Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PIOTR / 2022-12-20 10:14
    Ocena: 2.25 / 5
    MASAKRA OD MONTAZU MIJA PRAWIE MIESIAC A TV JAK I INTERNETU NIE MA NIKT NIE POTRAFI SIE TYM ZAJAC KAZDY ODBIJA PILECZKE ZWALAJAC WINE NA OSOBY TRZECIE. JEDNYM SLOWEM PORAZKA!!! ZGLASZAJAC REKLAMACJE MAJA 30 DNI NA ROZPATRZENIE A TY DALEJ NIE MASZ NIC A PLACIC MUSISZ :-((
    ZaletyBRAK
    WadyPOD KAZDYM WZGEDEM
    MiejscowośćMiedzychód
  • ~Pomarancza / 2017-02-10 10:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Zero kultury, sztampowe odpowiedzi bez słuchania klienta, arogancja i tekst: "jak się nie podoba to można nie korzystać"... W dzisiejszych czasach dużej konkurencji takie podejście do klienta... jakby im się nie chciało pracować. Zero szacunku w rozmowie. W różnych punktach różne, niespójne informacje, wprowadzanie w błąd. Ale przede wszystkim wielka arogancja pracowników.
  • ~Przemas / 2023-10-03 21:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Telewizja Vectra TV.
    Koszmar, dramat i wieczne problemy. To jest opinia o działaniu operatora Vectra. Kiedy Vectra wykupiła lokalnego dostawcę i miałem podpisać umowę, byłem zapewniany, że wszystko będzie super, profesjonalnie, będzie świetny kontakt, ogólnie zupełnie inny poziom.
    I w sumie jest zupełnie inny poziom, tylko dziesięć razy gorszy.
    Wieczne awarie, przerwania sygnału, dekoder od tv się czasem włączy, czasem nie, generalnie cyrk.
    Borykam się z problemami od dłuższego czasu, ale dopiero po 3 miesiącach firma postanowiła mi wymienić sprzęt. Dopiero od Pana Technika się dowidziałem, że miałem dekoder z wadliwej partii. To dlaczego na wymianę czekałem 3 miesiące.
    Teraz, przy ciągłych przerwaniach sygnału, dowiedziałem się na info linii, że awarie są u wszystkich i to jest normalne. SUPER! Faktycznie profesjonalizm.
    Nie wspomnę o tym, że żeby się dodzwonić na infolinię to trzeba tak pół godziny poczekać. Super! Wiem za co płacę.
    Trzymajcie tak dalej!
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, problemy z kontaktem osobistym, brak chęci gratyfikacji od strony operatora.
    MiejscowośćBiedrusko / k. Poznania
  • ~qadam12 / 2021-09-29 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Stanowczo odradzam . Do momentu sprawnego działania było ok , od czasu wystąpienia awarii to już żenada . Infolinia, zgłaszanie usterki to tragedia ponad 40 min oczekiwania na połączenie. Zgłaszasz awarie przez infolinie lub stronę -wyznaczają termin za 10-14 dni, złożysz reklamację dostaniesz 50 gr ulgi w rachunku. Usunięcie awarii technik zgłasza w dniu wyznaczonym do jej naprawy a awaria zostaje dalej, zgłaszasz znowu dostajesz następny termin za 10-14 dni i sytuacja się w kółko powtarza . U mnie trwa to już ponad 70 dni, średnio modem ,,wyskakuje,, z sieci około 20 razy w miesiącu. Kupiłem internet od innego dostawcy i chodzi. Z wectrą nie mogę rozwiązać umowy bo kary umowne, sytuacja jest żenująca.
    ZaletyJak działa to jest przyzwoicie
    Wadyrzadko działa właściwie
    MiejscowośćCzarne
  • ~Rein / 2020-01-06 19:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Banda ignorantów! Nie polecił bym nawet wrogowi. Obsługa klienta leży. Serwis leży i kwiczy!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Reklamacje / 2013-06-19 18:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Nic nie działa właściwie poza Internetem. Trzeba pisać reklamacje przynajmniej raz na dwa miesiące. Telemarteterzy zawsze oszukują. Własnych reklamacji nie uwzględniają. Jednym słowem żenada - stanowczo odradzam zadawanie się w jakikolwiek sposób z ta firmą.
    ZaletyTanio
    WadyTelemarketrzy którzy zawsze kłamią, nie działają właściwe uzługi TV i tel.
    Jestem klientem od ok. 3 lata. Mam obecnie TV, Internet, Telefon. Tylko Telefon działa
  • ~Robert / 2022-08-21 11:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 6 dni nie mam internetu. Konsultanci są bezradni. Vectra informuje, że trwają prace choć tak naprawdę nic się nie dzieje. Z niezależnych źródeł wiem, że technik, który obsługuje nasze osiedle jest na urlopie. Pierwszy raz spotykam się z takim lekceważeniem, a jestem wieloletnim odbiorcą usług Vectra. Nie chodzi oczywiście o urlop,
    a o sposób podejścia do awarii. Nie pozostaje mi nic innego jak podziękować za współpracę i poszukać nowego dostawcy internetu.
    WadyLekceważące taktowanie klienta indywidualnego - brak zrozumienia powagi sytuacji.
    Systemowy brak możliwości podejmowania działań przez konsultantów, którzy powtarzają, że nie mogą nic zrobić.
    MiejscowośćPiła
  • ~Robert / 2023-06-29 05:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Od tamtego roku walczę zvectra o rozwiązanie umowy wysłałem im dekoder z kartą w październiku 2022 do dziś przychodzą mi rachunki dzwoniłem dziesiątki razy opłaciłem cztery miesiące dla świętego spokoju .koszmar z połączeniem.poprosilem znajomego żeby zadzwonił do nich jako nowy klient to nie było z tym problemu odpowiedź natychmiast.chora firma a Pazura ja reklamował nadal straszą mnie windykacja mam już dość .Nie Dajcie się nabrać.Wszystko tylko nie VECTRA (LITOŚCI)
    ZaletyDziałała w miesiącu dwa do trzech tygodni
    WadyKatastrofa
    MiejscowośćZambrów
  • ~Robson / 2021-11-23 19:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostatnio to jakaś porażka z tą Vectrą,jakaś masakra!!! Coraz częściej problemy z telewizją,rwie i zacina co doprowadza do szału. A do tego teraz kolejna awaria i zostaliśmy bez tv.i neta. Internet też działa jak po relanium forte,z rzekomych 600Mb/s wyciąga może z 200 na wi-fi. Czekam aż umowa się skończy i uciekam z Vectry bo nie są warci tych opłat. A żeby dodzwonić się do nich to już graniczy z cudem.
    ZaletyŻadnych
    WadyCoraz więcej ...!!!
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~sajmonooo / 2020-05-08 20:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Pomoc techniczna wysyła tylko linki do bezużytecznych filmików , internet jest niestabilny i czasami nie ma nawet 4dni generalnie 1/5
    ZaletyŻadne
    WadyBrak interntu nawet 4dni
    MiejscowośćKnurów
  • ~Sandra / 2021-01-27 04:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet non stop się zacina. Tylko czekam aż umowa się dkonczy
    ZaletyZsfnej
    MiejscowośćGliwice
  • ~Sebastian / 2015-06-19 13:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Szkoda pisać 3 miesiące proszę się o wyłączenie usługi, wysłałem wypowiedzenie a ciągle mi ją naliczają, nie mam słów dno dna !!! Jak skończy się umowa idę do UPC.
    Zaletybrak
    Wadykontakt z klientem
    4
  • ~Sebek / 2017-04-20 11:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam w Gdańsku z telewizji i internetu.Często nie ma internetu i żeby dodzwonić się w sprawie awarii czas oczekiwania na odebranie połączenia to ok. 30min. NIE POLECAM !!!!!!!!. A i uwaga na naciągaczy o podwyższenie prędkości o 50, której i tak nie czuć i nie widać w speedtescie.... NIE POLECAM.....!!!!!!!!!
    ZaletyTanio, ale nie warto !
  • ~semik / 2015-05-03 22:39
    Ocena: 2.25 / 5
    odkąd mam gigakablówke z netii widzę różnicę nie tylko w cenie ale i w jakości...
  • ~Sfrustrowana / 2025-06-16 13:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Przy przedłużaniu o kolejne 23 miesiące umowy zostaliśmy nabici w butelkę.
    Miało być taniej jeśli chodzi o TV, bo chcieliśmy zachować dotychczasowe warunki z małym wyjątkiem - zrezygnować z HBO. Jest dużo drożej, bo myśleli, że nie zauważymy i pozostawili HBO oraz bez naszej prośby zmienili pakiet złoty na platynowy.
    Nic widać się nie zmieniło. W technikach oszukiwania klientów są perfekcyjni!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ShoORF / 2022-03-23 12:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Po 15 minutach rozmowy z cudownym robotem rozłącza. Zamiast przeniesienia unowy na inny adres dali mi drugą umowę i wymagają płatności. Po 3 zgłoszeniach w trakcie 2 tygodni dostałem 0 odpowiedzi.
    Sorry, 8 lat korzystam z tych usług i wypowiadam natychmiast, tak słabej obsługi nie ma żadna firma w Polsce.
    Zaletystabilność połączenia
    Wadyoszustwa przy podpisaniu umowy, obsługa klienta, niewygodne warunki unowy, kilka telefonów tygodniowo od sprzedawców
    MiejscowośćWarszawa
  • ~sizar / 2016-08-03 22:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Rzucają słuchawkami.
    ZaletyBrak
  • ~skamar / 2014-03-17 08:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Żenada - rozliczenia i informacje przekazywane przez pracowników to jakaś kpina. Naliczają zawyżone faktury, korekt nie mogą wystawić miesiącami. Mi przez trzy miesiące liczą za usługi dawno już wypowiedziane i z jednej strony potwierdzają, że nie powinni tego naliczać a z drugiej strony naliczają i każą płacić i tyle. Odgrażają się że odłączą internet jak nie zapłacisz i możesz sobie iść do sądu. Przy pierwszej okazji rezygnuję z tego badziewia.
    Zaletydostepność
    Wadyniejasność informacji, traktowanie klienta jak ostatniego debila
    6 miesięcy
  • ~slaw / 2022-01-24 18:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług tej firmy. Całkowite olewanie klientów to standard.

    We wrześniu podczas ustalania warunków nowej umowy zrezygnowałem z pewnej opcji. Czwarty miesiąc dzwonię , piszę maile zgłaszam sprawę poprzez strefę klienta . Zgłoszenie 53992/21 , SK/PLA/ 27410, SK/PLA 30187/21. Żadnej reakcji poza precyzyjnym i terminowym przesyłaniem faktur. Jakość usług szczególnie jeśli chodzi o internet kiepska.
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~spinoo / 2015-05-15 12:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak dla mnie internet z vectry to zwykłe naciąganie , często nieświadomego , nie znającego technicznych zawiłości klienta. Ich deklarowane prędkości należy brać z przymrożeniem oka , naturalnie jak ktoś lubi płacić za namiastki. Ja w ramach 100 MB jestem szczęśliwy jak mam 35 , często jednak bywa ze jest dużo, dużo mniej ale o tym dowiecie się od tej firmy już po podpisaniu umowy. Jednym słowem nigdy więcej vectry. Zeby była jasność, nie mam pretensji do serwisu robią kombinują co moga , ale Salomon i z pustego nie naleje .A radze poczytać na ich stronie pytanie i odpowiedzi , tam jest wszytko jasno napisane.... Vectra nie gwarantuje ustalonych i opłacanych parametrów... i to powinien być slogan reklamowy
    ZaletyBRAK
    Wadypłacisz za coś czego nie masz ..
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031