1) Vectra to naprawę bardzo zły wybór jako dostawca usług, w czerwcu dostałem propozycję o aneksowaniu umowy na nową +1zł do umowy za internet aby przyspieszyć z 450 na 600 lecz brak informacji o zawarciu zmiany w aneksie o waloryzacji, co powoduje miesiąc później informację o waloryzacji i podniesienie cen o około 20 zł, oraz brak informacji o przedłużeniu umowy o kolejny ponad rok.
2) Niedziałająca usługa od ponad 2 miesięcy zgłoszona miesiąc temu i umówiona wizyta technika ze względu na słaby sygnał itp.
TECHNIK SIĘ NIE POJAWIŁ, żadnej informacji co się stało, usługa dalej nie działa.
3) naliczanie kosztów niezgodne z przedstawionymi danymi w aneksach tj. informacja że od następnego miesiąca płaci pan +1zł a tu doliczają za dni od akceptacji co powoduje dodatkowe koszty
Odradzam każdemu przemyślcie wybór bo już lepsze skojarzenia mam z Netią która wcześniej była moim dostawcą
Zaletyabsolutny brak
Wadykontakt z konsultantami, są aroganccy przerywają wypowiedź,
sama półapka na klienta zastawiona świetnie
sama półapka na klienta zastawiona świetnie
MiejscowośćWrocław