Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojt123 / 2014-12-03 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra jest fatalnym dostawcą usługi. Wyjątkowo nieprzyjemna obsługa. Fatalna umowa i arogancka egzekucja swoich praw w przypadku odejścia.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

    Biuro obsługi niekompetentne - wręcz robiące łaskę, bowiem przychodzą tam ludzie z reklamacjami. Często starsi i nabici w przysłowiową butelkę. Takiego czegoś nie widziałem. A podobno w Warszawie taka kultura.
    Zaletybrak
    Wadysame
    2 lata miałam i już o nim zapomniałem
  • ~wonsz / 2022-09-11 16:20
    Ocena: 2.00 / 5
    W życiu nie miałem gorszego internetu. Od kilku miesięcy codziennie losowa usługa google nie jest widoczna z sieci vectry. Pingi można mierzyć kalendarzem. Jeżeli ktoś potrzebuje internetu do pracy, to łatwiej będzie wynająć stado gołębi, żeby z pakietami latały. Strony ładują się, jak cygan do wanny. Odradzam jak najmocniej.
    Zaletyco xd
    MiejscowośćRybnik
  • ~wsx / 2017-07-05 09:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno .. Co tydzień awaria internetu, do salonu w Katowicach ( ul Ordona) nie można się dodzwonić, osobista wizyta nie każdemu pasuje,
    tym bardziej, że poziom zatrudnionych tam pań jest żenujący
  • ~xyf / 2023-07-22 09:54
    Ocena: 2.00 / 5
    widać VIPLA proppnują 55 za miesiąc .Pewnie chętnych niema wcale jak by wycofali kilka kanałów od 401- 420 i od 601 -620 i w ramach abonamentu dać CANAL + sport 1,2,3,4 . HBO . podwyżki robią abonenci mogą z rezygnować i do konkurencji .
    Zaletystabilna cena
    Wadyobsługa biura abonenta dramat od kierownika po obsadą brak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~xyh / 2022-06-02 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    widać że vectra powiela to samo co POLSAT BOX robi .A VIAPLA dla wybranych tylko szkoda abonenci odejdą Do konkurencji i będzie klapa jak multimedia polska tam też nie szanowano abonenta traktowano jak skarbonkę bez dna .A chyba obaj operatorzy zapominają że konkurencja jest ogromna a oni nie są jedynymi w kraju .
    Zaletycena stabilna
    Wadybrak informowania o zmianach i lekceważenie abonenta .rozgraniczanie lepszy gorszy abonent to przykre .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Xyz / 2023-07-12 12:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Drogo, kontakt z klientem na poziomie zera. Wysłałam maila na koniec maja 2023 r.,dziś mamy 12.07.23r. i najdalej żadnej odpowiedzi.
    Przykra sprawa, ponieważ na skrzynkę pocztową co chwilę przychodzą wiadomosci z reklamą ale odpisać nie ma komu !
    ZaletyBrak !!!!
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Zaneta / 2022-05-03 17:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Pisanie na Czat obsługa beznadziejna brak internetu co chwilę słabe WiFi. Paranoja
    ZaletyBrak
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~zawiedziona / 2017-09-12 19:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę abonentów Vectry o zwracanie uwagi na aneksy do umów. Każdy aneks do umowy czyli np. Zwiększenie liczby programów traktowana jest przez tego operatora jako "nowa umowa", a tym samym kolejna lojalka! Nie dawajcie się namawiać na żadne zmiany i aneksy, bo nie uprzedzają o tym, a naciągają ludzi. Miałam do nich wrócić, ale nigdy tego nie zrobię. Zawiodłam się bardzo. Jeszcze raz przestrzegam przed naciągaczami.
  • ~Zenek / 2024-01-09 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet Vectra. Działa niestabilnie jak zatkany zlew. Jest, za chwilę go nie ma. Rwie się. Zwalnia i przyspiesza. Kompletnie nie nadaje się do poważniejszych zastosowań jak na przykład praca zdalna ani do grania online, od razu was wyrzucą z serwerów za lagi. Odradzam. Ja muszę się z nimi jeszcze pomęczyć ale kończę współpracę i nigdy więcej.
    ZaletyPodobno jakieś są.
    WadyUsługa nie spełnia oczekiwań.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zenon / 2021-12-22 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Żona 9 grudnia podpisała umowę i do dnia dzisiejszego czyli 22 grudnia nie ma telewizji ani internetu.kasa to wiedzą, że trzeba płacić ale podłączyć to nie ma kto.Tylko podpisz umowę,a resztę martw się sam.To jest szczyt ,co się odpiepsza.Zastanowcie się podczas podpisania umowy czy warto!!!
    WadyOmijajcie
  • ~zioolo / 2015-07-16 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, byłem "zmuszony" przyjąć ich warunki bo przejęli moją dotychczasową sieć. Opinie wiadomo-raczej negatywne ale myślałem że może ja będę miał szczęście. Ogólnie nie jest źle ale ekipa montująca to jakiś dramat. Pomijam epizod z montażu tego u mnie. Ale historia z ostatniego czasu: Wracam do domu-brak internetu. Poczekałem, posprawdzałem w domu, zgłosiłem w końcu. Dowiedziałem się ,że problem jest tylko u mnie. Okazało się że na klatce schodowej mój kabel pocięty w drobny mak. Pomyślałem-mam wrogów-jak to? Na wycieraczce pełno śmieci z tego kabla. Okazało się że to nie wandale. Zapytany sąsiad zakomunikował, że właśnie dziś monter Vectry podłączył mu internet:) Tak się składa,że chyba do mojego kabla. Widać tak podłączają nowego abonenta. A ja zmuszony bylem to posprzątać. Podłączyli następnego dnia, z tym że ponownie bez mojej zgody zatrudnili mnie jako sprzątaczkę. Dramat. Nie polecam. Odradzam. Rezygnuję i nie wrócę. Pomimo, że zrekompensowali mi 4 zł za brak internetu przez 2 dni.
    Zaletymoże i były..ale nie zauważyłem
    za długo, kilka miesięcy.
  • ~ziutek / 2015-01-25 20:13
    Ocena: 2.00 / 5
    najgorsza.przestrzegam przed zawarciem umowy,kazda inna,tylko nie vectra,zwłaszcza ta,na stargard szczeciński.biuro-zero kompetencji,oraz zarządzanie usługami.telewizja kabl.słaba,tak jak internet.problemy z reklamacjami drogą telefoniczną iw b o k.stanowczo odradzam.lepsza multimedia.
    Zaletybrak zalet
    Wadyzero kompetencji, słaba tv
    dwa lata,110zł tv dwa dekodery ,internet
  • ~Zordon / 2018-03-22 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy operator, z jakim miałem okazje pracować. Kiedy się tylko da wciska dodatkowe opłaty, jeżeli chodzi o urządzenia dostępne w ofercie mają głównie takie co nie działają ( o wifi można zapomniec, chyba ze sie zainwestuje we własny router). Technik nie jest w stanie stwierdzić usterki. W przypadku chęci rozwiązania umowy , oczerniają innych operatorów.

    1 gwiazdka za niezawodońć to zdecydowanie za dużo.
    Zaletycena?
    WadyJakość usług
    Naliczanie kar
    Urządzenia dostępne w ofercie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zwierzak / 2023-09-20 21:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety wystawiam negatywną, ponieważ wykorzystali fakt że zdecydowałem się na umowę na czas nieokreślony i zapłaciłem za aktywację, i teraz dali mi spersonalizowaną podwyżkę o 15 złotych. I nawet mnie o niej nie poinformowali w żaden sposób, tylko wystawili fakturę na wyższą kwote.

    Dalej oferują ten sam pakiet nowym klientom na czas nieokreślony za 80 zlotych miesięcznie, podczas gdy ja mam płacić 90 złotych po podwyżce.

    Jeszcze bym rozumiał gdyby internet od nich był niezawodny i bezawaryjne. Ale niestety zdarzały się dni gdy zrywało na kilka minut kilka razy dziennie. Ponadto ich dekoder dostał aktualizację oprogramowania która wymagała zalogowania się na konto google żeby go uruchomić i móc ogladać kanały TV które były w cenie w umowie.
    ZaletySzybka instalacja, szybkie odpowiedzi z biura obsługi klienta, szybkie pobieranie treści z legalnych źródeł
    WadyWysoka awaryjność, nadużywanie zaufania klientów, niespodziewane podwyżki dla klientów bez długoterminowej umowy, wymóg rejestracji online dekodera w google
    MiejscowośćToruń
  • ~zygmund / 2018-10-11 14:24
    Ocena: 2.00 / 5
    MIałem internet z Vectry po przejęciu klientów od BMJ Gliwice do czerwca 2018 wszystko działało w miarę poprawnie , od lipca było już coraz gorzej , aż w sierpniu
    szybkość internetu z 15Mb spadła do 100kb i to tylo w porywach , praktycznie zostałem
    bozbawiony internetu.Mimo interwencji i reklamacji nic się nie zmieniło . Zrezygnowałem z ich usług końcem sierpnia. Nie polecam firma nieżetelna
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność i proby wyludzenia opłat za coś czego nie dostarczają
    MiejscowośćGliwice
  • ~zygmunt / 2020-02-28 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Często jest brak dostępu do internetu w godzinach nocnych ale też w godzinach popołudniowych .Konsultanci nie potrafią udzielić wiążącej odpowiedzi, mówią że to się może zdarzać .A ja odpowiadam że nie i polecam wszystkim zainteresowanym rozwiązywać umowy i żądać wysokich odszkodowań na drodze sądowej. W takich przypadkach prawo pozwala na natychmiastowe rozwiązanie umowy z firmą Vectra
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo!! braku dostępu do internetu " serwer DNS nie działa"
    MiejscowośćGdynia
  • ~Zygmunt Myśliński / 2013-07-12 21:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Pewnego ranka włączam TV i wita mnie komunikat w pięknej czerwonej ramce o braku dostępu. Dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że mojego dekodera wcale nie ma w systemie (choć przez pierwsze dwa miesiące jakoś działał). Zapewniono mnie, że po dopisaniu kanały się pojawią. Pojawiły się, ale po około tygodniu czekania...
    Zaletyżadnych
    Wadyświadczenie usług na żenująco niskim poziomie
    6 miesięcy
  • ~Żwirek / 2021-11-16 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma dostawcy, któremu nie da się nic zarzucić. Vectra jednak jest mistrzem jeśli chodzi o awarie. Nie tam na godzinę czy dwie. Na dzień albo trzy, co miesiąc i to w Warszawie!
    ZaletyMają opcję umowy, którą można wypowiedzieć w każdym momencie. To zaletą bo łatwo od nich odejść!
    WadyDużo awarii, obsługa klienta tylko dla cierpliwych.
    MiejscowośćWarszawa
  • Jacek / 2012-05-11 21:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na Handlowców tej firmy. Są dobrze przeszkoleni w oszukiwaniu klientów. Reklamówki również nie mają potem pokrycia w umowie i rachunkach. Nie należy wierzyć w nic, co nie jest zapisane w umowie, którą się podpisuje. Jakiekolwiek późniejsze zapewnienia są również tylko oszustwem. Mój kod klienta 01122780 i zostałem oszukany przez Bartosza Gawlińskiego jego tel. 722 227 281.
    Reklamacje w Vectra to również fikcja. Pracownicy nie przestrzegają procedur, nie konsultują się ze sprzedawcą, nie odnoszą się do ofert oferowanych na ulotkach. Szczerze odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą i jej pracownikami. Uprzejmość jest tylko przykrywką dla wyciągania pieniędzy i związania klienta umową.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pokrycia oferty sprzedawcy z rzeczywistością i umową.
    4 miesiące
  • ~1212 / 2024-01-02 19:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomoc techniczna nie potrafi rozwiązać problemów, które sami tworzą. Zmieniają hasła bez uprzedzenia, bez pytania oraz ich nie podają. Nie mogę dostać się do panelu admina modemu, ani połączyć z siecią 2.4G. Oczywiście proszę dzwonić na infolinię, a po godzinie odsłuchiwania muzyczki wciąż nic nie można zrobić.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja,
    sprzęt tragicznej jakości,
    brak supportu
    MiejscowośćToruń
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266