Z informacji reklamowych firma nie różni się pozostałych firm oferujących podobny produkt. Użytkowanie produktów też raczej nie sprawia problemu. Wiele, wiele, wiele.... wiele jednak do życzenia pozostawia obsługa klienta. Warunki umów, kruczki prawne, pozycja siły dużej spółki wobec małego petenta, brak możliwości wyjaśnienia sporów, złodziejscy monterzy (kradną czas kiedy przesuwają kolejne terminy, jednocześnie patrząc Ci w oczy potrafią Ci powiedzieć że byli i nikogo nie było; nie rozliczają się sprzętu za który karnie musiałem zapłacić, bo udowodniono mi jednak że to moja wina, bo protokoły były spisane nie właściwie), nie uzasadnione kary... A na pożegnanie usłyszałem od obsługi: spóźnił się Pan dwa dni z rozwiązaniem umowy i promocja przedłużyła się o pół roku, a poza tym gdzie Pan pójdzie? ... tak nie miłego pożegnania nie pamiętam z żadną inną firmą. A tą będę stawiał na piedestały chamstwa i złodziejstwa...
ZaletyParametry
Wadyobsługa klienta i warunki prawne
użytkowałem produkty od połowy lat 90 jak tylko pojawiły się ich produkty do 2014 i oby nigdy więcej
~trer / 2021-04-26 12:01
Ocena: 2.25 / 5
Operator jak operator różnie z nim bywa, ale kontakt tragiczny. Wprowadzili "sztuczną" konsultantkę z którą nie idzie się porozumieć, jak jakimś cudem uda jej się określić temat rozmowy, to przekierowuje na infolinię konsultantów która jest permanentnie zajęta. Jak ktoś nie ma co najmniej 30 min życia do zmarnowania, to niech nie dzwoni. Zrobili wszystko by uprzykrzyć klientom kontakt z nimi, prawdopodobnie w grę wchodzą oszczędności jak zwykle na ludziach. Zrzucanie zadań na pseudo AI i na klientów by korzystali z formularza przez stronę, by zredukować ilość swoich pracowników. Uważajcie też na umowy zawierane przez telefon. Ja miałem dostać Voucher na NF, a tu sie okazuje, że jedyną możliwością odbioru tego Vouchera jest dodatkowe logowanie, akceptacja regulaminu który uprawnia Vectre do dzielenia sie moimi danymi z innymi podmiotami - żadna promocja tylko handel danymi. Uważam ze społeczność powinna wyrazić swój przeciw wobec tego typu praktyk co niniejszym czynie w swoim imieniu.
~Twojstary / 2021-11-03 13:22
Ocena: 2.25 / 5
Ten internet to jest jakis smiech, wieczne awarie i wysoki ping
~Tymek / 2018-01-06 14:34
Ocena: 2.25 / 5
Internet 100Mb/s w odległości 1m od routera wykazuje max 25Mb/s. Posiadam tzw. pakiet gold czyli internet 100Mb (do 100Mb dużo mu brakuje) oraz telewizja. Ilości kanałów telewizyjnych w pakiecie gold nie oszałamia, kanałów na wyższym poziomie zaledwie kilka, a sam router zacina się z niewiadomych mi przyczyn.
MiejscowośćRybnik
~Urszula / 2023-10-19 15:44
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa w Biurze w Skierniewicach poniżej krytyki spisałam umowę trzy razy pytałam czy będzie pakiet platynowy i czy będzie Netflix za darmo przez pół roku potem miałam płacić przez następne półtora roku i się okazało że żadnego Netflix a nie mam. Okazało się że umowa jest źle spisana i to jest wina Pana pracującego i wszystkie jego umowy są do anulowania i moja też będzie anulowana było to w marcu 2023 r. Jest październik i umowa anulowana nie jest i dostaję coraz większe rachunki. W biurze też coraz nowe osoby nic nie wiedzą a pracownica z którą rozmawiałam w marcu teraz na zwolnieniu nie wie dlaczego, bo wszystkie umowy spisane z panem były anulowane tylko moja niby nie. Jak się dzwoni to nie wiedzą o co chodzi mimo że się przedstawiłam. Drugi raz już telefonu nie odbierają żenada.
MiejscowośćSkierniewice
~Vectra_lubi_UOKiK / 2023-05-31 17:46
Ocena: 2.25 / 5
Cena za usługi rośnie z każda kolejna faktura. To jakieś nieporozumienie.
UOKiK powinien nałożyć kolejne kary.
