MiejscowośćPiła
strona 43 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~BRZOZA / 2023-07-20 13:38Ocena: 2.50 / 5
Miałam nieprzyjemność być obsługiwana przez Pania o blond wlosach w wyciagnietym tshircie. Pani była obrażona,że musi mnie obslugiwac, robila opryskliwe miny, odpowiadała mi na pytania jak za kare od momentu gdy odmowilam jej podwyzszenia pakietu. Gdy zapytalam o promocje powiedziala ze mam dobra oferte, a pani obok obslugujaca proponowala komus pakiet na rok za darmo. Gdy zwrocilam jej uwage zaczela przewracac oczami, dając mi do zrozumienia,ze dalsza obsluga mojej osoby będzie- ale z łaską. Straszyła mnie jakąś klauzulą , i powiedziała ze robienie aneksu mi sie nie opłaca bo bede miala co chwile podwyzki .Nie jestem pierwszą osobą ktora skarży sie na te Panią. Niedawno był tu mój starszy sąsiad który również był niemile obsłużony przez tą Panią. Gdy wychodzilam bylam zdenerwowana i nie ukrywam,ze pod nosem mowilan o swoim niezadowoleniu z obslugi, ta pani to slyszala i probowala mnie przekrzykiwac krzyczac po kilka razy DO WIDZENIA. Czulam sie jak na targowisku- myslalam ze w takich miejscach obsluguja osoby doswiadczone i profesjonalne. Pani jest bardzo młoda i widać ze nie ma doświadczenia w obsłudze. Mam nadzieje ze opinie te przeczyta jej przłożony i wyciagnie konsekwencje. Dziwie się,ze ta pani nadal tam pracuje. Następnym razem bede zawierać umowe telefonicznie, aby unikać nieprzyjemności ze strony tej pani ktora tam obsluguje. -
-
~Bazyl / 2023-07-20 07:47Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta. Trzeba wykonać 10 telefonów żeby załatwić sprawę. Zostałem oszukany i wprowadzony w błąd. Dwa razy składałem reklamacje. Nie uwzględnili. Poza tym drogo. Były problemy żeby zrezygnować. MiejscowośćWarszawa -
~ROBERT / 2023-07-19 03:18Ocena: 3.00 / 5
Jest kiepsko, szukajcie swiatlowodu. Telewizja do bani, upc -niedościgniony ideał. Żałuję że w to wszedłem. ZaletyBrakWadyNijak się ma do deklarowane lj prędkości. Telewizja się tnie. Za wszystko dopłaty.ODRADZAM!MiejscowośćWARSZAWA -
~Klaudia / 2023-07-18 15:44Ocena: 1.00 / 5
Lamia kodeks pracy bardziej niz kaczynski konstytucje WadyNie mozna skorzystac z kibla jak sie chceMiejscowośćGdańsk -
~JanJan / 2023-07-18 14:47Ocena: 1.00 / 5
Vectra zastrzega sobie, że pieniądze mogą się księgować 3 dni! Pomimo tego, że zapłaci się na ich stronie BLIKIEM (co kosztuje dodatkowo 1,5zł) w terminie za fakturę, to można dostać karę za nieterminową płatność, bo ich system zaksięguje to w kolejnym miesiącu. :)
Pani Gabriela na czacie odpisze wam, że mieliście cały miesiąc na płatność, a według niej BLIK może tak jak przelew tradycyjny iść 3 dni xDMiejscowośćKatowice -
~Luiza / 2023-07-18 14:43Ocena: 2.00 / 5
Błędy w naliczeniach miesięcznych są drogą przez mękę. Wyjaśnienie kwestii finansowych prawie niemożliwe. Biuro Obsługi Klienta nie może/nie chce udzielić konkretnej pomocy ani udzielić informacji, gdzie danej pomocy szukać. Brak komunikacji między działami reklamacji/księgowości/obsługi klienta. Konsultanci niewyszkoleni w obsłudze ludzi starszych. Szczególnie Ci, którzy pojawiają się u klientów w domu (bez jakiegokolwiek uprzedzenia). Brak przedstawiania zmian w ofercie przy przedłużaniu umowy, natychmiastowe podsuwanie aneksu przedłużającego umowę do podpisania (na aneksie podpis konsultanta zrobiony na kserokopiarce). Zaletynie maWadyObsługa klienta - pośrednia i bezpośrednia
Metody weryfikacji klienta (pozornie logiczne)
Oferta - 0 poszanowana dla wieloletnich klientów
Kompletny brak przejrzystości w ofercie
Brak przejrzystości w naliczaniu należnościMiejscowośćWarszawa -
~xyk / 2023-07-18 11:00Ocena: 2.25 / 5
widać że zamiast poprawy usług nie ma nic .oferta programowa 2023 lipiec kiepska nowych kanałów brak .obsługa biura abonenta to brak kompetencji od kierownika po obsadę biura . Zaletystabilna cenaWadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2023Miejscowośćkalisz -
~Ben / 2023-07-17 12:57Ocena: 3.00 / 5
Serdecznie dziękuję Pani Oliwii za profesjonalne i wyjątkowo uprzejme zajęcie się moją sprawą. Sprawa dotyczy rozwiązania umowy z Vectrą . W salonie na Ursynowie wyjątkowo niemiła Pani (nie znam imienia) potraktowała mnie jak natręta , wyszedłem z salonu wyjątkowo zbulwersowany. Zdecydowałem się pojechać do drugiego salonu Vectry na odległym Bródnie i (jak wcześniej wspomniałem ) przemiła Pani Oliwia odpowiedziała na wszystkie pytania.
Z poważaniem,
BenMiejscowośćWarszawa -
-
~Maria / 2023-07-15 17:23Ocena: 1.00 / 5
Witam. Odkąd zdecydowałam się na telewizję i internet z Vektry, przezywam codziennie ten sam scenariusz. Obraz się zawiesza, zanika a internet zanika po kilka razy w ciagu dnia. Nie można spokojnie obejrzeć zadnego programu. Od marca co kilka dni zgłaszam tę sytuację i nic się nie zmienia. Kiedy postanowiłam zerwac z nimi umowę, odpisali mi, że pokryją mnie kosztami zerwania umowy w kwocie ponad 1500zł. Przecież nie z mojej winy a z ich jest taka sytuacja. Zaletyzero zaletWadyzaniki internetu, znieksztalcenia obrazu, zaniki obrazu, straszne zakłoceniaMiejscowośćStarogard Gdański -
~Maria / 2023-07-15 17:22Ocena: 1.00 / 5
Witam. Odkąd zdecydowałam się na telewizję i internet z Vektry, przezywam codziennie ten sam scenariusz. Obraz się zawiesza, zanika a internet zanika po kilka razy w ciagu dnia. Nie można spokojnie obejrzeć zadnego programu. Od marca co kilka dni zgłaszam tę sytuację i nic się nie zmienia. Kiedy postanowiłam zerwac z nimi umowę, odpisali mi, że pokryją mnie kosztami zerwania umowy w kwocie ponad 1500zł. Przecież nie z mojej winy a z ich jest taka sytuacja. Zaletyzero zaletWadyzaniki internetu, znieksztalcenia obrazu, zaniki obrazu, straszne zakłoceniaMiejscowośćStarogard Gdański -
~Beata / 2023-07-15 09:04Ocena: 1.00 / 5
Oszukujà osoby w podeszłym wieku . Bazujà na ich niewiedzy . Dzwonią do osób starszym i naciągają na umowy przez telefon z których nie da się wycofać . Radzę uważać . Wstyd i hańba że firma zniżyła się do takiego poziomu . WadyNaciągajà osoby po 80 .MiejscowośćJelenia Góra -
~Krzysztof / 2023-07-14 11:36Ocena: 5.00 / 5
Nie wiem kto pisze te negatywy napewno nie abonenci jestem z vectrą od 6 lat mam pakiet tv oraz internet domowy nie mam zastrzeżeń płacę za 600mb/s i tyle jest czasami nawet szyybciej tv super zmieniłem na router 4k box na androidzie bajka dostęo do aplikacji netfilx HBO i wielu innych możliwość połączenia z TIDALEM router biorę na zawsze na urlop jest mały poręczny obsługa klienta profeska.Polecsm. ZaletyStabilny internet,mało przerw technicznych dobra cenaWadyBrakMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Gfgb / 2023-07-14 09:59Ocena: 1.00 / 5
Państwa internet jest najgorszy spośród wszystkich dostawców. To jak często występują problemy z internetem od Vectra jest niepojęte. Jak przez ponad całą dobę mogę nie mieć dostępu do internetu skoro za niego płacę? Jeśli mam być szczery to nienawidzę Was. ZaletyBrakWadyKolosalna ilość awariiMiejscowośćOlsztyn -
~mm / 2023-07-13 18:55Ocena: 1.00 / 5
Vectra to jedno wielkie gówno......Straciłem już tydzień czasu na zrobienie cesji przedłużenie umowy. Złożyłem papiery dotyczące cesji umowy, po paru dniach otrzymałem maila z informacją, że cesja już jest zrobiona ....i w tym momencie zaczyna się cała zabawa z idiotami konsulatami i bootami na info linii. Nie będę opisywał całej historii, ale napisze tylko ....straciłem cały tydzień i mnóstwo nerwów na próby załatwienia sprawy z cesją i przedłużeniem umowy....finał tego jest taki, że jestem już klientem UPC. Dziękuje ci Vectro za 8 lat współpracy. Zalety00000WadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Wieloletniklient / 2023-07-13 16:58Ocena: 1.00 / 5
Ponad 10 lat jestem klientem, chciałem wymienić modem na nowszy ponieważ obecny zrywa połączenie. Dodatkowo ma dosyć ich dekodera i chciałem zmienić go na moduł CI+.
Zanim przedarłem się przez przestarzałego boota, konsultantka stwierdziła że nie nie może mi pomóc i przełączy mnie do odpowiedniego działu. Był to dział utrzymania klienta! Gdy poinformowałem panią że mam umowę na czas nieokreślony i nie potrzebuję przedłużyć umowy aby uzyskać nowe urządzenia, to przełączyła mnie do boota! Potem znowu kolejna konsultantka stwierdziła że muszę zapłacić za moduł CI+ (chociaż jest on tańszy niż dekoder), ale z modemem mi nie pomoże, więc przełączyła mnie do boota!!!!!!!!!!
Ostatnia konsultantka pomogła połowicznie: umówiła mi wizytę serwisanta...
Ocena poziomu obsługi klienta ZERO!!!!!!! Nie polecam, i chyba zmienię na UPC! to już teraz zależy od serwisanta :)ZaletybrakWadyWszytko nie tak, żałosna obsługa klienta!MiejscowośćGdańsk -
~Olek / 2023-07-13 15:17Ocena: 1.00 / 5
Jestem poprostu w szoku że na rynku istnieje firma która tak traktuje klientów poprostu zerową ignorancja klient w tej firmie się nie liczy ob tylko podpisać umowę gdy prosisz o załatwienie sprawy przekierowują Cie za jazdym razem do virtualnej konsultantki Viki która nic nie wnosi w załatwienie sprawy a wręcz przeciwnie zaczyna proces ignorowani klienta od nowa, nie wiem co mnie skusiło aby zostać uch klientem to była moja bajgorsza decyzja życiowa z firmą Vectra -
-
~Zyta / 2023-07-12 18:25Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia po zmianie umowy i dekodera na TV Smart 4 K BOX nie mogę korzystać z telewizji ( zatrzymywanie się obrazu gorsza ostrość obrazu. Brak możliwości nagrania i cofnięcia, jeśli można coś nagrać to nagrania znikają. W dniu dzisiejszym brak możliwości wyłączenia Tv i ustawienia głośności pilotem dekodera. Dwukrotnie zgłaszałam usterki. Technik był raz chwilowa poprawa po czym większość wróciło do stanu poprzedniego. Drugi raz technik nie przyszedł czekałam 3 i pól godziny. brak jakiejkolwiek informacji o techniku.
Za przedłużenie świadczenia usług JNT/TEL oraz TV zapłaciłam jednorazowo 10 zł. Jestem użytkownikiem od około 20 lat więc odbieram to jako rodzaj kary finansowej. W pakiecie znajduje się Oferta szybkiej pomocy 102020 płatna 9.99 zł. miesięcznie w trakcie podpisywania umowy zrozumiałam , że jest to usługa bezpłatna W dodatku nie wiem jak z niej korzystać pracownica w biurze poinformowała mnie ,że informację mam w regulaminie. W otrzymanych dokumentach nie znalazłam takiej informacji. Nie polecam usługi a wręcz uprzedzam.MiejscowośćKielce -
~Xyz / 2023-07-12 12:14Ocena: 2.00 / 5
Drogo, kontakt z klientem na poziomie zera. Wysłałam maila na koniec maja 2023 r.,dziś mamy 12.07.23r. i najdalej żadnej odpowiedzi.
Przykra sprawa, ponieważ na skrzynkę pocztową co chwilę przychodzą wiadomosci z reklamą ale odpisać nie ma komu !ZaletyBrak !!!!MiejscowośćSuwałki -
~Karol / 2023-07-11 22:26Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Człowiek płaci za coś czego niema. Wziąłem swiadlowod 600mb po teście łącza mam aż 25 do 30mb. Dzwonisz, coś zrobią przez chwilę jest ok. Po zakończeniu rozmowy z konsultantem znów tragedia. Porażka po całości nie polecam ZaletyBrakMiejscowośćPrzedmoście -
~Weronika / 2023-07-10 11:59Ocena: 1.00 / 5
Mam usługę od ponad 14 dni, więc nie mogę już z niej zrezygnować (karna opłata za rezygnację z usługi z wypowiedzeniem miesięcznym to 800 zł - sprzedawca oczywiście o tym nie informował). O ile w pierwsze 14 dni internet działał, obecnie ciągle są problemy. Pomoc techników polega na wykonaniu samodzielnym restartu modemu i zainstalowaniu programu w celu wyszukiwania pasma (czy za to się płaci, żeby samemu naprawiać działanie usługi?). Na technika trzeba czekać. Zostaję więc bez usługi i jedynie mogę złożyć reklamację - przy czym w panelu klienta nie bardzo widać, gdzie należy to zrobić. ZaletybrakWadyusługa nie działa, klient ma sam wykonywać pracę technikówMiejscowośćGdańsk
strona 43 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
