Im dłużej jestem w Vectra tym wszystko działa gorzej. Mam internet 600 i tv platyna. dekoder z przekłamanym full hd, porównując jakość z tv naziemną jest niebo , a ziemia, internet porażka. Przy prędkości 600 powinien śmigać jak rakieta, a tu mobilny net z plusa działa lepiej niż zasrana vectra. Gry online na pc i konsoli to katastrofa. Vectra blokuje porty co powoduje częste rozłączanie podczas grania. Dzwoniąc do nich z reklamacją, twierdzą , że wszystko jest w porządku i że oni nie blokują żadnych portów. Gdy korzystałem z internetu 150 kilka lat temu to nie było takich problemów. Nie polecam tego dostawcy bo raz , że jakość usług i obsługa klienta to koszmar, a dwa to cena, ktora za taki syf jest wygórowana.
Zaletybrak
Wadybardzo dużo, zły internet z oszukaną prędkością, przekłanane full hd, wysoka cena, czeste awarie
MiejscowośćWałbrzych
~Meldoxx / 2023-04-30 11:39
Ocena: 1.50 / 5
Jeśli ktoś potrzebuje internetu do otwierania maili to super ale poza tym to najgorszy internet który posiadałem. Typowa prędkość ściągania to 20mbs ale to by nie było takie złe gdyby co 5 sekund nie wywalało go do 0mbs. Przez to jeśli ktoś lubi grać w gry komputerowe można zapomnieć. Wywale go co 5 minut, ping potrafi skakać nawet do 800ms co jest niewyobrazalne. Bradzo nie polecam
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćZamość
~Krzysztof / 2023-04-30 10:33
Ocena: 1.50 / 5
Użytkuje Vectrę od połowy lutego 2023r.
Na początku nie mogłem korzystać z internetu przez 2/3 dni ale problem został rozwiązany. Posiadam dwa dekodery i na jednym z nich mogłem oglądać przez 1,5 miesiąca tylko kanały podstawowe mimo że w umowie mam na obydwu dekoderach pakiet platynowy ( drugi od góry ) Po złożonej reklamacji nie została ona uwzględniona ponieważ nie występowały na moim terenie żadne usterki techniczne z winy operatora ,mimo że reklamacja dotyczyła pomylonych pakietów świadczonych usług. Kolejny problem to zawieszające się dekodery! Mimo wielu telefonów i zgłoszeń oraz prób zdalnego naprawienia dekoderów przez konsultantów z infolinii do dnia dzisiejszego a mamy koniec kwietnia dekodery nie zostały wymienione ani naprawione. Ta firma to jakiś koszmar nie polecam w 100%
ZaletyŻadnych zalet ze wszystkim mają problem!
MiejscowośćWołomin
~uzytnik internetu / 2023-04-28 22:23
Ocena: 1.00 / 5
internet przewraca sie co 5 minut, nie da sie grac, ping oscyluje w granicach 1000-15000
Zaletybrak
Wadynie wymienie jest ich tak duzo
MiejscowośćPitulice
~Michał / 2023-04-28 12:30
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam usług.
1) vectra waloryzuje kwoty do inflacji za rok 2022, a umowa zawierana w 4 stycznia, 31 stycznia otrzymuję wiadomość o waloryzacji przy czym przeliczenie jest dopiero 13 marca. Wysokość raty wzrasta o 14% z 49,99 na 58,86. Konsultanci dobrze o tym wiedzą i od razu przedstawiają przepisy.
Zalecam mocno się zastanowić przed podpisaniem umowy.
Przelew przez portal klienta który jest na stronie za każdy przelew pobiera 1,5 złotego.
W przypadku zainteresowania zamknięcia umowy wyliczane dyskonto za całe użytkowanie.
Zalety-konsultanci obsługi klienta (Pani rzeczowa i kulturalna)
Wady-dopiski w umowie
-czyhanie na błąd klienta
MiejscowośćWarszawa
~Rysio / 2023-04-27 21:14
Ocena: 5.00 / 5
Witam. Sprawa została szybko załatwiona w kilka minut. Obsługa z Pani strony pomocna. Polecam
~Paweł / 2023-04-27 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Syf. Zrywa neta codziennie. Nie są w stanie tego naprawić od 6 miesięcy. Ich odpowiedź proszę zresetować router. Reklamacja stoi w miejscu. Olewka klienta po całości.
MiejscowośćGdańsk
~Myrgiyt / 2023-04-27 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Przez 3 lata płacić 75 zł miesięcznie za ten żart było największym błędem popełnionym w życiu zaraz po przyjściu na ten świat. Ostatnie 3 miesiące, średnio 2 razy dziennie wywalało neta, sieć widoczna, brak możliwości połączenia się z żadnego urządzenia. Dopiero po 3 reklamacji przysłali ziomka który chyba wstał z łóżka 5 minut wcześniej aby wymienić router. Podziałało? Może jeszcze frytki do tego. Wywaliło jeszcze tego samego dnia.
Umowa wypowiedziana i nagle się okazuje że można się skontaktować z klientem i zapytać czy wszystko grało z usługą. Nie ma dnia bez telefonu czy smsa od Vectry z propozycją umowy albo zaproszeniem na jakiś piknik czy inne cholera-wie-co. Nie spotkałem się jeszcze z wykwalifikowanym pracownikiem Vectry podczas 3 lat użytkowania - nauczyłem się więcej o ich usłudze samodzielnie próbując ją usprawnić niż wiedzą ich pracownicy. Nigdy więcej.
WadyWszystko o czym można pomyśleć
MiejscowośćGdańsk
~Kuba / 2023-04-26 18:45
Ocena: 1.00 / 5
Porażka wieczne problemy z internetem stacjonarnym
~Kasia / 2023-04-26 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie dane mi było przetestować internetu gdyz problemy zaczęły się przy samym montażu. Termin umówiony, wzięłam urlop i czekam. Ok przyjechał pan, który nie ma zgody na zamontowanie w sposób taki jak chcemy, do tego straszny gbur „czego nie rozumiecie”, aż sąsiad wyszedł kto się tak awanturuje na klatce. Chciał nam zamontować wyjście internetu na ścianie na której mamy szafę - po nic nam taki internet. Podziękowaliśmy. Vectra zadzwoniła, ze przepraszają i przyślą inną ekipę, ok, mąż wziął urlop w pracy. Czeka, od 12 do 14 ktoś ma być. 13:40 mąż dzwoni do nich czy ktoś będzie- oddzwaniają, ze dziś nie ale mogą inny termin znaleźć.
Dwa dni urlopu poszło się …. Przez niekompetencje pracowników vectry. Nie polecam
ZaletyBrak
MiejscowośćGliwice
~Phenix / 2023-04-24 23:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług.
1) vectra waloryzuje kwoty do inflacji za rok 2022, a umowa zawierana we wrześniu. Nie żeby mieli 9 miesięcy żeby podnieść opłaty za usługi jak w danej kwocie im się to nie opłaca. Lepiej okradać klientów. Tak okradać bo inaczej się tego nazwać nie da, gdyż rozwiązać umowy się nie da bo to podobno nie jest zmiana oferty. Sprawa będzie kierowana do sądu bo nie popuszczę złodziejowi.
2) internet przynajmniej raz w miesiącu rozłącza na kilka godzin. Pomijając fakt że więcej niż 400mbps to nigdy się nie zdarza mimo że płacę za do 600...tak wiem DO natomiast u konkurencji mimo wszystko w godzinach porannych mimo wszystko prawie te 600 jest.
3) dekoder do tv to najgorszy sort elekto śmieci. Zacina się. Reaguje z opóźnieniem. Restartuje się samoczynnie. Bo po prostu tragedia totalna.
Reasumując. Jest to moja 1 i ostatnia umowa z vectra. Za ich podejście do klienta i jakość usług każdego kogo mogę zniechęcę do tej firmy.
Jeżeli planujecie zakup to zastanówcie się 2 razy bo telekomy mają dużo tańsze oferty i nie bawią się w złodziejstwo.
Zarówno telewizja jak i internet to porażka. Prędkość nie ta, która była w ofercie. Dekoder nie ten który oferowali. Częsty brak internetu, a jak już się dodzwonisz do BOA, to mówią, że w rejonie nie zanotowali usterki. A i jeszcze pani pracująca w BOA za którymś razem zasugerowala, że problemy z internetem są w wyniku tego, że w pandemii dużo osób pracuje lub uczy się zdalnie. Mąż już nie wytrzymał i zapytał czy sugeruje, że całe miasto korzysta z naszego rutera? :)Zakończyliśmy współpracę zaraz po okresie próbnym z zachowaniem terminów, fv przychodziły jeszcze rok. W BOA za każdym razem jak się dzwoniło reklamacji nadawali nowy bieg. Teczkę z dokumentami jaką do siebie pisaliśmy (klient-vectra) mamy pokaźną. Dużo by pisać, sprawa przekazana adwokatowi. Spotkamy się w sądzie. A tymczasem nie polecam.
ZaletyŻadnych
WadyBrak profesjonalizmu, przedstawiciel firmy obiecuje gruszki na wierzbie. Problem z komunikacją, częste awarie.
MiejscowośćTarnów
~boss / 2023-04-24 16:15
Ocena: 2.75 / 5
widać że informowanie o zmianach w ofercie jest nie podawane wcale . obsługa biura abonenta to jeden brak kompetencji od kierownika po obsadę biura .
Zaletystabilna cena
Wadybrak kompetencji w biurze abonenta .
Miejscowośćkalisz
~Marcin / 2023-04-23 10:27
Ocena: 2.50 / 5
Cena do oferty już słaba. Deklarowana prędkość absolutnie nieprawdziwa.
Światłowody brak dostępu w ofercie.
Zdarzają się dziwne dopłaty w wysokości 43groszy , a Ty blikiem płacąc musisz wydać kolejne 1.5zł to gdzie tu sens. Ale gdy brak internetu to już nie odejmują za brak ! Skoro płace niech przeliczą ten brak na korzyść klienta !
ZaletyPlacówki w miastach
WadyDodatkowe opłaty. Nie deklarowana prędkość. Zdążają się przerwy internetu.
MiejscowośćGłogów
~Adam / 2023-04-23 10:04
Ocena: 1.75 / 5
Po dwóch latach z Vectra nadszedł dzień rozwiązania umowy. Wreszcie zmieniam operatora internetu i telewizji. Poprzez dwa lata napotkałem dużo problemów technicznych. Dekoder 4k to była słaba jakość odświeżania i bez kanałów 4k. Po wymianie na dekoder zwykły z możliwością nagrywania jeszcze gorzej. Dekoder się zawiesza na 10 sekund. Niestabilny internet 600 megabajtów jest np. 35mb. Po rezygnacji obsługa robi się niemiła.
ZaletyTrudno znalezc
WadyCiągle problemy techniczne. Niestabilny i wolny internet. Oba rodzaje dekoderów posiadają słaba wydajność. 2 lata męczarni od pierwszych dni.
~senior / 2023-04-22 20:54
Ocena: 3.75 / 5
Umowa wyłącznie na Internet 300/40 (bez TV). Speedtest pokazuje 314/41 ping 14. Generalnie wszystko działa bez problemu (posiadam własny router Netgear, sprzęt Vectry działa jako modem - ich usługa WiFi wyłączona). Awarie zdarzają się bardzo rzadko, często nie z winy Vectry (np. koparka zrywa światłowody).
MiejscowośćToruń
~Ola / 2023-04-22 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie podpisywać umowy. Oszuści, podwyższają abonament, dekodery caly czas się rozlaczaja, brak pomocy że strony konsultantów
ZaletyBrak
MiejscowośćKutno
~Vectra_to_syf / 2023-04-22 08:54
Ocena: 1.00 / 5
Totalny dramat! Niestabilne łącze, słaba prędkość jak już działa. Mają w d...e klienta.
ZaletyBrak
WadyPrędkość, stabilność łącza, awarie.
MiejscowośćWarszwa
~Justin_Time / 2023-04-22 08:50
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie, bardzo niestabilne łącze. Szkoda Waszych nerwów.
ZaletyBrak
WadyNiestabilne i awaryjne łącze i bardzo kiepska obsługa klienta
MiejscowośćWarszwa
~vectra to dno biznesowe / 2023-04-21 14:58
Ocena: 1.50 / 5
Wyłudzają kasę pod różnymi pozorami - a to za niedziałającą usługę, a to na niezgodne z prawem zapisy regulaminu. Uważać na cwaniaczków. Klienta łapią na ładnie wyglądające parametry usługi a potem okazuje się, że jakość usługi i obsługi klienta są żenująco niskie.