Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-01-27 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę omijać szerokim łukiem.
    Oferta, którą przedstawił telemarketer była o wiele gorsza, niż ta na stronie Vectry. Do tego telefonicznie zostały mi przedstawione inne warunki niż te, które ostatecznie dostałam z umową. Teraz jeszcze podwyżka inflacyjna...
    Nie polecam.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anna / 2023-03-29 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma tragiczna. W związku z przeprowadzką, musiałam zamienić usługę Internetu na mobilną telewizję, ponieważ pod nowym adresem nie było Internetu z Vectry. Doradziła mi tak osoba z obsługi klienta. Wszystko miało pójść pięknie i szybko, wysłałam oświadczenie do Vectry, że do starego adresu nie mam już prawa i dlatego zmieniam usługę na nowy adres na telewizję. Oddałam sprzęt do Internetu w salonie.Po pół roku okazało się, że Vectra dalej wystawia faktury na Internet,którego tak nawet nie miałam możliwości korzystać, bo po pierwsze nie mieszkałam już pod starym adresem, a po drugie oddałam sprzęt. Oczywiście musiałam dzwonić wyjaśniać. Udało się sprawę po pewnym czasie rozwiązać. Po pewnym czasie okazało się, że wystawili kolejną notę do opłacenie za nie oddany sprzęt od Internetu. W między czasie zgłosili mnie do firmy windykacyjnej za nieopłacanie faktur za Interenet, które były wystawiane przez pomyłkę z ich winny. Ogólnie obsługa tragedia i straszny bałagan mają.
    Wadystraszny bałagan
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anns / 2022-07-13 00:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogłosili awarię na cały dzień - musiałam wziąć wolne bezpłatne w pracy... - kazali "po naprawie" wystąpić z reklamacją - reklamacja odrzucona z racji "braku wystąpienia jakiejkolwiek awarii" - HIT!

    PO PROSTU NIE MAM SŁÓW!!!
    Zalety"Szybki internet" co prawda 600 MB ma 450, ale jest ok
    WadyWiele awarii od których umywają ręce, mała ilość promocji dla stałych klientów, oszukiwanie klientów...
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Anonim / 2022-12-08 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jawnie oszukują, CELOWO wyłączają internet, zapewne dla zysku, raz przyszedł technik powiedział że nie wykrywa routera w jego bazie podzwonił gdzieś nagle zaczął działać znikąd, a dosłownie 2 min później oczywiście przestał na 3 tygodnie, tak beszczelni, że kilka razy nakłamali iż był technik i naprawił, a tak naprawdę to nawet on nie przyszedł, nawet zdarzało się unikać rozmowy z klientem i zrzucać połączenie
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Anonim / 2023-08-01 00:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Co chwilę są awarię internetu, za każdym razem jak dzwoni się do nich to mówią, że załatwią to w ciągu 24h, a internet wraca mi z powrotem po miesiącu.
  • ~Arek / 2014-09-10 07:29
    Ocena: 2.00 / 5
    od 1 września nie działa mi Internet,codziennie dzwonię i słyszę,że jest informacja o awarii zgłoszonej do serwisu ale nie wiedzą kiedy zostanie usunięta
    Zaletybrak
    Wadyczęste awarie
    3lata,75zl/mc
  • ~arek / 2018-11-04 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Miernota jakoś połączenia -z internetem porażka.Płacę za 100 MB a mam 35MB
    ZaletyŻadnych
    Wadyzrywane połączenie internetowe-totalne fiasko
  • ~Arek / 2019-12-09 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Z telewizją nie ma problemu, internet to porażka. Liczne zgłoszenia zrywania internetu oraz niskiej prędkości i brak reakcji, tylko standardowe formułki, sugerujące, że wina leży po stronie abonenta - najczęściej, że sieć WIFI jest zakłócana przez inne sieci. Tragiczna łączność na 2,4 G , na 5 G nieco lepiej. Zasięg routera za ścianą w drugim pokoju już zanika. Odradzam.
    ZaletyDobry pakiet telewizji
    WadyNiestabilny internet, niska prędkość, zrywanie internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ATLANTIS / 2015-01-24 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie negatywna. naliczane są dodatkowe opłaty sam nie wiem za co, mam zakłócenia sygnału a dodzwonić się można jedynie na informację o aktualnych promocjach i ofertach. Od 3 miesięcy na telefony do Vectry wydałem 50 zł.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    3 miesiące
  • ~BAR / 2022-02-01 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    umowa na telefon komorkowy z przeniesieniem numeru z poprzedniej sieci trwa od 23.12.2022.Od 07 01.2022 nie mam mozliwści dzwonienia.Czy można odstąpić od uługi z winy vectry. 17.01.2022 usługa miała być aktywna.Czy vectra żyje w epoce kamienia łupanego. Nie ma żadnej pomocy z infolini.Koszmar w 21 wieku!!!
    Zaletybrak
    Wadybrk kontaktu z operatorem
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Barbara / 2022-08-16 00:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Ģówno. Poświęce czas zeby napisać, że znowu odcięło internet. Kilka razy w miesiacu brak neta. To jest największe gówno w temacie dostawcy internetu jakie widziałem. Wyj..ać ich z rynku prosze.
    ZaletyŻe co?
    WadyWszystko. Jakość, szybkość, obsługa techniczna, Wszystko !!!!!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Bartosz / 2022-10-13 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Od stycznia mam niski transfer wysyłania 7Mb/s gdzie w umowie jest 40Mb/s. Dział techniczny ciągle każe robić testy predkości i nic więcej się nie dzieje. zamykają zadania kiedy chcą.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~batopl / 2020-06-12 23:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczny internet. Tydzień po podpisaniu umowy umarł. Nie ma i już. "Problemy techniczne". Mogą potrwać jeszcze trzy tygodnie. Kij im w oko. NIE MAM INTERNETU OD DWOCH TYGODNI. DRAMAT. NIE POLECAM
    MiejscowośćSłubice
  • ~beata / 2019-01-13 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    13.01.2019, godz 19.30 brak tv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadyw trakcie programu WOŚP , wyłączono program!!!!!!
    MiejscowośćRacibórz
  • ~blob / 2013-03-09 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    strony ledwo chodzą, często rozłącza, do tego limit na 2 urządzenia.... ogólnie nie polecam
  • ~Bogusław / 2019-09-27 21:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Przed chwilą zadzwoniłem na infolinię vectry z informacją, że w jednym momencie przestał działać Internet i kablówka. Pan stwierdził, że jest w Słupsku awaria ale nie w moim bloku i wyśle do mnie technika we wtorek po południu (za 4 dni!!!). Płacę im od blisko 20 lat nie małe pieniądze a oni tak mnie traktują. Ciągle są z nimi jakieś problemy... Ludzie nie korzystacie z ich usług. Moja cierpliwość się skończyła...
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćSłupsk
  • ~borys / 2019-04-02 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam neta z Vectry.Gdy mialem stary modem,predkosc 80-90mb na wifi.Przy sugerowanej 100.Teraz po zmianie na nowszy predkosc 25mb.Na zewnetrzbym ruterze TP-Linka 85mb.Po interwencji i naprawie predkosc zostala naprawiona do 20mb.Zlodzieje,odradzam kontakt z ta firma
    ZaletyTelewizja jest ok
    Wadywszystko co mozliwe
    MiejscowośćRaciborz
  • ~BS / 2022-07-15 09:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamawiałem usługę internetu stacjonarnego w środę, technik miał być umówiony na czwartek - nie zjawił się. Skontaktowałem się z Panią która przyjęła moje zlecenie, która umówiła technika na dziś (15.07). Technik nie zjawił się natomiast w systemie widniała data podłączenia na 19.07. Z usług zrezygnowałem. Oczekiwałem na technika 2 razy, niestety Vectra nie szanuje czasu swoich klientów
    WadyNiesłowność
  • ~Cherry / 2021-05-10 20:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrezygnowałam z usług vectry, ale jest wielki...
    ...problem przy usunięciu konta e-book. Tak, wraz z wygaśnięciem umowy konto nie zostanie automatycznie usunięte. Na infolinii powiedzieli, ze konto będzie aktywne jeszcze 5 lat czyli tyle ile będą przechowywać moje dane osobowe, chociaż napisalam pismo o ich usunięcie. W regulaminie korzystania z serwisu internetowego napisane jest ze trzeba wysłać maila z prośbą o usunięcie konta. Tak więc zrobiłam i w odpowiedzi dostałam maila ze konta nie da się usunąć. Czy jest w tej firmie chociaz jedną kompetentna osoba??? Zrezygnowanie z uch usług było najlepsza rzeczą jaką mogłam zrobić.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~Chochlik / 2023-04-16 21:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepsko. Vectra weszła jako powiew świeżości przejmując infrastrukturę Multimedia Polska. Jak było źle tak jest do tej pory. Dziadostwo . Szkoda pieniędzy. Pracownicy BOK ignoranci.
    ZaletyJak chcą wcisnąć dodatkową usługę ( która i tak działać nie będzie ) to są elokwentni i profesjonalni. Słodycz z ich ust jest aż do porzygu.
    WadyUmowa i jej warunki to fikcja
    MiejscowośćEłk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266