Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2015-03-09 15:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Straszny syf, nie można zmienić ustawień routera, więc sieć jest niezabezpieczona. Do bani, totalna porażka. Internet huczy, a VECTRA ma wywalone. NIE POLECAM!
    Zaletyprzyzwoity obraz telewizji
    Wadybrak możliwości zmiany ustawień routera - sieć jest niezabezpieczona
    2 tygodnie
  • ~Marcin / 2018-03-26 22:17
    Ocena: 2.25 / 5
    O ile internet i telewizja działają w miarę przyzwoicie, to obsługa w oddziale w Nowym Sączu jest dramatyczna! Począwszy od instalatora, który wydaje się być w pracy "za karę" - nieprzyjemny, apatyczny gbur. Kolejny raz bym go do siebie nie wpuścił! Panie w oddziale mówią co innego niż obsługa na infolinii.
    Ogólnie nie polecam, bo nawet cena za internet i telewizję jak w moim przypadku nie jest atrakcyjna.
    Spotykając się z innym dostawcą zobaczyłem zupełnie inną jakość obsługi klienta.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Marcin / 2022-02-18 13:00
    Ocena: 2.25 / 5
    U mnie problem z Firmą Vectra zaczął się w momencie kiedy po zakończeniu umowy zwróciłem sprzęt a moja sprawa została skierowana do firmy windykacyjnej z powodu rzekomego nie oddania sprzętu. ( jak później się okazało sam musiałem udowodnić że sprzęt został zwrócony ale operator nie odbił go w systemie).
    Jeżeli chodzi o firmę Vectra Państwa brak profesjonalizmu powala na kolana.
    Jeden konsultant twierdzi, że możecie zdalnie sprawdzić czy ten sprzęt jest u Was w bazie czy ewentualnie pracuje już u innego klienta.
    Inny konsultant twierdzi, że sprzęt zwracany jest poddawany utylizacji i nie ma możliwość sprawdzenia.
    Z kolei trzeci konsultant twierdzi, że można to wyjaśnić jedynie stacjonarnie i tak też miało miejsce.
    Moja sprawa została skierowana do firmy windykacyjnej bez wcześniejszej informacji/upomnienia o rzekomych zaległościach.
    I standardowo jak to Vectra jednej operatornie udzieliła mi jakichkolwiek informacji za co została naliczona opłata a na KAŻDE moje pytanie odsyłała mnie to firmy windykacyjnej.
    Przy kolejnej rozmowie inny operator bez problemu wyjaśnił mi za co została naliczona opłata.
    Ludzi młodych tak motacie, więc nie chce nawet myśleć jak osoby w podeszłym wieku mają sobie poradzić w takich sytuacjach z Waszym brakiem wiedzy i kompetencji.
    MiejscowośćSusz
  • ~marecki / 2016-12-11 00:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Draństwo i tyle powiem . Umowa skończyła mi się rok temu samo sobie przedłużyli na kolejny rok i nie pozwalają zakonczyć
  • ~Mariusz / 2022-05-20 15:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Zastanów się za nim zamówisz u nich tv zobacz jak daleko muszą przewód prowadzi jeżeli więc niż 20m to nie zawracaj sobie głowy bo powiedzą że nie mają czasu
    ZaletyTelewizja ok
    WadyMonterzy są do wymiany jak widzą że jest trochę pracy to mówią że nie da rady że może innym razem zrobią najlepiej przyjść i nic nie robić albo zrobić wszystko za nich a on podłączyć tylko dekoder
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marta2107 / 2018-01-07 17:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma Vectra to dno. Od kilku lat jestem zmuszona do korzystania z ich usług. Najgorszą rzeczą u nich jest to, że na każdym kroku próbują okradać klienta. Ich dział księgowy to jakaś żenada. Nie wiem kogo oni zatrudniają! Problem z zaksięgowaniem wpłat. Co chwila wysyłanie maili z działu windykacji o rzekomej zaległości, której oczywiście nie ma bo wszystko płacę w terminie. Próba wyjaśnienia kończy się na kilku mailach. Przy czym ich odpowiedzi i argumentacja są żadne. Ile człowiek przy tym traci nerwów to jest nie do opisania. W listopadzie 2017 r. wypowiedziałam im umowę. Oczywiście pierwsze co zrobili to przysłali mi pismo z zaległością, której nie było. Potem jeszcze dzwonili upewnić się czy na pewno chce zrezygnować z ich usług. Przez ten ostatni miesiąc praktycznie nie miałam internetu. Odpowiedź była oczywista. DEFINITYWNIE TAK! Niestety przez problemy techniczne z innym operatorem i braku możliwości podłączenia usług musiałam z powrotem podpisać umowę z firmą Vectra. Zaproponowali nowe warunki tj. nowy dekoder z większą ilością programów, internet 50 mb/s za 85 zł miesięcznie. Wysilili się strasznie.:P No ale nie miałam wyjścia, muszę mieć internet. Więc podpisałam z nimi nową umowę. Po weekendzie przyszedł monter, przy okazji naprawił mi router, który wcześniej chyba źle podłączył bo miałam może z 4 mb/s. Po montażu i naprawieniu usterki byłam zadowolona. Do czasu oczywiście. Opłaciłam fakturę za listopad, potem za grudzień. Mamy styczeń a oni piszą do mnie, że znowu mam zaległość! Napisałam do nich w formularzu kontaktowym bo nie ma co próbować dodzwonić się na infolinie. Wysłałam potwierdzenie przelewu. Dziś dostałam odpowiedź, że jest zaległość, kwotę, ale oczywiście nie napisali za jaki okres, za którą fakturę. Wysłali mi wykaz spłat z 8 lat. Sama mam znaleźć nieopłaconą fakturę...ręce opadają. Nie znalazłam nieopłaconej faktury. Znowu napisałam, czekam na odpowiedź. Uczciwy człowiek musi udowadniać złodziejom i niekompetentnym ludziom, że płaci! To chore. Skończyły się problemy z internetem, zaczęły się inne. Jeżeli macie możliwość wyboru dostawcy to nie podpisujcie umowy z Vectrą. Nie wiem jak jest u innych firm ale wątpię, że może być gorzej.
    ZaletyDobra telewizja, w miarę dobry internet
    WadyPróba okradania klienta, wymyślanie zaległości w opłatach. Ciężki kontakt z pracownikami. Dział księgowości to dno, nie odnotowują opłaconych faktur.
    MiejscowośćMorąg
  • ~Martyna / 2019-07-05 12:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak komunikacji pomiędzy infolinią a serwisem. Brak obiecanych mb, internet przerywa , wieczne awarie. Wieczne zmiany kanałów - w konsekwencji brak wypełnienia umowy połowa programów które zostały zakupione z pakietem już nie jest dostępna, nawet jesli legalnie to wciąż nie fair - nie polecam.
    ZaletyCena
    WadyCo z tego że tanio jak nic w pakietach w których obiecano gruszki na wierzbie
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Matt / 2023-06-28 00:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 3-4 lat jestem użytkownikiem telewizji i internetu. Przez pierwszy rok - 2 lata byłem bardzo zadowolony ale od roku - 2 lat pojawia się bardzo często awarie obu usług.
    ZaletyParametry w porządku jak już działa
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Max / 2023-10-02 10:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe awarie, obecnie w Zabrzu od 24 godzin nie ma internetu
    MiejscowośćZabrze
  • ~Michał / 2023-03-04 00:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Zwykli oszuści, już 2 razy jednostronnie podnosili cenę i już wtedy wydało mi się to oszustwem, kara nałożona przed Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w wysokości 22,2 mln zł tylko to potwierdza. Po czym Vectra kolejny raz podwyższa cenę. Zmieniłem dostawce i mam nadzieję, ze Ci oszuści nie wykręcą się od kary. Do tego oszukują na szybkości Internetu, teoretycznie działa tak jak powiedzieli, ale tak od 19-20 prędkość spada do około 5mb i praktycznie nie da się grać.
    ZaletyBrak
    WadyJednostronne podnoszenie ceny
    Niska prędkość Internetu
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Michnik / 2020-12-03 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Strasznie nie przyjemne panie siedzą na infolinii. Brak zamiany Internetu na telewizję, a sami wprowadzili w błąd. Porażka!!!!
    ZaletyInternet ok
    WadyOszukują i wprowadzają w błąd
    MiejscowośćPlock
  • ~mija / 2016-01-28 07:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Faktycznie, też nie polecam, od poniedziałku tj.21 stycznia 2016 internet raz działa raz nie, zrywa ciągle, jeżeli już uzyskam połączenie, do poczty mailowej raz mogę się dostać raz nie. Próbowałam się dodzwonić do reklamacji, niestety ciągle przełączają, a potem zrywają rozmowę. Zero kontaktu. Bardzo niska jakość usług. Tylko rachunki regularne!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    2 lata
  • ~Mikus / 2019-10-01 16:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta niestety najgorsza która znam. W szczególności Pan Lisinski którego ocenia na gorzej niż 0 gwiazdek. Mówi ze umawia termin z monterem a naprawdę nic nie robi a ja czekam na montaż na którego nawet zlecenia nie ma. I tak kolejne dni bez internetu itp.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mirafiori / 2025-03-10 09:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość internetu beznadziejna, średnio raz dziennie zrywa w okolicach 23:30-1:30 (oczywiście poziom sygnału dobry, wszystko ekstra, najwyższy internet... ale co z tego... możliwe że wywala przy okazji zmiany adresacji). Co do samego TV kanały OK, można coś dobrać, można zrezygnować z kanałów dobranych (tu taż robią problemy, często rezygnacji nie przyjmą, nie zanotują, nie odznaczą... lub wyłączą a na fakturze płaci się za nie dalej)... ale co z tego jak nowe dekodery tragiczne. Jeżeli komuś uda się wydębić od Vectry "stary" dekoder z nagrywarką lub ma go aktualnie... nie rezygnujcie z niego... zmniejszcie sobie pakiet, ale nie pozbywajcie się go, bo dostaniecie te nowe tragiczne, gdzie przełączenie kanału to paręnaście sek czekania, i nie zawsze macie obraz, przejście parę kanałów dalej potrafi zawiesić dekoder do takiego stopnia że trzeba resetować... tragedia. Rezygnacja w biurze = absolutny brak kultury, prostactwo, cwaniactwo i wywyższanie się (dotyczy odziału w Legnicy). Gdy już przebrniecie przez tą katorgę i zrezygnujecie, dopiero zaczyna się masakra: utrzymanie klienta nie ma archiwum, nie ma uwag, komentarzy w swojej apce dla podtrzymywaczy ruchu, tylko mają automat który ich łączy automatycznie bez jakiegokolwiek wglądu w cokolwiek, więc wydzwaniają jak tylko pojawi się u nich pracownik i siądzie do kompa... często mam na nocki, a te gnioty dzwonią o 8:05. Gdy informuje że wyjeżdżam do UK, oni dalej namawiają na zostawienie usług, lub przeniesienie na kogoś, lub dobranie czegokolwiek. Vectra już dawno była słaba, ale teraz szorują po dnie. Nie potrafią zrozumieć że ktoś się wyprowadza poza granice kraju i nawet na wysoko niekulturalne zachowanie i zwracanie się jak do dresów - nie reagują, wydzwaniają dalej.
    ZaletyJeszcze można dorwać stare dekodery z nagrywarką. Można dobierać kanały i z nich rezygnować. Można zrezygnować po przypilnowaniu terminu końca umowy.
    WadyInternet nie ma porównania do połowę słabszych usług konkurencji, nowe dekodery TV to porażka, czasem płaci się za usługi z których się zrezygnowało i trzeba wydzwaniać i pisać żeby to wyprostowali, prostactwo i brak kultury w biurze (Legnica), brak znajomości przepisów i wymagania z kosmosu co do rezygnacji, problemy przy rezygnacji, złośliwość, po rezygnacji wydzwaniają na potęgę, nie wystarczy raz powiedzieć że się wyjeżdża z kraju, gnębią w losowych godzinach
    MiejscowośćLegnica
  • ~mon / 2016-12-13 21:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak dalszej współpracy z winy Vecty.Próbują wymusić zapłatę ulgi a nie potrafią świadczyć usług tym bardziej iż posiadają instalację ,ale z własnej winy niedbałości i bałaganu nie dokączyli paru metrów przewodu .Ostrzegam problemy z przeniesieniem usług pod inny adres
    ZaletyTeraz zalety żadne
    WadyBardzo DUŻE wady.
    kożystam od czerwca .
  • ~Monia / 2021-02-25 12:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak internetu od godziny... Nic, że praca, szkoła, brak kontaktu z boa, nie aktywne telefony.... Żenada
  • ~Monika / 2023-02-21 19:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejna szybkość, częste awarie Internetu, w czasie dużego zapotrzebowania (wielu uzytkowników na jednym kablu) nie da się korzystać z Internetu, np. w soboty i niedziele albo po południu. Dopiero jak wszyscy pójda spoać to można próbować
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Morfeusz / 2018-05-20 18:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Mogło by być lepiej w dobie tak dużej konkurencji. Widać, że ktoś się nie stara....
    Zaletybrak
    Wadysłaby transfer danych, częste braki sygnału
  • ~Nautilus / 2022-10-19 10:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Ludzie nie dajcie się nabierać na nową ofertę od Vectry Internet 1.2Gb
    Tak też zrobiłem i okazało się że Vectra w swojej ofercie do tego internetu daje router który obsługuje max 1Gb i nigdy nie uzyskacie prędkości większej nawet jeśli wasz sprzęt na to pozwala .
    By było ciekawiej z ofertą wciskają umowę ze wyżej wymienione prędkości mogą być 40% niższe tzn.ze starali się zrobić tzw dupochron jeśli ludzie zaczną marudzić że nie osiągają 1.2 GB.
    Ta sprawa powinna trafić do rzecznika praw konsumenta.
    Równie dobrze mogą w reklamie podać 2Gb a sprzedawać nadal 1GB z adnotacją że zapewniają minimalną prędkość na poziomie 50% wykupionego abonamentu i jak to się mówi rączki czyste ale czy na pewno niema na nich nocnych?
    Ciekawe jak prawo na to patrzy.
    WadySzybkość internetu jest zakłamana
    Fatalna obsługa każda rozmowa z innym konsultantem a czas oczekiwania minimum 40min.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Nieistniejący użytkownik / 2021-03-15 17:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet WI-FI od 5 dni. W panelu użytkownika, na stronie Vectry informacja, że muszę zakupić usługę WI-FI (którą mam).
    Na zgłoszenie, dostaję odpowiedź, że po 48 godz. będzie aktyny panel konfiguracji, minęło kilka dni i nic, tylko informacja, że mam dzwonić na 601 601 601. Dzwonię - nie ma takiego abonenta jak ja, i dowiaduję się, że muszę zadzwonić na numer na który dzwonię (śmieszne).
    Ogólnie po kilku połączeniach telefonicznych z przekierowaniem, nic nie załatwione, bo jak czekam na konsultanta, który jest tym jedynym co wie, połączenie jest rozłączane.

    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266