Byłem klientem vectry,ostatni miesiąc przed wygaśnięciem umowy rozłączyli mi dostęp do telewizji. Dzwoniłem kilka razy do biura obsługi, obiecywali że sprawdzą i oddzwonią a niestety nikt się nie odezwał więc odesłałem dekoder. Minęło kilka miesięcy i cały czas mnie nękają żeby zapłacić za ten miesiąc a przecież nie korzystałem z ich usług. Teraz straszy firma windykacyjna. Nie polecam tej firmy.
Zaletybrak
Wadylekceważenie klienta
~Grandeur / 2022-10-13 21:00
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam internetu, przyszłym klientom wciskają kit. Ja mam umowę na internet do 300mb/s, a większość dnia nie przekracza 10mb/s. Dzwonię do biura obsługi , okazuje się że kobieta śmieje mi się w twarz twierdząc że wymyślam. Nigdy więcej.
Zaletybrak
Wadyniski transfer
MiejscowośćZabrze
~Grzegorz / 2024-03-18 19:14
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma telekomunikacyjna z jaką można się spotkać !!! Niestety ciągle mam z nią do czynienia przez narzucane warunki rozwiązania umowy…
Niestety musiałem zmienić miejsce zamieszkania. Pod nowym adresem zamieszkania firma vectra rozwiesiła swoje ulotki i plakaty informujące o świadczeniu swoich usług( identycznych na które miałem podpisaną umowę) . Najlepsze że dodatkowo na stronie www można było się dowiedzieć że świadczą te usługi pod tym adresem.
Mając taką wiedzę i przekonanie że będę mógł kontynuować korzystanie z usług poszedłem tydzień przed przeprowadzką do biura w Lublinie aby uzgodnić termin zmiany miejsca świadczenia usług i itd. Na miejscu czekał mnie kubeł zimnej wody w postaci informacji że te informacje to jest błąd i firma nie może przenieść usług pod nowy adres bo nie ma tam swoich kabli.
Ale może mi zaproponować w zamian 1) rozwiązanie umowy z mojej wina za bagatela 1100 zł 2) nową umowę na usługi mobilne które nie pokrywają w żadnym stopniu pierwotnych usług 3) Lub napisanie reklamacji/prośby o polubowne rozwiązanie umowy za porozumieniem stron (na które firma zawsze się zgadza ????) Napisałem do firmy prośbę o polubowne rozwiązanie sprawy . Odpowiedź moja wina bo nie ma usług więc bierz co dajemy albo płać. Odwołanie gdzie grzecznie zwróciłem uwagę na temat nie etycznej i ściganej przez UOKIK nieuczciwej praktyce rynkowej ( za którą Vectra jakiś czas temu dostała karę), to dostałem odpowiedź że zerkniemy i przyjrzymy się temu a Pan płać albo podpisuj nową umowę. Więc ogólnie firma Vectra bardzo fajnie i bardzo pro konsumencko zachowała się wobec klienta. Nie wspomnę że w zasadzie po ponownym podpisaniu umowy wciągu 3 miesięcy Vectra podniosła rachunek o 15%.
Firma troszczy się wyłącznie o swój stan konta nie liczy się z klientem , podpisanie umowy na czym dłuższy czas jest tylko wyłącznie ważne. Jeśli coś się dzieje to potrzebujecie pomocy to oleją ciebie i zarządają kasy. I wyłącznie wszystko załatwiaj przez formularz bo w biurze Panie nic nie mogą .
MiejscowośćLUBLIN
~Halina / 2023-11-10 22:22
Ocena: 2.00 / 5
od 3 dni nie mogę ogladac telewizji obraz trzęsie się i zanika. Już resetowałem, czyli wyłączałam z prądu telewizor i dekoder bez efektu
MiejscowośćWalbrzych
~Heniek / 2022-10-10 10:55
Ocena: 2.00 / 5
Dno. Obsługa zatrudniana chyba z łapanki na ulicy, wszyscy robią łaskę, że pracują, a ci śmieszni technicy to w ogóle jedna wielka parodia. Czeka się na księcia, dłużej niż na audiencję u papieża, a i tak nie ma się pewności czy raczy łaskawie przyjść czy jenak nie.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu i podstawowej wiedzy
MiejscowośćŚwinoujście
~HRtu / 2023-09-26 19:36
Ocena: 2.00 / 5
Mam do czynienia z tymi oszustami dopiero dwa miesiące. W tym czasie mam ciągłe problemy z tv i trochę trochę mniej z internetem. Tv ciągle się wiesza i mam stopklatkę albo co chwilę kręci się niebieskie kóleczko. A dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem. Odradzam wszystkim podpisywanie umowy z tą firmą.
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~HuzianaJózia / 2022-03-03 10:19
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta to żart. Automat nie potrafi udzielić prostych informacji i nie chce połączyć z konsultantem. Co to w ogóle za pomysł. To nie jest wprowadzanie usprawnień tylko brak szacunku dla klienta.
Sama jakość internetu również zostawia sporo do życzenia. Router ciężko się łączy z urządzeniami. Bardzo często problemy z prędkością. A 2 miesiące po założeniu internetu dzwoni pani z Vectry z propozycją usprawnienia działania łącza za dodatkową opłatą. Czyli dobrze wiedzą że wydają wadliwy produkt i próbują dodatkowe opłaty ściągnąć od ludzi?
I jeszcze ciągłe telefony o różnych porach dniach z ofertami.
ZaletyŁadny router, kabel też nienajgorszy
WadyObsługa klienta nie istnieje
Jakość internetu
Bardzo wątpliwa polityka firmy
MiejscowośćLegnica
~Ilona / 2024-08-14 13:00
Ocena: 2.00 / 5
Uważam, że zostałem oszukany. Przy zawieraniu umowy (telefon) konsultant nie powiadomił mnie, że są dwie opcje dekodera: z twardym dyskiem i bez. Z automatu dają więc gorszą opcję, ten drugi. Efekt jest taki, że mogę nagrywac tylko w chmurze i tylko na kilku kanałach. Teraz za wymianę na dekoder z dyskiem chcą 150 zł. Technik instalujący też nic nie pwoiedział. Niestety, przegapiłem termin 30 dni na wypowiedzenie umowy. Konsultant był arogancki. Szczerze odradzam Vectre.
Zaletyżadne
WadyNieuczciwy dostawca
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Jacek / 2021-03-22 07:46
Ocena: 2.00 / 5
w tegorocznej ofercie , naciągają klientów
nikt nie informuje w pakiecie z dekoderem 4K większość kanałów nie da się nagrywać ,cofać , i oglądać 5 dni wstecz
co do internetu , to też wiele brakuje do parametrów opisanych w umowie , nie wspominam już o prędkości reklamowanej , bo to już kosmos , poza zasięgiem
Zaletytylko pan z ekipy instalacyjnej
Wadyobsługa
MiejscowośćBialystok
~Jaceneo / 2017-05-11 08:43
Ocena: 2.00 / 5
Zgadzam się z komentarzami negatywnymi tragedia . Internet 150 mb zakupiony przy czym na Wifi jest max 35 mb pod kablem jest lepiej ale co z tego jak stron wgl nie wczytuje
Zaletycena
WadyAll
~Jacwing / 2023-04-01 21:41
Ocena: 2.00 / 5
Kiepski internet. Ciągle problemy. eBOK ma w d.. klienta. Nie reagują na kolejne reklamacje.
ZaletyPopeawny model biznesowy. Zdzierać z klienta i mieć go w d...
WadyTylko. Plusów nie widzę.
MiejscowośćSuwałki
~jan / 2020-06-09 03:57
Ocena: 2.00 / 5
Kiepskie routery. Wolne łącza sieci. TV nie działa...już po raz.któryś przez.hdmi czy rotuer...Kable słabo przewodzą... No tak sobie. Nie ma zadnej tez.korzystnej oferty dla ludzi nalezacych...dlugo do Vectry...Tak jak dla startujących też.nie ma pozwalajacych ofert. Dlatego wolę internet niż tv. nic specjalnego...jeżeli chodzi o programy. Za udogodnienia trzeba płacić podobnie, jak np. za Netflixa. Bez sensu... co miesiąc płacić 24zł...za.jakiś.kanał to.trochę śmieszne. W sieci znajdziesz 10filmów za darmo lub 1/2stawki. 100zl wydaj w skali roku i masz ile filmów. Minus trzeba sobie samemu szukać...tak sobie. Internet też muli albo się tnie. Na androidzie przesył danych jest jeszcze wolniejszy niż z laptopa...Tak sobie... Czekam na lepsze warunki konkurencji i jak skonczy sie umowa...to bede szukac korzystniejszych warunkow.Tak samo i z.siecią.telefoniczną... z.innego dostawcy...wogole same badziewia są. Lepiej w sieci siedzieć...i ogladac i szukac.Pieniędzy jak nie ma tak nie ma. Same g'* na rynku. A.ceny rosna..Wyplat tez nie ma za bardzo...na rynku jest teraz.drozej niz w sklepie...szkoda gadac.Wszystko drogie..a pieniedzy nie widac...w portfelu...
Miejscowośćokolice Wawy
~Jarek / 2014-07-30 22:24
Ocena: 2.00 / 5
Po ok 8 latach współpracy mam wątpliwą przyjemność kontaktu z obsługa techniczną Vectry. Po zgłoszeniu zacinania się i pikselowania obrazu zawitali do mnie technicy celem naprawy,po ok 20 min uznali że usterka została usunięta.Niestety problem dalej pozostał.Następna wizyta za parę dni i stwierdzenie że jest uszkodzony kabel pomiędzy rozdzielnią i mieszkaniem,panowie stwierdzili że przekażą komu trzeba że należy wymienić przewód.Po tygodniu bezskutecznego czekania następna moja wizyta w salonie z prośbą o zajęcie się naprawą.Po 2 dniach następna wizyta dwóch Panów techników którzy po krótkich oględzinach stwierdzają że kabel na pewno jest gdzieś przecięty w mieszkaniu że na pewno jest gdzieś jakieś lutowanie , może jakaś lewa puszka i jeszcze kilka obrażliwych przypuszczeń.Wyjaśniam że miejsce wprowadzenia kabla do mieszkania jest zabudowane obudową kaloryfera.Dzisiaj rozprułem całą obudowę i jak przypuszczałem nie ma żadnego uszkodzenia ,kabel jest oryginalny w jednym kawałku i w miejscu gdzie monterzy Vektry wprowadzili go 8 lat temu.W chwili obecnej czekam na 4 wizytę Panów z Vektry celem przeprosin,usunięcia wpisu o ingerencji w instalacje i naprawy uszkodzenia.Szanowni Państwo jeśli cenicie sobie spokój, swoje nerwy i zdrowie-nie podpisujcie umowy z Vektrą.Zaznaczam że taką obsługę oferuje oddział w Raciborzu. Pozdrawiam i życzę stalowych nerwów w kontaktach z tą firmą.
