Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie twój interes / 2023-10-12 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i nic więcej, od miesiąca mam nowa umowę, miałam mieć 0zl za abonament pierwsze 3 miesiące, a już za pierwszy miesiąc dostałam fv ponad 260zl????
    PaniKarina Ste.... Z Piły widzę ograniczona do minimum skoro nie potrafi wpisać poprawnego adresu do korespondencji, zamiast tego wpisała w to miejsce stary adres wynajmowanego mieszkania żenada, a w dodatku umowa podpisana w Szczecinku a na dokumencie że w Pile. Złodzieje, oszuści i w dodatku upośledzona sprzedawczyni usług!!!
    WadyCała masa
    MiejscowośćSzczecinek
  • ~Pikador / 2023-10-11 22:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Przekonany byłem, że polska firma będzie nirmalnie funkcjonować a nie jak firma z minionej epoki. Podpisałem uumowę na 2 lata i ok. Pan w infolini po podwyżce do 23 zł. uprzejmie poinformował mnie, że małym druczkiem dopisane jest o możliwych zmianach cen i dodatkowo jak zerwę umowę przed końcem umowy czekają mnie jakieś opłaty. Co ciekawe zwyżka ma wynikać z inflacji, ciekawe tylko, że dotyczy to zawartych umów bo jak podpisuje się nową dalej na stronie mają 19,zł. Myślałem, że takich firm już nie ma a tu przykra niespodzianka. Po prostu chanba.
  • ~ALICJA / 2023-10-11 19:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, zawarłam umowę w tym roku, kolejną miałam przedtem kartę a teraz router, od tego czasu internet działa wolniej a miał być szybszy, nie da się oglądać telewizji, ciągle tnie obraz, żenada, poza tym miałam płacić 99 zł, a ja już 3 miesiąc płacę 117,99, jak
    Zaletyżadne
    Wadywyższa cena, zły odbiór ,
    MiejscowośćBYDGOSZCZ
  • ~Irena / 2023-10-10 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką Vektry od lipca 2023. Po niecałych 2 miesiącach zwaloryzowali ( podniesli) ceny. W tym czasie ciągle są awarie telewizji i czasem internetu( że nie wspomnę o jego prędkości) ogólnie jestem rozczarowana. Nie tego się spodziewałam
    ZaletyNie ma.
    WadyCena. Częste usterki.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ja / 2023-10-10 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Mimo wszystko że jakość jest fatalną
    Byla umowa na rok. On się skończył, prez konsultanta wysłałam narzędzie, a nadal dostaje faktury na opłaty
    ZaletyTragedia
    WadyOszysty
    MiejscowośćPoznań
  • ~Damian / 2023-10-09 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta słaba , net slaby, codziennie awaria ,prędkość spada z 350mbit w dzień do 45mbit wieczorem. O graniu na tym łączu zapomnij. Oszuści i tyle.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~jebac_vectre / 2023-10-09 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo duża cena, a internet codziennie ma jakieś problemy
    Zaletybrak
    Wadyliteralnie wszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ja / 2023-10-08 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Je..na patologia, psy zesrane. Kupę kasy się płaci a sprzedają gówno.
    ZaletyBrak, sami gówno
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćDębica
  • ~Rzufff / 2023-10-08 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby do końca umowy. Najgorszy szajs jaki można sobie zafundować. Non stop awarie internetu i telewizji.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Pablo87 / 2023-10-07 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , chamstwo i nie miła obsługa
    Jednym słowem dramat
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjny internet
    MiejscowośćRybnik
  • ~Bag / 2023-10-06 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa - rewaloryzacja po 3 miesiącach od podpisania pomimo że pisze w Ogólnych warunkach umowy że "co roku" . Moim zdaniem sprawa dla UOKIK.
    Zamówiłam sam Internet - otrzymałam również dekoder - bo inaczej się nie da - dramat.
