Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Po prostu NIE / 2017-05-03 13:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet działa, OK
    Jest nawet za 3Mb/s przy płaceniu za 40Mb/s, OK
    Ale ping do www.google.pl na poziomie 2000ms co kilkunasty pakiet?

    Korzystanie wygląda tak: działa, działa, LAG, działa szybko działa szybko, LAG, działa wolno działa wolno, LAG...
  • ~Qeel / 2017-02-26 23:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Obecnie można powiedzieć,że totalni naciągacze.Faktury przysyłają z opóźnieniem z naliczonymi już odsetkami, a w razie gdy niema internetu odpisują że z ich strony było wszystko ok. TAK NIE POSTĘPUJE SIĘ Z KLIENTAMI.








  • ~Robert / 2017-12-21 10:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Infolinia to robienie sobie jak z klienta. Próbując zgłosić awarię Internetu wisiałem na telefonie w sumie półtora godziny a i tak nie doczekałem się połączenia z odpowiednim działem.
  • ~Robert / 2019-01-02 05:23
    Ocena: 2.50 / 5
    nie ma programów po za WI fi brak np. H2 ktore mam w TV
    MiejscowośćTychy
  • ~rozdrazniony / 2013-09-17 13:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Jak sprzedajesz mieszkanie i nie mozesz przeniesc uslugi do nowego, pamietaj MUSISZ zaplacic kare poniewac umowa automatycznie sie przedluza i zrywasz umowe. Jedyny sposob na zerwanie umowy to zmiany w regulaminie. Nowy okres wypowiedzenia 2 miesiace, co za bezczelnosc. Wystrzegajcie sie vektry. Czas odpowiedzi na pisama to minimu 1 tydzien. Kontakt telefoniczny z biurem reklamaji NIEMOZLIWY, odwolania tylko na pismie.
    NIE POLECAM
    Zaletystabilny internet
    Wadyrozwiazanie umowy gorzej niz umowy kredytu
    6 lat
  • ~Ryszard 49 / 2023-04-20 21:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Makabra internet zamiast 600mb otrzymuję 300 a nawet czasem mniej próbuje mi się tłumaczyć że to zgodne z umową bo prędkość może być 50% mniejsza. Na początku umowy prędkość sięgała czasem nawet 620MB. Co się zmieniło? Ogólnie żałuję że zmieniłem operatora na Vectrę. Z TV podobnie często obraz się kratkuje już nawet tego nie zgłaszam.Zachęcili mnie po prostu reklamami a ogólnie to wielki przekręt.
    MiejscowośćPoznań
  • ~spiker / 2016-01-25 20:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Znów awaria, tym razem telewizja nie działa cały dzień. Infolinia serwisowa to czysta kpina czekałem po pół godziny żeby ktoś odebrał i nie odbierają (robieni z ludzi idiotów). Zadzwoń na nią, że chcesz podpisać umowę odbiorą od razu, jeśli powiesz, że z awarią to cię przełączą na głuchy telefon. Poprzednią awarie zgłosiłem osobiście w salonie sprzedaży oddzwonił serwis, że wszystko będzie już działać, tymczasem wi-fi z ich rutera dalej działa kiedy chce. Z telefonu u nich zrezygnowałem bo ciągle dzwonili z reklamami. Koszmar i kpina, nikomu nie polecam, chyba, że ktoś lubi być zlewany.
    ZaletyDostępna
    WadyAwarie
    4 lata
  • ~Sylwester / 2024-03-19 13:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Czasem przerywa, UPC stabilniejsze. Ponoszą ceny niezgodnie z umową.
    ZaletyPrędkość 5ghz
    WadyPrędkość 2,4ghz
    MiejscowośćBorkowo
  • ~Sylwia / 2017-07-27 09:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Złodzieje i oszuści! !!! Zakładając tv i internet powiedzieli , że zawsze będzie można przenieść pod inny adres.kiedy chciałam to zrobić oczywiscie się nie dało. A co jest najlepsze? Ze zamiast zerwać ze mną umowę w momencie kiedy tego zażądałam i przestałam płacić abonament to oczywiście czekali z zerwaniem umowy jeszcze rok. Najgorsza obsluga klienta na świecie! !!!
    Białystok
  • ~tengu / 2019-07-28 19:31
    Ocena: 2.50 / 5
    od kilku miesięcy tata boryka się ,z dziwnymi płatnościami na rzecz firmy Vectra. Dziwnymi przy każdym kwicie do zapłaty są bezpodstawne stwierdzenia że abonament jest nie zapłacony za dany okres ,gdzie jest to nie prawda.Tata posiada wpłaty dokonywane na poczcie .Nikt nie stara się wyjaśnić takiego stanu wydarzeń .W punkcie obsługi klienta ,obsługujące tam panie nie potrafią wyjaśnić przyczyny .Winny jest system ,tak brzmi odpowiedzi.Firma nie stara się wyjaśnić gdzie tkwi problem,prowadzi politykę zastraszania, płacenia ,kar za,właśnie za co?Nikt nie jest w stanie tego wyjaśnić ?A pisma firmowe którymi się Vectra posługuje ,są z klauzulą że nie są wiarygodne dlaczego?Bez poinformowania klienta zostaje mu zablokowany pakiet telewizji.Czy tak się podchodzi do klienta który współpracuje od 2016.r.
    Wadynie ma rocznego podsumowania płatności ile i kiedy ,czy są zaległości ?
    MiejscowośćGdańsk
  • ~To Ja / 2024-07-12 22:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Na dzień dzisiejszy to internet z vectry jest skandaliczny płaci się ale w zamian nie dostaje się za co się płaci.
    Dlatego pytam się kto za te braki zwróci pieniądze. Czy ktoś za to ponosi odpowiedzialność
    ZaletyZalety? To jakiś żart?
    Wady5G to niespotykana sieć. A 2.4 szybkością nie grzeszą
    MiejscowośćStargard
  • ~To tylkoJa / 2021-03-31 06:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Uwaga Uwaga ! Z dniem 30.06.2020 Roku zakończyłem w sposób prawidłowy współpracę z tą firmą Vectra , Modem internet zdany w terminie ostatni rachunek z korektą zapłacony w terminie Ale- Kara jaka mnie spotkała od firmy Vectra to po dniu zakończenia umowy zostały naliczane mi faktury do dnia 31.12.2020 roku a następnie fachowcy z tej firmy oddali sprawę do firmy windykacyjnej. Płacić należy tej firmie za rozstanie? Nie polecam
    Zaletyże był
    Wadysprawdz sam (a)
    MiejscowośćLegnica
  • ~tom / 2022-08-24 21:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Zadzwonił do mnie jakiś pracownik w celu utrzymania klienta i jak mu powiedziałem , że przechodzę do netii to zamiast porozmawiać ze mną to zaczął szydzić z telewizji internetowej i cytuję: " te dekodery też mamy to jakieś gówno "
    i życzył mi miłego wieczoru co za zjeb takiego jeszcze nie spotkałem. Tak pozbywają się klientów he he.
    MiejscowośćTczew
  • ~Tomasz / 2024-06-04 12:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Już mam dość tej telewizji Smart TV 4K. Zmieniałem dekodery już chyba z 6- razy i ciągle coś nie działa. Podłączyłem oba dekodery kabel internetowym bo wg vectry to Wi-Fi mogło powodować problemy. Przeciągnąłem przez pół mieszkania kabel Ethernet do drugiego dekodera i było ok chyba przez 1-2 tygodnie. Po ostatniej aktualizacji dekodera jest tragedia. Jakość telewizji spada co kilka sekund poniżej SD nie idzie nic oglądać. Włączenie kanału 4K nie ma sensu bo zwyczajnie co chwilę coś się doczytuje. Nie da się zrobić diagnostyki na dekoderach bo zwyczajnie trwa to w nieskończoność. Inne aplikacje na dekoderze także działają beznadziejnie. Co ciekawe internet działa super ale na innych urządzeniach niż dekodery. Aktualnie oglądam TV w aplikacji na TV bo na dekoderze to tragedia. Monterzy na miejscu stwierdzili, że nie wiedza co to jest i wg wszystko powinno być ok ale nie jest. Zostały dwa tygodnie do Euro 2024, wyszła kolejna aktualizacja i po nich dekodery już się nie uruchamiają. Mam dość. Idę do konkurencji.
    Na plus na pewno cena i oferta kanałowa, ale wolę płacić więcej u konkurencji ale cieszyć działającą telewizja.
    Zaletycena
    oferta kanałowa
    Wadyjakość
    niezawodność
    dekodery Smart
    MiejscowośćŻary
  • ~Tomek / 2017-07-13 14:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Warszawa. Tydzień temu zaczęły się problemy z internetem. Rozmawiałem z infolinią kilkukrotnie, tylko 2 konsultantów wydało mieć chęć do jako takiej pomocy, o reszcie szkoda gadać. Żaden z nich problemu nie rozwiązał, zażądałem wizyty technika (zapłacę, a co :). Pierwszą wizytę pani konsultantka umówiła, ale zapomniała wklepać do systemu, więc siedziałem w domu 2 h na próżno; drugą wizytę umówiono, ale technik nie przyszedł, bo - i tu pan z infolinii - "nie było potrzeby, problem rozwiązano zdalnie" - internet nadal nie działa; dziś czekam na trzecią wizytę i już się nie mogę doczekać, co się wydarzy.
  • ~tomxy / 2023-04-18 22:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Podkrecaja ceny caly czas. Z 95zl na 115zl.
    Reakcja/czas oczekiwania na rozwiązanie problemów nieraz kilka dni.

    Rezygnuje z tej firmy.
    Zaletyprędkość
    WadyPodkręcanie kosztów / ceny
    MiejscowośćGdańsk
  • ~tt / 2016-03-05 22:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągłe awarię i spowolnienia przesyłu.
  • ~vyt / 2022-05-25 09:04
    Ocena: 2.50 / 5
    widać że usługi dla wybranych są .dla pozostałych już NIE .VIAPLA usługa jest tylko dla wybranych reszta promocji nie ma i nie będzie nic .NEWS 24 sieci kablowe dodają tu NIE > abonenci odejdą do konkurencji gdzie traktowani będą jak partnerzy a nie jak naiwniak który tylko płaci nic niema w zamian .
    Zaletycena nie najgorsza
    Wadytraktowanie abonentów na gorszych i lepszych to kpiny .
    Miejscowośćkalisz
  • ~waha / 2014-02-17 20:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałem umowę 4 lata. "Chamska" obsługa klienta pod względem informacji jak i wszelkiej pomocy, częste problemy z internat. Ogromne problemy z rozwiązaniem (nieprzedłużaniem umowy) umowy.
    WadyBiuro obsługi klienta w Rybniku - totalnie niekompetentki niedoinformowani sprzedawcy, naciągacze
  • ~Walczący o internet / 2024-04-03 21:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Przez sporą część czasu internet działa poprawnie, jednak kiedy już zaczną się problemy, można liczyć na wielo godzinne zrywanie połączenia i problemy. Po obecnej umowie na pewno przetestuje innego dostawce.
    ZaletyCena jest rynkowa, portal klienta działa prawidłowo.
    MiejscowośćWojkowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264