Przez lata nie potrafili rozwiązać problemu z regularnym rozłączaniem modemu z Internetem. Po rozwiązaniu umowy twierdzą, że jeden z dekoderów nie został zwrócony. Radzę trzymać się z daleka.
Zalety- teoretycznie dobre parametry Internetu
Wady- regularne rozłączanie z Internetem (!!!)
- problemy ze zwrotem sprzętu, nie odnotowali zwrotu pomimo jego dokonania
MiejscowośćWrocław
~mulik82 / 2016-10-27 21:16
Ocena: 2.00 / 5
Co jakis czas niema sygnalu.Dodzwonienie sie do dzialu technicznego graniczy z cudem
~MUUKA / 2014-04-27 00:48
Ocena: 2.00 / 5
Dołączam się do nagannej opinii o pracownikach Vectry w Elblągu! Mówisz jedno zapisują drugie, mówią jedno a okazuje się zupełnie co innego. Narażają klientów na ogromne niepotrzebne koszty i nerwy. Niekompetentni, nieuprzejmi, nieżyczliwi, opieszali ... obsługa poniżej krytyki. Dawno powinno się ich zmienić, tylu ludzi chętnych do pracy czeka.
Zaletydora jakość odbioru
Wadynieelastyczne oferty,częste awarie
od 8lat
~MW / 2016-08-11 10:23
Ocena: 2.00 / 5
Stanowczo odradzam podpisywanie umowy z tą firmą. Vectra przejęła lokalnego dostawce usług i od tej pory zaczęły się problemy - częsty brak internetu, oraz niedziałający telefon (już od tygodnia!) sytuacja taka pojawia się bardzo często. Reklamacje zostały złożone grupowo, gdyż sporo osób ma takie same problemy, okazuje się że żadne reklamacje do firmy nie dotarły...
Jeśli chodzi o czas naprawy to przy dzwonieniu słyszymy będziemy za godzinkę i tak w kółko - czas oczekiwania naprawy wynosi nawet kilka dni!
Wady- częste braki internetu i telefonii stacjonarnej
~Mwwwww / 2019-10-14 14:25
Ocena: 2.00 / 5
Internet ten posiadam od 2 miesięcy, ciągle są problemy z pingiem, dosłownie ciągle, nie ma godziny żeby internet nie działał tragicznie. Panowie w pomocy technicznej jedyne co potrafią pomóc to "proszę zrestartować router". Zdecydowanie najgorsza opcja w Rzeszowie z dotychczasowych które posiadałem.
ZaletyBRAK
WadyWysoki ping bez przerwy
MiejscowośćRzeszów
~MyCyLy / 2022-03-15 16:40
Ocena: 2.00 / 5
Miałem od Vectry internet przez 5 lat i na szczęście pojawiła się możliwość zmiany na innego dostawcę.
W Vectrze częste awarie i najgorsza obsługa jaką kiedykowliek widziałem (na infolinii bot, który i tak nie odpowie na pytanie, Telemekreterzy potrafili dzwonić i ściemniać, że kończy mi się umowa [którą miałem na czas nieokreślony] tylko po to bym podpisał umowę na czas okreśłony).
Oprócz tego cenowo konkurencja wygląda lepiej
Zaletydobre prędkości
Wadyawarie bez jakiejkolwiek informacji zwrotnej
bot na infolinii
natrętni telemarketerzy
cena
MiejscowośćGdańsk
~Natalia / 2015-02-04 13:58
Ocena: 2.00 / 5
NAJGORSZA firma jaka tylko chyba istnieje jesli chodzi o internet i telewizje. Ciagle awarie, f-ry korekty, bledne faktury, sms o awarii, co innego w umowie i co innego jest swiadczone, do tego dodzwonic sie i wyjasnic cokolwiek - nie do wykonania!!!
NIE POLECAM
Zaletybrak
3 lata 85 zl
~Natalia / 2015-11-09 19:29
Ocena: 2.00 / 5
Biorąc Internet z Vectry myślałam,ze nie może być tak źle,jak ludzie piszą. Niestety,ocena jest zasłużona. Internet rozłącza się kilka/kilkanaście razy dziennie. Przynajmniej raz w miesiącu nie działa przez kilka godzin albo cały dzień. Nie można się dodzwonić po pomoc, co zresztą kosztuje mnóstwo pieniędzy,bo 62 gr za minutę. Numer specjalny,więc nieważne,że macie w abonamencie minuty wszędzie za darmo... Czyli pół godziny czekania na rozmowę z konsultantem kosztuje prawie 20 zł :) NIE POLECAM!!!
Zaletybrak
Wadyjak wyżej
1 rok
~Natalia / 2019-03-14 10:26
Ocena: 2.00 / 5
Powolny, w godzinach wieczornych wszystko się zacina, 2 razy dzwoniłam, 2 razy coś zmienili, miało być lepiej, nic się nie zmieniło. Dramat.
MiejscowośćWrocław
~Nautilus / 2022-12-28 23:43
Ocena: 2.00 / 5
Kupiłem Internet 1.2 Gb/s okazało się że Vectra dostarcza to z modemem który zapewnia max 1Gb .
Po reklamacji otrzymałem odpowiedź że oferta jest do 1.2 czyli 1Gb jest w normie.
To jakaś kpina bo równie dobrze mogą sprzedawać internet 2Gb/s a dostarczać 1Gb.
Nie polecam śmierdzi oszustwem i obchodzeniem przepisów.
ZaletyJakaś tam chwilowa alternatywa dla światłowodu.
WadyInternet niby 1.2Gb ale modem max 1Gb.
Fatalna obsługa
Podnoszą ceny mimo umowy na 2 lata.
MiejscowośćPoznań
~Nemo / 2021-12-09 12:50
Ocena: 2.00 / 5
Systematyczne krótkie przerwy w dostawie syg.TV i internetu.W dniu wczorajszym tj.09-01-2021 o godz.16.20 przerwa w dostawie obu sygnałów. Proba dodzwonienia się na BOK zakończyła się po 30 minutach odrzuceniem połączenia.Następna próba i już po kolejnych 30 minutach sukces jest kontakt z pracownikiem bok. Po kolejnych 30 minutach dowiaduję się,ze usterka dotyczy tylko mojego adresu. Do "fachowca" nie dociera informacja o tym, że to samo występuje u sąsiada.Próba umówienia wizyty kolejnego fachowca po przez bok nie dochodzi do skutku,mam oczekiwać na kontakt telefoniczny następnego dnia.wszystko to trwało ponad pół godziny. Około godziny 20 nastąpił CUD wrócił sygnał TV i internetu i to bez obecności technika, który miał usunąć awarie tylko u mnie. Teraz wrócę do wizyty w BOK Malbork na początku lipca br. też w sprawi awarii która trwała już ponad dwa dni. Byłem lekko zdenerwowany aroganckimi odpowiedziami pracownika BOK Malbork stwierdziłem,że świadectwem firmy są anteny zarośnięte grubą warstwą grzyba i czegoś tam jeszcze. W odpowiedzi usłyszałem, że są to urządzenia elektroniczne i nie można ich umyć, wyczyścić. Zapytałem wobec tego co robią z tymi antenami w czasie deszczu? Czy je chowają czy nakrywają jakimś pokrowcem.
ZaletyTyle ze jest.
MiejscowośćMalbork
~Nic / 2022-01-29 14:29
Ocena: 2.00 / 5
Jakość internetu w stosunku do ceny jest spoko, ale w przypadku awarii tragedia. Godzinaa na infolinii, a potem tydzień oczekiwania na pojawienie się technika. Nie do pomyślenia, szczególnie w czasach pracy zdalnej.
ZaletyCena, internet ok
WadyObsługa klienta, pomoc techniczna tragiczna
MiejscowośćWroclaw
~Nie podam / 2024-02-01 06:04
Ocena: 2.00 / 5
Kiepska firma, do tego podnosi miesięczne opłaty kiedy i jak chce....
ZaletyBrak
WadyCena
MiejscowośćChrzanów
~Niewazne / 2020-03-21 18:39
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy internet jaki może być, obiecują 150Mb/s szkoda, że nie informują o tym, że taką prędkość oferują tylko w godzinach porannych. Po południu i wieczorami prędkość to tragedia... max 8Mb/s
Obsługa klienta nie informuje o żadnych awariach, a po rozmowie telefonicznej udawali, że naprawiają usterkę. Niestety poprawa była przez jeden dzień.
Kompletne dno, myślę nad rozwiązaniem umowy.
ZaletyBrak
Wady-Częste awarie internetu
-Brak informacji o awariach
-Częste spadki prędkości
-Średnia obsługa klienta
-Pomoc techniczna słabo rozeznana
MiejscowośćWągrowiec
~Niezadowolony / 2024-12-17 14:34
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa na infolinii tragedia. Brak wiedzy i kompetencji oraz kultury.
Co chwilę usterki internetu, brak obiecanej prędkości.
MiejscowośćLublin
~niezadowolony klient / 2017-06-10 13:27
Ocena: 2.00 / 5
płace za większą szybkość internetu niż jest mi dostarczana
~Niezadowolony klient / 2020-12-10 09:12
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo żałuje, że podpisałam z nimi umowę. Internet często zrywa połączenie, a do tego obsługa zgłoszenia braku internetu to jakaś kpina. Przez tydzień byłam bez internetu. Pierwszy serwisant przyszedł, wymienił router i nic. Miał przyjść inny następnego dnia z miernikem, ale się nikt nie odezwał. Jak zadzwoniłam to oznajmiono, że termin jest na następny dzień wieczorem, kiedy mnie w domu nie ma. Co dziwne nie dali znać o tym terminie, podejrzewam że zapomnieli o mnie i dopiero chcieli mnie umówić. Przesunęłam na kolejny dzień. A tu nagle wieczorem internet jest...wiec odwołałam rano wizytę technika który miał być tego dnia. Złożyłam reklamację na nieudolność obsługi i brak kontaktu.. A oni odrzucili ją podając podstawę odwołanie wizyty technika... Jak tylko okres umowy się skończy rezygnuje i wszystkim będę odradzać Vectre. Ta firma nie liczy się że swoimi klientami.
ZaletyBrak
WadyPołączenie internetowe nawet na kablu przerwa, obsługa serwisowa brak kontaktu
MiejscowośćGdynia
~Niezadowolony23456789 / 2022-12-15 15:24
Ocena: 2.00 / 5
Oszuści.
Otrzymali terminowe zawiadomienie o rezygnacji z usług i zwrot sprzętu.
Od trzech miesięcy przysyłają faktury osobie, która nawet nie rezyduje pod adresem, na który są wystawiane (powód rozwiązania umowy), kontakt obwarowany, upierają się, że podstawą rozwiązania umowy jest otrzymanie od nich potwierdzenia. Kpiny.
MiejscowośćWarszawa
~nigdy więcej z wectrą / 2023-04-17 20:09
Ocena: 2.00 / 5
Jak najdalej z daleka od tych oszustów najlepiej się trzymać a najlepiej z podpisaniem umowy na dostarczanie internetu i TV skonsultować z prawnikiem zanim się ją podpisze te ich promocje to lipa zapłacisz potem dwa razy tyle będą ci podnosić co miesiąc to większe opłaty i to zgodnie z prawem i podpisaną umową jak nie dostrzeżesz co podpisałeś zmieniają według swej umowy widzi mi się jak ktoś nie dopatrzył i nie spytał że ze wzrostem inflacji wzrasta opłata według nich za usługę moim zdaniem to chore i naciąganie klienta który podpisał z nimi umowę na rok a po pół roku ma płacić coraz to więcej!
ZaletyBrak zalet z dala od nich
Wadytragedia same minusy
MiejscowośćŚwiętochłowice
~NigdyWiecejVectra / 2022-12-30 15:57
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam umowę już od dwóch lat. Co chwilę jakieś problemy z łączem. Wcisnęli mi 300Mb/s, gdzie miałem 140Mb/s bo podobno już schodzili z takich prędkości (oczywiście musiałem dopłacić)
A w tej chwili mam 2Mb/s cały dzień i czekam od paru godzin aż ktoś łaskawie zadzwoni. I tak za każdym razem.
Każdy kto myśli o zawarciu z nimi umowy powinien się mocno zastanowić
Zaletyże są
Wady- niestabilność łącza
- ciągłe nagabywanie i z rzadka chamska obsługa
- prędkość usuwania usterek taka sama jak realna szybkość łącza (żółwia)