Uważam, że zostałem oszukany. Przy zawieraniu umowy (telefon) konsultant nie powiadomił mnie, że są dwie opcje dekodera: z twardym dyskiem i bez. Z automatu dają więc gorszą opcję, ten drugi. Efekt jest taki, że mogę nagrywac tylko w chmurze i tylko na kilku kanałach. Teraz za wymianę na dekoder z dyskiem chcą 150 zł. Technik instalujący też nic nie pwoiedział. Niestety, przegapiłem termin 30 dni na wypowiedzenie umowy. Konsultant był arogancki. Szczerze odradzam Vectre.
Zaletyżadne
WadyNieuczciwy dostawca
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Jacek / 2021-03-22 07:46
Ocena: 2.00 / 5
w tegorocznej ofercie , naciągają klientów
nikt nie informuje w pakiecie z dekoderem 4K większość kanałów nie da się nagrywać ,cofać , i oglądać 5 dni wstecz
co do internetu , to też wiele brakuje do parametrów opisanych w umowie , nie wspominam już o prędkości reklamowanej , bo to już kosmos , poza zasięgiem
Zaletytylko pan z ekipy instalacyjnej
Wadyobsługa
MiejscowośćBialystok
~Jaceneo / 2017-05-11 08:43
Ocena: 2.00 / 5
Zgadzam się z komentarzami negatywnymi tragedia . Internet 150 mb zakupiony przy czym na Wifi jest max 35 mb pod kablem jest lepiej ale co z tego jak stron wgl nie wczytuje
Zaletycena
WadyAll
~Jacwing / 2023-04-01 21:41
Ocena: 2.00 / 5
Kiepski internet. Ciągle problemy. eBOK ma w d.. klienta. Nie reagują na kolejne reklamacje.
ZaletyPopeawny model biznesowy. Zdzierać z klienta i mieć go w d...
WadyTylko. Plusów nie widzę.
MiejscowośćSuwałki
~jan / 2020-06-09 03:57
Ocena: 2.00 / 5
Kiepskie routery. Wolne łącza sieci. TV nie działa...już po raz.któryś przez.hdmi czy rotuer...Kable słabo przewodzą... No tak sobie. Nie ma zadnej tez.korzystnej oferty dla ludzi nalezacych...dlugo do Vectry...Tak jak dla startujących też.nie ma pozwalajacych ofert. Dlatego wolę internet niż tv. nic specjalnego...jeżeli chodzi o programy. Za udogodnienia trzeba płacić podobnie, jak np. za Netflixa. Bez sensu... co miesiąc płacić 24zł...za.jakiś.kanał to.trochę śmieszne. W sieci znajdziesz 10filmów za darmo lub 1/2stawki. 100zl wydaj w skali roku i masz ile filmów. Minus trzeba sobie samemu szukać...tak sobie. Internet też muli albo się tnie. Na androidzie przesył danych jest jeszcze wolniejszy niż z laptopa...Tak sobie... Czekam na lepsze warunki konkurencji i jak skonczy sie umowa...to bede szukac korzystniejszych warunkow.Tak samo i z.siecią.telefoniczną... z.innego dostawcy...wogole same badziewia są. Lepiej w sieci siedzieć...i ogladac i szukac.Pieniędzy jak nie ma tak nie ma. Same g'* na rynku. A.ceny rosna..Wyplat tez nie ma za bardzo...na rynku jest teraz.drozej niz w sklepie...szkoda gadac.Wszystko drogie..a pieniedzy nie widac...w portfelu...
Miejscowośćokolice Wawy
~Jarek / 2014-07-30 22:24
Ocena: 2.00 / 5
Po ok 8 latach współpracy mam wątpliwą przyjemność kontaktu z obsługa techniczną Vectry. Po zgłoszeniu zacinania się i pikselowania obrazu zawitali do mnie technicy celem naprawy,po ok 20 min uznali że usterka została usunięta.Niestety problem dalej pozostał.Następna wizyta za parę dni i stwierdzenie że jest uszkodzony kabel pomiędzy rozdzielnią i mieszkaniem,panowie stwierdzili że przekażą komu trzeba że należy wymienić przewód.Po tygodniu bezskutecznego czekania następna moja wizyta w salonie z prośbą o zajęcie się naprawą.Po 2 dniach następna wizyta dwóch Panów techników którzy po krótkich oględzinach stwierdzają że kabel na pewno jest gdzieś przecięty w mieszkaniu że na pewno jest gdzieś jakieś lutowanie , może jakaś lewa puszka i jeszcze kilka obrażliwych przypuszczeń.Wyjaśniam że miejsce wprowadzenia kabla do mieszkania jest zabudowane obudową kaloryfera.Dzisiaj rozprułem całą obudowę i jak przypuszczałem nie ma żadnego uszkodzenia ,kabel jest oryginalny w jednym kawałku i w miejscu gdzie monterzy Vektry wprowadzili go 8 lat temu.W chwili obecnej czekam na 4 wizytę Panów z Vektry celem przeprosin,usunięcia wpisu o ingerencji w instalacje i naprawy uszkodzenia.Szanowni Państwo jeśli cenicie sobie spokój, swoje nerwy i zdrowie-nie podpisujcie umowy z Vektrą.Zaznaczam że taką obsługę oferuje oddział w Raciborzu. Pozdrawiam i życzę stalowych nerwów w kontaktach z tą firmą.
ZaletyBrak
Wadybardzo zła obsługa klienta,mało czytelna umowa,umowa skonstruowana tylko pod potrzeby Vektry
8 lat
~Jarek / 2021-04-21 19:49
Ocena: 2.00 / 5
Internet to jakaś kpina. Łacze 150Mb/s w teorii. w praktyce to jakaś połowa z tego. Również stabilność łącza pozostawia wiele do życzenia. Bardzo często zrywa połaczenie. Cena jak za taką jakość? Wysoka
ZaletyNie znalazłem
WadyJest ich zbyt dużo
MiejscowośćMilicz
~jaro / 2017-12-08 16:25
Ocena: 2.00 / 5
nigdy nie miałem takiej prędkości za jaką płacę, płacę za 100 mb/s a nieraz szczególnie wieczorem to nawet 0,90 .Przychodzi gość ściemnia wychodzi i dalej jest tak samo.
ZaletyPrzychodzi gość.
Wadyciągle ta sama śpiewka.
Miejscowośćpolkowice
~Jery / 2020-03-12 16:33
Ocena: 2.00 / 5
Każdy kto ma problem z tą firmą powinien składać skargi do UOKiK oraz UKE (Urząd Komunikacji Elektronicznej). Firma otrzymała już kilka solidnych kopniaków od tych instytucji i kilka solidnych kar, ale dalej pogrywa sobie z klientami. Proszę konsultować swoje sprawy z prawnikami lub miejskimi rzecznikami konsumenta i się nie poddawać, nawet jak straszą pozwami. Jeśli wasze roszczenia są zasadne, a ich praktyki niezgodne z prawem, to nie ma się nawet nad czym zastanawiać. Im więcej konsumentów będzie dokopywać takim podmiotom, tym lepiej dla konsumentów. W Niemczech za swoje praktyki zostaliby już zmasakrowani skargami i pozwami sądowymi, a różne ruchy konsumenckie tylko czekają, aby dobrać się takim podmiotom do tyłka.
Zaletybrak
Wadyzbyt wiele, aby je wymieniać
MiejscowośćWrocław
~Jerzy / 2024-09-16 20:36
Ocena: 2.00 / 5
Cały dzień brak Netu i TV, po pierwszym zgłoszeniu informacja o włączeniu sygnału ok. 20:00. Brak sygnału po 20, więc kolejne zgłoszenie, obecnie przewidywane usunięcie usterki ok. 2:30
MiejscowośćSejny
~Joanna / 2023-08-14 09:49
Ocena: 2.00 / 5
Nie mogłam oglądać kanałów, które miałam w pakiecie. Musiałam skontaktować się z działem technicznym i jak się okazało, te kanały zostały wyłączone bez żadnej przyczyny. Pan poinformował mnie, że może tak się stać jak długo nie oglądam telewizji. Absolutnie nie powinno mieć to miejsca, a jeśli już się wydarzy - powinna być w to miejsce rekompensata, ponieważ JA ZA TO PŁACĘ
MiejscowośćGdańsk
~Joanna / 2023-11-02 21:06
Ocena: 2.00 / 5
Od ponad pół roku w miejscu zainstalowania routera oraz dekodera o słabo zasięg po wymianie routera internet chodzi troszeczkę lepiej jeżeli chodzi o sieć Totalna porażka ludzie do mnie dzwonią mam rzekomo wyłączony telefon potrafi rozłączać w czasie rozmowy Ja się nigdzie nie mogę dodzwonić zasięg anteny ledwo na jedną kreseczkę dyskusje reklamacyjne trwają pół roku ale nikt się nie kwapi do tego by cokolwiek z tym zrobić każdy szuka winy w sprzęcie a nie rozumieją że ten problem jest na wszystkich urządzeniach jakie posiadam Więc to chyba nie wina urządzenia tylko zasięgu oferowanego z Vectry płacę za usługę jaką oferują ale nie są w stanie zapewnić fizycznie
ZaletyNa chwilę obecną takich nie stwierdzam
WadyBrak dbałości o klienta i jakość oferowanych usług ewidentnie po latach stawiają na ilość nie na jakość
MiejscowośćBydgoszcz
~Jobejf / 2023-07-23 15:18
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy internet jaki jest, ciągłe problemy, słaba jakość internetu.
ZaletyMiła obsługa
WadyCiągłe awarie i problemy
MiejscowośćSłupsk
~Julia / 2021-02-18 00:37
Ocena: 2.00 / 5
Ledwo ujdzie. Internet wyłączany w nocy, częsty brak zasięgu, choć Warszawa, jakieś dziwne naliczenia nie wiadomo skąd, i chamstwo na Infolinii a szczególnie pan Wiśniewski do wyrzucenia.
ZaletySłabo
WadyDużo wad
MiejscowośćWarszawa
~Julita / 2022-10-26 18:14
Ocena: 2.00 / 5
Od wczoraj nie można skorzystać z telewizji o nie wiadomo co się dzieje i czy i kiedy naprawia poza tym żadnej informacji, że nie wspomnę o przeprosinach
MiejscowośćŚwiebodzin
~Justyna / 2021-04-21 21:19
Ocena: 2.00 / 5
Jestem "szczęśliwą" posiadaczką internetu z Vectry od 2 miesięcy. Tak beznadziejny internet miałam 20 lat temu! Nie ma tygodnia, żeby nie było braku internetu, a zazwyczaj problemy są parę razy w tygodniu. Serwisant przyszedł, sprawdził i powiedział, że wszystko jest ok. Nie jest. Na infolinii nikt nie odbiera, po ponad 30 minutach oczekiwania - zrezygnowałam. NIE POLECAM!
WadyNotoryczne przerwy w dostawie internetu, słaba obsługa klienta
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Kacper / 2024-01-20 15:13
Ocena: 2.00 / 5
Internet ma regularne przerwy kilka razy na dobę, codziennie, od zawsze. Kontakt z obsługa klienta taki, że jeśli chodzi o sprzedaż 5/5, cokolwiek potem rozmawia się z automatem. Automat dzwoni tez do ciebie jak nie zapłacisz faktury na czas, do późnego wieczora. Dekoder przedpotopowy, wolny i toporny w obsłudze. Usługa telefonu nie została aktywowana a mimo to jest fakturowana. Na złożona w tej kwestii reklamacje pani managerka w dużym skrócie kazała się pocałować w 4 litery i odesłała do UOKiK. Serio. Korpo krzak, odradzam wszystkim.
MiejscowośćGdansk
~Kama / 2019-10-16 22:19
Ocena: 2.00 / 5
Ten internet to prawdziwa tragedia, a obsługa klienta nie istnieje na potwierdzenie obraz z konsoli:
https://zapodaj.net/ef2cff1fdda81.png.html
Wady-zrywanie połączenia
-na dany problem odpowiedzi od Vectry są kopiowane i wklejane ponownie choć problem jest ten sam
-żałowanie pieniędzy by wezwać technika!
MiejscowośćOlsztyn
~Kamil / 2018-08-16 10:35
Ocena: 2.00 / 5
Porażka nie ma z kim się połączyć aby ktoś zareagował na to że od 2 dni nie mam tv bo wszyscy tłumaczą że to zależy od techników ale my żyjemy 21 wieku i takie sytuacje powinny być rozwiązywane szybko
ZaletyPorażka
WadyPorażka
MiejscowośćRadom
~kamil / 2020-04-06 00:12
Ocena: 2.00 / 5
jestem nie zadowolony z internetu niby 60 mb.s a nie czuje tej predkości jaką powinno pasmo internetu dostarczać do tego pingi w grach i słabe sciąganie, zawieszanie się internetu, brak połączenia/utrata. zawiodłem się.