MiejscowośćPiła
strona 50 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~Co Cię to / 2023-02-03 14:16
Dnia 30.01 byłam w siedzibie Vectra Piła, został ustalony termin podłączenia telewizji na 1.02, tego dnia nikt nie przyszedł, po rozmowie na infolini okazuje się że są awarie i technika nie będzie ( ok szkoda ze nikt nie raczył po informować ) ustalony nowy termin na 3.02, dzień wcześniej SMS przypominający i potwierdzający wizytę. Dzień wizyty ( miała być między 12:00-14:00 ) dzwonię na infolinie aby dowiedzieć się o której będzie serwis, bo dochodzi godzina 14:00, na infolini dowiaduje się ze nie macie zlecenia. Jak k*rwa nie macie zlecenia ?! Ktoś, bo Wy nie macie możliwości sprawdzić kto o 9:35 zlecenie odwalał. To są chyba jakieś żarty. Potem dzwonicie i chcecie informacji jak się spisaliście? Jak ?! Ch*jowo, zero kompetentnych ludzi w Waszej firmie. Chce rozmawiać z kimś komtetentnym to się dowiaduje, że nie mogę i mam iść stacjonarnie z kimś porozmawiać. Zero szacunku do stałych klientów, a jak chce klient odejść to potem dzwonienie i pytanie ci można zrobić, aby klient został. -
-
~Anna / 2023-02-03 08:32
Przy zwrocie sprzętu naliczaja karę za uszkodzony sprzęt, szkoda że nie przychodzi Pan monter i nie odbiera sprzętu, no ale nie było by naliczenia kary, a jeżeli chodzi o internet to tragedia????NIE POLECAM. ZaletyBRAKMiejscowośćKielce -
~Jarosław Kaczyski z Żoliborza / 2023-02-02 12:05
Jestem współpracownikiem tej firmy. Jakość internetu i telewizji uważam że w dobrze utrzymanej sieci przez techników działa super choć rzeczą naturalną bywa że są awarie. Zapewnienie dla klienta wizyty technika jest bezproblemowe wiem po swojej osobie. Co do cen i umów się nie wypowiadam bo wszyscy wiemy że jest lipa jak i ZARZĄD FIRMY KTÓRY NIE DBA o pracowników i bezpośrednich współpracowników którzy pracują po odliczeniu z rycząłtowanej faktury zus i podatek to zostaje 2900zł !! kpina. do tego dyżury weekendowe i po pracy jesteś uwięziony jak pies bo jeśli jest awaria to trzeba jechać bo inaczej Ci karę doliczą. Przed przejęciem Multimedii były te same warunki ale wynagrodzenie adekwatne a tu nie dość że dali umowę do podpisu albo dowidzenia. Ludzie podpisywali przed strachem że będą bez pracy a teraz mają ich w garści. żal żal żal ta firma to porażka nie nawiązywać współpracy Zaletydobrze działają usługi przy dobrze utrzymanej sieci przez technikówWadylipne i drogie umowy. niejasnośći i klienci chodzą do BOKów z wyjaśnieniami. ZERO USZANOWANIA DLA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW. Zarząd nie ma wstydu!!!MiejscowośćNie powiem bo mnie namierzą -
~Dominik / 2023-02-01 17:05
Podpisałem umowę z Vectrą w połowie grudnia 2022. W połowie stycznia 2023 dostałem już informację o podwyżce o 14.4% powołując się na klauzulę waloryzacyjną. Podwyżka wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. Nie wiem ile jeszcze takich podwyżek będzie ale nie jest to powód do wypowiedzenia umowy. Umowa jest na 2 lata.
Ciężko mi to inaczej opisać jak zwykła podłość i złodziejstwo.
