MiejscowośćRadom
strona 40 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~zrażony klient / 2018-07-19 06:19
Wyrażam złą opinię. Mieszkam s środku Polski, Vectra ma tu swoje przedstawicielstwo, ale żeby cokolwiek załatwić trzeba dzwonić do Gdyni i bardzo długo czekać na rozmowę. Za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Ostatnio odbiór TV był z przerwami, 2 dni po zgłoszeniu awarii przybył miły lokalny technik i bez sprawdzania czegokolwiek zainstalował nowy dekoder. nie poinstruował i nie zostawił żadnej instrukcji. Sprzęt działał kilka godzin i usterka wróciła.Po wielu rozmowach (pani plująca zwrotami angielskimi, symbolami i pojęciami technicznymi zamiast próbować pomóc ogranicza się do poleceń, które mają się nijak do tego, co jest na pilocie i na ekranie - zero zainteresowania i skutku). Trzeci z kolei rozmówca przekazał, że jest nowa funkcja (powinien o tym poinformować technik wymieniający dekoder, ale pewnie nie wiedział, która z pilota pozwala załatwić problem. Mam nieodparte wrażenie, że podejście do klienta w tej firmie pozostawia wiele do życzenia i praca większości konsultantów ogranicza się do zbycia klienta. A brak kontaktu z przedstawicielem w swojej miejscowości, to już żenada. -
-
~Żako / 2016-03-20 14:11
Jestem nie zadowolona z przedstawicieli którzy potrafią dwa razy w ciagu godziny i w weekend mnie nachodzić oraz kilka razy w tygodniu ze swoją ofertą,pzrecież umiem czytać i skoro będę zainteresowana to zadzwonie i coś wybiorę,nie rozumiem jak można tak bezczelnie nachodzić ludzi.Mówię gościowi ze mam noworodka i nie mam czasu się zapoznać z ofertą a ten przychodzi c chwilę do domu i chce gadać,no jakiś debil.Pozdrawiam [usunięte dane osobowe] z vectry z Sosnowca,dzieki któremu starcił klienta,nie nawidze takiego zachowania! Zaletytanie pakietyWadypzredstawicielejeszcze nie zaczełam -
~ Carl / 2023-12-01 18:19
Od 1,5 miesiąca mam w Vectrze tv+internet. Z żadną inną firmą usług abonamentowych nie miałem tyle przejść, a to dopiero początek (umowa 24 m-c). Już żałuję. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak by naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście. ZaletyŚwiatłowódWadyWszystko pozostałe, zwłaszcza traktowanie klientaMiejscowośćJelenia Góra -
~ Carl / 2023-12-01 18:20
Od 1,5 miesiąca mam w Vectrze tv+internet. Z żadną inną firmą usług abonamentowych nie miałem tyle przejść, a to dopiero początek (umowa 24 m-c). Już żałuję. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak by naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście. ZaletyŚwiatłowódWadyWszystko pozostałe, zwłaszcza traktowanie klientaMiejscowośćJelenia Góra -
~ GIENEK / 2019-10-12 12:39
LUDZIE.PRZY WYPOWIEDZENIE UMOWY JAK ZDAJECIE START DEKODER NIECH SPRAWDZAJA NA MIEJSCU CZY JEST SPRAWNY.PO KILKU MIESIACACH PISZA ZE DEKODER JEST ZEPSUTY I OBCIAZAJA CIE KOSZTAMI W WYSOKOŚCI 280 ZL JEST TO ZŁODZIEJSKA PRAKTYKA STOSOWANA W VEKTRZE.BOMBARDUJA CIE TELEFONAMI I SMSAMI ZDALEM TUNER W PLACÓWCE VEKTRY W BIAŁYMSTOKU .PRZYJMUJĄCY RZUCIL DO KOSZA I POWIEDZIAŁ ZE UMOWA JEST ROZWIAZANA DOSTALEM PAPIER ZE NIE ZALEGAM Z PLATNOSCIAMI I SPRZET JEST ZDANY NIE POLECAM VECTRY CHYBA ZE NAJWIEKSZEMU WROGOWI -
~Adam / 2018-12-09 18:42
Bydgoszcz,internet podobno na swiatlowodzie szybkosc wg umowy 100Mb/s.I tak fajnie bylo po podpisaniu umowy przez pare miesiecy.Aktualnie po roku szybkosc ok 50 Mb/s a dzisiaj byla 10 Mb/s czasami podskoczy do 90Mb,s ale bardzo sporadycznie.Cztery dni temu zlozona on-line kolejna reklamacja,brak odpowiedzi.Zdecydowanie odradzam. MiejscowośćBydgoszcz -
~adent / 2016-03-22 12:58
internet przyśpiesza tylko w dniu reklamacji po rozmowie z konsultantem. mam 160 mbt ma umowie a w rzeczywistości 15mbt skandal .telefon nie działa. Wadybrak kontaktu z serwisem -
~aga / 2022-01-03 14:40
Brak zainteresowania ze strony Vectry aby rozwiązać problem. Obsługa na infolinii niekompetentna. Po podpisaniu umowy totalna ignorancja klienta. ZaletybrakWadyBrak zainteresowania aby rozwiązać problem, który leży po stronie Vectry.MiejscowośćLegionowo -
-
~Age / 2014-11-23 15:14
i znowu nie działa jak pownno ;[
place za 60 mbpsow (slownie szescdziesiat)
dostaje 2.5 (dwa i pol) o zesz qrw.ZaletytanioWadybadziewnie1/2 roku 40 -
~Alfi / 2023-08-17 15:03
Vectra to tylko złodzieje niekompetentni ludzie tam pracują i tylko wyłudzają pieniądze ZaletyZadnychWadyTylko wyłudzają pieniądze nie przyjmują reklamacji i gubią sprzętMiejscowośćWrocław -
~Alojzy nie moze grac / 2016-01-17 17:54
Gigantyczne pingi po 100+, zamulajacy youtube -
~Andrew / 2023-01-06 19:09
Blokują pewien istotny portal ex... z którego korzystam. Twierdzą że wcale tego nie robą ale wszystkie urządzenia po kablu czy wifi wchodzą na daną stronę po 20 sekundach. Podstrony tego portalu też tak działają. Kiedy zainstalowałem VPN problem ustał ale przecież nie będę płacił 40 zł za VPN.
Nadmienię tylko że te same urządzenia po gsm lte wchodzą natychmiast na ten portal. Lipa straszna nie polecam . -
~Andrzej / 2015-05-26 00:38
1. Wypowiedzieli w moim umowę w UPC niezgodnie ze wskazanym terminie
2. Spowodowało to konieczność poniesienia kosztów na kary umowne
3. Nie rozpoczęli świadczenia umowy
4. Urwałem się z pracy, aby podpisać nową umowę, okazało się na gorszych warunkach i choć w umowie był miesięczny okres wypowiedzenia i czas nieokreślony, to w regulaminie promocji małym druczkiem przemycili przedłużanie umowy automatycznie o 12 miesięcy.
5. Dowiedziałem się o tym jak chciałem wypowiedzieć umowę i zabrać telefony
6. Telefonów nie chcą oddać, żądają opłaty kary umownej w wysokości równowartości ponad 100 miesięcy usługi (tak stu miesięcy) jaką ma konkurencja.
7. Wcześniej zwodzili obiecując przedstawienie oferty, aż minął okres wypowiedzenia, zresztą wydłużyli go sobie podobno zmianą regulaminu, którego NIE DOSTAŁEM, nawet po prośbach na FB, mailem etc.,a na stronie nie ma właściwego do mojej promocji.
8. Pomimo pytania o warunku rozstania nie uprzedzili o automatycznym przedłużeniu umowy o 12 miesięcy (obowiązek wynikający z rozporządzenia jakie weszło w 2014)
Z rzeczy nie do końca zależnych od nich były długie awarie "nie ma takiego numeru". Pierwszym razem zwodzili mnie kilkanaście dni, i jakoby nie było zgłoszenia! Piszcie, bo telefonicznie to mają to w ... Dopiero upomnienia na FB pomogły i ruszyli ...
Awaria nie u nich, ale 11 dni zwłoki na podjęcie reakcji to szczyt ...Zaletyw miarę trzymały się parametryWadyobsługa, umowy,2,5 roku prawie -
~Andrzej / 2015-10-30 18:00
Vectra sięgnęła dna już dawno. Czasem wydaje mi się, że pragną zejść jeszcze niżej, ale jest to fizycznie niemożliwe. Klienta traktują jak przysłowiowe g..no, no chyba, że klient chce kupić nową usługę. Szybkość internetu w weekend zamiast 24Mb wynikających z umowy 20kb (słownie kilo a nie mega). Zażalenie jak najbardziej można złożyć, po czym przychodzi oficjalne odrzucenie ewentualnych roszczeń. Jak sobie przypominam na końcu notka: NINIEJSZA DECYZJA JEST OSTATECZNA. Uważajcie na to co podpisujecie i najlepiej dyktafon przy zawieraniu lub kończeniu umowy. A najlepiej żadnych umów z tą firmą !!!!!!!!!!
NIGDY WIĘCEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zaletyniezła jakość (jeżeli akurat działa)Wadyobsługa i naciąganie klientakilka lat (o wiele za długo) -
~Andrzej / 2022-08-04 11:20
Nie wiem nt. obsługi online bo byłem w BOK, też problemy, Pani przeprosiła "że awaria". Uśmiechnąłem się ironicznie "proszę o kartkę papieru, napiszę rezygnację a Pani wpisze dane po" i "awaria znikła". Zrezygnowałem z wiadomego powodu. Owszem, jak dotąd w Netii nie zaciął się ani razu, szybszy ale małe "ale" - posługiwanie się Pilotem makabra. W pudełku pseudo instrukcja, w internacie też, wiele godzin prób i błędów. Numeryczne keye po środku i ustaw cóś, drugie kliknięcie włazi się w następne, powrót tylko keyem "wróć" który jest po środku i traf go. Pilot Vectry prosty, intuicyjny, keye numeryczne typowo u góry, dostęp w prost, powrót drugie kliknięcie. Zresztą, znacie kogoś z Netią to sami spróbujcie. Zaletyprosta, intuicyjna obsługa odbiornikaWadywolny, zacinający się internatMiejscowośćWrocław -
~Andrzej / 2024-02-05 17:44
Witam
Uważajcie na Vectrę bo podpisuje się umowę na niskiej stawce a zachwalę podnoszą stawki korzystając z inflacji. Oszukują klientów!!!!Wadyzmieniają stawki w trakcie trwania umowy oczywiście do góry.MiejscowośćWrocław -
-
~Andrzej / 2024-03-06 17:22
To co reklamują totalne kłamstwo. Że dziś zamawiam, a jutro podłączają usługi. Z pewnością. Zamówiłem usługi dokładnie 25 dni temu i do dziś ich nie mam. Najpierw czekałem aż przyjdzie sprzęt kurierem tydzień, dopiero później ktoś zadzwonił się umówić na montaż i termin wynosił ponad tydzień, dwa dni przed umówionym terminem okazało się, że ktoś kto mnie umawiał nie potrafi w kalendarz i wpisał dzień wcześniej niż się umawialiśmy więc nic z tego nie wyszło ponieważ nie jestem w stanie wziąć wolnego tak nagle, jak ktoś do mnie dzwoni o 17 że monter będzie o 8 rano. I znów ponad tydzień czekania na kolejny termin. No, faktycznie dziś zamawiam jutro korzystam. W sytuacji kiedy błąd popełnił konsultant (rozmowy podobno są nagrywane, a podałem dokładna datę i godzinę rozmowy, mogą sobie sprawdzić na kiedy się umawiałem) klient powinien być traktowany priorytetowo i choćby specjalnie monter miał jechać z innego miasta, zrobić to najpóźniej dzień po rozmowie. Ponadto cena usług, obiecują przykładowo 70zl, po czym się okazuje że w moim mieście za 70zl to sobie mogę pomarzyć, bo to co za tyle reklamują u mnie kosztuje 120. Chociaż tyle dobrego, że jak już podłączyli to działa całkiem dobrze. W umowie jakieś haczyki, że przyznano 8000 ulgi i jak klient zerwie umowę to musi zwrócić przyznaną ulgę. Za co niby tyle ulgi? Wychodzi że bym za internet miał płacić grubo ponad 400zl miesięcznie jeśli przeliczyć to na miesiące i dodać cenę którą płacę. Oczywiście w umowie info za co ta ulga brak. ZaletyDziałaWadyDługi termin montażu, niekompetentna obsługa klienta, drogo (chociaż tylko w niektórych miejscowościach, klient klientowi nierówny), haczyki w umowie. -
~Aneta / 2017-03-08 19:21
Najgorszy operator z jakim miałam do czynienia. Mają bałagan w fakturach. Oferta mocno okrojona. Dodatkowo instalują Ci telefon stacjonarny (na oczy go nie zobaczysz) nawet nie informując Cię o tym. Dowiadujesz się po fakcie gdy trzeba zapłacić fakturę. Niestety próby wyjaśnienia nic nie dają. Obsługa bardzo nie życzliwa. Osobiście z daleka będę omijać. Składałam skargi nic nie dało a rachunek miałam o 20 zł większy niż obiecywano. Wadycała współpraca z operatorem2 lata -
~Ania / 2019-02-09 19:58
Mało kanałów w usłudze pakiet złoty , kanały powtarzają się co chwile a te które się nie powtarzają są zablokowane lub błąd dekodera lub poprostu się tną niemiłosiernie , dramat ;internet w pokoju ostatnim w bloku nie odbiera pomimo ze router jest ok 10 m dalej , śmiech na sali -nie polecam, wręcz przestrzegam ! ZaletyŻadneWadyMało kanałów w usłudze pakiet złoty , kanały powtarzają się co chwile a te które się nie powtarzają są zablokowane lub błąd dekodera lub poprostu się tną niemiłosiernieMiejscowośćStarachowice -
~Anna / 2018-03-01 22:22
Najgorszy dostawca internetu. Beznadziejna obsługa klienta. Nawet maili nie czytają że zrozumieniem. ZaletyCenaWadyprędkość i obsługa klienta
strona 40 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »