Ledwo ujdzie. Internet wyłączany w nocy, częsty brak zasięgu, choć Warszawa, jakieś dziwne naliczenia nie wiadomo skąd, i chamstwo na Infolinii a szczególnie pan Wiśniewski do wyrzucenia.
ZaletySłabo
WadyDużo wad
MiejscowośćWarszawa
~Julita / 2022-10-26 18:14
Ocena: 2.00 / 5
Od wczoraj nie można skorzystać z telewizji o nie wiadomo co się dzieje i czy i kiedy naprawia poza tym żadnej informacji, że nie wspomnę o przeprosinach
MiejscowośćŚwiebodzin
~Justyna / 2021-04-21 21:19
Ocena: 2.00 / 5
Jestem "szczęśliwą" posiadaczką internetu z Vectry od 2 miesięcy. Tak beznadziejny internet miałam 20 lat temu! Nie ma tygodnia, żeby nie było braku internetu, a zazwyczaj problemy są parę razy w tygodniu. Serwisant przyszedł, sprawdził i powiedział, że wszystko jest ok. Nie jest. Na infolinii nikt nie odbiera, po ponad 30 minutach oczekiwania - zrezygnowałam. NIE POLECAM!
WadyNotoryczne przerwy w dostawie internetu, słaba obsługa klienta
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Kacper / 2024-01-20 15:13
Ocena: 2.00 / 5
Internet ma regularne przerwy kilka razy na dobę, codziennie, od zawsze. Kontakt z obsługa klienta taki, że jeśli chodzi o sprzedaż 5/5, cokolwiek potem rozmawia się z automatem. Automat dzwoni tez do ciebie jak nie zapłacisz faktury na czas, do późnego wieczora. Dekoder przedpotopowy, wolny i toporny w obsłudze. Usługa telefonu nie została aktywowana a mimo to jest fakturowana. Na złożona w tej kwestii reklamacje pani managerka w dużym skrócie kazała się pocałować w 4 litery i odesłała do UOKiK. Serio. Korpo krzak, odradzam wszystkim.
MiejscowośćGdansk
~Kama / 2019-10-16 22:19
Ocena: 2.00 / 5
Ten internet to prawdziwa tragedia, a obsługa klienta nie istnieje na potwierdzenie obraz z konsoli:
https://zapodaj.net/ef2cff1fdda81.png.html
Wady-zrywanie połączenia
-na dany problem odpowiedzi od Vectry są kopiowane i wklejane ponownie choć problem jest ten sam
-żałowanie pieniędzy by wezwać technika!
MiejscowośćOlsztyn
~Kamil / 2018-08-16 10:35
Ocena: 2.00 / 5
Porażka nie ma z kim się połączyć aby ktoś zareagował na to że od 2 dni nie mam tv bo wszyscy tłumaczą że to zależy od techników ale my żyjemy 21 wieku i takie sytuacje powinny być rozwiązywane szybko
ZaletyPorażka
WadyPorażka
MiejscowośćRadom
~kamil / 2020-04-06 00:12
Ocena: 2.00 / 5
jestem nie zadowolony z internetu niby 60 mb.s a nie czuje tej predkości jaką powinno pasmo internetu dostarczać do tego pingi w grach i słabe sciąganie, zawieszanie się internetu, brak połączenia/utrata. zawiodłem się.
Wadypingi, rozłaczanie się internetu
MiejscowośćBydgoszcz
~Kamil / 2021-01-10 19:25
Ocena: 2.00 / 5
Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[
~Karol / 2021-10-11 14:53
Ocena: 2.00 / 5
Jakość usług tej firmy jest bardzo mierna- internet przerywa w zasadzie ciągle, trzeba co chwilę łączyć się z siecią, choć bardzo często to nic nie daje i trzeba restartować router, co niestety nierzadko daje skutek wyłącznie na chwilę. Wiadomo, że jest to uciążliwe, zwłaszcza podczas pracy czy nawet rozrywki. O zalogowaniu się gdziekolwiek nawet nie ma mowy, bo gdy w każdej sekundzie może zmienić się status połączenia sieci i wygasnąć sesja, to o czym my mówimy. Tak naprawdę nie ma dnia, żeby internet działał w porządku. Klientom tej firmy byłoby lepiej, gdyby zniknęła z rynku, tym bardziej jeśli ktoś nie jest w stanie (lub co gorsza nie chce) zapewnić odpowiedniej jakości usług.
MiejscowośćBiałystok
~Kasia / 2021-11-13 19:38
Ocena: 2.00 / 5
Aż nie wierzę ile razy trzeba dzwonić i rozmawiać z automatem, bez szans na połączenie z konsultantem. 3 razy dzwoniłam i 3 razy bez sensu maszyna zlicza mi moje rachunki, a kto mi wyjaśni skąd internet jest droższy, skoro ja nic nie podpisywałam??? Na koniec maszyna, choć wybierem że potrzebuję pomocy w innym temacie - rozłącza mnie.
Szkoda zdrowia i czasu!!!
MiejscowośćOlsztyn
~Kawior / 2022-10-07 08:55
Ocena: 2.00 / 5
Dramat, nie polecam komuś kto chce pracować z domu ciągle trzeba się użerać.
ZaletyCena
WadySłabe łącze
MiejscowośćZabrze
~kk / 2025-06-24 13:58
Ocena: 2.00 / 5
Ja moge napisac ze obsluga klienta oszukuje ludzi. Nie polecam Łęczyca... Pani nadal pracuje a wyg;ada jakby ciagle na haju była i mimo pytan podaje bledne informacje za co niestety kline tmusi placic.
NIe POLECAM
MiejscowośćŁęczyca
~klient / 2017-11-03 22:18
Ocena: 2.00 / 5
Drugiego dnia po zgłoszeniu awarii przez "ebok" zaczynasz dzwonić na infolinię, żeby po 4 godzinach zmarnowanego czasu usłyszeć, że najbliższy możliwy termin wizyty technika jest za tydzień... Kpina jakaś
~klient / 2020-02-11 09:08
Ocena: 2.00 / 5
Witam
Ja mam problem z naliczaniem za połączenia telefoniczne do Norwegii stawka na cenniku 1zl za minutę mi policzyli na billingu 2zl za minutę.Złożona reklamacja zobaCZĘ JAK ROZPATRZĄ.Jak coś to chyba skarga do UKE.
Obsługa klienta w BOK Oświęcim DNO tak samo infolinia.
ZaletyZadnych
WadyObsługa Klienta!!!
MiejscowośćOświęcim
~klient / 2020-05-01 10:48
Ocena: 2.00 / 5
Niestety jest coraz gorzej. Mam Vectrę od kilku lat i nie jestem zadowolony zarówno z usługi jaki i obsługi klienta. Np. pojawiła się oferta internetu 150 mb/s przy zastosowaniu tej samej ceny. Złożyłem zgłoszenie i przyszedł monter wymienić mi dekoder tv ?. Wymiany nie zrobiłem bo poco. Za jakiś czas dzwoniłem i pisałem reklamacje. W efekcie dowiedziałem się się, ze oferta jest już nieaktualna i nie mogą wywiązać się z obietnicy ! a ja odstąpiłem od oferty bo odmówiłem wymiany dekodera !. Zrobili, na złość, wszystko co tylko mogli żeby nic nie uległo zmianie. Teraz proponują mi nowe pakiety oczywiście po wyższej cenie. Modem - internet się wyłącza bardzo często. Na wifi modem potrafi się rozłączać co kilkanaście sekund. W sobotę wieczorem, kiedy mam czas, internetu bardzo często nie ma, bo są konserwacje. Na dodatek dzisiaj dostałem informację, że jednostronnie podwyższają cenę usługi. Jak nie przyjmę warunków to wypie...... Prawo monopolisty. Frontem do klienta dupa wypięta. Zapomnijcie że są telefony, nic nie załatwicie przez telefon. Biuro obsługi to klitka na 3 osoby - na 100 tyś. miasto. Siedzi tam taka, dobrze wymalowana, co nienawidzi ludzi.
MiejscowośćKielce
~Klient co poszedł na promocję / 2022-04-02 12:45
Ocena: 2.00 / 5
Kur...cze jakiś dramat internet to jakiś dramat tak samo jak obsługa klienta.
Zaletycena
WadyObsługa klienta na poziomie mojej babci.
Zawodność
o prędkościach na papierze można pomarzyć.
MiejscowośćWarszawa
~klient m / 2016-01-22 11:07
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta przez telefon tragiczna niemiły przedstawiciel porażka przez takich ludzi tracicie klientów!!!!
~klient nr 52847401 / 2018-12-27 11:23
Ocena: 2.00 / 5
Nie ma tematu o telewizji kablowej, a szkoda Vectra to nie tylko internet.
Zainstalowano u mnie uszkodzony tuner tel. kablowej. Uszkodzenie to brak masy, a objaw to głośne buczenie, które ma różne natężenie, czasami wręcz zagłusza dźwięk. Zgłosiłem problem nazajutrz i tu zaczynają się schody. Minęło już 14 dni i dalej Vectra olewa problem, nie pomagają telefony kolejne do "obsługi klienta". Nie ma kontaktu do zwierzchników olewaczy czyli dostępnego numeru czy maila aby zrobić olewaczom ciepełko pod nogami, sprytnie zasłaniają się aby za wiele nie usłyszeć.
Więc kliencie płacz i płać- odradzam każdemu korzystanie z usług tych naciągaczy
Zaletybrak
Wadyto jedna wielka wada
MiejscowośćKnurów
~Klientka / 2025-04-13 20:56
Ocena: 2.00 / 5
Hit...wybrałam online oferte za 69.99 tj.73 kanały i internet 300MG/s.Po pierwszym mies.opłacając rachunek z wliczonym montazem ,dowiaduje sie że płacę miesiecznie 84.98...Okazuje sie po pierwszym mies.również,ze w ilosc kanałów wchodzą nadprogramowe,po miesiącu sa blokowane i zostaje ich 27.Pozatym nie ma nic bardziej irytującego ,niz anulowanie kazdego niedostępnego kanału przy przełączaniu.Dochodzi też opłata za wypozyczenie sprzetu i kwota końcowa ,oraz pakiet w promocji za 69.99 nie istnieją!Pytanie moje brzmi co to za oszustwo taka promocja,której nie ma!?Mało tego ,rzekomo wliczone są jeszcze rabaty...więc pytam się jakie?
ZaletyDobry internet
WadyOferta za 69.99 zamienia się w oferte za 84.98 i gdzie są rabaty?Za tą kwote mogłam znaleźć lepszą ofertę.
MiejscowośćSzczecin
~Kolega / 2022-06-30 16:50
Ocena: 2.00 / 5
Moglibyście do mnie nie wydzwaniać co minute z tymi waszymi nowymi ofertami ??? Odrzuciłem to odrzuciłem a takie nękanie tylko zniechęca. Zmiany numeru telefonu co minute nowy telefon a wszystkie 691.