Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony / 2019-08-29 17:28
    Ocena: 2.25 / 5
    A ja myślałem że Play jest zły a tu internet rozłącza ma co 10 minut
    ZaletyŻe mam na co się denerwować,Telewizja
    WadyWszystko oprucz telewizji
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Niezadowolony klient / 2018-03-07 07:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Naliczanie oplat niewiadomo za co, rozwiązanie umowy nie jest potwierdzane. Aby dobrze internet działał siąrze się to z dodatkowym wydatkiem (trzeba kupic wlasny router)
    ZaletyCena pakietow?
    WadyModem kablowy Technicolor - bardziej nie dziala niz dziala
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony Klient Sopot / 2017-12-03 21:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam, na wstępie zaczne od samej usługi.. przez rok czasu korzystałem z pakietu internetowego 30mb/s za nieduzą opłatą bodajze 50zł cena zupełnie normalna bez rewelacji. Internet był jedyną usługą jaką brałem od tej firmy, z sama siecią nie miałem problemów predkość też się zgadzała- problemy zaczęły się kiedy chciałem wypowiedzieć umowe. Strasznie cięzki kontakt, obsługa w pkt. w Gdańsku poprostu fatalna nie dziwie się ze na 6 stanowisk tylko dwa czynne !! Samo pomieszczenie świeciło pustkami a na wejściu już czułem się niemile widziany. Przeciagali wypowiedzenie w takim stopniu ze musialem kolejny miesiąc opłacać abonament. Po wyprowadzeniu się z mieszkania złożyłem prośbe o odbiór sprzętu- którego nie było i po 2 msc otrzymałem informacje ze naliczono mi 200 zł kary na brak zwróconego sprzętu. Osobiście musiałem pojechac do mieszkania wynajmowanego ponad 70km dalej w szczycie sezonu musialem zostawic prace zeby wyjaśnic sytuacje. Kiedy zwrocilem sprzet otrzymałem informacje ze z łaska mi ściagna oplate z 200 zł na 60 a korekte dostanę na maila. po kolejnych 2 msc nie otrzymałem żadnej informacji, ani faktury, ani korekty nie miałem też możliwości zalogowania na własne konto . W dniu w ktorym chciałem się skontaktowac z firma otrzymałem telefon od komornika, że jeżeli w przeciągu dwóch dni nie opłace faktury zostanie sprawa skierowana do sądu a koszty wzrosną do 700 zł. Po krótkiej rozmowie i wyjasnieniu iż nie miałem ani numeru sprawy faktury, konta ani niczego- uprzejma pani z instytucji ściagającej wieżytelności podała mi numer konta na który zleciłem przelew i sprawa sie zakończyła. Od momentu rozwiązania umowy do totalnego zerwania wszelkich stosunków minęło 5 msc. Serdecznie nie pozdrawiam i nie polecam
    Miejscowośćsopot
  • ~Nigdy więcej / 2022-11-23 15:16
    Ocena: 2.25 / 5
    ogólnie nie polecam rezygnuje, infolinia tragedia, w biurze obsługi kolejka jak za komuny. Pana z serwisu bardziej interesuje szukanie czy coś nie jest podłączone na lewo niż usterka. Dramat
    Zaletyjak działa to działa
    Wadyjak nie działa to nie działa
    MiejscowośćElbląg
  • ~Obychamstwowymarło / 2022-07-19 12:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Ich pracownicy którzy się zajmują montażem to buraki którzy wyciągają od ludzi pieniądze. Zapijaczeni alkocholicy którzy nic nie zrobią a domagają się 20 zł .
  • ~OpelVectra / 2021-04-29 18:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Vectra to masakra. W Gdańsku ciągłe awarie i drogo. W czasach pracy zdalnej to kpina z klientów. Od Vectry to lepiej kupić nawet pakiet GB na karcie SIM, byleby nie ładować się w umowy z nimi. Odradzam. Po dwóch latach i końcu umowy jestem szczęśliwszy. Jeden problem mniej.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Oszukana / 2023-12-18 18:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Konsultant Pan Marceli z Vectry z Gdyni dzwoniąc oszukał mnie wmawiając, że będę musiała płacić wyższe rachunki, jeżeli nie zgodzę się na jego propozycje. Umowa automatycznie przeszła na czas nieokreślony. Wmówił, że będę płaciła wyższe rachunki z automatu, jeżeli nie zgodzę się na jego warunki.
    Oszust i proszę uważać na Marcela z Vectry z Gdyni!
  • ~papuga / 2018-11-19 18:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeśli masz wybór to unikaj Vectry.Jak już cię złapią na 24 m-ce,to dalej mają cię w czterech literach.Dla nich wieloletni abonent to ktoś,kto z przyzwyczajenia zostanie.Oby się pomylili.
    Zaletymała awaryjność
    Wadybrak dbałości o stałych klientów
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Paweł / 2018-04-05 19:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, ciągłe przerwy w dostawie internetu, serwisanci niemili,prędkosc docelowa nigdy nie zostala osiągnięta
    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w dostawach internetu, slaba jakość łącza
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~paweł platek / 2014-01-14 00:43
    Ocena: 2.25 / 5
    podpisałem aneks do umowy z pakietu złotego na platynowy a teraz okazuje się że na rachunku przyszło mi płacić za dwa pakiety jednocześnie czy to pomyłka obiecali mi że będę płacił za jeden ten droższy
    Zaletycena
    Wadyzakłucenia sygnału na tym tunerze motorolli białe przebarwienia nawet na hd
    4 lata
  • ~PB / 2014-10-29 10:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Co chwilę nie ma internetu i telewizji. Ciągłe awarie. Czekam aż się skończy umowa i wracam do UPC.
    Wadyciągłe awarie
  • ~Pedro / 2018-02-27 17:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam. Strasznie kręcą przy rezygnowaniu z ich usług.
    WadyWyłudzenie dodatkowych opłat.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pikador / 2023-10-11 22:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Przekonany byłem, że polska firma będzie nirmalnie funkcjonować a nie jak firma z minionej epoki. Podpisałem uumowę na 2 lata i ok. Pan w infolini po podwyżce do 23 zł. uprzejmie poinformował mnie, że małym druczkiem dopisane jest o możliwych zmianach cen i dodatkowo jak zerwę umowę przed końcem umowy czekają mnie jakieś opłaty. Co ciekawe zwyżka ma wynikać z inflacji, ciekawe tylko, że dotyczy to zawartych umów bo jak podpisuje się nową dalej na stronie mają 19,zł. Myślałem, że takich firm już nie ma a tu przykra niespodzianka. Po prostu chanba.
  • ~Piotr / 2017-06-13 22:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Przy podłączeniu nowej oferty prędkość łącza skacze
  • ~PIOTR / 2022-12-20 10:14
    Ocena: 2.25 / 5
    MASAKRA OD MONTAZU MIJA PRAWIE MIESIAC A TV JAK I INTERNETU NIE MA NIKT NIE POTRAFI SIE TYM ZAJAC KAZDY ODBIJA PILECZKE ZWALAJAC WINE NA OSOBY TRZECIE. JEDNYM SLOWEM PORAZKA!!! ZGLASZAJAC REKLAMACJE MAJA 30 DNI NA ROZPATRZENIE A TY DALEJ NIE MASZ NIC A PLACIC MUSISZ :-((
    ZaletyBRAK
    WadyPOD KAZDYM WZGEDEM
    MiejscowośćMiedzychód
  • ~Pomarancza / 2017-02-10 10:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Zero kultury, sztampowe odpowiedzi bez słuchania klienta, arogancja i tekst: "jak się nie podoba to można nie korzystać"... W dzisiejszych czasach dużej konkurencji takie podejście do klienta... jakby im się nie chciało pracować. Zero szacunku w rozmowie. W różnych punktach różne, niespójne informacje, wprowadzanie w błąd. Ale przede wszystkim wielka arogancja pracowników.
  • ~Przemas / 2023-10-03 21:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Telewizja Vectra TV.
    Koszmar, dramat i wieczne problemy. To jest opinia o działaniu operatora Vectra. Kiedy Vectra wykupiła lokalnego dostawcę i miałem podpisać umowę, byłem zapewniany, że wszystko będzie super, profesjonalnie, będzie świetny kontakt, ogólnie zupełnie inny poziom.
    I w sumie jest zupełnie inny poziom, tylko dziesięć razy gorszy.
    Wieczne awarie, przerwania sygnału, dekoder od tv się czasem włączy, czasem nie, generalnie cyrk.
    Borykam się z problemami od dłuższego czasu, ale dopiero po 3 miesiącach firma postanowiła mi wymienić sprzęt. Dopiero od Pana Technika się dowidziałem, że miałem dekoder z wadliwej partii. To dlaczego na wymianę czekałem 3 miesiące.
    Teraz, przy ciągłych przerwaniach sygnału, dowiedziałem się na info linii, że awarie są u wszystkich i to jest normalne. SUPER! Faktycznie profesjonalizm.
    Nie wspomnę o tym, że żeby się dodzwonić na infolinię to trzeba tak pół godziny poczekać. Super! Wiem za co płacę.
    Trzymajcie tak dalej!
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, problemy z kontaktem osobistym, brak chęci gratyfikacji od strony operatora.
    MiejscowośćBiedrusko / k. Poznania
  • ~qadam12 / 2021-09-29 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Stanowczo odradzam . Do momentu sprawnego działania było ok , od czasu wystąpienia awarii to już żenada . Infolinia, zgłaszanie usterki to tragedia ponad 40 min oczekiwania na połączenie. Zgłaszasz awarie przez infolinie lub stronę -wyznaczają termin za 10-14 dni, złożysz reklamację dostaniesz 50 gr ulgi w rachunku. Usunięcie awarii technik zgłasza w dniu wyznaczonym do jej naprawy a awaria zostaje dalej, zgłaszasz znowu dostajesz następny termin za 10-14 dni i sytuacja się w kółko powtarza . U mnie trwa to już ponad 70 dni, średnio modem ,,wyskakuje,, z sieci około 20 razy w miesiącu. Kupiłem internet od innego dostawcy i chodzi. Z wectrą nie mogę rozwiązać umowy bo kary umowne, sytuacja jest żenująca.
    ZaletyJak działa to jest przyzwoicie
    Wadyrzadko działa właściwie
    MiejscowośćCzarne
  • ~Rein / 2020-01-06 19:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Banda ignorantów! Nie polecił bym nawet wrogowi. Obsługa klienta leży. Serwis leży i kwiczy!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Reklamacje / 2013-06-19 18:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Nic nie działa właściwie poza Internetem. Trzeba pisać reklamacje przynajmniej raz na dwa miesiące. Telemarteterzy zawsze oszukują. Własnych reklamacji nie uwzględniają. Jednym słowem żenada - stanowczo odradzam zadawanie się w jakikolwiek sposób z ta firmą.
    ZaletyTanio
    WadyTelemarketrzy którzy zawsze kłamią, nie działają właściwe uzługi TV i tel.
    Jestem klientem od ok. 3 lata. Mam obecnie TV, Internet, Telefon. Tylko Telefon działa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266