Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gjacek / 2016-06-20 13:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet wciąż o niższej prędkości niż obiecywana w umowie, częste przerwy w dostawie usługi.
  • ~Grzegorz / 2015-11-30 01:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważam, że Vectra jest najgorszym operatorem na rynku, z wielu powodów: 1)przed zawarciem umowy ich przedstawiciel podał nieprawdziwą informacje czyli najzwyczajniej mnie oszukał, twierdząc że umowa na internet może być zawarta do 30.60.2016 r.Po zainstalowaniu okazało się, że nie mogę jej bez kary rozwiązać przed 01.09.2016 r.I będę musiał płacić mimo tego, że nie będę korzystać z internetu
    2) po podpisaniu umowy, przedstawiciel Vectry przestał odbierać telefon i odpowiadać na moje sms, najważniejsze że dostał już swoją prowizję (umowa miała błędne dane)
    3)kiedy są problemy z internetem, nie można się do nich dodzwonić a kiedy ktoś wreszcie odbierze, przełącza do innego działu i znowu czeka się na rozmowę kilkanaście do nawet kilkadziesiąt minut
    4)jest to firma, kto wyjątkowo lekceważy swoich klientów - po podpisaniu umowy już im nie zależy, zakładając że zawsze znajdą frajerów (np.za duplikat faktury, którą wysłali na błędny adres życzą sobie 5 zł)
    5) negatywna opinię o tej firmie mają prawie wszyscy moi znajomi, którzy podpisali umowę z tym operatorem.
    Rada dla ewentualnych klientów jest taka, aby poszukać innego operatora na rynku, jeśli chce mieć się zdrowe nerwy
    ZaletyNie za wysoką cena ale za to fatalna jakość obsługi
    WadyLekceważenie klienta po podpisaniu umowy
    6 miesięcy
  • ~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd
    MiejscowośćWaeszawa
  • ~Hefalumpek / 2021-08-10 09:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Żenada. Internet raz/ dwa razy w tygodniu przestaje działać. Infolinia to banda kłamców. Ponoć traktują awarie priorytetowo i do 2-3h powinno działać. Po zgłoszeniu dostaję sms, że naprawią po 7-8h.
    ZaletyJak działa, to działa sprawnie
    WadyRaczej nie działa
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Igi / 2024-02-24 20:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragiczna jakość sygnału TV. Obsługa dramat....powtarza bezmyślnie formułki ze szkolenia olewania klienta. Chamska i prostacka gadka ludzi z infolinii. Żenada.....
    ZaletyŻadne
    WadyJakość sygnału i obsługa infolinii
    MiejscowośćŻary
  • ~Irena / 2020-08-24 13:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, niestety musieli podłączyć vectra, nie mieliśmy innego w naszym bloku, dwa lata korzystaliśmy z UPC - polecam, dwa miesiące mamy vectra i niestety nic dobrego, play w telefonie lepszy w 1000% razy, szkoda, że mamy podpisaną umowę na rok!!!
    Odradzam!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~IWIKAM / 2023-02-25 19:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Co około 20minut wyłączą całkowicie internet a jak już działa chodzi na minimalnych obrotach
    ZaletyNiski ping
    WadyWyłączanie internetu
  • ~Iza / 2022-01-26 10:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Problem z przeniesieniem numeru. Została wyznaczona data na wczoraj a nikt nawet nie raczy poinformować, o co chodzi. Umowa już dawno podpisana i dostarczona, więc to nie wina kuriera. Nikt nawet się nie interesuje, ze za chwile muszę zrobić opłatę na kolejny miesiąc u obecnego operatora.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Ja / 2019-02-18 15:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Osoby obsługujące infolinię tylko zbywaja. Same nie wiedzą co powiedzieć. Czekając na monter raz mówią że będzie o 8 potem o 15 następnie za 10 minut w końcu między 16-18.
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak interneru
  • ~Ja / 2019-03-10 08:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie jestem świeżo po wymianie dekodera TV z HD ( takiego ośmioletniego ) na HD z nagrywarką. Szlag mnie trafia - jakość obrazu na telewizorze plazmowym spadła prawie do zera. Szczególnie kanały HD które dawniej chodziły jak żyleta teraz są jakieś przypruszone, bez wyrażnej ostrości, nie pomogło restartowanie od nowa instalacji ani zakup nowego kabla HDMI, panie na infolinii nie są w stanie nic pomóc, umówiony jestem z monterem na poniedziałek - zobaczymy jak to dalej będzie. P.S Na chwilę podłączyłem drugi ( stary ) dekoder HD który mam zainstalowany w drugim pokoju w miejsce tego nowego, obraz chodzi rewelacyjnie, więć nie jest to wina telewizora tylko dekodera. Już się zastanawiam czy nie odstąpić od umowy jak instalator nie pomoże gdyż byle jak telewizji w plazmie to mi się nie chce oglądać...
