Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~TADEUSZ / 2016-02-15 15:32
    Ocena: 2.25 / 5
    To prawda Vectra oszukuje swoich klientów, dzwoni do mnie konsultant , proszę pana wymieniamy dekodery marki motorola na nowsze ze względu na ich wadliwość. pytam pana konsultanta czy to jest za odpłatnością czy za darmo, słyszę odpowiedź za darmo, skontaktuje się z panem konsultant z biura rejonowego i ustali z panem termin wymiany dekodera , ucieszyłem się że będę miał nowy dekoder. Jakież było moje zaskoczenie i zdziwienie kiedy przyszedł do mnie serwisant z dekoderem, pytam pana wymiana darmowa i czy nie wiąże się to z przedłużeniem umowy. Pan wyciąga nową umowę na kolejne dwa lata z nowymi usługami , dodatkowe programy telewizyjne , dodatkowe minuty na telefon stacjonarny oraz zwiększona prędkość internetu. Czytam umowę a w niej zapisane jak byk że na okres dwuletni dają mi promocje prawie za taka samą cenę jak dotychczas ale po dwóch latach jeśli nie przedłuże umowy z vectra to będę płacił o wiele więcej. Taka jest właśnie prowadzona polityka vectry , podczas rozmowy telefonicznej obydwoje z konsultantów nic nie powiedziało no nowych programach oraz o przedłużeniu umowy na kolejne dwa lata . To jest świadome oszustwo na niekorzyść klienta. Zastanawiam się czy rozmowa która była ze mna przeprowadzana jest nagrana bo ten fakt zgłosiłbym do rzecznika d s konsumenta.
    ZaletyCena przystępna jak na ilość pakietów.
    WadyBrak konkurencji w moim bloku, nierzetelne i brak profesjonalizmu ze strony operatora. za to profesjonalnie oszukują. Lepsze programy są zabierane .
    ponad 10 lat
  • ~tede / 2018-12-29 15:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 12.2017 do 12.2018 (teraz) mnóstwo problemów z internetem. Wielokrotnie zgłaszane awarie nie zostały naprawione. Dzwoniąc na infolinię miałem wrażenie, że pracownik nie ma kompletnie pojęcia o czym mówi i co powinien zrobić.
    WadyNieprofesjonalna i niekompetentna obsługa.
  • ~Teresa z domu Bąk / 2024-01-23 14:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Przed podpisaniem umowy z Vectrą powinienem był tu najpierw zajrzeć, wtedy bym sobie zaoszczędził nerwów.

    Dział serwisu nie potrafi rozwiązać mojego problemu, zrzuca winę na hosting. Po stronie hostingu nie widzę żadnego problemu, sam ich dział serwisu także kategorycznie temu zaprzecza aby problem był po ich stronie, w co jestem w stanie uwierzyć, bo problem dotyczy tylko mojego internetu stacjonarnego od Vectry, na mocy którego nie mogę dostać się na witryny od w/w hostingodawcy.

    Złożyłem wypowiedzenie, to w ten sam dzień zadzwoniono do mnie w celach negocjacji i przedstawieniu nowej umowy. Zostały mi zaproponowane warunki o wiele lepsze, niż te, które były podpisane na umowie. Dodam, że otrzymałem wcześniej (przed wypowiedzeniem) telefon od konsultanta i 'żadna inna' oferta nie była dla mnie przygotowana i nic nie dało się negocjować.

    Następnej sprawy dotyczą awarie sieci. Vectra informuje o tym, że nastąpiły "chwilowe" przerwy w dostawie internetu, po 30 godzinach i skontaktowaniu się z BOK otrzymałem informację, że problemy potrwają jeszcze co najmniej 24 godziny. Jest to dla mnie nie do pomyślenia. Wcześniej mieszkałem na przedmieściach, gdzie korzystałem z internetu od lokalnych dostawców, jeśli jakiekolwiek problemy występowały, to były usuwane w zaledwie kilka godzin. A tutaj 'duża' firma, jaką jest Vectra nie potrafi sobie poradzić z ot po prostu awarią na pewno przez 2 dni, a co jeśli data prognozowanej naprawy się wydłuży?

    Kolejną sprawą jest ping, a w zasadzie jego chwilowe wzrosty. Zdarza się, że podczas grania online, ping mocno wyskoczy na około minutę i wtedy nic się nie da zrobić. Następnie skutkuje to chwilowym zerwaniem połączenia i po chwili już jest ok, ale tak w zasadzie sytuacja raz się powtórzy, a raz już nie i nic nie wiadomo. Dział serwisu także nie jest w stanie zlokalizować źródła problemu.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~To jo / 2021-02-15 19:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem 14 lat abonentem Vectry, mieszkam w wynajmowanym lokalu i do końca lutego muszę się wyprowadzić. Umowę z vectrą mam do końca maja br chciałem ją rozwiązać ale dowiedziałem się że muszę zapłacić ponad 400 złotych jeżeli chcę to zrobić od razu. Dla mnie to jest skandal. Tyle lat płacę abonament a oni zadają ode mnie tyle kasy. Dodam że chciałem dalej być abonentem lecz ze względu na to że nie ma dostępu do vectry w moim nowym miejscu zamieszkania niestety nie mogę. Poprostu stałych klientów traktują jak śmieci. Nie polecam tej platformy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Tom / 2021-04-21 23:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość techniczna w porządku, ceny niekonkurencyjne, obsługa klienta beznadziejna.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek / 2021-09-15 12:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet to tragedia jeszcze tak słabego neta to nigdy nie mialem.
    WadyInternet
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Tomek / 2024-01-22 20:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Vectra, po zmianie dekodera z cyftowego na internetowy, to rodząca się złość i bezsilność na obsługę, która nic nie zawiniła. Dekoder jest do bani! Nie dziala. Potrafi sam się włączyć o 3 w nocy. Sam się wyłącza, sam zmienia programy, albo przechodzi do aplikacji. Resetuje się przy zmianie kanalow. Obsluga wzywa technika, ktory wymienia dekoder, ale to nic nie daje! Dzisiaj po wymianie kolejnego dekodera ( to juz6ty dekoder), po 20 monutach od wyjscia technika, resetuje sie 2x! Dzwoniac do obslugi informacja, ze mogą wyslac na jutro technika.... i tak w kółko. Odliczam dni do zakończenia umowy. Nigdy vectry. Pomylka. Nie podpisujcie umowy!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Tomeki / 2016-10-17 08:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Z informacji reklamowych firma nie różni się pozostałych firm oferujących podobny produkt. Użytkowanie produktów też raczej nie sprawia problemu. Wiele, wiele, wiele.... wiele jednak do życzenia pozostawia obsługa klienta. Warunki umów, kruczki prawne, pozycja siły dużej spółki wobec małego petenta, brak możliwości wyjaśnienia sporów, złodziejscy monterzy (kradną czas kiedy przesuwają kolejne terminy, jednocześnie patrząc Ci w oczy potrafią Ci powiedzieć że byli i nikogo nie było; nie rozliczają się sprzętu za który karnie musiałem zapłacić, bo udowodniono mi jednak że to moja wina, bo protokoły były spisane nie właściwie), nie uzasadnione kary... A na pożegnanie usłyszałem od obsługi: spóźnił się Pan dwa dni z rozwiązaniem umowy i promocja przedłużyła się o pół roku, a poza tym gdzie Pan pójdzie? ... tak nie miłego pożegnania nie pamiętam z żadną inną firmą. A tą będę stawiał na piedestały chamstwa i złodziejstwa...
    ZaletyParametry
    Wadyobsługa klienta i warunki prawne
    użytkowałem produkty od połowy lat 90 jak tylko pojawiły się ich produkty do 2014 i oby nigdy więcej
  • ~trer / 2021-04-26 12:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Operator jak operator różnie z nim bywa, ale kontakt tragiczny. Wprowadzili "sztuczną" konsultantkę z którą nie idzie się porozumieć, jak jakimś cudem uda jej się określić temat rozmowy, to przekierowuje na infolinię konsultantów która jest permanentnie zajęta. Jak ktoś nie ma co najmniej 30 min życia do zmarnowania, to niech nie dzwoni. Zrobili wszystko by uprzykrzyć klientom kontakt z nimi, prawdopodobnie w grę wchodzą oszczędności jak zwykle na ludziach. Zrzucanie zadań na pseudo AI i na klientów by korzystali z formularza przez stronę, by zredukować ilość swoich pracowników. Uważajcie też na umowy zawierane przez telefon. Ja miałem dostać Voucher na NF, a tu sie okazuje, że jedyną możliwością odbioru tego Vouchera jest dodatkowe logowanie, akceptacja regulaminu który uprawnia Vectre do dzielenia sie moimi danymi z innymi podmiotami - żadna promocja tylko handel danymi. Uważam ze społeczność powinna wyrazić swój przeciw wobec tego typu praktyk co niniejszym czynie w swoim imieniu.
  • ~Twojstary / 2021-11-03 13:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Ten internet to jest jakis smiech, wieczne awarie i wysoki ping
  • ~Tymek / 2018-01-06 14:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 100Mb/s w odległości 1m od routera wykazuje max 25Mb/s. Posiadam tzw. pakiet gold czyli internet 100Mb (do 100Mb dużo mu brakuje) oraz telewizja. Ilości kanałów telewizyjnych w pakiecie gold nie oszałamia, kanałów na wyższym poziomie zaledwie kilka, a sam router zacina się z niewiadomych mi przyczyn.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Urszula / 2023-10-19 15:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa w Biurze w Skierniewicach poniżej krytyki spisałam umowę trzy razy pytałam czy będzie pakiet platynowy i czy będzie Netflix za darmo przez pół roku potem miałam płacić przez następne półtora roku i się okazało że żadnego Netflix a nie mam. Okazało się że umowa jest źle spisana i to jest wina Pana pracującego i wszystkie jego umowy są do anulowania i moja też będzie anulowana było to w marcu 2023 r. Jest październik i umowa anulowana nie jest i dostaję coraz większe rachunki. W biurze też coraz nowe osoby nic nie wiedzą a pracownica z którą rozmawiałam w marcu teraz na zwolnieniu nie wie dlaczego, bo wszystkie umowy spisane z panem były anulowane tylko moja niby nie. Jak się dzwoni to nie wiedzą o co chodzi mimo że się przedstawiłam. Drugi raz już telefonu nie odbierają żenada.
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Vectra_lubi_UOKiK / 2023-05-31 17:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Cena za usługi rośnie z każda kolejna faktura. To jakieś nieporozumienie.
    UOKiK powinien nałożyć kolejne kary.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Virtual-consultant-hater / 2023-10-13 11:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Kontakt - gówno

    1. Dzwonisz na podany numer - okazuje się, że jest tylko dla sprzedaży, bo po kilku minutach oczekiwania i klikania, jak rozmawiasz z człowiekiem okazuje się, że jak chcesz przenieść usługi pod nowy adres - masz dzwonić do obsługi klienta.

    2. Dzwonisz do obsługi klienta. Nadziewasz się na wirtualną asystentkę. Cierpliwie powtarzasz jej rzeczy gdyż twierdzi, że jest 'kompetentna'. Na koniec okazuje się, że nie jest kompetentna i oczywiście łączy z konsultantem - kolejne minuty oczekiwania.

    3. Okazuje się, że nr telefonu podany na stronie Vectry jest to centrum obsługi klienta jakiejś medii czy czegoś, więc konsultant vectry-ale-nie-vectry łączy Cie z konsultantem vectry-vectry. Przed rozmową z każdym z nich oczywiście oczekiwanie.

    4. Kiedy już rozmawiasz w sprawie przeniesienia usługi z konsultantem okazuje się, że jesli jest to w ramach jednego miast to on NIE MOŻE Ci pomóc - musisz zalogowac się na strefe klienta i wypełnić formularz.

    Powyższe zajęło pół godziny i kilka telefonów. Ostatecznie próba kontaktu z kompetentnym człowiekiem z pomocy klienta Vectra - nie udała się.

    MiejscowośćWałbrzych
  • ~vx / 2023-06-28 12:20
    Ocena: 2.25 / 5
    informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje 2023 czerwiec / lipiec . Awarie polegające na za kłóceniach obrazu telewizora oraz radio nie robią nic by poprawić jakości oferowanych usług .obsługa klienta to brak kompetencji od kierownika po przez obsadę biura w KALISZU .
    Zaletystabilna cenna
    Wadybrak kompetencji od kierownika poprzez obsadę biura .
    Miejscowośćkalisz
  • ~vyt / 2023-06-19 12:46
    Ocena: 2.25 / 5
    widać że tym że golf chanel polska kończy nadawanie 30 06 2023 informacji dla abonenta niema wcale .o zmianach w ofercie abonent dowiaduje się ostatni po fakcie .
    Zaletystabilna cenna
    Wadyprzerwa w nadawaniu obrazu na kanałach lub ich zanik na kilka minut .zakłócenia w odbiorze radia również .
    Miejscowośćkalisz
  • ~waldek / 2020-01-22 10:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Po wszelkich problemach z Wi-Fi dwa lata temu problem wrócił.
    Od rana dostęp do słaby a od piątku do niedzieli przez 24 godz. niemożliwy.
    Pani w Centrali zagroziła, że jeżeli nie podam aktualnego zasięgu to nie będzie ze mną
    rozmawiała i się rozłączyła.
    Wracamy do czasu z przed dwóch lat, kiedy to walczyłem przez 3 m-ce o jakość Wi-Fi.
    Nie mam sił, zdrowia i cierpliwości na dalsze problemy - zmienię operatora

    Zaletynie znam
    Wadybrak szacunku do do sieniorów
  • ~Wkurzona / 2022-02-26 21:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Od prawie dwóch tygodni nie miałam internetu. Na infolinii dało się rozmawiać tylko z robotem. Pracownica odebrała po tygodniowych próbach skontaktowania się i odesłała do lokalnego punktu, mimo że tam już byłam u nic nie wskórałam. Tam z kolei pani nie mogła nic zrobić, bo "nie pojawiał się slot przy zgłoszeniu usterki". Zgłosiłam przeliczenie opłaty, ale żadnej odpowiedzi jeszcze nie uzyskałam. Koszmar. Nie polecam. Już złożyłam rezygnację z ich usług.
    WadyKoszmarna obsługa, brak kontaktu
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~Won Vectra / 2024-04-20 04:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Bzdura dot Catch-up!!!!!!Od miesięcy mamy ten problem- nie można cofnać i odtworzyć wstecznie programów na kanałach, które GWARANTUJE VECTRA!!!!
    ZaletyNa kablu wszystko ok.
    WadyWiFi niezgodne z umową!!!! OSZUSTWO!!!! CATCH-UP NIE FUNKCJONUJE!!!
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~wutang1981 / 2022-02-02 17:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadzieja obsługa klienta to fikcja. Proszę od miesiąca o zmianę modułu Cam na dekoder z nagrywarką pvr i odsyłają mnie od konsltanta do innego następnie tłumaczą że nie ma tej osoby co może to zrobić i zadzwonią do mnie jutro. Następny dzień brak kontaktu to dzwonię ja i to samo. Ile można te barany tylko zbywają od do bo nic nie umieją.Nikomu nie polecam ich usług.
    ZaletyBrak dno i wodorosty
    WadySame wady gdyby nie umowa to zrezygnował bym natychmiast
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031