strona 58 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~gjacek / 2016-06-20 13:49
Internet wciąż o niższej prędkości niż obiecywana w umowie, częste przerwy w dostawie usługi. -
-
~Grzegorz / 2015-11-30 01:52
Uważam, że Vectra jest najgorszym operatorem na rynku, z wielu powodów: 1)przed zawarciem umowy ich przedstawiciel podał nieprawdziwą informacje czyli najzwyczajniej mnie oszukał, twierdząc że umowa na internet może być zawarta do 30.60.2016 r.Po zainstalowaniu okazało się, że nie mogę jej bez kary rozwiązać przed 01.09.2016 r.I będę musiał płacić mimo tego, że nie będę korzystać z internetu
2) po podpisaniu umowy, przedstawiciel Vectry przestał odbierać telefon i odpowiadać na moje sms, najważniejsze że dostał już swoją prowizję (umowa miała błędne dane)
3)kiedy są problemy z internetem, nie można się do nich dodzwonić a kiedy ktoś wreszcie odbierze, przełącza do innego działu i znowu czeka się na rozmowę kilkanaście do nawet kilkadziesiąt minut
4)jest to firma, kto wyjątkowo lekceważy swoich klientów - po podpisaniu umowy już im nie zależy, zakładając że zawsze znajdą frajerów (np.za duplikat faktury, którą wysłali na błędny adres życzą sobie 5 zł)
5) negatywna opinię o tej firmie mają prawie wszyscy moi znajomi, którzy podpisali umowę z tym operatorem.
Rada dla ewentualnych klientów jest taka, aby poszukać innego operatora na rynku, jeśli chce mieć się zdrowe nerwyZaletyNie za wysoką cena ale za to fatalna jakość obsługiWadyLekceważenie klienta po podpisaniu umowy6 miesięcy -
~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd MiejscowośćWaeszawa -
~Hefalumpek / 2021-08-10 09:21
Żenada. Internet raz/ dwa razy w tygodniu przestaje działać. Infolinia to banda kłamców. Ponoć traktują awarie priorytetowo i do 2-3h powinno działać. Po zgłoszeniu dostaję sms, że naprawią po 7-8h. ZaletyJak działa, to działa sprawnieWadyRaczej nie działaMiejscowośćCieszyn -
~Igi / 2024-02-24 20:16
Tragiczna jakość sygnału TV. Obsługa dramat....powtarza bezmyślnie formułki ze szkolenia olewania klienta. Chamska i prostacka gadka ludzi z infolinii. Żenada..... ZaletyŻadneWadyJakość sygnału i obsługa infoliniiMiejscowośćŻary -
~Irena / 2020-08-24 13:47
Nie polecam, niestety musieli podłączyć vectra, nie mieliśmy innego w naszym bloku, dwa lata korzystaliśmy z UPC - polecam, dwa miesiące mamy vectra i niestety nic dobrego, play w telefonie lepszy w 1000% razy, szkoda, że mamy podpisaną umowę na rok!!!
Odradzam!MiejscowośćWarszawa -
~IWIKAM / 2023-02-25 19:40
Co około 20minut wyłączą całkowicie internet a jak już działa chodzi na minimalnych obrotach ZaletyNiski pingWadyWyłączanie internetu -
~Iza / 2022-01-26 10:00
Problem z przeniesieniem numeru. Została wyznaczona data na wczoraj a nikt nawet nie raczy poinformować, o co chodzi. Umowa już dawno podpisana i dostarczona, więc to nie wina kuriera. Nikt nawet się nie interesuje, ze za chwile muszę zrobić opłatę na kolejny miesiąc u obecnego operatora. MiejscowośćGdynia -
-
~Ja / 2019-02-18 15:56
Osoby obsługujące infolinię tylko zbywaja. Same nie wiedzą co powiedzieć. Czekając na monter raz mówią że będzie o 8 potem o 15 następnie za 10 minut w końcu między 16-18. ZaletyBrakWadyCiągły brak interneru -
~Ja / 2019-03-10 08:20
Właśnie jestem świeżo po wymianie dekodera TV z HD ( takiego ośmioletniego ) na HD z nagrywarką. Szlag mnie trafia - jakość obrazu na telewizorze plazmowym spadła prawie do zera. Szczególnie kanały HD które dawniej chodziły jak żyleta teraz są jakieś przypruszone, bez wyrażnej ostrości, nie pomogło restartowanie od nowa instalacji ani zakup nowego kabla HDMI, panie na infolinii nie są w stanie nic pomóc, umówiony jestem z monterem na poniedziałek - zobaczymy jak to dalej będzie. P.S Na chwilę podłączyłem drugi ( stary ) dekoder HD który mam zainstalowany w drugim pokoju w miejsce tego nowego, obraz chodzi rewelacyjnie, więć nie jest to wina telewizora tylko dekodera. Już się zastanawiam czy nie odstąpić od umowy jak instalator nie pomoże gdyż byle jak telewizji w plazmie to mi się nie chce oglądać... MiejscowośćKielce -
~jacek vektra odradzam / 2020-05-12 10:14
mam w umowie 1gb co z tego jak ping na wifi standard 10-30 łącze jest nie stabilne usługa masakra muszę często kożystać z alternatywy lte Zaletyzalet w tym przypadku brak nie pomoże nawet 100gb prędkości przy wiecznym pingowaniuWadyposiada wszystkie możliwe wady przy tego rodzaju usługi ping 10-30MiejscowośćWarszawa -
~Jan Wan / 2022-02-10 10:05
To że jest awaria to ja jeszcze mogę zrozumieć ale że zero informacji z strony operatora to już jest żenujące zachowanie Zaletyco raz trudniej jest mi znaleśćWadyobsługa klientaMiejscowośćElbląg -
~Janusz(klient niezadowolony) / 2015-03-09 09:09
Witam, stanowczo nie polecam.
Umowę podpisałem w domu, ich pośrednik wprowadził mnie w błąd z multirumem, a monter żle zamontowal wifi (ruter słabej jakości) mówiąc że zasięg będzie wszędzie. Więc w czteropokojowym mieszkaniu zasięg mam tylko w dwóch pokojach, ponadto dodają i zabierają programy z pakietu(zgłaszałem reklamacje i mnie olali) Ostatni raz wiąże się z tym dystrybutorem multimedii.ZaletyCenaWadyObsługa klienta, zawieranie umowy89 zł miesięcznie -
~jarek / 2013-11-27 11:40
zarówno internet jak i tv totalne dno, ciągle coś nie działa, ciągle prace modernizacyjne oglądam mecz na żywo a tu jeb zawiecha na 15 min i tak co trzeci dzien nie polecam chyba że ktoś lubi oprócz reklam dodatkowe przerwy w oglądaniu Zaletybrak2 miesiace -
~jaro / 2013-11-22 14:42
Należy bardzo uważać na ich przedstawicieli przybył i powiedział że jak do nich przejdę to przez 6 miesięcy płace 1 zł dwa razy pytałem czy faktura będzie na 1zł oczywiście potwierdził i co kłamał nie dodał iż za wszystko trzeba płacić razem ok30 zł na info powiedzieli że trzeba czytać umowy. TV piksele zacina się internet - sygnał nawet trochę powyżej ale co z tego jak 2-3 razy w tygodniu muszę resetować modem Technik przychodzi pogrzebie ponarzeka na poprzednika i tyle przestrzegam firma nirzetelna 04.06.13 -
~Jeffo / 2018-01-13 00:05
Korzystam z sieci ze względu na fakt, że był to jedyny swego czasu operator na moim osiedlu. Kończy mi się z nimi umowa i całe szczęście - usługa internetu tragedia. Co chwila jakieś problemy i spadki na łączach, aż mam wrażenie, że x lat temu miałem lepszy internet niż to co oni proponują. W XXI w. mają problemów tyle, że głowa mała. Po prostu NIE POLECAM. Zaletywłaściwie brakWadystałe spadki prędkości, częste awarie, zrywanie łączaMiejscowośćBiałystok -
-
~JERZY / 2023-07-27 19:56
po podpisaniu umowy i ustaleniu ceny po czasie podnoszą ceny nie dotrzymanie warunków umowy firma tragedia odradzam Vectre . . . ZaletybrakWadydużoMiejscowośćGDYNIA -
~Jo / 2018-11-09 18:52
Obsługa interesuje się klientem dopiero, gdy ten chce zrezygnować. Komunikacja wewnętrzna w firmie na bardzo słabym poziomie. Trzy razy przekazywałam tez same informacje. Konsultanci telefoniczni potrafią odpowiedzieć takim tonem, że odechciewa się rozmowy. WadySłabe parametry (obiecane #rzeczywiste) wysokie cenyMiejscowośćBydgoszcz -
~Joanna / 2023-05-13 12:23
żerowanie na naiwności klientów oraz nabijanie sobie premii. Pan w biurze bez mojej zgody podczas przedłużania umowy uruchomił mi płaty pakiet dodatkowych kanałów. -
~Joanna / 2023-10-21 22:17
Mega kiepski internet. Wieczorem potrafi 3-4 razy utracić łączność. Oglądanie filmu to porażka połowy niestety się nie ogląda. Przerwy w internecie codziennie.
Nie polecamWadyNotoryczne przerwy w dostawie internetowejMiejscowośćKatowice
strona 58 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »