Nic nowego nie napiszę... mogę jedynie papugować inne opinie...Więc napiszę tylko tyle: Podpisanie umowy z vectrą= rosnące rachunki i poczucie że jest się idiotą patrząc na co nowszą fakturę.
Zaletydziała
Wadykoszt, fikcja itp.
Miejscowośćopoczno
~Przemek / 2020-01-29 14:55
Ocena: 2.00 / 5
Częste przerwy w dostawie internetu,umowa zawarta przez telefon bo innej opcji nie było co innego umówione odnośnie telewizji co innego na fakturze, wyjaśnienia przez telefon nikt nic nie wie, zbycie stałego klienta
WadyOgromna wada, pomimo biura obsługi klienta na miejscu, sprawy związane z abonamentem trzeba załatwiać telefonicznie, paranoja
MiejscowośćStarachowice
~Przemysław / 2020-11-16 15:23
Ocena: 2.00 / 5
Sprzedażowo są do rany przyłóż.
Gdy chce się przenieść usługę, zrobić cesje - jeden wielki chaos i bałagan.
Niekiedy warto dołożyć kilka złotych konkurencji ale być traktowanym na dobrym poziomie w każdej sytuacji.
Nie polecam, kto ma jeszcze możliwość niech się zastanowi dwa razy.
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Qwe / 2022-08-19 07:51
Ocena: 2.00 / 5
Zasadniczo cyrk….
Proszę automat o rozmowę z konsultantem, to dalej jest śpiewka, że „ona to potrafi mi pomóc”
Mówili, że się skontaktują, ale oczywiście, gdybym ja nie zadzwoniła, to wszystko by się rozeszło
Nikt nie potrafił mi pomóc, a na końcu pan monter (który miał przyjść dzień wcześniej, ale oczywiście mnie nie poinformował) powiedział, że się nie da i poszedł
I tym sposobem zmarnowano mi cztery dni
MiejscowośćToruń
~Radek / 2021-06-01 00:57
Ocena: 2.00 / 5
Gdy internet i tv działa nie ma co narzekac 300/50 jak w umowie osiagam niestety czesto zdarzaja sie braki internetu takie na 20-30 minut zdarzaja sie co 2 dzien onodszkodowabie nie ma co walczyc bo nie uznaja reklamacji
ZaletyPredkosc
WadyWszystko praktycznie
MiejscowośćSuwałki
~Rafal / 2023-06-28 17:25
Ocena: 2.00 / 5
Podwyżka goni podwyżkę. Dzwonią i naciągają. Najbardziej agresywna sieć na rynku. UOKiK ich kara a oni i tak łoją klientów bez opamiętania.
~Rafał / 2018-01-23 15:20
Ocena: 2.00 / 5
Dzień dobry,
Vectra to jedna z wielu firm nie szanujących klienta.
Dwa terminy na montaż - dwa niedotrzymane - zero telefonu, że nikogo nie będzie, ani sms !
Człowiek czeka jak debil a tu nic.
Vectra (sprawa pilna) traktowana jest z wielodniowym opóźnieniem.
Brak kontaktu do osób decyzyjnych na stronie!
Infolinia nic nie pomaga tylko odbiera ataki zdenerwowanych ludzi wciskając kit.
MiejscowośćGdańsk
~Robal / 2015-01-08 18:54
Ocena: 2.00 / 5
Ludzie, czytajcie umowy! Stały chwyt to automatyczne przedłużanie umowy po okresie promocji plus przedłużenie okresu wypowiedzenia do 2 miesięcy. I już kolejny jeleń złowiony na kolejne pół roku albo kara 950 zł.
Zaletydziała
Wadypokrętnie sformułowane umowy aby łowić frajerów na ich przedłużenie
za długo i za drogo
~robson / 2021-02-19 18:09
Ocena: 2.00 / 5
21 wiek a ja nie mogę nawet zagrać w quake 3 arena bo serwery są blokowane żenada. Mam najszybszy internet wykupiony.w tej firmie. Jednym słowem wstyd.Trzeba się rozejżeć za innymi ofertami. Nie polecam.
Wadyblokowanie serwerów
MiejscowośćBielawa Dolnośląskie
~Rolf / 2021-08-07 23:49
Ocena: 2.00 / 5
Niestety: fatalna obsługa, kłamstwo i naciąganie ludzi finansowe.
Vectra dwa miesiące przed zakończeniem regulaminowym umowy naliczyła 830 zł kary za wypowiedzenie. Wypowiedziałem umowę, jako notarialny pełnomocnik taty, który choruje na alzheimera i nie jest w stanie nawet włączyć TV. Niestety Vectra nie wykazała życzliwości i zrozumienia. Tylko zachłanna nas pieniądze.
WadyKiepska jakość. Serwisant był u nas 5 razy...
Zachłanność na pieniądze, niekompetencja BOK.
Nie polecam
MiejscowośćRzeszów
~Roman / 2021-02-19 17:56
Ocena: 2.00 / 5
Internet zainstalowano w dniu 16-02-2021 w dniu 17-02-2021 przestał działać.
