Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nikos3 / 2017-11-30 03:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie oraz utrudniony kontakt z działem usuwającym usterki.
  • ~Norbi / 2021-07-11 08:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 3 miesiącach użytkowania mogę powiedzieć, że z utęsknieniem czekam końca umowy. świadczona przez Vectra S.A. usługa tylko przez pierwszy miesiąc działała poprawnie (nie rewelacyjnie, ale poprawnie). Po upływie miesiąca zaczęły się schody: przestało działać WIFI, prędkość łącza zaczęła spadać poniżej 100Mb/s, a nawet czasami poniżej 20Mb/s (przy zakupionym łączu 600Mb/s}. Wzywanie serwisu nic nie pomagało, pomogła dopiero wymiana routera, ale tylko w zakresie WIFI (wymuszenie wymiany routera zajęło mi około 1 miesiąca - serwisant twierdził, że winę ponosi zgięty pod kątem 90 stopni przewód koncentryczny, powtarzam zgięty nie przerwany - moje przypuszczenie elektrony zwalniały na ostrym zakręcie). Poi wymianie routera sygnał internetu tez się poprawił, ale niestety na krótko. O jakości usług niech świadczy fakt, że od początku zgłoszonych mam 5 reklamacji i usterek i to tylko na stronie Vectry, zgłoszeń telefonicznych nie liczę. Ze swojej strony odradzam korzystanie z oferty tej firmy.
    Zaletyusługa świadczona wraz z routerem.
    WadyNie kompetencja serwisantów lokalnych, problemy z jakością usługi (prędkość internetu, problemy ze sprzętem - router)
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~norwid / 2013-04-21 15:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Widze same złe,fatalne opinie!KRRiTV,lub jakiś minister powinien coś z tą firmą zrobić(może odebrać koncesję!).Moja opinia -jest również bardzo negatywna.Od pierwszego dnia problemy!Przede wszystkim ZERO kontaktu!Na e-mail -odpowiadają po dwóch tygodniach,że gdzieś go przekazali....i na tym koniec!Regularnie -tylko wystawiają faktury....i to na kwoty o25% wyższe,niż to było uzgodnione!Internet(nawet ten szybszy)-chodzi jak żółw!Nawet ich instalatorzy -to fleje i chamstwo!W piwnicy naszego bloku(Ochota w W-wie)-kiedy robili coś przy instalacji-zostawili po sobie normalny chlew!Posadzka zapluta,zadeptana petami,masa śmieci i pocietych kabli!Vectra-oczywiście na zgłoszenie tego faktu-milczy ponad miesiąc!Tę firmę należy omijać szerokim łukiem!!!
    Zaletysame wielkie minusy!!!
    WadyLekceważenie ludzi!kłamstwa,brak kontaktu,drogo!Słaba oferta tv,wolny internet!
    1rok!Produkty zakupiłem za ok.90zł. a płacę ponad 140zł!!
  • ~nvm / 2016-12-14 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Często strasznie muli.
    Często wczytują się strony, a filmy nie. (komputer ze średniej półki cenowej, podkręcone I5, Radeon R9 380 itd.)
    Często mogę wchodzić na strony, ale już pobieranie np. torrentów nie działa (seedy są).
    Czasami działają tylko strony, które wcześniej odwiedziłem. Załadowanie czegoś innego (nawet wyników wyszukiwania google) jest niemożliwe.
    Czasami rozłącza całkowicie na pół godziny lub dłużej.
    W/w problemy zdarzają się PRZYNAJMNIEJ raz w miesiącu i trwają kilka dni. Rzadko zdarza się, żeby wystąpił więcej niż jeden z tych problemów jednocześnie. Jestem niezadowolony i nie polecam. Raz miałem też tak, że nie działała przeglądarka, nie mogłem zalogować się do gry, ale TeamSpeak (komunikator głosowy) działał bez problemu. Wtedy kolega coś mi tam powysyłał, zrobiłem według jego instrukcji i przez pewien czas problemów nie było, no ale do ku*wy nędzy nie jestem informatykiem. Umowa podpisana, opłacona, więc ma działać, a nie mam grzebać co jest nie tak. Oczywiście u nich problemów nigdy żadnych nie ma, zawsze niby u mnie. Tak samo u moich znajomych, którzy tak samo narzekają i rezygnują, więc widać że obsługa ma w dupie. Dodatkowo jednemu koledze powiedzieli, że nie może mieć szybszego internetu, mimo że ja mieszkam w bloku w tej samej spółdzielni (wszystko remontowane przez te same firmy w tym samym czasie na tych samych materiałach) i mam szybszy. Obaj mamy łącze kablowe. Ostatnia przygoda z obsługą klienta jest po prostu absurdalnie żałosna. Nie działa telewizja. Telefon do Vectry z pytaniem co jest grane. Pani usłyszała, że odkąd monter przyszedł i założył dekoder NIC nie było przy nim ruszane, jedynie kurz wycierany z wierzchu. Pani wyskoczyła z tekstem, że może karta w dekoderze jest włożona odwrotnie... Rozumiem, że monter włożył ją źle, a oglądane kilka miesięcy programy to halucynacje z niedożywienia. Po czasie zaczęło działać "samo z siebie." Raz jeszcze: NIE POLECAM, zamierzam zmienić dostawcę.
