Tragedia. Stabilnosc lacza to jakas paranoja. Co chwile jakies awarie, usterki a naprawa zajmuje kilka godzin. Nie polecam nikomu.
ZaletyNie ma
WadyPowyzej
MiejscowośćJelenia Góra
~Marek / 2019-04-02 10:56
Ocena: 2.00 / 5
To co piszą o firmie Vectra jest całkowicie prawdą . Nie wiem jak taki podmiot jeszcze funkcjonuje. Przestrzegam w całej odpowiedzialności. To jedna wielka ściema . Pracownicy na tak niskim poziomie że trudno mówić o poziomie bo w wypadku tej firmy poprzeczka leży na ziemi .Katastrofa całkowity brak profesjonalizmu nie uprzejmi nie wiedzą co robią mówią itd . Uwaga nie współpracujcie z nimi jak chcecie mieć dobrze wykonana usługę.
Zaletybrak
Wadybrak słów
MiejscowośćGdańsk
~Marek / 2019-10-28 22:07
Ocena: 2.00 / 5
Vectra - Co to jest ? Przeniosłem telefony komórkowe z T-mobile do Vectry i to był strzał w kolano. Zadzwonił Pan z zapytaniem czy przypadkiem nie przeniósł bym telefonów do nich. Zapytałem o warunki i szybko dostałem odpowiedź - standard czyli sms, mms i wszystkie połączenia krajowe w abonamencie, tylko zagraniczne dodatkowo płatne. Zapytałem o billingi, miały być wszystkie dostępne. Zgodziłem się. Zapytałem czy nasza rozmowa jest nagrywana - ależ oczywiście, że tak. Za kilka dni Pan z biura zadzwonił i zapytał czy możemy sporządzić umowę. Owszem możemy odpowiedziałem. Umowa była nagrywana ale tylko sprawy merytoryczne czyli kto z kim jakie numery telefonów etc - za to nic o warunkach. Jak przyszło co do czego okazało się, że mms-y są płatne. No i się zaczęło . Poprosiłem o wyjaśnienie i odtworzenie rozmowy. Odtworzyli mi rozmowę ale tylko merytoryczną i bez warunków a na początku tej że rozmowy jest tylko zdanie że warunki zostały ustalone wcześniej. Niestety tej rozmowy(o warunkach) nie mają i będą liczyć mms-y dodatkowo. Poprosiłem o przysłanie tej rozmowy do domu na płycie i dostałem ....... pustą płytę. A to nie koniec, poprosiłem o zablokowanie sms-ów przychodzących z numerów czterocyfrowych (a to też dodatkowo płatne). Już załatwione i zablokowane odpowiedziano mi . Przyszedł mi nawet sms że usługa jest wykonana. Mijają dwa dni dostałem własnie takiego sms-a a za dwa dni kolejnego. Chciałem zobaczyć w billingach czy naliczyli jakieś dodatkowe koszty a tu kolejna niespodzianka bo billingów nie ma, będą jak się miesiąc skończy. Według zapewnień billingi miały być dostępne wszystkie. W pakiecie miałem internet mobilny i według zapewnień zasięg miał być . Niestety nie ma, więc płacę za nic. Zareklamowałem mobilny i dostałem odpowiedź że to ja powinienem być w zasięgu sieci. Po prostu cyrk. Na koniec dodam że wszystko było załatwiane telefonicznie. To jest jeden wielki skandal.
Zaletyjedna faktura za wszystko TV i telefony
WadyKlientów maja gdzieś
MiejscowośćPrażmów
~Marek / 2020-11-21 12:50
Ocena: 2.00 / 5
Telewizja działa z przerwami a internet to porażka więcej nie działa niż działa
MiejscowośćTuchola
~Marek / 2021-05-09 20:02
Ocena: 2.00 / 5
Nagminnie brak połączenia internetowego. Umowa na 300mb. Albo brak połączenia albo max 150mb w speedtest... masakra .zero reakcji ... jak dzwonię proponują zakup wzmacniacza sygnału... Chyba specjalnie ograniczają sygnał aby naciągnąć ludzi ma kasę. NIE POLECAM.
MiejscowośćBydgoszcz
~Marek Kukla / 2022-11-15 14:43
Ocena: 2.00 / 5
Dramat jeśli chodzi o obsługę klienta. Wyłączyli mi bezpodstawnie usługę i przez 1,miesiąca nie potrafili je przywrócić. Faktury oczywiści wystawili z zadośćuczynieniem 5 zł
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Marika / 2023-07-25 04:50
Ocena: 2.00 / 5
Maskara często dzieją się usterki , po każdej burzy lub deszczu nie ma internetu na kilka godzin. Okropny internet
MiejscowośćGłowno
~Materialistka / 2018-03-29 18:00
Ocena: 2.00 / 5
Ciągły brak w dostawie internetu , drugi raz w tym tygodniu wylaczyli internet na wiecej niz 10h tłumaczac sie ze maja awarie o której nawet nie zostałam poinformowana . Wykonałam telefon do nich z 5 razy i nie otrzymalam konkretnej odpowiedz kiedy to naprawia kiedy odezwie sie serwis . Jedynie poinformowal mnie ze mozliwe ze przyjdzie po swietach ! A jak zapytalam co mam zrobic przez ten caly długi weekend to odpowiedzial ze nic nie moze z tym zrobic . A o pytanie na temat reklamacji usługi odpowiedzial z wielkim oburzeniem ze w głównej centrali , SZKODA GADAC ! Nie polecam ! teraz internet łączy na kilka sekund a potem znowu NIC !
ZaletyŻadnych
WadyObsługa klienta
Ciegły problem z internetem
Serwis
MiejscowośćGdańsk
~Mateusz M. / 2014-03-01 10:32
Ocena: 2.00 / 5
Prędkość internetu (szczególnie wysyłania) jest dosyć zabawna, "ich" speedtest pokazuje, że niby jest 1 MBPS, jak chciałbym cokolwiek gdziekolwiek wysyłać, szczytowo mam 5-10 KBPS. OK, jakoś przetrwam. Internet DO 25 MB/s, więc skoro mam 15 to jakoś przeżyję. Kompletny brak dostępu do panelu konfiguracyjnego, nic standardowego nie działa. Moje "stałe" IP oraz WANIP zmienia się cyklicznie... NO DOBRA... Osobiście nie polecam i niestety muszę się z nimi użerać jeszcze ponad rok :(
ZaletyAż tak bardzo się nie zawiesza..., otwarte IP
Najgorsza w tej firmie jest obsługa klienta a tuż za nią sprzęt montowany klientom słaby przesył wysoka cena. Nie polecam
Korzystam 2,5 roku płacę ok 90 złotych
~Mbigi244 / 2024-10-11 11:47
Ocena: 2.00 / 5
Moja historia współpracy z VECTRA S.A. to wspaniały przykład jak podejście do klienta może zrujnować wizerunek firmy.
Samo zawarcie umowy było całkiem przyjemne. Przez pierwsze parę miesięcy Internet działał bez większych problemów. Pierwszym negatywnym doświadczeniem był wzrost opłat, które w pewnym momencie zaczęły niezrozumiale rosnąć. Okazało się, że VECTRA umieściła w umowach swoich klientów niedozwolone zapisy pozwalające im na waloryzację ceny usługi o wartość inflacji. Ostatecznie okazało się, że praktyki, którymi posługiwała się VECTRA są nielegalne, a UOKiK nałożył karę ponad 22 mln zł za stosowanie klauzul inflacyjnych i wprowadzanie w błąd klientów. Ta praktyka plus dodatkowe opłaty pobierane za korzystanie z karty lub Blika powodowały, że początkowa kwota na umowie, urosła o przeszło 17% w skali miesiąca.
Finanse to jednak tylko jedna strona medalu. Druga, znacznie gorsza, to poziom obsługi klienta. Po tym, gdy okazało się, że przeprowadzam się do innego mieszkania musiałem zrezygnować usługi światłowodu i przejść na Internet mobilny. Aby to zrobić musiałem udać się do najbliższego punktu obsługi. Po przybyciu na miejsce okazało się, że punkt nie działa, więc musiałem udać się do drugiego oddalonego od niego 10 kilometrów. Tym razem okazało się, że konsultant z niewiadomych przyczyn anulował moją prośbę o zamianę umowy, co skutkowało koniecznością powtórnego przyjścia do punktu następnego dnia. Po podpisaniu umowy mogłem odebrać kartę do Internetu mobilnego od VECTRY wraz z obowiązkową kartą SIM, którą trzeba zakupić nawet jeśli nie jest to potrzebne. Oczywiście w promocyjnej cenie. Teraz pozostało mi tylko zakupić nowiutki router i mogłem zacząć używać Internetu. Chociaż „używać” to jednak zbyt duże słowo jak na prędkość, którą oferowała VECTRA w samym centrum Warszawy. Zakupiony Internet był dwa razy wolniejszy niż Internet w telefonie, a oglądanie filmików na YouTube w najniższej rozdzielczości było katorgą. W tym momencie już wiedziałem, że o pracy zdalnej mogłem przy tym Internecie zapomnieć. W międzyczasie zapytałem obsługi klienta o powód anulowania mojej pierwotnej prośby o zamianę umowy. W końcu żaden z konsultantów w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie. Po dwóch tygodniach zamiast spodziewanej odpowiedzi skontaktowała się ze mną miła konsultantka, która zapytała mnie, czy jeszcze mają odpowiadać na moją sprawę, ponieważ mają braki kadrowe i wolałaby się upewnić zanim przystąpi do realizacji tej prośby...
Najgorszą część obsługi podsumowuje korzystanie z usług Viki – wirtualnej asystentki, która poziomem IQ zatrzymała się chyba na wczesnej wersji Tamagotchi i jedyne w czym może Ci pomóc to zwiększeniu niechęc do całej firmy. Oczywiście problematycznych sytuacji było dużo więcej, zaczynając od konsultantów, którzy obiecują, że oddzwonią, ale nigdy tego nie robią, czy problemów ze zwrotem sprzętu, ale myślę, że ten krótki elaborat wystarczy, aby zdecydowanie odradzić korzystania z usług VECTRA
~Michal / 2014-12-17 10:14
Ocena: 2.00 / 5
OMIJAĆ Z DALEKA !!!. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Dwa miesiące temu założyłem z nimi umowę na internet i telewizję. Cena niby ok i pakiet telewizji również, jak i internetu. Wszystko by było ok gdyby nie fakt, że po prostu mnie oszukali. Dwa miesiące po podpisaniu umowy zabrali mi część kanałów (w dużej mierze w HD). Okazało się że pakiet jaki brałem przy podpisywaniu umowy nagle się zmienił - zabrali z niego część kanałów. Zgłaszałem im ten fakt. Tłumaczą się tym, że kanały jakie miałem były w promocji. Podczas podpisywania umowy żadna taka informacja nie padła - zostałem po prostu wrobiony. Wychodzi na to, że w każdej chwili mogą po prostu zabrać mi wszystkie kanałay zostawić tylko TVP 1 i TVP 2 i powiedzieć że pozostałe były w promocji. Banda złodziei i oszustów - NIE POLECAM
Zaletybrak
Wadypowolne uruchamianie się, słaby interfejs, brak możliwości zmiany numerów kanałów, częste zwiechy systemu
2 miesiące, 75 zł
~Michał / 2022-07-30 23:35
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo częste problemy z internetem. Regularnie przerwy w dostawie internetu oraz telewizji.
ZaletyBrak zalet
WadyKażda cecha która powinna być zaletą, lecz nie w przypadku tej firmy
MiejscowośćKatowice
~Mieczyslaw / 2018-01-02 01:03
Ocena: 2.00 / 5
Pakiet Tv w porządku.Internet niemal nie istnieje.Wkrecono mnie w tel stacjonarny z którego jak poinformowal mnie przedst.hand.mozna zrezygnowac po 2 mc-ach.Poniekąd to prawda.Można zrezygnować po wspomnianym okresie płacąc nie małą kare za zerwanie umowy,ale ekonomiczniej i oczym mnie nie poinformowano,jedynie słusznie,należy to zrobić przed upływem 2 miesięcy.Odwoływania nieskuteczne.1i ostatnia umowa na usługi.No more...
~Mikołaj / 2023-07-05 21:01
Ocena: 2.00 / 5
Oferta tania i średnia, internet działa jak akurat router zostanie zresetowany,zmiana miejsca świadczenia usług jest nie realna, wszelki kontakt z obsługą klienta jest trudny i bezowocny, mimo dobrych chęci pracownicy nie są w stanie pomóc ze względu na spaczoną politykę firmy.
ZaletyStosunkowo niska cena
WadyWirtualna konsultantka
Bezradność helpdesku
Wysokie kary za zerwanie umowy
MiejscowośćKościerzyna
~Mir / 2015-07-10 13:14
Ocena: 2.00 / 5
Firma ZŁODZIEJSKA upominająca się 2011 roku o zapłatę kwoty 149 pln nie potrafiąca wytłumaczyć czego ta kwota dotyczy i jak powstała. Finałem sprawy był mail traktujący o wyłączeniu sygnału w daniu 10-07-2015 w przypadku nie zapłacenia ww kwoty. O dziwo po udaniu się do placówki Vecty w Pile pracownik wydrukował zestawienia zobowiązań i wpłat nie potrafiąc jednak też wytłumaczyć powstałej różnicy. Moja analiza wykazała że Vectra obciążyła mnie korektą obciążającą na kwotę 149 pln do numeru faktury która nie figuruje w ich wydrukowanych zestawieniach. Na wykazaną telefonicznie przyczynę panienka - pracownik Vectry w Gdyni nie potrafił nic sensownego odpowiedzieć. Odnośnie rozwiązania umowy z Vectrą w jej przedstawicielstwie w Pile uzyskałem informację że umowa pętelkowa odnawia się automatycznie i wypowiedzieć ją mogę dopiero w grudniu! Panienka z Gdyni przyznała jednak, że jednak jest możliwość rozwiązania tej umowy jak i wszystkich do końca lipca i niby wszyscy abonamenci zostali powiadomieni o tej możliwości mailowo. Dziękuję Kolego że zamieściłeś tą informację tu na forum o możliwości wypowiedzenia umowy bez jakiejkolwiek kary!
ZaletyWg opinii znajomych lepsza od jedynego na rynku pilskim konkurenta operatora kablówki
Wadydużo mówić, jak każdy monopolista ma w d... swoich klientów,
Pakiet VIP za 134,39 miesięcznie od kilku lat
~Mirek / 2023-05-08 10:09
Ocena: 2.00 / 5
Do rachunku doliczyli sobie procent inflacji na podstawie zapisów z umowy! Na pewno nie przedłużę! Jeszcze nigdy nikt nie zastosował takiego "sprytnego" rozwiązania.
ZaletyDziała
WadyDrogo
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~Mirosław / 2022-06-09 11:12
Ocena: 2.00 / 5
Brak słów,Brak słów,Brak słów,Brak słów,Brak słów,
MiejscowośćWrocław
~Misiek / 2022-04-02 00:25
Ocena: 2.00 / 5
W dzień jest dobrze ale gdy przychodzi godzina 22 lub 23 to zaczyna się strasznie mulic pobieranie spada z 300mb/s do nawet 50 a przesyłanie z 50mb/s na nawet 5mb/s
MiejscowośćTczew
~Mocny / 2023-09-19 07:07
Ocena: 2.00 / 5
Dekodery SMART 4 K tzw OTT.PORAZKA!!!! Ludzie na infolini kompletna niewiedza.No i wspomniany już SMART 4K OTT...Bubel roku!!!