Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xd / 2019-07-17 19:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Problemy są ze wszystkim. Wieszające się dekodery (Zamawiając usługę w 2012 dostałem dekoder, a w 2017/2018, drugi multiroom identyczny), "Do 150 Mb/s" rzadko dochodzi do 100, problemy z VOD-em, brak możliwości konfiguracji routera, po za ich panelem.
    ZaletyA ja wiem?
    WadyWszystko
    MiejscowośćSochaczew
  • ~xxmmxx / 2016-06-20 12:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety lokalny bardzo solidny dostawca internetu został przejęty przez Vectrę.
    Tu zaczęły się problemy.
    Już przy podpisaniu umowy, która miała być na firmę, została wypisana na klienta indywidualnego.
    Aby dokonać zmiany umowy, na infolinii polecono mi udać się do lokalnego BOK. Panie w BOK patrzyły na mnie jak na kosmitę, który chce od nich nie wiadomo co, a chciałem tylko aby fakturę za usługę wystawić mi na firmę. Po moim stanowczym stanowisku, żeby jednak coś z tym zrobiły, Pani "chyba kierowniczka" podzwoniła gdzieś i kazała czekać na kontakt telefoniczny z działu biznesowego. 3 godziny w plecy na wycieczkę do BOK.
    Po kilku dniach zadzwoniła Pani z działu biznesowego, mailem wysłała umowę, odesłałem podpisaną, otrzymuje Faktury... Super:)... jednak nie...
    Dzwoni Pani, że przyjedzie technik wymienić router.
    Przyjechał technik, wymienił co trzeba, zostawił jakieś kwity, wszystko działa. Za jakiś czas dostaję fakturkę na firmę oraz... rachunek na odbiorcę indywidualnego. Dwa rachunki na tą samą usługę:). Po dokładnym przeglądnięciu dokumentów, które przywiózł technik okazało się, że był tam jakiś aneks otwierający kolejną umowę na odbiorcę indywidualnego. Masakra.
    Dzwonię na infolinie... oczywiście przełączają mnie między działe indywidualnym a biznesowym po pare razy... karzą jechać do lokalnego biura. Raz już byłem i dziękuję.
    Pisze reklamacje i pewnie będe musiał się tam wybrać. Gdyby nie to, że w zasadzie to jedyny dostawca internetu w moim małym mieście dawno bym z nich zrezygnował.
    Dawno nie spotkałe się z takim (nawet nie wiem jak to nazwać) totalnie bezsensownym/kretyńskim zachowaniem firmy (patrz Orange:)).
    Jesli macie inne opcje radze unikać Vectry jak ognia.
  • ~xyk / 2023-07-18 11:00
    Ocena: 2.25 / 5
    widać że zamiast poprawy usług nie ma nic .oferta programowa 2023 lipiec kiepska nowych kanałów brak .obsługa biura abonenta to brak kompetencji od kierownika po obsadę biura .
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2023
    Miejscowośćkalisz
  • ~zdenerwowana / 2022-12-15 19:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Zaznaczam, że jeszcze nie wiem jak będę jutro obsłużona w biurze klienta, ale obsługa telefoniczna jest żałosna, tak jak wszystkie infolinie przełączające do wirtualnych asystentów. Kręcenie się w kółko w systemie wybierz na klawiaturze cyferkę.
    Dlaczego nie zabezpieczacie sieci? Dlaczego klient nie ma aktualizowanego routera i nie zmienia się latami haseł
    Czy muszę robić awantury po angielsku do wszystkich firm z poziomu telefonu od profili social media, antywirusów, windowsów i innych, żeby dowiedzieć się, że moje WiFi bazuje na starych jak system polityczny w Polsce komunistycznych zabezpieczeniach?
    Dlaczego muszę zapłacic informatykowie, żeby mi powiedział, że to firma musi online zmienić ustawienia routera, bo nie pozwolą nikomu nic zmieniać. I dlaczego to dopiero po opłacie mogę wiedzieć, że ktoś załamał zabezpieczenia sieci i hasła i te dane hulają w sieci? A co ja jestem cyber security albo Policja? No pewnie. A komu jest na rękę, żeby potem siedział u mnie cyber gnój i ganiał się po kątach e-mailami i smsami, żeby ostatecznie buchnąć pieniądze?
    Czy w tym żałosnym kraju ktoś kiedyś będzie za coś odpowiedzialny?
    Czy tylko czy się stoi czy leży to się wypłata należy?
    Nic tylko płać i płacz.
    ZaletyZawsze jest, nic się nie zacina.
    WadyBrak zabezpieczeń WPA(AES) lub WP3.
    MiejscowośćŁask
  • ~Zenek / 2013-11-03 14:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam mieszane uczucia co do Vectry wcześniej miałem Dialog 10Mb/s i nie miałem z nimi problemów w przeciągu 2letniej umowy tylko 3razy były jakieś niedogodności typu prace serwisowe transfer na stałym poziomie zazwyczaj 1%powyżej tych 10Mb/s. Vectra miałem problem już od samego początku Umowa na 30Mb/s nigdy takiej prędkości na oczy nie widziałem w porywach 29Mb/s (ale to rzadkość) zazwyczaj grubo poniżej wahania w transferze mają tak duże że nie ma co wierzyć ich zapewnieniom ,że to 10% jak podawał przedstawiciel handlowy.Miałem spadki poniżej 0,5Mb/s składane reklamacje ze zrzutami ekranu nie pomogły negatywnie rozpatrzone przez Vectra .Obsługa w biurze trzeba się wystać w sporych kolejkach .Po kilkudniowej walce na forum Vectra facebook plus zrzuty pomiarowe , chyba dopiero pomogło bo jak na razie Internet działa poprawnie prędkość utrzymuje się na poziomie 20 -26 Mb/s ,przeglądarka działa płynnie to im odpuściłem. Szczerze powiem że żałuje że skorzystałem z ich oferty trzeba było brać w Dialogu te ich 10Mb/s lub 20Mb/s i nie mieć problemów i straconych nerwów na walce z nimi o swoje.Skusiła mnie niska cena i to błąd bo i za tym idzie niski poziom usługi.
    Zaletycena
    Wadyniski poziom usługi
    1,5
  • ~zibi / 2021-02-11 14:07
    Ocena: 2.25 / 5
    UWAGA!!!
    Ostrzegam wszystkich chcących korzystać z usług tej firmy. Jak macie możliwość lepiej poszukać innego dostarczyciela usług, dopłacić, przepłacić, ale nie korzystać z usług tej firmy. W chwili kiedy pojawią się problemy, a się pojawią natraficie na mur który jest nie do przejścia. Problemy w techniczne to znak rozpoznawczy tej firmy. Skorzystajcie z tego ostrzeżenia i nie popełniajcie mojego błędu!!!
    ZaletyPozornie dobra cena w stosunku do proponowanego pakietu
    WadyObsługa klienta, problemy techniczne.
    MiejscowośćToruń
  • ~złapany klient / 2023-11-14 19:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Uwaga ! Vectra daje do podpisania umowę na internet na ustaloną za pakiet cenę , a później za cztery miesiące podwyższa cenę abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy dla niezadowolonego klienta , bo tak Vectra sprytnie ułożyła zapis umowy tłumacząc to wzrostem inflacji. Ich agenci łowiący klientów wcale o tym nie informują . Jeszcze rok do zakończenia umowy z Vectrą i zmieniam operatora internetu . Inne firmy proponujące dostarczenie internetu szanują klientów, ich umowy do końca nie są łamane zmianą cen. Vectra znalazła sposób na bogacenie się.UWAŻAJCIE.PYTAJCIE AGENTÓW VECTRY PRZED PODPISANIEM UMOWY O GROŹBĘ PODWYŻSZANIA CEN ABONAMENTU BEZ MOŻLIWOŚCI WYPOWIEDZENIA PRZEZ KLIENTA UMOWY - KARZĄ PŁACIĆ KARĘ !
    ZaletyBRAK
    Wadyagenci Vectry nie uprzedzają klientów o możliwości podwyższenia cen abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy Vectrze przez niezadowolonego klienta - Vectra grozi karami.W ten sposób Vectra może co chwilę zmieniać cenę abonamentu w czasie trwania umowy.
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~zrażony klient / 2018-07-19 06:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Wyrażam złą opinię. Mieszkam s środku Polski, Vectra ma tu swoje przedstawicielstwo, ale żeby cokolwiek załatwić trzeba dzwonić do Gdyni i bardzo długo czekać na rozmowę. Za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Ostatnio odbiór TV był z przerwami, 2 dni po zgłoszeniu awarii przybył miły lokalny technik i bez sprawdzania czegokolwiek zainstalował nowy dekoder. nie poinstruował i nie zostawił żadnej instrukcji. Sprzęt działał kilka godzin i usterka wróciła.Po wielu rozmowach (pani plująca zwrotami angielskimi, symbolami i pojęciami technicznymi zamiast próbować pomóc ogranicza się do poleceń, które mają się nijak do tego, co jest na pilocie i na ekranie - zero zainteresowania i skutku). Trzeci z kolei rozmówca przekazał, że jest nowa funkcja (powinien o tym poinformować technik wymieniający dekoder, ale pewnie nie wiedział, która z pilota pozwala załatwić problem. Mam nieodparte wrażenie, że podejście do klienta w tej firmie pozostawia wiele do życzenia i praca większości konsultantów ogranicza się do zbycia klienta. A brak kontaktu z przedstawicielem w swojej miejscowości, to już żenada.
    MiejscowośćRadom
  • ~Żako / 2016-03-20 14:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem nie zadowolona z przedstawicieli którzy potrafią dwa razy w ciagu godziny i w weekend mnie nachodzić oraz kilka razy w tygodniu ze swoją ofertą,pzrecież umiem czytać i skoro będę zainteresowana to zadzwonie i coś wybiorę,nie rozumiem jak można tak bezczelnie nachodzić ludzi.Mówię gościowi ze mam noworodka i nie mam czasu się zapoznać z ofertą a ten przychodzi c chwilę do domu i chce gadać,no jakiś debil.Pozdrawiam [usunięte dane osobowe] z vectry z Sosnowca,dzieki któremu starcił klienta,nie nawidze takiego zachowania!
    Zaletytanie pakiety
    Wadypzredstawiciele
    jeszcze nie zaczełam
  • ~ Carl / 2023-12-01 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca mam w Vectrze tv+internet. Z żadną inną firmą usług abonamentowych nie miałem tyle przejść, a to dopiero początek (umowa 24 m-c). Już żałuję. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak by naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    ZaletyŚwiatłowód
    WadyWszystko pozostałe, zwłaszcza traktowanie klienta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~ Carl / 2023-12-01 18:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca mam w Vectrze tv+internet. Z żadną inną firmą usług abonamentowych nie miałem tyle przejść, a to dopiero początek (umowa 24 m-c). Już żałuję. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak by naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    ZaletyŚwiatłowód
    WadyWszystko pozostałe, zwłaszcza traktowanie klienta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~ GIENEK / 2019-10-12 12:39
    Ocena: 2.00 / 5
    LUDZIE.PRZY WYPOWIEDZENIE UMOWY JAK ZDAJECIE START DEKODER NIECH SPRAWDZAJA NA MIEJSCU CZY JEST SPRAWNY.PO KILKU MIESIACACH PISZA ZE DEKODER JEST ZEPSUTY I OBCIAZAJA CIE KOSZTAMI W WYSOKOŚCI 280 ZL JEST TO ZŁODZIEJSKA PRAKTYKA STOSOWANA W VEKTRZE.BOMBARDUJA CIE TELEFONAMI I SMSAMI ZDALEM TUNER W PLACÓWCE VEKTRY W BIAŁYMSTOKU .PRZYJMUJĄCY RZUCIL DO KOSZA I POWIEDZIAŁ ZE UMOWA JEST ROZWIAZANA DOSTALEM PAPIER ZE NIE ZALEGAM Z PLATNOSCIAMI I SPRZET JEST ZDANY NIE POLECAM VECTRY CHYBA ZE NAJWIEKSZEMU WROGOWI
  • ~Adam / 2018-12-09 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Bydgoszcz,internet podobno na swiatlowodzie szybkosc wg umowy 100Mb/s.I tak fajnie bylo po podpisaniu umowy przez pare miesiecy.Aktualnie po roku szybkosc ok 50 Mb/s a dzisiaj byla 10 Mb/s czasami podskoczy do 90Mb,s ale bardzo sporadycznie.Cztery dni temu zlozona on-line kolejna reklamacja,brak odpowiedzi.Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~adent / 2016-03-22 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    internet przyśpiesza tylko w dniu reklamacji po rozmowie z konsultantem. mam 160 mbt ma umowie a w rzeczywistości 15mbt skandal .telefon nie działa.
    Wadybrak kontaktu z serwisem
  • ~aga / 2022-01-03 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak zainteresowania ze strony Vectry aby rozwiązać problem. Obsługa na infolinii niekompetentna. Po podpisaniu umowy totalna ignorancja klienta.
    Zaletybrak
    WadyBrak zainteresowania aby rozwiązać problem, który leży po stronie Vectry.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Age / 2014-11-23 15:14
    Ocena: 2.00 / 5
    i znowu nie działa jak pownno ;[
    place za 60 mbpsow (slownie szescdziesiat)
    dostaje 2.5 (dwa i pol) o zesz qrw.
    Zaletytanio
    Wadybadziewnie
    1/2 roku 40
  • ~Alfi / 2023-08-17 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra to tylko złodzieje niekompetentni ludzie tam pracują i tylko wyłudzają pieniądze
    ZaletyZadnych
    WadyTylko wyłudzają pieniądze nie przyjmują reklamacji i gubią sprzęt
    MiejscowośćWrocław
  • ~Alojzy nie moze grac / 2016-01-17 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Gigantyczne pingi po 100+, zamulajacy youtube
  • ~Andrew / 2023-01-06 19:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Blokują pewien istotny portal ex... z którego korzystam. Twierdzą że wcale tego nie robą ale wszystkie urządzenia po kablu czy wifi wchodzą na daną stronę po 20 sekundach. Podstrony tego portalu też tak działają. Kiedy zainstalowałem VPN problem ustał ale przecież nie będę płacił 40 zł za VPN.
    Nadmienię tylko że te same urządzenia po gsm lte wchodzą natychmiast na ten portal. Lipa straszna nie polecam .
  • ~Andrzej / 2015-05-26 00:38
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Wypowiedzieli w moim umowę w UPC niezgodnie ze wskazanym terminie
    2. Spowodowało to konieczność poniesienia kosztów na kary umowne
    3. Nie rozpoczęli świadczenia umowy
    4. Urwałem się z pracy, aby podpisać nową umowę, okazało się na gorszych warunkach i choć w umowie był miesięczny okres wypowiedzenia i czas nieokreślony, to w regulaminie promocji małym druczkiem przemycili przedłużanie umowy automatycznie o 12 miesięcy.
    5. Dowiedziałem się o tym jak chciałem wypowiedzieć umowę i zabrać telefony
    6. Telefonów nie chcą oddać, żądają opłaty kary umownej w wysokości równowartości ponad 100 miesięcy usługi (tak stu miesięcy) jaką ma konkurencja.
    7. Wcześniej zwodzili obiecując przedstawienie oferty, aż minął okres wypowiedzenia, zresztą wydłużyli go sobie podobno zmianą regulaminu, którego NIE DOSTAŁEM, nawet po prośbach na FB, mailem etc.,a na stronie nie ma właściwego do mojej promocji.
    8. Pomimo pytania o warunku rozstania nie uprzedzili o automatycznym przedłużeniu umowy o 12 miesięcy (obowiązek wynikający z rozporządzenia jakie weszło w 2014)


    Z rzeczy nie do końca zależnych od nich były długie awarie "nie ma takiego numeru". Pierwszym razem zwodzili mnie kilkanaście dni, i jakoby nie było zgłoszenia! Piszcie, bo telefonicznie to mają to w ... Dopiero upomnienia na FB pomogły i ruszyli ...
    Awaria nie u nich, ale 11 dni zwłoki na podjęcie reakcji to szczyt ...
    Zaletyw miarę trzymały się parametry
    Wadyobsługa, umowy,
    2,5 roku prawie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2619
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296