Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nautilus / 2022-12-28 23:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem Internet 1.2 Gb/s okazało się że Vectra dostarcza to z modemem który zapewnia max 1Gb .
    Po reklamacji otrzymałem odpowiedź że oferta jest do 1.2 czyli 1Gb jest w normie.
    To jakaś kpina bo równie dobrze mogą sprzedawać internet 2Gb/s a dostarczać 1Gb.
    Nie polecam śmierdzi oszustwem i obchodzeniem przepisów.
    ZaletyJakaś tam chwilowa alternatywa dla światłowodu.
    WadyInternet niby 1.2Gb ale modem max 1Gb.
    Fatalna obsługa
    Podnoszą ceny mimo umowy na 2 lata.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Nemo / 2021-12-09 12:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Systematyczne krótkie przerwy w dostawie syg.TV i internetu.W dniu wczorajszym tj.09-01-2021 o godz.16.20 przerwa w dostawie obu sygnałów. Proba dodzwonienia się na BOK zakończyła się po 30 minutach odrzuceniem połączenia.Następna próba i już po kolejnych 30 minutach sukces jest kontakt z pracownikiem bok. Po kolejnych 30 minutach dowiaduję się,ze usterka dotyczy tylko mojego adresu. Do "fachowca" nie dociera informacja o tym, że to samo występuje u sąsiada.Próba umówienia wizyty kolejnego fachowca po przez bok nie dochodzi do skutku,mam oczekiwać na kontakt telefoniczny następnego dnia.wszystko to trwało ponad pół godziny. Około godziny 20 nastąpił CUD wrócił sygnał TV i internetu i to bez obecności technika, który miał usunąć awarie tylko u mnie. Teraz wrócę do wizyty w BOK Malbork na początku lipca br. też w sprawi awarii która trwała już ponad dwa dni. Byłem lekko zdenerwowany aroganckimi odpowiedziami pracownika BOK Malbork stwierdziłem,że świadectwem firmy są anteny zarośnięte grubą warstwą grzyba i czegoś tam jeszcze. W odpowiedzi usłyszałem, że są to urządzenia elektroniczne i nie można ich umyć, wyczyścić. Zapytałem wobec tego co robią z tymi antenami w czasie deszczu? Czy je chowają czy nakrywają jakimś pokrowcem.
    ZaletyTyle ze jest.
    MiejscowośćMalbork
  • ~Nic / 2022-01-29 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość internetu w stosunku do ceny jest spoko, ale w przypadku awarii tragedia. Godzinaa na infolinii, a potem tydzień oczekiwania na pojawienie się technika. Nie do pomyślenia, szczególnie w czasach pracy zdalnej.
    ZaletyCena, internet ok
    WadyObsługa klienta, pomoc techniczna tragiczna
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Nie podam / 2024-02-01 06:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepska firma, do tego podnosi miesięczne opłaty kiedy i jak chce....
    ZaletyBrak
    WadyCena
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Niewazne / 2020-03-21 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet jaki może być, obiecują 150Mb/s szkoda, że nie informują o tym, że taką prędkość oferują tylko w godzinach porannych. Po południu i wieczorami prędkość to tragedia... max 8Mb/s
    Obsługa klienta nie informuje o żadnych awariach, a po rozmowie telefonicznej udawali, że naprawiają usterkę. Niestety poprawa była przez jeden dzień.

    Kompletne dno, myślę nad rozwiązaniem umowy.
    ZaletyBrak
    Wady-Częste awarie internetu
    -Brak informacji o awariach
    -Częste spadki prędkości
    -Średnia obsługa klienta
    -Pomoc techniczna słabo rozeznana
    MiejscowośćWągrowiec
  • ~Niezadowolony / 2024-12-17 14:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii tragedia. Brak wiedzy i kompetencji oraz kultury.
    Co chwilę usterki internetu, brak obiecanej prędkości.
    MiejscowośćLublin
  • ~niezadowolony klient / 2017-06-10 13:27
    Ocena: 2.00 / 5
    płace za większą szybkość internetu niż jest mi dostarczana
  • ~Niezadowolony klient / 2020-12-10 09:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo żałuje, że podpisałam z nimi umowę. Internet często zrywa połączenie, a do tego obsługa zgłoszenia braku internetu to jakaś kpina. Przez tydzień byłam bez internetu. Pierwszy serwisant przyszedł, wymienił router i nic. Miał przyjść inny następnego dnia z miernikem, ale się nikt nie odezwał. Jak zadzwoniłam to oznajmiono, że termin jest na następny dzień wieczorem, kiedy mnie w domu nie ma. Co dziwne nie dali znać o tym terminie, podejrzewam że zapomnieli o mnie i dopiero chcieli mnie umówić. Przesunęłam na kolejny dzień. A tu nagle wieczorem internet jest...wiec odwołałam rano wizytę technika który miał być tego dnia. Złożyłam reklamację na nieudolność obsługi i brak kontaktu.. A oni odrzucili ją podając podstawę odwołanie wizyty technika... Jak tylko okres umowy się skończy rezygnuje i wszystkim będę odradzać Vectre. Ta firma nie liczy się że swoimi klientami.
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie internetowe nawet na kablu przerwa, obsługa serwisowa brak kontaktu
    MiejscowośćGdynia
  • ~Niezadowolony23456789 / 2022-12-15 15:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści.

    Otrzymali terminowe zawiadomienie o rezygnacji z usług i zwrot sprzętu.

    Od trzech miesięcy przysyłają faktury osobie, która nawet nie rezyduje pod adresem, na który są wystawiane (powód rozwiązania umowy), kontakt obwarowany, upierają się, że podstawą rozwiązania umowy jest otrzymanie od nich potwierdzenia. Kpiny.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nigdy więcej z wectrą / 2023-04-17 20:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak najdalej z daleka od tych oszustów najlepiej się trzymać a najlepiej z podpisaniem umowy na dostarczanie internetu i TV skonsultować z prawnikiem zanim się ją podpisze te ich promocje to lipa zapłacisz potem dwa razy tyle będą ci podnosić co miesiąc to większe opłaty i to zgodnie z prawem i podpisaną umową jak nie dostrzeżesz co podpisałeś zmieniają według swej umowy widzi mi się jak ktoś nie dopatrzył i nie spytał że ze wzrostem inflacji wzrasta opłata według nich za usługę moim zdaniem to chore i naciąganie klienta który podpisał z nimi umowę na rok a po pół roku ma płacić coraz to więcej!
    ZaletyBrak zalet z dala od nich
    Wadytragedia same minusy
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~NigdyWiecejVectra / 2022-12-30 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam umowę już od dwóch lat. Co chwilę jakieś problemy z łączem. Wcisnęli mi 300Mb/s, gdzie miałem 140Mb/s bo podobno już schodzili z takich prędkości (oczywiście musiałem dopłacić)

    A w tej chwili mam 2Mb/s cały dzień i czekam od paru godzin aż ktoś łaskawie zadzwoni. I tak za każdym razem.

    Każdy kto myśli o zawarciu z nimi umowy powinien się mocno zastanowić
    Zaletyże są
    Wady- niestabilność łącza
    - ciągłe nagabywanie i z rzadka chamska obsługa
    - prędkość usuwania usterek taka sama jak realna szybkość łącza (żółwia)
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Nikos3 / 2017-11-30 03:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie oraz utrudniony kontakt z działem usuwającym usterki.
  • ~Norbi / 2021-07-11 08:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 3 miesiącach użytkowania mogę powiedzieć, że z utęsknieniem czekam końca umowy. świadczona przez Vectra S.A. usługa tylko przez pierwszy miesiąc działała poprawnie (nie rewelacyjnie, ale poprawnie). Po upływie miesiąca zaczęły się schody: przestało działać WIFI, prędkość łącza zaczęła spadać poniżej 100Mb/s, a nawet czasami poniżej 20Mb/s (przy zakupionym łączu 600Mb/s}. Wzywanie serwisu nic nie pomagało, pomogła dopiero wymiana routera, ale tylko w zakresie WIFI (wymuszenie wymiany routera zajęło mi około 1 miesiąca - serwisant twierdził, że winę ponosi zgięty pod kątem 90 stopni przewód koncentryczny, powtarzam zgięty nie przerwany - moje przypuszczenie elektrony zwalniały na ostrym zakręcie). Poi wymianie routera sygnał internetu tez się poprawił, ale niestety na krótko. O jakości usług niech świadczy fakt, że od początku zgłoszonych mam 5 reklamacji i usterek i to tylko na stronie Vectry, zgłoszeń telefonicznych nie liczę. Ze swojej strony odradzam korzystanie z oferty tej firmy.
    Zaletyusługa świadczona wraz z routerem.
    WadyNie kompetencja serwisantów lokalnych, problemy z jakością usługi (prędkość internetu, problemy ze sprzętem - router)
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~norwid / 2013-04-21 15:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Widze same złe,fatalne opinie!KRRiTV,lub jakiś minister powinien coś z tą firmą zrobić(może odebrać koncesję!).Moja opinia -jest również bardzo negatywna.Od pierwszego dnia problemy!Przede wszystkim ZERO kontaktu!Na e-mail -odpowiadają po dwóch tygodniach,że gdzieś go przekazali....i na tym koniec!Regularnie -tylko wystawiają faktury....i to na kwoty o25% wyższe,niż to było uzgodnione!Internet(nawet ten szybszy)-chodzi jak żółw!Nawet ich instalatorzy -to fleje i chamstwo!W piwnicy naszego bloku(Ochota w W-wie)-kiedy robili coś przy instalacji-zostawili po sobie normalny chlew!Posadzka zapluta,zadeptana petami,masa śmieci i pocietych kabli!Vectra-oczywiście na zgłoszenie tego faktu-milczy ponad miesiąc!Tę firmę należy omijać szerokim łukiem!!!
    Zaletysame wielkie minusy!!!
    WadyLekceważenie ludzi!kłamstwa,brak kontaktu,drogo!Słaba oferta tv,wolny internet!
    1rok!Produkty zakupiłem za ok.90zł. a płacę ponad 140zł!!
  • ~nvm / 2016-12-14 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Często strasznie muli.
    Często wczytują się strony, a filmy nie. (komputer ze średniej półki cenowej, podkręcone I5, Radeon R9 380 itd.)
    Często mogę wchodzić na strony, ale już pobieranie np. torrentów nie działa (seedy są).
    Czasami działają tylko strony, które wcześniej odwiedziłem. Załadowanie czegoś innego (nawet wyników wyszukiwania google) jest niemożliwe.
    Czasami rozłącza całkowicie na pół godziny lub dłużej.
    W/w problemy zdarzają się PRZYNAJMNIEJ raz w miesiącu i trwają kilka dni. Rzadko zdarza się, żeby wystąpił więcej niż jeden z tych problemów jednocześnie. Jestem niezadowolony i nie polecam. Raz miałem też tak, że nie działała przeglądarka, nie mogłem zalogować się do gry, ale TeamSpeak (komunikator głosowy) działał bez problemu. Wtedy kolega coś mi tam powysyłał, zrobiłem według jego instrukcji i przez pewien czas problemów nie było, no ale do ku*wy nędzy nie jestem informatykiem. Umowa podpisana, opłacona, więc ma działać, a nie mam grzebać co jest nie tak. Oczywiście u nich problemów nigdy żadnych nie ma, zawsze niby u mnie. Tak samo u moich znajomych, którzy tak samo narzekają i rezygnują, więc widać że obsługa ma w dupie. Dodatkowo jednemu koledze powiedzieli, że nie może mieć szybszego internetu, mimo że ja mieszkam w bloku w tej samej spółdzielni (wszystko remontowane przez te same firmy w tym samym czasie na tych samych materiałach) i mam szybszy. Obaj mamy łącze kablowe. Ostatnia przygoda z obsługą klienta jest po prostu absurdalnie żałosna. Nie działa telewizja. Telefon do Vectry z pytaniem co jest grane. Pani usłyszała, że odkąd monter przyszedł i założył dekoder NIC nie było przy nim ruszane, jedynie kurz wycierany z wierzchu. Pani wyskoczyła z tekstem, że może karta w dekoderze jest włożona odwrotnie... Rozumiem, że monter włożył ją źle, a oglądane kilka miesięcy programy to halucynacje z niedożywienia. Po czasie zaczęło działać "samo z siebie." Raz jeszcze: NIE POLECAM, zamierzam zmienić dostawcę.
  • ~obiektywny / 2016-12-28 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Takie dno jakie świadczy ta firma to jest niepojęte. Internet słabizna, telewizja to samo. Dbałość o stałego klienta żadna. Jak już raz zapłacisz to płacisz to samo za dużo mniej jak inni. Do końca umowy i żegnam. Szkoda kasy na tak słabe ofertę. Inni za tą cenę dają wiecej i jakosc też jest lepsza. Obsługa z Gdańska to żenada. Nie jest w stanie zaproponowąć nic sensownego. Nie wiem czy ktoś z szefostwa ocenia te nagrywane rozmowy, raczej nie bo dawno wyciagnęli by wnioski. Pozdrawiam i życze coraz mniej chetnych. Już stadami ludzie od Was odchodzą.
    Zaletyżadnych
    WadyBrak jakiejkolwiek dbałości o stałego odbiorcę.
    Nie polecam
  • ~Olo / 2018-06-14 13:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie szanują starych klientów,nowi mają lepsze oferty i tańsze
    WadyBrak dobrych ofert dla stałych klientów
    MiejscowośćRybnik
  • ~OPR / 2021-02-27 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Było kiepsko, jest jeszcze gorzej, obsługa klienta kicha !!!
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćPrudnik
  • ~OszukanyKlient / 2025-03-04 22:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, nigdy więcej z nimi żadnej współpracy. Ostrzegam przed naciągaczami z infolinii, pod pretekstem przeniesienia płatności za netflixa do nich, przedłużono mi umowę internetu na kolejne 2 lata. Oczywiście nie informują o tym, a podejście tej firmy do klienta to dramat. Lawirują, kłamią , kręcą. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział o nowych warunkach .A cichy bełkot pewnie jest celowy, żeby klient nie zrozumiał w co go właśnie wrabiają. Dziwne tylko, że jak przy ostatniej rozmowie prosiłam o wyraźne przedstawienie warunków i podanie dokładnego okresu na jaki będzie zawarta umowa to Pan musiał się rozłączyć z obietnicą oddzwonienia. i do tej pory oddzwania :)
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, naciąganie klienta, wysoka cena
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Pan / 2021-01-10 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam
    WadyVECTRA
    MiejscowośćGrodków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266