    MiejscowośćKielce
  • ~jacek vektra odradzam / 2020-05-12 10:14
    Ocena: 1.75 / 5
    mam w umowie 1gb co z tego jak ping na wifi standard 10-30 łącze jest nie stabilne usługa masakra muszę często kożystać z alternatywy lte
    Zaletyzalet w tym przypadku brak nie pomoże nawet 100gb prędkości przy wiecznym pingowaniu
    Wadyposiada wszystkie możliwe wady przy tego rodzaju usługi ping 10-30
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jan Wan / 2022-02-10 10:05
    Ocena: 1.75 / 5
    To że jest awaria to ja jeszcze mogę zrozumieć ale że zero informacji z strony operatora to już jest żenujące zachowanie
    Zaletyco raz trudniej jest mi znaleść
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćElbląg
  • ~Janusz(klient niezadowolony) / 2015-03-09 09:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam, stanowczo nie polecam.
    Umowę podpisałem w domu, ich pośrednik wprowadził mnie w błąd z multirumem, a monter żle zamontowal wifi (ruter słabej jakości) mówiąc że zasięg będzie wszędzie. Więc w czteropokojowym mieszkaniu zasięg mam tylko w dwóch pokojach, ponadto dodają i zabierają programy z pakietu(zgłaszałem reklamacje i mnie olali) Ostatni raz wiąże się z tym dystrybutorem multimedii.
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta, zawieranie umowy
    89 zł miesięcznie
  • ~jarek / 2013-11-27 11:40
    Ocena: 1.75 / 5
    zarówno internet jak i tv totalne dno, ciągle coś nie działa, ciągle prace modernizacyjne oglądam mecz na żywo a tu jeb zawiecha na 15 min i tak co trzeci dzien nie polecam chyba że ktoś lubi oprócz reklam dodatkowe przerwy w oglądaniu
    Zaletybrak
    2 miesiace
  • ~jaro / 2013-11-22 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Należy bardzo uważać na ich przedstawicieli przybył i powiedział że jak do nich przejdę to przez 6 miesięcy płace 1 zł dwa razy pytałem czy faktura będzie na 1zł oczywiście potwierdził i co kłamał nie dodał iż za wszystko trzeba płacić razem ok30 zł na info powiedzieli że trzeba czytać umowy. TV piksele zacina się internet - sygnał nawet trochę powyżej ale co z tego jak 2-3 razy w tygodniu muszę resetować modem Technik przychodzi pogrzebie ponarzeka na poprzednika i tyle przestrzegam firma nirzetelna
    04.06.13
  • ~Jeffo / 2018-01-13 00:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z sieci ze względu na fakt, że był to jedyny swego czasu operator na moim osiedlu. Kończy mi się z nimi umowa i całe szczęście - usługa internetu tragedia. Co chwila jakieś problemy i spadki na łączach, aż mam wrażenie, że x lat temu miałem lepszy internet niż to co oni proponują. W XXI w. mają problemów tyle, że głowa mała. Po prostu NIE POLECAM.
    Zaletywłaściwie brak
    Wadystałe spadki prędkości, częste awarie, zrywanie łącza
    MiejscowośćBiałystok
  • ~JERZY / 2023-07-27 19:56
    Ocena: 1.75 / 5
    po podpisaniu umowy i ustaleniu ceny po czasie podnoszą ceny nie dotrzymanie warunków umowy firma tragedia odradzam Vectre . . .
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćGDYNIA
  • ~Jo / 2018-11-09 18:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa interesuje się klientem dopiero, gdy ten chce zrezygnować. Komunikacja wewnętrzna w firmie na bardzo słabym poziomie. Trzy razy przekazywałam tez same informacje. Konsultanci telefoniczni potrafią odpowiedzieć takim tonem, że odechciewa się rozmowy.
    WadySłabe parametry (obiecane #rzeczywiste) wysokie ceny
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Joanna / 2023-05-13 12:23
    Ocena: 1.75 / 5
    żerowanie na naiwności klientów oraz nabijanie sobie premii. Pan w biurze bez mojej zgody podczas przedłużania umowy uruchomił mi płaty pakiet dodatkowych kanałów.
  • ~Joanna / 2023-10-21 22:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Mega kiepski internet. Wieczorem potrafi 3-4 razy utracić łączność. Oglądanie filmu to porażka połowy niestety się nie ogląda. Przerwy w internecie codziennie.
    Nie polecam
    WadyNotoryczne przerwy w dostawie internetowej
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2621
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296