Ja zakończyłam już umowę z Vectrą dlatego mogę napisać całkowicie bezstronną opinię. Przez te 8 lat internet był niezawodny bardzo rzadko były awarie szybkość tego internetu już teraz nie porywa ale usługa wykonana była solidnie łatwy kontakt z obsługą przez Facebooka który naprawdę rzadko był potrzebny. Zmieniłam firmę i bardzo tego żałuję
ZaletyCena, bezawaryjność
WadyŻadne
MiejscowośćGliwice
~pawel / 2022-11-03 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, postanowili mnie naliczyć za sprzęt, który po zakończeniu umowy zdałem ale go zgubili. 770 zł za sprzęt do utylizacji. Kilka godzin tłumaczenia przez telefon, za każdym razem z innym konsultantem, wszystko na nic.
Musiałem przerwać wyjazd służbowy, wrócić do Gdańska, wydobyć potwierdzenie, bo już zaczęli nasyłać firmę windykacyjną. Oczywiście do żadnego zadośćuczynienia się nie poczuwają.
A co do jakości świadczonych usług- internet na żenującym poziomie. non-stop awarie, prędkość dramatycznie niska
MiejscowośćGdańsk
~Niezadowolony klient / 2022-11-03 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć w jakiej kiedykolwiek byłam, jestem w niej od wczoraj i mam tylko same problemy. Karta powinna być aktywna od razu (tak było u innych operatorów), a tu musiałam czekać do 13:00 ????. Nie miałam ani telefonu ani internetu. Maskara. Jak już wczoraj aktywowali jakiś nowy, super pakiet, gdzie miało być wszystkiego więcej, tak dziś o 06:00 rano wyłączyli mi internet i zablokowali telefon że niby pakiet mi się skończył i wszystko wykorzystalam. Super w niecałą dobę tak? Masakra większego bagna jeszcze nie spotkałam. Nic tylko zrywać umowę z takim beznadziejnym operatorem????????????
ZaletyŻadne
WadySame
MiejscowośćGdynia
~Szymon / 2022-11-02 20:53
Ocena: 1.75 / 5
Jeśli chodzi o Internet paranoja. Nieb ważne czy w dzień czy w nocy strasznie się zawiesza. Cena za ten internet nawet 1 bym nie zapłacił, obsługa w Kartuzach nie ma żadnego pojęcia.
ZaletyTelewizja
WadySłaby internet z dużymi lagami
MiejscowośćKartuzy
~tsa / 2022-11-01 21:30
Ocena: 1.75 / 5
Oszukują na internecie musiałem zwiększyć na 600 m/b bo przy 300 miałem w porywach 150 teraz mam 300 przy 600!!
Robią sobie kpiny z klientów i tak też piszą w regulaminie że minimalne łącze nie mniej niż 40% łącza:) Nie mam innych opcji i muszę dać się rolować. Tak że jak potrzebujecie konkretnej ilości łącza bierzcie pakiet wyżej takie to oszustwo marketingowe tego gówna VECTRY. A temat rozdzielczości telewizji to temat rzeka na kilka stron nawet nie chce mi się pisać...
Zaletyżadnych
Wadycena, internet, rozdzielczość kanałów HD 4K
MiejscowośćElbląg
~Joana / 2022-10-31 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Mało osób do obsługi indywidualnej, obsługa powoła, ponad pół godziny jeden klient gatki szmatki zero dynamiki obsługi bla, bla bla brak profesjonalizmu
ZaletyBrak
WadyPowolna obsługa bezposrednia
~Piotr / 2022-10-30 16:24
Ocena: 4.50 / 5
Moja poprzednia opinia była bardzo negatywna. Zgodna jednak z faktami. Teraz też oddając sprawiedliwość faktom będzie pozytywną. Co do niezawodności w chwili obecnej jestem ostrożny, z tego powodu tylko 3 gwiazdki. Ale do rzeczy.
Wszystkie zgłoszone przeze mnie uwagi zostały sprawdzone i naprawione. Rzeczywiście jeden ekspert chciał naprawić usterki przez zmianę kabelka czy też zmiany ustawień na playerze, którego nie używałem ????????????. Całe szczęście jest grupa młodych i profesjonalnych fachowców, którzy wiedzą co i po co robią. Miałem szczęście i w końcu na nich trafiłem. Niestety nie pamiętam imion ale szacunek dla ich wiedzy i gorące podziękowania.
W tej chwili wszystko działa bardzo dobrze. Gdyby ten stan rzeczy się utrzymał to gorąco polecam każdemu..
ZaletyWszystko, obecnie, zgodnie z oczekiwaniami. Dodatkowo dla mnie super oferta od programów sportowych poprzez HBO i Canal. Cena przy takiej kompilacji plus internet też odpowiednia
WadyW chwili obecnej brak.
