Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4630 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-10-13 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaja z klientów sobie robią. E-mail: Twoja karta jest do odbioru. Trzy razy dzwoniłem na infolinie, z prośbą o potwierdzenie, my z pracy nie wychodzić niepotrzebnie. Na miejscu karty brak.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Virtual-consultant-hater / 2023-10-13 11:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Kontakt - gówno

    1. Dzwonisz na podany numer - okazuje się, że jest tylko dla sprzedaży, bo po kilku minutach oczekiwania i klikania, jak rozmawiasz z człowiekiem okazuje się, że jak chcesz przenieść usługi pod nowy adres - masz dzwonić do obsługi klienta.

    2. Dzwonisz do obsługi klienta. Nadziewasz się na wirtualną asystentkę. Cierpliwie powtarzasz jej rzeczy gdyż twierdzi, że jest 'kompetentna'. Na koniec okazuje się, że nie jest kompetentna i oczywiście łączy z konsultantem - kolejne minuty oczekiwania.

    3. Okazuje się, że nr telefonu podany na stronie Vectry jest to centrum obsługi klienta jakiejś medii czy czegoś, więc konsultant vectry-ale-nie-vectry łączy Cie z konsultantem vectry-vectry. Przed rozmową z każdym z nich oczywiście oczekiwanie.

    4. Kiedy już rozmawiasz w sprawie przeniesienia usługi z konsultantem okazuje się, że jesli jest to w ramach jednego miast to on NIE MOŻE Ci pomóc - musisz zalogowac się na strefe klienta i wypełnić formularz.

    Powyższe zajęło pół godziny i kilka telefonów. Ostatecznie próba kontaktu z kompetentnym człowiekiem z pomocy klienta Vectra - nie udała się.

    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Nie twój interes / 2023-10-12 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i nic więcej, od miesiąca mam nowa umowę, miałam mieć 0zl za abonament pierwsze 3 miesiące, a już za pierwszy miesiąc dostałam fv ponad 260zl????
    PaniKarina Ste.... Z Piły widzę ograniczona do minimum skoro nie potrafi wpisać poprawnego adresu do korespondencji, zamiast tego wpisała w to miejsce stary adres wynajmowanego mieszkania żenada, a w dodatku umowa podpisana w Szczecinku a na dokumencie że w Pile. Złodzieje, oszuści i w dodatku upośledzona sprzedawczyni usług!!!
    WadyCała masa
    MiejscowośćSzczecinek
  • ~Pikador / 2023-10-11 22:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Przekonany byłem, że polska firma będzie nirmalnie funkcjonować a nie jak firma z minionej epoki. Podpisałem uumowę na 2 lata i ok. Pan w infolini po podwyżce do 23 zł. uprzejmie poinformował mnie, że małym druczkiem dopisane jest o możliwych zmianach cen i dodatkowo jak zerwę umowę przed końcem umowy czekają mnie jakieś opłaty. Co ciekawe zwyżka ma wynikać z inflacji, ciekawe tylko, że dotyczy to zawartych umów bo jak podpisuje się nową dalej na stronie mają 19,zł. Myślałem, że takich firm już nie ma a tu przykra niespodzianka. Po prostu chanba.
  • ~ALICJA / 2023-10-11 19:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, zawarłam umowę w tym roku, kolejną miałam przedtem kartę a teraz router, od tego czasu internet działa wolniej a miał być szybszy, nie da się oglądać telewizji, ciągle tnie obraz, żenada, poza tym miałam płacić 99 zł, a ja już 3 miesiąc płacę 117,99, jak
    Zaletyżadne
    Wadywyższa cena, zły odbiór ,
    MiejscowośćBYDGOSZCZ
  • ~Irena / 2023-10-10 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką Vektry od lipca 2023. Po niecałych 2 miesiącach zwaloryzowali ( podniesli) ceny. W tym czasie ciągle są awarie telewizji i czasem internetu( że nie wspomnę o jego prędkości) ogólnie jestem rozczarowana. Nie tego się spodziewałam
    ZaletyNie ma.
    WadyCena. Częste usterki.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ja / 2023-10-10 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Mimo wszystko że jakość jest fatalną
    Byla umowa na rok. On się skończył, prez konsultanta wysłałam narzędzie, a nadal dostaje faktury na opłaty
    ZaletyTragedia
    WadyOszysty
    MiejscowośćPoznań
  • ~Damian / 2023-10-09 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta słaba , net slaby, codziennie awaria ,prędkość spada z 350mbit w dzień do 45mbit wieczorem. O graniu na tym łączu zapomnij. Oszuści i tyle.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~jebac_vectre / 2023-10-09 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo duża cena, a internet codziennie ma jakieś problemy
    Zaletybrak
    Wadyliteralnie wszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ja / 2023-10-08 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Je..na patologia, psy zesrane. Kupę kasy się płaci a sprzedają gówno.
    ZaletyBrak, sami gówno
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćDębica
  • ~Rzufff / 2023-10-08 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby do końca umowy. Najgorszy szajs jaki można sobie zafundować. Non stop awarie internetu i telewizji.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Pablo87 / 2023-10-07 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , chamstwo i nie miła obsługa
    Jednym słowem dramat
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjny internet
    MiejscowośćRybnik
  • ~Bag / 2023-10-06 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa - rewaloryzacja po 3 miesiącach od podpisania pomimo że pisze w Ogólnych warunkach umowy że "co roku" . Moim zdaniem sprawa dla UOKIK.
    Zamówiłam sam Internet - otrzymałam również dekoder - bo inaczej się nie da - dramat.
    Poszła do biura obsługi klienta aby zwrócić nieużywany sprzęt - nie da się, musze trzymać nawet jak nie używam. Mam zwrócić za dwa lata - ciekawe czy zapłacą za przechowania.
    Gdyby nie to, ze w bloku VECTRA jest monopolistą, nigdy bym już nie skorzystała z ich usług.

