Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Walter / 2024-10-11 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Powtarzające się problemy z Internetem i odbiorem sygnału TV. Serwis też zawodzi. Ostatnio nawet nie przekazano zlecenia technikowi, który miał dokonać usunięcia usterki.
    ZaletyBrak
    WadyZawodność.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mbigi244 / 2024-10-11 11:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja historia współpracy z VECTRA S.A. to wspaniały przykład jak podejście do klienta może zrujnować wizerunek firmy.

    Samo zawarcie umowy było całkiem przyjemne. Przez pierwsze parę miesięcy Internet działał bez większych problemów. Pierwszym negatywnym doświadczeniem był wzrost opłat, które w pewnym momencie zaczęły niezrozumiale rosnąć. Okazało się, że VECTRA umieściła w umowach swoich klientów niedozwolone zapisy pozwalające im na waloryzację ceny usługi o wartość inflacji. Ostatecznie okazało się, że praktyki, którymi posługiwała się VECTRA są nielegalne, a UOKiK nałożył karę ponad 22 mln zł za stosowanie klauzul inflacyjnych i wprowadzanie w błąd klientów. Ta praktyka plus dodatkowe opłaty pobierane za korzystanie z karty lub Blika powodowały, że początkowa kwota na umowie, urosła o przeszło 17% w skali miesiąca.

    Finanse to jednak tylko jedna strona medalu. Druga, znacznie gorsza, to poziom obsługi klienta. Po tym, gdy okazało się, że przeprowadzam się do innego mieszkania musiałem zrezygnować usługi światłowodu i przejść na Internet mobilny. Aby to zrobić musiałem udać się do najbliższego punktu obsługi. Po przybyciu na miejsce okazało się, że punkt nie działa, więc musiałem udać się do drugiego oddalonego od niego 10 kilometrów. Tym razem okazało się, że konsultant z niewiadomych przyczyn anulował moją prośbę o zamianę umowy, co skutkowało koniecznością powtórnego przyjścia do punktu następnego dnia. Po podpisaniu umowy mogłem odebrać kartę do Internetu mobilnego od VECTRY wraz z obowiązkową kartą SIM, którą trzeba zakupić nawet jeśli nie jest to potrzebne. Oczywiście w promocyjnej cenie. Teraz pozostało mi tylko zakupić nowiutki router i mogłem zacząć używać Internetu. Chociaż „używać” to jednak zbyt duże słowo jak na prędkość, którą oferowała VECTRA w samym centrum Warszawy. Zakupiony Internet był dwa razy wolniejszy niż Internet w telefonie, a oglądanie filmików na YouTube w najniższej rozdzielczości było katorgą. W tym momencie już wiedziałem, że o pracy zdalnej mogłem przy tym Internecie zapomnieć. W międzyczasie zapytałem obsługi klienta o powód anulowania mojej pierwotnej prośby o zamianę umowy. W końcu żaden z konsultantów w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie. Po dwóch tygodniach zamiast spodziewanej odpowiedzi skontaktowała się ze mną miła konsultantka, która zapytała mnie, czy jeszcze mają odpowiadać na moją sprawę, ponieważ mają braki kadrowe i wolałaby się upewnić zanim przystąpi do realizacji tej prośby...

    Najgorszą część obsługi podsumowuje korzystanie z usług Viki – wirtualnej asystentki, która poziomem IQ zatrzymała się chyba na wczesnej wersji Tamagotchi i jedyne w czym może Ci pomóc to zwiększeniu niechęc do całej firmy. Oczywiście problematycznych sytuacji było dużo więcej, zaczynając od konsultantów, którzy obiecują, że oddzwonią, ale nigdy tego nie robią, czy problemów ze zwrotem sprzętu, ale myślę, że ten krótki elaborat wystarczy, aby zdecydowanie odradzić korzystania z usług VECTRA
  • ~Julia / 2024-10-09 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jednym slowem tragedia!!!!!!!!!!!! okropny
    ZaletyNIE MA
    Wady MNOSTWO DENERWUJECIE
    MiejscowośćRadom
  • ~Sofia / 2024-10-04 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba jakość usługi, zerwałam więc z nimi umowę w kwietniu, to od pół roku co kilka miesięcy próbują mnie okraść. Sprzęt zdałam, mam pisemne potwierdzenia, a dostałam w maju wezwanie do zapłaty, przeszłam przez piekło, ale uzyskałam pisemnie potwierdzenie, że moje saldo wynosi 0 zł. A 4 miesiące później dostaję kolejne wezwanie do zapłaty !!. A saldo mimo zdanego sprzętu i potwierdzonego 4 miesiące wcześniej salda tym razem wynosi 800 zł. Nie wiadomi skąd !!! Ostrzegam przed nimi !!!
    WadySame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~xy / 2024-10-02 09:41
    Ocena: 1.25 / 5
    informowanie abonenta o wprowadzanych zmianach nie istnieje w cale .konkurencja dodaje nowe kanały abonentom a tu nic .ABONENT dowie się że cenna się zwiększa a oferta programowa i jakości usługi już nie .
    Zaletystabilna cenna
    Wadywszystko .brak kompetencji w biurze abonenta od lat wielu .
    MiejscowośćKalisz
  • ~użytkownik światłowodu / 2024-09-29 10:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez dwa lata umowy Vectra podwyższyła mi aż trzy razy abonament bez prawa wypowiedzenia . Znależli sposób na bogacenie wprowadzając zapis inflacyjny . Chociaż UOKIK zmusił Vectrę niedawno do wycofania tego zapisu, to straciłem do Vectry zaufanie ( złapać klienta na długą umowę a później doić wprowadzając co chwilę podwyżki ) . Gdyby nie to , to bym jeszcze u nich został. Sami sobie winni. Nie szanują klienta. Kończy mi się za miesiąc z Vectrą dwuletnia umowa i już złożyłem im wypowiedzenie . Idę do innego dostawcy internetu szanującego klienta.
    ZaletyPo dwóch latach bycia ich doinym klientem doszedłem do wniosku że żadnych.
    WadyBrak szacunku do klienta , wynajdują preteksty do podwyższania cen abonamentu , drogo, szybkość internetu dużo mniejsza od deklarowanej w umowie , słabe rutery wifi.
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~vr / 2024-09-29 09:57
    Ocena: 1.50 / 5
    widać że informowanie o planowanych zmianach w ofercie programowej 2024 nie istnieje w cale . abonenci są dzieleni na lepszych i gorszych . ci co mają 4k mają nowe kanały pozostali nie mają nic .canal ektra 1-7 lepsi mają reszta płaci 65 za miesiąc a można wycofać kanały od 601 -622 i już jest w abonamencie ale przecież nie .
    Zaletycenna stabilna .
    Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 .brak kompetencji w biurze abonenta
    MiejscowośćKalisz
  • ~Ryyy / 2024-09-25 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści nie polecam po przedluEniu umowy telefonicznie i wzieniu nowego internetu i tv nawet nie przywieźli wifi nowego i dekodera gdzie było w tej ofercie a teraz dzwonią żebym wzuol sobie dekoder za dodatkową opłatą miesięczna !!!!
  • ~Ja / 2024-09-24 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów żeby opisać tą firmę bo dno to za mało, przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie przerwy w nadawaniu tv przerywane filmy rozłączanie gier w sieci to jest horror. NIE POLECAM WSZYSTKO TYLKO NIE TO
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćPrabuty
  • ~Bobo / 2024-09-22 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle przerwy netu i tv. Za często. Ostrzegam przed korzystaniem z usług Vectry. Amatorzy, oszuści. Powinni zniknąć z rynku.
    ZaletyŻadnych
    WadyIstnienie tej firmy
    MiejscowośćKalisz
  • ~hf / 2024-09-19 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    traktowanie abonenta jednego gorszego drugiego lepszego .dlaczego informowanie o zmianach w ofercie programowej niistnieje wcale . canal +EKTRA !_- 7 w ofercie jest ale tylko dla tych którzy zapłacą 65 za miesiąc reszta nic .
