Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4586 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2023-07-27 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!! ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!! I OSZUŚCI. ZATRUDNIAJĄ PRACOWNIKÓW - RACZEJ TO TRZEBA MIEĆ SWOJĄ DZIAŁANOŚĆ, PO WIELOLETNIEJ WSPÓŁPRACY I PODWYZKACH ZUS - NIE MA NAWET MINIMALNEJ KRAJOWEJ, DO TEGO ŻEBY JEŻDZIĆ I PRACOWAĆ DLA TYCH ZŁODZIEI TO OBCIĄŻAJĄ KOSZTAMI NAJMU SAMOCHODU SŁUZBOWEGO - 300,00 - WSPOMNĘ TYLKO, ŻE DDO CELÓW PRYWATNYCH NIE JEST UZYWANY SAMOCHÓD, TYLKO DO SŁUZBOWYCH, BO DODATKOW OBCIĄŻALI BY KOSZTAMI PALIWA PPRZY WYKORZYSTANIU DO PPRYWATNYCH CELÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK POZYTYWNYCH OPINI DLA ZŁODZIEI I OSZUSTÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyZŁODZIEJ, OSZUŚCI I DEBILE I PATAŁACHY!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćGorzów Wlkp.
  • ~wektra / 2023-07-27 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od Vectry. Miesiąc temu podpisałam nową umowę a dzisiaj podwyżka ceny abonamentu za o 15% (waloryzacja opłat). Prędkość internetu 450 w rzeczywistości po kablu 200-260, wi-fi 60-80. Słaby sygnał lub zanik sygnału to standard. Nie polecam!
    Zaletynie znam
    Wadyzaniki sygnału
    pazerność na kasę
    oferty dla starych klientów
    MiejscowośćKłodzko
  • ~JERZY / 2023-07-27 19:56
    Ocena: 1.75 / 5
    po podpisaniu umowy i ustaleniu ceny po czasie podnoszą ceny nie dotrzymanie warunków umowy firma tragedia odradzam Vectre . . .
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćGDYNIA
  • ~Annarella / 2023-07-27 11:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam! Zaledwie trzy miesiące temu podpisałam umowę a dzisiaj pożywka ceny abonamentu za internet o 15%.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Elmo / 2023-07-27 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    To są oszuści i nic poza tym !! A jakość usług zatrzymała się na średniowieczu!
    Tragedia. Zrezygnowałam ,a mam same problemy przez nich ! Zgłosili mnie do ściągania długów za 10 złotych które nie wiadomo z czego naliczyli ! Zacisnęłam zęby zapłaciłam ,a oni dalej naliczają!!! To jest szok ! Nie popuszczę wam !
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hdhdjd / 2023-07-27 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonili do mnie żeby podpisać nową umowę( starą mi się kończy i jak nie podpisze to mi wzrośnie cena), podpisałam nową (kolejną umowę) nie otrzymałam jako stały klient lepszych warunków). I po 3 tygodniach wysyłają maila o waloryzacji ceny...niesprawiedliwe...pytałam się Pani na infolinii dlaczego rok temu nie podnieśli ceny skoro jeszcze obowiązywała mnie starą umowa i zostało parę miejscu do jej zakończenia- nie potrafiła odpowiedzieć. Zapewniała mnie że podwyżka tylko jednorazowa, ale zapis umowy jest o wskaźnik inflacji. Zapytałam czy jak inflacja za rok wzrośnie o 30 % to też tyle podwyższą?! Mówiła że na pewno nie....hehe śmiech. Z taki zapiskiem do umowy mogą robić co chcą...
  • ~Renata / 2023-07-27 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie informują o klauzuli waloryzacji. Cena z dnia ma dzień się zmieniła.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Wrocławianin / 2023-07-26 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    1) Vectra to naprawę bardzo zły wybór jako dostawca usług, w czerwcu dostałem propozycję o aneksowaniu umowy na nową +1zł do umowy za internet aby przyspieszyć z 450 na 600 lecz brak informacji o zawarciu zmiany w aneksie o waloryzacji, co powoduje miesiąc później informację o waloryzacji i podniesienie cen o około 20 zł, oraz brak informacji o przedłużeniu umowy o kolejny ponad rok.

    2) Niedziałająca usługa od ponad 2 miesięcy zgłoszona miesiąc temu i umówiona wizyta technika ze względu na słaby sygnał itp.
    TECHNIK SIĘ NIE POJAWIŁ, żadnej informacji co się stało, usługa dalej nie działa.

    3) naliczanie kosztów niezgodne z przedstawionymi danymi w aneksach tj. informacja że od następnego miesiąca płaci pan +1zł a tu doliczają za dni od akceptacji co powoduje dodatkowe koszty

