strona 31 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~tt / 2016-03-05 22:41
Ciągłe awarię i spowolnienia przesyłu. -
-
~vyt / 2022-05-25 09:04
widać że usługi dla wybranych są .dla pozostałych już NIE .VIAPLA usługa jest tylko dla wybranych reszta promocji nie ma i nie będzie nic .NEWS 24 sieci kablowe dodają tu NIE > abonenci odejdą do konkurencji gdzie traktowani będą jak partnerzy a nie jak naiwniak który tylko płaci nic niema w zamian . Zaletycena nie najgorszaWadytraktowanie abonentów na gorszych i lepszych to kpiny .Miejscowośćkalisz -
~waha / 2014-02-17 20:57
Miałem umowę 4 lata. "Chamska" obsługa klienta pod względem informacji jak i wszelkiej pomocy, częste problemy z internat. Ogromne problemy z rozwiązaniem (nieprzedłużaniem umowy) umowy. WadyBiuro obsługi klienta w Rybniku - totalnie niekompetentki niedoinformowani sprzedawcy, naciągacze -
~Walczący o internet / 2024-04-03 21:04
Przez sporą część czasu internet działa poprawnie, jednak kiedy już zaczną się problemy, można liczyć na wielo godzinne zrywanie połączenia i problemy. Po obecnej umowie na pewno przetestuje innego dostawce. ZaletyCena jest rynkowa, portal klienta działa prawidłowo.MiejscowośćWojkowice -
~weresilo / 2016-12-07 19:30
Umowę podpisałam pod adresem wynajętego mieszkania.. Pan Vectra zapewniał że w razie przeprowadzki usługę będzie można zabrać ze sobą. W razie jednak braku możliwości dostarczenia sygnału pod nowym adresem będę mogła bez żadnych sankcji zrezygnować z winy operatora. Tym Pan Vectra mnie przekonał.Wyprowadziłam się po 5 mies. Pod nowym adresem nie było możliwości podłączenia usługi. Podałam więc adres Syna i tam również Vectra nie mogła się podłączyć z braku możliwości technicznych...Sprawdzali, odpisywali prawie przepraszali...więc wypowiedziałam umowę. Sprzęt schowałam do szuflady i zapomniałam o temacie...na krótko, ponieważ Vectra upomniała się o abonament i nie pozwolono na zerwanie umowy chyba że zapłacę karę w niemałej kwocie za zerwanie umowy. Nie przemawiały do nich punkty regulaminu, które stały po mojej stronie. Byli głusi i ślepi i bardzo pazerni. Nie wywiązali się z Umowy. Właśnie minęły 2 lata i kończę z nimi przygodę, którą przez cały ten czas za friko płaciłam. Niestety procedury zakończenia są dużo trudniejsze od procedury rozpoczęcia współpracy. Są nieuczciwi. Ich przedstawiciele są nie źle wyszkoleni do pozyskania klienta i potem znikają a Ty płacisz a firma rośnie! Zaletyszybki internetWadyObsługa klienta
Jakość techniczna
Usługa-fokcjakożystałam 5 mies....płaciłam 2 lata -
~wjan / 2022-02-02 11:17
okropna obsługa klienta, nikt mi nie chce odpowiadać na moje pytania dotyczące zamówionych usług. oferta niby dobra ale jak by był jakiś problem z usługami to nie interesują się w ogóle Wadyobsługa klientaMiejscowośćPoznań -
~WLO / 2023-09-07 07:26
Internet w Jeleniej Górze działa bez większych problemów.
Firma jednak marnuje mój czas swoim nieprofesjonalizmem.
1) Przy przedłużeniu umowy błędnie naliczono mi 200 złotych kary, obsługa klienta nie potrafiła wyjaśnić za co
2) W trakcie wyjaśniania sprawy zaczęła się ze mną kontaktować podejrzana firma windykacyjna, której Vectra jakoś przekazała dane o moim (niesłusznym!) zadłużeniu próbując wyłudzić moje dane osobowe
3) Po trzech tygodniach błędna nota została anulowana, ale teraz przyszła do mnie nota odsetkowa (!) odnosząca się do tej noty, bo wszystkie faktury płacę przed terminem
Vectra po prostu zawraca mi głowę swoją niekompetencją i nie budzi zaufania.
Już rozglądam się za nowym operatoremMiejscowośćJelenia Góra -
~xgrey / 2023-07-04 16:14
Ze świecą szukać firmy z nastawieniem bardziej antykonsumenckim. Podwyżki "inflacyjne", tragiczna obsługa klienta, to tylko wierzchołek problemów z firmą Vectra. Jeżeli jest wybór, to Vectrę lepiej omijać szerokim łukiem. ZaletyDziałaWadyPodwyżki bez możliwości zerwania umowy, fatalna obsługa klienta i sposób odnoszenia się do klienta, generalnie trudno szukać zaletMiejscowośćPoznań -
-
~xxx / 2021-11-17 12:56
Automat infolinii to jakaś porażka chciałem rozmawiac z ludźmi, a nie z badziewiem tego się nie da słuchać. Po co to wogóle jest jak nie udziela konkretnych odpowiedzi. MiejscowośćMława -
~xyd / 2022-08-07 08:35
widać obiecywanie to metoda vectra KALISZ .tak samo multimedia polska promowały że od 5 08 2022 będzie dostępna usługa VAIPLA ,oczywiście niema nic . widać że konkurencja proponuje promocje i je spełnia a tu nic tylko obiecanki cacanki .ABONENT postanowi zakończyć w umowę z takim operatorem kablowym który robi skarbonkę z abonenta nic poza tym Zaletystabilna cena i internet .reszta to rozczarowanie .Wadybrak wiarygodności .informowanie o zmianach w ofercie programowej brak ?Miejscowośćkalisz -
~xyn / 2023-05-13 11:31
obsługa biura abonenta w Kaliszu dramat brak kompetencji od kierownika po obsadą .Informacji rzetelnej nie można uzyskać wcale jedynie regułka nic poza . Zaletycena stabilnaWadybrak kompetencji biura abonenta w KALISZUMiejscowośćkalisz -
~xyr / 2022-11-05 12:30
widać jedno brak informowania rzetelnego o zmianach w ofercie programowej 2022 oraz o awaria radia że jena ze stacji radiowych znika dlaczego ? Zaletystabilna cena i pozostałe tv i radio .Wadybrak informacji rzetelnej o zmianach .w biurze abonenta dramat brak kompetencji pracowników i kierownika .Miejscowośćkalisz -
~Zerosu Metallium / 2016-07-06 14:11
Witam, mam kilka uwag co do firmy Vectra. Jako Klient z wieloletnim stażem (10+), jestem rozczarowany obsługą klienta i ich niezawodnością.
Zacznijmy od parametrów. Internet i jakość łącza jest w porządku. Czasem internet się rozłączał, głównie o tych samych porach. Według nich problemu nie ma, ale problem rozwiązał się po kilku interwencjach telefonicznych i osobistych w salonie. Telewizja w jakości HD, bardzo słaba żadnej różnicy prawie nie widać. Jakość HD, to przeżytek, jak szukacie dobrej telewizji to z jakością minimum Full HD. Zdarzały się problemy z kartą od dekodera, ale problem szybko się rozwiązało.
Obsługa Klienta. Do kobiet w salonie nic nie mam. Starają się pomagać na tyle ile potrafią. Chociaż nie zawsze są douczone i często wymiękają przy moich pytaniach i problemach, ale starają się jak mogą. Niestety obsługa techniczna męczy się z problemem kilka tygodni. Teraz miałem problem z przeniesieniem numeru. Do tej pory nie mogę wysyłać sms'ów i nie wiedzą w czym problem. Wcześniej technicy pracowali przy naprawię internetu. Było ich 5 i nikt nie wiedział w czym problem. Reklamację są na poziomie żałosnym, nigdy nie uwzględnili. Pierwszy raz jak sami to ujęli był problem kilku dniowy w mojej okolicy z internetem. Drugi jak przenosiłem numer, według nich wszystko było ok, tylko szkoda że na te ok było kilka tygodni po terminie i byłem bez numeru. Żadna reklamacja nie została uwzględniona. Do tej pory nie mam loginu i hasła do strony na ftp.
Jako Klient ze stażem 10+ lat, jestem rozczarowany i po zakończeniu umowy zmieniam operatora.ZaletyInternet.WadyObsługa Klienta, reklamacje, pomoc techniczna.Korzystam z usług ponad 10 lat, płacę 120-170 złotych, w tym za internet, tv, komórka x2. -
~zyczliwy / 2023-05-30 10:21
widać że EUROSPORT 4k miał być dostępny dla abonenta oczywiście nie . wzbogacanie oferty programowej cyfrowej niema nic nowego konkurencja daje abonentom dostęp na 6 miesięcy a tu NIC .jak multimedia polska zawsze nic na olimpiadę letnią nic na mistrzostwa świata w piłce nic tylko ewentualnie płać nic za darmo nie dać abonentom od lat wielu ? Zaletystabilna cenaWadyobsługa biura abonenta w KALISZU dramat .brak kompetencji od kierownika po obsługę biura .Miejscowośćkalisz -
~życzliwy / 2022-05-08 18:53
widać że powtarzanie tej samej awarii w postaci przerw w przekazie telewizyjnym na pewnych kanałach TVN TURBO I pozostałe też .pytam dlaczego tak się dzieje jeżeli są problemy powtarzające się to może trzeba wymienić je na inny kanał np POLSAT visat eksploer , POLSAT SERIALE , POLSAT SPORT PREMIUM 1,2,3 . Zaletycena nie wygórowana .Wadybrak rzetelnej obsługi technicznej bo awarie się powtarzają cyklicznieMiejscowośćkalisz -
~ nowy użytkownik / 2016-04-26 13:40
a więc tak in plus: - na chwilę obecną cena za pakiet usług (mocno konkurencyjny w stosunku do innych) - jakoś neta przez wifi, w ciągu dnia od 30 do 60-70 mbs (przy opcji 100), więc nie jest źle, wieczorem i w nocy do 90, tak więc dla mnie wystarczająca minus: - obsługa klienta, no masakra. Pani zresetowała mi dekoder, którego nie posiadam, a potem kazała odpalić kadziła i czekać dwie godziny, to pakiet zostanie aktywowany ;D -
-
~. / 2022-03-29 21:31
Internet Ok. Telewizja - co najmniej raz dziennie się zawiesza - komunikat: brak możliwości połączenia się z serwerem lub Nie udało się automatycznie zalogować urządzenia. Skontaktuj się z obsługą klienta ZaletyBrakWadyjedna wielka wadaMiejscowośćRuda Śląska -
~Antoni / 2023-08-31 18:26
Podpisałem Umowę i po 2 tygodniach bardzo tego żałuję. Internet bardzo niestabilny daleko mu do parametrów określonych w Umowie . Wezwany technik pokazuje mi na telefonie że wszystko z predkoscią jest OK ale na komputer nawet spojrzec nie chce ZaletyMozna pochwalic tylko dobór programów TV ale np pilot jest beznadziejnyWadyBeznadziejny internet, słaba jakość techniczna pilota TVMiejscowośćGdańsk -
~Dorota / 2024-02-14 00:55
Fajnie było przez prawie 20 lat. w Jeleniej Górze szczycono się tą Siecią, mimo że wiele ze światłowodem wchodzili na Zabobrze! TERAZ TRAGEGIA !!!!!!!!!!!!! Od 3 tygodni nie mam pomocy, TOTALNA BEZSILNOŚĆ vectry. Wmówili mi że brak zasilania dot. całego Osiedla , CO ZA BZDURA, moi sąsiedzi odbierają to czego u nie nie ma! A VECTRA I JEJ PSEUDOSERWISANCI ROZKŁADAJĄ RECE lub każa czekać do 30 dni. CO ZA INDOLENCJA I BRAK POSZANOWANIA KLIERTA !!!!! Który ICH UTRZYMUJE!!!!!! ZaletyBRAKWadyJWMiejscowośćJelenia Góra -
~Irek / 2023-07-22 22:00
Vecta nie łapie się w żadnej kategorii to jest amatorka nie tv ,naipier wysłali zamówienie do innego województwa i to oczywiście moja wina, potem brak telewizji bo za późno zamówiłem dekoder nie działa może w poniedziałek. Wogóle odbiór przesyłki zamówionej przez internet prawie nie możliwy wg Vectry to ja mam jeżdzić za kurierem.Masakra nie polecam.
strona 31 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »