Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Max / 2017-04-27 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza w tej firmie jest obsługa klienta a tuż za nią sprzęt montowany klientom słaby przesył wysoka cena. Nie polecam
    Korzystam 2,5 roku płacę ok 90 złotych
  • ~Mbigi244 / 2024-10-11 11:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja historia współpracy z VECTRA S.A. to wspaniały przykład jak podejście do klienta może zrujnować wizerunek firmy.

    Samo zawarcie umowy było całkiem przyjemne. Przez pierwsze parę miesięcy Internet działał bez większych problemów. Pierwszym negatywnym doświadczeniem był wzrost opłat, które w pewnym momencie zaczęły niezrozumiale rosnąć. Okazało się, że VECTRA umieściła w umowach swoich klientów niedozwolone zapisy pozwalające im na waloryzację ceny usługi o wartość inflacji. Ostatecznie okazało się, że praktyki, którymi posługiwała się VECTRA są nielegalne, a UOKiK nałożył karę ponad 22 mln zł za stosowanie klauzul inflacyjnych i wprowadzanie w błąd klientów. Ta praktyka plus dodatkowe opłaty pobierane za korzystanie z karty lub Blika powodowały, że początkowa kwota na umowie, urosła o przeszło 17% w skali miesiąca.

    Finanse to jednak tylko jedna strona medalu. Druga, znacznie gorsza, to poziom obsługi klienta. Po tym, gdy okazało się, że przeprowadzam się do innego mieszkania musiałem zrezygnować usługi światłowodu i przejść na Internet mobilny. Aby to zrobić musiałem udać się do najbliższego punktu obsługi. Po przybyciu na miejsce okazało się, że punkt nie działa, więc musiałem udać się do drugiego oddalonego od niego 10 kilometrów. Tym razem okazało się, że konsultant z niewiadomych przyczyn anulował moją prośbę o zamianę umowy, co skutkowało koniecznością powtórnego przyjścia do punktu następnego dnia. Po podpisaniu umowy mogłem odebrać kartę do Internetu mobilnego od VECTRY wraz z obowiązkową kartą SIM, którą trzeba zakupić nawet jeśli nie jest to potrzebne. Oczywiście w promocyjnej cenie. Teraz pozostało mi tylko zakupić nowiutki router i mogłem zacząć używać Internetu. Chociaż „używać” to jednak zbyt duże słowo jak na prędkość, którą oferowała VECTRA w samym centrum Warszawy. Zakupiony Internet był dwa razy wolniejszy niż Internet w telefonie, a oglądanie filmików na YouTube w najniższej rozdzielczości było katorgą. W tym momencie już wiedziałem, że o pracy zdalnej mogłem przy tym Internecie zapomnieć. W międzyczasie zapytałem obsługi klienta o powód anulowania mojej pierwotnej prośby o zamianę umowy. W końcu żaden z konsultantów w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie. Po dwóch tygodniach zamiast spodziewanej odpowiedzi skontaktowała się ze mną miła konsultantka, która zapytała mnie, czy jeszcze mają odpowiadać na moją sprawę, ponieważ mają braki kadrowe i wolałaby się upewnić zanim przystąpi do realizacji tej prośby...

    Najgorszą część obsługi podsumowuje korzystanie z usług Viki – wirtualnej asystentki, która poziomem IQ zatrzymała się chyba na wczesnej wersji Tamagotchi i jedyne w czym może Ci pomóc to zwiększeniu niechęc do całej firmy. Oczywiście problematycznych sytuacji było dużo więcej, zaczynając od konsultantów, którzy obiecują, że oddzwonią, ale nigdy tego nie robią, czy problemów ze zwrotem sprzętu, ale myślę, że ten krótki elaborat wystarczy, aby zdecydowanie odradzić korzystania z usług VECTRA
  • ~Michal / 2014-12-17 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    OMIJAĆ Z DALEKA !!!. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Dwa miesiące temu założyłem z nimi umowę na internet i telewizję. Cena niby ok i pakiet telewizji również, jak i internetu. Wszystko by było ok gdyby nie fakt, że po prostu mnie oszukali. Dwa miesiące po podpisaniu umowy zabrali mi część kanałów (w dużej mierze w HD). Okazało się że pakiet jaki brałem przy podpisywaniu umowy nagle się zmienił - zabrali z niego część kanałów. Zgłaszałem im ten fakt. Tłumaczą się tym, że kanały jakie miałem były w promocji. Podczas podpisywania umowy żadna taka informacja nie padła - zostałem po prostu wrobiony. Wychodzi na to, że w każdej chwili mogą po prostu zabrać mi wszystkie kanałay zostawić tylko TVP 1 i TVP 2 i powiedzieć że pozostałe były w promocji. Banda złodziei i oszustów - NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadypowolne uruchamianie się, słaby interfejs, brak możliwości zmiany numerów kanałów, częste zwiechy systemu
    2 miesiące, 75 zł
  • ~Michał / 2022-07-30 23:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo częste problemy z internetem. Regularnie przerwy w dostawie internetu oraz telewizji.
    ZaletyBrak zalet
    WadyKażda cecha która powinna być zaletą, lecz nie w przypadku tej firmy
    MiejscowośćKatowice
  • ~Mieczyslaw / 2018-01-02 01:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Pakiet Tv w porządku.Internet niemal nie istnieje.Wkrecono mnie w tel stacjonarny z którego jak poinformowal mnie przedst.hand.mozna zrezygnowac po 2 mc-ach.Poniekąd to prawda.Można zrezygnować po wspomnianym okresie płacąc nie małą kare za zerwanie umowy,ale ekonomiczniej i oczym mnie nie poinformowano,jedynie słusznie,należy to zrobić przed upływem 2 miesięcy.Odwoływania nieskuteczne.1i ostatnia umowa na usługi.No more...
  • ~Mikołaj / 2023-07-05 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta tania i średnia, internet działa jak akurat router zostanie zresetowany,zmiana miejsca świadczenia usług jest nie realna, wszelki kontakt z obsługą klienta jest trudny i bezowocny, mimo dobrych chęci pracownicy nie są w stanie pomóc ze względu na spaczoną politykę firmy.
    ZaletyStosunkowo niska cena
    WadyWirtualna konsultantka
    Bezradność helpdesku
    Wysokie kary za zerwanie umowy
    MiejscowośćKościerzyna
  • ~Mir / 2015-07-10 13:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma ZŁODZIEJSKA upominająca się 2011 roku o zapłatę kwoty 149 pln nie potrafiąca wytłumaczyć czego ta kwota dotyczy i jak powstała. Finałem sprawy był mail traktujący o wyłączeniu sygnału w daniu 10-07-2015 w przypadku nie zapłacenia ww kwoty. O dziwo po udaniu się do placówki Vecty w Pile pracownik wydrukował zestawienia zobowiązań i wpłat nie potrafiąc jednak też wytłumaczyć powstałej różnicy. Moja analiza wykazała że Vectra obciążyła mnie korektą obciążającą na kwotę 149 pln do numeru faktury która nie figuruje w ich wydrukowanych zestawieniach. Na wykazaną telefonicznie przyczynę panienka - pracownik Vectry w Gdyni nie potrafił nic sensownego odpowiedzieć.
    Odnośnie rozwiązania umowy z Vectrą w jej przedstawicielstwie w Pile uzyskałem informację że umowa pętelkowa odnawia się automatycznie i wypowiedzieć ją mogę dopiero w grudniu! Panienka z Gdyni przyznała jednak, że jednak jest możliwość rozwiązania tej umowy jak i wszystkich do końca lipca i niby wszyscy abonamenci zostali powiadomieni o tej możliwości mailowo.
    Dziękuję Kolego że zamieściłeś tą informację tu na forum o możliwości wypowiedzenia umowy bez jakiejkolwiek kary!
    ZaletyWg opinii znajomych lepsza od jedynego na rynku pilskim konkurenta operatora kablówki
    Wadydużo mówić, jak każdy monopolista ma w d... swoich klientów,
    Pakiet VIP za 134,39 miesięcznie od kilku lat
  • ~Mirek / 2023-05-08 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Do rachunku doliczyli sobie procent inflacji na podstawie zapisów z umowy! Na pewno nie przedłużę! Jeszcze nigdy nikt nie zastosował takiego "sprytnego" rozwiązania.
    ZaletyDziała
    WadyDrogo
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~Mirosław / 2022-06-09 11:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak słów,Brak słów,Brak słów,Brak słów,Brak słów,
    MiejscowośćWrocław
  • ~Misiek / 2022-04-02 00:25
    Ocena: 2.00 / 5
    W dzień jest dobrze ale gdy przychodzi godzina 22 lub 23 to zaczyna się strasznie mulic pobieranie spada z 300mb/s do nawet 50 a przesyłanie z 50mb/s na nawet 5mb/s
    MiejscowośćTczew
  • ~Mocny / 2023-09-19 07:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekodery SMART 4 K tzw OTT.PORAZKA!!!! Ludzie na infolini kompletna niewiedza.No i wspomniany już SMART 4K OTT...Bubel roku!!!
    ZaletyBrak
    WadyDekoder Smart 4K
  • ~Mroczny / 2021-09-29 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez lata nie potrafili rozwiązać problemu z regularnym rozłączaniem modemu z Internetem. Po rozwiązaniu umowy twierdzą, że jeden z dekoderów nie został zwrócony. Radzę trzymać się z daleka.
    Zalety- teoretycznie dobre parametry Internetu
    Wady- regularne rozłączanie z Internetem (!!!)
    - problemy ze zwrotem sprzętu, nie odnotowali zwrotu pomimo jego dokonania
    MiejscowośćWrocław
  • ~mulik82 / 2016-10-27 21:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Co jakis czas niema sygnalu.Dodzwonienie sie do dzialu technicznego graniczy z cudem
  • ~MUUKA / 2014-04-27 00:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Dołączam się do nagannej opinii o pracownikach Vectry w Elblągu! Mówisz jedno zapisują drugie, mówią jedno a okazuje się zupełnie co innego. Narażają klientów na ogromne niepotrzebne koszty i nerwy. Niekompetentni, nieuprzejmi, nieżyczliwi, opieszali ... obsługa poniżej krytyki. Dawno powinno się ich zmienić, tylu ludzi chętnych do pracy czeka.
    Zaletydora jakość odbioru
    Wadynieelastyczne oferty,częste awarie
    od 8lat
  • ~MW / 2016-08-11 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Stanowczo odradzam podpisywanie umowy z tą firmą. Vectra przejęła lokalnego dostawce usług i od tej pory zaczęły się problemy - częsty brak internetu, oraz niedziałający telefon (już od tygodnia!) sytuacja taka pojawia się bardzo często. Reklamacje zostały złożone grupowo, gdyż sporo osób ma takie same problemy, okazuje się że żadne reklamacje do firmy nie dotarły...
    Jeśli chodzi o czas naprawy to przy dzwonieniu słyszymy będziemy za godzinkę i tak w kółko - czas oczekiwania naprawy wynosi nawet kilka dni!
    Wady- częste braki internetu i telefonii stacjonarnej
  • ~Mwwwww / 2019-10-14 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ten posiadam od 2 miesięcy, ciągle są problemy z pingiem, dosłownie ciągle, nie ma godziny żeby internet nie działał tragicznie. Panowie w pomocy technicznej jedyne co potrafią pomóc to "proszę zrestartować router". Zdecydowanie najgorsza opcja w Rzeszowie z dotychczasowych które posiadałem.
    ZaletyBRAK
    WadyWysoki ping bez przerwy
    MiejscowośćRzeszów
  • ~MyCyLy / 2022-03-15 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem od Vectry internet przez 5 lat i na szczęście pojawiła się możliwość zmiany na innego dostawcę.
    W Vectrze częste awarie i najgorsza obsługa jaką kiedykowliek widziałem (na infolinii bot, który i tak nie odpowie na pytanie, Telemekreterzy potrafili dzwonić i ściemniać, że kończy mi się umowa [którą miałem na czas nieokreślony] tylko po to bym podpisał umowę na czas okreśłony).
    Oprócz tego cenowo konkurencja wygląda lepiej
    Zaletydobre prędkości
    Wadyawarie bez jakiejkolwiek informacji zwrotnej
    bot na infolinii
    natrętni telemarketerzy
    cena
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Natalia / 2015-02-04 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    NAJGORSZA firma jaka tylko chyba istnieje jesli chodzi o internet i telewizje.
    Ciagle awarie, f-ry korekty, bledne faktury, sms o awarii, co innego w umowie i co innego jest swiadczone, do tego dodzwonic sie i wyjasnic cokolwiek - nie do wykonania!!!

    NIE POLECAM
    Zaletybrak
    3 lata 85 zl
  • ~Natalia / 2015-11-09 19:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Biorąc Internet z Vectry myślałam,ze nie może być tak źle,jak ludzie piszą. Niestety,ocena jest zasłużona. Internet rozłącza się kilka/kilkanaście razy dziennie. Przynajmniej raz w miesiącu nie działa przez kilka godzin albo cały dzień. Nie można się dodzwonić po pomoc, co zresztą kosztuje mnóstwo pieniędzy,bo 62 gr za minutę. Numer specjalny,więc nieważne,że macie w abonamencie minuty wszędzie za darmo... Czyli pół godziny czekania na rozmowę z konsultantem kosztuje prawie 20 zł :) NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    1 rok
  • ~Natalia / 2019-03-14 10:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Powolny, w godzinach wieczornych wszystko się zacina, 2 razy dzwoniłam, 2 razy coś zmienili, miało być lepiej, nic się nie zmieniło. Dramat.
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266