Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~krzysztof / 2022-12-14 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    od 14pazdziernika czekam na technika do dziś a na czat vectra tylko się rozłączaj a pan Jakub bardzo nie miły nie polecam vectry
    Zaletybrak
    Wadyzero odpowiedzi kiedy technik bendzie
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Krzysztof / 2023-08-19 01:06
    Ocena: 2.00 / 5
    gOszukują przy umowach zwłąszcza telefonicznych.

    UWAGA bo naciagają.

    Mam od 7 lat , ale dzis są to oszusci nie polecam
    Zaletybo internet
    Wadyoszuctwo i naciąganie/ Umowa inna niż tel załozenia
    MiejscowośćGłogów
  • ~Krzysztof / 2023-12-31 22:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wymianie routera na "nowy" jest gorsza jakość polaczenia internetowego. Internet ciągle tnie, a często ma też problem z otwieraniem się prostych stron internetowych.
    Jak monter był wymienić router na nowszy (z nowszym oprogramowaniem niż ten już nowy) to przed sprawdzeniem czy działa, zakończył u siebie w systemie usługę przez co nie mógł nic zrobić jak okazało się że ten nowszy nie działa i byłem przez weekend bez dostępu do internetu :/
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Krzysztof R. / 2018-06-04 12:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Ceny w miarę przyzwoite. Wszytko poza nimi to dno.
    ZaletyHmmmm
    WadyUbezwłasnowolniony router z żenującym zasięgiem Wi-Fi. Telewizja kablowa bardzo często "gubi" ponadpodstawowe kanały, które wracają po resetowaniu ustawień :( Obsługa techniczna problemów z usługami lub ich parametrami fatalna.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Ktoś / 2017-12-18 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ucina się. Wykupiłem solidną ofertę a mimo to internet działa kiepsko. M/R mam dosłownie obok komputera i konsoli - działa średnio dobrze, często dochodzi do zerwań. Kolejnym problemem jest Biuro Obsługi Klienta, długo trzeba czekać na rozmowę, Pani 'telefonistka' ma zestaw odpowiedzi aby Cię 'spławić', połączenie z technikiem jak los na loterii... Ocenę pozostawiam Tobie ; )
    ZaletyHmm... brak
    WadyOpisałem w treści opinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ktoś / 2018-09-01 20:21
    Ocena: 2.00 / 5
    cała vectra to jakaś porażka!!! jutro idę zerwać umowę z nie wywiązania się z dostaw internetu . łączę nie wydajne nawet na internetowych grach , niech się zajmą lepiej ty a internet zostawią profesjonalnym firmą przestaną oszukiwać ludzi!!!
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Ktoś napewno / 2019-08-04 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet słaby jak barszcz czyli bardzo
    W dodatku czesto sie coś psuje i niema internetu
    WadySłaby internet
    Częsty brak internetu
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Kuba / 2017-03-12 18:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten internet to jakas porażka jak można w ogóle takie cos dawac do sprzedaży nic nie można zrobić karty ładują mi się 5 min router jest w 1 pokoju w 2 już nie mg korzystać z czego nawet gdy korzystam w tym pokoju gdzie router to nawet tam zdarza się wolny internet zrobcie cos z tym masarka nie polecam !!! a o granie w gry nie wspomnę
    Wadyslabe działanie stracenie zasięgu możliwość korzystania z tylko 1 pokoju
  • ~Kuba / 2022-12-17 23:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Sama telewizja okej co prawda dekoder to czasami się wiesza i nie da się nic zrobić ale da się przeżyć ale internet to już w ogóle co innego 300mb/s down okolo 41mb/s uploadu a filmy w full hd potrafią zacinać
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Kukurydza / 2021-09-17 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Na infolinii oczekiwanie na rozmowę 25 min. Czas na wizytę technika przy zgłoszonym braku dostępu do Internetu – 7 dni!!!
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta, niezawodność, czas reakcji na awarię!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lewypl / 2015-08-24 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia i kłamstwo w żywe oczy. Telefonicznie zawierają abonament na kwotę x a umowa przychodzi na x+5 zł. Niby żaden pieniądz, ale nie to jest najważniejsze. Wszelkie próby wyjaśnienia reklamacji czy nawet wypowiedzenia umowy spotykają się z odpowiedzią "szczegółowo przeanalizowaliśmy zgłoszenie, wszytko jest w porządku"....
    ZaletyBrak
    WadyKatastrofa w obsłudze klienta
    to już był trzeci aneks umowy
  • ~Loczuch / 2021-11-06 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    bezużyteczny internet, do dupy z nimi. Nawet valoranta nie mogę pobrać albo minecrafta moja mikrofala nie wytrzyma. Do dupy z grą w valoranta
    Zaletynie ma ich
    Wadynie da sie policzyc
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Lolcia / 2021-06-12 22:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu z obsługą klienta ..po długim oczekiwaniu automatyczna obsługa klienta w czym nie można nic załatwić..
    Kolosalnie nie dopracowane umowy w czym ludzi robi się w tzw,, jabłko,,
    Nie polecam i odradzam każdemu kto myśli o tej telewizji
    Brak kompetencji i umiejętności wyjaśniania danych występujących problemów
    ZaletyBrak
    WadyBardzo duzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~luc31 / 2014-12-15 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo niskie standardy obsługi klienta, trudności w dodzwonieniu się do Biura Obsługi. Dzisiaj usłyszałam, że mój, wysłany im cztery dni temu mail, nie wymagał odpowiedzi, więc jej nie dostałam.
    Zaletycena
    Wadybrak profesjonalnej obsługi klienta,
    5 lat
  • ~Luiza / 2023-07-18 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Błędy w naliczeniach miesięcznych są drogą przez mękę. Wyjaśnienie kwestii finansowych prawie niemożliwe. Biuro Obsługi Klienta nie może/nie chce udzielić konkretnej pomocy ani udzielić informacji, gdzie danej pomocy szukać. Brak komunikacji między działami reklamacji/księgowości/obsługi klienta. Konsultanci niewyszkoleni w obsłudze ludzi starszych. Szczególnie Ci, którzy pojawiają się u klientów w domu (bez jakiegokolwiek uprzedzenia). Brak przedstawiania zmian w ofercie przy przedłużaniu umowy, natychmiastowe podsuwanie aneksu przedłużającego umowę do podpisania (na aneksie podpis konsultanta zrobiony na kserokopiarce).
    Zaletynie ma
    WadyObsługa klienta - pośrednia i bezpośrednia
    Metody weryfikacji klienta (pozornie logiczne)
    Oferta - 0 poszanowana dla wieloletnich klientów
    Kompletny brak przejrzystości w ofercie
    Brak przejrzystości w naliczaniu należności
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lukasz / 2015-03-04 14:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, pol roku temu przegladalem to forum, w poszukiwaniu opinii na temat vectry. Czytam, jest cala masa negatywow, mysle: no coz, pewnie wielu osobom swiadcza uslugi stad proporcjonalnie wiele osob jest niezadowolonych. Dzis po pol roku juz wiem, ze vectra to najgorsza firma swiadczaca uslugi multimedialne. Ale po kolei. Uzywam netu do pracy z domu. Jakosc netu bardzo slaba. Co jakis czas przerwy w dostawie sieci, oczywiscie pani w biurze pyta z jakiej jestem ulicy, a potem ze na tej ulicy tez mieli krotka awarie: dziecinada. Na kablu tez rwie, nie ma pelnej predkosci. Tak maja poustawiane konfiguracje, ze moj wlasny voip w trybie routera ich urzadzenia nie dziala, ale dla nich jest to normalne. W trybie bridge dziala, ale tylko dwom kompom daja adresy IP. Konsultancie na pomocy technicznej niekompetentni. B.mili, ale niestety za kazdym razem trzeba kazdemu tlumaczyc jaki sie ma problem, kazdy stara sie pomoc, i mowi ze juz bedzie ok, i nie jest. Znaczy, ze sie nie znaja. Mieszkam w Niemczech, tam mam tez net kablowy z firmy KabelDeutschland i z moim slabym niemieckim potrafilem sie z konsultantem dogadac i wyjasnic o co chodzi, ten mi pomogl, a niestety konsultanci z Vectry kompetencje maja slabe. Nie mozna nawet do tego samego sie dodzwonic, bo skoro znal sprawe, to warto dalej z nim rozwiazaywac problem: niestety, nie mozna sie do niego dodzwonic, nie ma swojego numery, nie oddzwoni do ciebie, czyli ma ciebie w powazaniu. Vectrze nie zalezy na zadowolonym kliencie, vectrze zalezy na pozykaniu klienta, na niczym wiecej. Zlozylem 3 reklamacje, na 2 raczyli odpowiedziec. Rodzice maja net z UPC, tam nie ma zadnych problemow, czlowiek sam moze konfigurowac router ,a w vectrze nie. Wczesniej mialem lokalnego dostawce Telsat we Wro i bylo wszystko super, teraz zmienilem, bo dziecko chcialo bajek wiecej i b.b.b.b.b zaluje.

    PODSUMOWANIE:
    jezeli masz alternatywe, to prosze wybieraj wszystko inne niz Vectra, bo jakosc swiadczonych uslug, plus kompetencje i podejscie do klienta jest ZENUJACE!!!
    ZaletyTylko telewizja dziala wg oczekiwan.
    WadyNiska jakosc, slaby serwis, niekompetencja.
    6 miesiecy
  • ~Lukasz / 2018-07-24 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Stare modemy, jakość połączenia internetowego w porównaniu do innych usługodawców tj. UPC, Interkar, itd. tragiczna, przy 100mbps dość często filmy w HD na YouTube ciągle się buforują - mordęga. Zdecydowanie odradzam, chyba, że tylko się sprawdza e-mail i wiadomości.

    Wielokrotnie kontaktowałem się działem technicznym... syzyfowa praca.
    Zalety-telewizja ok.
    Wady-jakość połączenia internetowego.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Lukasz / 2022-08-13 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Place i tylko place zero zadowolenia internetu juz od dłuższego czasu brak lub na chwilę jest porażka wypowiedzenie umowy w lipcu nagle nic w systemie nie zarejestrowany powtórka w sierpniu osobiście zobaczymy co będzie szkoda czasu i kasy na nich
    ZaletyBrak
    WadyOstatnio co tylko możliwe 0 zadowolenia
    MiejscowośćGródków
  • ~M / 2020-04-13 07:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry,
    Co można zrobić żeby telewizja działała ze smart-fona przez np chrom cast 3?
    Nie rozumiem dlaczego to nie działa, mam abonament wp pilot i działa pięknie, to dlaczego aplikacja vectry nie działa? Ma ktoś pomysł żeby to obejść?
    WadyBrak kompatybilności, Nie działą VOD
    MiejscowośćKatowice
  • ~Maciej / 2015-12-05 11:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepsko - niby wszystkie parametry ok i przy testach wykazuje że prędkość ok ale jak trzeba korzystać to ciągle coś nie tak - fb się wiesza, strony nie wchodzą, klipy i filmy się zatrzymują po minucie czy dwóch - skype tak samo
    Zaletyniezauważyłem czegoś specjalnego na plus
    Wadyciągłe problemy z łączem
    6 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266