Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~albertoxxx / 2017-12-11 18:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj pojawiła się awaria zarówno internetu jak i telewizji i ku mojemu zdziwieniu Pani na infolinii mnie powiadomiła, że technik pofatyguje się do mnie za 4 dni. Jutro wysyłamy wypowiedzenie (na szczęście umowa się skończyła i jestem na nieokreślonym).
    Wadyżenująca obsługa klienta
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Aleksander / 2022-01-02 16:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo zła jakość internetu. Praktycznie nie mogę korzystać z internetu od Vectry, gdyż non stop rozłącza sieć wifi. Jeśli już łaskawie sieć wifi się uruchomi, to jakość łączą jest na takim poziomie, że jakość obrazu na YT ustawia się automatycznie pod sieć na poziomie 144p. To samo dotyczy dekoderów tv. Dekoder kilkakrotnie w ciągu dnia resetuje się. Po zgłoszeniu "awarii" Obsługa klienta zapewnia o jak najlepszym wykonaniu zadania, lecz serwis który przyjeżdża instaluje wadliwy sprzęt, który po kilku dniach jest ponownie zgłaszany do "naprawy".

    Co do telefonicznej obsługi klienta, to wydzwaniają miliony razy i proponują szybszy internet. Kiedy im tłumaczę że nie mam możliwości technicznych na to, oni wmawiają mi (tak jakby się znali) że mam możliwość "lepszego internetu". Bardzo nieuprzejmi. Kiedy im powiedziałem, że jak będę chciał ofertę to się zgłoszę do biura stacjonarnego, to mnie wyśmiewa że nie znajdę w biurze lepszej oferty.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Aleksander / 2022-01-27 22:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomimo podpisanej w październiku 2021 umowy na dostarczanie usług internetowych to do tej pory, tj. styczeń 2022 nie zostały wystawione żadne faktury. Skutek wielokrotnych zgłoszeń ww. problemu poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny z pracownikami infolinii firmy Vectra jest żaden. Pracownicy infolinii za każdym razem informują, że umowa nie jest aktywowana w ich systemie i należy czekać, informują również o dokonaniu zgłoszenia do działu technicznego w celu rozwiązania problemu, ale nigdy nie są w stanie podać numeru takiego zgłoszenia, na który można byłoby się powołać dzwoniąc po raz kolejny. Ponadto występują częste przerwy w dostarczaniu Internetu, które potrafią trwać nawet kilka dni. Reasumując, szczerze nie polecam tej firmy ze względu na ww. problemy, które mnie spotkały i nie są rozwiązane do tej pory (4 miesiące). W najbliższym czasie planuję rozwiązać umowę i skorzystać z usług innej firmy pomimo konieczności przygotowania zupełnie nowego przyłącza.
    ZaletyW dniach, w których nie ma problemu z dostawą Internetu łącze jest stabilne.
    WadyCzęste przerwy w dostawie, brak reakcji na reklamacje, brak wystawiania faktur.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksandra / 2015-06-22 15:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Vectra to po prostu jedna wielka tragedia. Mam ją od trzech lat i powiem szczerze, że do niczego się nie nadaje. Mieszkam w starym budownictwie i przy każdej burzy czy małym wietrzyku, bądź małymi opadami deszczu zacina się i telewizja i internet. Tak jest za każdym razem, po prostu tragedia. Moi rodzice korzystają z tv i internetu z Isko i bajka nie zacina się, czasem jak są od czasu do czasu prace modernizacyjne to tylko wtedy nie ma tv a tak to działa. Teraz też dwa dni temu był spory deszcz i od tamtej pory zacina mi się tv, nie da się nic obejrzeć. Niektóre kanały to w ogóle są czarne i tylko głos słychać. A co do internetu to rusza się jak by chciał a nie mógł. Ludzie zróbcie coś z tym. Bo gdyby u mnie w tym starym budownictwie mogła założyć coś innego niż Vectra to bym to zrobiła ale niestety nic po za tym u mnie nie działa !!!! Powinniście poczytać te komentarze i zacząć coś działac żeby być lepszym od konkurencji, bo niedługo każdy klient od was odejdzie... A i co do obsługi klienta to po prostu masakra. zanim się tam do dzwoniłam to musiałam tyle czekać ze ho ho. W internecie nie mogłam znaleźć żadnego numeru i dzwoniłam na infolinię i tam mnie chyba z kilka razy przekierowywali. Raz do Gdańska raz w ogóle gdzieś w góry... a jak już się do dzwoniłam to dogadać się nie mogliśmy bo Pan nie wiedział za bardzo co zrobić. Jak juz doszliśmy po godzinie do porozumienia to usterka została naprawiona dwa dni później. I po tym dzwoni do nas jakąś Pani czy jesteśmy zadowoleni z usług to już nawet nie miałam chęci rozmawiać z nimi i powiedziałam tylko, że szkoda gadać. .
    ZaletyBrak zalet!!!
    Wadywymieniłam je już w treści opinii
    mam produkt trzy lata, a za ile kupiłam juz nie pamiętam
  • ~ali / 2013-11-07 09:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam.ciągłe awarie,brak dostępu do sieci no a obsługa klienta zawsze zajęta nie może odebrać twojego telefonu.
  • ~ana / 2014-12-16 13:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Wyjątkowo nieuprzejma obsługa, pan z obsługi klienta nie chciał mi niczego wyjaśnić i zachowywał się jakby był obrażony, że wzywam go do usterki. Nie polecam tej firmy.
  • ~Andrju / 2015-01-26 19:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Żona wypowiedziała umowe, bo sobie ja wydluzyli w sierpniu bo niepodpisalismy nowej, i dowiedziala sie ze do lutego trzeba bulić, poszła do punktu wypowiedzieć im umowę to powiedzieli że umowa jest od listopada i dopiero w kwietniu ale już we wrześniu sobie ja wydluzyli, no to za kare jesscze ojeb..li mi neta do 20mb, jedyne commoge dobrego powiedziec to ze nigdy nie musialem do nich dzwonic, chociaz zaluje mozemsaybciej bym se odpuscil
    ZaletyZadnych
    WadyOszusci.
    Za dlugo o 2,5 roki
  • ~Andrzej / 2017-01-25 17:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem w dniu wczorajszym z interwencją w BOK we Wrocławiu.Pracownik biura zachował profesjonalnie i ze zrozumieniem.Chodziło o to,że dzień wcześniej monter VECTRY w sposób wredny i cichcem odciął mi sygnał telewizyjny (analogowe badziewie z 10 programami!!!)zabierając zarazem mój rozdzielacz sygnału,który nota bene był zakładany przez ówczesnego montera.Nie miałem jak poprowadzić w poprzek mieszkania kablówki przeto wprowadzone były dwa kable z rozgałęźnikiem do puszki VECTRA.Słowo, nie robiłem tego ja ale wspomniany monter jakoś tak 16-20 lat temu.Kable te były już przez administrację budynku wielokrotnie tynkowane i malowane,w czasie remontu klatki schodowej.I po mojej interwencji monter zamiast podejść do mnie zaczął przez telefon mnie strofować, czyniąc się ważniejszym niż Prezes Firmy.Zignorowałem tego gościa i zmuszony koniecznością zlutowałem i z ekranowałem te dwa kable na klatce a ich drugi koniec podłączyłem do anteny radiowej,takiej okrągłej na zewnątrz.Oczywiście w drugim pokoju.Włączyłem w tym pierwszym pokoju programowanie automatyczne w tv smart i wielki szok!Telewizorek zapisał 34 programy cyfrowe,a w tym nadawane w jakości HD!Obraz żyleta,dźwięk żyleta a kolory bajka!!!!!I co najważniejsze za darmo!!! A tym mądralom z VECTRY płaciłem co prawda nie dużo a podawany sygnał analogowy na 10 programów był klasycznym badziewiem!A mój szok jest tym bardziej wielki bo na zaledwie okrągłym dipolu radiowy taka wielość kanałów i to superowych.I tylko dzięki butnemu i wyniosłemu zachowaniu się montera VECTRY osiągnąłem to co powinno być naturalnym przy posiadaniu odbiorników wysokiej klasy,przewyższających badziewie podawane przez VECTRĘ! I doskonale sprawdziło się staropolskie przysłowie, że nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło.Dodam jedynie,że w lutym planowałem podpisać z Vectrą umowę na internet ponieważ kończy mi się u obecnego operatora.Ale po tej akcji z kablówką to takiego operatora trzeba omijać dużym łukiem.Już pokazał na co go stać.
    Zaletynie ma!
    Wadysygnał telewizyjny kablowy marny!Wezwany w ubiegłym roku serwisant Toshiba już na dzień dobry powiedział,zabierz pan tą kablówkę bo ona nadaje się do Rubina a nie tej klasy telewizora ,coś pan sobie kupił!
    coś jakoś tak 20-22 lata!
  • ~Andrzej / 2017-12-07 20:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Naciąganie na MOOD, net się wiesza i jest dużo wolniejszy niż według umowy. Generalnie szkoda fatygi na dziadów.
    Zaletycena?
    Wadymikrowyłudzenia, jakość połączenia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aneta / 2021-07-30 09:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Przedłużają umowę sami bez zgody klienta
    Pomimo umowy do końca czerwca, mam jeszcze zapłacić za lipiec, gdzie już nie mam rutera i z niczego nie korzystam
    Pytając czy mogę wszystko z góry zapłacić 0ani powiedziała że tak, a okazało się że faktury co miesiąc przychodziły.
    ZaletyInternet ok
    WadyAle obsługa i krętactwo żeby wyłudzić jak najwięcej pieniędzy to skandal
    Jestem zła że tak wyszło, nie biorę na siebie więcej internetu z vectry!
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Aninim / 2024-04-05 18:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet do dupy gra od 1 godz nie chce mi się załadować
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWolny internet
    MiejscowośćPolice
  • ~Anna / 2023-01-14 10:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Do podpisania umowy obiecują "złote góry". Potem rozczarowanie:
    1. Monter nie przychodzi w terminie i o tym nie zawiadamia.
    2. Przez kolejne dni nie miałam dodatkowych programów, bo nie rozliczył jeszcze montażu w moim domu (rozliczył dopiero po interwencji w salonie Vectry). Za to faktura wystawiona jest za okres od dnia, kiedy pierwszy raz miał być monter i nie przyszedł.
    3. Za internet w telefonie 10 GB jest 19,99 zł, na fakturze 24,99 zł. Faktura wystawiona od wizyty montara, której nie było, a w telefonie po 2 tygodniach nadal mam 2 GB.
    4. Przed upływem 14 dni złożyłam w salonie Vectry odstąpienie od umowy, ale pani obsługująca nie potrafiła mi odpowiedzieć, kiedy to nastąpi i od kiedy Vectra przestanie mnie "łupić". Nie przyjęła dekodera, twierdząc, że nie może przed uznaniem Vectry mojego odstąpienia od umowy. Mija trzeci dzień, ja zniego nie korzystam, ale pewnie obciążą mnie kosztami za każdy dzień, kiedy to oni przeciągają rozwiązanie umowy.
    Przez wiele lat była zadowolona z Vectry i polecałam innym. Faktury opłacałam przed czasem. Dziś jestem bardzo niezadowolona z obsługi i definitywnie chcę rozwiązać umowę z tą firmą!

    Zaletydobre produkty
    Wadyinne ceny w obietnicach i umowie a inne (wyższe) na fakturze.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Annarella / 2023-07-27 11:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam! Zaledwie trzy miesiące temu podpisałam umowę a dzisiaj pożywka ceny abonamentu za internet o 15%.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anonimowy / 2022-09-01 16:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Okropny internet. Czekam 10 minut aż mi się uruchomi strona na Google. Są opóźnienia w dostawie internetu. Problem jest we wszystkim. Niewazne czy coś pobieram na komputer czy gram w grę online czy włączam jakąś stronę. Internet w moim odczuciu jest bardzo słaby. Nie polecam.
    ZaletyObsługa klienta
    WadySłaby internet za taką cenę.
  • ~appimate / 2020-06-03 23:20
    Ocena: 1.75 / 5
    VECTRA dumnie pręży pierś chwaląc się godłem Dbamy o jakość obsługi 2019. No to moja ocena, jako klienta wygląda tak: 10.03.2020 złożyłem reklamację na niski transfer (przy łączu 300 Mb/s osiągałem marne kilkadziesiąt Mb/s na połączeniu kablowym z routerem udostępnionym przez Vectrę). Przez następne tygodnie kilkakrotnie zgłaszałem, że poprawy brak, dzwoniłem, wysyłałem kolejne zrzuty ekranu (transfery spadały nawet do 2,65 Mb/s). Konsultanci na infolinii stwierdzali jakieś błędy, restartowali router, itd. Zgodnie twierdzili, że transfery są znacznie niższe, niż te, których należy oczekiwać (i takie jakie miałem przed usterką). W końcu wymusiłem wizytę technika. Miał przyjść 31.03., nie przyszedł, nie uprzedził, że go nie będzie; ostatecznie kolejny wyznaczony termin – za tydzień zakończył się wizytą technika i wymianą routera. 7.04.2020 (prawie miesiąc po pierwszym zgłoszeniu) otrzymałem wiadomość, która dumnie stanowiła: „w dniu 2020-04-07 usunęliśmy usterkę, która została zarejestrowana pod numerem USTE/85076/2020 zgłoszoną 03-04-2020” (dziwne, bo usterkę zgłosiłem 10.03.2020; nieważne, ważne, że Vectra przyznała, że usterka była).
    Zabrałem się zatem za sprawę korekty należności za nieświadczoną należycie usługę. Na moją wiadomość zgłoszoną telefonicznie 12.05.2020 otrzymałem odpowiedź odmowną stwierdzającą, że: „nie stwierdzono nieprawidłowości…”, „modem był każdorazowo prawidłowo zalogowany…”, „ewentualne nieprawidłowości mogą leżeć po stronie Pana sprzętu odbiorczego…”.
    Dziwne, że konsultanci Vectry w nagrywanych rozmowach twierdzili, że widzą jakieś błędy po stronie modemu (stąd ich restarty i zmiana konfiguracji modemu oraz jego trybu pracy). Nikt nie kwestionował przesyłanych wyników pomiarów na połączeniu kablowym (3 różne laptopy podłączane naprzemiennie kablem LAN z modemem Vectry). Nie wiem również o jakim moim „sprzęcie odbiorczym” Vectra pisze – w końcu modem jest Vectry. Co więcej, technik Vectry wymienił modem na inny egzemplarz (z jakich powodów)?
    Na moje odwołanie Vectra odpisała, że poprzednia odpowiedź wyczerpała temat i „jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie”. Podejście zaiste potwierdzające „dbałość o jakość obsługi”. Będąc tak troskliwie i z dbałością potraktowany przez Vectrę z końcem maja wypowiedziałem umowę o świadczeniu usług i serdecznie odradzam korzystanie z usług tego operatora.
    Zaletyumiarkowana cena za dostęp do internetu (choć porównywalna z innymi dużymi operatorami).
    Wadyjak wystąpią problemy z łączem internetowym, to usuwanie usterek potrwa tygodnie. jakość obsługi klienta bardzo nierównomierna: trafiają się zaangażowani, a przede wszystkim kompetentni konsultanci oraz tacy, którzy jedynie powtarzają wyuczone formułki.
    reklamacje i odwołania rozpatrywane jak wyżej (czyli odmownie).
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~arek / 2020-11-30 21:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 2 miesięcy im odwala mam tylko internet 300mb spadki nawet poniżej 150mb.Walka o poziom usługi za który płace to walka z wiatrakami moim zdaniem nie mam dowodów zanikają celowo neta bo nie maja tyle transferu co podpisują umowę i tak w skali każdego abonamenta mając ten sam internet mogą proponować więcej przepustowosci nie posiadając takowej ale kasa leci trzeba płacić A ile zaoszczędzając na transferze to tylko oni wiedzą ja podejzewam kilka g.s
    ZaletyŻadne
    WadyZawsze może być gorzej
    MiejscowośćŻary
  • ~Arek / 2021-05-12 16:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta to dramat. Po godzinach spędzonych na infolinii prosząc aby sprzedano mi nowy dekoder tv który utraciłem, jedynym wyjściem było zrezygnowanie z kontynuacji umowy. Pierwszy konsultant który zadzwonił kilka dni później powiedział, że ustali z przełożonym możliwość sprzedania mi dekodera ale nigdy już potem nie oddzwonił. Drugi konsultant który zadzwonił dzisiaj chciał zaproponować lepsze warunki. Na pytanie czy wie dlaczego zrezygnowałem z umowy i czego potrzebuję aby pozostać z Vectra powiedział, że mają zbyt dużo klientów aby takie rzeczy wiedzieć i nie ma możliwości notowania takich rzeczy. Konkurencja może się jedynie z tego cieszyć.
    ZaletyInternet nawet stabilny choć mniej niż u innych operatorów
    WadyObsługa klienta to jakaś pomyłka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arkadiusz / 2015-02-04 09:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Usługi dostępu na zadowalającym poziomie chociaż zdarzają się wpadki. Niestety jeżeli chodzi o elastyczność po prostu żenada. Musiałem wyprowadzić się z miasta, w którym posiadałem dostęp do netu i podpisaną umowę z Vectra do miejsca gdzie świadczą usługi tylko internetu mobilnego. Zwróciłem się z prośbą o zmianę. Odpowiedź negatywna, zero zrozumienia. Teraz musze im płacić na niekorzystanie. Zdecydowanie odradzam.
    Zaletybrak
    Wadynieelastyczność i brak mozliwiości jakichkolwiek zmian
    od sierpnia 2014
  • ~Artokar / 2021-01-21 22:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna obsługa zgłoszeń. Dwukrotnie umówiona została wizyta technika i dwukrotnie nikt się nie zjawił. Reklamacje przez chat dziwnie znikają bez śladu. Od miesiąca regularnie tracimy dostęp do internetu. Przerwy trwają po kilka godzin. Z niecierpliwością czekam końca umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Artur / 2013-10-24 11:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno, fatalna jakość obługi klienta, w połączeniu z arogancją. Przykład firmy z Dzikiego Zachodu, którą należy omijać szeorkim łukiem.
    Byłem ich abonentem przez rok, oto co mnie spotkało (tylkok poważniejsze zarzuty):
    1. 100 proc. niekompetentna telefoniczna obsługa. Na infolinii opowiadają bajki, które nie mają potwierdzenia w realu - albo sa niedouczeni, albo celowo wporwadzają w błąd, by tylko złapać klienta.
    2. Chciałem zrobić cesję umowy na działalność gospodarczą, okazało się, że jesto to niemożliwe, chyba, że kupię pakiet biznesowy - z tą samą ofertą, tylko że dwa rady droższy. Oczywiście, przy podpisywnaiu umowy zapewniali, że cesja możliwa, na infolinii również, ale jak przyszło co do czego, to w BOK na Jerozolimskich ściana, arogancja, nie ma z kim polemizować. Moje maile w tej sprawie ignorowane, nie sposób z nimi negocjować.
    3. Bez przerwy komunikaty o przerwach w dostępie do usług z powodu prowadzonych rzekomo prac modernizacyjnych.
    4. Rozwiązywanie umowy w BOK w Al. Jerozolimskich to horror. Tabun wściekłych klientów, konieczność czekania w kolejce trzy godziny, awantury, pyskówki z obsługą, mało nie doszło do rękoczynów.
    5. Co mnie szczególnie irytuje - ciagłe ataki telemarketerów, żadne groźby i prośby, by nie dzwonili, bo sobie ktoś nie życzy, nie pomagają. Nawet po rozwiązaniu umowy, mimo złożenia stosownego oświadczenia, że nie żżyczę sobie kontaktów, zadzwonilim ręce opadają.
    Wniosek - nie dajcie się nabrać na pozornie niskie ceny usług. Podpisanie umowy z Vectrą to dopiero początek, potem zaczynają się schodzy. Niefajne sytuacje, stres i wrzody na żołądku gwarantowane.
    Zaletybrak, prócz niskiej ceny
    Wadymnóstwo, wpadka na każdym kroku
    rok czasu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3966
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2620
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296