Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stevie G / 2022-04-08 01:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet zrywa sie średnio co 2dni jeśli ma kaprys potrafi kilka razy w ciągu 1-2h.
    Ciągłe skoki pingu w grach jaki i opóźnienia.
    Czasami zdarza się niedostępność wifi przez co ruter trzeba robić (hard resset).
    Niektóre witryny długo się ładują i gdyby nie to że nie wziąłem umowy na okres nieokreślony to musiałbym się z nimi bujać rok lub 2lata.
    Nie godni polecenia. Kolega z telefonią u nich często nie ma zasięgu gdzie inne marki mają.
    ZaletyCzasami można pogadać z miłą panią.
    Wady-zrywanie sie wifi, -zrywanie sie internetu po kablu, -restetowanie ruteru, -słaba łączność
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~syla / 2014-07-11 22:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedy płacimy w trakcie umowy to jest raczej bezproblemowo i jakoś działa ale sprawy związane z podpisaniem umowy to podwójna masakra... Naciągają na siłę na jakieś usługi do wypróbowania które potem trzeba wyłączyć z 2 m-cznym wypowiedzeniem. Ofertę zatrzymaniową zaproponowali mi na poziomie cenowym wyższym niż po kontrakcie co uważam za kpinę. Nie wspomnę że sama zadzwoniłam po aneks bo jak się okazało sami sobie przedłużyli o kolejne 6 m-cy z karą umowną!!! Po wielokrotnym przełączeniu do kilku konsultantów obiecali lepsze warunki ale doszły one do skutku miesiąc później z ich winy i bez uwzględnienia jakichkolwiek reklamacji (odpowiedź w stylu: nie widzimy zasadności a jak nie pasuje zapraszamy do sądu)
    Zaletytańsza niż UPC (inaczej bym już dawno ich pogoniła)
    Wadyoszukują, wrzucaja w wielostronicowej umowie kruczki o których zapominają wspomnieć (np. na siłę zgodę na komunikację, MOOD za 5 zł po m-cu, warunki za m-c a nie od dnia podpisania aneksu)
    od ponad 2 lat, opłata przez pierwsze 24 m-ce 75 zł za 24 mb/s + TV złoty, po 24 m-cach autmatycznie mi sie przedłużyła na 6 m-cy z karą umowaną (skandal!!!), po negocjacjach kolejne 24 m-ce ale bez tego typu bulwersującego zapisu za 77 zł to samo + Multiroom )
  • ~Sylwester / 2024-01-20 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder Smart,to jakaś kpina! Ciągle buforuje i się zawiesza.Będę musiał zrezygnować.LEGNICA
    MiejscowośćLegnica
  • ~Sz / 2017-05-24 00:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przyjeciu nowej oferty zaczely sie problemy. Wczesniej na starej umowie przedluzanej kilka lat bylem bardzo zadowolony. Jednakze moja mama zostala oszukana przez obsluge, poniewaz mialem internet 8MegaBajtow/s a powiedziano jej, ze nowa lacze bedzie 5razy szybsze, co bylo kompletna bzdura bo dostalismy 50Megabitow/s (dla nieswiadomych 1bajt=8bitow, wiec 50Mb/s = 6.25MB/s). Ponadto wymienili nam router na nowy, do ktorego ustawien nie ma dostepu (w celu zmiany czegokolwiek trzeba dzwonic na infolinie).
    Internet od tego czasu czesto nie potrafi zaladowac nawet googli (wyskakuje komunikat "jestes offline" badz strona laduje sie ponad minute). Problem pojawia sie w roznych porach dnia).
    Sytuacja wystepuje zarowno przez Wifi jak i po kablu.
    Nowy router jest o polowe wiekszy od poprzednika.
    Nie dajcie sie zlapac na "predkosc lacza do... MB/s"! To nie gwarancja.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Zalety-niski ping w grach na tle innych dostawcow (najmniejszy wsrod lokalnych znajomych)
    -rzadkie awarie calej sieci (a kompletny brak internetu trwal nie dluzej niz 1dzien)
    Wady-brak dostepu do ustawien routera
    -wystepujace problemy z transferem
    -parametry nowego routera
    Korzystam z ich uslug okolo 6lat.
  • ~Tadeusz / 2024-01-15 19:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadanie abonamentu w Vectra to dramat. Oprogramowanie i funkcjonalnoścć to tragedia. W dodatku często zrywa połączenie. Kanałów pod swoje upodobania nie można ustawić.
    Internet działa względnie dobrze.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWymieniłem w opini
    MiejscowośćSusz
  • ~Tanatma / 2022-06-17 13:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie nie polecam. Jakość taka sobie, nic czego inni nie mają. Za to wyróżniają się obsługą. Totalne lekceważenie klienta. Serwisant umówiony między 10 -12. Oczywiście nie przyjechał. Po dwóch telefonach propozycją ustalenia nowego terminu. Oczywiście bez gwarancji, że kolejny dzień spędzony na czekaniu przyniesie sukces. Porą zmienić firmę.
    ZaletyBrak
    WadyPrawie wszystko. Od jakości, ceny do traktowania klienta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Tedi / 2022-05-16 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra- ludzie na infolinię są niekompetentni, nie znają produktów,urządzeń.. Aby odstąpić od umowy trzeba wykonać wiele połączeń i nie można załatwić sprawy odreki. Nie polecam firmy Vectra
    Zaletytedi28002@gmail.com
    Wadytedi28002@gmail.com
    MiejscowośćWarszawa
  • ~tedi / 2024-09-03 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    ludzie nie czytają w ogóle umów podpisują jak ślepy, a później ze problem jest na ich pseudo światłowodzie , światłowód po koncentryku, i standardowo podwyżki o 20 - 30 zeta , ale ludzie nie czytają
    Zaletyna papierze super .....ale tylko na papierze
    Wadyza dużo
    Miejscowośćpłock
  • ~Teszni / 2019-10-31 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma dnia bez zrywania połączenia. Powiem więcej- często nawet 10 pełnych minut nie może wytrzymać.
    ZaletyNie potrafię przedstawić
    WadyNotoryczne zrywanie połączenia/
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Thiago / 2017-12-08 23:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedno wielkie badziewie. Nie na dnia w tygodniu żeby nie miało problemów z łączeniem i ładowaniem kilkusekundowych filmików na yt.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tom / 2023-02-11 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem klientem vectry kilka miesięcy. Od początku nie potrafili poradzić sobie z problemami technicznymi - internet przerywał po kilkaset razy dziennie na kilkanaście sekund. Praca zdalna przez ssh, rap praktycznie niemożliwa. Co chwile zwis. Pomoc techniczna jako rozwiązanie poradziła mi zrobić reset sprzętowy routera. Nie sprawdzili zdalnie problemu tylko zrzucali konieczność diagnozy i jego rozwiązania na klienta.

    Vectra okazała się najgorszym z dostawców jakie do tej pory miałem.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Tom / 2023-03-20 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra zmiania sama warunki umowy.net za 59 zł po 5 miesiącach jest po 70 zł.
    Nikt nie pytał o zdanie,po prostu oni zmienili.moze następnym razem zmienicie na 200 zł bez pytania?
    ZaletyBrak,brak konkurencji
    WadySami zmieniają warunki umiwy
    MiejscowośćWalbrzych
  • ~Tomasz / 2019-09-25 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    1.Podpisałem umowę przez telefon na 22 miesiące zgodnie z rozmową z konsultantem, umowa miała opiewać na stałą opłatę przez cały okres umowy.
    Po 12 miesiącach podwyższają sobie opłaty bezpodstawnie. Umowa nagle jest na 24 miesiące.
    Konsultant kłamał byle podsiać umowę.
    2. Internet zamula, rwie się, czasem nie ma po ponad 1 godzinę.
    Odpowiedz speców w piśmie zawsze ta sama, my nic nie wiemy u nas wszystko w porządku. Jeden konsultant przyznaje się że jest awaria, następny mówi że nic nie ma.


    Umowę na 24 miesiące bym przeżył, te kłamstwa z ich strony również, ale ta jakość internetu stacjonarnego to istne gówno, działa jak loteria. Po interwencjach telefonicznych internet na jakiś czas chodzi normalnie, później powtórka z rozrywki. Tak się dzieje jak najtańszym kosztem obsłużyć jak najwięcej ilość osób, nie modernizując sieci.
    ZaletyPozdrawiam Vectre i oszustów konsultantów
    Wady- internet się rwie, nie działa, zamula
    - konsultant kłamią byle podpisać umowę
    - nie odpisują na pisma w których udowodniono im kłamstwo i niedotrzymanie umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2021-12-03 18:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 10 latach w zasadzie bezawaryjnego użytkowania internetu i telewizji vectra postanowilem się przeprowadzić i przenieść usługę do nowego miejsca. Namierzyłem opiekuna budynku i skontaktowałem się z nim. W trakcie rozmowy przekazałem mu swoje oczekiwania odnośnie oferty i ustaliliśmy warunki umowy na internet, telewizję i telefon komórkowy. Umówiliśmy termin instalacji. W dniu poprzedzającym instalację przyszedł sms potwierdzający termin. Nie dostałem jednak żadnego potwierdzenia warunków wstępnych umowy. O godzinie 2200 zadzwonił pan Opiekun, informując mnie, że nie znalazł żadnego wolnego technika i musi przelożyć instalację o 3 dni. Po 3 dniach to samo telefon o 2200 i znów 3 dni. W dniu instalacji okazało się, że technik chce zainstalować u mnie telewizję na kartę nie zaś dekoder z nagrywarką, jak ustaliliśmy. I znów nowa umowa i tydzień, oby, w plecy. Byłem zmuszony rozstać się z vectrą. Zadzwonił do mnie jak gdyby nigdy nic po 4 dniach zdziwiony, że poszło coś nie tak!
    Cóż... Z dnia na dzień jestem w UPC.
    ZaletyChyba tylko sentyment.
    WadyTen pan. I tyle wystarczy.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Tomeck / 2016-04-28 12:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Notoryczne problemy z internetem wieczorami ( zamiast 100 Mb/s potrafi spaść do niespełna 3 Mb/s ). Reklamacje i korespondencja mailowa żenujące ( tylko i wyłącznie wklejają "gotowce", niekoniecznie na temat poruszany w zgłoszeniach ).
    ZaletyCena
    WadySłabe parametry internetu, beznadziejne dekodery cyfrowe ( 3-4 minuty od włączenia nadal się logują, wieszają się, mają LAGi ) Problemy ze złożeniem reklamacji/zgłoszenia - formularz na ich stronie notorycznie ma "chwilową usterkę" więc można go wypełniać do woli - bez efektu.
    Internet, tv cyfrowa
  • ~Tomek / 2021-02-25 12:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Coraz częstsze awarie Internetu i brak kontaktu z infolinią. Ta firma to pomyłka. Nie polecam.
    MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
  • ~Tomek / 2021-03-05 15:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 5 lat byłem abonentem firmy Vectra. O ile do działania TV i Internetu nie mogę się szczególnie czepiać (zdarzały się awarie i resetowanie dekodera, ale nie tak często, jak piszą niektórzy, VOD za to nie działało regularnie), o tyle jestem zszokowany praktyką tej firmy utrudniania rezygnacji z usług. Od marca 2020 korzystałem z usług na czas nieokreślony bez okresu zobowiązania. Mamy pandemię, praca zdalna, ograniczenia w korzystaniu z rozrywek poza domem - postanowiłem zmienić na UPC, bo internet 50 Mb/s to już dzisiaj słaby wynik, a i pakiet TV mógłby być lepszy. W styczniu idzie wypowiedzenie, umowa kończy się na koniec lutego br. Proste? Proste. Ale jednocześnie, potrzebując lepszego łącza internetowego do pracy postanowiłem stracić i podłączyć UPC od 1 lutego i przez miesiąc ponieść podwójny koszt. Wszystko ładnie pięknie, ale okazało się, że Vectra zamyka swoje skrzynki rozdzielcze w taki sposób, że nikt poza nimi nie może ich otworzyć. Zażądałem uwolnienia kabla w nagrywanej rozmowie telefonicznej i na piśmie, ale Vectra jest nieugięta - ABONENT MA OBOWIĄZEK KORZYSTAĆ Z ICH USŁUG PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA UMOWY. Żeby było weselej, uwolnienie kabla następuje w ciągu "kilku dni" od zakończenia umowy, a termin na tą czynność NIE PODLEGA UZGODNIENIU. Nie ma też w procedurze poinformowanie klienta, że kabel jest już wolny - czy ten kabel co wisi pod sufitem jest mój, mogę stwierdzić z drabiną na korytarzu. Czyli 1 marca wyłączono mi TV oraz Internet, a nowego podłączyć nie mogę. Jest to wywieranie presji na abonentów do korzystania z usług Vectry (bo gdybym u nich podwyższył pakiety, to miałbym wszystko od ręki) i utrudnianie rezygnacji z ich usług. Od tygodnia pracuję na internecie z telefonu, ale o Netflixie, Tidalu czy Spotify można zapomnieć. Każda wideokonferencja to zastanawianie się, czy pakietu jeszcze wystarczy, czy już dokupować. Telewizji po godzinach też nie obejrzę. Także każdego, kto liczy na bezproblemowe zakończenie współpracy z Vectrą przestrzegam - nie idźcie tą drogą, chyba, że możecie sobie pozwolić na tydzień lub dwa bez telewizji, internetu czy telefonu albo jesteście gotowi związać się Vectrą do śmierci.
    Zaletyzazwyczaj działa, a to już w naszym kraju święto
    Wadynie sposób się z nimi rozstać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek123 / 2016-01-22 15:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaby internet. Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyCiągłe braki internetu,rozłączanie się podczas rozmów na Skype.
    nie wiem szybkość 75mbs
  • ~Toz / 2018-09-14 14:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta. Mnóstwo awarii a nikt nie użył nawet słowa PRZEPRASZAM. Problemy z ich usługą są wyrzucane do kosza zamiast rozwiązywane. Dziwne, że w 2018 roku istnieją jeszcze tak POTWORNE firmy. Zdecydowanie odradzam wszystkim.
    ZaletyDośc dobre ceny
    WadyŻenująca obsługa, zero zainteresowania usterkami i klientem, potwornie niskie standardy obsługi klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~trick / 2021-02-10 20:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z TV od kilku lat ale ostatnio mają często problemy techniczne . A żeby się dodzwonić do konsultanta to trzeba na infolinię sprzedażową telefonować,no chyba że chcemy sobie dłużej pogadać z wolno gadającym botem !
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2619
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296