Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aneta / 2021-07-30 09:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Przedłużają umowę sami bez zgody klienta
    Pomimo umowy do końca czerwca, mam jeszcze zapłacić za lipiec, gdzie już nie mam rutera i z niczego nie korzystam
    Pytając czy mogę wszystko z góry zapłacić 0ani powiedziała że tak, a okazało się że faktury co miesiąc przychodziły.
    ZaletyInternet ok
    WadyAle obsługa i krętactwo żeby wyłudzić jak najwięcej pieniędzy to skandal
    Jestem zła że tak wyszło, nie biorę na siebie więcej internetu z vectry!
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Aninim / 2024-04-05 18:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet do dupy gra od 1 godz nie chce mi się załadować
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWolny internet
    MiejscowośćPolice
  • ~Anna / 2023-01-14 10:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Do podpisania umowy obiecują "złote góry". Potem rozczarowanie:
    1. Monter nie przychodzi w terminie i o tym nie zawiadamia.
    2. Przez kolejne dni nie miałam dodatkowych programów, bo nie rozliczył jeszcze montażu w moim domu (rozliczył dopiero po interwencji w salonie Vectry). Za to faktura wystawiona jest za okres od dnia, kiedy pierwszy raz miał być monter i nie przyszedł.
    3. Za internet w telefonie 10 GB jest 19,99 zł, na fakturze 24,99 zł. Faktura wystawiona od wizyty montara, której nie było, a w telefonie po 2 tygodniach nadal mam 2 GB.
    4. Przed upływem 14 dni złożyłam w salonie Vectry odstąpienie od umowy, ale pani obsługująca nie potrafiła mi odpowiedzieć, kiedy to nastąpi i od kiedy Vectra przestanie mnie "łupić". Nie przyjęła dekodera, twierdząc, że nie może przed uznaniem Vectry mojego odstąpienia od umowy. Mija trzeci dzień, ja zniego nie korzystam, ale pewnie obciążą mnie kosztami za każdy dzień, kiedy to oni przeciągają rozwiązanie umowy.
    Przez wiele lat była zadowolona z Vectry i polecałam innym. Faktury opłacałam przed czasem. Dziś jestem bardzo niezadowolona z obsługi i definitywnie chcę rozwiązać umowę z tą firmą!

    Zaletydobre produkty
    Wadyinne ceny w obietnicach i umowie a inne (wyższe) na fakturze.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Annarella / 2023-07-27 11:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam! Zaledwie trzy miesiące temu podpisałam umowę a dzisiaj pożywka ceny abonamentu za internet o 15%.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anonimowy / 2022-09-01 16:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Okropny internet. Czekam 10 minut aż mi się uruchomi strona na Google. Są opóźnienia w dostawie internetu. Problem jest we wszystkim. Niewazne czy coś pobieram na komputer czy gram w grę online czy włączam jakąś stronę. Internet w moim odczuciu jest bardzo słaby. Nie polecam.
    ZaletyObsługa klienta
    WadySłaby internet za taką cenę.
  • ~appimate / 2020-06-03 23:20
    Ocena: 1.75 / 5
    VECTRA dumnie pręży pierś chwaląc się godłem Dbamy o jakość obsługi 2019. No to moja ocena, jako klienta wygląda tak: 10.03.2020 złożyłem reklamację na niski transfer (przy łączu 300 Mb/s osiągałem marne kilkadziesiąt Mb/s na połączeniu kablowym z routerem udostępnionym przez Vectrę). Przez następne tygodnie kilkakrotnie zgłaszałem, że poprawy brak, dzwoniłem, wysyłałem kolejne zrzuty ekranu (transfery spadały nawet do 2,65 Mb/s). Konsultanci na infolinii stwierdzali jakieś błędy, restartowali router, itd. Zgodnie twierdzili, że transfery są znacznie niższe, niż te, których należy oczekiwać (i takie jakie miałem przed usterką). W końcu wymusiłem wizytę technika. Miał przyjść 31.03., nie przyszedł, nie uprzedził, że go nie będzie; ostatecznie kolejny wyznaczony termin – za tydzień zakończył się wizytą technika i wymianą routera. 7.04.2020 (prawie miesiąc po pierwszym zgłoszeniu) otrzymałem wiadomość, która dumnie stanowiła: „w dniu 2020-04-07 usunęliśmy usterkę, która została zarejestrowana pod numerem USTE/85076/2020 zgłoszoną 03-04-2020” (dziwne, bo usterkę zgłosiłem 10.03.2020; nieważne, ważne, że Vectra przyznała, że usterka była).
    Zabrałem się zatem za sprawę korekty należności za nieświadczoną należycie usługę. Na moją wiadomość zgłoszoną telefonicznie 12.05.2020 otrzymałem odpowiedź odmowną stwierdzającą, że: „nie stwierdzono nieprawidłowości…”, „modem był każdorazowo prawidłowo zalogowany…”, „ewentualne nieprawidłowości mogą leżeć po stronie Pana sprzętu odbiorczego…”.
    Dziwne, że konsultanci Vectry w nagrywanych rozmowach twierdzili, że widzą jakieś błędy po stronie modemu (stąd ich restarty i zmiana konfiguracji modemu oraz jego trybu pracy). Nikt nie kwestionował przesyłanych wyników pomiarów na połączeniu kablowym (3 różne laptopy podłączane naprzemiennie kablem LAN z modemem Vectry). Nie wiem również o jakim moim „sprzęcie odbiorczym” Vectra pisze – w końcu modem jest Vectry. Co więcej, technik Vectry wymienił modem na inny egzemplarz (z jakich powodów)?
    Na moje odwołanie Vectra odpisała, że poprzednia odpowiedź wyczerpała temat i „jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie”. Podejście zaiste potwierdzające „dbałość o jakość obsługi”. Będąc tak troskliwie i z dbałością potraktowany przez Vectrę z końcem maja wypowiedziałem umowę o świadczeniu usług i serdecznie odradzam korzystanie z usług tego operatora.
    Zaletyumiarkowana cena za dostęp do internetu (choć porównywalna z innymi dużymi operatorami).
    Wadyjak wystąpią problemy z łączem internetowym, to usuwanie usterek potrwa tygodnie. jakość obsługi klienta bardzo nierównomierna: trafiają się zaangażowani, a przede wszystkim kompetentni konsultanci oraz tacy, którzy jedynie powtarzają wyuczone formułki.
    reklamacje i odwołania rozpatrywane jak wyżej (czyli odmownie).
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~arek / 2020-11-30 21:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 2 miesięcy im odwala mam tylko internet 300mb spadki nawet poniżej 150mb.Walka o poziom usługi za który płace to walka z wiatrakami moim zdaniem nie mam dowodów zanikają celowo neta bo nie maja tyle transferu co podpisują umowę i tak w skali każdego abonamenta mając ten sam internet mogą proponować więcej przepustowosci nie posiadając takowej ale kasa leci trzeba płacić A ile zaoszczędzając na transferze to tylko oni wiedzą ja podejzewam kilka g.s
    ZaletyŻadne
    WadyZawsze może być gorzej
    MiejscowośćŻary
  • ~Arek / 2021-05-12 16:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta to dramat. Po godzinach spędzonych na infolinii prosząc aby sprzedano mi nowy dekoder tv który utraciłem, jedynym wyjściem było zrezygnowanie z kontynuacji umowy. Pierwszy konsultant który zadzwonił kilka dni później powiedział, że ustali z przełożonym możliwość sprzedania mi dekodera ale nigdy już potem nie oddzwonił. Drugi konsultant który zadzwonił dzisiaj chciał zaproponować lepsze warunki. Na pytanie czy wie dlaczego zrezygnowałem z umowy i czego potrzebuję aby pozostać z Vectra powiedział, że mają zbyt dużo klientów aby takie rzeczy wiedzieć i nie ma możliwości notowania takich rzeczy. Konkurencja może się jedynie z tego cieszyć.
    ZaletyInternet nawet stabilny choć mniej niż u innych operatorów
    WadyObsługa klienta to jakaś pomyłka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arkadiusz / 2015-02-04 09:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Usługi dostępu na zadowalającym poziomie chociaż zdarzają się wpadki. Niestety jeżeli chodzi o elastyczność po prostu żenada. Musiałem wyprowadzić się z miasta, w którym posiadałem dostęp do netu i podpisaną umowę z Vectra do miejsca gdzie świadczą usługi tylko internetu mobilnego. Zwróciłem się z prośbą o zmianę. Odpowiedź negatywna, zero zrozumienia. Teraz musze im płacić na niekorzystanie. Zdecydowanie odradzam.