ZaletyBrak
Wadybardzo zła obsługa klienta,mało czytelna umowa,umowa skonstruowana tylko pod potrzeby Vektry
8 lat
~Jarek / 2021-04-21 19:49
Ocena: 2.00 / 5
Internet to jakaś kpina. Łacze 150Mb/s w teorii. w praktyce to jakaś połowa z tego. Również stabilność łącza pozostawia wiele do życzenia. Bardzo często zrywa połaczenie. Cena jak za taką jakość? Wysoka
ZaletyNie znalazłem
WadyJest ich zbyt dużo
MiejscowośćMilicz
~jaro / 2017-12-08 16:25
Ocena: 2.00 / 5
nigdy nie miałem takiej prędkości za jaką płacę, płacę za 100 mb/s a nieraz szczególnie wieczorem to nawet 0,90 .Przychodzi gość ściemnia wychodzi i dalej jest tak samo.
ZaletyPrzychodzi gość.
Wadyciągle ta sama śpiewka.
Miejscowośćpolkowice
~Jery / 2020-03-12 16:33
Ocena: 2.00 / 5
Każdy kto ma problem z tą firmą powinien składać skargi do UOKiK oraz UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej). Firma otrzymała już kilka solidnych kopniaków od tych instytucji i kilka solidnych kar, ale dalej pogrywa sobie z klientami. Proszę konsultować swoje sprawy z prawnikami lub miejskimi rzecznikami konsumenta i się nie poddawać, nawet jak straszą pozwami. Jeśli wasze roszczenia są zasadne, a ich praktyki niezgodne z prawem, to nie ma się nawet nad czym zastanawiać. Im więcej konsumentów będzie dokopywać takim podmiotom, tym lepiej dla konsumentów. W Niemczech za swoje praktyki zostaliby już zmasakrowani skargami i pozwami sądowymi, a różne ruchy konsumenckie tylko czekają, aby dobrać się takim podmiotom do tyłka.
Zaletybrak
Wadyzbyt wiele, aby je wymieniać
MiejscowośćWrocław
~Jerzy / 2024-09-16 20:36
Ocena: 2.00 / 5
Cały dzień brak Netu i TV, po pierwszym zgłoszeniu informacja o włączeniu sygnału ok. 20:00. Brak sygnału po 20, więc kolejne zgłoszenie, obecnie przewidywane usunięcie usterki ok. 2:30
MiejscowośćSejny
~Joanna / 2023-08-14 09:49
Ocena: 2.00 / 5
Nie mogłam oglądać kanałów, które miałam w pakiecie. Musiałam skontaktować się z działem technicznym i jak się okazało, te kanały zostały wyłączone bez żadnej przyczyny. Pan poinformował mnie, że może tak się stać jak długo nie oglądam telewizji. Absolutnie nie powinno mieć to miejsca, a jeśli już się wydarzy - powinna być w to miejsce rekompensata, ponieważ JA ZA TO PŁACĘ
MiejscowośćGdańsk
~Joanna / 2023-11-02 21:06
Ocena: 2.00 / 5
Od ponad pół roku w miejscu zainstalowania routera oraz dekodera o słabo zasięg po wymianie routera internet chodzi troszeczkę lepiej jeżeli chodzi o sieć Totalna porażka ludzie do mnie dzwonią mam rzekomo wyłączony telefon potrafi rozłączać w czasie rozmowy Ja się nigdzie nie mogę dodzwonić zasięg anteny ledwo na jedną kreseczkę dyskusje reklamacyjne trwają pół roku ale nikt się nie kwapi do tego by cokolwiek z tym zrobić każdy szuka winy w sprzęcie a nie rozumieją że ten problem jest na wszystkich urządzeniach jakie posiadam Więc to chyba nie wina urządzenia tylko zasięgu oferowanego z Vectry płacę za usługę jaką oferują ale nie są w stanie zapewnić fizycznie
ZaletyNa chwilę obecną takich nie stwierdzam
WadyBrak dbałości o klienta i jakość oferowanych usług ewidentnie po latach stawiają na ilość nie na jakość
MiejscowośćBydgoszcz
~Jobejf / 2023-07-23 15:18
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy internet jaki jest, ciągłe problemy, słaba jakość internetu.