Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kolko0122 / 2018-01-11 00:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet psuje sie srednio 10000 razy dziennie. Zmiana kanału jest kompletnie bezuzyteczna, internet dziala tylko na kablu ethernetowym, panstwa firma chyba nie ma pojecia jaka funkcje ma spelniac Wi-fi, gdyz zarowno u mnie jak i wielu znajomych router tylko w teorii takowy sygnal wysyla.
    ZaletyBrak
    WadyBrak polaczenia wifi, czeste rozlaczanie, wszelkie zmiany pomagaja srednio na 1 dzien po czym problem wraca.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~konrad / 2021-12-08 16:52
    Ocena: 2.00 / 5
    W momencie jakichkolwiek problemow serwis nie przyjezdza ma klijenta w dupie i nawet nie odbieraja polaczen a później wysylaja maile ze maja nadzieje ze problemy zeiazane z utrudnieniami nie maja wpływu na zaufanie do vectry. Smiech na sali banda oszustow zrywamy z nimi umowe i innym tadze to samo bo jak przyjdą problemy zrobia z wami tak samo
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Kormoran Olsztyn / 2017-06-23 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa tragiczna!!!
    Dodzwonić się do nich to cud.
    Osobista wizyta zakończyła się kłótnią o kolejkę pomimo trzech osób oczekujących i pseudo panem za biurkiem,ponieważ ten sprzęt z numerkami działa tak samo jak ten złom co zamontowano mi w domu.
    Do tego dzwonią co chwile wciskając jakieś beznadziejnie,nieopłacalne promocje.
    Olsztyn
  • ~kris / 2016-01-22 16:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawsze dziwiłem się negatywnym opiniom o internecie z Vectry. U mnie działał bez zarzutu. Niestety - przestałem się dziwić. Od kilku tygodni internet działa wolno i niestabilnie. Według serwisanta Vectry problem dotyczy całej dzielnicy Ochota w Warszawie. OK! Rozumiem: awarie się zdarzają, ale dlaczego przez dwa tygodnie od zgłoszenia nic z tym nie zrobiono? To już jest karygodne, zwłaszcza, że przez 10 dni nikt nawet nie raczył mi odpowiedzieć na pytanie kiedy usuną awarię. To już jest totalne olewanie klienta, który nie może rozwiązać umowy. Niestety - odradzam korzystanie z usług tej firmy.
  • ~Kris / 2018-03-21 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostalem propozycje Vectry na Pakiet Srebrny-podczas rozmow konsultant zachwala,oddzwanial zawsze,zaproponowal zgode na reklamy w kwestii obnizki o 5zl pakietu,oraz podobnie za efakture tez za 5zl obnizki,oraz zgody marketingowe.Wszsytko bylo dogadane,piekne,mowil ze przyjada,zaloza i Pan tam podpisze papiery.Podczas spisywania na umowie jasno nie widac okreslonej ceny za usluge,sa te rubryki dotyczace tych reklam podpisanych itp i potwierdzaja Panowie,ze bedzie 10 zl mniej 18.01.18,a teraz pare dni do tychu przychodzi pelna normalna faktura do zaplaty na kwote 50pln,nie 39pln jak bylo obiecane!Rekalmacja praktycznie nie istnieje,bo podpisalem umowe,na ktorej te rubryki do znizek byly,ale znizek nie ma i za friko!Tak to wyludzili na okres umowy 2 letniej ponad 200pln oraz moje zgody marketingowe podstepem.Pierwszy i ostatni raz jestem w Vectrze,jeszcze dobrze nie zaczelismy swej umowy a tu juz oszukuja.Na wojne z nimi nikt nie pojdzie ale reklame taka ,na ktora zasluguja mozna im zrobic.Umowa do konca i ani minuty dluzej!
    MiejscowośćRybnik
  • ~Krzych412 / 2023-03-06 18:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Modernizacja systemu pogorszyła odbiór wizualny. Podnoszą opłaty w ciągu trwania umowy bo mogą 2x do roku., odpowiedź Pani ze strefy klienta. Dodano mi 28 zł.(194.47 na 222.31) tłumaczenie inflacją. Zamiast promować klientów z długoletnim stażem to ich doją. Czekam do zakończenia terminu umowy i żegnam tą firmę.
    MiejscowośćToruń
  • ~Krzys / 2021-03-19 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    od czasu duzej awarii kilka tygodni temu ciagle zrywa na kilka , kilkansacie sekund wi-fi. Resetuje modem. Po kilku dniach to samo. Pomoc techniczna jest do d........ Dla nich najwazniejsze , aby zapłacic w terminie. Ich pomoc polega na tym , aby napisac o resecie modemu , który wykonuje i pomaga na 2 dni. Szukam już innego dostawcy netu i tv , bo Vectry - jej podejscia do klienta mam dość.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyopisane wyżej
    MiejscowośćZabrze
  • ~krzys1908 / 2018-01-05 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    oferta w miarę szeroka
    cena porównywalna z innymi operatorami
    obsługa klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu, zasada jak Cię nie ma to jest pięknie i ładnie a jak podpiszesz umowę to radź sobie sam, połączenie z konsultantami technicznymi kilkadziesiąt minut oczekiwania :) rozpatrzenie zgłoszenia tygodniami
    niezawodność właśnie zawodność usług
    Wadyobsługa klienta, zawodność usług
    MiejscowośćŻary
  • ~krzysiek / 2016-06-09 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Podzielam opinię Marty itp.Brak dbania o stałych klientów nonszalancja obsługi za tak duże opłaty.
    Brak zaangażowania ze strony właścicielskiej o odbiorcę (zachłysnął się ilością odbiorców i może to odbije się czkawką). Za przesył mobilny opla biorą za nic żenada.Trzeba poszukać czegoś innego.
  • ~krzysztof / 2022-12-14 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    od 14pazdziernika czekam na technika do dziś a na czat vectra tylko się rozłączaj a pan Jakub bardzo nie miły nie polecam vectry
    Zaletybrak
    Wadyzero odpowiedzi kiedy technik bendzie
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Krzysztof / 2023-08-19 01:06
    Ocena: 2.00 / 5
    gOszukują przy umowach zwłąszcza telefonicznych.

    UWAGA bo naciagają.

    Mam od 7 lat , ale dzis są to oszusci nie polecam
    Zaletybo internet
    Wadyoszuctwo i naciąganie/ Umowa inna niż tel załozenia
    MiejscowośćGłogów
  • ~Krzysztof / 2023-12-31 22:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wymianie routera na "nowy" jest gorsza jakość polaczenia internetowego. Internet ciągle tnie, a często ma też problem z otwieraniem się prostych stron internetowych.
    Jak monter był wymienić router na nowszy (z nowszym oprogramowaniem niż ten już nowy) to przed sprawdzeniem czy działa, zakończył u siebie w systemie usługę przez co nie mógł nic zrobić jak okazało się że ten nowszy nie działa i byłem przez weekend bez dostępu do internetu :/
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Krzysztof R. / 2018-06-04 12:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Ceny w miarę przyzwoite. Wszytko poza nimi to dno.
    ZaletyHmmmm
    WadyUbezwłasnowolniony router z żenującym zasięgiem Wi-Fi. Telewizja kablowa bardzo często "gubi" ponadpodstawowe kanały, które wracają po resetowaniu ustawień :( Obsługa techniczna problemów z usługami lub ich parametrami fatalna.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Ktoś / 2017-12-18 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ucina się. Wykupiłem solidną ofertę a mimo to internet działa kiepsko. M/R mam dosłownie obok komputera i konsoli - działa średnio dobrze, często dochodzi do zerwań. Kolejnym problemem jest Biuro Obsługi Klienta, długo trzeba czekać na rozmowę, Pani 'telefonistka' ma zestaw odpowiedzi aby Cię 'spławić', połączenie z technikiem jak los na loterii... Ocenę pozostawiam Tobie ; )
    ZaletyHmm... brak
    WadyOpisałem w treści opinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ktoś / 2018-09-01 20:21
    Ocena: 2.00 / 5
    cała vectra to jakaś porażka!!! jutro idę zerwać umowę z nie wywiązania się z dostaw internetu . łączę nie wydajne nawet na internetowych grach , niech się zajmą lepiej ty a internet zostawią profesjonalnym firmą przestaną oszukiwać ludzi!!!
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Ktoś napewno / 2019-08-04 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet słaby jak barszcz czyli bardzo
    W dodatku czesto sie coś psuje i niema internetu
    WadySłaby internet
    Częsty brak internetu
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Kuba / 2017-03-12 18:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten internet to jakas porażka jak można w ogóle takie cos dawac do sprzedaży nic nie można zrobić karty ładują mi się 5 min router jest w 1 pokoju w 2 już nie mg korzystać z czego nawet gdy korzystam w tym pokoju gdzie router to nawet tam zdarza się wolny internet zrobcie cos z tym masarka nie polecam !!! a o granie w gry nie wspomnę
    Wadyslabe działanie stracenie zasięgu możliwość korzystania z tylko 1 pokoju
  • ~Kuba / 2022-12-17 23:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Sama telewizja okej co prawda dekoder to czasami się wiesza i nie da się nic zrobić ale da się przeżyć ale internet to już w ogóle co innego 300mb/s down okolo 41mb/s uploadu a filmy w full hd potrafią zacinać
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Kukurydza / 2021-09-17 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Na infolinii oczekiwanie na rozmowę 25 min. Czas na wizytę technika przy zgłoszonym braku dostępu do Internetu – 7 dni!!!
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta, niezawodność, czas reakcji na awarię!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lewypl / 2015-08-24 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia i kłamstwo w żywe oczy. Telefonicznie zawierają abonament na kwotę x a umowa przychodzi na x+5 zł. Niby żaden pieniądz, ale nie to jest najważniejsze. Wszelkie próby wyjaśnienia reklamacji czy nawet wypowiedzenia umowy spotykają się z odpowiedzią "szczegółowo przeanalizowaliśmy zgłoszenie, wszytko jest w porządku"....
    ZaletyBrak
    WadyKatastrofa w obsłudze klienta
    to już był trzeci aneks umowy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4701
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2619
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296