Dzwoniąc kilkukrotnie na infolinię osoby z call centre przekierowywały mnie do rozmowy z wirtualna asystentką.ZaletyNie widzę żadnychWadyOpisałem powyżej. Myślę, że sprawa nadaje się do UOKiKMiejscowośćNowa Ruda -
~Jacek Kurzatkowski Kurak / 2023-02-01 11:54
Dno Zrywa sieć, wysoki Ping, ciagle problemy z infrastruktura sieci, problemy ze stabilnością łącza MiejscowośćGniezno -
~zły / 2023-01-31 13:55
złodzieje nie polecam modem do dupy wifi nie działa jak powinno, dekoder wifi tez nie nadaje sie do niczego Wadyciężko rozwiązać korzystnie umowe, ciężko o pomoc technika , problemy techniczne nie zostały rozwiązane -
~Daniel / 2023-01-30 18:37
Złodzieje, trzymajcie się od Vectry z daleka, właśnie znowu podnieśli ceny powołując się na klauzulę waloryzacyjną. Inni dostawcy tego nie robią, a Vectra podnosi ceny kiedy chce! ZaletyzeroWadyoszuściMiejscowośćWarszawa -
~Agata / 2023-01-30 09:13
NIE POLECAM, oszuści, reklamują jedno, okazuję się, że cena jest wyższa. Kłamcy, internet beznadziejny, z telefonu chodzi już szybciej niż ich wifi. Porażka. ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćGiżycko -
-
~Eryk / 2023-01-29 20:17
Mam od 2 lat. Internet po światłowodzie.
I jest super. Może nie jest 300 a do 300 jest 250 mbs.
Czasami może zacina się smart, jak jest z obcego internetu bo potrzebuje minimum 15 mbs. Ale super działa, nawet bez problemu można ogldac w Francji, czy Portugali na kempingu.ZaletyCena plus niektóre możliwości techniczne urządzeń na plus niektóre usługi których konkurecja nie ma.
Jak się trafi to dodają super bonusy ale trzeba pytać...jak np. Tefonia komórkowa za 9.99WadyInfolinia zwaszcza boot.MiejscowośćPłock -
~Jadzia / 2023-01-27 18:54
W vectra najbardziej profesjonalny jest Pan serwisant, który montuje sprzęt i przybywa przy jakiejś awarii. Do tego miły i nawet w ofercie się orientuje. Ale jeśli chodzi o obsługę doradców, bardzo słaba, a sam najnowszy dekoder, ten mały czarny, najgorszy że wszystkich, brak możliwości swobodnego nagrywanie, można niektóre programy,ale nie te najpopularniejsze, dodatkowo odtwarzane programy sprzed kilku dni nie mają możliwości przewijania, i również dostępne jest skorzystanie z oglądania programów 7 dni do tyłu ale też nie ma wśród nich tych podstawowych. Brak możliwości swobodnego ułożenia programów w kolejności od 1... gdy już robi się ichniejsza listę ulubiona to te kanały układają się pod numerami tak jak są na liście głównej. Więc masz kanal np l. 1,2,103,204,306,itd. W ogóle nie jest to intuicyjne, ale problemowe szczególnie dla osób starszych. A jak przełączasz kanały na liście ulubionej to automatycznie zmienia się na listę podstawowa tą z vectra i trzeba by każdorazowo przełączać się na listę ulubiona i dopiero na wybrany kanał. Bez sensu. Wymyślanie dla wymyślania. ZaletyNa razie nowy dekoder tylko mnie wkurzaWadyPrzy nowym dekoderze nie ma ani jednej funkcji z której korzystałam wcześniej, przy starszym dekoderze, nic nie jest intuicyjne. Nic nie ułatwiło korzystania z dekodera, wszystko jest bardziej skomplikowano, o wiele więcej razy trzeba kliknąć ppilota aby włączyć jakąś funkcje.MiejscowośćZabrze -
~Anna / 2023-01-27 17:37
Radzę omijać szerokim łukiem.
Oferta, którą przedstawił telemarketer była o wiele gorsza, niż ta na stronie Vectry. Do tego telefonicznie zostały mi przedstawione inne warunki niż te, które ostatecznie dostałam z umową. Teraz jeszcze podwyżka inflacyjna...
Nie polecam.MiejscowośćBydgoszcz -
~BYTOMIANIN / 2023-01-27 17:02
Firma dająca internet i telefon komórkowy nie polecam oszuści dopisują waloryzację do rachunku nabijają ludzi w butelkę nie polecam BYTOM-MIECHOWICE ZaletyBRAK ZALET TANDETAWadySŁABYMiejscowośćBytom -
~Michal / 2023-01-27 16:10
Dno poprostu nie da się dodzwonić. A dwa po 5 miesiącach podniesi cenę za abonament nie polecam tego gówna nikomu ZaletyBrak zaletWadySame wady i podnoszą z dupy cenyMiejscowośćWarszawa -
~Cooki / 2023-01-27 14:26
Najgorszy internet jaki miałem , dzwonione było do nich z 7 razy a internet cały czas działa tragicznie a niby światłowód totalnie odradzam ZaletyŻadnychWadyWieleMiejscowośćWroclaw -
~Michał / 2023-01-27 07:14
Cena byla spoko ale ...
Vectra podnosi stawki w trakcie trwania umowy
Powołując się na inflację i waloryzację
Pytając czy można rozwiązać umowę vectra mówi nie a podczas zawierania umowy Konsultant mówił tak spokojnieZaletyBrakWadyNie słownik, nie kompetentni , nie można im zaufaćMiejscowośćRokietnica -
~Mirek / 2023-01-26 22:28
Nie doczekałem się wcześniej umówionej wizyty fachowca, w zwiazku z zla jakoscia Internetu. Nie doczekałem się wymiany rutera. Rozmowa z konsultantem oceniam negatywnie. MiejscowośćSiemianowice Śląskie -
-
~Mmmmmm / 2023-01-26 22:08
Oszuści grający do własnej bramki ale kiedyś się to skończy zabija sie sami wlasna bronią czyli oszustwami i złodziejstwem bo kto mieczem wojuje od miecza ginie i niech tak się z wectra stanie DNI!!!!!!!! ZaletyŻadnychWadyOszustwo brak porozumienia naciąganie zlodziejstwoMiejscowośćGdynia -
~Ofiara przemocy / 2023-01-26 17:15
Podwyższają co pół roku cenę abonamentu mimo że podają konkretną wartość abonamentu miesięcznego. Abonament pod koniec umowy może być o połowę wyższy niż przy zawieraniu umowy. Chcą w ten sposób wynagrodzić sobie gigantyczną karę nałożoną na nich przez Urząd Ochrony Konsumenta. Dno. -
~K. / 2023-01-26 08:58
Dno, nikomu nie polecam, internet działa w obiecanej prędkości tylko bo kablu, wifi już nie łapie w pokoju obok, tv to są żarty, zamówiliśmy pakiet z programami 4K, nie dość ze programy wcale nie działały bądź tak, ze co chwile się zacinał obraz, to po 2 miesiącach kanały zniknęły, ponieważ jak tłumaczyła Pani na infolinii, oferta na zakupiony pakiet ulegała zmianie i nic z tym nie zrobimy.. tv za każdym razem nie działa przy włączaniu telewizora, nie znajduje internetu, kończy się na dzwonieniu i rozwiązywaniu problemu. Za to ze internet nie działa prawidłowo od samego początku, a dekoder nie przetwarza wysokiej jakości obrazu - co stwierdzili ich technicy po przyjściu i sprawdzeniu obrazu, otrzymaliśmy rekompensatę w wysokości 5 zł ! To nie żart - pięć złotych. I reklamacja została ich zdaniem rozstrzygnięta. Okradają ludzi w biały dzień, uciekajcie najdalej jak się da. ZaletyŻadneWadyWszystko co oferują to jednak wielka wadaMiejscowośćCzęstochowa -
~Aaa / 2023-01-26 01:15
Nie polecam, niby gwarancja ceny a podnoszą w trakcie umowy
strona 50 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »