Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~emeryt / 2018-01-16 19:26
    Ocena: 2.00 / 5
    szybkość internetu do kitu a mam 150Mbs.Jestem klientem vectry od 6 lat ,to co dzieje się od paru miesięcy zasłoniło wszystko co było dobrego.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćZabrze
  • ~Emilia / 2022-11-07 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma kant i oszust, nie dajcie się nabić w butelkę, w salonie pięknie mówią tylko zapominają dodać że nie mozna odstąpić od umowy jak się podpisze umowę w salonie, nagrywajcie swoje rozmowy bo od nich nie uzyskacie nagrania dobrze że ja mam nagrane.
    ZaletyBrak
    WadyDużo słaby internet, brak podlonczenia telewizji chociaż mam ją w umowie
    MiejscowośćŁomża
  • ~Endriu / 2021-12-23 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonentem vectry w Warszawie od paru lat i do czerwca tego roku do czerwca byłem zadowolony ale w ramach przedłużenia umowy wlepiono mi smartboxa 4k i się zaczęło, zanika na sekundę lub dwie obraz, włącza się sam. Wszelkie próby zdalnego usunięcia usterki z technikiem nic nie dają. Wybieram się do BOK ale to chyba koniec przygody vektrą.
    ZaletyBrak
    WadySmart Box to bubel
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2017-12-05 10:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta w firmie Vectra jest poniżej krytyki.Lekceważą klienta-bo jak inaczej nazwać to,że zlecenie przyjęte 2 tygodnie wcześniej jezt dalej niezrealizowane.W kontakcie telefonicznym(jeśli już uda się dodzwonić)konsultant za każdym razem mówi,że przekazuje sprawę dalej(tzn.do dz.technicznego) i mam czekać na telefon od panów techników.I na tym się sprawa kończy.No ile można?????LUdzie zastanówcie się i NIGDY ale to Przenigdy nie wybierajcie tej badziewnej firmy
    Zaletycałkowity brak
    WadyVectra to jest jedna wielka wada
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Exet / 2018-05-19 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem mieć 150 mb/s a mam 0.50 mb/s . Co do telewizji nie mam zastrzeżeń ale bywają problemy.
    ZaletyCena
    ponad 200 kanałów
    WadySłaby internet
    Nie odpowiadająca na problemy obsługa
    Fachowcy
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Fabian / 2023-07-03 16:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Czesciej nie dziala niz dziala, NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU

    BEZNADZIEJNE, NIE POLECAM WCALE
    MiejscowośćLębork (pomorskie)
  • ~Franz / 2019-11-18 15:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Skończyła mi się umowa na internet nie oddałem modemu po upływie 180 dni. I regulamin nie zezwala na zwrot tylko rzadaja 200 zł za sprzęt który jest sprawny. Sprzęty nie chcą tylko kasę rozbój w biały dzień. NIE POLECAM VECTRY.
    ZaletyBrak
    WadyNaciagacze
  • ~fred / 2014-11-06 21:18
    Ocena: 2.00 / 5
    od przeszlo 3 tygodni zglaszam usterke i otrzymuje zawsze te sama odpowiedz :"zgloszenie przyjeto i skierowano do dzialu technicznego i jest w trakcie realizacji...",a ja nadal mam predkosc pobierania rzedu 12-25 Mb/s,gdy w umowie mam predkosc ok.60 Mb/s
    Zaletystosunkowo nieduza cena (Tel+Int+Tv ) ok.155zl/m-c
    Wadyniestabilne parametry jw,obsluga techniczna dziala b.wolno
    ok.10 lat
  • ~Gal / 2023-01-06 13:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Opinia słabo strasznie nie zasiegbznika nawet na kablu a jak zniknie tak nie ma neta i nie ma i tak często. Masakra jednym słowem
    ZaletyDobra prędkość
    WadyZrywanie łącza brak internetu
    MiejscowośćWrocław
  • ~gerandia / 2014-06-22 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem od bardzo długiego czasu. Mialam nieprzyjemność załatwiać sprawę w biurze obsługi Vectra w Siaradzu. Byłam obslugiwana przez Panią Zofię (nazwiska niestety nie pamietam). Pani byla bardzo opryskliwa, nie mila a co najgorsze żuła gumę. Uwazam ze na stanowisku gdzie ma sie staly kontakt z klientem takie praktyki sa niedopuszczalne. Wciaz patrzyła w monitor, lekcewazac to co ja mialam do powiedzenia. W dzisiejszych czasach to klient jest dla takich firm jak Vectra. Pracownicy sa wizytowka firmy na przykladzie tej Pani wizytowka ta nie wyglada dobrze.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Globus / 2019-06-05 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Ci ludzie biorą pieniądze za usługi Ale w wakacje rano częściej nie ma Internetu niż jest żałosne prawie codziennie awarie
    WadyAwarie
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~glogow / 2017-06-19 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    godziny wieczorne do kitu wszytsko sie tnie filmy itp jesli chodzi o glogow
  • ~Gosc / 2014-08-13 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    08.08.2014 podpisalam umowe na internet. 11.08.2014 mial przyjsc monter i podlaczyc internet. Po 40 min stwierdzil, ze zabral ze soba zly modem (bez WiFi) i niestety nie moze podlaczyc internetu. Na pytanie kiedy przyjdzie nastepnym razem - odpowiedzial, ze trzeba umowic wizyte. Od 3 dni nie jestem wstanie dodzownic sie do dzialu technicznego aby umowic wizyte montera. To jest jakas kpina. Dzwoniac na nr telefonu 801 080 180 po 10 -ciu przekierowaniach, ktos przyjal zgloszenie i nic dalej w temacie sie nie dzieje. Osobiscie uwazam, ze swiadczone przez nich uslugi sa na bardzo mizernym poziomie. Jesli to do srody nie bede miec internetu - wypowiem im umowe w trybie natychmiastowym.
    ZaletyKolorowa strona internetowa
    Wadychaos w systemie zgloszen, niska jakosc obslugi, monterzy od polaczen internetowych z wiedza po kursie gotowania "Gotuj Z Pascalem"
    od piatku za 99zl
  • ~Gośc / 2014-07-01 13:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem klientem vectry,ostatni miesiąc przed wygaśnięciem umowy rozłączyli mi dostęp do telewizji. Dzwoniłem kilka razy do biura obsługi, obiecywali że sprawdzą i oddzwonią a niestety nikt się nie odezwał więc odesłałem dekoder. Minęło kilka miesięcy i cały czas mnie nękają żeby zapłacić za ten miesiąc a przecież nie korzystałem z ich usług. Teraz straszy firma windykacyjna. Nie polecam tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta
  • ~Grandeur / 2022-10-13 21:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam internetu, przyszłym klientom wciskają kit. Ja mam umowę na internet do 300mb/s, a większość dnia nie przekracza 10mb/s. Dzwonię do biura obsługi , okazuje się że kobieta śmieje mi się w twarz twierdząc że wymyślam. Nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wadyniski transfer
    MiejscowośćZabrze
  • ~Grzegorz / 2024-03-18 19:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma telekomunikacyjna z jaką można się spotkać !!! Niestety ciągle mam z nią do czynienia przez narzucane warunki rozwiązania umowy…
    Niestety musiałem zmienić miejsce zamieszkania. Pod nowym adresem zamieszkania firma vectra rozwiesiła swoje ulotki i plakaty informujące o świadczeniu swoich usług( identycznych na które miałem podpisaną umowę) . Najlepsze że dodatkowo na stronie www można było się dowiedzieć że świadczą te usługi pod tym adresem.
    Mając taką wiedzę i przekonanie że będę mógł kontynuować korzystanie z usług poszedłem tydzień przed przeprowadzką do biura w Lublinie aby uzgodnić termin zmiany miejsca świadczenia usług i itd. Na miejscu czekał mnie kubeł zimnej wody w postaci informacji że te informacje to jest błąd i firma nie może przenieść usług pod nowy adres bo nie ma tam swoich kabli.
    Ale może mi zaproponować w zamian 1) rozwiązanie umowy z mojej wina za bagatela 1100 zł 2) nową umowę na usługi mobilne które nie pokrywają w żadnym stopniu pierwotnych usług 3) Lub napisanie reklamacji/prośby o polubowne rozwiązanie umowy za porozumieniem stron (na które firma zawsze się zgadza ????) Napisałem do firmy prośbę o polubowne rozwiązanie sprawy . Odpowiedź moja wina bo nie ma usług więc bierz co dajemy albo płać. Odwołanie gdzie grzecznie zwróciłem uwagę na temat nie etycznej i ściganej przez UOKIK nieuczciwej praktyce rynkowej ( za którą Vectra jakiś czas temu dostała karę), to dostałem odpowiedź że zerkniemy i przyjrzymy się temu a Pan płać albo podpisuj nową umowę. Więc ogólnie firma Vectra bardzo fajnie i bardzo pro konsumencko zachowała się wobec klienta. Nie wspomnę że w zasadzie po ponownym podpisaniu umowy wciągu 3 miesięcy Vectra podniosła rachunek o 15%.
    Firma troszczy się wyłącznie o swój stan konta nie liczy się z klientem , podpisanie umowy na czym dłuższy czas jest tylko wyłącznie ważne. Jeśli coś się dzieje to potrzebujecie pomocy to oleją ciebie i zarządają kasy. I wyłącznie wszystko załatwiaj przez formularz bo w biurze Panie nic nie mogą .
    MiejscowośćLUBLIN
  • ~Halina / 2023-11-10 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    od 3 dni nie mogę ogladac telewizji obraz trzęsie się i zanika. Już resetowałem, czyli wyłączałam z prądu telewizor i dekoder bez efektu
    MiejscowośćWalbrzych
  • ~Heniek / 2022-10-10 10:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno. Obsługa zatrudniana chyba z łapanki na ulicy, wszyscy robią łaskę, że pracują, a ci śmieszni technicy to w ogóle jedna wielka parodia. Czeka się na księcia, dłużej niż na audiencję u papieża, a i tak nie ma się pewności czy raczy łaskawie przyjść czy jenak nie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i podstawowej wiedzy
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~HRtu / 2023-09-26 19:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam do czynienia z tymi oszustami dopiero dwa miesiące. W tym czasie mam ciągłe problemy z tv i trochę trochę mniej z internetem. Tv ciągle się wiesza i mam stopklatkę albo co chwilę kręci się niebieskie kóleczko. A dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem. Odradzam wszystkim podpisywanie umowy z tą firmą.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~HuzianaJózia / 2022-03-03 10:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to żart. Automat nie potrafi udzielić prostych informacji i nie chce połączyć z konsultantem. Co to w ogóle za pomysł. To nie jest wprowadzanie usprawnień tylko brak szacunku dla klienta.
    Sama jakość internetu również zostawia sporo do życzenia. Router ciężko się łączy z urządzeniami. Bardzo często problemy z prędkością. A 2 miesiące po założeniu internetu dzwoni pani z Vectry z propozycją usprawnienia działania łącza za dodatkową opłatą. Czyli dobrze wiedzą że wydają wadliwy produkt i próbują dodatkowe opłaty ściągnąć od ludzi?
    I jeszcze ciągłe telefony o różnych porach dniach z ofertami.
    ZaletyŁadny router, kabel też nienajgorszy
    WadyObsługa klienta nie istnieje
    Jakość internetu
    Bardzo wątpliwa polityka firmy
    MiejscowośćLegnica
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266