    Odradzam każdemu przemyślcie wybór bo już lepsze skojarzenia mam z Netią która wcześniej była moim dostawcą
    Zaletyabsolutny brak
    Wadykontakt z konsultantami, są aroganccy przerywają wypowiedź,
    sama półapka na klienta zastawiona świetnie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Diana / 2023-07-26 09:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Po podpisaniu umowy na 61 zl miesiąc później dostalam rachunek na 71 a za kolejne dwa na 76... To ich waloryzacja... Za dwa lata z ich waloryzacją bede płacić 500zl?.. Robia z ludzi debilow... Oszukują i kłamią zeby tylko podpisać umowę a potem bum i waloryzacja po miesiącu...
    ZaletyBrak
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Raff / 2023-07-25 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, CO CHWILA AWARIE, NIE DZIALA NIC, NIGDY, NAJGORSZY WYBÓR W ZYCIU !!!!!
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marika / 2023-07-25 04:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Maskara często dzieją się usterki , po każdej burzy lub deszczu nie ma internetu na kilka godzin. Okropny internet
    MiejscowośćGłowno
  • ~Przeciętny zjadacz chleba / 2023-07-24 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Losowe przerwy internetu, wrzucają na zapchane lącza , pakiet 800mbp/s a w praktyce 80 a wysyłanie 60 fajna sprawa

    infolinia obrzydliwie bezużyteczna nic nie potrafią.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćBełchatów
  • ~xyv / 2023-07-24 16:08
    Ocena: 1.75 / 5
    widać opanowanie awarii vectra KALISZ nie potrafi wcale .obsługa techniczna brak kompetencji oraz kierownika i personelu biura abonenta .obraz zanika i fonia też a naprawy niema wcale widać fachowcy bez kompetencji bez znajomości tematu . poprawy oferty programowej 2023 brak .informowanie o zmianach w ofercie programowej telewizji brak oraz radia
    Zaletystabilna cenna
    Wadybrak kompetencji biura abonenta od kierownika po dział techniczny .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Derdziu / 2023-07-24 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W centrum Wrocławia szósty dzień nie mam internetu, dzwonię po 3 razy dziennie na infolinię słysząc non stop, ze "za chwilę" "pilnie" "za moment" technik się ze mna skontaktuje i do tej pory zupełnie nikt się ze mna nie kontaktował. Nie znam firmy która gorzej traktuje swoich klientów. Przy 2 letniej współpracy multum usterek ze strony vectry uniemożliwiających prace zdalna i zero profesjonalizmu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jobejf / 2023-07-23 15:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest, ciągłe problemy, słaba jakość internetu.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyCiągłe awarie i problemy
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Irek / 2023-07-22 22:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Vecta nie łapie się w żadnej kategorii to jest amatorka nie tv ,naipier wysłali zamówienie do innego województwa i to oczywiście moja wina, potem brak telewizji bo za późno zamówiłem dekoder nie działa może w poniedziałek. Wogóle odbiór przesyłki zamówionej przez internet prawie nie możliwy wg Vectry to ja mam jeżdzić za kurierem.Masakra nie polecam.
  • ~nyczrut / 2023-07-22 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kłamcy i oszuści uważajcie co kupujecie ja zapraszam ich do sądu i będzie to bolało a jak wygram to nie sam tylko z wami
  • ~xyf / 2023-07-22 09:54
    Ocena: 2.00 / 5
    widać VIPLA proppnują 55 za miesiąc .Pewnie chętnych niema wcale jak by wycofali kilka kanałów od 401- 420 i od 601 -620 i w ramach abonamentu dać CANAL + sport 1,2,3,4 . HBO . podwyżki robią abonenci mogą z rezygnować i do konkurencji .
    Zaletystabilna cena
    Wadyobsługa biura abonenta dramat od kierownika po obsadą brak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~BRZOZA / 2023-07-20 13:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałam nieprzyjemność być obsługiwana przez Pania o blond wlosach w wyciagnietym tshircie. Pani była obrażona,że musi mnie obslugiwac, robila opryskliwe miny, odpowiadała mi na pytania jak za kare od momentu gdy odmowilam jej podwyzszenia pakietu. Gdy zapytalam o promocje powiedziala ze mam dobra oferte, a pani obok obslugujaca proponowala komus pakiet na rok za darmo. Gdy zwrocilam jej uwage zaczela przewracac oczami, dając mi do zrozumienia,ze dalsza obsluga mojej osoby będzie- ale z łaską. Straszyła mnie jakąś klauzulą , i powiedziała ze robienie aneksu mi sie nie opłaca bo bede miala co chwile podwyzki .Nie jestem pierwszą osobą ktora skarży sie na te Panią. Niedawno był tu mój starszy sąsiad który również był niemile obsłużony przez tą Panią. Gdy wychodzilam bylam zdenerwowana i nie ukrywam,ze pod nosem mowilan o swoim niezadowoleniu z obslugi, ta pani to slyszala i probowala mnie przekrzykiwac krzyczac po kilka razy DO WIDZENIA. Czulam sie jak na targowisku- myslalam ze w takich miejscach obsluguja osoby doswiadczone i profesjonalne. Pani jest bardzo młoda i widać ze nie ma doświadczenia w obsłudze. Mam nadzieje ze opinie te przeczyta jej przłożony i wyciagnie konsekwencje. Dziwie się,ze ta pani nadal tam pracuje. Następnym razem bede zawierać umowe telefonicznie, aby unikać nieprzyjemności ze strony tej pani ktora tam obsluguje.
    MiejscowośćPiła
  • ~Bazyl / 2023-07-20 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta. Trzeba wykonać 10 telefonów żeby załatwić sprawę. Zostałem oszukany i wprowadzony w błąd. Dwa razy składałem reklamacje. Nie uwzględnili. Poza tym drogo. Były problemy żeby zrezygnować.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4586
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4043
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2675
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319