Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~weresilo / 2016-12-07 19:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Umowę podpisałam pod adresem wynajętego mieszkania.. Pan Vectra zapewniał że w razie przeprowadzki usługę będzie można zabrać ze sobą. W razie jednak braku możliwości dostarczenia sygnału pod nowym adresem będę mogła bez żadnych sankcji zrezygnować z winy operatora. Tym Pan Vectra mnie przekonał.Wyprowadziłam się po 5 mies. Pod nowym adresem nie było możliwości podłączenia usługi. Podałam więc adres Syna i tam również Vectra nie mogła się podłączyć z braku możliwości technicznych...Sprawdzali, odpisywali prawie przepraszali...więc wypowiedziałam umowę. Sprzęt schowałam do szuflady i zapomniałam o temacie...na krótko, ponieważ Vectra upomniała się o abonament i nie pozwolono na zerwanie umowy chyba że zapłacę karę w niemałej kwocie za zerwanie umowy. Nie przemawiały do nich punkty regulaminu, które stały po mojej stronie. Byli głusi i ślepi i bardzo pazerni. Nie wywiązali się z Umowy. Właśnie minęły 2 lata i kończę z nimi przygodę, którą przez cały ten czas za friko płaciłam. Niestety procedury zakończenia są dużo trudniejsze od procedury rozpoczęcia współpracy. Są nieuczciwi. Ich przedstawiciele są nie źle wyszkoleni do pozyskania klienta i potem znikają a Ty płacisz a firma rośnie!
    Zaletyszybki internet
    WadyObsługa klienta
    Jakość techniczna
    Usługa-fokcja
    kożystałam 5 mies....płaciłam 2 lata
  • ~wjan / 2022-02-02 11:17
    Ocena: 2.50 / 5
    okropna obsługa klienta, nikt mi nie chce odpowiadać na moje pytania dotyczące zamówionych usług. oferta niby dobra ale jak by był jakiś problem z usługami to nie interesują się w ogóle
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~WLO / 2023-09-07 07:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet w Jeleniej Górze działa bez większych problemów.

    Firma jednak marnuje mój czas swoim nieprofesjonalizmem.
    1) Przy przedłużeniu umowy błędnie naliczono mi 200 złotych kary, obsługa klienta nie potrafiła wyjaśnić za co
    2) W trakcie wyjaśniania sprawy zaczęła się ze mną kontaktować podejrzana firma windykacyjna, której Vectra jakoś przekazała dane o moim (niesłusznym!) zadłużeniu próbując wyłudzić moje dane osobowe
    3) Po trzech tygodniach błędna nota została anulowana, ale teraz przyszła do mnie nota odsetkowa (!) odnosząca się do tej noty, bo wszystkie faktury płacę przed terminem

    Vectra po prostu zawraca mi głowę swoją niekompetencją i nie budzi zaufania.
    Już rozglądam się za nowym operatorem
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~xgrey / 2023-07-04 16:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Ze świecą szukać firmy z nastawieniem bardziej antykonsumenckim. Podwyżki "inflacyjne", tragiczna obsługa klienta, to tylko wierzchołek problemów z firmą Vectra. Jeżeli jest wybór, to Vectrę lepiej omijać szerokim łukiem.
    ZaletyDziała
    WadyPodwyżki bez możliwości zerwania umowy, fatalna obsługa klienta i sposób odnoszenia się do klienta, generalnie trudno szukać zalet
    MiejscowośćPoznań
  • ~xxx / 2021-11-17 12:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Automat infolinii to jakaś porażka chciałem rozmawiac z ludźmi, a nie z badziewiem tego się nie da słuchać. Po co to wogóle jest jak nie udziela konkretnych odpowiedzi.
    MiejscowośćMława
  • ~xyd / 2022-08-07 08:35
    Ocena: 2.50 / 5
    widać obiecywanie to metoda vectra KALISZ .tak samo multimedia polska promowały że od 5 08 2022 będzie dostępna usługa VAIPLA ,oczywiście niema nic . widać że konkurencja proponuje promocje i je spełnia a tu nic tylko obiecanki cacanki .ABONENT postanowi zakończyć w umowę z takim operatorem kablowym który robi skarbonkę z abonenta nic poza tym
    Zaletystabilna cena i internet .reszta to rozczarowanie .
    Wadybrak wiarygodności .informowanie o zmianach w ofercie programowej brak ?
    Miejscowośćkalisz
  • ~xyn / 2023-05-13 11:31
    Ocena: 2.50 / 5
    obsługa biura abonenta w Kaliszu dramat brak kompetencji od kierownika po obsadą .Informacji rzetelnej nie można uzyskać wcale jedynie regułka nic poza .
    Zaletycena stabilna
    Wadybrak kompetencji biura abonenta w KALISZU
    Miejscowośćkalisz
  • ~xyr / 2022-11-05 12:30
    Ocena: 2.50 / 5
    widać jedno brak informowania rzetelnego o zmianach w ofercie programowej 2022 oraz o awaria radia że jena ze stacji radiowych znika dlaczego ?
    Zaletystabilna cena i pozostałe tv i radio .
    Wadybrak informacji rzetelnej o zmianach .w biurze abonenta dramat brak kompetencji pracowników i kierownika .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Zerosu Metallium / 2016-07-06 14:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam, mam kilka uwag co do firmy Vectra. Jako Klient z wieloletnim stażem (10+), jestem rozczarowany obsługą klienta i ich niezawodnością.

    Zacznijmy od parametrów. Internet i jakość łącza jest w porządku. Czasem internet się rozłączał, głównie o tych samych porach. Według nich problemu nie ma, ale problem rozwiązał się po kilku interwencjach telefonicznych i osobistych w salonie. Telewizja w jakości HD, bardzo słaba żadnej różnicy prawie nie widać. Jakość HD, to przeżytek, jak szukacie dobrej telewizji to z jakością minimum Full HD. Zdarzały się problemy z kartą od dekodera, ale problem szybko się rozwiązało.

    Obsługa Klienta. Do kobiet w salonie nic nie mam. Starają się pomagać na tyle ile potrafią. Chociaż nie zawsze są douczone i często wymiękają przy moich pytaniach i problemach, ale starają się jak mogą. Niestety obsługa techniczna męczy się z problemem kilka tygodni. Teraz miałem problem z przeniesieniem numeru. Do tej pory nie mogę wysyłać sms'ów i nie wiedzą w czym problem. Wcześniej technicy pracowali przy naprawię internetu. Było ich 5 i nikt nie wiedział w czym problem. Reklamację są na poziomie żałosnym, nigdy nie uwzględnili. Pierwszy raz jak sami to ujęli był problem kilku dniowy w mojej okolicy z internetem. Drugi jak przenosiłem numer, według nich wszystko było ok, tylko szkoda że na te ok było kilka tygodni po terminie i byłem bez numeru. Żadna reklamacja nie została uwzględniona. Do tej pory nie mam loginu i hasła do strony na ftp.

    Jako Klient ze stażem 10+ lat, jestem rozczarowany i po zakończeniu umowy zmieniam operatora.
    ZaletyInternet.
    WadyObsługa Klienta, reklamacje, pomoc techniczna.
    Korzystam z usług ponad 10 lat, płacę 120-170 złotych, w tym za internet, tv, komórka x2.
  • ~zyczliwy / 2023-05-30 10:21
    Ocena: 2.50 / 5
    widać że EUROSPORT 4k miał być dostępny dla abonenta oczywiście nie . wzbogacanie oferty programowej cyfrowej niema nic nowego konkurencja daje abonentom dostęp na 6 miesięcy a tu NIC .jak multimedia polska zawsze nic na olimpiadę letnią nic na mistrzostwa świata w piłce nic tylko ewentualnie płać nic za darmo nie dać abonentom od lat wielu ?
    Zaletystabilna cena
    Wadyobsługa biura abonenta w KALISZU dramat .brak kompetencji od kierownika po obsługę biura .
    Miejscowośćkalisz
  • ~życzliwy / 2022-05-08 18:53
    Ocena: 2.50 / 5
    widać że powtarzanie tej samej awarii w postaci przerw w przekazie telewizyjnym na pewnych kanałach TVN TURBO I pozostałe też .pytam dlaczego tak się dzieje jeżeli są problemy powtarzające się to może trzeba wymienić je na inny kanał np POLSAT visat eksploer , POLSAT SERIALE , POLSAT SPORT PREMIUM 1,2,3 .
    Zaletycena nie wygórowana .
    Wadybrak rzetelnej obsługi technicznej bo awarie się powtarzają cyklicznie
    Miejscowośćkalisz
  • ~ nowy użytkownik / 2016-04-26 13:40
    Ocena: 2.33 / 5
    a więc tak in plus: - na chwilę obecną cena za pakiet usług (mocno konkurencyjny w stosunku do innych) - jakoś neta przez wifi, w ciągu dnia od 30 do 60-70 mbs (przy opcji 100), więc nie jest źle, wieczorem i w nocy do 90, tak więc dla mnie wystarczająca minus: - obsługa klienta, no masakra. Pani zresetowała mi dekoder, którego nie posiadam, a potem kazała odpalić kadziła i czekać dwie godziny, to pakiet zostanie aktywowany ;D
  • ~. / 2022-03-29 21:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet Ok. Telewizja - co najmniej raz dziennie się zawiesza - komunikat: brak możliwości połączenia się z serwerem lub Nie udało się automatycznie zalogować urządzenia. Skontaktuj się z obsługą klienta
    ZaletyBrak
    Wadyjedna wielka wada
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Antoni / 2023-08-31 18:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Podpisałem Umowę i po 2 tygodniach bardzo tego żałuję. Internet bardzo niestabilny daleko mu do parametrów określonych w Umowie . Wezwany technik pokazuje mi na telefonie że wszystko z predkoscią jest OK ale na komputer nawet spojrzec nie chce
    ZaletyMozna pochwalic tylko dobór programów TV ale np pilot jest beznadziejny
    WadyBeznadziejny internet, słaba jakość techniczna pilota TV
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dorota / 2024-02-14 00:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Fajnie było przez prawie 20 lat. w Jeleniej Górze szczycono się tą Siecią, mimo że wiele ze światłowodem wchodzili na Zabobrze! TERAZ TRAGEGIA !!!!!!!!!!!!! Od 3 tygodni nie mam pomocy, TOTALNA BEZSILNOŚĆ vectry. Wmówili mi że brak zasilania dot. całego Osiedla , CO ZA BZDURA, moi sąsiedzi odbierają to czego u nie nie ma! A VECTRA I JEJ PSEUDOSERWISANCI ROZKŁADAJĄ RECE lub każa czekać do 30 dni. CO ZA INDOLENCJA I BRAK POSZANOWANIA KLIERTA !!!!! Który ICH UTRZYMUJE!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyJW
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Irek / 2023-07-22 22:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Vecta nie łapie się w żadnej kategorii to jest amatorka nie tv ,naipier wysłali zamówienie do innego województwa i to oczywiście moja wina, potem brak telewizji bo za późno zamówiłem dekoder nie działa może w poniedziałek. Wogóle odbiór przesyłki zamówionej przez internet prawie nie możliwy wg Vectry to ja mam jeżdzić za kurierem.Masakra nie polecam.
  • ~Papa Joe / 2019-01-13 20:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Żenada. Wszystko milczy. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak możliwości kontaktu
    MiejscowośćGliwice
  • ~Paweł / 2017-05-15 20:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym się podzielić opinią o tej nie rzetelnej firmie, dla mnie to oszuści . Gdy podpisywałem umowę na internet pani namówiła mnie Telewizję ale na koniec zaznaczyła że muszę wypowiedzieć umowę telefon po 3 m-c . Ja jej mówię że nie chce teflonu, jakie moje jest zdziwienie ale telefon miałe4m wypowiedzieć przed upływem 3 m-c . teraz muszę zapłacić kwotę 480 zł netto za zerwanie umowy . Czuję się oszukany i przestrzegam przed zwieraniem umów przez telefon.
    Złodzieje w majestacie prawa , mimo że rozmowa była nagrywana to nie może się odnaleźć. Na reklamację nie dopisali dopiero jak prosiłem kolegę z biura prawnego to zaczęli pisać.
    Zaletydobra jakość internetu
    WadyOszuści
  • ~tomala / 2017-06-18 02:46
    Ocena: 2.33 / 5
    jeszcze nigdy nie spotkałem się do tej pory z tak niekompetentną dostawca internetu jaką jest Vectra , mają za nic ludzi i ich pieniądze tyle przerw w miesiącu ze czasami myśle ze nie zależy im na klijentach . mam tylko taką nadzieje ze to tylko mój region wągrowiecki w Wielkopolsce.

    na całe szczęście kończy się niedługo umowa więc przedłużenia nie będzie .














    Zaletyjak jest działa ok
    Wadymysle ze to tylko wina pracowników Wągrowca ze są braki w dostawach
  • ~Toni / 2019-08-01 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    28-07-2019 brak internetu jak również brak w tym czasie możliwości kontaktu z nr infolinii a nawet z tel. komórkowym. Kiedy po powrocie łączności wysłałem zgłoszenie dostałem odpowiedź, że nie stwierdzono w tym czasie awarii na terenie Jeleniej Góry. Mam WiFi i stwierdziłem, że smartfon w tym czasie nie "widział" nikogo od tego operatora, a inni byli, czyli wniosek nasuwa się sam, ktoś tu kłamie
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości wysłania samego zgłoszenia przez strefę klienta bez odznaczenia, że odbiorca usługi żąda rekompensaty, co nie zawsze jest konieczne.
    MiejscowośćJelenia Góra
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264