strona 53 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~Turk / 2015-10-03 21:30
Prędkość internetu to kpina -
-
~Urszula / 2019-09-04 01:49
Byłam klientką Vectry prawie od początku. Płaciłam zawsze wysoki abonament. Musiałam zrezygnować z jej usług, ponieważ się przeprowadziłam do miejsca, gdzie Vectra nie świadczy usług. Najpierw musiałam przez wiele miesięcy płacić za abonament, chociaż nie korzystałam z telewizji, bo kara za zerwanie umowy była gigantyczna. Ale to jeszcze rozumiem. Na koniec z powodu choroby (po prostu zapomniałam, czym innym mając zajętą głowę)14 dni później oddałam dekodery (przestarzałe, takie, które wyrzucą na śmietnik), za co naliczono mi 120 zł kary. I to mnie zabolało i zniesmaczyło. Na moje odwołanie dostałam odpowiedź, że firma nie widzi podstaw do odstąpienia od kary - po kilkunastu latach płacenia przeze mnie wysokich rachunków! Przez ostanie lata płaciłam abonament w wysokości 120-140 zł. Nigdy więcej nie podpiszę z Vectrą żadnej umowy i będę wszystkim to odradzała. Na sam koniec naciągnąć klienta, na którym przez lata się zarabiało, na głupie 120 zł! Żenujące! Zaletydobry odbiór TV, rzadkie awarieWadyabonament bardzo drogi, kontakt utrudniony, firma jest nieelastyczna przy zmianie umowy, naciąga klientów na wysokie dodatkowe opłaty.MiejscowośćBiałystok -
~vectra aka syf / 2020-04-21 11:17
20k pingu w jakiejkolwiek grze, to są przypadki ktore zdarzają sie co 2 tygodnie, przez 5 dni moga nie dawac internetu ale 'u nich wszystko ok' Zaletyzazwyczaj dziala w dobrej prędkościWadynierealny ping, obsluga okropna, nie da się nic ustalićMiejscowośćKielce -
~Vectrożer / 2017-02-19 16:14
Chcieli mnie przekręcić.
1. Zwlekali z podaniem oferty, bo wiedzieli, że wybiorę 18 razy tańszą.
2. Jak już minął okres wypowiedzenia ... próbowali wkręcić w automatyczne przedłużenie na rok (klauzula niedozwolona)
3. Próbowali windykować nienależną opłatę za zerwanie umowy rzekomo przed czasem.
4. Pomogło zgłoszenie próby wyłudzenia w Prokuraturze
Na przyszłość, a naiwnych co płacą, ewentualnie dadzą firmom windykacyjnym zabrać swoje pieniądze zarabiają może nawet 6 milionów rocznie. Ciekawe co na to UKS, bo przez rok pomimo wezwań nawet noty obciążeniowej nie otrzymałem wystawionej poprawnie.ZaletyPrzystojni handlowcyWadyNigdy oferta handlowca nie pokrywała się z prawdą. -
~Viki / 2015-08-13 19:18
Rachunek o 15 zł większy, bez informowania mnie, dali mi pakiet SELEC ( co to za diabeł?) zamiast PLATINUM, razem za dwa tv i net mam aż 230 zł miesięcznie!!! Nie mam netu, rozłącza się, zgłaszałam 1,5 miesiąca temu i zero zainteresowania z ich strony. Nie mogę się dodzwonić. Ostatnio przez pół roku zgłaszałam, że nie mam części kanałów telewizyjnych, dostaje mały pakiet a płacę za duży, dopiero po pół roku naprawili. ZaletyCzasami działa tv i netWadyAwarie, drogo, niekompetenta obsługa.aż 24 lata -
~Vivonka / 2018-01-22 16:41
Tragedia!po przeniesieniu usługi do innego miasta przez pol roku nie moga mi zlikwidować umowy na poprzednim adresie .mam placic 2abonamenty,non stop pisze podam niby juz jest ok ale nie bo zawsze odpisuje ktoś inny kto kompletnie nie zna mojej sprawy.po 3miesiacach dopiero zamontowano mi usługę.internet tv działa bez problemu ale te formalności to okropieństwo.ogolnie nie polecam w świecie gdzie jest tyle konkurencji i wyboru.ręce mi opadają bo jeszcze moja sprawa nie została załatwiona. ZaletyOdbiór jakośćWadyFormalności papierki wprowadzanie w błąd .jedna sprawa zajmuje sie 1000osob którym trzeba od nowa tłumaczyć o co chodziMiejscowośćŚwinoujście -
~waldi / 2015-10-01 15:08
Vectrę mam 5 lat i jest to 5 lat walki z tym operatorem. Ciągłe modernizacje i nagminny brak tv i 2x częściej brak internetu. Dodzwonienie się do biura obsługi - całkowicie niemożliwe. Konsultanci wiecznie zajęci (co świadczy o ilości zgłoszeń awaryjnych). Co chwilę dzwonią na komórkę próbując wcisnąć albo większą prędkość internetu, albo więcej kanałów (oczywiście nie za darmo).To hipokryzja wciskać ludziom więcej jak nie można wywiązać się z tego co się już zadeklarowało ZaletyżadnychWadybrak tv i internetu (nagminnie !)5 lat -
~Werty / 2021-01-13 13:25
Internet to jakaś kpina ciągle awarie lagi ogólnie to nie polecam .. -
-
~Winiar / 2023-02-11 04:02
komunizm lepiej działa niż ten internet
słowo "vectra" powinno być synonimem słabego internetuZaletybrak -
~Wojt123 / 2014-12-03 22:00
Vectra jest fatalnym dostawcą usługi. Wyjątkowo nieprzyjemna obsługa. Fatalna umowa i arogancka egzekucja swoich praw w przypadku odejścia.
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
Biuro obsługi niekompetentne - wręcz robiące łaskę, bowiem przychodzą tam ludzie z reklamacjami. Często starsi i nabici w przysłowiową butelkę. Takiego czegoś nie widziałem. A podobno w Warszawie taka kultura.ZaletybrakWadysame2 lata miałam i już o nim zapomniałem -
~wonsz / 2022-09-11 16:20
W życiu nie miałem gorszego internetu. Od kilku miesięcy codziennie losowa usługa google nie jest widoczna z sieci vectry. Pingi można mierzyć kalendarzem. Jeżeli ktoś potrzebuje internetu do pracy, to łatwiej będzie wynająć stado gołębi, żeby z pakietami latały. Strony ładują się, jak cygan do wanny. Odradzam jak najmocniej. Zaletyco xdMiejscowośćRybnik -
~wsx / 2017-07-05 09:27
Dno .. Co tydzień awaria internetu, do salonu w Katowicach ( ul Ordona) nie można się dodzwonić, osobista wizyta nie każdemu pasuje,
tym bardziej, że poziom zatrudnionych tam pań jest żenujący -
~xyf / 2023-07-22 09:54
widać VIPLA proppnują 55 za miesiąc .Pewnie chętnych niema wcale jak by wycofali kilka kanałów od 401- 420 i od 601 -620 i w ramach abonamentu dać CANAL + sport 1,2,3,4 . HBO . podwyżki robią abonenci mogą z rezygnować i do konkurencji . Zaletystabilna cenaWadyobsługa biura abonenta dramat od kierownika po obsadą brak kompetencjiMiejscowośćkalisz -
~xyh / 2022-06-02 20:15
widać że vectra powiela to samo co POLSAT BOX robi .A VIAPLA dla wybranych tylko szkoda abonenci odejdą Do konkurencji i będzie klapa jak multimedia polska tam też nie szanowano abonenta traktowano jak skarbonkę bez dna .A chyba obaj operatorzy zapominają że konkurencja jest ogromna a oni nie są jedynymi w kraju . Zaletycena stabilnaWadybrak informowania o zmianach i lekceważenie abonenta .rozgraniczanie lepszy gorszy abonent to przykre .Miejscowośćkalisz -
~Xyz / 2023-07-12 12:14
Drogo, kontakt z klientem na poziomie zera. Wysłałam maila na koniec maja 2023 r.,dziś mamy 12.07.23r. i najdalej żadnej odpowiedzi.
