ostrzegam przed Vectrą, należy nagrywać rozmowy z ich biurem obsługi klienta, gdyż ich ustalenia są puste i bez pokrycia, a w ich bazie nie pozostaje po nich ślad, tak mnie wykiwali w sierpniu przy zmianie regulaminu
Zaletybrak
Wadyinternet zawsze poniżej normy, tv cyfrowa z licznymi usterkami (kwadracikami)
1,5 roku za 80 zł miesięcznie
~Mario / 2016-09-12 20:07
Ocena: 2.50 / 5
Ogólnie nie można narzekać do momentu kiedy coś się nie zepsuje lub nie chcesz czegoś zmienić. Wtedy zaczynają się schody a obsługa klienta jak za czasów PRL-U zdecydowanie nie polecam tej firmy
WadyFatalna obsługa klienta
~Mateusz / 2022-08-05 07:33
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa generalnie leży i wyje. Ograniczają się do ciągłego resetowania routera i modemu TV co zaczyna byś bardzo irytujące. Cięgle zawiesza się sprzęt, mimo zgłoszeń - sprawy zamiatane są pod dywan.
ZaletyPrędkość internetu.
WadyJakość świadczonych usług, tempo ( terminowość) świadczonych usług, podejście do klienta.
MiejscowośćPiła
~Michal / 2023-05-19 15:02
Ocena: 2.50 / 5
Firma nie jest w stanie wysłać faktury w PDF emailem. Należy logować się w serwisie, bez sensu.
~Michał / 2017-08-23 16:11
Ocena: 2.50 / 5
Fatalna firma nie polecam usług. Zamówiłem online po założeniu już były problemy. Albo Internet z pełna szybkością albo telewizja i Internet z 1/10 szybkości po zgłoszeniu 18.08 przyjechał technik i powiedział że w budynku jest wszystko dobrze wina leży gdzieś w rozdzielni. Po jego naprawie Internetu nie ma w ogóle. Dobrze że jest czas 14 dni na zerwanie umowy bo inaczej został bym z ręką w nocniku. Firmy nie polecam.
Zamówione przez telefon. Nie wytrzymałem 14 dni.
~Michał / 2019-05-26 19:52
Ocena: 2.50 / 5
Parametry są dobre a cena jest adekwatna do jakości lecz częstość zmywania łączą jest nienormalna.
ZaletyPrędkość łączą jest przyzwoita
WadyW godzinach wieczornych mimo podłączenia sprzętu kablem internetowym połączenie często jest przerywane.
MiejscowośćBraniewo
~Michał / 2023-01-27 07:14
Ocena: 2.50 / 5
Cena byla spoko ale ...
Vectra podnosi stawki w trakcie trwania umowy
Powołując się na inflację i waloryzację
Pytając czy można rozwiązać umowę vectra mówi nie a podczas zawierania umowy Konsultant mówił tak spokojnie
ZaletyBrak
WadyNie słownik, nie kompetentni , nie można im zaufać
MiejscowośćRokietnica
~Mirosław / 2024-06-05 18:27
Ocena: 2.50 / 5
Po zakończeniu umowy usiłowali wyłudzić ponad 1000 zł za niezwrócony sprzęt który został zwrócony w termie.
Wysłali firmę windykacyjna a jak się okazało ze sprzed został zwrócony......oczywiście jak sam to udowodniłem to nawet przepraszam nie usłyszałem. nie polecam tego operatora !!!
MiejscowośćPiła
~Mnich / 2023-10-04 11:47
Ocena: 2.50 / 5
Oferta internetu czy telefonii w porównaniu z konkurencją bardzo słaba. Brak światłowodu w wielu miejscach w Warszawie.
Dyskryminujące warunki przedłużenia umów-lepsza oferta dla nowych klientów.
Słaba obsługa klienta - brak możliwości negocjacji ceny lub terminu płatności.
Firma nie jest w moim odczuciu pro-kliencka. Zero elastyczności w relacji z klientem
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Monika / 2018-05-29 14:32
Ocena: 2.50 / 5
Ostatnio dwa razy umówiliśmy montera, dwa razy nas wystawił i nawet nie zadzwonili. Jak dla mnie porażka
ZaletyTrudno powiedzieć
WadyKiepska obsługa klienta,
MiejscowośćWarszawa
~Monika / 2022-09-30 15:41
Ocena: 2.50 / 5
Zero profesjonalizmu i pozytywnego podejscia do klienta.
Zawieszanie sie ulug.
Brak odpowiedzi przez wiele tygodni, a jak juz sie pojawi, to praktycznie nic nie wnoszaca.
Wiele ograniczen i bledow na koncie internetowym klienta.
WadyZero profesjonalizmu i pozytywnego podejscia do klienta. Zawieszanie sie ulug. Brak odpowiedzi przez wiele tygodni, a jak juz sie pojai, to praktycznie nic nie wnoszaca.
MiejscowośćWarszawa
~Mrufek / 2023-02-20 20:51
Ocena: 2.50 / 5
Jedym słowem tragedia, internet sie zacina, co chwile wywala internet, są lagi, jeśli chodzi o gry, serdecznie nie polecam GóÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓwno
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Mysza8-274907 / 2020-05-14 14:37
Ocena: 2.50 / 5
Od kilku tygodni internet chodzi jak chce. Gry oraz strony ładują się bardzo długo. Zrywa też połączenie sieciowe z gry na Facebooku. Miałam dobre zdanie o Vetrze ale do czasu.
ZaletyBrak
WadyInternet do dupy
MiejscowośćWrocław
~niezadowolony / 2018-10-18 16:08
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia, częste zrywanie łącza to u nich standard. Ostatnio przez 2 dni internetu nie było wcale, z tego tytułu nie pojawiły się żadne przeprosiny, za usługę trzeba było zapłacić pełną kwotę. Kto by się przejmował takim detalem, że np. ludzie pracujący zdalnie musieli się ratować internetem z telefonu. Dodam, że z żadnym innym dostawcą nie miałem takich problemów. Do tego mnóstwo znajomych skarżyło się, że ciężko zakończyć z nimi umowę, np. dawno po uiszczeniu wszystkich opłat byli straszeni przez firmę rzekomymi zaległościami, także już się boję, jakie będę miał problemy po zmianie dostawcy.
MiejscowośćWarszawa
~Nowy Klient / 2022-11-09 21:37
Ocena: 2.50 / 5
Jestem nowym klientem, słabo, nawet nie wysyłają maila z fakturą. Kwota do zapłaty inna niż w reklamie wszystko jakoś poukrywane. Tu parę złotych się naciągnie i tam parę stówek od innego klienta i biznes się kręci. Byle do końca umowy i spadam.
MiejscowośćGdańsk
~olka / 2019-08-25 09:57
Ocena: 2.50 / 5
piękne reklamy i obiecanki, internet do 100mb, ma w rzeczywistości 30, często się zacina i rwie, a jak się podłączy jeszcze telefon to już nie ma szans żeby poprawnie działał, telewizja podobnie obiecują kanały których i tak później sie nie dostaje,
NIE POLECAM NAJGORSZY OPERATOR NA RYNKU, DRUGI RAZ NIE SKORZYSTAM NA PEWNO>
Wadysłaby internet, 30 -36 mb maks , obiecują do 100 mb ( to powinno być chociaż powyżej połowy a nie poniżej!!!)
MiejscowośćWrocław
~Oszukana przez Vectra / 2022-09-08 13:38
Ocena: 2.50 / 5
Vectra stosuje niedozwolone praktyki, wymuszają wyższe opłaty. UOKik nie nadąża z rozpatrywaniem skarg na nich, a oni wciąż podnoszą ceny nie dbając o to żeby dostarczyć klientowi pismo z zawiadomieniem o podwyżce. A potem nie rozpatrują reklamacji...
MiejscowośćWarszawa
~pawko / 2015-01-01 22:34
Ocena: 2.50 / 5
Witam od dnia 15.12.2014 wziąłem usługę tv + internet nie wiem co mnie po kusiło chyba to że dali mi szybszy net i jeden rachunek na wszystko bo mi się nie chciało płaci dwóch rachunków bo o prawie 30zł wyszło mi różnicy. Ale do rzeczy internet działał poprawnie całe 10 dni czyli w grach online pingi były ok lagi nie występowały ale od dnia 26 grudnia już to się zmieniło lag za lagiem zgłoszona usterka fajnie szybko zareagowali bo na drugi dzień wymienili mi osprzęt ale znów #$#@ minus bo neta miałem za 24h dopiero i co dalej to samo jest czyli znów czeka człowieka męczarnia odnośnie dzwonienia do tych ludzi....
Zaletynie widzę
Wadyno niestabilne łącze internetu
~Piotr / 2017-12-15 19:54
Ocena: 2.50 / 5
Internet działa cały czas żle, problem z zasięgiem nawet wszystkie zmiany kanałów nie pomagają
~Piotr Witkow / 2013-12-02 11:55
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa dno totalne. Miałem internet w dwóch punktach z vectry, w sklepie i w domu.Jak tylko można było skończyć umowę skończyłem.Przynajmniej tak mi się wydawało.Okazało się ,ze mam nadpłatę na koncie.Musiałem napisać pismo z prośbą o zwrot pieniędzy.Napisałem, a po miesiącu zadzwonili do mnie z działu windykacji ,ze mam nieopłacone usługi i że mam im zwrócić nadpłatę, którą mi wcześniej zwrócili.Komedia.Oczywiście ani słowa przepraszamy tylko straszenie dopisaniem do rejestru dłużników. Jeszcze jedna dziwna rzecz, w 21 wieku nie można zmienić adresu do doręczania faktury przez telefon, ani internet.Konsultantka odsyła do biura obsługi i w takiej głupiej sprawie musiałem jechać na drugi koniec miasta i stać w kolejce 2 godziny.ŻENADA