Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Guliwer / 2023-09-18 09:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Od roku jest tragedia, wcześniej awarie bardzo często, teraz o ile nie ma awarii tak wolna prędkość pobierania na aplikacjach typu steam/epic/ea app.
    ZaletyCena spoko
    WadyPrędkość pobierania
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Adam / 2023-09-17 21:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Tv na weekend padła i co dzwonię na numer osoby, która podobno jest opiekunem mojego bloku i co Gówno albo nie odbiera albo wysyła mnie na ich dziadoską infolinię. Tragedia.
    I mamy niedzielę i dalej nie działa. A w niedzielę ten pseudo opiekun budynku, nie odbiera....tylko śmieci tymi ulotkami.
    ZaletyŻadnych
    WadyAwarie
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Kazimierz / 2023-09-17 21:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszuści, złodzieje, kłamcy po 3 miesiącach od podpisania umowy dranie podnieśli o 15 zł. Za usługę.
    Daleko od nich.
    Zwaszcza ich ludzi, co innego mówią, co innego ma umowie.
    Lepszy tańszy petrotel jest w Płocku na Podolszycach
    ZaletyDziała jeszcze
    WadyOszusci
    MiejscowośćPłock
  • ~Bee / 2023-09-17 15:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Przeczytałam tyle złych opinii i nawet jednej chociaż trochę dobrej, że to aż podejrzanie niewiarygodne. Korzystam tylko z internetu od Vectry.Na palcach jednej ręki mogę policzyć znaczące i nawet małe awarie, na przestrzeni 3 lat tylko 3 razy. Jakość jest przyzwoita, nie "rwie" połączenia, chociaż Ping rzadko osiąga pożądany poziom (obsługa klienta nigdy o czymś takim nie słyszała). Wczytując się jednak w umowę na taki stan godzą się prawdopodobnie wszyscy klienci, co zabiera potencjalnie powód do narzekań czy reklamacji. Kilka miesięcy temu zgłosił się telefonicznie konsultant w związku z przedłużeniem kończącej się umowy na świadczenie usług o kolejne 2 lata wraz ze zwiększeniem prędkości. Nie było "wciskania" na siłę raczej elastyczne dostosowanie oferty do moich potrzeb i możliwości finansowych. Zostałam poinformowana o wszystkich opłatach, w tym jednorazowej za aktywację, o ich wysokości oraz zasadach usługi. Zawarłam umowę na odległość, dostałam maila z dokumentacją, na koncie abonenta wszystkie postanowienia umowy widoczne i aktywne. Wszystko działa jak należy, nowa prędkość zauważalna (z 300 na 450) witryny otwierają się natychmiast, przesył natychmiastowy, działanie bez zarzutu...nadal. Jeżeli jednak chodzi o zgłaszanie awarii, czy to przez formularz abonenta, czy mailowo to zwrotnie używane są formułki wklejane do wiadomości jako poradnik... i tutaj słabo. Raz osobiście rozmawiałam z technikiem, który okazał się nim nie być ale zostałam przełączona do osoby kompetentnej. Obie rozmowy były merytoryczne i przyjazne. Może mam szczęście, a może dokonuję wyboru na podstawie szczegółów, o które pytam, albo mam zadziwiający mnie samą dar negocjowania warunków, których nie da się zmienić w ofercie, albo...myślę co podpisuję i mam z tyłu głowy ograniczone zaufanie do reklam mających zwabić klienta na cukierka, który ma też swoje wnętrze, a tam też trzeba zajrzeć.
    ZaletyElastyczna oferta, skrojona pod klienta, usługa zgodna z zawartą umową, umiejętność konsultantów do określenia własnych kompetencji i pomoc w uzyskaniu informacji od innych pracowników.
    WadyPrzy zgłoszeniu awarii zwrotne formułki skrojone na najczęstsze przyczyny, nie na konkretny problem .
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marta / 2023-09-17 11:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Przedłużyłam umowę i żałuję. Na nowej umowie miało być 10 zł więcej niż poprzedniej- myślę, ok 10 zł to nie dużo. Co mnie rozbawiło biorą jednorazową opłatę 20 zł za to że przedłużasz z nimi umowę- co w mojej ocenie jest absurdem- ale myślę, ok raz 20 zł niech im będzie. Problem w tym że firma podnosi ceny w trakcie trwania umowy - na ten moment za sam interet i telewizję mamy 140 zł miesięcznie (na umowie którą podpisałam było 120), a umowa jeszcze na rok, więc kto wie ile podniosą za miesiąc. Oczywiście umowy nie zerwiesz wcześniej bo kara. Czy tak powinno traktować się stałych klientów- oceńcie Państwo sami. Dodam tylko że telewizja nie zawsze działa, niektóre kanały się zacinają, a mieszkam w najludniejszej dzielnicy Gdyni, więc z sygnałem nie piwinno być problemu.
    ZaletyBrak- u konkurencji znajdziecie lepsze oferty za dużo niższą cenę
    WadyTelewizja często się zacina, drogo, podnoszenie cen w trakcie trwania umowy
    MiejscowośćGdynia
  • ~Simon / 2023-09-15 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziękuję droga Vecto, za podwyższenie mi abonamentu o 15%, dotrwam do końca tej wspaniałej umowy, lecz moim skromnym zdaniem był to strzał w stopę, ponieważ takich jak ja jest zapewne wielu i nikt już nie da się namówić na kolejną umowę z wami (mając na uwadze, że w trakcie umowy możecie podwyższyć ją sobie jak tylko wam się podoba), mam wiele wykupionych usług u wielu operatorów, lecz żaden nie wpadł na tak genialny pomysł jak wy, do usłyszenia konsultanci pod koniec trwania umowy, chyba nie wyrobicie niestety targetów, za robienie z klienta debila
    Zaletynie ma
    Wadypodwyższają umowę kiedy chcą, szczególnie tym, którzy dopiero ją podpisali i nie mogą się wycofać
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Mariusz / 2023-09-15 16:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet od vectry to porażka, przepustowość 600 Mb/s i faktycznie speedtesty tyle pokazują, ale w praktyce nie radzi sobie z odnajdywaniem adresów serwerów. Ładowanie stron zajmuje około 10 sekund, a czasami blisko minutę (o ile nie wywali timeoutu). Z jakiegoś powodu czasami pojawiają się też problemy ze streemowaniem w 4k. Znacznie przyjemniej korzystało mi się z internetu 20 Mb/s od orange.
    MiejscowośćChełmno
  • ~kiwi / 2023-09-15 14:56
    Ocena: 2.50 / 5
    masakra pod względem usuwania awarii! od dwóch tygodni wyznaczają nowe terminy naprawy. technicy nie pojawiają się, aby sprawdzić w ogóle o co chodzi, ale odhaczają w systemie, że naprawione. totalna olewka. reklamacje wpływają i tylko pewnie świetny ubaw z tego mają pracownicy Vectry.
    Wadymasakra pod względem usuwania awarii!
    MiejscowośćRaszówka
  • ~loko / 2023-09-15 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    do tego o godz. 13 dowiaduje sie, ze usluga bedzie przywrocona o 19 serio? ale za to klamastwo i tak was obsmarujr. Probowaluscie mi wmowic, ze to moja wina. nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadypelno klamia
    MiejscowośćRadom
  • ~loko / 2023-09-15 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamią, że awarii nie ma, że to indiwidualna awaria, po czym dowiaduję sie, ze jednak jest awaria, infolinia tragiczna, do tego wkurzahaca AI dramat obsluga
    Zaletybrak
    Wadypełno
    MiejscowośćRadom
  • ~Mals / 2023-09-15 02:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej firmy trudni sobie wyobrazić! W biurze obsługi klienta wciskają na siłę usługi, których nie potrzebuję. Pomimo wielokrotnego odmówienia, okazało się, że zostały one zawarte w umowie. Skoro rozmawiam z pracownikiem firmy i dwukrotnie odmawiam usług dodatkowych, to liczę na uczciwość i nie czytam wszystkich kilkunastu stron do podpisania, bo to zabrałoby mnóstwo czasu. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tych oszustów!
    ZaletyBrak!
    WadyJedno wielkie oszustwo!
  • ~Nik / 2023-09-14 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to naciągacze poniżej napisałem komentarz zadają 1600zl źle napisałem za zerwanie umowy
    ZaletyBrak
    WadyKoszmar że wszystkim tylko żeby płacić rachunki to są pierwsi
    MiejscowośćToruń
  • ~Nik / 2023-09-14 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra ro oszuści po trzech miesiącach podnieśli opłaty o 15procent poszedłem do osoby z którą podpisywałem umowę powiedziała że nie jest wróżką żeby wiedzieć że taki duży procent vectra podniesienie zapytanie o rezygnację z usługi będę musiał zapłacić 16 zł za zerwanie umowy poprosiłem o kosztorys za co usłyszałem że nie mogą mi tego udostępnić żenada naciągacze
    ZaletyBrak
    WadySame wady naciagcze
    MiejscowośćToruń
  • ~Rammstein / 2023-09-14 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet światłowodowy z Vectry to najgorsze gówno jakie nas spotkało w kwestii internetu. Nic nie działa pomimo poprawnego podłączenia, na infolinii umywają ręce, trudno się z nimi porozumieć czy też skontaktować. Nie polecam, zalecam omijać szerokim łukiem.
    WadyInfolinia jest beznadziejna, pracują na niej ameby umysłowe.
  • ~Wiki-sriki / 2023-09-13 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba pierwszy raz zdecydowałem napisać opinię o czymkolwiek. Jestem w Vectrze od 2 miesięcy. Te 2 miesiące to jakaś istna katastrofa. Poczynając od dwóch reklamacji które ciągnęły się przez miesiąc związanych z niepoprawnym pakietem podłączonym do mojego miejsca zamieszkania, gdzie nie przyjęli pierwszej i uznali że nie mam racji a jak chce to mogę iść z nimi do sądu bo to jest teraz jedyna droga rozwiązania tej sytuacji. Byłem pewny swego, stwierdziłem że złoże drugą reklamacje w której będę oczekiwał wysłuchania nagranej rozmowy w której decydowałem się na podpisanie umowy. Po wysłaniu reklamacji i wypełnieniu ankiety przesłanej przez tą żałosna firmę, zadzwonili do mnie i zaczęli mnie przepraszać za zaistniałą sytuację i że wszystko mi odblokują. Tak się stało, bardzo mnie to rozbawiło że Vectra nie chcąc się ze mną użerać napisała że jedyna droga to sądowa a koniec końców przybiegli jak baranki. Zwrócili mi należności w wysokości 14 powtarzam CZTERNASTU złotych za brak 140 kanałów przez miesiąc po czym podnieśli mi cenę pakietu w ramach waloryzacji z 80 zł na 105 zł. To przecież jest jakiś nieśmieszny żart. Po tygodniu od sytuacji wspomnianej powyżej wróćmy do dnia wczorajszego. Pojawiam się w domu a internetu nie ma. Dzwonię więc do pomocy technicznej, resetuje z panem router, nic to nie daje po czym pan mówi że tu potrzebny jest technik i że przyjdzie we wtorek 19.09.2023. UWAGA technik ma przyjść tydzień po zgłoszeniu usterki a ja mam zapłacić za tydzień niekorzystania z telewizji i internetu. Dzwoniąc cały dzień do Vectry okazało się że w swojego kapitalnego bota o nazwie WIKI która jest najbardziej w.wiającym robotem z jakim miałem okazję rozmawiać wstawili notkę że na mojej ulicy jest awaria i że technicy starają się naprawić. Po kilkunastu godzinach dodali termin rozwiązania problemu na 20:30 dnia dzisiejszego. O 20:10 dzwonię ponownie i zmieniło się to na 22:30. Pomijając to że mam do skończenia i wysłania pracę dyplomową na uczelnię nie mając internetu w domu zadzwoniłem do obsługi klienta. Nie słuchałem już Wiki bo TRZEBA WCISKAC 1 ABY OD RAZU LACZYLO Z KONSULTANTEM KTORY PROPONUJE OFERTY NOWYM POTENCJALNYM KLIENTOM. Żeby wcisnąć komuś ofertę -nowemu klientowi, Vectra bardzo chętnie odbiera od razu telefon natomiast obecnym klientom wciskają Wiki na 7-8 minut dopóki nie pokonasz tego finalnego bossa. Odbiera Pan i informuje mnie o tym że jest awaria i że planowana naprawa jest o godzinie 12:00 dnia jutrzejszego. Pytam pana czy Vectra zwróci należności za brak internetu i tv. Pan odpowiada że nie wie a jak już to jakies grosze. Jak na poważnie brać tę firmę? Skoro tak wygląda początek tej znajomości to boje się jaki syf z tego wyjdzie w trakcie tej chorej umowy. Nie polecam nikomu, ta firma to dziadostwo i oszuści. Biorą tylko kasę a w zamian nic nie dają. Nie dajcie się sfrajerzyc tak jak ja i nie odpuszczajcie im pod żadnym pozorem w żadnej sytuacji.