Przykra sprawa, ponieważ na skrzynkę pocztową co chwilę przychodzą wiadomosci z reklamą ale odpisać nie ma komu !ZaletyBrak !!!!MiejscowośćSuwałki -
~Zaneta / 2022-05-03 17:33
Pisanie na Czat obsługa beznadziejna brak internetu co chwilę słabe WiFi. Paranoja ZaletyBrakMiejscowośćTarnowskie Góry -
-
~zawiedziona / 2017-09-12 19:50
Proszę abonentów Vectry o zwracanie uwagi na aneksy do umów. Każdy aneks do umowy czyli np. Zwiększenie liczby programów traktowana jest przez tego operatora jako "nowa umowa", a tym samym kolejna lojalka! Nie dawajcie się namawiać na żadne zmiany i aneksy, bo nie uprzedzają o tym, a naciągają ludzi. Miałam do nich wrócić, ale nigdy tego nie zrobię. Zawiodłam się bardzo. Jeszcze raz przestrzegam przed naciągaczami. -
~Zenek / 2024-01-09 12:18
Internet Vectra. Działa niestabilnie jak zatkany zlew. Jest, za chwilę go nie ma. Rwie się. Zwalnia i przyspiesza. Kompletnie nie nadaje się do poważniejszych zastosowań jak na przykład praca zdalna ani do grania online, od razu was wyrzucą z serwerów za lagi. Odradzam. Ja muszę się z nimi jeszcze pomęczyć ale kończę współpracę i nigdy więcej. ZaletyPodobno jakieś są.WadyUsługa nie spełnia oczekiwań.MiejscowośćWarszawa -
~Zenon / 2021-12-22 21:53
Żona 9 grudnia podpisała umowę i do dnia dzisiejszego czyli 22 grudnia nie ma telewizji ani internetu.kasa to wiedzą, że trzeba płacić ale podłączyć to nie ma kto.Tylko podpisz umowę,a resztę martw się sam.To jest szczyt ,co się odpiepsza.Zastanowcie się podczas podpisania umowy czy warto!!! WadyOmijajcie -
~zioolo / 2015-07-16 20:51
Niestety, byłem "zmuszony" przyjąć ich warunki bo przejęli moją dotychczasową sieć. Opinie wiadomo-raczej negatywne ale myślałem że może ja będę miał szczęście. Ogólnie nie jest źle ale ekipa montująca to jakiś dramat. Pomijam epizod z montażu tego u mnie. Ale historia z ostatniego czasu: Wracam do domu-brak internetu. Poczekałem, posprawdzałem w domu, zgłosiłem w końcu. Dowiedziałem się ,że problem jest tylko u mnie. Okazało się że na klatce schodowej mój kabel pocięty w drobny mak. Pomyślałem-mam wrogów-jak to? Na wycieraczce pełno śmieci z tego kabla. Okazało się że to nie wandale. Zapytany sąsiad zakomunikował, że właśnie dziś monter Vectry podłączył mu internet:) Tak się składa,że chyba do mojego kabla. Widać tak podłączają nowego abonenta. A ja zmuszony bylem to posprzątać. Podłączyli następnego dnia, z tym że ponownie bez mojej zgody zatrudnili mnie jako sprzątaczkę. Dramat. Nie polecam. Odradzam. Rezygnuję i nie wrócę. Pomimo, że zrekompensowali mi 4 zł za brak internetu przez 2 dni. Zaletymoże i były..ale nie zauważyłemza długo, kilka miesięcy.
strona 53 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »