Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2015-10-30 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra sięgnęła dna już dawno. Czasem wydaje mi się, że pragną zejść jeszcze niżej, ale jest to fizycznie niemożliwe. Klienta traktują jak przysłowiowe g..no, no chyba, że klient chce kupić nową usługę. Szybkość internetu w weekend zamiast 24Mb wynikających z umowy 20kb (słownie kilo a nie mega). Zażalenie jak najbardziej można złożyć, po czym przychodzi oficjalne odrzucenie ewentualnych roszczeń. Jak sobie przypominam na końcu notka: NINIEJSZA DECYZJA JEST OSTATECZNA. Uważajcie na to co podpisujecie i najlepiej dyktafon przy zawieraniu lub kończeniu umowy. A najlepiej żadnych umów z tą firmą !!!!!!!!!!
    NIGDY WIĘCEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyniezła jakość (jeżeli akurat działa)
    Wadyobsługa i naciąganie klienta
    kilka lat (o wiele za długo)
  • ~Andrzej / 2022-08-04 11:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem nt. obsługi online bo byłem w BOK, też problemy, Pani przeprosiła "że awaria". Uśmiechnąłem się ironicznie "proszę o kartkę papieru, napiszę rezygnację a Pani wpisze dane po" i "awaria znikła". Zrezygnowałem z wiadomego powodu. Owszem, jak dotąd w Netii nie zaciął się ani razu, szybszy ale małe "ale" - posługiwanie się Pilotem makabra. W pudełku pseudo instrukcja, w internacie też, wiele godzin prób i błędów. Numeryczne keye po środku i ustaw cóś, drugie kliknięcie włazi się w następne, powrót tylko keyem "wróć" który jest po środku i traf go. Pilot Vectry prosty, intuicyjny, keye numeryczne typowo u góry, dostęp w prost, powrót drugie kliknięcie. Zresztą, znacie kogoś z Netią to sami spróbujcie.
    Zaletyprosta, intuicyjna obsługa odbiornika
    Wadywolny, zacinający się internat
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2024-02-05 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Uważajcie na Vectrę bo podpisuje się umowę na niskiej stawce a zachwalę podnoszą stawki korzystając z inflacji. Oszukują klientów!!!!
    Wadyzmieniają stawki w trakcie trwania umowy oczywiście do góry.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2024-03-06 17:22
    Ocena: 2.00 / 5
    To co reklamują totalne kłamstwo. Że dziś zamawiam, a jutro podłączają usługi. Z pewnością. Zamówiłem usługi dokładnie 25 dni temu i do dziś ich nie mam. Najpierw czekałem aż przyjdzie sprzęt kurierem tydzień, dopiero później ktoś zadzwonił się umówić na montaż i termin wynosił ponad tydzień, dwa dni przed umówionym terminem okazało się, że ktoś kto mnie umawiał nie potrafi w kalendarz i wpisał dzień wcześniej niż się umawialiśmy więc nic z tego nie wyszło ponieważ nie jestem w stanie wziąć wolnego tak nagle, jak ktoś do mnie dzwoni o 17 że monter będzie o 8 rano. I znów ponad tydzień czekania na kolejny termin. No, faktycznie dziś zamawiam jutro korzystam. W sytuacji kiedy błąd popełnił konsultant (rozmowy podobno są nagrywane, a podałem dokładna datę i godzinę rozmowy, mogą sobie sprawdzić na kiedy się umawiałem) klient powinien być traktowany priorytetowo i choćby specjalnie monter miał jechać z innego miasta, zrobić to najpóźniej dzień po rozmowie. Ponadto cena usług, obiecują przykładowo 70zl, po czym się okazuje że w moim mieście za 70zl to sobie mogę pomarzyć, bo to co za tyle reklamują u mnie kosztuje 120. Chociaż tyle dobrego, że jak już podłączyli to działa całkiem dobrze. W umowie jakieś haczyki, że przyznano 8000 ulgi i jak klient zerwie umowę to musi zwrócić przyznaną ulgę. Za co niby tyle ulgi? Wychodzi że bym za internet miał płacić grubo ponad 400zl miesięcznie jeśli przeliczyć to na miesiące i dodać cenę którą płacę. Oczywiście w umowie info za co ta ulga brak.
    ZaletyDziała
    WadyDługi termin montażu, niekompetentna obsługa klienta, drogo (chociaż tylko w niektórych miejscowościach, klient klientowi nierówny), haczyki w umowie.
  • ~Aneta / 2017-03-08 19:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy operator z jakim miałam do czynienia. Mają bałagan w fakturach. Oferta mocno okrojona. Dodatkowo instalują Ci telefon stacjonarny (na oczy go nie zobaczysz) nawet nie informując Cię o tym. Dowiadujesz się po fakcie gdy trzeba zapłacić fakturę. Niestety próby wyjaśnienia nic nie dają. Obsługa bardzo nie życzliwa. Osobiście z daleka będę omijać. Składałam skargi nic nie dało a rachunek miałam o 20 zł większy niż obiecywano.
    Wadycała współpraca z operatorem
    2 lata
  • ~Ania / 2019-02-09 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Mało kanałów w usłudze pakiet złoty , kanały powtarzają się co chwile a te które się nie powtarzają są zablokowane lub błąd dekodera lub poprostu się tną niemiłosiernie , dramat ;internet w pokoju ostatnim w bloku nie odbiera pomimo ze router jest ok 10 m dalej , śmiech na sali -nie polecam, wręcz przestrzegam !
    ZaletyŻadne
    WadyMało kanałów w usłudze pakiet złoty , kanały powtarzają się co chwile a te które się nie powtarzają są zablokowane lub błąd dekodera lub poprostu się tną niemiłosiernie
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Anna / 2018-03-01 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Beznadziejna obsługa klienta. Nawet maili nie czytają że zrozumieniem.
    ZaletyCena
    Wadyprędkość i obsługa klienta
  • ~Anna / 2023-01-27 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę omijać szerokim łukiem.
    Oferta, którą przedstawił telemarketer była o wiele gorsza, niż ta na stronie Vectry. Do tego telefonicznie zostały mi przedstawione inne warunki niż te, które ostatecznie dostałam z umową. Teraz jeszcze podwyżka inflacyjna...
    Nie polecam.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anna / 2023-03-29 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma tragiczna. W związku z przeprowadzką, musiałam zamienić usługę Internetu na mobilną telewizję, ponieważ pod nowym adresem nie było Internetu z Vectry. Doradziła mi tak osoba z obsługi klienta. Wszystko miało pójść pięknie i szybko, wysłałam oświadczenie do Vectry, że do starego adresu nie mam już prawa i dlatego zmieniam usługę na nowy adres na telewizję. Oddałam sprzęt do Internetu w salonie.Po pół roku okazało się, że Vectra dalej wystawia faktury na Internet,którego tak nawet nie miałam możliwości korzystać, bo po pierwsze nie mieszkałam już pod starym adresem, a po drugie oddałam sprzęt. Oczywiście musiałam dzwonić wyjaśniać. Udało się sprawę po pewnym czasie rozwiązać. Po pewnym czasie okazało się, że wystawili kolejną notę do opłacenie za nie oddany sprzęt od Internetu. W między czasie zgłosili mnie do firmy windykacyjnej za nieopłacanie faktur za Interenet, które były wystawiane przez pomyłkę z ich winny. Ogólnie obsługa tragedia i straszny bałagan mają.
    Wadystraszny bałagan
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anns / 2022-07-13 00:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogłosili awarię na cały dzień - musiałam wziąć wolne bezpłatne w pracy... - kazali "po naprawie" wystąpić z reklamacją - reklamacja odrzucona z racji "braku wystąpienia jakiejkolwiek awarii" - HIT!

    PO PROSTU NIE MAM SŁÓW!!!
    Zalety"Szybki internet" co prawda 600 MB ma 450, ale jest ok
    WadyWiele awarii od których umywają ręce, mała ilość promocji dla stałych klientów, oszukiwanie klientów...
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Anonim / 2022-12-08 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jawnie oszukują, CELOWO wyłączają internet, zapewne dla zysku, raz przyszedł technik powiedział że nie wykrywa routera w jego bazie podzwonił gdzieś nagle zaczął działać znikąd, a dosłownie 2 min później oczywiście przestał na 3 tygodnie, tak beszczelni, że kilka razy nakłamali iż był technik i naprawił, a tak naprawdę to nawet on nie przyszedł, nawet zdarzało się unikać rozmowy z klientem i zrzucać połączenie
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Anonim / 2023-08-01 00:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Co chwilę są awarię internetu, za każdym razem jak dzwoni się do nich to mówią, że załatwią to w ciągu 24h, a internet wraca mi z powrotem po miesiącu.
  • ~Arek / 2014-09-10 07:29
    Ocena: 2.00 / 5
    od 1 września nie działa mi Internet,codziennie dzwonię i słyszę,że jest informacja o awarii zgłoszonej do serwisu ale nie wiedzą kiedy zostanie usunięta
    Zaletybrak
    Wadyczęste awarie
    3lata,75zl/mc
  • ~arek / 2018-11-04 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Miernota jakoś połączenia -z internetem porażka.Płacę za 100 MB a mam 35MB
    ZaletyŻadnych
    Wadyzrywane połączenie internetowe-totalne fiasko
  • ~Arek / 2019-12-09 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Z telewizją nie ma problemu, internet to porażka. Liczne zgłoszenia zrywania internetu oraz niskiej prędkości i brak reakcji, tylko standardowe formułki, sugerujące, że wina leży po stronie abonenta - najczęściej, że sieć WIFI jest zakłócana przez inne sieci. Tragiczna łączność na 2,4 G , na 5 G nieco lepiej. Zasięg routera za ścianą w drugim pokoju już zanika. Odradzam.
    ZaletyDobry pakiet telewizji
    WadyNiestabilny internet, niska prędkość, zrywanie internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ATLANTIS / 2015-01-24 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie negatywna. naliczane są dodatkowe opłaty sam nie wiem za co, mam zakłócenia sygnału a dodzwonić się można jedynie na informację o aktualnych promocjach i ofertach. Od 3 miesięcy na telefony do Vectry wydałem 50 zł.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    3 miesiące
  • ~BAR / 2022-02-01 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    umowa na telefon komorkowy z przeniesieniem numeru z poprzedniej sieci trwa od 23.12.2022.Od 07 01.2022 nie mam mozliwści dzwonienia.Czy można odstąpić od uługi z winy vectry. 17.01.2022 usługa miała być aktywna.Czy vectra żyje w epoce kamienia łupanego. Nie ma żadnej pomocy z infolini.Koszmar w 21 wieku!!!
    Zaletybrak
    Wadybrk kontaktu z operatorem
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Barbara / 2022-08-16 00:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Ģówno. Poświęce czas zeby napisać, że znowu odcięło internet. Kilka razy w miesiacu brak neta. To jest największe gówno w temacie dostawcy internetu jakie widziałem. Wyj..ać ich z rynku prosze.
    ZaletyŻe co?
    WadyWszystko. Jakość, szybkość, obsługa techniczna, Wszystko !!!!!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Bartosz / 2022-10-13 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Od stycznia mam niski transfer wysyłania 7Mb/s gdzie w umowie jest 40Mb/s. Dział techniczny ciągle każe robić testy predkości i nic więcej się nie dzieje. zamykają zadania kiedy chcą.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~batopl / 2020-06-12 23:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczny internet. Tydzień po podpisaniu umowy umarł. Nie ma i już. "Problemy techniczne". Mogą potrwać jeszcze trzy tygodnie. Kij im w oko. NIE MAM INTERNETU OD DWOCH TYGODNI. DRAMAT. NIE POLECAM
    MiejscowośćSłubice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2619
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296