MiejscowośćSzczecin
~Virtual-consultant-hater / 2023-10-13 11:35
Ocena: 2.25 / 5
Kontakt - gówno
1. Dzwonisz na podany numer - okazuje się, że jest tylko dla sprzedaży, bo po kilku minutach oczekiwania i klikania, jak rozmawiasz z człowiekiem okazuje się, że jak chcesz przenieść usługi pod nowy adres - masz dzwonić do obsługi klienta.
2. Dzwonisz do obsługi klienta. Nadziewasz się na wirtualną asystentkę. Cierpliwie powtarzasz jej rzeczy gdyż twierdzi, że jest 'kompetentna'. Na koniec okazuje się, że nie jest kompetentna i oczywiście łączy z konsultantem - kolejne minuty oczekiwania.
3. Okazuje się, że nr telefonu podany na stronie Vectry jest to centrum obsługi klienta jakiejś medii czy czegoś, więc konsultant vectry-ale-nie-vectry łączy Cie z konsultantem vectry-vectry. Przed rozmową z każdym z nich oczywiście oczekiwanie.
4. Kiedy już rozmawiasz w sprawie przeniesienia usługi z konsultantem okazuje się, że jesli jest to w ramach jednego miast to on NIE MOŻE Ci pomóc - musisz zalogowac się na strefe klienta i wypełnić formularz.
Powyższe zajęło pół godziny i kilka telefonów. Ostatecznie próba kontaktu z kompetentnym człowiekiem z pomocy klienta Vectra - nie udała się.
MiejscowośćWałbrzych
~vx / 2023-06-28 12:20
Ocena: 2.25 / 5
informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje 2023 czerwiec / lipiec . Awarie polegające na za kłóceniach obrazu telewizora oraz radio nie robią nic by poprawić jakości oferowanych usług .obsługa klienta to brak kompetencji od kierownika po przez obsadę biura w KALISZU .
Zaletystabilna cenna
Wadybrak kompetencji od kierownika poprzez obsadę biura .
Miejscowośćkalisz
~vyt / 2023-06-19 12:46
Ocena: 2.25 / 5
widać że tym że golf chanel polska kończy nadawanie 30 06 2023 informacji dla abonenta niema wcale .o zmianach w ofercie abonent dowiaduje się ostatni po fakcie .
Zaletystabilna cenna
Wadyprzerwa w nadawaniu obrazu na kanałach lub ich zanik na kilka minut .zakłócenia w odbiorze radia również .
Miejscowośćkalisz
~waldek / 2020-01-22 10:39
Ocena: 2.25 / 5
Po wszelkich problemach z Wi-Fi dwa lata temu problem wrócił.
Od rana dostęp do słaby a od piątku do niedzieli przez 24 godz. niemożliwy.
Pani w Centrali zagroziła, że jeżeli nie podam aktualnego zasięgu to nie będzie ze mną
rozmawiała i się rozłączyła.
Wracamy do czasu z przed dwóch lat, kiedy to walczyłem przez 3 m-ce o jakość Wi-Fi.
Nie mam sił, zdrowia i cierpliwości na dalsze problemy - zmienię operatora
Zaletynie znam
Wadybrak szacunku do do sieniorów
~Wkurzona / 2022-02-26 21:28
Ocena: 2.25 / 5
Od prawie dwóch tygodni nie miałam internetu. Na infolinii dało się rozmawiać tylko z robotem. Pracownica odebrała po tygodniowych próbach skontaktowania się i odesłała do lokalnego punktu, mimo że tam już byłam u nic nie wskórałam. Tam z kolei pani nie mogła nic zrobić, bo "nie pojawiał się slot przy zgłoszeniu usterki". Zgłosiłam przeliczenie opłaty, ale żadnej odpowiedzi jeszcze nie uzyskałam. Koszmar. Nie polecam. Już złożyłam rezygnację z ich usług.
WadyKoszmarna obsługa, brak kontaktu
MiejscowośćBiłgoraj
~Won Vectra / 2024-04-20 04:04
Ocena: 2.25 / 5
Bzdura dot Catch-up!!!!!!Od miesięcy mamy ten problem- nie można cofnać i odtworzyć wstecznie programów na kanałach, które GWARANTUJE VECTRA!!!!
ZaletyNa kablu wszystko ok.
WadyWiFi niezgodne z umową!!!! OSZUSTWO!!!! CATCH-UP NIE FUNKCJONUJE!!!
