się załaduje, dodatkowo bardzo wolno.
    Infolinia to jedna wielka tragedia. Nigdy nie spotkałem się z bardziej bezczelną i niekompetentną obsługą. Przełączają lub rozłączają się w trakcie wypowiedzi, wchodzą w zdania, i mają jedną wielką pretensje w głosie.
    RADZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    Lepiej dopłacić i skorzystać z usług konkurencji, nawet jeśli trzeba kłaść dodatkowe kable
    Wszystko tylko nie Vectra.
    WadyBARDZO nieprzyjemna obsługa
    niedziałający internet
    Oszukiwanie
    brak wywiązywania się z umowy
    Brak kontaktu
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Niemy / 2022-09-28 19:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam problem z internetem zgłosiłem problem i nic się nie dzieje tylko dzwonili i nic więcej a teraz nawet odrzucają moje połączenia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266