strona 50 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~Pani 37 / 2013-11-04 10:48
często awaria obsługa klienta też nie najlepsza nie polecam -
-
~Patrycja / 2022-05-24 14:30
Lecą w kulki. Umawiają się i nie przychodzą - taka ich dbałość o klienta i jakość usług. To jest bezczelność kazać komuś siedzieć pół dnia w domu i nie przyjść. Kompletny brak szacunku wobec drugiego człowieka i nieszanowanie czyjegoś czasu. Nie wspomnę o częstych awariach... ZaletyBrakWadyNieszanowanie cudzego czasu
Częste awarieMiejscowośćElbląg -
~patrykw17 / 2015-04-16 00:25
Oczywiście negatyw. Płaci się za internet żeby przynajmniej raz w tygodniu go odcięli po północy. Wyłączajcie dalej gdy jest coś ważnego do zrobienia skur**syny Zaletybrak zaletWadyzawodnyparę lat -
~Paulina / 2024-03-08 16:46
To są cyrki, vectra chyba się sypie. Zamówiłam internet w poniedziałek, technik miał przyjść w środę nie przyszedł. Dzwonię na infolinię nikt nic nie wie i nie może mi pomóc ani nigdzie przełączyć. Dzwonią jak czlowiek jest w pracy i nie może odebrać. Oddzwaniam to łacze sie z głowną infolinią ktora i tak nic nie wie. Oj chyba firma nie chce klientow MiejscowośćGdynia -
~Paulina / 2024-04-08 19:54
Pod każdym względem NIE POLECAM!!!! Po podpisaniu umowy w styczniu 2023 (mamy kwiecień 2024) już dwa razy podnieśli abonament tłumacząc waloryzacją i zapisami w umowie (najpierw wzrost o 14,5% a kolejny o 11,4%). Dodatkowo nie informują o wzroście podwyżkach. Internet słabej jakości, zawiesza się i zrywa połącznia. ZaletyBrakWady Notoryczne problemy z internetem. Ciągłe podnoszenie cen tłumaczą waloryzacją.MiejscowośćGdynia -
~Paweł / 2022-06-14 01:34
Codzienna awaria nocna od 24 do 3 dziennie bardzo , jakby ludzie nie korzystali z usług internetu , nie którzy pracują !! Technik będzie wypisywał regułki o resetowaniu urządzenia i czasie logowania …..hmm tylko to nie dzieje się sporadycznie tylko codziennie ! ZaletyŻadneWadyBrak pełnej mocy przepustowości w pewnych godzinach , brak usług po 24…MiejscowośćPruszcz Gdański -
~Paździoch / 2023-08-09 22:18
Za te podwyżki cen zaraz po podpisaniu umowy na rzekomo inną kwotę jestem waszym klientem ostatni raz. Następną umowę podpiszę z innym dostawcą internetu bo na klientów macie wywalone -
~pEstka / 2019-02-05 07:46
dla firmy nie liczy sie klient tylko zyski.
po rozwiazaniu umowy nie zapomnijcie oddac dekodera,bo jeszcze na koniec kare zaplacicie..MiejscowośćWroclaw -
-
~Piotr / 2019-09-25 15:01
Jeśli chodzi o Vectrę w Warszawie to ma fatalną obsługa klienta - niemiła pani w "okienku" z nastawieniem na odczep się "niech Pan już idzie"
Pan który montował nam internet w domu naburmuszony, wręcz agresywnie nastawiony, niezadowolony ze swojej pracy mówił że jest wykorzystywany przez firmę i nie płacą mu za dodatkowe obowiązki których przybywa.
Podłączenie internetu zostało tak zrobione, że nie można już podłączyć kablówki - cóż...
Słaba jakość łącza przez wi-fi. Ogólnie nie polecam. Po zakończeniu umowy będę zmieniał operatora.
PS. Wezwania do płacenia faktur przychodzą z półtora miesięcznym wyprzedzeniem - wygląda to tak jakby firma miała problemy finansowe!Zaletyładny, estetyczny router - dobrze ogrzewa mieszkanieWady- fatalna obsługa klienta
- szybkość łącza mierna
- wezwanie do płacenia faktur przychodzi z półtora miesięcznym wyprzedzeniem - wygląda to tak jakby firma miała problemy finansowe!MiejscowośćWarszawa -
~Piotr / 2022-03-01 17:08
Od pewnego czasu tylko awarie i awarie. Miarka się przebrała i pora zmienić operatora.