MiejscowośćJelenia Góra
~wutang1981 / 2022-02-02 17:41
Ocena: 2.25 / 5
Beznadzieja obsługa klienta to fikcja. Proszę od miesiąca o zmianę modułu Cam na dekoder z nagrywarką pvr i odsyłają mnie od konsltanta do innego następnie tłumaczą że nie ma tej osoby co może to zrobić i zadzwonią do mnie jutro. Następny dzień brak kontaktu to dzwonię ja i to samo. Ile można te barany tylko zbywają od do bo nic nie umieją.Nikomu nie polecam ich usług.
ZaletyBrak dno i wodorosty
WadySame wady gdyby nie umowa to zrezygnował bym natychmiast
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~xd / 2019-07-17 19:09
Ocena: 2.25 / 5
Problemy są ze wszystkim. Wieszające się dekodery (Zamawiając usługę w 2012 dostałem dekoder, a w 2017/2018, drugi multiroom identyczny), "Do 150 Mb/s" rzadko dochodzi do 100, problemy z VOD-em, brak możliwości konfiguracji routera, po za ich panelem.
ZaletyA ja wiem?
WadyWszystko
MiejscowośćSochaczew
~xxmmxx / 2016-06-20 12:25
Ocena: 2.25 / 5
Niestety lokalny bardzo solidny dostawca internetu został przejęty przez Vectrę.
Tu zaczęły się problemy.
Już przy podpisaniu umowy, która miała być na firmę, została wypisana na klienta indywidualnego.
Aby dokonać zmiany umowy, na infolinii polecono mi udać się do lokalnego BOK. Panie w BOK patrzyły na mnie jak na kosmitę, który chce od nich nie wiadomo co, a chciałem tylko aby fakturę za usługę wystawić mi na firmę. Po moim stanowczym stanowisku, żeby jednak coś z tym zrobiły, Pani "chyba kierowniczka" podzwoniła gdzieś i kazała czekać na kontakt telefoniczny z działu biznesowego. 3 godziny w plecy na wycieczkę do BOK.
Po kilku dniach zadzwoniła Pani z działu biznesowego, mailem wysłała umowę, odesłałem podpisaną, otrzymuje Faktury... Super:)... jednak nie...
Dzwoni Pani, że przyjedzie technik wymienić router.
Przyjechał technik, wymienił co trzeba, zostawił jakieś kwity, wszystko działa. Za jakiś czas dostaję fakturkę na firmę oraz... rachunek na odbiorcę indywidualnego. Dwa rachunki na tą samą usługę:). Po dokładnym przeglądnięciu dokumentów, które przywiózł technik okazało się, że był tam jakiś aneks otwierający kolejną umowę na odbiorcę indywidualnego. Masakra.
Dzwonię na infolinie... oczywiście przełączają mnie między działe indywidualnym a biznesowym po pare razy... karzą jechać do lokalnego biura. Raz już byłem i dziękuję.
Pisze reklamacje i pewnie będe musiał się tam wybrać. Gdyby nie to, że w zasadzie to jedyny dostawca internetu w moim małym mieście dawno bym z nich zrezygnował.
Dawno nie spotkałe się z takim (nawet nie wiem jak to nazwać) totalnie bezsensownym/kretyńskim zachowaniem firmy (patrz Orange:)).
Jesli macie inne opcje radze unikać Vectry jak ognia.
~xyk / 2023-07-18 11:00
Ocena: 2.25 / 5
widać że zamiast poprawy usług nie ma nic .oferta programowa 2023 lipiec kiepska nowych kanałów brak .obsługa biura abonenta to brak kompetencji od kierownika po obsadę biura .
Zaletystabilna cena
Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2023
Miejscowośćkalisz
~zdenerwowana / 2022-12-15 19:08
Ocena: 2.25 / 5
Zaznaczam, że jeszcze nie wiem jak będę jutro obsłużona w biurze klienta, ale obsługa telefoniczna jest żałosna, tak jak wszystkie infolinie przełączające do wirtualnych asystentów. Kręcenie się w kółko w systemie wybierz na klawiaturze cyferkę.
Dlaczego nie zabezpieczacie sieci? Dlaczego klient nie ma aktualizowanego routera i nie zmienia się latami haseł
Czy muszę robić awantury po angielsku do wszystkich firm z poziomu telefonu od profili social media, antywirusów, windowsów i innych, żeby dowiedzieć się, że moje WiFi bazuje na starych jak system polityczny w Polsce komunistycznych zabezpieczeniach?
