Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Boyar / 2022-01-13 22:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie ma za wielkiego wyboru, dostawca w miarę wywiązuje się z umowy
    Zaletycena
    Wadyspadek prędkości o 50% wieczorami a piątek, sobota to o nawet 80%, Jitter 3 - 4 ping 16 - 18 a było i 83 problemy z dodzwonieniem się do obsługi tech.
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Bugarte / 2014-06-11 20:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe problemy z ustługami (tv online częściej nie działa niż działa). Częste przerwy w dostawie Internetu.
    ZaletyTanio
    WadyJakość
    2 lata, 100zł
  • ~były klient / 2024-07-01 22:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdecydowanie nie poleca internetu z VECTRY . Oś lotnisko to tragedia a na dodatke nie uznają reklamacji. Więc cóż można mnie nazywać byłym klientem. ZREZYGNOWAŁEM...
    Zaletybrak no może nie całkiem. Wszak działało lecz do nerwicy doprowadza jakość.
    WadyDużo wad jeżeli chodzi o internet.
    MiejscowośćStargard
  • ~Chomik / 2019-01-06 13:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Płace za internet 150 mg/s, a dostaje poniżej 10 czasem 1-2, dla spraiwedliwosci dodam ze czasem zbliza sie do 100. Router to jakis przedpotopowy dają. Czekam na sierpien by przerniesc sie do UPC. Moja cierpliwosc sie po prostu wyczerpala po ponad 10 latach czas sprawdzic konkurencje.
    ZaletyMniej niz kiedys awarii gdzie nie bylo wogole internetu
    WadyMega niestabilne lącze
    MiejscowośćŻORY
  • ~Cuba / 2016-12-30 17:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Odradzam wszystkim internet w Vectrze. Raz działa raz nie działa, rachunki notorycznie wysyłane pod koniec terminu płatności. Częste zaniki sygnału (zdarza się że nie ma neta przez kilka godzin) albo spadek prędkości i to tak że można zapomnieć o przeglądaniu bardziej wymagających stron (najlepiej bez zdjęć - o youtube nie wspomnę).
    Ale największa porażka to wypowiedzenie umowy. Podają nr faksu (tak faksu) tylko że nie można go im wysłać (jest sygnał ale brak zgłoszenia urządzenia odbiorczego). Biuro lokalne oczywiście zamknięte (jedna osoba i oczywiście w godzinach pracy zamkniete). Naprawdę nie polecam. Jeżeli ktoś się zastanawia nad wyborem ich oferty to jeżeli ceni swoje nerwy i pieniądze to niech zapomni o takiej firmie jak VECTRA.
    3 lata
  • ~Czet / 2021-02-17 12:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystałem przez dwa lata z dostawy tv Vectry w wynajmowanym mieszkaniu w Warszawie. Wyprowadziłem się pół roku przed wygaśnięciem umowy,płaciłem jednak zgodnie z nią należne Vectrze kwoty-w tym czasie nigdy z niczym nie zalegałem. Przed końcem 2020 r. w rozmowie telefonicznej z konsultantką (jej nazwisko i czas rozmowy zapisałem) usłyszałem,że dekoder i pilota mogę przekazać pracownikom Vectry,którzy przyjdą zlikwidować połączenie z lokalem i że powinienem czekać w rej sprawie na wiadomość od Vectry. Wychodząc z błędnego, jak się później okazało,założenia,źe rozmawiam z osobą kompetentną, zignorowałem zapis w umówie,mówiący o dwutygodniowym terminie zwrotu oprzyrządowania. Ponieważ nikt z Vectry nie skontaktował się ze mną,w połowie stycznia br. zadzwoniłem znowu na infolinię,gdzie inna konsultantka,nic nie mówiąc o rygorystycznym podejściu firmy do czasu zwrotu ww. skcesoriów,poinformowała mnie,że mogę je odesłać. Ponieważ jednak nie mieszkam już w Warszawie,a wspomniany sprzęt tam pozostał, musiałem najpierw skontaktować się z aktualną lokatorką i moim,mieszkającym w stolicy synem,który wziął na siebie stronę logistyczną zwrotu-zajęło to jednak kolejny tydzień,tak,że dopiero 25 stycznia br. przesyłka za pośrednictwem InPostu wyruszyła w drogę do Vectry. Jednakże,ku mojemu zaskoczeniu, 9 lutego br. otrzymałem od Vectry smsa (!) z informacją,że 5 lutego na moim rachunku została naliczona kwota księgowa w wysokości 60 zł-bez podania powodu,podstawy prawnej i sposobu wyliczenia tej kwoty (odesłanie do mojego konta (byłego!) klienta na ebok Vectra też nie zawierało takich informacji,a jedynie nr noty). Podjęta przeze mnie natychmiastowa próba wyjaśnienia sprawy na infolinii,poza ukazaniem przeszkód w komunikacji piętrzonych przed klientami Vectry i rażącą niekompetencją konsultantów,niczego nie zmieniła. W tej sytuacji następnego dnia listem poleconym i priorytetem wysłałem na adres Vectry szczegółowy opis zaistniałej,nie z mojej winy zwłoki,z odmową zapłacenia owych 60.zł i z prośbą o ustosunkowanie się do moich racji; oprócz tego,korzystając z elektronicznej formuły kontaktu,udostępnianej przez Vectrę, wysłałem nieco skróconą wersję mojego pisma. Choć dobiega już tydzień od wysłania przeze mnie listu,do dzisiaj nie otrzymałem żadnej (w żadnej formie) odpowiedzi. Wnioski z mojej historii pozostawiam inteligentnym czytelnikom do samodzielnego wyciągnięcia. Ja id tej pory będę szerokim łukiem omijał takie firmy jak Vectra.
  • ~d-k13 / 2012-12-29 00:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Największą wadą tej firmy jest obsługa klienta. Każdy mówi coś innego, umówiono się ze mną na montaż kablówki, telefonu i nowego Internetu. Danego dnia nikt się do mnie nie zgłosił, dopiero po moim telefonie dowiedziałam się,że monter nie może przybyć. Kilka dni później ekspert przez pół dnia przygotowywał montaż, zostawił telefon w pudełku wyszedł i nie wrócił. Oferta wydawała mi się korzystna, więc umówiłam się po raz kolejny, tym razem wszystko zostało podłączone, monter powiedział, że dokończy następnego dnia, jednak się nie zjawił. Zostawił niepodłączony telefon, kablówkę działającą na 1 tv (mam w domu trzy) dziurę w ścianie o średnicy jakichś 30cm i wszystkie kable na zewnątrz na podłodze. Okazało się, że umowa była na 1 odbiornik (mimo że wcześniej upewniałam się, czy będzie na wszystkie), telefon który ostatecznie okazał się zepsuty, był zepsuty oficjalnie z mojej winy, a dziurę w ścianie i kable zostawiono, bo 'widocznie lokal nie był dobrze przystosowany', nikt się nie podjął naprawy. Najgorsze,że mieli w moim imieniu rozwiązać umowę poprzednim operatorem, podczas gdy rachunki z TP przychodziły mi jeszcze przez 4 miesiące, a konsultanci szli w zaparte, że umowa została rozwiązana ( TP/Orange wysłało mi ksero rezygnacji, która nastąpiła dopiero ode mnie po tylu rachunkach do zapłacenia). Na kilkustronne pisma razem z załączonym zdjęciem dziury w ścianie odpowiadali zdawkowo, niegrzecznie, odwracając kota ogonem. Sprawa idzie do rzecznika praw konsumenta, jedyne na co nie mogę narzekać to na szybkość internetu.
    Internet polecam, ale w całej reszcie patrzcie im na ręce, bierzcie pisemne potwierdzenia wszystkiego, co się da: Imiona, nazwiska, wszystko.
    Zaletyszybkość internetu
    Wadymontaż, haczyki w umowie, kłamstwa, przekręty,chamstwo,amatorszczyzna
  • ~Darek / 2019-12-14 18:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień Dobry,
    Usterka VOD od 09/2019 do dzisiaj 12/12/2019. Kilkanaście telefonów, maili i zgłoszeń na e-platformie i do dzisiaj nic. Otrzymałem jedynie w tym czasie 3 pisemne odpowiedzi, że usługa jest bezpłatna i mam cierpliwie czekać aż usterka zostanie usunięta. A jak mi to nie wystarczy to mogę iść z problemem do sądu !!!
    ZaletyAktywna umowa przeniesiona z poprzedniej lokalizacji.
    WadyFatalny serwis i obsługa klienta z podpisaną umową !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dario / 2024-01-20 11:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to dramat! chodzi o automat, który bełkocze od rzeczy, rejestrujesz się, ciągle pyta o to samo, ogromna strata czasu. Pochowali konsultantów za ten firewall, który ciągle przelącza cię po działach.

    Jakośc obsługi nawet jak się dodzwonisz to dramat. Natychmiast zrzucenie, pod byle pretekstem. Długie oczekiwanie.
    Internet bardzo powolny, nie trzymają parametrów. TV to bzdura, mnóstwo kanałów, gdzie idą te same programy. Po 3 mcach można odłączyć.
    Zaletyod biedy internet, jak nie masz innej opcji
    WadyWszystko, a właściwie polityka odstraszania klientów od samego początku.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Darkness / 2021-06-21 18:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Tanie usługi internetu i telewizji w pakiecie to ściema. Konkurencja przewyższa za te same kwoty w umowach zarówno szybkością internetu jak i ilością kanałów w ofercie. Internet dość często przerywał w godzinach nocnych i nie były to przerywniki resetu systemu, a nie raz pół godzinne przerwy w połączeniu z siecią. Jak na masowo rozpowszechnioną firmę to dość kiepski wynik. Obsługa klienta jest na nikłym poziomie. Telefon milczy, infolinia kieruje na konsultację w punktach, gdzie niewiele potrafią pomóc i na czat online, na którym konsultant pojawia się raz na godzinę/2 godziny. Stosunek olewawczy wobec abonenta mają na poziomie eksperckim. Czy poleciłbym firmę w kwestii przedterminowej zmiany usług na inne? Stanowczo nie. Cesja to jedne koszta za wypisanie kilku papierków na 1 adres, przeniesienie usług na adres możliwe tylko w wybranych miejscowościach i za horrendalną opłatą prawie 100zł, a wypowiedzenie umowy kilka miesięcy przed zakończeniem opłacania liczone w tysiącach. W wyzyskiwaniu pieniędzy z abonenta mają po prostu mistrza.
    Zaletyerror404
    Wadyprzerywniki w połączeniu z siecią, niegodziwe ceny usług wobec stałego klienta, narzucanie nadprogramowych umów, kiepski stosunek jakości internetu do ceny
  • ~depotop / 2016-01-04 17:25
    Ocena: 2.25 / 5
    ...Najpierw miałem problemy z rozwiązaniem umowy (chociaż umowa była na 2 lata) i rozwiazałem ją w przewidywanym terminie,zdałem sprzęt a łobuzy dalej przysyłali mi faktury do zapłacenia,W końcu po wielu perypetiach uznano mi wypowiedzenie ,ale teraz czekam już kilkanaście tygodni na zwrot nadpłat-bezskutecznie,pomimo kilkakrotnych monitów.Sprawa wyląduje w końcu w sądzie,jednym słowem naciągacze i złodzieje (podaj dalej)
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
    2 lata (opłaty od 160,0 - 220,0PLN )
  • ~DL / 2013-09-12 20:15
    Ocena: 2.25 / 5
    SYF!!! ciagłe przerwy konwerwacyjne i awarie, na pomoc techniczną się nie dodzwonisz. Unikajcie.
    WadyAwarie, awarie awarie
    2
  • ~dmq / 2023-11-22 15:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Absolutnie najgorsze gówno jakie kiedykolwiek miałem, już nawet hotspot z telefonu działa stabilniej niż ten szrot po kablu. Zawodny jak nic innego
    ZaletyJak działa to oferuje prawie tyle ile na umowie
    Wadyzawodnosc, nie stabilność i cena
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Dora / 2022-08-10 00:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Coraz gorzej w Jeleniej Górze Zabobrze!!! Niewydolny internet, A obejrzeć coś BEZ ZAKŁÓCEŃ to niemożliwe bez wgl na kanał!!!!!!
    Piksele na ekranie to Normalne ale są przerywane emisję lub "drgające " video i fonia. PORAZKA!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyPrzerywany internet, brak stabilności tv
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~dorek / 2013-08-16 15:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostrzegam prxed korzystaniem z usług VECTRA zwłaszcza w Warszawie. Niesłowni. Obsluga klienta w zakresie merytorycznym dno!. Jak ktos bedzie mial szczescie i wszystko zaskoczy tonawet moze byc zadowolony ale niech tylko ktos sprobuje coś zareklamowac. Prosze nigdy niepodpisywac z nimi umowy w przód w okresie dluzszym niz 1 miesiac. Stanowoczo NIEPOLECAM.
    Zaletyinstalacja OK
    Wadynie przestrzegaja umow, zwalaja zawze wine na klienta
    3 lata
  • ~Duszka / 2024-02-14 01:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Nawet KONSULTANT nie wiedział że na dekoderze 4730CD(x) o którym mówiłam, można pominąć krok "usuń nagrania ".
    Nie dosyć że NIC NIE MÓGŁ ZROBIĆ WIECEJ TO JESZCZE POZBAWIŁ MNIE NAGRAŃ!!!!
    Kogo Vectra zatrudnienia!!!! I dlaczego dla takich... I za takich ....MY PŁACIMY !
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~eltr / 2016-11-17 11:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Bez żadnej informacji z publicznego stałego IP przepięli na prywatne dynamiczne zasłaniają sie że nie mam w umowie.
    nocne pady sieci - bez informacji o pracach serwisowych.
    reklamy dalekie od rzeczywistości(brak vod, max 80Mb/s łącze)
    dekoder pvr ten sam od kilku lat ma tylko 500GB dysk
    Wady
    Od początku spray>vectra czyli ładnych parę lat, ale raczej ostatnia umowa
  • ~Ernest z Bączy / 2023-12-23 19:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet jak jest to śmiga ale w tym syfie jakim jest Vectra to często go nie ma non stop awarie przepinania i Bóg wie co jeszcze nie polecam tego syfu sam osobiście czekam tylko na koniec umowy
    ZaletyJak chcesz spędzać popołudnie bez internetu weź Vectra
    WadyAwarię awarię awarię
    MiejscowośćŚwidwin
  • ~Ewa / 2019-11-28 21:46
    Ocena: 2.25 / 5
    w uzupełnieniu opinii ~Klientka / 2019-10-07 17:12
    Potwierdzam ostrzeżenia dot. kontaktów i uzgodnień telefonicznych z p.Jarosławem Cieślikiem. W rozmowie zostały określone warunki umowy które potem nie zostały uwzględnione w umowie pisemnej.Oczywiście umowa pisemna była znacznie mniej korzystna dla mnie. Ze względdu na fakt iż technik rozpoczął już intalację podpisałam te umowę ale lojalnie ostrzegam przed podejmowaniem rozmów z p.Cieślikiem !
    Zaletyprzy zakupie opcji 600 Mb/s upload 31,22 czyli zgodnie z umową (drugi dzień uzytkowania)
    WadyDownload 99.64-255 Mb/s przy umownym minimum 300 Mb/s
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~ex-klient / 2013-08-30 20:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Po prawie 6 miesiącach z Vectrą (internet 62 zł/m-c + 50 zł "opłaty instalacyjnej"), mogę tę firmę scharakteryzować następująco:

    - sztuczki, kruczki i haczyki, byle wyłudzić większe opłaty, niż pierwotnie założone

    - utrudnianie na wszelkie sposoby rezygnacji z niechcianych, dodatkowo płatnych usług (np. tzw. bezpieczny internet)

    - wielogodzinne kolejki w punkcie obsługi klienta

    - odmowa przyjęcia (potwierdzenia wpływu) pisma bez odstania tych kilku godzin

    - żądanie wypełniania kolejnych druków mimo że przyniosłem pismo rozwiązujące umowę

    - wypowiedzenie zostało w końcu przyjęte, ale pani oświadczyła, że wyśle pismo do centrali i dopiero oni tam będą je rozpatrywa (więc z punktu widzenia tej pani to ja wcale nie wypowidziałem umowy).

    Na zakończenie pracownica odmówiła przyjęcia modemu, który chciałem zwrócić pod pretekstem... braku dowodu osobistego! (prawko nie wystarczyło). Modem musiałem zabrać z powrotem, dostałem poradę, że mogę odesłać go pocztą. Szczyt absurdu? Tu wyczytałem, że w tym szaleństwie jest jednak metoda: jesli się spóźnię, to naliczą mi dodatkową karę kilkaset zł.

    Podsumowując, firmie Vectra SA brakuje podstawowej rzeczy wymaganej przy prowadzeniu biznesu, a mianowicie elementarnej uczciwości pozwalającej na pewne zaufanie, dzięki któremu nie musiałbym stale, zwłaszcza przy zmianach w regulaminie, doszukiwać się kolejnych potencjalnych min i pułapek.

    Zdecydowanie nie polecam.
    6 m-cy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264