MiejscowośćŁódź
strona 34 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Marcin / 2023-10-13 14:06Ocena: 1.00 / 5
Jaja z klientów sobie robią. E-mail: Twoja karta jest do odbioru. Trzy razy dzwoniłem na infolinie, z prośbą o potwierdzenie, my z pracy nie wychodzić niepotrzebnie. Na miejscu karty brak. -
-
~Virtual-consultant-hater / 2023-10-13 11:35Ocena: 2.25 / 5
Kontakt - gówno
1. Dzwonisz na podany numer - okazuje się, że jest tylko dla sprzedaży, bo po kilku minutach oczekiwania i klikania, jak rozmawiasz z człowiekiem okazuje się, że jak chcesz przenieść usługi pod nowy adres - masz dzwonić do obsługi klienta.
2. Dzwonisz do obsługi klienta. Nadziewasz się na wirtualną asystentkę. Cierpliwie powtarzasz jej rzeczy gdyż twierdzi, że jest 'kompetentna'. Na koniec okazuje się, że nie jest kompetentna i oczywiście łączy z konsultantem - kolejne minuty oczekiwania.
3. Okazuje się, że nr telefonu podany na stronie Vectry jest to centrum obsługi klienta jakiejś medii czy czegoś, więc konsultant vectry-ale-nie-vectry łączy Cie z konsultantem vectry-vectry. Przed rozmową z każdym z nich oczywiście oczekiwanie.
4. Kiedy już rozmawiasz w sprawie przeniesienia usługi z konsultantem okazuje się, że jesli jest to w ramach jednego miast to on NIE MOŻE Ci pomóc - musisz zalogowac się na strefe klienta i wypełnić formularz.
Powyższe zajęło pół godziny i kilka telefonów. Ostatecznie próba kontaktu z kompetentnym człowiekiem z pomocy klienta Vectra - nie udała się.
MiejscowośćWałbrzych -
~Nie twój interes / 2023-10-12 22:36Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i nic więcej, od miesiąca mam nowa umowę, miałam mieć 0zl za abonament pierwsze 3 miesiące, a już za pierwszy miesiąc dostałam fv ponad 260zl????
PaniKarina Ste.... Z Piły widzę ograniczona do minimum skoro nie potrafi wpisać poprawnego adresu do korespondencji, zamiast tego wpisała w to miejsce stary adres wynajmowanego mieszkania żenada, a w dodatku umowa podpisana w Szczecinku a na dokumencie że w Pile. Złodzieje, oszuści i w dodatku upośledzona sprzedawczyni usług!!!WadyCała masaMiejscowośćSzczecinek -
~Pikador / 2023-10-11 22:04Ocena: 2.25 / 5
Przekonany byłem, że polska firma będzie nirmalnie funkcjonować a nie jak firma z minionej epoki. Podpisałem uumowę na 2 lata i ok. Pan w infolini po podwyżce do 23 zł. uprzejmie poinformował mnie, że małym druczkiem dopisane jest o możliwych zmianach cen i dodatkowo jak zerwę umowę przed końcem umowy czekają mnie jakieś opłaty. Co ciekawe zwyżka ma wynikać z inflacji, ciekawe tylko, że dotyczy to zawartych umów bo jak podpisuje się nową dalej na stronie mają 19,zł. Myślałem, że takich firm już nie ma a tu przykra niespodzianka. Po prostu chanba. -
~ALICJA / 2023-10-11 19:18Ocena: 1.25 / 5
Witam, zawarłam umowę w tym roku, kolejną miałam przedtem kartę a teraz router, od tego czasu internet działa wolniej a miał być szybszy, nie da się oglądać telewizji, ciągle tnie obraz, żenada, poza tym miałam płacić 99 zł, a ja już 3 miesiąc płacę 117,99, jak ZaletyżadneWadywyższa cena, zły odbiór ,MiejscowośćBYDGOSZCZ -
~Irena / 2023-10-10 20:01Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką Vektry od lipca 2023. Po niecałych 2 miesiącach zwaloryzowali ( podniesli) ceny. W tym czasie ciągle są awarie telewizji i czasem internetu( że nie wspomnę o jego prędkości) ogólnie jestem rozczarowana. Nie tego się spodziewałam ZaletyNie ma.WadyCena. Częste usterki.MiejscowośćGdańsk -
~Ja / 2023-10-10 10:04Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Mimo wszystko że jakość jest fatalną
Byla umowa na rok. On się skończył, prez konsultanta wysłałam narzędzie, a nadal dostaje faktury na opłatyZaletyTragediaWadyOszystyMiejscowośćPoznań -
~Damian / 2023-10-09 21:24Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta słaba , net slaby, codziennie awaria ,prędkość spada z 350mbit w dzień do 45mbit wieczorem. O graniu na tym łączu zapomnij. Oszuści i tyle. ZaletyBrakMiejscowośćDzierżoniów -
-
~jebac_vectre / 2023-10-09 18:06Ocena: 1.00 / 5
bardzo duża cena, a internet codziennie ma jakieś problemy ZaletybrakWadyliteralnie wszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Ja / 2023-10-08 20:13Ocena: 1.00 / 5
Je..na patologia, psy zesrane. Kupę kasy się płaci a sprzedają gówno. ZaletyBrak, sami gównoWadyZłodziejeMiejscowośćDębica -
~Rzufff / 2023-10-08 13:05Ocena: 1.00 / 5
Aby do końca umowy. Najgorszy szajs jaki można sobie zafundować. Non stop awarie internetu i telewizji. MiejscowośćGdańsk -
~Pablo87 / 2023-10-07 16:51Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , chamstwo i nie miła obsługa
Jednym słowem dramatZaletyBrakWadyAwaryjny internetMiejscowośćRybnik -
~Bag / 2023-10-06 05:24Ocena: 1.00 / 5
Umowa - rewaloryzacja po 3 miesiącach od podpisania pomimo że pisze w Ogólnych warunkach umowy że "co roku" . Moim zdaniem sprawa dla UOKIK.
Zamówiłam sam Internet - otrzymałam również dekoder - bo inaczej się nie da - dramat.
Poszła do biura obsługi klienta aby zwrócić nieużywany sprzęt - nie da się, musze trzymać nawet jak nie używam. Mam zwrócić za dwa lata - ciekawe czy zapłacą za przechowania.
Gdyby nie to, ze w bloku VECTRA jest monopolistą, nigdy bym już nie skorzystała z ich usług.
Zaletyjak zgłosisz awarię Internetu to dostaniesz 2,55 / dzień rekompensaty ;) - to nie żartWadyopisane w opiniiMiejscowośćŚwiętochłowice -
~Jakub / 2023-10-05 19:54Ocena: 1.00 / 5
Płace za internet nie mam internetu. Technik nie przyjdzie WadyBrak internetu mimo opłatyMiejscowośćWarszawa -
~Wirus / 2023-10-05 14:02Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to dramat. Dzwoni człowiek na infolinię a tu rozmowa z robotem jak już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to albo zawiesi rozmowę albo przełączają od konsultanta do konsultanta w efekcie brak możliwości rozwiązania sprawy załatwienia problemu obsługa klienta w tej firmie to jest dramat nie polecam i nie życzę nikomu współpracy z tak funkcjonującą firmą ZaletyBrakWadyOgólnie to wszystko jest do bani w tej firmie począwszy od jakości świadczenia usługi poprzez obsługę obsługę po prostu jeden wielki dramatMiejscowośćDęblin -
~NNNN / 2023-10-05 11:44Ocena: 1.00 / 5
witam Państwa , mam abonament z vectry za 75zł a teraz wzrosło do 95 zł jak to osoba powiedziała z obsługi klienta za wzrost cen na rynku , właśnie od września ,pomimo że umowa jest na na 75zł , szczyt chamstwa , czy u państwa również wzrosły ceny -
-
~luk / 2023-10-04 22:43Ocena: 1.00 / 5
zdecydowanie ich nie polecam. codziennie są problemy z internetem stacjonarnym MiejscowośćGdańsk -
~Mnich / 2023-10-04 11:47Ocena: 2.50 / 5
Oferta internetu czy telefonii w porównaniu z konkurencją bardzo słaba. Brak światłowodu w wielu miejscach w Warszawie.
Dyskryminujące warunki przedłużenia umów-lepsza oferta dla nowych klientów.
Słaba obsługa klienta - brak możliwości negocjacji ceny lub terminu płatności.
Firma nie jest w moim odczuciu pro-kliencka. Zero elastyczności w relacji z klientemZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~Przemas / 2023-10-03 21:43Ocena: 2.25 / 5
Telewizja Vectra TV.
Koszmar, dramat i wieczne problemy. To jest opinia o działaniu operatora Vectra. Kiedy Vectra wykupiła lokalnego dostawcę i miałem podpisać umowę, byłem zapewniany, że wszystko będzie super, profesjonalnie, będzie świetny kontakt, ogólnie zupełnie inny poziom.
I w sumie jest zupełnie inny poziom, tylko dziesięć razy gorszy.
Wieczne awarie, przerwania sygnału, dekoder od tv się czasem włączy, czasem nie, generalnie cyrk.
Borykam się z problemami od dłuższego czasu, ale dopiero po 3 miesiącach firma postanowiła mi wymienić sprzęt. Dopiero od Pana Technika się dowidziałem, że miałem dekoder z wadliwej partii. To dlaczego na wymianę czekałem 3 miesiące.
Teraz, przy ciągłych przerwaniach sygnału, dowiedziałem się na info linii, że awarie są u wszystkich i to jest normalne. SUPER! Faktycznie profesjonalizm.
Nie wspomnę o tym, że żeby się dodzwonić na infolinię to trzeba tak pół godziny poczekać. Super! Wiem za co płacę.
Trzymajcie tak dalej!ZaletyBrakWadyCzęste awarie, problemy z kontaktem osobistym, brak chęci gratyfikacji od strony operatora.MiejscowośćBiedrusko / k. Poznania -
~Rafał / 2023-10-03 21:20Ocena: 1.00 / 5
Śmieć gówno które ciągle się zacina
Nie polecamWadyMiało być HD jest lata 89teMiejscowośćElbląg
strona 34 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