    Zaletybrak
    Wadynieelastyczność i brak mozliwiości jakichkolwiek zmian
    od sierpnia 2014
  • ~Artokar / 2021-01-21 22:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna obsługa zgłoszeń. Dwukrotnie umówiona została wizyta technika i dwukrotnie nikt się nie zjawił. Reklamacje przez chat dziwnie znikają bez śladu. Od miesiąca regularnie tracimy dostęp do internetu. Przerwy trwają po kilka godzin. Z niecierpliwością czekam końca umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Artur / 2013-10-24 11:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno, fatalna jakość obługi klienta, w połączeniu z arogancją. Przykład firmy z Dzikiego Zachodu, którą należy omijać szeorkim łukiem.
    Byłem ich abonentem przez rok, oto co mnie spotkało (tylkok poważniejsze zarzuty):
    1. 100 proc. niekompetentna telefoniczna obsługa. Na infolinii opowiadają bajki, które nie mają potwierdzenia w realu - albo sa niedouczeni, albo celowo wporwadzają w błąd, by tylko złapać klienta.
    2. Chciałem zrobić cesję umowy na działalność gospodarczą, okazało się, że jesto to niemożliwe, chyba, że kupię pakiet biznesowy - z tą samą ofertą, tylko że dwa rady droższy. Oczywiście, przy podpisywnaiu umowy zapewniali, że cesja możliwa, na infolinii również, ale jak przyszło co do czego, to w BOK na Jerozolimskich ściana, arogancja, nie ma z kim polemizować. Moje maile w tej sprawie ignorowane, nie sposób z nimi negocjować.
    3. Bez przerwy komunikaty o przerwach w dostępie do usług z powodu prowadzonych rzekomo prac modernizacyjnych.
    4. Rozwiązywanie umowy w BOK w Al. Jerozolimskich to horror. Tabun wściekłych klientów, konieczność czekania w kolejce trzy godziny, awantury, pyskówki z obsługą, mało nie doszło do rękoczynów.
    5. Co mnie szczególnie irytuje - ciagłe ataki telemarketerów, żadne groźby i prośby, by nie dzwonili, bo sobie ktoś nie życzy, nie pomagają. Nawet po rozwiązaniu umowy, mimo złożenia stosownego oświadczenia, że nie żżyczę sobie kontaktów, zadzwonilim ręce opadają.
    Wniosek - nie dajcie się nabrać na pozornie niskie ceny usług. Podpisanie umowy z Vectrą to dopiero początek, potem zaczynają się schodzy. Niefajne sytuacje, stres i wrzody na żołądku gwarantowane.
    Zaletybrak, prócz niskiej ceny
    Wadymnóstwo, wpadka na każdym kroku
    rok czasu
  • ~Baartez / 2023-09-27 12:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Serwis słabo działa , problem dodzwonić się do kogoś z obsługi klienta czy serwisu. Nie polecam
  • ~Bania / 2023-12-08 16:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Katastrofa co do płacenia inne ceny podają przez telefon a inne ceny przychodzą na fakturze jestem z nimi ostatni rok albo dwa i dowodzenia Vectra nie dbacie o klientow
    MiejscowośćZabrze
  • ~barbarossa / 2019-06-17 11:58
    Ocena: 1.75 / 5
    infolinia cały czas sie rozłącza. Nie można zfinalizowac omów. Przykład dziś jest 17.06.2019 ustaliłem nowe warunki z dniem 14.05.2019 - przeszło miesiąc czekam a vectra zagubiona totalnie. Zlecenie w trakcie brak informacji zwrotnej. Paranoja. ocena źle - bardzo źle bardzo tragicznie. Moja sugestia to uzbroić sie w cierpliwość. Nie da się zrobic tu nic w normalnym czasie. Na dodatek cały czas odstlaja Cie z dzialu do dzialu po czyn rozłacza
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie - przede wszystkim obsluga klienta na bardzo ale to bardzo niskim poziomie
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Basia / 2021-12-16 23:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Kłamcy!,,, dzwoniła do mnie kwiecina czy Kwiecińska Stars o ile nie okłamała bo nie wyraźnie się wasza przedstawicielka Vectry przedstawia... Chciała mi zaproponować waszą usługę 77 programów z HBO oraz 600gb ale ????powiedziała że sprzętu nie wymieni na światłoczuły ale sprzedać chciała te ofertę ????????... Czyste oszustwa bo macie stare kable! nie te które są obecnie wszędzie na szybki światłowód jak oręż. Pytanie jak można sprzedawać coś i oczekiwać że klient się nie kapnie na jakim kablu!? ???? i kazać podpisać klientowi ale nie dać tego co w umowie!? ????????????Masakra..... Naklejanie po klatkach ulotek i wydzwania ie do tego wykorzystujecie Ukraińców niemajacych pojęcia o ofertach i wciskacie stare kabla który się zacinają i nazywaniem to pakietami jest bynajmniej śmieszny!
    Zaletynagrywarka która od początku nie dziala
    Wadywolny internet na starych kablach, powtarzające się kanały po 3 te same a liczone osobno bo HD ????????
    MiejscowośćKatowice Ligota
  • ~Basiam / 2018-04-17 10:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet na początku umowy działał można powiedzieć poprawnie. Niestety po kilku tygodniach zdecydowanie zwolnił i tak jest do dziś. Kontakt mailowy jest beznadziejny bo konsultanci nie czytają treści i odpowiadają nie na zadawane pytania! Porażka !
    WadyWolny
    MiejscowośćLegnica
  • ~Bekaczka / 2017-01-06 21:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 100 mb/s a prędkość pobierania i uploadu od 1 do 6 mb/s (może to wynikać z podłączenia nas do obciążonej anteny). Z telewizji jesteśmy zadowoleni, Cena by była na 5 gdyby nie internet... bo telewizja jest ok :). Przychodził do nas gościu z Vectry, który miał nam zamontować nam router i powiedział, że router musi się rozgrzać >_< śmiałem się pod nosem gdy to powiedział :).

    PS: lokalizacja Siedlce, Mazowieckie
    ZaletyDobra telewizja.
    WadyBardzo słaby internet,
    Trochę zła cena...
  • ~Beti / 2025-02-11 19:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Otrzymałam wiadomość e-mailową z" kontakt@vectramail.pl " o następującej treści ;Szanowny Kliencie, kończy się przedłużony czas działania Twojego konta pocztowego w domenie Vectra. Niestety, nie jesteś już naszym Abonentem i nie możemy świadczyć dla Ciebie tej usługi. Twoje konto pocztowe ....@swn.vectranet.pl zostanie wyłączone za 7 dni. Po 2025-01-26 usługa nie będzie już dostępna. Dziękujemy za korzystanie z usług Vectra. Mamy nadzieję, że do nas wrócisz. Ta wiadomość jest generowana automatycznie, prosimy nie odpowiadać na nią. W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z BOK lub Call Center. Pozdrawiamy Vectra .Pytam się o co chodzi,dlaczego wyłączono mi usługę poczty elektronicznej.Jestem waszym klientem i mam ważną umowę do stycznia 2026 roku. W wiadomości jest podana nieprawdziwa informacja że nie jestem waszym abonentem. Chciałam nadmienić że tracę cierpliwość do waszej firmy za regularne kłopoty z moją pocztą elektroniczną.Minęło dwa tygodnie i nic,cisza.
    ZaletyOstatnio nie znalazłem
    WadyMam wykupioną opcję szybkiego transferu ale to tylko na papierze.Fatalna obsługa.
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Błażej / 2021-11-03 16:30
    Ocena: 1.75 / 5
    DNO DNO DNO I JESZCZE RAZ DNO !!!!!!!!

    Internet z Vectry to po prostu żart
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie zgodne z ludźmi niżej
    MiejscowośćGłogów
  • ~bob / 2021-12-01 11:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragiczna obsługa klienta. Najważniejsze by sprzedać usługę - wtedy oddzwaniają w 28 sekund, jak zgłaszasz usterkę to czekasz pół godziny na połączenie, a umówiony technik i tak nie przychodzi w umówionym terminie, o czym dostawca usług nawet nie raczy poinformować klienta. Dramat.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266