Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2023-07-15 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Odkąd zdecydowałam się na telewizję i internet z Vektry, przezywam codziennie ten sam scenariusz. Obraz się zawiesza, zanika a internet zanika po kilka razy w ciagu dnia. Nie można spokojnie obejrzeć zadnego programu. Od marca co kilka dni zgłaszam tę sytuację i nic się nie zmienia. Kiedy postanowiłam zerwac z nimi umowę, odpisali mi, że pokryją mnie kosztami zerwania umowy w kwocie ponad 1500zł. Przecież nie z mojej winy a z ich jest taka sytuacja.
    Zaletyzero zalet
    Wadyzaniki internetu, znieksztalcenia obrazu, zaniki obrazu, straszne zakłocenia
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Beata / 2023-07-15 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukujà osoby w podeszłym wieku . Bazujà na ich niewiedzy . Dzwonią do osób starszym i naciągają na umowy przez telefon z których nie da się wycofać . Radzę uważać . Wstyd i hańba że firma zniżyła się do takiego poziomu .
    WadyNaciągajà osoby po 80 .
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Krzysztof / 2023-07-14 11:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem kto pisze te negatywy napewno nie abonenci jestem z vectrą od 6 lat mam pakiet tv oraz internet domowy nie mam zastrzeżeń płacę za 600mb/s i tyle jest czasami nawet szyybciej tv super zmieniłem na router 4k box na androidzie bajka dostęo do aplikacji netfilx HBO i wielu innych możliwość połączenia z TIDALEM router biorę na zawsze na urlop jest mały poręczny obsługa klienta profeska.Polecsm.
    ZaletyStabilny internet,mało przerw technicznych dobra cena
    WadyBrak
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Gfgb / 2023-07-14 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Państwa internet jest najgorszy spośród wszystkich dostawców. To jak często występują problemy z internetem od Vectra jest niepojęte. Jak przez ponad całą dobę mogę nie mieć dostępu do internetu skoro za niego płacę? Jeśli mam być szczery to nienawidzę Was.
    ZaletyBrak
    WadyKolosalna ilość awarii
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~mm / 2023-07-13 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jedno wielkie gówno......Straciłem już tydzień czasu na zrobienie cesji przedłużenie umowy. Złożyłem papiery dotyczące cesji umowy, po paru dniach otrzymałem maila z informacją, że cesja już jest zrobiona ....i w tym momencie zaczyna się cała zabawa z idiotami konsulatami i bootami na info linii. Nie będę opisywał całej historii, ale napisze tylko ....straciłem cały tydzień i mnóstwo nerwów na próby załatwienia sprawy z cesją i przedłużeniem umowy....finał tego jest taki, że jestem już klientem UPC. Dziękuje ci Vectro za 8 lat współpracy.
    Zalety00000
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wieloletniklient / 2023-07-13 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 10 lat jestem klientem, chciałem wymienić modem na nowszy ponieważ obecny zrywa połączenie. Dodatkowo ma dosyć ich dekodera i chciałem zmienić go na moduł CI+.

    Zanim przedarłem się przez przestarzałego boota, konsultantka stwierdziła że nie nie może mi pomóc i przełączy mnie do odpowiedniego działu. Był to dział utrzymania klienta! Gdy poinformowałem panią że mam umowę na czas nieokreślony i nie potrzebuję przedłużyć umowy aby uzyskać nowe urządzenia, to przełączyła mnie do boota! Potem znowu kolejna konsultantka stwierdziła że muszę zapłacić za moduł CI+ (chociaż jest on tańszy niż dekoder), ale z modemem mi nie pomoże, więc przełączyła mnie do boota!!!!!!!!!!

    Ostatnia konsultantka pomogła połowicznie: umówiła mi wizytę serwisanta...

    Ocena poziomu obsługi klienta ZERO!!!!!!! Nie polecam, i chyba zmienię na UPC! to już teraz zależy od serwisanta :)
    Zaletybrak
    WadyWszytko nie tak, żałosna obsługa klienta!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Olek / 2023-07-13 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem poprostu w szoku że na rynku istnieje firma która tak traktuje klientów poprostu zerową ignorancja klient w tej firmie się nie liczy ob tylko podpisać umowę gdy prosisz o załatwienie sprawy przekierowują Cie za jazdym razem do virtualnej konsultantki Viki która nic nie wnosi w załatwienie sprawy a wręcz przeciwnie zaczyna proces ignorowani klienta od nowa, nie wiem co mnie skusiło aby zostać uch klientem to była moja bajgorsza decyzja życiowa z firmą Vectra
  • ~Zyta / 2023-07-12 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia po zmianie umowy i dekodera na TV Smart 4 K BOX nie mogę korzystać z telewizji ( zatrzymywanie się obrazu gorsza ostrość obrazu. Brak możliwości nagrania i cofnięcia, jeśli można coś nagrać to nagrania znikają. W dniu dzisiejszym brak możliwości wyłączenia Tv i ustawienia głośności pilotem dekodera. Dwukrotnie zgłaszałam usterki. Technik był raz chwilowa poprawa po czym większość wróciło do stanu poprzedniego. Drugi raz technik nie przyszedł czekałam 3 i pól godziny. brak jakiejkolwiek informacji o techniku.
    Za przedłużenie świadczenia usług JNT/TEL oraz TV zapłaciłam jednorazowo 10 zł. Jestem użytkownikiem od około 20 lat więc odbieram to jako rodzaj kary finansowej. W pakiecie znajduje się Oferta szybkiej pomocy 102020 płatna 9.99 zł. miesięcznie w trakcie podpisywania umowy zrozumiałam , że jest to usługa bezpłatna W dodatku nie wiem jak z niej korzystać pracownica w biurze poinformowała mnie ,że informację mam w regulaminie. W otrzymanych dokumentach nie znalazłam takiej informacji. Nie polecam usługi a wręcz uprzedzam.
    MiejscowośćKielce
  • ~Xyz / 2023-07-12 12:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Drogo, kontakt z klientem na poziomie zera. Wysłałam maila na koniec maja 2023 r.,dziś mamy 12.07.23r. i najdalej żadnej odpowiedzi.
    Przykra sprawa, ponieważ na skrzynkę pocztową co chwilę przychodzą wiadomosci z reklamą ale odpisać nie ma komu !
    ZaletyBrak !!!!
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Karol / 2023-07-11 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Człowiek płaci za coś czego niema. Wziąłem swiadlowod 600mb po teście łącza mam aż 25 do 30mb. Dzwonisz, coś zrobią przez chwilę jest ok. Po zakończeniu rozmowy z konsultantem znów tragedia. Porażka po całości nie polecam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPrzedmoście
  • ~Weronika / 2023-07-10 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam usługę od ponad 14 dni, więc nie mogę już z niej zrezygnować (karna opłata za rezygnację z usługi z wypowiedzeniem miesięcznym to 800 zł - sprzedawca oczywiście o tym nie informował). O ile w pierwsze 14 dni internet działał, obecnie ciągle są problemy. Pomoc techników polega na wykonaniu samodzielnym restartu modemu i zainstalowaniu programu w celu wyszukiwania pasma (czy za to się płaci, żeby samemu naprawiać działanie usługi?). Na technika trzeba czekać. Zostaję więc bez usługi i jedynie mogę złożyć reklamację - przy czym w panelu klienta nie bardzo widać, gdzie należy to zrobić.
    Zaletybrak
    Wadyusługa nie działa, klient ma sam wykonywać pracę techników
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ećka / 2023-07-08 21:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Pracownicy są niekompetentni. Koszty błędów przez nich popełnianych przerzucają na użytkowników. Internet beznadziejny.
    Wadyniekompetencja pracowników
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Mikołaj / 2023-07-05 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta tania i średnia, internet działa jak akurat router zostanie zresetowany,zmiana miejsca świadczenia usług jest nie realna, wszelki kontakt z obsługą klienta jest trudny i bezowocny, mimo dobrych chęci pracownicy nie są w stanie pomóc ze względu na spaczoną politykę firmy.
    ZaletyStosunkowo niska cena
    WadyWirtualna konsultantka
    Bezradność helpdesku
    Wysokie kary za zerwanie umowy
    MiejscowośćKościerzyna
  • ~Bs / 2023-07-05 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z Vectry to jakaś porażka. Łączę jest niestabilne, co kilka minut rozłącza albo laguje. Oglądanie telewizji internetowej w HD jest praktycznie niemożliwe, nawet przy podłączeniu przez kabel. Zasięg routera to jakieś 5m, dalej nic nie działa.
    WadyNiestabilne połączenie,
    Lagi,
    Słaby router,
    Prędkość,
    Jakość,
    Obsługa klienta,
    Czemu ta firma w ogóle jeszcze istnieje?

    MiejscowośćGdynia
  • ~xgrey / 2023-07-04 16:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Ze świecą szukać firmy z nastawieniem bardziej antykonsumenckim. Podwyżki "inflacyjne", tragiczna obsługa klienta, to tylko wierzchołek problemów z firmą Vectra. Jeżeli jest wybór, to Vectrę lepiej omijać szerokim łukiem.
    ZaletyDziała
    WadyPodwyżki bez możliwości zerwania umowy, fatalna obsługa klienta i sposób odnoszenia się do klienta, generalnie trudno szukać zalet
    MiejscowośćPoznań
  • ~Orry / 2023-07-03 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Może i internet działa ale jeśli chodzi o tv to dramat!!! Często, nie wiedzieć czemu, po włączeniu telewizora, w tle leci jakąś dobijająca muzyka. A obsługa klienta, jak się do nich osobiscie wybiorę, bo dodzwonić się nie da, to nie wiedzą o co mi chodzi..
    MiejscowośćKalisz
  • ~Fabian / 2023-07-03 16:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Czesciej nie dziala niz dziala, NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU

    BEZNADZIEJNE, NIE POLECAM WCALE
    MiejscowośćLębork (pomorskie)
  • ~Antek / 2023-07-03 13:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybki i niezawodny. Korzystam już od wielu lat. Internet po kablu z routerem .
    ZaletySzybki i niezawodny.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~. / 2023-07-02 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działający internet a jak czasem działa to albo wolno albo krótko. Gówno i tyle. Może warte 2 zł bo napewno nie więcej. Pamiętajcie dzieci, że jak macie Vectre to tak jakbyście nie mieli internetu. Pozdrawiam
    ZaletyNie ma
    WadyNie zmieści się, aby wypisać
  • ~Adam / 2023-07-01 13:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma mimo rozwiązania umowy nadal świadczy usługi pod adresem i żąda za to pieniędzy
    Nie polecam nikomu tej firmy Vectra
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266