MiejscowośćWrocław
strona 43 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Dora / 2023-05-08 18:40
Zero dbania o klienta.. Pan od internetu nie dojechał,, czekałam dwie godz.. Nie dostałam żadnej informacji. Zadzwoniłam na infolinię,, gdzie musiałam scierpiec gadający ze mną automat. Potem rozmawiając z konsultantem, zrobiłam nowy termin. Znów czekałam i znów pan nie dojechał.. Tym razem powiedziano mi na infolinii, że Pan był, ale mnie nie było... -
-
~Dorota / 2017-12-06 20:34
Mam internet 100 Mb za który płace regularnie , nawet z wyprzedzeniem terminu , w ciagu dnia daje radę parametry utrzymują się miedzy 70 a 80 z groszami , za to wieczorem dramat , korzystac się nie da , parametry pobierania między niecałe 2 a powiedzmy 7 , w porywach szału chyba łapie się na 8. Mam dosyć więc zadzwoniłam do obsługi , raczej nie klienta , bo tego zlewają na maksa , powiedziałabym raczej do zaciekłych obrońców interesów pracodawcy. po 40 minutach oczekiwania udało się , jest zgłoszenie , Pan wysłuchał , pocisnął kilka stereotypowych banialuk i przełączył do techników i tu dopiero jest jazda , oddany sługa swego pana robił wszystko żebym się odwaliła , zresetował mój modem , ale rezultat żaden , na moją sugestię , że to nie modem tylko ich wydolność , oświadczył , że zrobi zgłoszenie do technika , ale muszę podac parametry wizyty , bo technik już nie dzwoni żeby się umówic , ot czasy , ot firma dziadowska , biorą kasę nie czując się chyba zobowiazanymi do zapewnienia jakości , byle od siebie . Zdecydowanie odradzam . Tzw. obsługa klienta robi wszystko , żeby uświadomić klientowi , że jest idiotą i sam nie wie o co się czepia. WadyWada na wadzie i wadą pogania.MiejscowośćPolkowice -
~Dorota / 2018-04-21 13:53
Witam chciałabym nawiązać rozmowę odnośnie pana konserwatora z firmy Vectra. Uważam iż jest osoba nie nadająca się do pracy z ludźmi może z kablami i światłowodami łatwiej mu się porozumieć niż z ludźmi , czemu tak twierdzę oto przedstawię w skrócie jego dzisiejsza wizytę. Przyszedł kulturalnie powiedział dzien dobry i na tym jego kultura się skończyła ponieważ po podłączeniu cudownych kabelków do rutera stwierdził iz nie na żadnej usterki a mąż jest najbardziej problematycznym klijentki ponieważ jest u nas 3 raz ( umowę mamy już 4 rok) więc średnia roczna nie jest zła ;-) wtedy i ja zawarłam głos informując grzecznie że jeżeli moja opinia coś pomoże to mi zrywa połączenie z radiem internetowym a na zewnątrz sytuacja takowa nie ma miejsca. Zostałam totalnie zignorowana jakbym była powietrzem lub moje słowa nie miały znaczenia pan nawet nie raczył się odezwać do mnie lub przynajmniej odwrócić w moja stronę więc opuściłam pomieszczenie ipozostal z mężem którego zaczął nadal upominać że jest problemowy i obciąży go kosztami bezpodstawnego wezwania po czym podniósł się zabrał laptopa i wyszedł mówiąc dowidzenia na plus dla niego ale z nadzieją dla mnie że już nie. Problem z siecią nie został rozwiązany więc czekamy na kolejne wezwanie konserwatora :-P ZaletyCene w porownaniu do innych operatorówWadyUsuwanie usterek.MiejscowośćLębork -
~Dzordzo / 2024-11-23 23:36
Wkoncu ktoś zrobił cos z tymi umowami Vectra i dostali po lapach 68mln kary od UOKiK robiło się hajs na ludziach ZaletyŻadneMiejscowośćWłoszczowa -
~ed / 2018-08-15 21:37
od prawie tygodnia problemy z internetem , brak możliwości połączenia się z bankiem
strony ciagle się zawieszają , szybkość internetu w porywach dochodzi do do 300 kilo bajtów ,a placę kilkadziesiąt Mb. Vectra to totalne dnoMiejscowośćgliwice -
~Edman1 / 2016-07-14 13:04
Oszukali mnie! Miałem płacić za TV i internet 62 zł miesięcznie. Taka cena była ustalona w rozmowie z konsultantem oraz z montażystom. Niestety na fakturze cena była wyższa o wartość usługi której nie zamawiałem i jej nie włączyłem. Dowiedziałem się jednak, że miałem taką możliwość i choć z niej nie korzystałem, muszę za to zapłacić. To coś takiego jak płacić za możliwość przelotu samolotem, nie dokonując rezerwacji i nie będąc nawet na lotnisku. Inaczej, miałeś możliwość, nie chciałeś z niej korzystać to musisz zapłacić za to, że wcześniej nie wyłączyłeś, nie usługi lecz MOŻLIWOŚCI! Czy to nie jest chore? -
~Edyta / 2022-01-29 12:14
Dodzwonić sie na infolinię graniczy z cudem, często brak internetu,zanik kanałów. ZaletyDekoder z nagrywarką.WadyWszystko jest wadą,drogo i byle jaki odbiór. Rezygnuję.MiejscowośćElbląg -
~emeryt / 2018-01-16 19:26
szybkość internetu do kitu a mam 150Mbs.Jestem klientem vectry od 6 lat ,to co dzieje się od paru miesięcy zasłoniło wszystko co było dobrego. Zaletyżadnych zaletWadysame wadyMiejscowośćZabrze -
-
~Emilia / 2022-11-07 16:24
Firma kant i oszust, nie dajcie się nabić w butelkę, w salonie pięknie mówią tylko zapominają dodać że nie mozna odstąpić od umowy jak się podpisze umowę w salonie, nagrywajcie swoje rozmowy bo od nich nie uzyskacie nagrania dobrze że ja mam nagrane. ZaletyBrakWadyDużo słaby internet, brak podlonczenia telewizji chociaż mam ją w umowieMiejscowośćŁomża -
~Endriu / 2021-12-23 23:14
Jestem abonentem vectry w Warszawie od paru lat i do czerwca tego roku do czerwca byłem zadowolony ale w ramach przedłużenia umowy wlepiono mi smartboxa 4k i się zaczęło, zanika na sekundę lub dwie obraz, włącza się sam. Wszelkie próby zdalnego usunięcia usterki z technikiem nic nie dają. Wybieram się do BOK ale to chyba koniec przygody vektrą. ZaletyBrakWadySmart Box to bubelMiejscowośćWarszawa -
~Ewa / 2017-12-05 10:46
Obsługa klienta w firmie Vectra jest poniżej krytyki.Lekceważą klienta-bo jak inaczej nazwać to,że zlecenie przyjęte 2 tygodnie wcześniej jezt dalej niezrealizowane.W kontakcie telefonicznym(jeśli już uda się dodzwonić)konsultant za każdym razem mówi,że przekazuje sprawę dalej(tzn.do dz.technicznego) i mam czekać na telefon od panów techników.I na tym się sprawa kończy.No ile można?????LUdzie zastanówcie się i NIGDY ale to Przenigdy nie wybierajcie tej badziewnej firmy Zaletycałkowity brakWadyVectra to jest jedna wielka wadaMiejscowośćCzeladź -
~Exet / 2018-05-19 14:02
Miałem mieć 150 mb/s a mam 0.50 mb/s . Co do telewizji nie mam zastrzeżeń ale bywają problemy. ZaletyCena
ponad 200 kanałówWadySłaby internet
Nie odpowiadająca na problemy obsługa
FachowcyMiejscowośćBielsko-Biała -
~Fabian / 2023-07-03 16:35
Czesciej nie dziala niz dziala, NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU
BEZNADZIEJNE, NIE POLECAM WCALEMiejscowośćLębork (pomorskie) -
~Franz / 2019-11-18 15:20
Skończyła mi się umowa na internet nie oddałem modemu po upływie 180 dni. I regulamin nie zezwala na zwrot tylko rzadaja 200 zł za sprzęt który jest sprawny. Sprzęty nie chcą tylko kasę rozbój w biały dzień. NIE POLECAM VECTRY. ZaletyBrakWadyNaciagacze -
~fred / 2014-11-06 21:18
od przeszlo 3 tygodni zglaszam usterke i otrzymuje zawsze te sama odpowiedz :"zgloszenie przyjeto i skierowano do dzialu technicznego i jest w trakcie realizacji...",a ja nadal mam predkosc pobierania rzedu 12-25 Mb/s,gdy w umowie mam predkosc ok.60 Mb/s Zaletystosunkowo nieduza cena (Tel+Int+Tv ) ok.155zl/m-cWadyniestabilne parametry jw,obsluga techniczna dziala b.wolnook.10 lat -
~Gal / 2023-01-06 13:09
Opinia słabo strasznie nie zasiegbznika nawet na kablu a jak zniknie tak nie ma neta i nie ma i tak często. Masakra jednym słowem ZaletyDobra prędkośćWadyZrywanie łącza brak internetuMiejscowośćWrocław -
-
~gerandia / 2014-06-22 19:58
Jestem klientem od bardzo długiego czasu. Mialam nieprzyjemność załatwiać sprawę w biurze obsługi Vectra w Siaradzu. Byłam obslugiwana przez Panią Zofię (nazwiska niestety nie pamietam). Pani byla bardzo opryskliwa, nie mila a co najgorsze żuła gumę. Uwazam ze na stanowisku gdzie ma sie staly kontakt z klientem takie praktyki sa niedopuszczalne. Wciaz patrzyła w monitor, lekcewazac to co ja mialam do powiedzenia. W dzisiejszych czasach to klient jest dla takich firm jak Vectra. Pracownicy sa wizytowka firmy na przykladzie tej Pani wizytowka ta nie wyglada dobrze. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu -
~Globus / 2019-06-05 12:22
Ci ludzie biorą pieniądze za usługi Ale w wakacje rano częściej nie ma Internetu niż jest żałosne prawie codziennie awarie WadyAwarieMiejscowośćBielsko-Biała -
~glogow / 2017-06-19 22:41
godziny wieczorne do kitu wszytsko sie tnie filmy itp jesli chodzi o glogow -
~Gosc / 2014-08-13 13:54
08.08.2014 podpisalam umowe na internet. 11.08.2014 mial przyjsc monter i podlaczyc internet. Po 40 min stwierdzil, ze zabral ze soba zly modem (bez WiFi) i niestety nie moze podlaczyc internetu. Na pytanie kiedy przyjdzie nastepnym razem - odpowiedzial, ze trzeba umowic wizyte. Od 3 dni nie jestem wstanie dodzownic sie do dzialu technicznego aby umowic wizyte montera. To jest jakas kpina. Dzwoniac na nr telefonu 801 080 180 po 10 -ciu przekierowaniach, ktos przyjal zgloszenie i nic dalej w temacie sie nie dzieje. Osobiscie uwazam, ze swiadczone przez nich uslugi sa na bardzo mizernym poziomie. Jesli to do srody nie bede miec internetu - wypowiem im umowe w trybie natychmiastowym. ZaletyKolorowa strona internetowaWadychaos w systemie zgloszen, niska jakosc obslugi, monterzy od polaczen internetowych z wiedza po kursie gotowania "Gotuj Z Pascalem"od piatku za 99zl
strona 43 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »