Otrzymali terminowe zawiadomienie o rezygnacji z usług i zwrot sprzętu.
Od trzech miesięcy przysyłają faktury osobie, która nawet nie rezyduje pod adresem, na który są wystawiane (powód rozwiązania umowy), kontakt obwarowany, upierają się, że podstawą rozwiązania umowy jest otrzymanie od nich potwierdzenia. Kpiny.
MiejscowośćWarszawa
~krzysztof / 2022-12-14 09:43
Ocena: 2.00 / 5
od 14pazdziernika czekam na technika do dziś a na czat vectra tylko się rozłączaj a pan Jakub bardzo nie miły nie polecam vectry
Zaletybrak
Wadyzero odpowiedzi kiedy technik bendzie
MiejscowośćBiała Podlaska
~Sobieski / 2022-12-13 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch dni zrywa internet i szkoda tylko nerwów.Reklamacja 30 dni.Nie polecam
ZaletyBrak
WadyZbyt duzo
MiejscowośćLegnica
~Zbigniew / 2022-12-13 18:37
Ocena: 4.75 / 5
Nie wiem skąd tyle złych opinii? Mam Internet u nich od kilkunastu lat. Prawdą jest, że zdarzały się przerwy tzn. działał bardzo wolno ale to ułamek. Denerwowały odpowiedzi "w naszym systemie nie stwierdziliśmy awarii...". Jednak od kilku m-cy gdy unowocześniono system (do wyboru prędkość 1,2 Gb/s) jest zdecydowanie lepiej. Obym nie wykrakał...
Zaletyszybki i dobra cena.
Wadynie widzę
MiejscowośćLegnica
~Kk / 2022-12-13 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Firma która jest nuerzetelna i nie słowna. Technicy nie przyjeżdżają na umówiony termin!
~Krzysztof / 2022-12-12 20:39
Ocena: 1.25 / 5
Częste przerwy w dostawie usługi, technicy którzy w ciągu roku byli kilkanaście razy, za każdym razem restartowali ruter i mówili, że nic więcej nie mogą zrobić lub "zmieniają kanał dostępu do internetu" co rozwiązuje problem na kilka dni. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20-40 min.
ZaletyBRAK
WadyCzęste przerwy w dostawie usługi
mało pomocny personel
bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2022-12-09 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niska jakość świadczonych usług. Do wielu z nich nie miałem dostępu przez dłuższy okres czasu. Zostałem oszukany przy przedłużeniu umowy. Muszę płacić znacznie wyższe rachunki niż te które powinienem płacić zgodnie z umowa.
WadyFatalnie niska jakość obsługi klienta.
MiejscowośćWarszawa
~hehexd / 2022-12-09 09:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie znam tak uniwersalnie chujowej firmy jak vectra
MiejscowośćGrodków
~Franjo / 2022-12-08 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma wystawia mi faktury pomimo prawidłowo wypowiedzianej umowy. Następnie sprzedaje ,,dług’’ firmie windykacyjnej, która mnie nęka. Lepiej omijać szerokim łukiem ten syf.
MiejscowośćSłupsk
~Anonim / 2022-12-08 14:02
Ocena: 2.00 / 5
Jawnie oszukują, CELOWO wyłączają internet, zapewne dla zysku, raz przyszedł technik powiedział że nie wykrywa routera w jego bazie podzwonił gdzieś nagle zaczął działać znikąd, a dosłownie 2 min później oczywiście przestał na 3 tygodnie, tak beszczelni, że kilka razy nakłamali iż był technik i naprawił, a tak naprawdę to nawet on nie przyszedł, nawet zdarzało się unikać rozmowy z klientem i zrzucać połączenie
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćPrudnik
~Małgorzata / 2022-12-08 05:57
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLACAM TEJ FIRMY. OSZUSCI . PeR 7 LAT MIALAM.U NICH USLUGE TV I INTENE 85 zl. BARDZO CZESTO MILAM PROBLEM Z INTERNETEM CO ROWNIEZ ZGLASZALAM.kiedy umowę rozwiązałam i podczas koncowki jej trwania chialam zwrócić decoder. Odmówiono jego przyjęcia bo umowa jeszcze trwa, chociaż juz nie był mi potrzebny i miałam czas wtedy go oddać. Pech chial że nie mogłam oddać tego starego sprzętu wich terminie (sprawy rodzinne)nałożyli na mnie karę 150zl za nie terminowy zwrot sprzętu.Zenada i tak ten decoder wyrzuca bo był tak stary że nikomu nie posłuży i bardzo czesto sie zawieszal. Jak ja bym im policzyla kwote za nie swiadczeni mi uslgi to 10 razy przekroczyloby to kwotę nalozonej na mnie kary. W czsie tak szybko rozwijajacej sie cyfryzacji/technologi takie decodery powinny byc wymieniane min co 2 lata.Nie polecam jestem rozżalona. Żerują na biednych ludziach
ZaletyBrak
WadyWpisie na gorze
MiejscowośćOlsztyn
~Margo / 2022-12-06 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Czytajcie umowy, bo są w nich braki i są niezgodnie z zamówieniem składanym przez stronę (warto przy zamówieniu zrobic Prt.Scr). Kontakt bardzo utrudniony. Na prośbę o uzupełnienie i poprawę umowy, dostaje odp. z działu reklamacji o odmowie i obowiązku zapłaty faktur, chociaż usługa nie została jeszcze zrealizowana. Monterzy nie przychodzą w umówionym terminie. Na szczęście mam 14 dni na rezygnacje z usługi, co też uczynię.
MiejscowośćŁódź
~Sebastain / 2022-12-06 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Zero zainteresowania klientem podczas wypowiadania umowy dzwonienie po kilka razy żaden z konsultantów nie mógł doprowadzić rezygnacji do końca
MiejscowośćSiedlce
~Grzegorz / 2022-12-06 08:55
Ocena: 1.00 / 5
To ze masz coś wykupione nie oznacza ze tak będzie, na wszystko odpowiedz jedna reklamacja która zawsze jest odrzucona. Obsługa nierzetelna, brak informacji o podwyżkach. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów, omijac
ZaletyBrak
WadyWyżej wymienione
MiejscowośćBielsko-Biała
~Dzmitry / 2022-12-05 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Usługa jest bardzo słabej jakości, podobnie jak Internet. Wifi nie działa dobrze. Serwis zaleca ponowne uruchomienie modemu. To cała pomoc.
~tigerbonzo / 2022-12-03 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Wykupione 600mb/s, a na speedteście 1mb/s, piękna firma, oszuści i tyle.
MiejscowośćSieradz
~Ela / 2022-12-02 20:34
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam oszuści,zero pomocy gdy sie cos dzieje.
ZaletyŻadnych
WadyCale mnustwo od momentu pierwszych problemów z brakiem internetu
MiejscowośćZduńska Wola
~Natalia / 2022-12-02 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie Polecam jeżeli chcecie tracić nerwy to spoko co chwilę nie tak z tą telewizja i internetem a mają taki pierdzielnik w papierach że szkoda słów technik miał być dziś okazało się że będzie dopiero za półtora tygodnia Nie polecam ,!!!!!
MiejscowośćWołomin
~Sobieski / 2022-12-01 20:37
Ocena: 1.00 / 5
Znowu brak internetu!!Nigdy więcej vectry.Reklamacja 30 dni i potem cisza.
ZaletyBrak
WadyKoszmar
MiejscowośćLubin
~Iwona / 2022-12-01 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.Telewizja ciągle się zawiesza.Kilkakrotnie zgłaszany problem ,żadnego odzewu.