strona 56 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Baartez / 2023-09-27 12:57
Serwis słabo działa , problem dodzwonić się do kogoś z obsługi klienta czy serwisu. Nie polecam -
-
~Bania / 2023-12-08 16:44
Katastrofa co do płacenia inne ceny podają przez telefon a inne ceny przychodzą na fakturze jestem z nimi ostatni rok albo dwa i dowodzenia Vectra nie dbacie o klientow MiejscowośćZabrze -
~barbarossa / 2019-06-17 11:58
infolinia cały czas sie rozłącza. Nie można zfinalizowac omów. Przykład dziś jest 17.06.2019 ustaliłem nowe warunki z dniem 14.05.2019 - przeszło miesiąc czekam a vectra zagubiona totalnie. Zlecenie w trakcie brak informacji zwrotnej. Paranoja. ocena źle - bardzo źle bardzo tragicznie. Moja sugestia to uzbroić sie w cierpliwość. Nie da się zrobic tu nic w normalnym czasie. Na dodatek cały czas odstlaja Cie z dzialu do dzialu po czyn rozłacza ZaletyżadnychWadywszystkie - przede wszystkim obsluga klienta na bardzo ale to bardzo niskim poziomieMiejscowośćOlsztyn -
~Basia / 2021-12-16 23:58
Kłamcy!,,, dzwoniła do mnie kwiecina czy Kwiecińska Stars o ile nie okłamała bo nie wyraźnie się wasza przedstawicielka Vectry przedstawia... Chciała mi zaproponować waszą usługę 77 programów z HBO oraz 600gb ale ????powiedziała że sprzętu nie wymieni na światłoczuły ale sprzedać chciała te ofertę ????????... Czyste oszustwa bo macie stare kable! nie te które są obecnie wszędzie na szybki światłowód jak oręż. Pytanie jak można sprzedawać coś i oczekiwać że klient się nie kapnie na jakim kablu!? ???? i kazać podpisać klientowi ale nie dać tego co w umowie!? ????????????Masakra..... Naklejanie po klatkach ulotek i wydzwania ie do tego wykorzystujecie Ukraińców niemajacych pojęcia o ofertach i wciskacie stare kabla który się zacinają i nazywaniem to pakietami jest bynajmniej śmieszny! Zaletynagrywarka która od początku nie dzialaWadywolny internet na starych kablach, powtarzające się kanały po 3 te same a liczone osobno bo HD ????????MiejscowośćKatowice Ligota -
~Basiam / 2018-04-17 10:40
Internet na początku umowy działał można powiedzieć poprawnie. Niestety po kilku tygodniach zdecydowanie zwolnił i tak jest do dziś. Kontakt mailowy jest beznadziejny bo konsultanci nie czytają treści i odpowiadają nie na zadawane pytania! Porażka ! WadyWolnyMiejscowośćLegnica -
~Bekaczka / 2017-01-06 21:44
Mam internet 100 mb/s a prędkość pobierania i uploadu od 1 do 6 mb/s (może to wynikać z podłączenia nas do obciążonej anteny). Z telewizji jesteśmy zadowoleni, Cena by była na 5 gdyby nie internet... bo telewizja jest ok :). Przychodził do nas gościu z Vectry, który miał nam zamontować nam router i powiedział, że router musi się rozgrzać >_< śmiałem się pod nosem gdy to powiedział :).
PS: lokalizacja Siedlce, MazowieckieZaletyDobra telewizja.WadyBardzo słaby internet,
Trochę zła cena... -
~Beti / 2025-02-11 19:30
Otrzymałam wiadomość e-mailową z" kontakt@vectramail.pl " o następującej treści ;Szanowny Kliencie, kończy się przedłużony czas działania Twojego konta pocztowego w domenie Vectra. Niestety, nie jesteś już naszym Abonentem i nie możemy świadczyć dla Ciebie tej usługi. Twoje konto pocztowe ....@swn.vectranet.pl zostanie wyłączone za 7 dni. Po 2025-01-26 usługa nie będzie już dostępna. Dziękujemy za korzystanie z usług Vectra. Mamy nadzieję, że do nas wrócisz. Ta wiadomość jest generowana automatycznie, prosimy nie odpowiadać na nią. W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z BOK lub Call Center. Pozdrawiamy Vectra .Pytam się o co chodzi,dlaczego wyłączono mi usługę poczty elektronicznej.Jestem waszym klientem i mam ważną umowę do stycznia 2026 roku. W wiadomości jest podana nieprawdziwa informacja że nie jestem waszym abonentem. Chciałam nadmienić że tracę cierpliwość do waszej firmy za regularne kłopoty z moją pocztą elektroniczną.Minęło dwa tygodnie i nic,cisza. ZaletyOstatnio nie znalazłemWadyMam wykupioną opcję szybkiego transferu ale to tylko na papierze.Fatalna obsługa.MiejscowośćŚwinoujście -
~Błażej / 2021-11-03 16:30
DNO DNO DNO I JESZCZE RAZ DNO !!!!!!!!
Internet z Vectry to po prostu żartZaletyŻadneWadyWszystkie zgodne z ludźmi niżejMiejscowośćGłogów -
-
~bob / 2021-12-01 11:24
Tragiczna obsługa klienta. Najważniejsze by sprzedać usługę - wtedy oddzwaniają w 28 sekund, jak zgłaszasz usterkę to czekasz pół godziny na połączenie, a umówiony technik i tak nie przychodzi w umówionym terminie, o czym dostawca usług nawet nie raczy poinformować klienta. Dramat. -
~Bogdan / 2022-07-21 12:08
Vectra w Szczecinku to porażka. Najpierw handlowiec przedstawia same zalety a potem życie weryfikuje. Pani na infolonii oderwana od rzeczywistości ... MiejscowośćSzczecinek -
~bumbe / 2016-10-11 15:43
Banda złodziei i oszustów, co tu więcej pisać. Mają ogromny burdel w systemie i za to płaci i na tym traci klient. Żałuję, że nie wziąłem sobie do serca tych wszystkich opinii przez podpisywaniem umowy. Nie popełniajcie tego błędu. -
~były klient / 2014-12-08 17:21
Odradzam stanowczo, naciągacze, pazerni na każdy grosz, nielojalni wobec klienta. Jeżeli podpiszesz umowę - to tylko płać, między wierszami w regulaminie zręcznie przemycone zobowiązania. W przypadku chęci rozwiązania umowy - pilnować terminów, bo inaczej kary i to konkretne. Jakość usług uzależniona od infrastruktury i zróżnicowana. Internet - wiele ofert dużo korzystniejszych. Zaletynie zauważyłemWadyzabraskłoby miejsca5lat, za dużo -
~cec / 2020-09-22 10:35
Co chwile awarie internetu, losowe skoki opoznienia, 95% czasu internet nie osiaga predkosci zawartej w umowie. Boli mnie to ze ta firma jeszcze funkcjonuje i wciaz nie splajtowala. nie polecam Wadydziennie braki w dostawie usługi internetuMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Charlie / 2023-02-18 16:38
OMIJAĆ Vectrę szerokim łukiem! Notorycznie problem z internetem. Fachowcy dno kompletne . Jeden zachowywał się jak uczeń ( ciągle mnie pytał co ma robić i nic nie zdzialal) , drugi pan narzekał, że nie placa im za pracę drugi miesiąc i kładł się na podłodze jak u siebie w domu.
Cieszę się że za niedługo kończy mi się umowa, bo przestanę wyrzucać pieniądze w błoto.ZaletyNie dostrzegamWadyNiekompetentni fachowcy, notorycznie zwieszajacy się internet -
~Chrzando / 2022-03-15 15:01
Internet ok, jednak obsługa klienta w tym wirtualne badziewie które i tak nie odpowie na zadane pytania są tragiczne. Już nie mówiąc o nocie odsetkowej 0.27 groszy naliczonej po ostatniej wpłacie. -
~Cyryl / 2017-02-17 16:59
Warszawa, Ochota, internet 100 MBs - niestety Vectra ma bardzo zanizony transfer (do 40% uslugi w umowie i to non-stop). Radze nie kierowac sie niska cena, szczerze po prostu nie warto. Dodatkowo po zwroceniu uwagi na problem z dostawa uslugi, w opowiedzi przedstawiciele Vectry kalmia i wmawiaja wine abonamentowi (co mozna latwo udowodnic nie jest prawda, ale osoby malo techniczne moga sie nabrac).
W tych przypadkach radze zglaszac sie o interwencje do prezesa UKE (to standardowy process)
Szkoda na poczatku wydawali mi sie bardzo fajni :(. Naprawde ciezko znalesc uczciwego uslugodawce internetu...Zaletycena, awarie najwyzej raz na miesiacWadyzanizony transfer, nieuczciwa obsluga (ale uprzejma)korzystalem przez 2 lata niestety zanim sie zorientowalem jak oszukuja :( -
-
~Człowiek Sąsiad / 2016-03-23 20:35
Przez pierwszy rok od momentu podpisania umowy wszystko działało jak należy. W umowie miałem do 100 mb/s, w rzeczywistości miałem 30-50 mb/s czasem 90 mb/s, co jest całkiem dobrym wynikiem. W tym roku - totalna porażka Ze 100 mega w umowie, realnie widziałem max 12, a zazwyczaj to raczej 9-10, w szczególne dni nawet mniej niż 2 widziałem :) do tego co jakiś czas internet sam wyłącza się i trzeba czekać 3-5 minut póki znowu zacznie działać. Napisałem reklamację - dostałem odpowiedź że u nich wszystko działa sprawnie, że to są zakłócenia WIFI w moim mieszkaniu, a zgodnie z umową za taki rodzaj problemów oni nie odpowiadają (Co jest najlepsze, kiedy podłączam bezpośrednio kablem - sytuacją wygląda analogicznie, tak że to na 100 procent nie problem z zakłóceniem w sieci WIFI) ZaletyCena (mniej niż 50 zł za 100 mb/s internet oraz Srebrny pakiet kanałów)WadyObsługa klienta 17 minut czekania na konsultanta, agresywna sprzedaż dodatkowych usług (co miesiąc dzwonią z propozycją droższego abonamentu oraz dodatkowych nikomu nie potrzebnych usług) Jakość internetukorzystam od końca 2014 roku -
~dam / 2024-10-18 07:18
Po 10 latach regularnego płacenia abonamentu , po wyprowadzce zdajesz sprzęt 1 dzień po terminie ( bo w Sobotę biuro nie pracuje....) masz naliczoną 180 pln . Ale jak sygnał się rwał - internet muliło to nie było zwrotów za niedogodności. Obsługa w biurze w Tychach to jakaś porażka .Zdecydowanie odradzam !!! Omijać szerokim łukiem VECTRE!!!!!!!!!! MiejscowośćTychy -
~DamianO / 2022-02-11 13:27
Absolutnie nie polecam dla graczy. Ciągłe awarie każdego dnia. Zalety0000000000000000000WadyCodzienne awarieMiejscowośćGdańsk -
~Daniel / 2015-11-19 22:07
Internet działa dość wolno, zanika plus dosyć częste przerwy techniczne. Dodatkowo jak dla mnie skandaliczne podejście do klienta - ponieważ naliczono mi kilka groszy odsetek karnych za KILKUDNIOWE opóźnienie w płatności poprosiłem aby pomniejszyli rachunek za nieświadczenie usługi w czasie kilku dni awarii. Odpowiedź - nie stwierdzono awarii w podanym rejonie i terminie LOL Mimo, że awaria faktycznie miała miejsce i nawet na infolinii puszczali automatyczny komunikat, że w takim a takim rejonie jest duża awaria i technicy pracują nad jej jak najszybszym usunięciem. Inna reklamacja również potraktowana po macoszemu. Nie polecam. ZaletybrakWadywolny, rwie, dosyć częste przerwy techniczne3 lata
strona 56 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »