Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2024-11-21 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów na tą telewizję nikomu nie polecam czekam jak się skończy umowa i dowidzenia nigdy więcej tej telewizji
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ytr / 2024-11-19 15:54
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że informowanie o planowanych zmianach nie istnieje vectra w cale , abonent dowiaduje się po dokonanej zmianie a nie przed . uczciwości ta firma niema w cale jedynie fałsz .
    Zaletystabilna cenna
    Wadybrak informowania abonenta o planowanych zmianach w ofercie programowej 2024 listopad
    Miejscowośćkalisz
  • ~Paulina / 2024-11-18 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuści wiecznie jakieś nie dopłaty i bloaka usług masakra nigdy więcej tej telewzij coś okropnego
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~fsr / 2024-11-17 10:37
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że wabienie nowych abonentów trwa vectra reszta nie ma nic .poprawy oferty programowej niema w cale nowe kanały u konkurencji są a vectra oczywiście w ramach abonamentu nic .za to kasę owszem jest canał + ektra od 1=7 za 65 złoty za miesiąc . promocja że niby połowa ceny ale to tylko chwyt marketingowy nic poza tym by naiwnych nowych ewentualnych abonentów złapać reszta nic.
    Zaletystabilna cenna
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz ekipy technicznej
    MiejscowośćKalisz
  • ~JaBa / 2024-11-13 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Pomimo licznych narzekań ja jestem bardzo zadowolony, co prawda korzystam dopiero od dwóch mniesięcy ale nie mam na co narzekać. Mam tylko internet na czym mi zalezało.
    Zaletystabilny internet
    stabilny router
    Wadypóki co, brak
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~ytf / 2024-11-13 10:02
    Ocena: 1.25 / 5
    poprawy oferty niema wcale .jakości usług telewizji i radia też nie ma poprawy mimo obiecywania poprawy niema nic .nowe kanały owszem na wabik dla przy ciągania nowego abonenta a reszta nic .
    Zaletystabilna cenna .
    Wadyawarie w postaci braku sygnału .obsługa techniczna nie robi nic by naprawić usterkę ..brak kompetencji biura abonenta oraz obsługi technicznej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piotr Waśko / 2024-11-12 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalni oszuści i naciągacze Całkowicie odradzam
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyZłodziejskie praktyki, arogancja, cwaniactwo a to dopiero kropla w górze lodowej tej oszukańczej firmy. Miałem te nieprzyjemności mieć podpisaną umowę z nimi dwukrotnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Małgorzata / 2024-11-12 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najważniejsze - cena usług za wysoka, kontakt bardzo utrudniony, Viki ta ich świetna AIjest beznadziejna ciągle ,na każdy problem odpowiada,że nastąpiła awaria systemu i przeprasza!! Ciągle psujące się dekodery ,a wymiana na używany,nie wymieniają na nowe dekodery ! Starsza osoba korzystająca z ich usług musi osobiście zgłosić się do biuro obsługi,bo nie może w prosty sposób się z nimi skontaktować!
    ZaletyDobry odbiór tv i wybór programów
    WadyJw
    MiejscowośćRadom
  • ~yrt / 2024-11-06 14:01
    Ocena: 1.25 / 5
    widać awarie sygnału są stale a obsługa techniczna nie robi nic żeby naprawić usterkę . obsługa biura abonenta brak kompetencji obsługa techniczna dramat .poprawy oferty programowej niema wcale o informacji o ewentualnych zmianach niema nic 2024 listopad /grudzień .
    Zaletystabilna cena
    Wadynie kompetencja biura abonenta oraz obsługi technicznej
    MiejscowośćKalisz
  • ~Adam / 2024-11-01 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Stwierdzam iż internet owego dostawcy jest gówno i huj
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćStronie Śląskie
  • ~VX / 2024-10-25 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    MAM WRAŻENIE ŻE VECTRA ZAMIAST POPRAWIĆ OFERTĘ PROGRAMOWĄ 2024 NIE POPRAWIĄ NIC .WIDAĆ ŻE AWARIE SĄ ALE USUWANIE ICH PRZEZ OBSŁUGĘ TECHNICZNĄ TO DRAMAT LUB BRAK KOMPETENCJI .NOWYCH KANAŁÓW NIEMA A INFORMACJI O ZMIANACH NIEMA WCALE .
    ZaletySTABILNA CENA .
    WadyBRAK KOMPETENCJI W BIURZE ABONENTA W KALISZU
    MiejscowośćKalisz
  • ~Adrian / 2024-10-24 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wrażenie że nie da się tego opisać. Co poszło nie tak? Nic nie działa jak należy, telewizja non stop się pixeluje nawet na kablu podłączonym do routera. Z Vectrą wszystko jest nie tak! 2 miesiące temu podpisałem umowę , mieli brak na stanie dekodera z nagrywarka miałem po 2tygodniach zadzwonić i poprosić o wymianę - około 30 rozmów (każdy konsultant mówił co innego) jeden na drugiego mówi że ta osoba wcześniejszą wprowadziła mnie w błąd , napisane reklamacje na które odpisali nie na temat zadawany w reklamacji (typu wszystko jest ok). Nagle po kolejnym miesiącu dzwoni Pani czy nie chciałbym rozszerzyć pakietu (ja mówię że chyba mam wszystko bo mam Canal+, Ligę Mistrzów, HBO , Eleven Sport itd), ona sprawdza czegos pan nie ma - więc ją do niej że walczę od 1.5miesiaca abyście wymienili dekoder a Pani nie ma problemu wymienimy na kiedy umówić technika. Umawiamy technika oczywiście nie przyjechał więc dzwonię - przepraszają i umawiają technika na następny dzień - znowu nic z tego. Więc znowu dzwonię mieliśmy jakiś błąd w systemie. Więc mówię że to już 2 miesiące cały czas błędy po czym mówią że wycofujemy ten dodatkowy pakiet który pan zamówił 4 dni temu - ja że ok bo odmówiłem to tylko dlatego abyście wymienili dekoder. I co: zgadnijcie! Wyłączyli mi prawie wszystko jestem teraz na jakimś podstawowym pakiecie bez Canal+, HBO i wszystkich innych programów jakie miałem od początku umowy. Vectra to jeden wielki Dramat. Totalnie nie polecam
    ZaletyŻadnych nie zauważyłem przez 2 miesiące uzytkowania
    WadyZnalazłbym chyba z 50. Najważniejsze: 1. Każdy na infolinię mówi co innego 2. W umowie masz coś mieć finalnie tego nie masz musisz dzwonić po 20x, 3. Co dziennie mówią że mają jakiś błąd w systemie, 4. Każdy mówi że poprzednia osoba wprowadziła pana w błąd i tak cały czas. 5 na reklamacje odpisują że wszystko jest ok a ty np. nie masz tego pakietu co w umowie.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~zik / 2024-10-22 08:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Dzial techniczny to jest totalnie nieporozumienie. Technicy prawie 70 letniej kobiecie kazda wykonywac rozne czynnosci zwiazane z elektrospretem, gdy kobieta informuje, ze sobie nie radzi, wowczas informuja ze wina sprzetu jest pani a nie nasza (wadliwosc sprzetu zrzucaja na operatora z powodu nieumiejetnosci przez operatora resetowania, robienia ustawien, sprawdzania kabli, wtyczek itd) i informuja ze wysla technika ale groza oplata za przyjscie technika. Takze dzial techniczny stal sie jednym z najgorszych, dodatkowy minus pracownicy, ktorych czasami nie mozna zrozumiec, bo nie mowia zbyt dobrze po polsku i nastepny minus za sztucznego bota. Polaczyc sie z konsultantem graniczy z cudem. Sprawy techniczne zglaszane online przez strefe klienta nie zostaja w ogole przyjete i nie sa rozpatrywane. Firma zeszla na psy.
    Zaletyniezawodnosc polaczenia, stabilnosc, cena, jakosc
    Wadyobsluga klienta, infolinia, zgloszenia techniczne, technicy - na poziomie żenującym
    MiejscowośćPiła
  • ~zaszh / 2024-10-19 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Cytując PurePC: Vectra - internet światłowodowy, którego będziesz żałował do ostatniego dnia umowy
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćGdynia
  • ~dam / 2024-10-18 07:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Po 10 latach regularnego płacenia abonamentu , po wyprowadzce zdajesz sprzęt 1 dzień po terminie ( bo w Sobotę biuro nie pracuje....) masz naliczoną 180 pln . Ale jak sygnał się rwał - internet muliło to nie było zwrotów za niedogodności. Obsługa w biurze w Tychach to jakaś porażka .Zdecydowanie odradzam !!! Omijać szerokim łukiem VECTRE!!!!!!!!!!
    MiejscowośćTychy
  • ~vtd / 2024-10-16 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    widać awarie w trakcie programu standard . obsługa techniczna nie robi nic by poprawić jakości usługi telewizji oraz radia . informowanie o wprowadzanych zmianach w ofercie programowej 2024 nie ma wcale .stosowanie wabika dla potencjalnego abonenta a dla reszty nic tylko płać po 65 złoty za kilka kanałów nie można było dać na próbę na jakiś okres powiedzmy 2 tygodnie lub miesiąc i ewentualnie dołączyć do abonamentu lub nie .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji obsługi biura abonenta .nie informowanie o wprowadzanych zmianach jedynie stosowanie rodzaju pułapki
    MiejscowośćKalisz
  • ~Oświęcim / 2024-10-15 19:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Poprostu obsługa w punkcie w Oświęcimiu masakra, tylko mili jak chcą wcisnąć umowę....
    WadyNie polecam
  • ~panda / 2024-10-14 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno net tnie jak mysza papier nie polecam więcej nerwów człowiek starci niż to jest warte szkoda kasy na totalny niestabilny net
    Zaletynie ma
    Wadywszystko że aż szlag trafia
    MiejscowośćZabrze
  • ~WKU...ONY / 2024-10-14 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, amatorzy. Tomasz W. powinien stanąć przed sądem.
    ZaletyŻadnych
    WadyPozostawanie firmy na rynku.
    MiejscowośćKalisz
  • ~Walter / 2024-10-12 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie dosyć, że wszystko tu zawodzi (dostawa sygnału, serwis), to jeszcze nie ma gdzie tego zgłosić. Infolinia to fikcja (nie dodzwonicie się, za każdym razem, wszyscy zajęci), a strefa klienta narzuca swoje opcje z których żadna nie przewiduje najważniejszego - BARAKU SYGNAŁU. Jest jeszcze jakiś "chat" i tu z pozoru jest OK, ale - tak jak w moim przypadku - zgłoszenie nie jest przekazywane do techników, a gdy zgłosiłem, że zawalili sprawę, każą skontaktować się ponownie za godzinę, dla ustalenia innego terminu. To jest masakra! Jak taka firma może funkcjonować na naszym rynku?
    ZaletyŻadnych
    WadyZawodność, niekompetencja, pozoranctwo.
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262