strona 45 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Kamil / 2021-01-10 19:25
Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[ -
-
~Karol / 2021-10-11 14:53
Jakość usług tej firmy jest bardzo mierna- internet przerywa w zasadzie ciągle, trzeba co chwilę łączyć się z siecią, choć bardzo często to nic nie daje i trzeba restartować router, co niestety nierzadko daje skutek wyłącznie na chwilę. Wiadomo, że jest to uciążliwe, zwłaszcza podczas pracy czy nawet rozrywki. O zalogowaniu się gdziekolwiek nawet nie ma mowy, bo gdy w każdej sekundzie może zmienić się status połączenia sieci i wygasnąć sesja, to o czym my mówimy. Tak naprawdę nie ma dnia, żeby internet działał w porządku. Klientom tej firmy byłoby lepiej, gdyby zniknęła z rynku, tym bardziej jeśli ktoś nie jest w stanie (lub co gorsza nie chce) zapewnić odpowiedniej jakości usług. MiejscowośćBiałystok -
~Kasia / 2021-11-13 19:38
Aż nie wierzę ile razy trzeba dzwonić i rozmawiać z automatem, bez szans na połączenie z konsultantem. 3 razy dzwoniłam i 3 razy bez sensu maszyna zlicza mi moje rachunki, a kto mi wyjaśni skąd internet jest droższy, skoro ja nic nie podpisywałam??? Na koniec maszyna, choć wybierem że potrzebuję pomocy w innym temacie - rozłącza mnie.
Szkoda zdrowia i czasu!!!MiejscowośćOlsztyn -
~Kawior / 2022-10-07 08:55
Dramat, nie polecam komuś kto chce pracować z domu ciągle trzeba się użerać. ZaletyCenaWadySłabe łączeMiejscowośćZabrze -
~klient / 2017-11-03 22:18
Drugiego dnia po zgłoszeniu awarii przez "ebok" zaczynasz dzwonić na infolinię, żeby po 4 godzinach zmarnowanego czasu usłyszeć, że najbliższy możliwy termin wizyty technika jest za tydzień... Kpina jakaś -
~klient / 2020-02-11 09:08
Witam
Ja mam problem z naliczaniem za połączenia telefoniczne do Norwegii stawka na cenniku 1zl za minutę mi policzyli na billingu 2zl za minutę.Złożona reklamacja zobaCZĘ JAK ROZPATRZĄ.Jak coś to chyba skarga do UKE.
Obsługa klienta w BOK Oświęcim DNO tak samo infolinia.ZaletyZadnychWadyObsługa Klienta!!!MiejscowośćOświęcim -
~klient / 2020-05-01 10:48
Niestety jest coraz gorzej. Mam Vectrę od kilku lat i nie jestem zadowolony zarówno z usługi jaki i obsługi klienta. Np. pojawiła się oferta internetu 150 mb/s przy zastosowaniu tej samej ceny. Złożyłem zgłoszenie i przyszedł monter wymienić mi dekoder tv ?. Wymiany nie zrobiłem bo poco. Za jakiś czas dzwoniłem i pisałem reklamacje. W efekcie dowiedziałem się się, ze oferta jest już nieaktualna i nie mogą wywiązać się z obietnicy ! a ja odstąpiłem od oferty bo odmówiłem wymiany dekodera !. Zrobili, na złość, wszystko co tylko mogli żeby nic nie uległo zmianie. Teraz proponują mi nowe pakiety oczywiście po wyższej cenie. Modem - internet się wyłącza bardzo często. Na wifi modem potrafi się rozłączać co kilkanaście sekund. W sobotę wieczorem, kiedy mam czas, internetu bardzo często nie ma, bo są konserwacje. Na dodatek dzisiaj dostałem informację, że jednostronnie podwyższają cenę usługi. Jak nie przyjmę warunków to wypie...... Prawo monopolisty. Frontem do klienta dupa wypięta. Zapomnijcie że są telefony, nic nie załatwicie przez telefon. Biuro obsługi to klitka na 3 osoby - na 100 tyś. miasto. Siedzi tam taka, dobrze wymalowana, co nienawidzi ludzi. MiejscowośćKielce -
~Klient co poszedł na promocję / 2022-04-02 12:45
Kur...cze jakiś dramat internet to jakiś dramat tak samo jak obsługa klienta. ZaletycenaWadyObsługa klienta na poziomie mojej babci.
Zawodność
o prędkościach na papierze można pomarzyć.MiejscowośćWarszawa -
-
~klient m / 2016-01-22 11:07
Obsługa klienta przez telefon tragiczna niemiły przedstawiciel porażka przez takich ludzi tracicie klientów!!!! -
~klient nr 52847401 / 2018-12-27 11:23
Nie ma tematu o telewizji kablowej, a szkoda Vectra to nie tylko internet.
Zainstalowano u mnie uszkodzony tuner tel. kablowej. Uszkodzenie to brak masy, a objaw to głośne buczenie, które ma różne natężenie, czasami wręcz zagłusza dźwięk. Zgłosiłem problem nazajutrz i tu zaczynają się schody. Minęło już 14 dni i dalej Vectra olewa problem, nie pomagają telefony kolejne do "obsługi klienta". Nie ma kontaktu do zwierzchników olewaczy czyli dostępnego numeru czy maila aby zrobić olewaczom ciepełko pod nogami, sprytnie zasłaniają się aby za wiele nie usłyszeć.
Więc kliencie płacz i płać- odradzam każdemu korzystanie z usług tych naciągaczyZaletybrakWadyto jedna wielka wadaMiejscowośćKnurów -
~Kolega / 2022-06-30 16:50
Moglibyście do mnie nie wydzwaniać co minute z tymi waszymi nowymi ofertami ??? Odrzuciłem to odrzuciłem a takie nękanie tylko zniechęca. Zmiany numeru telefonu co minute nowy telefon a wszystkie 691. WadyBaba z callcenter nawiedzona eloMiejscowośćWrocław -
~Kolko0122 / 2018-01-11 00:18
Internet psuje sie srednio 10000 razy dziennie. Zmiana kanału jest kompletnie bezuzyteczna, internet dziala tylko na kablu ethernetowym, panstwa firma chyba nie ma pojecia jaka funkcje ma spelniac Wi-fi, gdyz zarowno u mnie jak i wielu znajomych router tylko w teorii takowy sygnal wysyla. ZaletyBrakWadyBrak polaczenia wifi, czeste rozlaczanie, wszelkie zmiany pomagaja srednio na 1 dzien po czym problem wraca.MiejscowośćOlsztyn -
~konrad / 2021-12-08 16:52
W momencie jakichkolwiek problemow serwis nie przyjezdza ma klijenta w dupie i nawet nie odbieraja polaczen a później wysylaja maile ze maja nadzieje ze problemy zeiazane z utrudnieniami nie maja wpływu na zaufanie do vectry. Smiech na sali banda oszustow zrywamy z nimi umowe i innym tadze to samo bo jak przyjdą problemy zrobia z wami tak samo MiejscowośćJelenia Góra -
~Kormoran Olsztyn / 2017-06-23 17:20
Obsługa tragiczna!!!
Dodzwonić się do nich to cud.
Osobista wizyta zakończyła się kłótnią o kolejkę pomimo trzech osób oczekujących i pseudo panem za biurkiem,ponieważ ten sprzęt z numerkami działa tak samo jak ten złom co zamontowano mi w domu.
