MASAKRA OD MONTAZU MIJA PRAWIE MIESIAC A TV JAK I INTERNETU NIE MA NIKT NIE POTRAFI SIE TYM ZAJAC KAZDY ODBIJA PILECZKE ZWALAJAC WINE NA OSOBY TRZECIE. JEDNYM SLOWEM PORAZKA!!! ZGLASZAJAC REKLAMACJE MAJA 30 DNI NA ROZPATRZENIE A TY DALEJ NIE MASZ NIC A PLACIC MUSISZ :-((
ZaletyBRAK
WadyPOD KAZDYM WZGEDEM
MiejscowośćMiedzychód
~Pomarancza / 2017-02-10 10:44
Ocena: 2.25 / 5
Zero kultury, sztampowe odpowiedzi bez słuchania klienta, arogancja i tekst: "jak się nie podoba to można nie korzystać"... W dzisiejszych czasach dużej konkurencji takie podejście do klienta... jakby im się nie chciało pracować. Zero szacunku w rozmowie. W różnych punktach różne, niespójne informacje, wprowadzanie w błąd. Ale przede wszystkim wielka arogancja pracowników.
~Przemas / 2023-10-03 21:43
Ocena: 2.25 / 5
Telewizja Vectra TV.
Koszmar, dramat i wieczne problemy. To jest opinia o działaniu operatora Vectra. Kiedy Vectra wykupiła lokalnego dostawcę i miałem podpisać umowę, byłem zapewniany, że wszystko będzie super, profesjonalnie, będzie świetny kontakt, ogólnie zupełnie inny poziom.
I w sumie jest zupełnie inny poziom, tylko dziesięć razy gorszy.
Wieczne awarie, przerwania sygnału, dekoder od tv się czasem włączy, czasem nie, generalnie cyrk.
Borykam się z problemami od dłuższego czasu, ale dopiero po 3 miesiącach firma postanowiła mi wymienić sprzęt. Dopiero od Pana Technika się dowidziałem, że miałem dekoder z wadliwej partii. To dlaczego na wymianę czekałem 3 miesiące.
Teraz, przy ciągłych przerwaniach sygnału, dowiedziałem się na info linii, że awarie są u wszystkich i to jest normalne. SUPER! Faktycznie profesjonalizm.
Nie wspomnę o tym, że żeby się dodzwonić na infolinię to trzeba tak pół godziny poczekać. Super! Wiem za co płacę.
Trzymajcie tak dalej!
ZaletyBrak
WadyCzęste awarie, problemy z kontaktem osobistym, brak chęci gratyfikacji od strony operatora.
MiejscowośćBiedrusko / k. Poznania
~qadam12 / 2021-09-29 11:57
Ocena: 2.25 / 5
Stanowczo odradzam . Do momentu sprawnego działania było ok , od czasu wystąpienia awarii to już żenada . Infolinia, zgłaszanie usterki to tragedia ponad 40 min oczekiwania na połączenie. Zgłaszasz awarie przez infolinie lub stronę -wyznaczają termin za 10-14 dni, złożysz reklamację dostaniesz 50 gr ulgi w rachunku. Usunięcie awarii technik zgłasza w dniu wyznaczonym do jej naprawy a awaria zostaje dalej, zgłaszasz znowu dostajesz następny termin za 10-14 dni i sytuacja się w kółko powtarza . U mnie trwa to już ponad 70 dni, średnio modem ,,wyskakuje,, z sieci około 20 razy w miesiącu. Kupiłem internet od innego dostawcy i chodzi. Z wectrą nie mogę rozwiązać umowy bo kary umowne, sytuacja jest żenująca.
ZaletyJak działa to jest przyzwoicie
Wadyrzadko działa właściwie
MiejscowośćCzarne
~Rein / 2020-01-06 19:56
Ocena: 2.25 / 5
Banda ignorantów! Nie polecił bym nawet wrogowi. Obsługa klienta leży. Serwis leży i kwiczy!
