strona 32 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Stary hart / 2023-11-05 01:17Ocena: 1.00 / 5
Chciałem zagrać w fortnite lecz niefajny internet niestety nie działa wywala co 5 sekund i siusiak w pupe #amborży sra w gqcie -
-
~srak / 2023-11-04 21:40Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! Uwaga! HR Vectra zatrudnia na infolinii pomocy Klienta ludzi z IQ max 70. Czyli zatrudnia debili. Bez wyjątku. Zaletynie maWadyDebil debila debilem poganiaMiejscowośćPoznań -
~ALA / 2023-11-04 19:18Ocena: 1.00 / 5
Firma wystawia niepoprawnie faktury, oczywiście ze wyższe. Zgłoszenie reklamacji nic nie daje. Zostaje rzecznik praw konsumenckich albo sąd.. zastanawiamy się co zrobić. Jak ktoś chcę podpisać z tą firmą umowę, warto zastanowić się 8 razy ZaletyżadnychWadyjakość usług, obsługa klienta, opłaty dodatkowe, umowyMiejscowośćPomorskie -
~Rafał / 2023-11-04 08:49Ocena: 1.25 / 5
Nie ma gorszego dostawcy usług od Vectry! Po zmianie multimedi na vectra nic się nie zmieniło! Totalne dno ZaletyNie ma zalet!WadyCzęsty brak internet, słaby zasięgMiejscowośćGiżycko -
~Viktoriia / 2023-11-03 15:48Ocena: 1.00 / 5
za 3 miesiące nienajwyższej jakości Internetu zostałem obciążony karą pieniężną za rozwiązanie umowy, o czym uprzedziłem z wyprzedzeniem (!) z uwagi na okoliczności siły wyższej (byłem zmuszony do wyjazdu) kara w wysokości 913 zł!!!! To jest rozbój!!!! ZaletyNie ma -
~Joanna / 2023-11-02 21:06Ocena: 2.00 / 5
Od ponad pół roku w miejscu zainstalowania routera oraz dekodera o słabo zasięg po wymianie routera internet chodzi troszeczkę lepiej jeżeli chodzi o sieć Totalna porażka ludzie do mnie dzwonią mam rzekomo wyłączony telefon potrafi rozłączać w czasie rozmowy Ja się nigdzie nie mogę dodzwonić zasięg anteny ledwo na jedną kreseczkę dyskusje reklamacyjne trwają pół roku ale nikt się nie kwapi do tego by cokolwiek z tym zrobić każdy szuka winy w sprzęcie a nie rozumieją że ten problem jest na wszystkich urządzeniach jakie posiadam Więc to chyba nie wina urządzenia tylko zasięgu oferowanego z Vectry płacę za usługę jaką oferują ale nie są w stanie zapewnić fizycznie ZaletyNa chwilę obecną takich nie stwierdzamWadyBrak dbałości o klienta i jakość oferowanych usług ewidentnie po latach stawiają na ilość nie na jakośćMiejscowośćBydgoszcz -
~Mouliliyhxz / 2023-11-02 08:24Ocena: 1.00 / 5
Umowa rozwiązana po dniu ze względu na podniesienie abonamentu dzień po zawarciu umowy. Na infolinii zero pomocy. ZaletyŻadne.WadyDzień po zawarciu umowy podwyższyli ceny abonamentu o 15%, ten usługodawca to pie***lony monopolista. -
~Jsjjs / 2023-11-01 16:34Ocena: 1.00 / 5
Pół roku mi już liczą netflixa a go niemam dzwonienie itd niepomaga trzeba do sondy oddać ZaletyŻadneWadyWszystkie -
-
~Wojciech / 2023-11-01 10:21Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam tego dostawcy - i nie z uwagi na ofertę bo to nic nadzwyczajnego też - ale głównie na bute i arogancję przy usuwaniu awarii - kłamstwa i arogancja chyba jest tam w powietrzu. Skandaliczna obsługa a nas uważają za idiotow.
Jeżeli możecie to trzymajcie się z daleka od nich - NIGDY więcej, nie lubię być pomiatany za moje własne pieniądze -ZaletyJeżeli kogoś znasz - kumoterstwo pomagaWadyArogancja, ignorancja i ośmieszanie klientaMiejscowośćCzechowice Dziedzice -
~niezadowoly klient / 2023-10-30 10:04Ocena: 1.25 / 5
internet się zacina i muli (we Wrocławiu...). serwis umówiony na 8-10, serwisant o 9:57 dzwoni, że będzie miedzy 11, a 12... zrozumiałbym jakby to był weekend, a nie normalny dzień pracy, w którym pracuje... dodzwonić się na na infolinie poniżej 30min to prawie jak cud. ZaletybrakWadycała masaMiejscowośćWrocław -
~sensei / 2023-10-28 21:20Ocena: 1.00 / 5
nie ma gorszego internetu odradzam !!!!!! przerywa caly czas nie wazne od dnia.. trzeba naprawde trafic ta jedna godzine zeby chodzilo plynnie Zaletynie maWadylipaMiejscowośćStalowa Wola -
~Darek / 2023-10-28 08:51Ocena: 1.00 / 5
Nie brać, oszuści. Już się nie nabiorę na to dziadostwo.Zepsuł się pilot to se jedź go wymień, technik nie przyjedzie no kpiny. MiejscowośćKatowice -
~B / 2023-10-26 17:09Ocena: 1.00 / 5
Chciałem napisać epistołę, ale wszystko już było w opiniach poniżej. Skąd więc aż 1 gwiazdka? Zapracowała na nią p. Karolina Mańkowska - konsultantka, na którą cudem trafiłem po 3 tygodniach użerania się z innymi. Jej słowo coś znaczyło, a podjęte działania okazały się skuteczne. Ale zdrowia nikt mi nie zwróci. Ludzi z wysokim ciśnieniem Vectra mogłaby w tym czasie wykończyć. Hmm... to jednak nie jest całkowicie bezużyteczna: chcesz popełnić zbrodnię doskonałą, to poleć usługę Vectry swojemu wrogowi. MiejscowośćKonstancin-Jeziorna -
~ac / 2023-10-26 15:48Ocena: 1.00 / 5
BRAK INTERNETU stacjonarnego od 15 pazdzienika!!! codzienny kontakt telefoniczny i zgłoszenie usterki - nie skutkuje totalnie niczym - wciąż powtzrany ten sam tekst że technik się skontaktuję, po czym kolejny dzień i zero odzewu. vectra jest totalnie bezużyteczna! ZaletybrakWadybrak internetuMiejscowośćGostynin -
~Klijent / 2023-10-25 22:36Ocena: 1.25 / 5
Vectra pada na pysk od miesiąca w Kamiennej Górze woj dolnośląskie non stop mają problem z internetem ale wydaje mi się że problem leży w Kierowniku który jest technikiem awarii i nie potrafi rozwiązać problem bo dostał posadę.wspomonaja o szczurach na terenie Wałbrzycha i nie potrafią ogarnąć się z tym problemem nie wspomnę o biurze w KG zero jakiej kolwiek zaangażowania się w pracę całego zespołu więc nie polecam tej Vectry bo jest tragedia walki robią na dostawie neta na początku jest pięknie ładnie a później wujenka na klienta zero szacunku ZaletyTelewizja jest okWadyMasz 300 mb/S a po miesiącu masz 50 mb/SMiejscowośćKamienna Góra -
~xyv / 2023-10-25 08:44Ocena: 1.00 / 5
widać informowanie o zmianach w ofercie programowej 2023 nie istnieje wcale .O tym że od 1 listopada fox zmienia nazwę FX oczywiście niema wcale ale o podwyżce cenny owszem jest . ZaletybrakWadybrak kompetencji w biurze abonenta .brak informowania o zmianach w ofercie programowej 2023 .MiejscowośćKalisz -
-
~Nelar / 2023-10-24 16:43Ocena: 1.25 / 5
Jako klient z piętnastoletnim stażem najchętniej nie pozostawiłbym "suchej nitki" na szeroko rozumianej jakości usług firmy Vectra SA. Dezaktywacja kolejnych programów, nieuznawanie reklamacji, agresywna windykacja to typowe smaczki, których doświadczyłem. .... .... i kamieni kupa. ZaletyNie dostrzegłemWadyPełen wachlarz -
~Rafał / 2023-10-24 12:04Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj tj. 24.10.2023 podobno był technik i "usunął" awarię BRAK SYGNAŁU. Poinformował mnie sms-em. Nie zadzwonił nawet domofonem i się nie upewnił. Oczywiście niczego nie naprawił. Partacze jakich mało!! MiejscowośćGłogów -
~nika / 2023-10-24 09:44Ocena: 1.50 / 5
Vectra to złodzieje i oszuści!
Dalam sie namówić na abomament telefoniczny-przy próbie polaczenia nie moglam nigdzie dzwonić. Byl brak aktywacji. dzwonilam kilkanascie razy na infolinię, za kazdym razem obiecali że juz będzie dzialalo, ale nie działało. Przez rok czasu wykonalam 2 połączenia. Rozwiązania umowy z winy Vectry tez nie mogłam doprosić się. Placilam za usługę z której nie korzystałam. Wywierali taka presję że wylacza tv.Mialam w tym pakiecie TV. Po sprzedaży mueszkania w ktorym mialam internęt stacjonatny z V nie chcieli rozwiazac umowy, proponowali w to miejsce inne uslugi, które juz miałam w innych firmach. lub karę wyzsza niz placenie abonamentu do konca umowy. Opłacałam ten abonent przez prawie rok czasu.ZaletyDobry stacjonarny InternetWadyściganie klientów, kiepska obsluga przez infolinię BRAK MOŻLIWOŚCI ROZWIAZANIA UMOWYMiejscowośćPolkowice -
~Piotrek / 2023-10-24 00:20Ocena: 5.00 / 5
A no i jeszcze żeby nie było nigdy nie miałem problemów.... no ok może Rz ale 5 sekund i załatwili ale to było dawno .... sztywne łączę brak problemów ogólnie jest bardzo dobrze ZaletyDołączę co do zalet bardzo dobry sprzętWadyA wad nie mam hehe
strona 32 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
