Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jas / 2023-12-03 20:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Kanały znikają nie wiadomo dlaczego mam już trzeci raz podpisaną kontynuację umowy z Vectrą i to już naprawdę ostatni bo już dwa razy wcześniej mówiłem sobie że nie przedłuża a wciąż się powtarza to samo nie polecam podejście porażka. Jeśli ktoś lubi składać reklamację i wiecznie się użerać to koniecznie trzeba podpisać umowy z taką właśnie instytucją.
    ZaletyNiby cena ale ogólnie brak co z tego że cena jak dziadostwo
    WadyNierzetelność
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jasiek / 2022-08-17 14:05
    Ocena: 2.25 / 5
    awarie - brak informacji o naprawach - rozmawiasz z prawie botem - nic nie potrafi odpowiedzieć - za każdym razem ta sama procedura którą wykonuję automatycznie już jak jest problem - pomimo wykonania jej 5 min przed rozmową jest "nakaz" wykonania ponownie. Prośba o rozmowę z kimś kto się coś zna - nie ma takiej możliwości. Wyjaśnienia zaległości - również z automatem rozmowa (tak widzi nasz system i zero innej rozmowy). Nie logując się na panel klienta nawet przez 5 lat nie będziesz wiedział o niedopłacie tylko kolejne doliczne odsetki. Czy wg prawa nie powinno być tak, że faktura wystawiana jest na kwotę jaka jest saldem rachunku? czy mam nadpłatę czy niedopłatę kwota jest taka sama i jak to Pani stwierdziłą - nie informujemy sami klienta o stanie rachunku tylko i wyłącznie jeżeli klient sam się do nas zgłosi otrzyma taką informację. Jest bardzo wiele wad - opisane są te z tego miesiąca. Jeżeli macie możliwość wyboru - zastanówcie się.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jaś / 2015-03-16 16:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 40Mb- zdarzy się że ma 40Mb, telefon - bardzo często głuchy, TV -bez większych zastrzeżeń, dodzwonić się do konsultanta - istny horror (chyba że ktoś lubi „wisieć na słuchawce” i delektować się beznadziejną muzyką od minimum kilkunastu do trzydziestu paru minut zanim ktoś raczy się zgłosić) do tego kompetencje konsultantów pozostawiają wiele do życzenia. Niestety do końca umowy trochę mi jeszcze pozostało.
  • ~jert / 2015-11-08 20:50
    Ocena: 2.25 / 5
    umowa terminowa skończona, mój telefon do biura - czekam 2 tygodnie na kontakt, nie doczekałem się - więc mail do biura - czekam mija już prawie 2-gi tydzień .... pewnie złożę wypowiedzenie.
    Kontakt z biurem - tragedia
    Zaletytrudno powiedzieć
    Wadykontak z biurem obsługi - poniżej krytyki
    2 lata za 99 zł
  • ~Kalafior / 2018-12-19 16:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra mam od dwóch tygodni i już były dwie awarie po 12 godzin. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćJuszkowo
  • ~Karol / 2022-06-13 11:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką miałem do czynienia. Nie dość, że nie naprawiają tego co zostało zgłoszone, to jeszcze nie informują o tym, że mają cię w d... Zgłaszałem usterkę w telewizji kilkakrotnie i tyle samo razy musiałem dzwonić z pytaniem co się dzieje z moim zgłoszeniem, żeby się dowiedzieć, że nic. Za każdym razem czekanie 40 minut na linii na konsultanta - przemiłego, acz nic nie znaczącego, bo on tylko przekazuje sprawę dalej, a jeśli odpowiedni dział nie potrafi tego naprawić, to przestają się z tobą kontaktować. Oczywiście fakturkę nadal płacisz. Hahaha, straszna banda, unikać jak ognia. Ja wypowiedziałem umowę, zapłaciłem rachunki do końca i oddałem sprzęt, byle nie musieć więcej z nimi rozmawiać.
    Zaletyzalety istnieją tylko w ich reklamach
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kasiazet / 2018-01-31 07:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Z powodu niedopatrzenia na moim koncie powstała zaległość w wysokości 14,98 zł. W tej sprawie dzwoniono do mnie 6 razy, dostałam 5 smsów i 6 maili. Na moje skargi o natężenie ponagleń (mimo ustalenia w mailu terminu dopłaty,którego nie przekroczyłam) dostawałam odpowiedź automatyczną ,czyli nikt korespondencji nie czyta. Dodam,że korzystam z Vectry od kilku lat i nigdy z opłatami nie zalegałam.
    WadyBrak poszanowania klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient / 2021-12-13 10:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to porażka . Zgłoszenie rezygnacji z tv wklepane dodatkowo internet. Teraz okazuje się że odblokowanie usługi tydzień roboczy bez internetu ... Brak kompetencji . A do tego elektroniczna sekretarka u której nic się nie dowiesz ani nic nie załatwisz . Czat znikł pomoc techniczna i formalną nie istnieje od 5 dni . Brak połączenia konsultanta . Kołomyja .
    ZaletySzybkość internetu . Stałe łącze
    WadyPomoc techniczna. Formalną .
    Czat nie istnieje
    Brak kompetencji biura obsługi klienta .
    Ceny.
    MiejscowośćŻary
  • ~klient / 2022-04-25 22:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Czy ktoś z Państwa w dniu 25,04,2022 stracił sygnał TV naziemnej ?? czy chodzi o wymuszanie zakupu dekodera mimo że odbiornik tV spełnia wymogi
    MiejscowośćGdynia
  • ~Klient Zawiedziony / 2023-11-09 01:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Zostałem złapany przez Vectrę na umowę 24 miesięczną.Internet światłowodowy 1G.Tej prędkości niema. Po czterech miesiącach użytkowania podwyższyli mi abonament bez prawa rozwiązania umowy.Ze wszystkich operatorów internetu światłowodowego tylko Vectra podwyższyła abonament tłumacząc to wzrostem inflacji. Za rok po zakończeniu 24miesięcznej umowy zmieniam operatora internetu.Odradzam wam Vectrę.Co chwilę jako jedyni podwyższają abonament !
    Zaletybrak
    Wadyszybkość internetu deklarowana przez Vectrę dużo niższa.
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~Klientka~ / 2016-01-23 21:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Zadzwoniła pani z Vectry (okazało się, że tak naprawdę to jakaś zewnętrzna firma) z ofertą podwyższenia pakietu Internet za jedynie 5 zł brutto. Aktywacja w ciągu 72h. Minęło kilka dni, ale pakiet nadal nieaktywny, na infolinii nie widzą takiego zlecenia i nic nie umieją poradzić. Oferta-widmo.
    ZaletyJak działa to OK.
    WadyWszelki kontakt z infolinią wymaga mocnych nerwów.
  • ~Konrad / 2022-02-18 23:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Od ponad kwartału pojawiające się codziennie w losowych momentach utraty pakietów sięgające ponad 50%. Potrafią trwać od kilku minut do kilku godzin. Vectra przyjmuje zgłoszenia ... i NIC nie robi. Miesiące mijają a straty pakietów jak były tak są. Gdy straty pakietów sięgają 40% i wyżej nie działa też telefon stacjonarny. Obsługa klienta niby kulturalna i wszystko ok ale nic nie poprawiają - TOTALNRE olewanie klienta. Jak się dopytywać co ze zgłoszeniem, to "dział techniczny" analizuje i tak od miesięcy. Nie mówiąc już o tym, że każdy kontakt zaczyna się od standardowych helpdeskowych formułek (czy modem dobrze podłączony, czy restartowany, czy komputer bezpośrednio podpięty... ) Za każdym razem człowiek musi udowadniać, że nie jest wielbłądem.
    ZaletyGdy Internet działa utrzymuje deklarowaną prędkość.
    WadyW losowych momentach każdego (z pojedynczymi wyjątkami) dnia od ponad kwartału pojawiają się utraty pakietów sięgające od 40 do powyżej 50%. Nic wtedy oczywiście nie działa bo TCP goni za własnym ogonem...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Konrad / 2022-08-03 21:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet bardzo słaby mimo tego że to za mało powiedziane, Wasza firma powinna zostać zrównana z ziemią. Internet ciągle zacina i w ogóle nie działa. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
    MiejscowośćUstka
  • ~Kowal / 2023-08-07 23:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Ta firma z miesiąca na miesiąc jest co raz większą żenadą, piszesz reklamację i jeżeli masz pytania do reklamacji której odpowiedź to zwykle odrzucona bez podania przyczyny to albo nie ma odpowiedzi albo są totalnie nie na temat. Po prostu robią z klientów debili.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~kronic / 2020-02-27 10:33
    Ocena: 2.25 / 5
    W tej firmie internet nie leżał nawet koło internetu.Wiecznie ale to non top coś się sypie.Nigdy praktycznie nie osiągnąłem deklarowanego łącza z umowy.W weekend ha to już bez komentarza.Co jeszcze najlepsze raz ich miałem dosyć totalnie pisałem do głównej ,dzwoniłem i co najlepsze oddzwonił do mnie technik tej firmy i sam ich sprzedał.Problemy które istniały i dalej istnieją i o których oni dobrze wiedzą są od co najmniej roku ,bo ich serwery nie wyrabiają.Sam technik potwierdził,że o tym wiedzą i ma mnóstwo takich telefonów.Ugrałem aż 10zł rekompensaty (zainwestowałem na giełdzie) i co?Dalej to samo.I jeszcze mają tupet truć ci dupę na wyższe pakiety jak nie ogarniają podstawy.Potwierdzam też że przy każdej zmianie jakiegoś pakietu wciskanie na siłę dodatkowego syfu,zmiany routerów itp.Porażka na całej linii mam ich dosyć.Czasy takiej technologi ,a ja ściągam filmy 3gb po 1 godz z łączem 150mb/s wszystko w temacie.
    WadyNiedeklarowana prędkość internety do umowy.Ciągłe awarie zaniki sygnału.
    MiejscowośćGolenów
  • ~Krystian / 2016-02-23 17:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Jednym słowem TRAGEDIA!!! Kończy mi się umowa z Vectrą. Napisałem rezygnację i przysłali mi pismo, w którym napisali, że jeśli byłbym jednak zainteresowany ich promocjami dla stałych klientów to mam się z nimi skontaktować. Zadzwoniłem i co? I nie dość że taniej nie będzie to jeszcze jeśli chce jakieś kanały to mam je sobie dokupić bo pakiet z którego korzystam ich nie uwzględnia. Jeśli tak się traktuje stałych klientów to ja dziękuję za współpracę!!!! Już nie wspomnę o obsłudze. Pani z obsługi bardzo arogancka. Traci się ochotę na rozmowę z taką osobą.
  • ~Krystyna / 2023-08-20 16:16
    Ocena: 2.25 / 5
    podpisałam umowę i otrzymałam dekoder SMART TV. NAJGORSZY sprzęt jaki kiedykolwiek miałam. Jestem wykończona psychicznie przez ten sprzęt. Przy włączeniu telewizora muszę kombinować żeby połączył odbiór programów, oglądając film w połowie wyłącza odbiór. Ponowne włączenie telewizora, ponowne kombinowanie żeby dalej oglądać film,trace około 5 minut oglądania.Nagrywarka też ma wady bo nagrywa 3/4 filmu. NIE BIERZCIE SMART TV
    NIE moge zamienić na zwykły dekoder bo straszą mnie karą
    Wadysmart tv nie łączy programów z internetem, pomimo że to jeden pakiet od Vectra
    MiejscowośćKielce
  • ~Kwarc / 2014-10-06 23:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma VECTRA S.A. na przestrzeni wielu lat współpracy dała się poznać zarówno z pozytywnej, jak i negatywnej strony, jednakże w ostatnich latach dominują niestety negatywne oceny, na które spółka w pełni zasługuje.
    O ile do oferty produktowej i cenowej można podejść pozytywnie, to korzystną opinię o firmie psuje jej zła organizacja i zasady działania, podejście do klientów, szczególnie tych z wieloletnim stażem, niska jakość techniczna, słabo przygotowany personel do obsługi klientów, skandaliczny sposób i terminowość rozpatrywania wniosków i reklamacji, stosowanie niedozwolonych klauzul umownych w dokumentacji, kary nałożone przez UKE i UOKiK.

    Podsumowując, zanim skorzystacie z oferty tej firmy radzę się dobrze zastanowić i skorzystać z opinii klientów z bliskiego wam otoczenia, analizować wszystkie przedkładane dokumenty, najlepiej przed ich podpisaniem w Delegaturach UKE lub u Miejskich Rzeczników Praw Konsumenta lub u prawników, szerokim łukiem omijać infolinie i telekonsultantów oraz przedstawicieli terenowych, żadać potwierdzenia pisemnego każdej załatwianej telefonicznie sprawy itd, a najlepiej wybrać innego operatora, który stosuje proste i przejrzyste zasady działania i działającego na lokalnym rynku (siedziba firmy).
    Zaletyoferta programowa, ceny,
    Wadyj.w.
    6
  • ~Lipa / 2016-01-04 09:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Od jakiegoś czasu internet działa wolno, traci pakiety podczas połączenia, a o graniu w gry w sieci nie wspomnę, ping podskoczył o 100%. Kiedyś wszystko działało bardzo dobrze i stabilnie. Jednym słowem obniżyli poziom usług. Problem ten występuje w Słupsku.
    Internet z Vectry posiadam od ponad 10 lat.
  • ~lolo / 2021-12-23 17:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie cierpię dziadów , na szczęście już z nimi kończę. FUUJ Mili i obsługa prima sort do podpisania umowy później wyj....ne najlepiej odgrodzić się od klienta zaporą czyli automatami w postaci lektorów .
    Zaletybrak
    Wadysame
    Miejscowośćgliwice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030