Do tego dzwonią co chwile wciskając jakieś beznadziejnie,nieopłacalne promocje.Olsztyn -
~kris / 2016-01-22 16:30
Zawsze dziwiłem się negatywnym opiniom o internecie z Vectry. U mnie działał bez zarzutu. Niestety - przestałem się dziwić. Od kilku tygodni internet działa wolno i niestabilnie. Według serwisanta Vectry problem dotyczy całej dzielnicy Ochota w Warszawie. OK! Rozumiem: awarie się zdarzają, ale dlaczego przez dwa tygodnie od zgłoszenia nic z tym nie zrobiono? To już jest karygodne, zwłaszcza, że przez 10 dni nikt nawet nie raczył mi odpowiedzieć na pytanie kiedy usuną awarię. To już jest totalne olewanie klienta, który nie może rozwiązać umowy. Niestety - odradzam korzystanie z usług tej firmy. -
~Kris / 2018-03-21 14:06
Dostalem propozycje Vectry na Pakiet Srebrny-podczas rozmow konsultant zachwala,oddzwanial zawsze,zaproponowal zgode na reklamy w kwestii obnizki o 5zl pakietu,oraz podobnie za efakture tez za 5zl obnizki,oraz zgody marketingowe.Wszsytko bylo dogadane,piekne,mowil ze przyjada,zaloza i Pan tam podpisze papiery.Podczas spisywania na umowie jasno nie widac okreslonej ceny za usluge,sa te rubryki dotyczace tych reklam podpisanych itp i potwierdzaja Panowie,ze bedzie 10 zl mniej 18.01.18,a teraz pare dni do tychu przychodzi pelna normalna faktura do zaplaty na kwote 50pln,nie 39pln jak bylo obiecane!Rekalmacja praktycznie nie istnieje,bo podpisalem umowe,na ktorej te rubryki do znizek byly,ale znizek nie ma i za friko!Tak to wyludzili na okres umowy 2 letniej ponad 200pln oraz moje zgody marketingowe podstepem.Pierwszy i ostatni raz jestem w Vectrze,jeszcze dobrze nie zaczelismy swej umowy a tu juz oszukuja.Na wojne z nimi nikt nie pojdzie ale reklame taka ,na ktora zasluguja mozna im zrobic.Umowa do konca i ani minuty dluzej! MiejscowośćRybnik -
-
~Krzych412 / 2023-03-06 18:18
Modernizacja systemu pogorszyła odbiór wizualny. Podnoszą opłaty w ciągu trwania umowy bo mogą 2x do roku., odpowiedź Pani ze strefy klienta. Dodano mi 28 zł.(194.47 na 222.31) tłumaczenie inflacją. Zamiast promować klientów z długoletnim stażem to ich doją. Czekam do zakończenia terminu umowy i żegnam tą firmę. MiejscowośćToruń -
~Krzys / 2021-03-19 15:23
od czasu duzej awarii kilka tygodni temu ciagle zrywa na kilka , kilkansacie sekund wi-fi. Resetuje modem. Po kilku dniach to samo. Pomoc techniczna jest do d........ Dla nich najwazniejsze , aby zapłacic w terminie. Ich pomoc polega na tym , aby napisac o resecie modemu , który wykonuje i pomaga na 2 dni. Szukam już innego dostawcy netu i tv , bo Vectry - jej podejscia do klienta mam dość. Zaletyobecnie brakWadyopisane wyżejMiejscowośćZabrze -
~krzys1908 / 2018-01-05 22:33
oferta w miarę szeroka
cena porównywalna z innymi operatorami
obsługa klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu, zasada jak Cię nie ma to jest pięknie i ładnie a jak podpiszesz umowę to radź sobie sam, połączenie z konsultantami technicznymi kilkadziesiąt minut oczekiwania :) rozpatrzenie zgłoszenia tygodniami
niezawodność właśnie zawodność usługWadyobsługa klienta, zawodność usługMiejscowośćŻary -
~krzysiek / 2016-06-09 12:10
Podzielam opinię Marty itp.Brak dbania o stałych klientów nonszalancja obsługi za tak duże opłaty.
Brak zaangażowania ze strony właścicielskiej o odbiorcę (zachłysnął się ilością odbiorców i może to odbije się czkawką). Za przesył mobilny opla biorą za nic żenada.Trzeba poszukać czegoś innego.
strona 45 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »