strona 28 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Kraki / 2022-06-04 16:56
Obsługa zarówno w punkcie jak i na infolinii niekompetenta i niezbyt pomocna. Niestety kanały zablokowały się bez powodu - a Pani na infolinii nawet nie próbuje pomóc rozwiązać problemu i prosi żeby zadzownić jeżeli telewizja się nieodblokuje do 48 godzin...
Co do samego podpisana umowy, to w punkcie oferty były dużo mniej korzystne niż na stronie internetowej. Żeby zawrzeć umowę oferowaną na stronie - trzeba było z punktu obsługi klienta dzownić na infolinię (nie można było podpisać jej na miejscu). -
-
~Krzys / 2019-06-29 18:32
Tanio ale jakos internetu oraz wifi .. tragedia. Nie osiaga parametrów. jakies 2/3 maks. i to rzadkosc.
wifi słabe. Nagrywarka brak mozliwosc nagrtywania całych sezonow.
Jak skonczy sie umowa wracam Do UPC. Jakos i szybko bezzawodna.. przed 2 lata. Skusiła mnie tylko cenaMiejscowośćGdańsk -
~Kuba / 2022-01-12 14:01
Od roku pracuję zdalnie i od tego momentu zdarzyły się 4 albo 5 awarii. Numer telefonu mają jak naganiają na większe pakiety ale jeszcze się nie zdarzyło żeby powiadomili o awarii albo przeprosili za brak internetu przez cały dzień.
Pakiet w miarę tani i na co dzień prędkość okMiejscowośćWrocław -
~Leszek / 2022-12-15 18:52
Zawarłem umowę na internet, później był aneks do umowy, który rozszerzył o telewizję. Minęło kilka miesięcy i faktury cały czas są na niższą kwotę (tak jak było przed aneksem) i brak jest telewizji. Dzwoniłem trzykrotnie, że proszę wystawiać mi faktury na wyższą wartość zgodnie z umową po aneksie, i też świadczyć usługi zgodnie z aneksem. Przy każdej rozmowie przełączają od jednej do drugiej osoby, ja tłumaczę problem, i dalej nic się nie dzieje. Totalny burdel. ZaletyBrakWadyTotalny bałagan organizacyjny.MiejscowośćMońki -
~Luk / 2021-12-14 18:59
Niestety moja umowa się skończyła i z uśmiechem na twarzy rozwiązuje umowę. Nigdy więcej vectry ❗❗❗
Słaby internet przy 100mb zaledwie 22 w porywach 30. Po interwenciach telefonicznych była poprawa na jakiś czas potem znowu to samo.
4 miesiące temu abonament został podniesiony o 5 zł.ZaletyNiestety nic tu nie napiszęWadyWiele ❗❗❗❗MiejscowośćŻory -
~M / 2019-04-23 17:51
Nie polecam do gier. Straszne pingi, wtedy kiedy normalni ludzie mają czas grać. MiejscowośćBraniewo -
~Mac / 2021-01-02 23:29
W przerwy w dostawie internetu są bardzo częste i zdarzają się ostatnio bez jakich kolwiek powiadomien. MiejscowośćŚwiętochłowice -
~Magda / 2016-12-16 23:59
Pani pracujaca w punkcie sprzedaży niekompetentna. Nie posiada podstawowych wiadomości na temat wniosków dostępnych w strefie Klienta oraz mozliwości rezygnacji z pakietu przez internet.
Usługodawca pół roku po podpisaniu umowy wprowadza ją w zycie, a w kolejnych miesiacach nalicza pakiety, na które klient nie wyraził zgody.
Konsultanci nie zorientowani odnośnie zczegółów zawartej umowy. -
-
~Magda G / 2021-10-12 18:41
Mam umowę z Vectrą już na drugim mieszkaniu i mam dokładnie ten sam problem. W pokoju, w którym jest ruter działa ok, natomiast w pozostałych pokojach co chwilę gubi sieć. Myślałam, że to wina mieszkania, jednak na nowym mieszkaniu jest dokładnie taka sama sytuacja. Druga sprawa - cena. Zawierałam umowę na 49 zł z groszami. Okazuje się, ze pierwsza faktura była na tyle, druga faktura już na 50,99 a trzecia na 54,99. Argumentują to, ze przy zmianie na e-fakturę będzie taniej tyle, ze na ich wspalaniałej apce nawet nie mogę tego zmienić. Ja nie mam czasu latać po mieście po biurach Vectry aby mi nie przysyłali faktury papierowej. Trzecia sprawa - obsługa kleinta! WTF - bot, który przez 10 minut opowiada mi rzeczy, których nie chcę słuchać, udało się połączyć z kosnultantem, który jak usłyszał, ze chcę wypowiedzieć umowę to przełączył mnie znowu na bota! Serio, ja nie mam czasu ani chęci na użeranie się z kimś, kto ma klienta w dupie. Już więcej z nimi nie podpiszę umowy i nie polecam. WadyTechniczne,słaby zasięg, tragiczna obsługa klienta.MiejscowośćWrocław -
~Małgorzata / 2021-02-25 13:31
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałam. Ciągle jakieś awarie. Np. W samym tylko sierpniu 15 razy była awaria.
Niestety muszę się z tym męczyć jeszcze rok.
Szkoda, że za NIEZAWODNOŚĆ nie można dać tu minusów. Osobiscie vectry nie polecamWadyCiągłe awarieMiejscowośćRybnik -
~marcin / 2018-02-04 22:52
Takie rutery to bylt 15 lat temu w UK. Zasieg slaby porazka. Nawet Wznacniaczem w gniazdka nie za duzo pomoglo. Prosilem o inny ruter to kazano mi sobie kupic !!! PS 4 dziala jak jest 0.5m od rutera inaczej lipa z graniem. Zaletyjest internetWadyRuter, zasieg rutera, predkosc na papierzeMiejscowośćglogow -
~Marcin / 2021-03-17 16:30
Po zgłoszenie ze nie ma sygnału tv oraz internetu usłyszałem ze w takim przypadku bedzie bardzo szybka interwencja serwisu po czym dostaje informacje ze.serais pokarze.sie za 3 dni. Morał taki ze 3 dni bez usług za które trzeba płacić. MiejscowośćWejherowo -
~Marcin / 2023-04-07 17:08
Zdecydowanie nie polecam.
Konsultant przyjął zlecenie przeniesienia 2 numerów. Tego samego dnia miałem otrzymać mailem wniosek. Nie otrzymałem. Zgłosiłem na infolinii. Konsultant oddzwonił, nie wiedział o co chodzi, miał się skontaktować w ciągu pół godziny ale nie skontaktował się w ogóle. Przez 6 dni codziennie dzwoniłem na infolinię i za każdym razem słyszałem, że sprawa zostaje zgłoszona do tego pierwszego konsultanta, gdyż tylko on może to dokończyć oraz do jego przełożonego i nastąpi kontakt jeszcze tego samego dnia. Ani razu nie nastąpił!. Kolejnego dnia dodzwoniłem się na infolinię i poprosiłem o kontakt z przełożonym. Dowiedziałem się, że nie praktykuje się kontaktowania klientów z przełożonymi, konsultant jest chory i ktoś inny się ze mną skontaktuje. Następnego dnia rzeczywiście zadzwonił inny konsultant. Dowiedziałem się, że wniosku nie można wysłać mailem i że został już wysłany kurierem. Gdy przez 2 dni kurier nie dotarł, zadzwoniłem raz jeszcze. Tym razem dowiedziałem się, że nie ma śladu po moim wniosku i to niemożliwe abym w ogóle kiedykolwiek kontaktował się w tej sprawie. Znowu odmówiono mi skontaktowania z przełożonym. Obiecano, że zadzwoni do mnie inny konsultant aby ponownie przyjąć wniosek. Zgadnijcie czy zadzwonił... Nie do uwierzenia!!! Nigdy w życiu nie spotkałem się z czymś takim. Totalna porażka. Jak oni wychodzą na swoje to ja nie wiem...Zaletyniby cena ale nie udało się podpisać umowyWadybałągan, fatalna obsługa klientaMiejscowośćPruszków -
~Marcin / 2023-04-23 10:27
Cena do oferty już słaba. Deklarowana prędkość absolutnie nieprawdziwa.
Światłowody brak dostępu w ofercie.
Zdarzają się dziwne dopłaty w wysokości 43groszy , a Ty blikiem płacąc musisz wydać kolejne 1.5zł to gdzie tu sens. Ale gdy brak internetu to już nie odejmują za brak ! Skoro płace niech przeliczą ten brak na korzyść klienta !ZaletyPlacówki w miastachWadyDodatkowe opłaty. Nie deklarowana prędkość. Zdążają się przerwy internetu.MiejscowośćGłogów -
~Marcin / 2024-01-10 23:48
Parametry teoretyczne i cena w normie rynkowej, natomiast niezawodoność nie istnieje, a obsługa klienta nie jest w stanie pomóc, o ile uda się w ogóle skontaktować. Grywam z kilkoma osobami rozrzuconymi po całej Polsce i wszyscy jak jeden mąż w tym samym momencie mają lagi albo zrywane połączenie, średnio kilka razy dziennie, co kończy się przełączaniem na internet mobilny.
Na szczęście te problemy już za mną, ale jak sam miałem Vectrę to problemy były podobne, a do tego przerwy w dostawie telewizji równie częste.
Omijać szerokim łukiem. Oceny w skali 5/5 to chyba sponsorowane osoby albo 0,1% jakichś szczęśliwców.ZaletyBrakWadyStabilność zerowaMiejscowośćKatowice -
~Marcin / 2024-01-17 10:26
Czwarty dzień bez internetu zrobiłem restart i dalej nie działa,nie ma sygnału na ruterze i na dekoderze. ZaletyBrakMiejscowośćPyskowice -
-
~marecki / 2015-02-24 22:01
Katastrofa... posiadam telewizję + internet stacjonarny i to co się dzieje w tej firmie to jest jakis śmiech na sali. Rachunki nie przychodzą na czas albo w ogóle nie pojawiają się w skrzynce (90% przypadkow). Przez to naliczaja sobie odsetki. Co miesiąc jest ta sama sytuacja. Rachunek powinien TRAFIAC do skrzynki i to na czas!! Do tego rzekomo spóźnilem się 2 tygodnie żeby móc sobie zerwać umowę dlatego Vectra SAMA mimo mojej niewiedzy i braku informacji postanowiła sobie przedłużyć umowę o kolejne pół roku. Śmiech na sali. Do tego ciągle awarie przynajmniej 1-2 razy w miesiacu gdzie zostawalem bez mediów przez cały dzień. Przy podpisywaniu umowy oraz w reklamach zapewniono mnie ze mogę podłączyć swój bezprzewodowy router. Okazało się jednak ze 5 różnych modeli nie chciało się połączyć z internetem (1 mój i 4 pozyczone). Niestety osoba na infolini nie potrafiła mi pomóc skonfigurować mojego urządzenia twierdząc również ze mój sprzęt jest wadliwy. ta sprawa nie zostanie pozostawiona bez echa. Zaletyceny za usługi są dosyć korzystne - jedyna cechaWadyj/w plus wiele innych2 lata -
~Marek / 2022-10-14 16:42
Brak internetu od 3 tygodni, ani technicy miejscowi ani tzw. informatycy z siedziby firmy nie mogą, nie potrafią usunąć awarii zrzucając winę na złą konfigurację moich wszystkich urządzeń. Po kablu też brak neta. Pozdr. MiejscowośćSzczecinek -
~Marek / 2023-02-18 07:11
Tragedia z podłączeniem telewizji 3 tygodnie naprawy przez serwis i w dalszym ciągu zamiast 152 kanały jest 48 oczywiście rachunek chociaż był zgłaszany problem to przyszedł 100 procent
Nikomu nie polecam intZaletyDo tej pory brakWadyJak w opisieMiejscowośćPłock -
~Marek / 2023-09-05 18:35
Złodzieje. Ta instytucja powinna się zająć prokuratura ZaletyStabilne laczaWady Cena. Nieczytelne faktury( ciągle przerzucanie kosztow)Miejscowośćbiała podlaska
strona 28 z 222
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »