Najgorsza obsługa klienta z jaką miałem do czynienia. Nie dość, że nie naprawiają tego co zostało zgłoszone, to jeszcze nie informują o tym, że mają cię w d... Zgłaszałem usterkę w telewizji kilkakrotnie i tyle samo razy musiałem dzwonić z pytaniem co się dzieje z moim zgłoszeniem, żeby się dowiedzieć, że nic. Za każdym razem czekanie 40 minut na linii na konsultanta - przemiłego, acz nic nie znaczącego, bo on tylko przekazuje sprawę dalej, a jeśli odpowiedni dział nie potrafi tego naprawić, to przestają się z tobą kontaktować. Oczywiście fakturkę nadal płacisz. Hahaha, straszna banda, unikać jak ognia. Ja wypowiedziałem umowę, zapłaciłem rachunki do końca i oddałem sprzęt, byle nie musieć więcej z nimi rozmawiać.
Zaletyzalety istnieją tylko w ich reklamach
Wadyobsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~kasiazet / 2018-01-31 07:38
Ocena: 2.25 / 5
Z powodu niedopatrzenia na moim koncie powstała zaległość w wysokości 14,98 zł. W tej sprawie dzwoniono do mnie 6 razy, dostałam 5 smsów i 6 maili. Na moje skargi o natężenie ponagleń (mimo ustalenia w mailu terminu dopłaty,którego nie przekroczyłam) dostawałam odpowiedź automatyczną ,czyli nikt korespondencji nie czyta. Dodam,że korzystam z Vectry od kilku lat i nigdy z opłatami nie zalegałam.
WadyBrak poszanowania klienta
MiejscowośćWarszawa
~Klient / 2021-12-13 10:26
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa klienta to porażka . Zgłoszenie rezygnacji z tv wklepane dodatkowo internet. Teraz okazuje się że odblokowanie usługi tydzień roboczy bez internetu ... Brak kompetencji . A do tego elektroniczna sekretarka u której nic się nie dowiesz ani nic nie załatwisz . Czat znikł pomoc techniczna i formalną nie istnieje od 5 dni . Brak połączenia konsultanta . Kołomyja .
ZaletySzybkość internetu . Stałe łącze
WadyPomoc techniczna. Formalną .
Czat nie istnieje
Brak kompetencji biura obsługi klienta .
Ceny.
MiejscowośćŻary
~klient / 2022-04-25 22:50
Ocena: 2.25 / 5
Czy ktoś z Państwa w dniu 25,04,2022 stracił sygnał TV naziemnej ?? czy chodzi o wymuszanie zakupu dekodera mimo że odbiornik tV spełnia wymogi
MiejscowośćGdynia
~Klient Zawiedziony / 2023-11-09 01:53
Ocena: 2.25 / 5
Zostałem złapany przez Vectrę na umowę 24 miesięczną.Internet światłowodowy 1G.Tej prędkości niema. Po czterech miesiącach użytkowania podwyższyli mi abonament bez prawa rozwiązania umowy.Ze wszystkich operatorów internetu światłowodowego tylko Vectra podwyższyła abonament tłumacząc to wzrostem inflacji. Za rok po zakończeniu 24miesięcznej umowy zmieniam operatora internetu.Odradzam wam Vectrę.Co chwilę jako jedyni podwyższają abonament !
Zaletybrak
Wadyszybkość internetu deklarowana przez Vectrę dużo niższa.
MiejscowośćCiechocinek
~Klientka~ / 2016-01-23 21:30
Ocena: 2.25 / 5
Zadzwoniła pani z Vectry (okazało się, że tak naprawdę to jakaś zewnętrzna firma) z ofertą podwyższenia pakietu Internet za jedynie 5 zł brutto. Aktywacja w ciągu 72h. Minęło kilka dni, ale pakiet nadal nieaktywny, na infolinii nie widzą takiego zlecenia i nic nie umieją poradzić. Oferta-widmo.
ZaletyJak działa to OK.
WadyWszelki kontakt z infolinią wymaga mocnych nerwów.
~Konrad / 2022-02-18 23:20
Ocena: 2.25 / 5
Od ponad kwartału pojawiające się codziennie w losowych momentach utraty pakietów sięgające ponad 50%. Potrafią trwać od kilku minut do kilku godzin. Vectra przyjmuje zgłoszenia ... i NIC nie robi. Miesiące mijają a straty pakietów jak były tak są. Gdy straty pakietów sięgają 40% i wyżej nie działa też telefon stacjonarny. Obsługa klienta niby kulturalna i wszystko ok ale nic nie poprawiają - TOTALNRE olewanie klienta. Jak się dopytywać co ze zgłoszeniem, to "dział techniczny" analizuje i tak od miesięcy. Nie mówiąc już o tym, że każdy kontakt zaczyna się od standardowych helpdeskowych formułek (czy modem dobrze podłączony, czy restartowany, czy komputer bezpośrednio podpięty... ) Za każdym razem człowiek musi udowadniać, że nie jest wielbłądem.
ZaletyGdy Internet działa utrzymuje deklarowaną prędkość.
WadyW losowych momentach każdego (z pojedynczymi wyjątkami) dnia od ponad kwartału pojawiają się utraty pakietów sięgające od 40 do powyżej 50%. Nic wtedy oczywiście nie działa bo TCP goni za własnym ogonem...
MiejscowośćWarszawa
~Konrad / 2022-08-03 21:23
Ocena: 2.25 / 5
Internet bardzo słaby mimo tego że to za mało powiedziane, Wasza firma powinna zostać zrównana z ziemią. Internet ciągle zacina i w ogóle nie działa. NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyWszystko co możliwe
MiejscowośćUstka
~Kowal / 2023-08-07 23:30
Ocena: 2.25 / 5
Ta firma z miesiąca na miesiąc jest co raz większą żenadą, piszesz reklamację i jeżeli masz pytania do reklamacji której odpowiedź to zwykle odrzucona bez podania przyczyny to albo nie ma odpowiedzi albo są totalnie nie na temat. Po prostu robią z klientów debili.
MiejscowośćBydgoszcz
~kronic / 2020-02-27 10:33
Ocena: 2.25 / 5
W tej firmie internet nie leżał nawet koło internetu.Wiecznie ale to non top coś się sypie.Nigdy praktycznie nie osiągnąłem deklarowanego łącza z umowy.W weekend ha to już bez komentarza.Co jeszcze najlepsze raz ich miałem dosyć totalnie pisałem do głównej ,dzwoniłem i co najlepsze oddzwonił do mnie technik tej firmy i sam ich sprzedał.Problemy które istniały i dalej istnieją i o których oni dobrze wiedzą są od co najmniej roku ,bo ich serwery nie wyrabiają.Sam technik potwierdził,że o tym wiedzą i ma mnóstwo takich telefonów.Ugrałem aż 10zł rekompensaty (zainwestowałem na giełdzie) i co?Dalej to samo.I jeszcze mają tupet truć ci dupę na wyższe pakiety jak nie ogarniają podstawy.Potwierdzam też że przy każdej zmianie jakiegoś pakietu wciskanie na siłę dodatkowego syfu,zmiany routerów itp.Porażka na całej linii mam ich dosyć.Czasy takiej technologi ,a ja ściągam filmy 3gb po 1 godz z łączem 150mb/s wszystko w temacie.
WadyNiedeklarowana prędkość internety do umowy.Ciągłe awarie zaniki sygnału.
MiejscowośćGolenów
~Krystian / 2016-02-23 17:24
Ocena: 2.25 / 5
Jednym słowem TRAGEDIA!!! Kończy mi się umowa z Vectrą. Napisałem rezygnację i przysłali mi pismo, w którym napisali, że jeśli byłbym jednak zainteresowany ich promocjami dla stałych klientów to mam się z nimi skontaktować. Zadzwoniłem i co? I nie dość że taniej nie będzie to jeszcze jeśli chce jakieś kanały to mam je sobie dokupić bo pakiet z którego korzystam ich nie uwzględnia. Jeśli tak się traktuje stałych klientów to ja dziękuję za współpracę!!!! Już nie wspomnę o obsłudze. Pani z obsługi bardzo arogancka. Traci się ochotę na rozmowę z taką osobą.
~Krystyna / 2023-08-20 16:16
Ocena: 2.25 / 5
podpisałam umowę i otrzymałam dekoder SMART TV. NAJGORSZY sprzęt jaki kiedykolwiek miałam. Jestem wykończona psychicznie przez ten sprzęt. Przy włączeniu telewizora muszę kombinować żeby połączył odbiór programów, oglądając film w połowie wyłącza odbiór. Ponowne włączenie telewizora, ponowne kombinowanie żeby dalej oglądać film,trace około 5 minut oglądania.Nagrywarka też ma wady bo nagrywa 3/4 filmu. NIE BIERZCIE SMART TV
NIE moge zamienić na zwykły dekoder bo straszą mnie karą
Wadysmart tv nie łączy programów z internetem, pomimo że to jeden pakiet od Vectra
MiejscowośćKielce
~Kwarc / 2014-10-06 23:51
Ocena: 2.25 / 5
Firma VECTRA S.A. na przestrzeni wielu lat współpracy dała się poznać zarówno z pozytywnej, jak i negatywnej strony, jednakże w ostatnich latach dominują niestety negatywne oceny, na które spółka w pełni zasługuje. O ile do oferty produktowej i cenowej można podejść pozytywnie, to korzystną opinię o firmie psuje jej zła organizacja i zasady działania, podejście do klientów, szczególnie tych z wieloletnim stażem, niska jakość techniczna, słabo przygotowany personel do obsługi klientów, skandaliczny sposób i terminowość rozpatrywania wniosków i reklamacji, stosowanie niedozwolonych klauzul umownych w dokumentacji, kary nałożone przez UKE i UOKiK.