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta . obsługa techniczna nie kompetentna .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Jerzy / 2024-09-16 20:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Cały dzień brak Netu i TV, po pierwszym zgłoszeniu informacja o włączeniu sygnału ok. 20:00. Brak sygnału po 20, więc kolejne zgłoszenie, obecnie przewidywane usunięcie usterki ok. 2:30
    MiejscowośćSejny
  • ~vtd / 2024-09-13 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej nie ma nic .CaNAL +family na canal + 360 .abonent dowiaduje się po fakcie .
    Zaletyinternet może być .
    Wady.reszta to usterki stale .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Nie / 2024-09-08 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny miesiąc niedzialającego internetu. Ping ciagle skacze do 4kMS co efektywwnie rozłącza mnie od większości serwisów. Złodzieje ,dlaczego UOKiK się nimi nie zajmie to poza mną.
    ZaletyBrak
    WadyMoże kiedyś padnie
    MiejscowośćPomorskie
  • ~tedi / 2024-09-03 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    ludzie nie czytają w ogóle umów podpisują jak ślepy, a później ze problem jest na ich pseudo światłowodzie , światłowód po koncentryku, i standardowo podwyżki o 20 - 30 zeta , ale ludzie nie czytają
    Zaletyna papierze super .....ale tylko na papierze
    Wadyza dużo
    Miejscowośćpłock
  • ~vx / 2024-08-30 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o wprowadzanych zmianach 2024 ofercie programowej niema nic .informacji o tym że od 2 09 2024 ma być wpolsce 24 kanał a ,canal + 1_ 7 niema w cale canal + ektra i canal + 360 też niema w cale .
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz obsługi technicznej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Grzegorz / 2024-08-30 02:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra czekać 4 ddi aż naprawia proszę cię jest źle nie polecam tv ok lecz serwis w dupie za co
    place?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nope / 2024-08-28 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Ping spike co chiwle do 2000ms.
    Ciągle ścina. Internet się wyłącza sam.

    Po tym jak vectra przejeła multimedia to nagle im zniknął bandwith.
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2024-08-23 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jakiś żart i brak profesjonalizmu.
    Przez telefon z Panem Szymonem załatwiałem przeniesienie dwóch numerów do ich sieci. Na drugi dzień dostałem maila że obecny operator wyraził zgodę na przeniesienie numerów i mam oczekiwać na kuriera z umową i kartami SIM. Minęło 8 dni a kuriera nie było widać. Zadzwoniłem na infolinię z pytaniem o kuriera bo do przeniesienia zostało 7 dni. Pani powiedziała że wszystko w porządku i mam czekać. Zadzwoniłem jednak na drugi dzień i się okazało że wysyłka kurierska została anulowana z niewiadomych przyczyn. Pani wysłała maila do Pana Szymona z zapytaniem bo tylko on może co kolwiek w tej sprawie powiedzieć. Zadzwoniłem na drugi dzień bo nikt się nie odezwał i jedna z kolejnych Pań bo metoda spychologii to u nich norma, powiedziała że to przeniesienie i tak traci ważność i trzeba na nowo ALE tylko Pan Szymon może anulować to stare nieważne żeby to zrobić na nowo. Wszyscy wysyłają od paru dni maila z prośbą o pilny kontakt a Pan Szymon ma to w du...
    I co ja mogę zrobić pomijając fakt że od obecnego operatora miałem furtkę szybkiego wyjścia przed podniesieniem abonamentu i to dwukrotnie.
    WadyIgnorancja
    MiejscowośćKraków
  • ~Kris / 2024-08-21 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwiedziłem brata mieszkającego w Polsce i korzystającego z Vectry ,niestety nie mogłem korzystać z zJego Wi-Fi ponieważ nie było sygnału ,z tego co widzę jest to najgorszy dostawca w Polsce ,nie wiem jak taka firma może funkcjonować na rynku ,jest to złodziejstwo ,człowiek płaci a w zamian nie dostaje nic ,
    ZaletyBrak
    WadyWszystko najgorsze
    MiejscowośćOlsztyn
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1261