Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dora / 2023-05-08 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero dbania o klienta.. Pan od internetu nie dojechał,, czekałam dwie godz.. Nie dostałam żadnej informacji. Zadzwoniłam na infolinię,, gdzie musiałam scierpiec gadający ze mną automat. Potem rozmawiając z konsultantem, zrobiłam nowy termin. Znów czekałam i znów pan nie dojechał.. Tym razem powiedziano mi na infolinii, że Pan był, ale mnie nie było...
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dorota / 2017-12-06 20:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam internet 100 Mb za który płace regularnie , nawet z wyprzedzeniem terminu , w ciagu dnia daje radę parametry utrzymują się miedzy 70 a 80 z groszami , za to wieczorem dramat , korzystac się nie da , parametry pobierania między niecałe 2 a powiedzmy 7 , w porywach szału chyba łapie się na 8. Mam dosyć więc zadzwoniłam do obsługi , raczej nie klienta , bo tego zlewają na maksa , powiedziałabym raczej do zaciekłych obrońców interesów pracodawcy. po 40 minutach oczekiwania udało się , jest zgłoszenie , Pan wysłuchał , pocisnął kilka stereotypowych banialuk i przełączył do techników i tu dopiero jest jazda , oddany sługa swego pana robił wszystko żebym się odwaliła , zresetował mój modem , ale rezultat żaden , na moją sugestię , że to nie modem tylko ich wydolność , oświadczył , że zrobi zgłoszenie do technika , ale muszę podac parametry wizyty , bo technik już nie dzwoni żeby się umówic , ot czasy , ot firma dziadowska , biorą kasę nie czując się chyba zobowiazanymi do zapewnienia jakości , byle od siebie . Zdecydowanie odradzam . Tzw. obsługa klienta robi wszystko , żeby uświadomić klientowi , że jest idiotą i sam nie wie o co się czepia.
    WadyWada na wadzie i wadą pogania.
    MiejscowośćPolkowice
  • ~Dorota / 2018-04-21 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam chciałabym nawiązać rozmowę odnośnie pana konserwatora z firmy Vectra. Uważam iż jest osoba nie nadająca się do pracy z ludźmi może z kablami i światłowodami łatwiej mu się porozumieć niż z ludźmi , czemu tak twierdzę oto przedstawię w skrócie jego dzisiejsza wizytę. Przyszedł kulturalnie powiedział dzien dobry i na tym jego kultura się skończyła ponieważ po podłączeniu cudownych kabelków do rutera stwierdził iz nie na żadnej usterki a mąż jest najbardziej problematycznym klijentki ponieważ jest u nas 3 raz ( umowę mamy już 4 rok) więc średnia roczna nie jest zła ;-) wtedy i ja zawarłam głos informując grzecznie że jeżeli moja opinia coś pomoże to mi zrywa połączenie z radiem internetowym a na zewnątrz sytuacja takowa nie ma miejsca. Zostałam totalnie zignorowana jakbym była powietrzem lub moje słowa nie miały znaczenia pan nawet nie raczył się odezwać do mnie lub przynajmniej odwrócić w moja stronę więc opuściłam pomieszczenie ipozostal z mężem którego zaczął nadal upominać że jest problemowy i obciąży go kosztami bezpodstawnego wezwania po czym podniósł się zabrał laptopa i wyszedł mówiąc dowidzenia na plus dla niego ale z nadzieją dla mnie że już nie. Problem z siecią nie został rozwiązany więc czekamy na kolejne wezwanie konserwatora :-P
    ZaletyCene w porownaniu do innych operatorów
    WadyUsuwanie usterek.
    MiejscowośćLębork
  • ~Dzordzo / 2024-11-23 23:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Wkoncu ktoś zrobił cos z tymi umowami Vectra i dostali po lapach 68mln kary od UOKiK robiło się hajs na ludziach
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćWłoszczowa
  • ~ed / 2018-08-15 21:37
    Ocena: 2.00 / 5
    od prawie tygodnia problemy z internetem , brak możliwości połączenia się z bankiem
    strony ciagle się zawieszają , szybkość internetu w porywach dochodzi do do 300 kilo bajtów ,a placę kilkadziesiąt Mb. Vectra to totalne dno
    Miejscowośćgliwice
  • ~Edman1 / 2016-07-14 13:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszukali mnie! Miałem płacić za TV i internet 62 zł miesięcznie. Taka cena była ustalona w rozmowie z konsultantem oraz z montażystom. Niestety na fakturze cena była wyższa o wartość usługi której nie zamawiałem i jej nie włączyłem. Dowiedziałem się jednak, że miałem taką możliwość i choć z niej nie korzystałem, muszę za to zapłacić. To coś takiego jak płacić za możliwość przelotu samolotem, nie dokonując rezerwacji i nie będąc nawet na lotnisku. Inaczej, miałeś możliwość, nie chciałeś z niej korzystać to musisz zapłacić za to, że wcześniej nie wyłączyłeś, nie usługi lecz MOŻLIWOŚCI! Czy to nie jest chore?
  • ~Edyta / 2022-01-29 12:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Dodzwonić sie na infolinię graniczy z cudem, często brak internetu,zanik kanałów.
    ZaletyDekoder z nagrywarką.
    WadyWszystko jest wadą,drogo i byle jaki odbiór. Rezygnuję.
    MiejscowośćElbląg
  • ~emeryt / 2018-01-16 19:26
    Ocena: 2.00 / 5
    szybkość internetu do kitu a mam 150Mbs.Jestem klientem vectry od 6 lat ,to co dzieje się od paru miesięcy zasłoniło wszystko co było dobrego.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćZabrze
  • ~Emilia / 2022-11-07 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma kant i oszust, nie dajcie się nabić w butelkę, w salonie pięknie mówią tylko zapominają dodać że nie mozna odstąpić od umowy jak się podpisze umowę w salonie, nagrywajcie swoje rozmowy bo od nich nie uzyskacie nagrania dobrze że ja mam nagrane.
    ZaletyBrak
    WadyDużo słaby internet, brak podlonczenia telewizji chociaż mam ją w umowie
    MiejscowośćŁomża
  • ~Endriu / 2021-12-23 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonentem vectry w Warszawie od paru lat i do czerwca tego roku do czerwca byłem zadowolony ale w ramach przedłużenia umowy wlepiono mi smartboxa 4k i się zaczęło, zanika na sekundę lub dwie obraz, włącza się sam. Wszelkie próby zdalnego usunięcia usterki z technikiem nic nie dają. Wybieram się do BOK ale to chyba koniec przygody vektrą.
    ZaletyBrak
    WadySmart Box to bubel
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2017-12-05 10:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta w firmie Vectra jest poniżej krytyki.Lekceważą klienta-bo jak inaczej nazwać to,że zlecenie przyjęte 2 tygodnie wcześniej jezt dalej niezrealizowane.W kontakcie telefonicznym(jeśli już uda się dodzwonić)konsultant za każdym razem mówi,że przekazuje sprawę dalej(tzn.do dz.technicznego) i mam czekać na telefon od panów techników.I na tym się sprawa kończy.No ile można?????LUdzie zastanówcie się i NIGDY ale to Przenigdy nie wybierajcie tej badziewnej firmy
    Zaletycałkowity brak
    WadyVectra to jest jedna wielka wada
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Exet / 2018-05-19 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem mieć 150 mb/s a mam 0.50 mb/s . Co do telewizji nie mam zastrzeżeń ale bywają problemy.
    ZaletyCena
    ponad 200 kanałów
    WadySłaby internet
    Nie odpowiadająca na problemy obsługa
    Fachowcy
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Fabian / 2023-07-03 16:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Czesciej nie dziala niz dziala, NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU

    BEZNADZIEJNE, NIE POLECAM WCALE
    MiejscowośćLębork (pomorskie)
  • ~Franz / 2019-11-18 15:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Skończyła mi się umowa na internet nie oddałem modemu po upływie 180 dni. I regulamin nie zezwala na zwrot tylko rzadaja 200 zł za sprzęt który jest sprawny. Sprzęty nie chcą tylko kasę rozbój w biały dzień. NIE POLECAM VECTRY.
    ZaletyBrak
    WadyNaciagacze
  • ~fred / 2014-11-06 21:18
    Ocena: 2.00 / 5
    od przeszlo 3 tygodni zglaszam usterke i otrzymuje zawsze te sama odpowiedz :"zgloszenie przyjeto i skierowano do dzialu technicznego i jest w trakcie realizacji...",a ja nadal mam predkosc pobierania rzedu 12-25 Mb/s,gdy w umowie mam predkosc ok.60 Mb/s
    Zaletystosunkowo nieduza cena (Tel+Int+Tv ) ok.155zl/m-c
    Wadyniestabilne parametry jw,obsluga techniczna dziala b.wolno
    ok.10 lat
  • ~Gal / 2023-01-06 13:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Opinia słabo strasznie nie zasiegbznika nawet na kablu a jak zniknie tak nie ma neta i nie ma i tak często. Masakra jednym słowem
    ZaletyDobra prędkość
    WadyZrywanie łącza brak internetu
    MiejscowośćWrocław
  • ~gerandia / 2014-06-22 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem od bardzo długiego czasu. Mialam nieprzyjemność załatwiać sprawę w biurze obsługi Vectra w Siaradzu. Byłam obslugiwana przez Panią Zofię (nazwiska niestety nie pamietam). Pani byla bardzo opryskliwa, nie mila a co najgorsze żuła gumę. Uwazam ze na stanowisku gdzie ma sie staly kontakt z klientem takie praktyki sa niedopuszczalne. Wciaz patrzyła w monitor, lekcewazac to co ja mialam do powiedzenia. W dzisiejszych czasach to klient jest dla takich firm jak Vectra. Pracownicy sa wizytowka firmy na przykladzie tej Pani wizytowka ta nie wyglada dobrze.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Globus / 2019-06-05 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Ci ludzie biorą pieniądze za usługi Ale w wakacje rano częściej nie ma Internetu niż jest żałosne prawie codziennie awarie
    WadyAwarie
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~glogow / 2017-06-19 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    godziny wieczorne do kitu wszytsko sie tnie filmy itp jesli chodzi o glogow
  • ~Gosc / 2014-08-13 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    08.08.2014 podpisalam umowe na internet. 11.08.2014 mial przyjsc monter i podlaczyc internet. Po 40 min stwierdzil, ze zabral ze soba zly modem (bez WiFi) i niestety nie moze podlaczyc internetu. Na pytanie kiedy przyjdzie nastepnym razem - odpowiedzial, ze trzeba umowic wizyte. Od 3 dni nie jestem wstanie dodzownic sie do dzialu technicznego aby umowic wizyte montera. To jest jakas kpina. Dzwoniac na nr telefonu 801 080 180 po 10 -ciu przekierowaniach, ktos przyjal zgloszenie i nic dalej w temacie sie nie dzieje. Osobiscie uwazam, ze swiadczone przez nich uslugi sa na bardzo mizernym poziomie. Jesli to do srody nie bede miec internetu - wypowiem im umowe w trybie natychmiastowym.
    ZaletyKolorowa strona internetowa
    Wadychaos w systemie zgloszen, niska jakosc obslugi, monterzy od polaczen internetowych z wiedza po kursie gotowania "Gotuj Z Pascalem"
    od piatku za 99zl
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4699
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2619
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296