Podsumowując, zanim skorzystacie z oferty tej firmy radzę się dobrze zastanowić i skorzystać z opinii klientów z bliskiego wam otoczenia, analizować wszystkie przedkładane dokumenty, najlepiej przed ich podpisaniem w Delegaturach UKE lub u Miejskich Rzeczników Praw Konsumenta lub u prawników, szerokim łukiem omijać infolinie i telekonsultantów oraz przedstawicieli terenowych, żadać potwierdzenia pisemnego każdej załatwianej telefonicznie sprawy itd, a najlepiej wybrać innego operatora, który stosuje proste i przejrzyste zasady działania i działającego na lokalnym rynku (siedziba firmy).
Zaletyoferta programowa, ceny,
Wadyj.w.
6
~Lipa / 2016-01-04 09:01
Ocena: 2.25 / 5
Od jakiegoś czasu internet działa wolno, traci pakiety podczas połączenia, a o graniu w gry w sieci nie wspomnę, ping podskoczył o 100%. Kiedyś wszystko działało bardzo dobrze i stabilnie. Jednym słowem obniżyli poziom usług. Problem ten występuje w Słupsku.
Internet z Vectry posiadam od ponad 10 lat.
~lolo / 2021-12-23 17:26
Ocena: 2.25 / 5
Nie cierpię dziadów , na szczęście już z nimi kończę. FUUJ Mili i obsługa prima sort do podpisania umowy później wyj....ne najlepiej odgrodzić się od klienta zaporą czyli automatami w postaci lektorów .
Zaletybrak
Wadysame
Miejscowośćgliwice
~Lucyna / 2018-11-30 14:40
Ocena: 2.25 / 5
jestem v niezadowolona zusługi tv i internetu . Czekałam z utęsknieniem w zeszłym roku na zakończenie umowy i podstępnie zostałam zachęcona telefonicznie do skorzystania usługi i tym samym pezedłuzono mi umowe o kolejne dwa lata. Jestem wścieła juz bym zrezygnowała . Płace 169 zł za byle jaką usługe ciągłe zawieszenia internetu .
Zaletybrak
Wadydo połączenia z Tv trzeba uzywać dwoch pilotow i tom nie zawsze zaskakują od razu
MiejscowośćWrocław
~lukr / 2013-04-01 17:30
Ocena: 2.25 / 5
Jakość usług na średnim poziomie za to obsługa klienta tragiczna. Za każdym razem mówią co innego w dodatku gadają farmazony zeby spławić a później nóz w plecy, zawsze stracisz a oni zyskają, dezinformacja i chaos. Polityka umów które automatycznie się przedłużają na pół roku to koszmar dla klienta. Po okresie umowy należy być czujnym żeby obciązyli karą umowną za zerwanie umowy.
Wadyobsluga kienta
~M4ko / 2022-03-31 23:04
Ocena: 2.25 / 5
Ciągle problemy z internetem, tragedia. Raz działa raz nie problem powtarza się notorycznie
MiejscowośćBiała Podlaska
~Mac / 2022-01-14 17:49
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam. Przerwy w dostawie internetu bardzo częste. Po zgłoszeniu na infolinii i pomocy technicznej działa Przez jakiś czas i zaś to samo. Ruter wymieniony już 3 razy.
ZaletyBył tam gdzie nie było innego do wyboru operatora:)
WadyBardzo częste przerwy w dostawie internetu. W miesiącu kilka a nawet kilkanaście razy a płacimy dalej tyle samo
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Maras- Sopot / 2014-07-09 19:22
Ocena: 2.25 / 5
Telewizja Cyfrowa, posiadam umowę od miesiąca, a w tym czasie miałem już trzy poważne awarię, różnego rodzaju, to siła sygnału, to brak internetu, kącząc na parametrach jakości w diagnostyce, podpisałem umowę z chwilą gdy rozpoczął się mundial, a w dniu półfinału musiałem wyjść na miasto, by obejrzeć mecz, awaria została zgłoszona i przyjęta, ale na pytanie kiedy monter będzie w stanie usnąć dany problem usłyszałem echo swojego głosu,moja umowa obowiązuje jeszcze przez prawie dwa lata i nie mogę się doczekać kiedy się zakończy. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!