Dlaczego muszę zapłacic informatykowie, żeby mi powiedział, że to firma musi online zmienić ustawienia routera, bo nie pozwolą nikomu nic zmieniać. I dlaczego to dopiero po opłacie mogę wiedzieć, że ktoś załamał zabezpieczenia sieci i hasła i te dane hulają w sieci? A co ja jestem cyber security albo Policja? No pewnie. A komu jest na rękę, żeby potem siedział u mnie cyber gnój i ganiał się po kątach e-mailami i smsami, żeby ostatecznie buchnąć pieniądze?
Czy w tym żałosnym kraju ktoś kiedyś będzie za coś odpowiedzialny?
Czy tylko czy się stoi czy leży to się wypłata należy?
Nic tylko płać i płacz.
ZaletyZawsze jest, nic się nie zacina.
WadyBrak zabezpieczeń WPA(AES) lub WP3.
MiejscowośćŁask
~Zenek / 2013-11-03 14:49
Ocena: 2.25 / 5
Mam mieszane uczucia co do Vectry wcześniej miałem Dialog 10Mb/s i nie miałem z nimi problemów w przeciągu 2letniej umowy tylko 3razy były jakieś niedogodności typu prace serwisowe transfer na stałym poziomie zazwyczaj 1%powyżej tych 10Mb/s. Vectra miałem problem już od samego początku Umowa na 30Mb/s nigdy takiej prędkości na oczy nie widziałem w porywach 29Mb/s (ale to rzadkość) zazwyczaj grubo poniżej wahania w transferze mają tak duże że nie ma co wierzyć ich zapewnieniom ,że to 10% jak podawał przedstawiciel handlowy.Miałem spadki poniżej 0,5Mb/s składane reklamacje ze zrzutami ekranu nie pomogły negatywnie rozpatrzone przez Vectra .Obsługa w biurze trzeba się wystać w sporych kolejkach .Po kilkudniowej walce na forum Vectra facebook plus zrzuty pomiarowe , chyba dopiero pomogło bo jak na razie Internet działa poprawnie prędkość utrzymuje się na poziomie 20 -26 Mb/s ,przeglądarka działa płynnie to im odpuściłem. Szczerze powiem że żałuje że skorzystałem z ich oferty trzeba było brać w Dialogu te ich 10Mb/s lub 20Mb/s i nie mieć problemów i straconych nerwów na walce z nimi o swoje.Skusiła mnie niska cena i to błąd bo i za tym idzie niski poziom usługi.
Zaletycena
Wadyniski poziom usługi
1,5
~zibi / 2021-02-11 14:07
Ocena: 2.25 / 5
UWAGA!!!
Ostrzegam wszystkich chcących korzystać z usług tej firmy. Jak macie możliwość lepiej poszukać innego dostarczyciela usług, dopłacić, przepłacić, ale nie korzystać z usług tej firmy. W chwili kiedy pojawią się problemy, a się pojawią natraficie na mur który jest nie do przejścia. Problemy w techniczne to znak rozpoznawczy tej firmy. Skorzystajcie z tego ostrzeżenia i nie popełniajcie mojego błędu!!!
ZaletyPozornie dobra cena w stosunku do proponowanego pakietu
WadyObsługa klienta, problemy techniczne.
MiejscowośćToruń
~złapany klient / 2023-11-14 19:22
Ocena: 2.25 / 5
Uwaga ! Vectra daje do podpisania umowę na internet na ustaloną za pakiet cenę , a później za cztery miesiące podwyższa cenę abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy dla niezadowolonego klienta , bo tak Vectra sprytnie ułożyła zapis umowy tłumacząc to wzrostem inflacji. Ich agenci łowiący klientów wcale o tym nie informują . Jeszcze rok do zakończenia umowy z Vectrą i zmieniam operatora internetu . Inne firmy proponujące dostarczenie internetu szanują klientów, ich umowy do końca nie są łamane zmianą cen. Vectra znalazła sposób na bogacenie się.UWAŻAJCIE.PYTAJCIE AGENTÓW VECTRY PRZED PODPISANIEM UMOWY O GROŹBĘ PODWYŻSZANIA CEN ABONAMENTU BEZ MOŻLIWOŚCI WYPOWIEDZENIA PRZEZ KLIENTA UMOWY - KARZĄ PŁACIĆ KARĘ !
ZaletyBRAK
Wadyagenci Vectry nie uprzedzają klientów o możliwości podwyższenia cen abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy Vectrze przez niezadowolonego klienta - Vectra grozi karami.W ten sposób Vectra może co chwilę zmieniać cenę abonamentu w czasie trwania umowy.