MiejscowośćWrocław
~Reklamacje / 2013-06-19 18:50
Ocena: 2.25 / 5
Nic nie działa właściwie poza Internetem. Trzeba pisać reklamacje przynajmniej raz na dwa miesiące. Telemarteterzy zawsze oszukują. Własnych reklamacji nie uwzględniają. Jednym słowem żenada - stanowczo odradzam zadawanie się w jakikolwiek sposób z ta firmą.
ZaletyTanio
WadyTelemarketrzy którzy zawsze kłamią, nie działają właściwe uzługi TV i tel.
Jestem klientem od ok. 3 lata. Mam obecnie TV, Internet, Telefon. Tylko Telefon działa
~Robert / 2022-08-21 11:22
Ocena: 2.25 / 5
Od 6 dni nie mam internetu. Konsultanci są bezradni. Vectra informuje, że trwają prace choć tak naprawdę nic się nie dzieje. Z niezależnych źródeł wiem, że technik, który obsługuje nasze osiedle jest na urlopie. Pierwszy raz spotykam się z takim lekceważeniem, a jestem wieloletnim odbiorcą usług Vectra. Nie chodzi oczywiście o urlop,
a o sposób podejścia do awarii. Nie pozostaje mi nic innego jak podziękować za współpracę i poszukać nowego dostawcy internetu.
WadyLekceważące taktowanie klienta indywidualnego - brak zrozumienia powagi sytuacji.
Systemowy brak możliwości podejmowania działań przez konsultantów, którzy powtarzają, że nie mogą nic zrobić.
MiejscowośćPiła
~Robert / 2023-06-29 05:24
Ocena: 2.25 / 5
Od tamtego roku walczę zvectra o rozwiązanie umowy wysłałem im dekoder z kartą w październiku 2022 do dziś przychodzą mi rachunki dzwoniłem dziesiątki razy opłaciłem cztery miesiące dla świętego spokoju .koszmar z połączeniem.poprosilem znajomego żeby zadzwonił do nich jako nowy klient to nie było z tym problemu odpowiedź natychmiast.chora firma a Pazura ja reklamował nadal straszą mnie windykacja mam już dość .Nie Dajcie się nabrać.Wszystko tylko nie VECTRA (LITOŚCI)
ZaletyDziałała w miesiącu dwa do trzech tygodni
WadyKatastrofa
MiejscowośćZambrów
~Robson / 2021-11-23 19:30
Ocena: 2.25 / 5
Ostatnio to jakaś porażka z tą Vectrą,jakaś masakra!!! Coraz częściej problemy z telewizją,rwie i zacina co doprowadza do szału. A do tego teraz kolejna awaria i zostaliśmy bez tv.i neta. Internet też działa jak po relanium forte,z rzekomych 600Mb/s wyciąga może z 200 na wi-fi. Czekam aż umowa się skończy i uciekam z Vectry bo nie są warci tych opłat. A żeby dodzwonić się do nich to już graniczy z cudem.
ZaletyŻadnych
WadyCoraz więcej ...!!!
MiejscowośćTarnowskie Góry
~sajmonooo / 2020-05-08 20:29
Ocena: 2.25 / 5
Pomoc techniczna wysyła tylko linki do bezużytecznych filmików , internet jest niestabilny i czasami nie ma nawet 4dni generalnie 1/5
ZaletyŻadne
WadyBrak interntu nawet 4dni
MiejscowośćKnurów
~Sandra / 2021-01-27 04:22
Ocena: 2.25 / 5
Internet non stop się zacina. Tylko czekam aż umowa się dkonczy
ZaletyZsfnej
MiejscowośćGliwice
~Sebastian / 2015-06-19 13:08
Ocena: 2.25 / 5
Szkoda pisać 3 miesiące proszę się o wyłączenie usługi, wysłałem wypowiedzenie a ciągle mi ją naliczają, nie mam słów dno dna !!! Jak skończy się umowa idę do UPC.
Zaletybrak
Wadykontakt z klientem
4
~Sebek / 2017-04-20 11:54
Ocena: 2.25 / 5
Korzystam w Gdańsku z telewizji i internetu.Często nie ma internetu i żeby dodzwonić się w sprawie awarii czas oczekiwania na odebranie połączenia to ok. 30min. NIE POLECAM !!!!!!!!. A i uwaga na naciągaczy o podwyższenie prędkości o 50, której i tak nie czuć i nie widać w speedtescie.... NIE POLECAM.....!!!!!!!!!
ZaletyTanio, ale nie warto !
~semik / 2015-05-03 22:39
Ocena: 2.25 / 5
odkąd mam gigakablówke z netii widzę różnicę nie tylko w cenie ale i w jakości...
~Sfrustrowana / 2025-06-16 13:16
Ocena: 2.25 / 5
Przy przedłużaniu o kolejne 23 miesiące umowy zostaliśmy nabici w butelkę.
Miało być taniej jeśli chodzi o TV, bo chcieliśmy zachować dotychczasowe warunki z małym wyjątkiem - zrezygnować z HBO. Jest dużo drożej, bo myśleli, że nie zauważymy i pozostawili HBO oraz bez naszej prośby zmienili pakiet złoty na platynowy.
Nic widać się nie zmieniło. W technikach oszukiwania klientów są perfekcyjni!!!
MiejscowośćWarszawa
~ShoORF / 2022-03-23 12:28
Ocena: 2.25 / 5
Po 15 minutach rozmowy z cudownym robotem rozłącza. Zamiast przeniesienia unowy na inny adres dali mi drugą umowę i wymagają płatności. Po 3 zgłoszeniach w trakcie 2 tygodni dostałem 0 odpowiedzi.
Sorry, 8 lat korzystam z tych usług i wypowiadam natychmiast, tak słabej obsługi nie ma żadna firma w Polsce.
Zaletystabilność połączenia
Wadyoszustwa przy podpisaniu umowy, obsługa klienta, niewygodne warunki unowy, kilka telefonów tygodniowo od sprzedawców
Żenada - rozliczenia i informacje przekazywane przez pracowników to jakaś kpina. Naliczają zawyżone faktury, korekt nie mogą wystawić miesiącami. Mi przez trzy miesiące liczą za usługi dawno już wypowiedziane i z jednej strony potwierdzają, że nie powinni tego naliczać a z drugiej strony naliczają i każą płacić i tyle. Odgrażają się że odłączą internet jak nie zapłacisz i możesz sobie iść do sądu. Przy pierwszej okazji rezygnuję z tego badziewia.
Zaletydostepność
Wadyniejasność informacji, traktowanie klienta jak ostatniego debila
6 miesięcy
~slaw / 2022-01-24 18:28
Ocena: 2.25 / 5
Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług tej firmy. Całkowite olewanie klientów to standard.
We wrześniu podczas ustalania warunków nowej umowy zrezygnowałem z pewnej opcji. Czwarty miesiąc dzwonię , piszę maile zgłaszam sprawę poprzez strefę klienta . Zgłoszenie 53992/21 , SK/PLA/ 27410, SK/PLA 30187/21. Żadnej reakcji poza precyzyjnym i terminowym przesyłaniem faktur. Jakość usług szczególnie jeśli chodzi o internet kiepska.
MiejscowośćSkierniewice
~spinoo / 2015-05-15 12:01
Ocena: 2.25 / 5
Jak dla mnie internet z vectry to zwykłe naciąganie , często nieświadomego , nie znającego technicznych zawiłości klienta. Ich deklarowane prędkości należy brać z przymrożeniem oka , naturalnie jak ktoś lubi płacić za namiastki. Ja w ramach 100 MB jestem szczęśliwy jak mam 35 , często jednak bywa ze jest dużo, dużo mniej ale o tym dowiecie się od tej firmy już po podpisaniu umowy. Jednym słowem nigdy więcej vectry. Zeby była jasność, nie mam pretensji do serwisu robią kombinują co moga , ale Salomon i z pustego nie naleje .A radze poczytać na ich stronie pytanie i odpowiedzi , tam jest wszytko jasno napisane.... Vectra nie gwarantuje ustalonych i opłacanych parametrów... i to powinien być slogan reklamowy