Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bogdan / 2022-07-21 12:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Vectra w Szczecinku to porażka. Najpierw handlowiec przedstawia same zalety a potem życie weryfikuje. Pani na infolonii oderwana od rzeczywistości ...
    MiejscowośćSzczecinek
  • ~bumbe / 2016-10-11 15:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Banda złodziei i oszustów, co tu więcej pisać. Mają ogromny burdel w systemie i za to płaci i na tym traci klient. Żałuję, że nie wziąłem sobie do serca tych wszystkich opinii przez podpisywaniem umowy. Nie popełniajcie tego błędu.
  • ~były klient / 2014-12-08 17:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam stanowczo, naciągacze, pazerni na każdy grosz, nielojalni wobec klienta. Jeżeli podpiszesz umowę - to tylko płać, między wierszami w regulaminie zręcznie przemycone zobowiązania. W przypadku chęci rozwiązania umowy - pilnować terminów, bo inaczej kary i to konkretne. Jakość usług uzależniona od infrastruktury i zróżnicowana. Internet - wiele ofert dużo korzystniejszych.
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyzabraskłoby miejsca
    5lat, za dużo
  • ~cec / 2020-09-22 10:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Co chwile awarie internetu, losowe skoki opoznienia, 95% czasu internet nie osiaga predkosci zawartej w umowie. Boli mnie to ze ta firma jeszcze funkcjonuje i wciaz nie splajtowala. nie polecam
    Wadydziennie braki w dostawie usługi internetu
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Charlie / 2023-02-18 16:38
    Ocena: 1.75 / 5
    OMIJAĆ Vectrę szerokim łukiem! Notorycznie problem z internetem. Fachowcy dno kompletne . Jeden zachowywał się jak uczeń ( ciągle mnie pytał co ma robić i nic nie zdzialal) , drugi pan narzekał, że nie placa im za pracę drugi miesiąc i kładł się na podłodze jak u siebie w domu.
    Cieszę się że za niedługo kończy mi się umowa, bo przestanę wyrzucać pieniądze w błoto.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyNiekompetentni fachowcy, notorycznie zwieszajacy się internet
  • ~Chrzando / 2022-03-15 15:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet ok, jednak obsługa klienta w tym wirtualne badziewie które i tak nie odpowie na zadane pytania są tragiczne. Już nie mówiąc o nocie odsetkowej 0.27 groszy naliczonej po ostatniej wpłacie.
  • ~Cyryl / 2017-02-17 16:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Warszawa, Ochota, internet 100 MBs - niestety Vectra ma bardzo zanizony transfer (do 40% uslugi w umowie i to non-stop). Radze nie kierowac sie niska cena, szczerze po prostu nie warto. Dodatkowo po zwroceniu uwagi na problem z dostawa uslugi, w opowiedzi przedstawiciele Vectry kalmia i wmawiaja wine abonamentowi (co mozna latwo udowodnic nie jest prawda, ale osoby malo techniczne moga sie nabrac).

    W tych przypadkach radze zglaszac sie o interwencje do prezesa UKE (to standardowy process)