MiejscowośćElbląg
~Eron / 2022-10-29 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia od tygodnia i internet mi nie dxiała strona odpala się 5 minut a gry mi nie chodzą
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćElbląg
~Basia / 2022-10-29 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Zostawić Seniora na 2 tygodnie bez telefonu (niema takiego numeru)to chyba moze tylko Vectra. Z pewnością super wykształceni specjaliści pracuja dla innych firm a w Vectra tylko studenci którzy niemaja pojecia o technice.
~rob / 2022-10-28 23:13
Ocena: 1.00 / 5
....!!!!!!!!! dno......!!!!!!!!!!! . .awaria za awarią....tylko ceny potrafią podnosić !!!!
MiejscowośćJawor
~Daw / 2022-10-27 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Zrywa internet po kilka razy dziennie. Mimo telefonów nic nie potrafia na to poradzic
ZaletyNie ma
Wady1/10
~Bartek / 2022-10-26 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem nakładają kary finansowe nie wiadomo za co.Ogólni złodzieje
MiejscowośćGdynia
~AntyVectra / 2022-10-26 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno okradanie klienta z pieniędzy wypowiedzenie umowy miesiąc przed zakończeniem a Vectra twierdzi że jest to zerwanie umowy i naliczanie kosztów.Zostałem okradziony przez głupotę jakiegoś niewykwalifikowanego sprzedawcę zostałem naliczony na kwotę 800zł za zerwanie niby umowy oraz sprzęt .Obsługa klienta to jest żenada nie istnieje zero kontaktu z telefonu oraz na maila .Ostrzegam kolejnych klientów przed podpisaniem umowy bo pózniej będzie wielki problem.Moja opinia jest taka że klient który odchodzi od tego dostawcy dostaje karę w postaci dziwnie naliczanych kosztów
MiejscowośćPoznań
~csrss / 2022-10-26 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy
MiejscowośćŻary
~Julita / 2022-10-26 18:14
Ocena: 2.00 / 5
Od wczoraj nie można skorzystać z telewizji o nie wiadomo co się dzieje i czy i kiedy naprawia poza tym żadnej informacji, że nie wspomnę o przeprosinach
MiejscowośćŚwiebodzin
~Kasa / 2022-10-24 16:45
Ocena: 1.75 / 5
Oferta 300 mb,jest nawet na stronie.
Idę do placowki,nie ma takiej oferty...
Za miesiąc dalej wisi na stronie.
Mail i chce wyjaśnień.
Odp.
Oferta na ulotkach nie stanowi oferty handlowej.
Debili z ludzi robią.
ZaletyKabel
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWalbrzych
~Dariusz / 2022-10-24 11:47
Ocena: 3.25 / 5
Totalna pogarda dla klientów. Proste sprawy przekraczają komppetencje większości pracowników.Brak elementarnych zasad przyzwoitości.Żeby doczekać się na umówioną wizytę montera potwierdzoną wiadomością sms.należy wykorzystać urlop wypoczynkowy.Nikt Was nie powiadomi dlaczego monter nie dotarł a tym bardziej nie przeprosi za zaistniałą sytuację. Poziom obsługi wieloletniego klienta to istna tragedia i żenada.
ZaletyCena,jakość tv,internet średni.
WadyNie istnieje coś takiego jak obsługa klienta.Powiem ignorancją oraz arogancjao w stosunku do klienta to w moim przypadku norma.
MiejscowośćRadom
~Piotr / 2022-10-22 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny dzień zmagań z Vectra. OSTRZEGAM. Smart 4k., kolejne zgłoszenie, że nie ma możliwości odbioru tv. Zabawny Pan z Vectry po rozmowie telefonicznej miał zgłosić awarię i chyba to zrobił ponieważ całe 40 minut wszystko działało prawidłowo. I to jest niewątpliwie sukces Vectry 40 minut na 22 dni. Zdecydowanie odradzam vectrę w wydaniu smart 4 k. I następne relacje wkrótce.
ZaletyBrak
WadyFirma nie jest w stanie realizować umowy. Porażka. Totalny syf.
MiejscowośćElbląg
~Jakub / 2022-10-22 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Vectra S.A. wprowadziła mnie w błąd. Dostałem ofertę na maila na którą się zdecydowałem i podałem swoje dane osobowe do umowy i umówiliśmy się na termin montażu. Technik musiał przychodzić 3 razy, ponieważ dwa razy router który podłączał nie działał. Podczas podpisywania umowy zgłosiłem technikowi że nie do końca rozumiem umowę bo nie ma jasno napisane jaką kwotę mam płacić a on stwierdził że wszystko jest zgodne z wcześniejszymi ustaleniami. Faktury przychodzą na kwotę wyższą niż w ofercie oraz miałem mieć 3msc usługi za 2 zł! Vectra pierwszą reklamację odrzuciła ponieważ nie widzą problemu. Osoby oszukane w podobny sposób proszę o kontakt graczyk.j99@gmail.com
MiejscowośćKutno
~Dorota / 2022-10-20 15:38
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzanie w błąd klienta. Rozwiązanie problemu przez infolinię niemożliwe, odsyłają bez końca do kogoś innego lub się rozłączają. Szczerze odradzam.