Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4503 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Papa Joe / 2019-01-13 20:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Żenada. Wszystko milczy. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak możliwości kontaktu
    MiejscowośćGliwice
  • ~Paweł / 2017-05-15 20:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym się podzielić opinią o tej nie rzetelnej firmie, dla mnie to oszuści . Gdy podpisywałem umowę na internet pani namówiła mnie Telewizję ale na koniec zaznaczyła że muszę wypowiedzieć umowę telefon po 3 m-c . Ja jej mówię że nie chce teflonu, jakie moje jest zdziwienie ale telefon miałe4m wypowiedzieć przed upływem 3 m-c . teraz muszę zapłacić kwotę 480 zł netto za zerwanie umowy . Czuję się oszukany i przestrzegam przed zwieraniem umów przez telefon.
    Złodzieje w majestacie prawa , mimo że rozmowa była nagrywana to nie może się odnaleźć. Na reklamację nie dopisali dopiero jak prosiłem kolegę z biura prawnego to zaczęli pisać.
    Zaletydobra jakość internetu
    WadyOszuści
  • ~tomala / 2017-06-18 02:46
    Ocena: 2.33 / 5
    jeszcze nigdy nie spotkałem się do tej pory z tak niekompetentną dostawca internetu jaką jest Vectra , mają za nic ludzi i ich pieniądze tyle przerw w miesiącu ze czasami myśle ze nie zależy im na klijentach . mam tylko taką nadzieje ze to tylko mój region wągrowiecki w Wielkopolsce.

    na całe szczęście kończy się niedługo umowa więc przedłużenia nie będzie .














    Zaletyjak jest działa ok
    Wadymysle ze to tylko wina pracowników Wągrowca ze są braki w dostawach
  • ~Toni / 2019-08-01 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    28-07-2019 brak internetu jak również brak w tym czasie możliwości kontaktu z nr infolinii a nawet z tel. komórkowym. Kiedy po powrocie łączności wysłałem zgłoszenie dostałem odpowiedź, że nie stwierdzono w tym czasie awarii na terenie Jeleniej Góry. Mam WiFi i stwierdziłem, że smartfon w tym czasie nie "widział" nikogo od tego operatora, a inni byli, czyli wniosek nasuwa się sam, ktoś tu kłamie
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości wysłania samego zgłoszenia przez strefę klienta bez odznaczenia, że odbiorca usługi żąda rekompensaty, co nie zawsze jest konieczne.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Ulak / 2015-07-23 06:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest coraz gorzej.Codziennie problemy z internetem.Kilku moich znajomych już zmieniło operatora'
  • ~123sbcd / 2024-03-06 13:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam
    Obsługa klienta 0/1000, niemożliwe zrezygnować z umowy i zwrócić sprzęt
    Same wady
    ZaletyObsługa klienta 0/1000, niemożliwe zrezygnować z umowy i zwrócić sprzęt
    Wady1000 wad na 1 zalet (prędkość internetu)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aaaaa / 2019-11-16 16:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Każdy problem z internetem, to zawsze odpowiedź "u nas wszystko wygląda dobrze". Modemy z routerem mają tragiczne, trzeba dokupić sobie zewnętrzny router, żeby WiFi było znośne...
    MiejscowośćGłogów
  • ~AK / 2018-11-14 22:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam Wszystkich,
    Przestrzegam przed tą firmą, a w szczególności przed przedstawicielami handlowymi z Vectry.Czytajcie dokładnie umowy i jak coś się nie zgadza to nie podpisujcie, bo ciężko będzie z uwzględnieniem reklamacji. Vectra nie rozpatrzy jej pozytywnie będzie trzymać stronę przedstawiciela. Ja tak niestety zrobiłem bo zaufałem przedstawicielowi handlowemu. Przez telefon proponuje pakiet złoty, a w umowie jest pakiet srebrny. Nadmieniam, że dokupowałem multiroom za 10 zł. i miałem mieć złoty. Po zwróceniu uwagi, że jest błąd w umowie i trzeba poprawić. Stwierdził, że nie ma takiej potrzeby i jest to czeski błąd podczas pisania umowy. Technikowi, który zakładał przekazał, że ma być złoty i to miało, wystarczyć. Wystarczyło na 1 miesiąc bo była promocja, po miesiącu odcięto mi w 1 dekoderze programy należące do pakietu złotego. Reklamacji nie uwzględniono ponieważ nie było dowodów, że mówię prawdę a liczy się tylko umowa. Polecam za to Logitus. Byłem u nich i wrócę do nich, jak tylko skończy mi się umowa w Vektrze. Pozdrawiam
  • ~ali / 2023-11-24 17:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość usług średnia ale to co odwalają z umowami i podnoszeniem cen w trakcie trwania to przegięcie.
    MiejscowośćPrudnik
  • ~andrzej / 2014-12-18 11:12
    Ocena: 2.25 / 5
    nie ma deklarowanej prędkości często to zgłaszam .jak przychodzi serwisant prędkość jest fantastyczna po wyjściu za chwilkę spada bardzo dziwne? jest tak za każdym razem.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    109zł kilka lat
  • ~Andrzej / 2018-03-26 20:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Zamówiłem pakiet platynowy a ci debile wyłączają mi programy tv i dzwonią proponując włączenie ich za 15pln.
    Hahaha wyśmiałem tego durnia który do mnie dzwonił.
    Nie polecam frajerskiej vectry bo to oszuści i złodzieje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2018-04-16 17:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Czyli jak zawsze w Vectrze-na poczatku przez pierwsze dwa tygodnie -w tym czasie mozna wypowiedziec umowe-jest super bo ostatnio zawarlem nowa umowe na TV i internet do 100MB to owszem-jak naposalem wyzej przez pierwsze 2 tyg. net szalal nawet do 95MB a po uplywie 2 tygodni raptem spadl do 55MBa w porywach do 60MB!Pojawila sie nowa usluga-dostep do DTV HD za ktora trzeba doplacic a o ktorej nie poinformowala konsultantka!
    Zaletyzero
    Wadybrak precyzyjnosci przez konsultantow -oby tylko zawrzec umowe
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Ania / 2021-11-28 09:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Po ostatniej aktualizacji i wymianie dekodera włączanie telewizora to koszmar. Zawsze trzeba przejść przez wybieranie wielu pozycji:otwiera. Domyślnie zawsze otwiera się radio, potem trzeba wybrać telewizje, potem z kilku opcji swoja opcję, potem ostatnio oglądany, potem zawsze doglądaj, ponieważ domyślnie pokazuje się oglądaj od początku. KOSZMAR, KOSZMAR. Obsługa interesanta mówi, że wszyscy są niezadowolenie ale to jest mowy sowtwer. WRRRR
    Zaletydużo programów
    Wadynowe oprogramowanie, wydłużające włączanie telewizora
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ania / 2022-05-16 15:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet super, liczba programów też super. Dlatego też przedłużyłam umowę, ale niestety dostałam nowy dekoder, chociaż nie chciałam i tutaj zaczęły się problemy. Nowe oprogramowanie jest całkowicie do d.... Włączam telewizor i nigdy nie wiem kiedy się włączy. Trwa to zwykle kila minut, klikam czasami raz, czasami kila. Nigdy nie oglądam TVP, włącza się zawsze na tej stacji. Mam utworzoną listę, ale włącza się na liście operatora. Nie można ustawić żeby ustawiło się na mojej, albo na ostatnio oglądanym. Dzwoniłam z reklamacją lub dopytać bo może coś źle robię. Pani powiedziała że ma dużo skarg, ale nie może nic z tym zrobić bo tak działa nowe oprogramowanie. KOSZMAR, na pewno znajdę inną kablówkę nawet ze stratą programów i wszystkim będę gorąco odradzać, bo nerwy codzienne przy włączaniu TV nie są niczego warte
    Zaletycena, internet
    Wadynowe oprogramowanie dekodera, koszmar
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anioł / 2024-01-17 14:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak szacunku do klienta, infolinia totalnie źle zoorganizowana nastawiona na oszczędności w zasobach ludzkich a nie rzetelną obsługę klienta. Działanie dekodera przypomina żółwia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2022-03-05 11:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta a zwłaszcza pomoc techniczna - NIE ISTNIEJE!!! Dobrze, że w moim mieście jest punkt Vectry i można na miejscu załatwić wszystkie sprawy. Nie polecam! Jeżeli macie wybór, to omijajcie Vectrę z daleka!
    ZaletyCena i dosyć dobra jakość internetu
    WadyFatalna pomoc techniczna i obsługa stałych klientów
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Anna / 2022-04-01 07:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Największa pomyłka jaka popełniłam przy zakupie usługi , jeśli chcesz mieć same kłopoty i zero pomocy , ba nawet kontaktu z dostawcą to cos dla Ciebie ale jeśli chcesz niezawodności, szybkości i dobrego serwisu to gorąco odradzam
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anna / 2023-11-14 16:58
    Ocena: 2.25 / 5
    oszuści. W ciągu roku radykalnie podniesiono mi cenę za internet, łącznie z waloryzacją po trzech miesiącach od podpisania umowy, a umowa zawarta na rok. Nie polecam.Już raz powiedziałam że nie chcę z tą firmą mieć nic wspólnego.
    Mówią tylko to, co może przyciągnąć klienta. O kosztach ukrytych nie dowiecie się.
    Zaletymimo że w bloku jest sieć światłowodowa, nie została ona doprowadzona do mieszkania.
    Wadycena o 20% wyższa od uzgodnionej
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Anonimowy / 2022-12-26 20:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe awarie, zapewniane do 600 mb/s to jakieś 7 mb/s, 5G działało normalnie i z jakiegoś powodu znikło z listy WIFI, to nie problem z urządzeniem, bo normalnie pokazuje 5G sąsiada.
    ZaletyBrak
    WadyDosyć dużo
    MiejscowośćToruń
  • ~Barbara B / 2024-08-20 19:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tej firmy. W sierpniu 2024 okazało się że w 2023 roku podniesiono cenę pakietu z którego korzystają rodzice przy czym ci nie zostali o niczym poinformowani. Niby firma wysyłała jakieś maile ale na skrzynkę, do której rodzice nawet nie mają dostępu. Telefonicznie kontaktowały się Boty w związku z czym rodzice rozłączali połączenia. Na infolinię dodzwonić się nie można, bo przecież najpierw przez długi czas trzeba "rozmawiać" z Botem, połączenie z żywym konsultantem jest bardzo utrudnione. Nagle po tylu miesiącach okazuje się że są duże zaległości w opłatach. Nie rozumiem, że przez taki okres czasu nikt z biura się nie zainteresował że wpłaty wpływają zaniżone,az tu nagle trzeba było zapłacić jednorazowo spora kwotę celem wyrównania zaległości. Poziom obsługi klienta porażka, a rodzice korzystają z usług tej firmy już od kilku lat. Totalny brak szacunku dla stałych klientów. Szczerze odradzam usługi firmy Vectra.
    WadyUtrudniony kontakt z żywym konsultantem
    Żenująco niski poziom obsługi klienta
    MiejscowośćRybnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030