    Zaletyjak zgłosisz awarię Internetu to dostaniesz 2,55 / dzień rekompensaty ;) - to nie żart
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Jakub / 2023-10-05 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace za internet nie mam internetu. Technik nie przyjdzie
    WadyBrak internetu mimo opłaty
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wirus / 2023-10-05 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to dramat. Dzwoni człowiek na infolinię a tu rozmowa z robotem jak już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to albo zawiesi rozmowę albo przełączają od konsultanta do konsultanta w efekcie brak możliwości rozwiązania sprawy załatwienia problemu obsługa klienta w tej firmie to jest dramat nie polecam i nie życzę nikomu współpracy z tak funkcjonującą firmą
    ZaletyBrak
    WadyOgólnie to wszystko jest do bani w tej firmie począwszy od jakości świadczenia usługi poprzez obsługę obsługę po prostu jeden wielki dramat
    MiejscowośćDęblin
  • ~NNNN / 2023-10-05 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    witam Państwa , mam abonament z vectry za 75zł a teraz wzrosło do 95 zł jak to osoba powiedziała z obsługi klienta za wzrost cen na rynku , właśnie od września ,pomimo że umowa jest na na 75zł , szczyt chamstwa , czy u państwa również wzrosły ceny
  • ~luk / 2023-10-04 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie ich nie polecam. codziennie są problemy z internetem stacjonarnym
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mnich / 2023-10-04 11:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Oferta internetu czy telefonii w porównaniu z konkurencją bardzo słaba. Brak światłowodu w wielu miejscach w Warszawie.
    Dyskryminujące warunki przedłużenia umów-lepsza oferta dla nowych klientów.
    Słaba obsługa klienta - brak możliwości negocjacji ceny lub terminu płatności.
    Firma nie jest w moim odczuciu pro-kliencka. Zero elastyczności w relacji z klientem
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Przemas / 2023-10-03 21:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Telewizja Vectra TV.
    Koszmar, dramat i wieczne problemy. To jest opinia o działaniu operatora Vectra. Kiedy Vectra wykupiła lokalnego dostawcę i miałem podpisać umowę, byłem zapewniany, że wszystko będzie super, profesjonalnie, będzie świetny kontakt, ogólnie zupełnie inny poziom.
    I w sumie jest zupełnie inny poziom, tylko dziesięć razy gorszy.
    Wieczne awarie, przerwania sygnału, dekoder od tv się czasem włączy, czasem nie, generalnie cyrk.
    Borykam się z problemami od dłuższego czasu, ale dopiero po 3 miesiącach firma postanowiła mi wymienić sprzęt. Dopiero od Pana Technika się dowidziałem, że miałem dekoder z wadliwej partii. To dlaczego na wymianę czekałem 3 miesiące.
    Teraz, przy ciągłych przerwaniach sygnału, dowiedziałem się na info linii, że awarie są u wszystkich i to jest normalne. SUPER! Faktycznie profesjonalizm.
    Nie wspomnę o tym, że żeby się dodzwonić na infolinię to trzeba tak pół godziny poczekać. Super! Wiem za co płacę.
    Trzymajcie tak dalej!
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, problemy z kontaktem osobistym, brak chęci gratyfikacji od strony operatora.
    MiejscowośćBiedrusko / k. Poznania
  • ~Rafał / 2023-10-03 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieć gówno które ciągle się zacina
    Nie polecam
    WadyMiało być HD jest lata 89te
    MiejscowośćElbląg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2720
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1349