    Szkoda na poczatku wydawali mi sie bardzo fajni :(. Naprawde ciezko znalesc uczciwego uslugodawce internetu...
    Zaletycena, awarie najwyzej raz na miesiac
    Wadyzanizony transfer, nieuczciwa obsluga (ale uprzejma)
    korzystalem przez 2 lata niestety zanim sie zorientowalem jak oszukuja :(
  • ~Człowiek Sąsiad / 2016-03-23 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez pierwszy rok od momentu podpisania umowy wszystko działało jak należy. W umowie miałem do 100 mb/s, w rzeczywistości miałem 30-50 mb/s czasem 90 mb/s, co jest całkiem dobrym wynikiem. W tym roku - totalna porażka Ze 100 mega w umowie, realnie widziałem max 12, a zazwyczaj to raczej 9-10, w szczególne dni nawet mniej niż 2 widziałem :) do tego co jakiś czas internet sam wyłącza się i trzeba czekać 3-5 minut póki znowu zacznie działać. Napisałem reklamację - dostałem odpowiedź że u nich wszystko działa sprawnie, że to są zakłócenia WIFI w moim mieszkaniu, a zgodnie z umową za taki rodzaj problemów oni nie odpowiadają (Co jest najlepsze, kiedy podłączam bezpośrednio kablem - sytuacją wygląda analogicznie, tak że to na 100 procent nie problem z zakłóceniem w sieci WIFI)
    ZaletyCena (mniej niż 50 zł za 100 mb/s internet oraz Srebrny pakiet kanałów)
    WadyObsługa klienta 17 minut czekania na konsultanta, agresywna sprzedaż dodatkowych usług (co miesiąc dzwonią z propozycją droższego abonamentu oraz dodatkowych nikomu nie potrzebnych usług) Jakość internetu
    korzystam od końca 2014 roku
  • ~dam / 2024-10-18 07:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Po 10 latach regularnego płacenia abonamentu , po wyprowadzce zdajesz sprzęt 1 dzień po terminie ( bo w Sobotę biuro nie pracuje....) masz naliczoną 180 pln . Ale jak sygnał się rwał - internet muliło to nie było zwrotów za niedogodności. Obsługa w biurze w Tychach to jakaś porażka .Zdecydowanie odradzam !!! Omijać szerokim łukiem VECTRE!!!!!!!!!!
    MiejscowośćTychy
  • ~DamianO / 2022-02-11 13:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Absolutnie nie polecam dla graczy. Ciągłe awarie każdego dnia.
    Zalety0000000000000000000
    WadyCodzienne awarie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Daniel / 2015-11-19 22:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet działa dość wolno, zanika plus dosyć częste przerwy techniczne. Dodatkowo jak dla mnie skandaliczne podejście do klienta - ponieważ naliczono mi kilka groszy odsetek karnych za KILKUDNIOWE opóźnienie w płatności poprosiłem aby pomniejszyli rachunek za nieświadczenie usługi w czasie kilku dni awarii. Odpowiedź - nie stwierdzono awarii w podanym rejonie i terminie LOL Mimo, że awaria faktycznie miała miejsce i nawet na infolinii puszczali automatyczny komunikat, że w takim a takim rejonie jest duża awaria i technicy pracują nad jej jak najszybszym usunięciem. Inna reklamacja również potraktowana po macoszemu. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywolny, rwie, dosyć częste przerwy techniczne
    3 lata
  • ~Darek / 2017-12-01 17:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Bok to jedna wielka pomyłka. Tam chyba pracują ludzie, których nigdzie nie chcieli przyjąć do innej pracy. Kompletny brak komunikacji między poszczególnymi działami.
    Handlowiec zaproponował mi przedłużenie umowy oraz nową ofertę. Miałem otrzymać dwa nowe dekodery z nagrywarką plus sport na ostro. Okazało się, że monter miał tylko jeden dekoder więc go odwołałem. Następnego dnia na jednym z dekoderów, które posiadam wyłączacie mi dostęp do pakietu platynowego (jest tylko telewizja sd). Kilkukrotnie dzwoniłem do bok z interwencją a w odpowiedzi słyszałem, że trwa proces sprzedażow. Jaki proces? Co to ma do rzeczy? Nie było żadnego procesu bo nic się nie odbyło i nic nie podpisywałem. Nawet gdyby był to jakim prawem wyłącza się dostęp do wykupionego pakietu.Usługi nie są darmowe ja za nie płacę. Po tygodniu przyszedł monter i zainstalował nowe dakodery.Oczywiście przez tydzień nie było tv. Otrzymałem również na 30 dni HBO Go. Ale było tylko 10 godzin bo jakaś ciemna masa nie sprawdził w umowie, że mam mieć HBO. Oczywiście teraz jest problem aby HBO przywrócić.To nie wszystko. W ciągu dwóch miesięcy wymieniono mi 5 razy modem internetowy ponieważ sieć Wi-Fi 5g jest tylko kilka godzin po instalacji modemu. Za każdym razem Bok każe resetować modem. Po reszcie oczywiście działa ale tylko 2 godziny. Obłęd.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca do ich wpisania
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dario / 2015-09-15 17:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam. Obsługa klienta coraz gorsza!. Zupełnie nie zależy im na klientach, olewka i ruski cyrk.
    Wielokrotnie zgłaszam awarie, twierdzą, że naprawili, ale nieskutecznie.
    Poza tym czas oczekiwania na konsultanta na infolinii trzeba liczyć w dniach, długie godziny zanim ktoś podniesie słuchawkę. Dziadostwo!
    Zaletyw promocji można dostać dobrą cenę
    Wadyinfolinia, serwis i obsługa klienta tragiczne
    4 lata
  • ~Darknes / 2019-03-14 20:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Wasz internet jest tak słaby że nie da się nawet muzyki pobrać