    Poszła do biura obsługi klienta aby zwrócić nieużywany sprzęt - nie da się, musze trzymać nawet jak nie używam. Mam zwrócić za dwa lata - ciekawe czy zapłacą za przechowania.
    Gdyby nie to, ze w bloku VECTRA jest monopolistą, nigdy bym już nie skorzystała z ich usług.

    Zaletyjak zgłosisz awarię Internetu to dostaniesz 2,55 / dzień rekompensaty ;) - to nie żart
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Jakub / 2023-10-05 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace za internet nie mam internetu. Technik nie przyjdzie
    WadyBrak internetu mimo opłaty
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wirus / 2023-10-05 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to dramat. Dzwoni człowiek na infolinię a tu rozmowa z robotem jak już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to albo zawiesi rozmowę albo przełączają od konsultanta do konsultanta w efekcie brak możliwości rozwiązania sprawy załatwienia problemu obsługa klienta w tej firmie to jest dramat nie polecam i nie życzę nikomu współpracy z tak funkcjonującą firmą
    ZaletyBrak
    WadyOgólnie to wszystko jest do bani w tej firmie począwszy od jakości świadczenia usługi poprzez obsługę obsługę po prostu jeden wielki dramat
    MiejscowośćDęblin
  • ~NNNN / 2023-10-05 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    witam Państwa , mam abonament z vectry za 75zł a teraz wzrosło do 95 zł jak to osoba powiedziała z obsługi klienta za wzrost cen na rynku , właśnie od września ,pomimo że umowa jest na na 75zł , szczyt chamstwa , czy u państwa również wzrosły ceny
  • ~luk / 2023-10-04 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie ich nie polecam. codziennie są problemy z internetem stacjonarnym
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mnich / 2023-10-04 11:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Oferta internetu czy telefonii w porównaniu z konkurencją bardzo słaba. Brak światłowodu w wielu miejscach w Warszawie.
    Dyskryminujące warunki przedłużenia umów-lepsza oferta dla nowych klientów.
    Słaba obsługa klienta - brak możliwości negocjacji ceny lub terminu płatności.
    Firma nie jest w moim odczuciu pro-kliencka. Zero elastyczności w relacji z klientem
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Przemas / 2023-10-03 21:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Telewizja Vectra TV.
    Koszmar, dramat i wieczne problemy. To jest opinia o działaniu operatora Vectra. Kiedy Vectra wykupiła lokalnego dostawcę i miałem podpisać umowę, byłem zapewniany, że wszystko będzie super, profesjonalnie, będzie świetny kontakt, ogólnie zupełnie inny poziom.
    I w sumie jest zupełnie inny poziom, tylko dziesięć razy gorszy.
    Wieczne awarie, przerwania sygnału, dekoder od tv się czasem włączy, czasem nie, generalnie cyrk.
    Borykam się z problemami od dłuższego czasu, ale dopiero po 3 miesiącach firma postanowiła mi wymienić sprzęt. Dopiero od Pana Technika się dowidziałem, że miałem dekoder z wadliwej partii. To dlaczego na wymianę czekałem 3 miesiące.
    Teraz, przy ciągłych przerwaniach sygnału, dowiedziałem się na info linii, że awarie są u wszystkich i to jest normalne. SUPER! Faktycznie profesjonalizm.
    Nie wspomnę o tym, że żeby się dodzwonić na infolinię to trzeba tak pół godziny poczekać. Super! Wiem za co płacę.
    Trzymajcie tak dalej!
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, problemy z kontaktem osobistym, brak chęci gratyfikacji od strony operatora.
    MiejscowośćBiedrusko / k. Poznania
  • ~Rafał / 2023-10-03 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieć gówno które ciągle się zacina
    Nie polecam
    WadyMiało być HD jest lata 89te
    MiejscowośćElbląg
  • ~Ola / 2023-10-03 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem wielkie gøwno. Zacina się non stop
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćKutno
  • ~Tadeusz / 2023-10-02 13:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła,kompetentna przedstawicielka Vectry.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4044
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2675
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319