Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4524 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-04-28 12:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam usług.
    1) vectra waloryzuje kwoty do inflacji za rok 2022, a umowa zawierana w 4 stycznia, 31 stycznia otrzymuję wiadomość o waloryzacji przy czym przeliczenie jest dopiero 13 marca. Wysokość raty wzrasta o 14% z 49,99 na 58,86. Konsultanci dobrze o tym wiedzą i od razu przedstawiają przepisy.
    Zalecam mocno się zastanowić przed podpisaniem umowy.
    Przelew przez portal klienta który jest na stronie za każdy przelew pobiera 1,5 złotego.
    W przypadku zainteresowania zamknięcia umowy wyliczane dyskonto za całe użytkowanie.
    Zalety-konsultanci obsługi klienta (Pani rzeczowa i kulturalna)
    Wady-dopiski w umowie
    -czyhanie na błąd klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rysio / 2023-04-27 21:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Sprawa została szybko załatwiona w kilka minut. Obsługa z Pani strony pomocna. Polecam
  • ~Paweł / 2023-04-27 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf. Zrywa neta codziennie. Nie są w stanie tego naprawić od 6 miesięcy. Ich odpowiedź proszę zresetować router. Reklamacja stoi w miejscu. Olewka klienta po całości.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Myrgiyt / 2023-04-27 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 3 lata płacić 75 zł miesięcznie za ten żart było największym błędem popełnionym w życiu zaraz po przyjściu na ten świat. Ostatnie 3 miesiące, średnio 2 razy dziennie wywalało neta, sieć widoczna, brak możliwości połączenia się z żadnego urządzenia. Dopiero po 3 reklamacji przysłali ziomka który chyba wstał z łóżka 5 minut wcześniej aby wymienić router. Podziałało? Może jeszcze frytki do tego. Wywaliło jeszcze tego samego dnia.

    Umowa wypowiedziana i nagle się okazuje że można się skontaktować z klientem i zapytać czy wszystko grało z usługą. Nie ma dnia bez telefonu czy smsa od Vectry z propozycją umowy albo zaproszeniem na jakiś piknik czy inne cholera-wie-co. Nie spotkałem się jeszcze z wykwalifikowanym pracownikiem Vectry podczas 3 lat użytkowania - nauczyłem się więcej o ich usłudze samodzielnie próbując ją usprawnić niż wiedzą ich pracownicy. Nigdy więcej.
    WadyWszystko o czym można pomyśleć
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kuba / 2023-04-26 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka wieczne problemy z internetem stacjonarnym
  • ~Kasia / 2023-04-26 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dane mi było przetestować internetu gdyz problemy zaczęły się przy samym montażu. Termin umówiony, wzięłam urlop i czekam. Ok przyjechał pan, który nie ma zgody na zamontowanie w sposób taki jak chcemy, do tego straszny gbur „czego nie rozumiecie”, aż sąsiad wyszedł kto się tak awanturuje na klatce. Chciał nam zamontować wyjście internetu na ścianie na której mamy szafę - po nic nam taki internet. Podziękowaliśmy. Vectra zadzwoniła, ze przepraszają i przyślą inną ekipę, ok, mąż wziął urlop w pracy. Czeka, od 12 do 14 ktoś ma być. 13:40 mąż dzwoni do nich czy ktoś będzie- oddzwaniają, ze dziś nie ale mogą inny termin znaleźć.
    Dwa dni urlopu poszło się …. Przez niekompetencje pracowników vectry. Nie polecam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGliwice
  • ~Phenix / 2023-04-24 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług.
    1) vectra waloryzuje kwoty do inflacji za rok 2022, a umowa zawierana we wrześniu. Nie żeby mieli 9 miesięcy żeby podnieść opłaty za usługi jak w danej kwocie im się to nie opłaca. Lepiej okradać klientów. Tak okradać bo inaczej się tego nazwać nie da, gdyż rozwiązać umowy się nie da bo to podobno nie jest zmiana oferty. Sprawa będzie kierowana do sądu bo nie popuszczę złodziejowi.
    2) internet przynajmniej raz w miesiącu rozłącza na kilka godzin. Pomijając fakt że więcej niż 400mbps to nigdy się nie zdarza mimo że płacę za do 600...tak wiem DO natomiast u konkurencji mimo wszystko w godzinach porannych mimo wszystko prawie te 600 jest.
    3) dekoder do tv to najgorszy sort elekto śmieci. Zacina się. Reaguje z opóźnieniem. Restartuje się samoczynnie. Bo po prostu tragedia totalna.

    Reasumując. Jest to moja 1 i ostatnia umowa z vectra. Za ich podejście do klienta i jakość usług każdego kogo mogę zniechęcę do tej firmy.
    Jeżeli planujecie zakup to zastanówcie się 2 razy bo telekomy mają dużo tańsze oferty i nie bawią się w złodziejstwo.
    Wady-złodziejstwo
    -ceny
    -jakość usług
    -wypożyczone urządzenie
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Rosa / 2023-04-24 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarówno telewizja jak i internet to porażka. Prędkość nie ta, która była w ofercie. Dekoder nie ten który oferowali. Częsty brak internetu, a jak już się dodzwonisz do BOA, to mówią, że w rejonie nie zanotowali usterki. A i jeszcze pani pracująca w BOA za którymś razem zasugerowala, że problemy z internetem są w wyniku tego, że w pandemii dużo osób pracuje lub uczy się zdalnie. Mąż już nie wytrzymał i zapytał czy sugeruje, że całe miasto korzysta z naszego rutera? :)Zakończyliśmy współpracę zaraz po okresie próbnym z zachowaniem terminów, fv przychodziły jeszcze rok. W BOA za każdym razem jak się dzwoniło reklamacji nadawali nowy bieg. Teczkę z dokumentami jaką do siebie pisaliśmy (klient-vectra) mamy pokaźną. Dużo by pisać, sprawa przekazana adwokatowi. Spotkamy się w sądzie. A tymczasem nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak profesjonalizmu, przedstawiciel firmy obiecuje gruszki na wierzbie. Problem z komunikacją, częste awarie.
    MiejscowośćTarnów
  • ~boss / 2023-04-24 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    widać że informowanie o zmianach w ofercie jest nie podawane wcale . obsługa biura abonenta to jeden brak kompetencji od kierownika po obsadę biura .
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Marcin / 2023-04-23 10:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Cena do oferty już słaba. Deklarowana prędkość absolutnie nieprawdziwa.
    Światłowody brak dostępu w ofercie.
    Zdarzają się dziwne dopłaty w wysokości 43groszy , a Ty blikiem płacąc musisz wydać kolejne 1.5zł to gdzie tu sens. Ale gdy brak internetu to już nie odejmują za brak ! Skoro płace niech przeliczą ten brak na korzyść klienta !
    ZaletyPlacówki w miastach
    WadyDodatkowe opłaty. Nie deklarowana prędkość. Zdążają się przerwy internetu.
    MiejscowośćGłogów
  • ~Adam / 2023-04-23 10:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Po dwóch latach z Vectra nadszedł dzień rozwiązania umowy. Wreszcie zmieniam operatora internetu i telewizji. Poprzez dwa lata napotkałem dużo problemów technicznych. Dekoder 4k to była słaba jakość odświeżania i bez kanałów 4k. Po wymianie na dekoder zwykły z możliwością nagrywania jeszcze gorzej. Dekoder się zawiesza na 10 sekund. Niestabilny internet 600 megabajtów jest np. 35mb. Po rezygnacji obsługa robi się niemiła.
    ZaletyTrudno znalezc
    WadyCiągle problemy techniczne. Niestabilny i wolny internet. Oba rodzaje dekoderów posiadają słaba wydajność. 2 lata męczarni od pierwszych dni.
  • ~senior / 2023-04-22 20:54
    Ocena: 3.75 / 5
    Umowa wyłącznie na Internet 300/40 (bez TV). Speedtest pokazuje 314/41 ping 14. Generalnie wszystko działa bez problemu (posiadam własny router Netgear, sprzęt Vectry działa jako modem - ich usługa WiFi wyłączona). Awarie zdarzają się bardzo rzadko, często nie z winy Vectry (np. koparka zrywa światłowody).
    MiejscowośćToruń
  • ~Ola / 2023-04-22 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisywać umowy. Oszuści, podwyższają abonament, dekodery caly czas się rozlaczaja, brak pomocy że strony konsultantów
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKutno
  • ~Vectra_to_syf / 2023-04-22 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny dramat! Niestabilne łącze, słaba prędkość jak już działa. Mają w d...e klienta.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość, stabilność łącza, awarie.
    MiejscowośćWarszwa
  • ~Justin_Time / 2023-04-22 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie, bardzo niestabilne łącze. Szkoda Waszych nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilne i awaryjne łącze i bardzo kiepska obsługa klienta
    MiejscowośćWarszwa
  • ~vectra to dno biznesowe / 2023-04-21 14:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Wyłudzają kasę pod różnymi pozorami - a to za niedziałającą usługę, a to na niezgodne z prawem zapisy regulaminu. Uważać na cwaniaczków. Klienta łapią na ładnie wyglądające parametry usługi a potem okazuje się, że jakość usługi i obsługi klienta są żenująco niskie.
    Zaletynie ma zalet
    Wadyprawie wszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sonia / 2023-04-21 12:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko dobrze,miła obsługa,punktualność,dobrzy technicy.
    ZaletySame zalety
    WadyBrak
    MiejscowośćRybnik
  • ~Ryszard 49 / 2023-04-20 21:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Makabra internet zamiast 600mb otrzymuję 300 a nawet czasem mniej próbuje mi się tłumaczyć że to zgodne z umową bo prędkość może być 50% mniejsza. Na początku umowy prędkość sięgała czasem nawet 620MB. Co się zmieniło? Ogólnie żałuję że zmieniłem operatora na Vectrę. Z TV podobnie często obraz się kratkuje już nawet tego nie zgłaszam.Zachęcili mnie po prostu reklamami a ogólnie to wielki przekręt.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Przemysław / 2023-04-19 18:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnie gówno. Nie podpisujcie umowy bo szkoda waszych pieniędzy. Za darmo bym tego nie chciał szkoda tylko nerwów
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ksenia / 2023-04-19 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci z infolinie to jakiś kiepski żart. W zeszły piątek lub czwartek otrzymałam telefon odnośnie zwiększenia szybkości internetu za 0,99 groszy. Wysłano mi ofertę na maila. Z racji tego, że nie miałam ochoty zagłębiać się w warunki to nie zaakceptowałam promocyjnego pakietu. W dniu dzisiejszym Pan ponownie zadzwonił- był natarczywy, nie rozumiał, że mam ciężki okres w życiu i nie ma ochoty nowymi aneksami się zajmować. Mimo mojej odmowy bardzo nalegał. Powiedział, że ponownie udostępni ofertę i mam 30 minut na jej włączenie. Powiedziałam, że teraz to idę do lekarza- na to on " może pani u lekarza to włączyć. W pewnym momencie się zdenerwowała i mówię do konsultanta, że nie mogę u lekarza klikać bo idę wyciąć zmianę nowotworową a on dalej swoje i wciskanie mi oferty. Było to nie na miejscu i chamskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak będę chciała nowe oferty to pójdę do biura stacjonarnego i tam załatwię wszystkie formalności. Ponadto konsultant porównał chodzenie do biura stacjonarnego Vectry do Amber Gold mówiąc " ludzie chodzili do biura amber gold i widziała Pani co im sie przytrafiło". Śmiechu warte- gratuluje konsultantów.
    MiejscowośćWejherowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2034
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306