Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2023-10-22 19:12
    Ocena: 1.75 / 5
    3 miesiące po podpisaniu umowy na rok Vectra podwyższyła cenę o 15% i to bez możliwości rezygnacji, powołując się na klauzulę inflacyjną. Trudno zrozumieć, jak coś takiego może być zgodne z prawem, ale na pewno świadczy to o bardzo kiepskim podejściu do klienta. Odradzam usługi Vectry!
    Wadypodnoszą ceny o 15% bez możliwości rezygnacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ALICJA / 2023-10-21 22:54
    Ocena: 1.50 / 5
    ODBIÓR TELEWIZJI JEST NIEMOŻLIWY ,KAŻDEGO DNIA SĄ PRZERWY W ODBIORZE PO KILKADZIESIĄT RAZY DZIENNIE
    ZaletyBRAK
    WadyODBIÓR ,A RACZEJ JEGO BRAK, CENA NIEADEKWATNA DO OFERTY
    MiejscowośćBYDGOSZCZ
  • ~Szczery / 2023-10-21 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejstwo nic więcej ! Usługi nie warte nawet grosza potrafią tylko faktury wystawiać i nic poza tym. Porażka
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~Joanna / 2023-10-21 22:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Mega kiepski internet. Wieczorem potrafi 3-4 razy utracić łączność. Oglądanie filmu to porażka połowy niestety się nie ogląda. Przerwy w internecie codziennie.
    Nie polecam
    WadyNotoryczne przerwy w dostawie internetowej
    MiejscowośćKatowice
  • ~Patusja / 2023-10-21 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Płaci się sporo by oglądać telewizję na dwóch dekoderach więc wymaga się dużo, a dostaje się wiecznie problemy z internetem. Po kilka godzin co jakiś czas nie ma telewizji. Sobotni wieczór i chce się obejrzeć film, a tu przez cały czas kółko co się kręci. Miałam płacić mniej, a od tego miesiąca place sporo więcej za to, że Vectra nie pozwala mi nic oglądać przez problemy jak to nazywają ,,techniczne".
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, problemy z telewizja, częste zawieszanie.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Paweł / 2023-10-21 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa tv i net to dno o tego dostawcy a kontakt przez infine w tej firmie +reklamację nie istnieją
    MiejscowośćOZORKÓW województwo Łódzkie
  • ~ML / 2023-10-20 12:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Próbuję załatwić cesję umowy od miesiąca. Zdecydowałem się na opcje zrobienia tego mailem, teraz żałuję, może w biurze byłoby szybciej ale wówczas musiałbym ciągać tam cesjonariusza a nie mamy na to czasu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marlow / 2023-10-20 08:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Chyba najgorsza firma na rynku. Trudno do wyrażenia opinii nie używać słów niecenzuralnych. Wszystko już chyba zostało powiedziane. Mogę tylko powtórzyć: Złodziejska firma. Najczęściej wykorzystuje starszych ludzi, którzy nie orientują się w ofercie rynkowej i z przyzwyczajenia trzymają się jednej firmy, pozwalając się bezlitośnie oskubywać. Kuriozum jest "opłata za przedłużenie umowy". W normalnej firmie byłyby bonusy za lojalność a tu dodatkowa opłata. Nie wiem jak pracownicy tej firmy mogą spojrzeć w lustro.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko już chyba zostało powiedziane. Mogę tylko powtórzyć: Złodziejska firma. Najczęściej wykorzystuje starszych ludzi, którzy nie orientują się w ofercie rynkowej i z przyzwyczajenia trzymają się jednej firmy, pozwalając się bezlitośnie oskubywać. Kuriozum jest "opłata za przedłużenie umowy". W normalnej firmie byłyby bonusy za lojalność a tu dodatkowa opłata. Nie wiem jak pracownicy tej firmy mogą spojrzeć w lustro.
  • ~Mikołaj / 2023-10-19 23:28
    Ocena: 3.50 / 5
    Awaria za awarią z czego ostatnia była tak poważna ze zniszczyła wszystko od paru dni btak Interneu pomimo wszystkich możliwych prób naprawy internet nadal nie działa a sygnał jest świetny nawet wymiana routera na nowy nie pomogła wymiana końcówek kabli na nowe też nie pomogła wszystko inne tak samo technik który przyszedł naprawiać siedział pare godzin i wygląda na to że on również nie ma już bladego pojęcia co zrobić podsumojac ostatnimi dniami vectra to jakaś masakra.
    ZaletySzybki internet,prawie 0 opóźnienia,miła obsługa,profesjonalni i doświadczeni technicy
    WadyCzęste awarie internetu i telewizj,długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią,duża wtyczka od kabla zasilającego,zcinki telewizji między innymi netfix itd,router sporych rozmiarów,krótkie kable Ethernet
  • ~Maria / 2023-10-19 19:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 13 marca 2023 roku składam co jakiś czas reklamacje dotyczące zakłoceń odbioru telewizji i nagminnym zanikaniu internetu. Przesyłam zdjęcia, ciagłe obietnice, że usterki zostaną usunięte. Dwa razy był technik, po jego wizytach też nic się nie zmieniło. Mam umowę do końca sierpnia 2024 roku, nie wiem ile można płacić za usługę z której nie da się korzystać. Jak prosiłam o zerwanie umowy, straszycie mnie karą za jej zerwanie. Co dalej ?
    ZaletyBrak zalet
    WadyJedna wielka wada !!!
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Urszula / 2023-10-19 15:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa w Biurze w Skierniewicach poniżej krytyki spisałam umowę trzy razy pytałam czy będzie pakiet platynowy i czy będzie Netflix za darmo przez pół roku potem miałam płacić przez następne półtora roku i się okazało że żadnego Netflix a nie mam. Okazało się że umowa jest źle spisana i to jest wina Pana pracującego i wszystkie jego umowy są do anulowania i moja też będzie anulowana było to w marcu 2023 r. Jest październik i umowa anulowana nie jest i dostaję coraz większe rachunki. W biurze też coraz nowe osoby nic nie wiedzą a pracownica z którą rozmawiałam w marcu teraz na zwolnieniu nie wie dlaczego, bo wszystkie umowy spisane z panem były anulowane tylko moja niby nie. Jak się dzwoni to nie wiedzą o co chodzi mimo że się przedstawiłam. Drugi raz już telefonu nie odbierają żenada.
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Zdzisław / 2023-10-19 12:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Obsługa klienta w dniu dzisiejszym w salonie Vectra Wrocław ul P Skargi na 6z plusem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2023-10-18 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, płaciłem 49.90 za pakiet staliwy +300Mb , przedłużyłem za 59.90 ,zaraz po tym zrobili swoją indeksacje i dostałem FV 120 zł. Nie są w stanie wyjaśnić skąd ta kwota, ani przedstawić zapisu rozmowy! Złodzieje , tylko tak można nazwać tą firmę ! Nigdy więcej Vectry!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, zoodzieje , rozmowy tylko z automatem , chyba najgorsza firma z jaką do tej pory współpracowałem !
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2023-10-17 21:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet rozłącza czy to po kablu czy wifi obiecany nowy router a jak podpisałeś umowę to odpowiedź że lepszego nie mają choć mój ma już 5lat ceny podwyższaja przy podpisaniu umowy nikt nie wspomniał o Kruczku o waloryzacji przy reklamacji że to moja wina bo nie doczytałem w regulaminie obsługa klienta chamska
    ZaletyZero
    WadyRouter
    Jakość internetu
    Obsługa klienta
    MiejscowośćKoluszki
  • ~Beata / 2023-10-17 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia i pomoc techniczna nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę.
    MiejscowośćSieradz
  • ~murzyn123 / 2023-10-14 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    czarnuchy przez vectre spadlem z dmg do silvera 2 przez wasze input lagi
    Wadywszystko
    MiejscowośćWadowice Górne
  • ~Sandra / 2023-10-13 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie bierzcie Vectry to złodzieje podwyższają abonament programów nie mają dużo i internet przerywa najgorszy gówno na rynku nigdy z nimi umowy nie podpisze coś okropnego 108zl za śmieszne programy place żenada
    Zalety0 zalet powinni z rynku zniknąć
    WadyOszuści podwyższają abonament programy są beznadziejne nigdy więcej Vectry
    MiejscowośćGdynia
  • ~Użytkownik / 2023-10-13 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Złodziejstwo i tyle. Zawierają w umowach kruczki pozwalające na regulowanie ceny na podstawie waloryzacji. Obiecują konkretne ceny a potem przychodzą zawyżone ceny faktur. Jak chcesz zerwać umowę to 760zl oplaty. I tak dymają ludzi na kasę!
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Marcin / 2023-10-13 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaja z klientów sobie robią. E-mail: Twoja karta jest do odbioru. Trzy razy dzwoniłem na infolinie, z prośbą o potwierdzenie, my z pracy nie wychodzić niepotrzebnie. Na miejscu karty brak.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Virtual-consultant-hater / 2023-10-13 11:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Kontakt - gówno

    1. Dzwonisz na podany numer - okazuje się, że jest tylko dla sprzedaży, bo po kilku minutach oczekiwania i klikania, jak rozmawiasz z człowiekiem okazuje się, że jak chcesz przenieść usługi pod nowy adres - masz dzwonić do obsługi klienta.

    2. Dzwonisz do obsługi klienta. Nadziewasz się na wirtualną asystentkę. Cierpliwie powtarzasz jej rzeczy gdyż twierdzi, że jest 'kompetentna'. Na koniec okazuje się, że nie jest kompetentna i oczywiście łączy z konsultantem - kolejne minuty oczekiwania.

    3. Okazuje się, że nr telefonu podany na stronie Vectry jest to centrum obsługi klienta jakiejś medii czy czegoś, więc konsultant vectry-ale-nie-vectry łączy Cie z konsultantem vectry-vectry. Przed rozmową z każdym z nich oczywiście oczekiwanie.

    4. Kiedy już rozmawiasz w sprawie przeniesienia usługi z konsultantem okazuje się, że jesli jest to w ramach jednego miast to on NIE MOŻE Ci pomóc - musisz zalogowac się na strefe klienta i wypełnić formularz.

    Powyższe zajęło pół godziny i kilka telefonów. Ostatecznie próba kontaktu z kompetentnym człowiekiem z pomocy klienta Vectra - nie udała się.

    MiejscowośćWałbrzych
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4044
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2675
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319