Kiedyś super na ten moment największy syf.ZaletySzybkość iternetuWadyLiczne awarie / przerwy w dostawie internetu / losowe zrywanie połączenia
Kontakt z operatorem zerowyMiejscowośćWarsaw -
~pipix / 2015-07-13 20:51
Od długiego już czasu często pojawiające się problemy z internetem. Pół roku temu internet wciąż resetował się oraz nie było połączenia. Nieustannie słyszałem, że technicy zmienią ustawienia, które i tak nie wprowadzały żadnych zmian w działaniu internetu. Po wymianie modemu problemy ustały ale jak zwykle na jakieś 2 miesiące. Od tygodnia mam problem z wolną prędkością internetu. Codziennie w godzinach wieczornych internet zwalnia z 60 do niecałego mb. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy. Nie ma awarii w mojej okolicy. Dodatkowo prosiłem o zmianę adresu ip na zewnętrzny. Tydzień temu modem zresetował się a mój adres wrócił na wewnętrzny a w raz z tym problemy. ZaletyJeśli działa dobra cena co do prędkościWadyNieustanne problemy z internetem, zablokowany modem. -
~poirytowany / 2023-04-19 13:12
Nic nowego nie napiszę... mogę jedynie papugować inne opinie...Więc napiszę tylko tyle: Podpisanie umowy z vectrą= rosnące rachunki i poczucie że jest się idiotą patrząc na co nowszą fakturę. ZaletydziałaWadykoszt, fikcja itp.Miejscowośćopoczno -
~Przemek / 2020-01-29 14:55
Częste przerwy w dostawie internetu,umowa zawarta przez telefon bo innej opcji nie było co innego umówione odnośnie telewizji co innego na fakturze, wyjaśnienia przez telefon nikt nic nie wie, zbycie stałego klienta WadyOgromna wada, pomimo biura obsługi klienta na miejscu, sprawy związane z abonamentem trzeba załatwiać telefonicznie, paranojaMiejscowośćStarachowice -
~Przemysław / 2020-11-16 15:23
Sprzedażowo są do rany przyłóż.
Gdy chce się przenieść usługę, zrobić cesje - jeden wielki chaos i bałagan.
Niekiedy warto dołożyć kilka złotych konkurencji ale być traktowanym na dobrym poziomie w każdej sytuacji.
Nie polecam, kto ma jeszcze możliwość niech się zastanowi dwa razy.MiejscowośćTarnowskie Góry -
~Qwe / 2022-08-19 07:51
Zasadniczo cyrk….
Proszę automat o rozmowę z konsultantem, to dalej jest śpiewka, że „ona to potrafi mi pomóc”
Mówili, że się skontaktują, ale oczywiście, gdybym ja nie zadzwoniła, to wszystko by się rozeszło
Nikt nie potrafił mi pomóc, a na końcu pan monter (który miał przyjść dzień wcześniej, ale oczywiście mnie nie poinformował) powiedział, że się nie da i poszedł
I tym sposobem zmarnowano mi cztery dniMiejscowośćToruń -
~Radek / 2021-06-01 00:57
Gdy internet i tv działa nie ma co narzekac 300/50 jak w umowie osiagam niestety czesto zdarzaja sie braki internetu takie na 20-30 minut zdarzaja sie co 2 dzien onodszkodowabie nie ma co walczyc bo nie uznaja reklamacji ZaletyPredkoscWadyWszystko praktycznieMiejscowośćSuwałki -
-
~Rafal / 2023-06-28 17:25
Podwyżka goni podwyżkę. Dzwonią i naciągają. Najbardziej agresywna sieć na rynku. UOKiK ich kara a oni i tak łoją klientów bez opamiętania. -
~Rafał / 2018-01-23 15:20
Dzień dobry,
Vectra to jedna z wielu firm nie szanujących klienta.
Dwa terminy na montaż - dwa niedotrzymane - zero telefonu, że nikogo nie będzie, ani sms !
Człowiek czeka jak debil a tu nic.
Vectra (sprawa pilna) traktowana jest z wielodniowym opóźnieniem.
Brak kontaktu do osób decyzyjnych na stronie!
Infolinia nic nie pomaga tylko odbiera ataki zdenerwowanych ludzi wciskając kit.MiejscowośćGdańsk -
~Robal / 2015-01-08 18:54
Ludzie, czytajcie umowy! Stały chwyt to automatyczne przedłużanie umowy po okresie promocji plus przedłużenie okresu wypowiedzenia do 2 miesięcy. I już kolejny jeleń złowiony na kolejne pół roku albo kara 950 zł. ZaletydziałaWadypokrętnie sformułowane umowy aby łowić frajerów na ich przedłużenieza długo i za drogo -
~robson / 2021-02-19 18:09
21 wiek a ja nie mogę nawet zagrać w quake 3 arena bo serwery są blokowane żenada. Mam najszybszy internet wykupiony.w tej firmie. Jednym słowem wstyd.Trzeba się rozejżeć za innymi ofertami. Nie polecam. Wadyblokowanie serwerówMiejscowośćBielawa Dolnośląskie
strona 50 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »