Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Loczuch / 2021-11-06 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    bezużyteczny internet, do dupy z nimi. Nawet valoranta nie mogę pobrać albo minecrafta moja mikrofala nie wytrzyma. Do dupy z grą w valoranta
    Zaletynie ma ich
    Wadynie da sie policzyc
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Lolcia / 2021-06-12 22:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu z obsługą klienta ..po długim oczekiwaniu automatyczna obsługa klienta w czym nie można nic załatwić..
    Kolosalnie nie dopracowane umowy w czym ludzi robi się w tzw,, jabłko,,
    Nie polecam i odradzam każdemu kto myśli o tej telewizji
    Brak kompetencji i umiejętności wyjaśniania danych występujących problemów
    ZaletyBrak
    WadyBardzo duzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~luc31 / 2014-12-15 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo niskie standardy obsługi klienta, trudności w dodzwonieniu się do Biura Obsługi. Dzisiaj usłyszałam, że mój, wysłany im cztery dni temu mail, nie wymagał odpowiedzi, więc jej nie dostałam.
    Zaletycena
    Wadybrak profesjonalnej obsługi klienta,
    5 lat
  • ~Luiza / 2023-07-18 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Błędy w naliczeniach miesięcznych są drogą przez mękę. Wyjaśnienie kwestii finansowych prawie niemożliwe. Biuro Obsługi Klienta nie może/nie chce udzielić konkretnej pomocy ani udzielić informacji, gdzie danej pomocy szukać. Brak komunikacji między działami reklamacji/księgowości/obsługi klienta. Konsultanci niewyszkoleni w obsłudze ludzi starszych. Szczególnie Ci, którzy pojawiają się u klientów w domu (bez jakiegokolwiek uprzedzenia). Brak przedstawiania zmian w ofercie przy przedłużaniu umowy, natychmiastowe podsuwanie aneksu przedłużającego umowę do podpisania (na aneksie podpis konsultanta zrobiony na kserokopiarce).
    Zaletynie ma
    WadyObsługa klienta - pośrednia i bezpośrednia
    Metody weryfikacji klienta (pozornie logiczne)
    Oferta - 0 poszanowana dla wieloletnich klientów
    Kompletny brak przejrzystości w ofercie
    Brak przejrzystości w naliczaniu należności
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lukasz / 2015-03-04 14:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, pol roku temu przegladalem to forum, w poszukiwaniu opinii na temat vectry. Czytam, jest cala masa negatywow, mysle: no coz, pewnie wielu osobom swiadcza uslugi stad proporcjonalnie wiele osob jest niezadowolonych. Dzis po pol roku juz wiem, ze vectra to najgorsza firma swiadczaca uslugi multimedialne. Ale po kolei. Uzywam netu do pracy z domu. Jakosc netu bardzo slaba. Co jakis czas przerwy w dostawie sieci, oczywiscie pani w biurze pyta z jakiej jestem ulicy, a potem ze na tej ulicy tez mieli krotka awarie: dziecinada. Na kablu tez rwie, nie ma pelnej predkosci. Tak maja poustawiane konfiguracje, ze moj wlasny voip w trybie routera ich urzadzenia nie dziala, ale dla nich jest to normalne. W trybie bridge dziala, ale tylko dwom kompom daja adresy IP. Konsultancie na pomocy technicznej niekompetentni. B.mili, ale niestety za kazdym razem trzeba kazdemu tlumaczyc jaki sie ma problem, kazdy stara sie pomoc, i mowi ze juz bedzie ok, i nie jest. Znaczy, ze sie nie znaja. Mieszkam w Niemczech, tam mam tez net kablowy z firmy KabelDeutschland i z moim slabym niemieckim potrafilem sie z konsultantem dogadac i wyjasnic o co chodzi, ten mi pomogl, a niestety konsultanci z Vectry kompetencje maja slabe. Nie mozna nawet do tego samego sie dodzwonic, bo skoro znal sprawe, to warto dalej z nim rozwiazaywac problem: niestety, nie mozna sie do niego dodzwonic, nie ma swojego numery, nie oddzwoni do ciebie, czyli ma ciebie w powazaniu. Vectrze nie zalezy na zadowolonym kliencie, vectrze zalezy na pozykaniu klienta, na niczym wiecej. Zlozylem 3 reklamacje, na 2 raczyli odpowiedziec. Rodzice maja net z UPC, tam nie ma zadnych problemow, czlowiek sam moze konfigurowac router ,a w vectrze nie. Wczesniej mialem lokalnego dostawce Telsat we Wro i bylo wszystko super, teraz zmienilem, bo dziecko chcialo bajek wiecej i b.b.b.b.b zaluje.

    PODSUMOWANIE:
    jezeli masz alternatywe, to prosze wybieraj wszystko inne niz Vectra, bo jakosc swiadczonych uslug, plus kompetencje i podejscie do klienta jest ZENUJACE!!!
    ZaletyTylko telewizja dziala wg oczekiwan.
    WadyNiska jakosc, slaby serwis, niekompetencja.
    6 miesiecy
  • ~Lukasz / 2018-07-24 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Stare modemy, jakość połączenia internetowego w porównaniu do innych usługodawców tj. UPC, Interkar, itd. tragiczna, przy 100mbps dość często filmy w HD na YouTube ciągle się buforują - mordęga. Zdecydowanie odradzam, chyba, że tylko się sprawdza e-mail i wiadomości.

    Wielokrotnie kontaktowałem się działem technicznym... syzyfowa praca.
    Zalety-telewizja ok.
    Wady-jakość połączenia internetowego.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Lukasz / 2022-08-13 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Place i tylko place zero zadowolenia internetu juz od dłuższego czasu brak lub na chwilę jest porażka wypowiedzenie umowy w lipcu nagle nic w systemie nie zarejestrowany powtórka w sierpniu osobiście zobaczymy co będzie szkoda czasu i kasy na nich
    ZaletyBrak
    WadyOstatnio co tylko możliwe 0 zadowolenia
    MiejscowośćGródków
  • ~M / 2020-04-13 07:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry,
    Co można zrobić żeby telewizja działała ze smart-fona przez np chrom cast 3?
    Nie rozumiem dlaczego to nie działa, mam abonament wp pilot i działa pięknie, to dlaczego aplikacja vectry nie działa? Ma ktoś pomysł żeby to obejść?
    WadyBrak kompatybilności, Nie działą VOD
    MiejscowośćKatowice
  • ~Maciej / 2015-12-05 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepsko - niby wszystkie parametry ok i przy testach wykazuje że prędkość ok ale jak trzeba korzystać to ciągle coś nie tak - fb się wiesza, strony nie wchodzą, klipy i filmy się zatrzymują po minucie czy dwóch - skype tak samo
    Zaletyniezauważyłem czegoś specjalnego na plus
    Wadyciągłe problemy z łączem
    6 miesięcy
  • ~Maciej / 2017-06-28 21:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja opinia odnosi się do samej firmy i jest niestety negatywna. Dlaczego ? Otóż, pewnego razu zadzwonił do mnie przedstawiciel Vectry oferując mi telewizję w podstawowym pakiecie za darmo w ramach kwoty jaką płaciłem dotychczas za internet. Zapewniał mnie, że ta oferta będzie jako bezpłatny dodatek do pakietu internetu. Podpisałem aneks do umowy, całkowicie zaufałem zapewnieniom Pana z obsługi klienta, zaufałem firmie Vectra. Po paru miesiącach okazało się, że skończyła się promocja i za telewizję muszę dopłacać. Na moją reklamację Vectra odpisała mi, że rozmowa z ich doradcą była jedynie "propozycją". Szkoda tylko, że ich doradca "zapomniał" o tym wspomnieć. I tak tym samym stracili wieloletniego klienta. Chciałbym przestrzec wszystkich zainteresowanych przed tą firmą. Są po prostu nie fair. Ja też mam nauczkę, żeby nie wierzyć w zapewnienia doradców z obsługi klienta, nie ufać im, i czytać te długie umowy pisane małym druczkiem niezrozumiałym pismem prawniczym.
    Zaletybrak
    WadyFirma nie jest Fair w stosunku do wieloletnich klientów. Każdemu będę odradzał korzystanie z ich usług. Wypowiedzenie umowy trwa 2 miesiące, pomimo iż sprzedało się już mieszkanie i nie mieszka pod starym adresem, i tak trzeba płacić, co jest chore.
    wiele lat, zakup przez internet i telefon
  • ~Maciek / 2021-08-17 20:21
    Ocena: 2.00 / 5
    11 sierpnia zaczęły się kłopoty w funkcjonowaniu TV i Internetu. Warszawa Bemowo tak dla ścisłości. W końcu 13 sierpnia jakaś pani z biura obsługi zadzwoniła i powiedziała, że to ich wina jest słaby sygnał, umówiła technika na 17 sierpnia godz. 18-20. Dzień wcześniej Vectra przysłała SMS z przypomnieniem, żebym był w domu i czekał na Technika. Poświęciłem czas, siedziałem w domu - Technik nie dotarł. Zero informacji, że nie przyjdzie - w końcu coś się mogło stać, umarł mu chomik i facet jest w żałobie - doskonale to rozumiem. Chyba że te ich telefony działają tak samo jak ichnia TV czy Internet...
    Zaletyczasem działa
    Wadynie można liczyć na to, że będzie działało jak będzie potrzebne.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magdalena / 2020-08-01 08:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Największy problem jest z dodzwonieniem się do obsługi technicznej. 30.07.2020 czekałam ponad godzinę. Pan zechciał pomóc, dopiero po moim stanowczym naleganiu nie potraktował sprawy jak 7 poprzednich. Bez internetu byliśmy prawie przez miesiąc (złożę reklamację) Gdyby pierwsza osoba potraktowała problem poważnie, nie poniosłabym kosztu nowego routera, bo problemem okazał się switch.
    Maksymalną ocenę 5 wystawiam technikowi, który naprawdę chciał nam pomóc i szukał wszystkich rozwiązań. Pomógł i dla niego 5, to pracownik który pracował jeszcze gdy ro był Spray.
    Żeby coś załatwić trzeba być upartym.
    ZaletyTechnicy, ale osoby które pracują tu od dawna, gdy to był Spray. Naprawdę chcą pomóc i znają się na rzeczy.
    WadyWirtualny doradca.
    Czas oczekiwania na połączenie z pomocą techniczną.
    Brak zaangażowania pracowników z pomocy technicznej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maniek_CK / 2016-06-23 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Moje oceny to stosunek ceny do jakości działania usług i świadczenia wsparcia (wsparcie w skali od 1 do 100 = 0, pełna ignorancja, bezczelność, brak poszanowania klienta). Internet mam od ponad 1,5 roku a problemów nie miałem z nim przez połowę tego okresu. statystycznie 50/50. Pewnie gdybym nie pracował to by się okazało że cały ten okres był jedną wielką awarią.
    Zgłaszanie awarii - żenada, wisisz na telefonie po 15 min i słuchasz jakieś muzyki za czym odbiorą połączenie. Pewnie taka strategia jak wyczeka to odbierzemy.
    Nie rzadko jest problem z wdzwonieniem się na numery kontaktowe, połączenie jest od razu zrzucane.
    Przy ponownym kontakcie i zapytaniu o status zgłoszenia z dnia poprzedniego nie potrafią wskazać czy cokolwiek było zrobione aby usługa została przywrócona. Na moją sugestię i prośbę zdecydowali się przysłać do mnie serwisanta, czeka drugi dzień w tej chwili - brak kontaktu. Czekam już nie wiem na co, chyba wyłączę modem co by prądu bez sensu nie pożerał.
    Niebawem kończy się umowa z "nimi" i już nie popełnię tego błędu ponownie.
    Z całą świadomością moją nigdy więcej firmy zwanej Vectra.
    Zaletydobre dla uzależnionych (można traktować jako terapię) a przy okazji poćwiczyć cierpliwość
    Wadyczasami działa i ciężko zerwać umowę
    4 lata z małą przerwą (także z atrakcjami)
  • ~Marcin / 2016-09-29 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie usługi, powtarzające się średnio co 2-3 dni. Nie polecam osobom które szukają niezawodnego łacza internetowego.
    WadyNiestabilne, awaryjne łączę internetowe.
    ponad rok kożystania z usługi
  • ~Marcin / 2017-12-02 20:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Na umowie prędkość 100 mb w rzeczywistości 18, nie starają się o klienta
    WadyBrak staranności obsługi,
    Miejscowośćwarka
  • ~Marcin / 2021-04-29 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Cena wysoka w porównaniu np. z Netią ... i obsługa klienta dramat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletysygnał TV dobrej jakości ,awarie brak sygnału bardzo rzadko np. raz na dwa lata
    Wadyobsługa klienta !!!!!!! załatwienie tematu niesłusznie zawyżonej kwoty na fakturze trwało cztery miesiące !!!!!!! prośba o stworzenie pakietu do określonej kwoty skutkowała brakiem roamingu na kartach SIM telefonów co oczywiście zostało ukryte przed klientem przez konsultanta Vectry tworzącego pakiet i umowę ,aby tylko podpisał owa umowa została podpisana !!!!!! i dodatkowy absurd z tym związany - roaming już nie osiągalny dal tej umowy ,dopiero po dwóch latach z nową umową !!!!!!!
  • ~Marcin / 2021-09-12 22:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie, obsługi klienta praktycznie nie ma. Dodzwonić się do nich nie sposób, na stronie brak przekazu informacji o awariach, terminach usunięcia. Relatywnie droga firma, a awaryjność ponadrzecietne... Zalosne
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność, brak kontaktu z bok.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Marcin / 2023-03-30 02:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Moim zdaniem bardzo źle sprawda się Vectra m.in podwyżki rachunków o których Klient nic nie wie (tak podpisując umowe się patrzy :)) I nie każdy ma dostęp mailowy. Brak długoczasowy do internetu co nie jest wybrykiem. Odradzam jeżeli chodzi o internet natomiast telewizja działa.
    ZaletyTelewizja plus zakres usług w Rudzie Śląskiej. Powoli kończy mi się umowa
    WadyWiększość bez zastrzeżeń dla osób usługujących na infolini bądź monterów
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Marcin J. / 2010-09-03 16:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie nie warto korzystać z usług tej firmy - usługa jest droższa, niż inne oferty, a do tego co chwila są przerwy w dostawie (np. Internet, TV).
    Nie próbujcie nawet zapisywać programów w Waszym telewizorze - co kilka, a czasem nawet parę tygodni przetasowanie.
    Kontakt iście kavkański - spoza proceduralnych pytań nie widać w tej firmie człowieka. Wysyłają rachunki nawet rok po rozwiązaniu umowy.
    Jedyny sposób, żeby coś wskórać to odwiedzać ich osobiście w biurze na Al. Jerozolimskich (od Tarchomina dość daleko), i każą tam ciągać kobietę w dziewiątym miesiącu ciąży (bo to żona podpisywała umowę). Jednym słowem mają klienta kompletnie 'gdzieś'.

    Zdecydowanie NIE POLECAM, a nawet powiedziałbym PRZESTRZEGAM przed usługami tej firmy (SPRAY obecnie funkcjonuje w grupie Vectra).
    Wadydenna obsługa klienta, awaryjność usług (Internet co chwila 'siada', przepustowość raz taka, raz inna), TV bez przerwy traci sygnał, jakość sygnału się zmienia, programy zmieniają miejsce na skali jak w kalejdoskopie
    2 lata
  • ~marek / 2013-06-23 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągłe zaniki sygnału TV, Internetu oraz Telefonu. Brak możliwości połączenia swojego routera z WIFI (choć przed podpisaniem umowy zapewniano mnie, że jest taka możliwość). Kompletny brak poszanowania dla klienta. Nie rozwiązali żadnej mojej reklamacji (również dotyczącej mojego routera). Rachunki trzeba płacić, bo straszą sądami, a jak przez cały dzień nie ma sygnału i nie ma nawet jak pooglądać telewizji nie mówiąc o surfowaniu po internecie, to bardzo przepraszają (w miesiącu zdarza im się to min 2 razy). Do tego naliczają do rachunku jakąś dziwną opłatę 6 zł za bezpieczny komputer, na którą się nigdy nie zgadzałem! Na pewno jest to ostatnia umowa, którą z nimi podpisałem !!!
    Zaletybrak
    WadyJakość świadczonych usług, niekompetentni pracownicy, nieuczciwi naciągacze!
    Marzec 2013, koszt 85 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4701
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2619
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296