Dodzwonić na infolinię można sobie pogadać tylko z automatem i następnie można sobie posłuchać dozwoli jakiś melodyjek. Pozostało napisać o co chodzi w strefie klienta i napisałem, ma maila otrzymałem miłą odpowiedź cytuję: "dziękujemy za wiadomość. Nasi pracownicy szczegółowo zapoznają się z
przesłanym zgłoszeniem, a odpowiedź zostanie wysłana najszybciej, jak to
będzie możliwe. Średni czas oczekiwania na odpowiedź to dwa dni robocze.
Nadmieniamy jednak, że z uwagi na aktualnie panującą sytuację, czas obsługi
może się wydłużyć, za co serdecznie przepraszamy.
W oczekiwaniu na odpowiedź zachęcamy do zapoznania się z naszymi
wideoporadnikami."
Jest fajnie tylko jak mam oglądać te ich pouczające wideoporadniki, gdy drugi już nie mam internetu i nie wiadomo kiedy raczą odpowiedzieć w tej sprawie, bo o naprawie chyba mogę zapomnieć.
Z pozdrowieniami dla VECTRY od nowego klienta.
MiejscowośćWejherowo
~rombario / 2017-01-02 22:08
Ocena: 2.00 / 5
Totalny syf mają taki bałagan w rachubach ciągle wysyłają upomnienia do zapłaty i za każdym razem muszę im pokazać dowód wpłaty co chwila mają awarię,i dlatego zrezygnowałem,nie polecam.
ZaletyBrak
WadyDulll
od poczatku powstania
~rubi / 2017-02-09 09:18
Ocena: 2.00 / 5
Ostrzegam przed tą firmą, nie robią tego, co obiecują, co się wiąże niestety z dodatkowymi kosztami i jeszcze nie ma z kim załatwić sprawy, totalna olewka klienta i niedotrzymywanie umów. Ja nie posłuchałam złych opinii o tej firmie i teraz za to płacę.
Zaletynie ma
~Ryszard / 2015-09-15 23:23
Ocena: 2.00 / 5
Odradzam VECTRĘ jeżeli masz inny wybór. Zupełnie nie dbają o klientów i mają ich w nosie . Mam z nimi umowę czwarty rok i jest coraz gorzej . WI-FI szczególnie wieczorami zupełnie zanika i praktycznie nie można korzystać z internetu . Dzwoniłem kilka razy bez efektu. Wielce "elokwentny" pan poradził mi że mam się podłączyć kablem bo oni w umowie nie obiecują że WI-FI będzie działać poprawnie :). Porada godna mędrca. Do telewizji nie mam zastrzeżeń ale internet ŻENADA !!! Jeżeli więc komuś zależy na dobrym połączeniu z siecią w VECTRZE niech na to nie liczy !
ZaletyDobrze działający TV
WadyKiepska obsługa klienta . Długie oczekiwanie na połączenie . FATALNY INTERNET .
od 4 lat , 90 pln m-c
~SajukK / 2015-09-29 17:22
Ocena: 2.00 / 5
Vectra - czyt. oszuści olewający klienta. Ogólnie pozwolę sobie zacytować znanego wieszcza h** dupa i kamieni kupa. Zgłaszane awarie mają głęboko w dupieee! Prośba o wymianę dekodera ( bo chę korzystać z VOD) dupaaa! Klientów mają totalnie gdzieś!!, a spróbujcie się dodzwonić na infolinii do pomocy technicznej ha 20-25 minut o każdej porze dnia! SYF TOTALNY! NETIA w porównaniu z nimi to cudo.
Zaletybrak
Wadysame wady
11 miesięcy 65zł
~Sandra / 2021-01-27 06:30
Ocena: 2.00 / 5
Ostatnio przenosiłam usługi z adresu na nowy adres żeby nie zrywać umowy to przeniesienie usługi ponad 100 zł kosztowało do tego umowa o rok mi się wydłużyła. Na starym adresie przynajmniej 2 razy w tyg internetu nie było nie wspomnę ile kosztowałonie dzwonienie non stop do nich. A teraz internet się co chwila zacina
MiejscowośćGliwice
~Shell / 2024-02-24 08:00
Ocena: 2.00 / 5
Mocno irytujące. Zawiesza się dość często (i tv i internet) co przy obecnej na rynku konkurencji jest dość zabawne.. Ale cóż - mimo dość sporej ilości negatywnych opinii w internecie dałam się złapać na ofertę jak dziecko
WadyWadą jest wadliwość i słaba jakość usługi
MiejscowośćGorzów
~skeillo / 2024-05-08 23:09
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam inetrnet stacjonarny, krótko mówiąc jest on badziewiem nie wartym jakiejkolwiek złotówki, ping skacze jak adam malysz.Oczywiscie odradzam zakupu jakiegokolwiek pakietu od tej firmy :D
~Stary klient Waldexu. / 2017-10-27 16:02
Ocena: 2.00 / 5
Absolutnie fatalna jakość.
To, jak ta firma funkcjonuje i za jakie usługi pobiera pieniądze musi podchodzić pod kryminał.
~Stefek2 / 2017-02-06 18:35
Ocena: 2.00 / 5
Ciągłe awarie internetu, z zamówionej 100 MB w porywach osiągałem 50-60 MB....infolinia beznadziejna- dla melomanów, trzeba przez 10 min odsłuchać muzyki zanim poł,ączysz się z konsultantem