    ZaletyAbsolutny brak zalet, ta firma to nieporozumienie
    WadyAbsolutnie wszystko, mógłbym zacząć od opóźnień internetu rzędu 400ms, przez oszustwa w umowach aż po techników umawianych na tydzień później od zgłoszenia usterki
    MiejscowośćŁódź
  • ~MaruMaru / 2023-09-13 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, średnio 5-8 razy dziennie nie ma internetu, czasem przez 1-2 minuty, a czasem po kilka godzin. W biurze obsługi klienta nigdy nie widzą problemów ani awarii we wskazywanej lokalizacji. Jedyną odpowiedzią od techników jest "to przez zakłócenia". Jeśli dochodziło do umówienia wizyty w celu sprawdzenia routera, technik oczywiście się nie zjawiał. Ludzie pracujący w Vectrze w socjal mediach potrafią napisać jedynie "proszę skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej", na którą nawet nie raczą odpisać
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilność, fatalna obsługa klienta,
    MiejscowośćZabrze
  • ~Viola / 2023-09-13 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .. w ciągu 3 miesięcy podnieśli cenę za internet, z 49.99 na 68.89 tłumacząc się inflacją.. napewno nie przedłużę umowy z tą firmą. Internet się czesto zacina już nie wspomnę o częstych usterkach. NIE POLECAM !!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Beetroot / 2023-09-12 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat wziąłem internet 450 mega za 49.99 na dwa lata. Po tym okresie wciskają na siłę jakieś wyższe pakiety z telewizją której nie potrzebuję. Dopiero po kilku rozmowach z biurem utrzymania klienta, udało się z wielką łaską zostać na tych warunkach na kokejne dwa lata. Nie potrzebuję jakiegoś mega szybkiego łącza, tylko do słuchania radia internetowego i przeglądania internetu na smartfonie. Po 2 miesiącach od przedłużenia podnoszą cenę o 10zł do 59.99 i tłumaczą się inflacją. Podpisana umowa powinna obowiązywać do końca umowy. Nie mówiąc już o tym że internet po przedłużeniu umowy działa dużo gorzej niż przez poprzednie dwa lata. Jeszcze nigdy nie zbliżył się do prędkości zakupionych 450 mega. Czasami jest tak wolny, że zarywa odtwarzanie radia internetowego, czy Spotify. Ciekawe co by to było gdybym korzystał np Netflixa. Mój internet z sieci komórkowej jest szybszy. A chcąc cokolwiek załatwić na infolini narażamy się na dodatkowe koszty bo z automatem da się załatwić tylko podstawowe sprawy. A spróbujcie załatwić powrót do kosztów z przed inflacji, jak w końcu połaczysz się z konsultantem, to każdy umywa ręce i przełącza od jednego do drugiego. Po ponad 30 minutach przełączania zrezygnowałem. Dotrwam jakoś do końca umowy, żeby nie płacić kar za zerwanie i znikam, a mogli mieć klienta na długie lata bo nie lubię zmieniać jeśli coś dobrze działa.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćRopczyce
  • ~Patryk / 2023-09-10 19:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Mam internet od marca b.r i pierwsze 2 miesiące chodził ok i od tamtego czasu mam non stop lagi i utraty pakietów a obsługa ma to w dupie. Technik przyszedł po 5 dniach i po godzinie czasu powiedział mi że problem leży w elektryce ? XD. Kase pobierają wszystko a internet po speed tescie 30-50 mb/s zamiast 600.

    Nigdy w zyciu nie bierzcie z tej firmy internetu, ono predzej czy pozniej upadnie za te wszystkie wybryki a i do tej pory kary nie zaplacili z UoKiK.
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćChełmno
  • ~Kokos / 2023-09-09 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tragedia non stop usterki internetowe i telewizyjne. Słaba jakos łącza. Gorszego nie można mieć
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
    MiejscowośćGryfów Śląski
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4044
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2675
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319