  • ~obiektywny / 2016-12-28 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Takie dno jakie świadczy ta firma to jest niepojęte. Internet słabizna, telewizja to samo. Dbałość o stałego klienta żadna. Jak już raz zapłacisz to płacisz to samo za dużo mniej jak inni. Do końca umowy i żegnam. Szkoda kasy na tak słabe ofertę. Inni za tą cenę dają wiecej i jakosc też jest lepsza. Obsługa z Gdańska to żenada. Nie jest w stanie zaproponowąć nic sensownego. Nie wiem czy ktoś z szefostwa ocenia te nagrywane rozmowy, raczej nie bo dawno wyciagnęli by wnioski. Pozdrawiam i życze coraz mniej chetnych. Już stadami ludzie od Was odchodzą.
    Zaletyżadnych
    WadyBrak jakiejkolwiek dbałości o stałego odbiorcę.
    Nie polecam
  • ~Olo / 2018-06-14 13:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie szanują starych klientów,nowi mają lepsze oferty i tańsze
    WadyBrak dobrych ofert dla stałych klientów
    MiejscowośćRybnik
  • ~OPR / 2021-02-27 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Było kiepsko, jest jeszcze gorzej, obsługa klienta kicha !!!
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćPrudnik
  • ~OszukanyKlient / 2025-03-04 22:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, nigdy więcej z nimi żadnej współpracy. Ostrzegam przed naciągaczami z infolinii, pod pretekstem przeniesienia płatności za netflixa do nich, przedłużono mi umowę internetu na kolejne 2 lata. Oczywiście nie informują o tym, a podejście tej firmy do klienta to dramat. Lawirują, kłamią , kręcą. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział o nowych warunkach .A cichy bełkot pewnie jest celowy, żeby klient nie zrozumiał w co go właśnie wrabiają. Dziwne tylko, że jak przy ostatniej rozmowie prosiłam o wyraźne przedstawienie warunków i podanie dokładnego okresu na jaki będzie zawarta umowa to Pan musiał się rozłączyć z obietnicą oddzwonienia. i do tej pory oddzwania :)
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, naciąganie klienta, wysoka cena
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Pan / 2021-01-10 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam
    WadyVECTRA
    MiejscowośćGrodków
  • ~Pani 37 / 2013-11-04 10:48
    Ocena: 2.00 / 5
    często awaria obsługa klienta też nie najlepsza nie polecam
  • ~Patrycja / 2022-05-24 14:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Lecą w kulki. Umawiają się i nie przychodzą - taka ich dbałość o klienta i jakość usług. To jest bezczelność kazać komuś siedzieć pół dnia w domu i nie przyjść. Kompletny brak szacunku wobec drugiego człowieka i nieszanowanie czyjegoś czasu. Nie wspomnę o częstych awariach...
    ZaletyBrak
    WadyNieszanowanie cudzego czasu
    Częste awarie
    MiejscowośćElbląg
  • ~patrykw17 / 2015-04-16 00:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Oczywiście negatyw. Płaci się za internet żeby przynajmniej raz w tygodniu go odcięli po północy. Wyłączajcie dalej gdy jest coś ważnego do zrobienia skur**syny
    Zaletybrak zalet
    Wadyzawodny
    parę lat
  • ~Paulina / 2024-03-08 16:46
    Ocena: 2.00 / 5
    To są cyrki, vectra chyba się sypie. Zamówiłam internet w poniedziałek, technik miał przyjść w środę nie przyszedł. Dzwonię na infolinię nikt nic nie wie i nie może mi pomóc ani nigdzie przełączyć. Dzwonią jak czlowiek jest w pracy i nie może odebrać. Oddzwaniam to łacze sie z głowną infolinią ktora i tak nic nie wie. Oj chyba firma nie chce klientow
    MiejscowośćGdynia
  • ~Paulina / 2024-04-08 19:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Pod każdym względem NIE POLECAM!!!! Po podpisaniu umowy w styczniu 2023 (mamy kwiecień 2024) już dwa razy podnieśli abonament tłumacząc waloryzacją i zapisami w umowie (najpierw wzrost o 14,5% a kolejny o 11,4%). Dodatkowo nie informują o wzroście podwyżkach. Internet słabej jakości, zawiesza się i zrywa połącznia.
    ZaletyBrak
    Wady Notoryczne problemy z internetem. Ciągłe podnoszenie cen tłumaczą waloryzacją.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Paweł / 2022-06-14 01:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Codzienna awaria nocna od 24 do 3 dziennie bardzo , jakby ludzie nie korzystali z usług internetu , nie którzy pracują !! Technik będzie wypisywał regułki o resetowaniu urządzenia i czasie logowania …..hmm tylko to nie dzieje się sporadycznie tylko codziennie !
    ZaletyŻadne
    WadyBrak pełnej mocy przepustowości w pewnych godzinach , brak usług po 24…
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Paździoch / 2023-08-09 22:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Za te podwyżki cen zaraz po podpisaniu umowy na rzekomo inną kwotę jestem waszym klientem ostatni raz. Następną umowę podpiszę z innym dostawcą internetu bo na klientów macie wywalone
  • ~pEstka / 2019-02-05 07:46
    Ocena: 2.00 / 5
    dla firmy nie liczy sie klient tylko zyski.
    po rozwiazaniu umowy nie zapomnijcie oddac dekodera,bo jeszcze na koniec kare zaplacicie..
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Piotr / 2019-09-25 15:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli chodzi o Vectrę w Warszawie to ma fatalną obsługa klienta - niemiła pani w "okienku" z nastawieniem na odczep się "niech Pan już idzie"
    Pan który montował nam internet w domu naburmuszony, wręcz agresywnie nastawiony, niezadowolony ze swojej pracy mówił że jest wykorzystywany przez firmę i nie płacą mu za dodatkowe obowiązki których przybywa.
    Podłączenie internetu zostało tak zrobione, że nie można już podłączyć kablówki - cóż...
    Słaba jakość łącza przez wi-fi. Ogólnie nie polecam. Po zakończeniu umowy będę zmieniał operatora.

    PS. Wezwania do płacenia faktur przychodzą z półtora miesięcznym wyprzedzeniem - wygląda to tak jakby firma miała problemy finansowe!
    Zaletyładny, estetyczny router - dobrze ogrzewa mieszkanie
    Wady- fatalna obsługa klienta
    - szybkość łącza mierna
    - wezwanie do płacenia faktur przychodzi z półtora miesięcznym wyprzedzeniem - wygląda to tak jakby firma miała problemy finansowe!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2022-03-01 17:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pewnego czasu tylko awarie i awarie. Miarka się przebrała i pora zmienić operatora.
    Kiedyś super na ten moment największy syf.
    ZaletySzybkość iternetu
    WadyLiczne awarie / przerwy w dostawie internetu / losowe zrywanie połączenia
    Kontakt z operatorem zerowy
    MiejscowośćWarsaw
  • ~pipix / 2015-07-13 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Od długiego już czasu często pojawiające się problemy z internetem. Pół roku temu internet wciąż resetował się oraz nie było połączenia. Nieustannie słyszałem, że technicy zmienią ustawienia, które i tak nie wprowadzały żadnych zmian w działaniu internetu. Po wymianie modemu problemy ustały ale jak zwykle na jakieś 2 miesiące. Od tygodnia mam problem z wolną prędkością internetu. Codziennie w godzinach wieczornych internet zwalnia z 60 do niecałego mb. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy. Nie ma awarii w mojej okolicy. Dodatkowo prosiłem o zmianę adresu ip na zewnętrzny. Tydzień temu modem zresetował się a mój adres wrócił na wewnętrzny a w raz z tym problemy.
    ZaletyJeśli działa dobra cena co do prędkości
    WadyNieustanne problemy z internetem, zablokowany modem.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2619
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296