    Szybkość połączenia (pobieranie)
    129.9 kb/s

    Szybkość połączenia (przesyłanie)
    62.2 kb/s

    Bardzo polecam tak szybki internet
    (Sarkazm)
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~Dawid / 2018-06-14 13:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo ciekawy wpis o Vectrze: @vectra_pl https://www.wykop.pl/link/4362877/jak-vectra-olewa-swoich-klientow/
    Widzieliście? Jesteście gwiazdą strony głównej :)
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ddd / 2023-03-24 15:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Złodzieje podnieśli cenę usług dwa miesiące po jej podpisaniu tłumacząc się inflacją. Nie polecam
    WadyPodwyższanie opłat kiedy im się podoba
    MiejscowośćRadom
  • ~Denys / 2024-01-01 04:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Плохой интернет, за свои деньги, пинг оооочень плохой, ------не советую
    MiejscowośćLegnica
  • ~Dick / 2024-03-27 11:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Reklamacja za reklamacją, internet zrywa telewizja się zacina, reklamacje bez efektu poprawy świadczenia usług. Za chwilę wmówią mi że to moja wina. Nie polecam omijać z daleka. Brak zgody na zerwanie umowy z winy dostawcy usług. Straszenie karami. Nigdy więcej!
    ZaletyBrak
    WadyNic nie działa prawidłowo
    MiejscowośćToruń
  • ~Dimitry / 2022-03-28 10:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Tydzień #9 – chciałem podłączyć Orange, przyszedł instalator, powiedział, że nie ma możliwości podłączenia „zwyklej kablówki”, tylko światłowód i trzeba wiercić ściany – zrezygnowałem z Orange.
    Tydzień #9 03.03.22 – złożyłem wniosek o podłączenie do Vectry z umową bez okresu zobowiązywania
    Tydzień #10 09.03.22 – wizyta instalatora, fizycznie został podłączony router, Internet prawie nie działa (prędkość do 5mb/s a według umowy ma być 450mb/s). Umowę otrzymałem na 24miesięcy (???) bez możliwości jej zmiany.
    Tydzień #11 15.03.22 – wizyta technika, okazało się, że router był podłączony przez instalatora nieprawidłowo, w końcu Internet działa. Okazało się, że jedyną możliwością zmiany umowy z okresem na 24miesięcy na bez terminową – całkowita rezygnacja z usług i ponowne podłączenie.
    Tydzień #12 23.03.22 – Wniosek o odstąpienie od umowy. Przez kilka dni nie byłem w stanie nic zrobić, dzwoniąc do infolinii Vectry dowiedziałem się, że oni nie są w stanie nic zrobić, ponieważ „system musi przepracować wniosek”. Fizycznie router nadał jest podłączony, ale brak Internetu.
    Tydzień #12 25.03.22 piątek wieczór: dostałem telefon z Vectry, że najbliższy termin wizyty instalatora może być dopiero następnego tygodnia, czyli 01.04.22. I teraz pytanie, CO ON MA INSTALOWAĆ !? wszystko przecież jest podłączone!
    Całkowita rezygnacja z usług Vectry…
    W końcu zadzwoniłem do UPC w piątek 25go, w poniedziałek 28go przyszedł technik, podłączył – wszystko działa.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dionizos Etereus / 2022-03-02 01:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Na obecną chwilę ten operator reprezentuje dno. Połączenie z internetem to dramat, bardzo wolne i niestabilne łącze powoduje brak możliwości normalnego kożystania z różnych platform. Przy ľączu 300mb,450mb,600mb nie ma żadnej różnicy podczas oglądania filmow z Netflix, Youtube,HBO go, player, prime video, itp.
    ZaletyMożna powiedzieć że cena
    WadyNie liczą sie z klientem
    Wymyslaja falszywe oplaty
    Jakość usług poniżej zera
    Łącze słabiutkie I niestabilne
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266