strona 58 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Kk / 2022-12-13 16:18
Firma która jest nuerzetelna i nie słowna. Technicy nie przyjeżdżają na umówiony termin! -
-
~Krzysztof / 2022-12-12 20:39
Częste przerwy w dostawie usługi, technicy którzy w ciągu roku byli kilkanaście razy, za każdym razem restartowali ruter i mówili, że nic więcej nie mogą zrobić lub "zmieniają kanał dostępu do internetu" co rozwiązuje problem na kilka dni. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20-40 min. ZaletyBRAKWadyCzęste przerwy w dostawie usługi
mało pomocny personel
bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantemMiejscowośćWarszawa -
~Michał / 2022-12-09 11:26
Bardzo niska jakość świadczonych usług. Do wielu z nich nie miałem dostępu przez dłuższy okres czasu. Zostałem oszukany przy przedłużeniu umowy. Muszę płacić znacznie wyższe rachunki niż te które powinienem płacić zgodnie z umowa. WadyFatalnie niska jakość obsługi klienta.MiejscowośćWarszawa -
~hehexd / 2022-12-09 09:08
Nie znam tak uniwersalnie chujowej firmy jak vectra MiejscowośćGrodków -
~Franjo / 2022-12-08 17:53
Firma wystawia mi faktury pomimo prawidłowo wypowiedzianej umowy. Następnie sprzedaje ,,dług’’ firmie windykacyjnej, która mnie nęka. Lepiej omijać szerokim łukiem ten syf. MiejscowośćSłupsk -
~Anonim / 2022-12-08 14:02
Jawnie oszukują, CELOWO wyłączają internet, zapewne dla zysku, raz przyszedł technik powiedział że nie wykrywa routera w jego bazie podzwonił gdzieś nagle zaczął działać znikąd, a dosłownie 2 min później oczywiście przestał na 3 tygodnie, tak beszczelni, że kilka razy nakłamali iż był technik i naprawił, a tak naprawdę to nawet on nie przyszedł, nawet zdarzało się unikać rozmowy z klientem i zrzucać połączenie ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćPrudnik -
~Małgorzata / 2022-12-08 05:57
NIE POLACAM TEJ FIRMY. OSZUSCI . PeR 7 LAT MIALAM.U NICH USLUGE TV I INTENE 85 zl. BARDZO CZESTO MILAM PROBLEM Z INTERNETEM CO ROWNIEZ ZGLASZALAM.kiedy umowę rozwiązałam i podczas koncowki jej trwania chialam zwrócić decoder. Odmówiono jego przyjęcia bo umowa jeszcze trwa, chociaż juz nie był mi potrzebny i miałam czas wtedy go oddać. Pech chial że nie mogłam oddać tego starego sprzętu wich terminie (sprawy rodzinne)nałożyli na mnie karę 150zl za nie terminowy zwrot sprzętu.Zenada i tak ten decoder wyrzuca bo był tak stary że nikomu nie posłuży i bardzo czesto sie zawieszal. Jak ja bym im policzyla kwote za nie swiadczeni mi uslgi to 10 razy przekroczyloby to kwotę nalozonej na mnie kary. W czsie tak szybko rozwijajacej sie cyfryzacji/technologi takie decodery powinny byc wymieniane min co 2 lata.Nie polecam jestem rozżalona. Żerują na biednych ludziach ZaletyBrakWadyWpisie na gorzeMiejscowośćOlsztyn -
~Margo / 2022-12-06 14:38
Czytajcie umowy, bo są w nich braki i są niezgodnie z zamówieniem składanym przez stronę (warto przy zamówieniu zrobic Prt.Scr). Kontakt bardzo utrudniony. Na prośbę o uzupełnienie i poprawę umowy, dostaje odp. z działu reklamacji o odmowie i obowiązku zapłaty faktur, chociaż usługa nie została jeszcze zrealizowana. Monterzy nie przychodzą w umówionym terminie. Na szczęście mam 14 dni na rezygnacje z usługi, co też uczynię. MiejscowośćŁódź -
-
~Sebastain / 2022-12-06 14:23
Zero zainteresowania klientem podczas wypowiadania umowy dzwonienie po kilka razy żaden z konsultantów nie mógł doprowadzić rezygnacji do końca MiejscowośćSiedlce -
~Grzegorz / 2022-12-06 08:55
To ze masz coś wykupione nie oznacza ze tak będzie, na wszystko odpowiedz jedna reklamacja która zawsze jest odrzucona. Obsługa nierzetelna, brak informacji o podwyżkach. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów, omijac ZaletyBrakWadyWyżej wymienioneMiejscowośćBielsko-Biała -
~Dzmitry / 2022-12-05 17:39
Usługa jest bardzo słabej jakości, podobnie jak Internet. Wifi nie działa dobrze. Serwis zaleca ponowne uruchomienie modemu. To cała pomoc. -
~tigerbonzo / 2022-12-03 18:11
Wykupione 600mb/s, a na speedteście 1mb/s, piękna firma, oszuści i tyle. MiejscowośćSieradz -
~Ela / 2022-12-02 20:34
Nikomu nie polecam oszuści,zero pomocy gdy sie cos dzieje. ZaletyŻadnychWadyCale mnustwo od momentu pierwszych problemów z brakiem internetuMiejscowośćZduńska Wola -
~Natalia / 2022-12-02 18:21
Nie Polecam jeżeli chcecie tracić nerwy to spoko co chwilę nie tak z tą telewizja i internetem a mają taki pierdzielnik w papierach że szkoda słów technik miał być dziś okazało się że będzie dopiero za półtora tygodnia Nie polecam ,!!!!! MiejscowośćWołomin -
~Sobieski / 2022-12-01 20:37
Znowu brak internetu!!Nigdy więcej vectry.Reklamacja 30 dni i potem cisza. ZaletyBrakWadyKoszmarMiejscowośćLubin -
~Iwona / 2022-12-01 13:43
Nie polecam.Telewizja ciągle się zawiesza.Kilkakrotnie zgłaszany problem ,żadnego odzewu. MiejscowośćSkarszewy -
-
~Tomm / 2022-11-30 22:14
Masakra totalne g... Wieczne zawieszanie sie g... dekodera ciagly problem z internetemm . po aktualizacji nie dosc ze wazeaniej byla masakra to teraz jest jescze gorzej. Jakbyy nie grozba kary spalil bym ten g.... dekoder i ruter. Nie pakujcie sie w kupno tych uslug tego w ogole nie powinno byc na rynku. ZaletyZadnych !!WadyWSZYSTKO !!MiejscowośćDębno -
~Łamcie / 2022-11-30 22:06
Ciągły brak internetu, wieczny brak pomocy i idioci pracujący na słuchawkach którzy w żaden sposób nie potrafią a w większości przypadków nie chcą pomoc ZaletyBrakWadyInternet, telewizja, obsługa,MiejscowośćWarszawa -
~Źle potraktowany / 2022-11-30 13:03
Wiecznie z nimi pod górkę, brak internetu przez dłuższy czas, gdy dzwonimy z problemem to albo nie odbierają albo nic nie robią ze zgłoszona sprawą. Wzięliśmy umowę na dwa lata, po roku niestety musieliśmy się przeprowadzić, pani powiedziała nam ze musimy płacić i MUSIMY korzystać z telewizji bo jeżeli nie zobaczą naszej aktywności to będą potężne kary. A tam gdzie się przeprowadzany nie maja swoich usług. ŻENADA
NIE POLECAMWadyNajwiększą wadą było podpisanie z nimi umowyMiejscowośćMiedzyrzecz -
~VASCO / 2022-11-29 22:26
Wieczne problemy z internetem, dodatkowo nie dają dostępu do podstawowych funkcji i ustawień modemu/router Zaletydość niska cena jeśli dobrze wynegocjujemyWadyobsługa
problemy z interentem
brak dostępu do podstawowych funkcji modemu/routera zupełnie bez powoduMiejscowośćZabrze
strona 58 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »