Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Valadmir / 2023-12-07 23:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Kończymy współpracę i nadszedł czas aby podsumować trzyletni okres.
    Miałem usługę internetu 600mb + tv (pakiet stalowy).
    Internet:
    Zasięg wifi na dostarczonym routerze bardzo fajny. W mieszkaniu 64m2 pokrycie 100%. Nawet w piwnicy full zasięg (mieszkam na parterze).
    Dosyć częste awarie (od godzinnych przerw do max jednodniowych) z tendencją: im dłuższa przerwa tym rzadziej się zdarzała. Dodatkowo bardzo sporadycznie okresowe problemy z pakietami.
    Jakoś łącza bardzo dobra. Bez problemów idzie GeForce now a to mówi w zasadzie wszystko (nie streamuje więc tutaj się nie wypowiem).

    Obsługa techniczna i portal klienta - nie mam większych zastrzeżeń. Odpowiedzi na zgłoszenia zwykle jeszcze tego samego dnia. Wszystko grzecznie i miło jeśli chodzi o sprawy techniczne. Mam mieszane odczucia odnośnie traktowania klientów na infolinii - nowi mają lepsze oferty, na przedłużenie oferują mocno droższe opcje, kilka razy zostałem wprost okłamany przez konsultanta, który próbował mi wcisnąć pierdoły twierdząc, że nie ma innej opcji. Potwierdziła to rozmowa z innym konsultantem.

    Tv - aplikacja / dostawka android tv to jest oczywiście dramat. Regularna konieczność logowania do usługi. Zamulony interfejs. Od włączenia telewizora do odpalenia kanału telewizyjnego często mija kilka minut a czasem w ogóle do tego nie dochodzi i trzeba resetować. Kilka razy wywaliło aplikacje podczas oglądania. Jedyne co broni tego potworka to fakt, że chyba jeszcze nie powstała platforma telewizji internetowej, która działałaby w sposób przynajmniej zadowalający - co zdaje się być hańbą cywilizowanego świata;)

    Ostatnie co w zasadzie doprowadziło do zakończenia tej przygody (na prawdę nie jest tak źle tak to tutaj wygląda) to wał jaki Vectra zastosowała w tym roku. Dosłownie po 2 miesiącach od przedłużenia umowy zorientowali się że muszą podnieść abonament. Abstrahując od wątpliwego prawnie zapisu w umowie którego byłem świadomy i któremu obecnie przygląda się uokik - tak się po prostu nie robi.
    ZaletyJakość łącza internetowego
    Zasięg routera
    Wsparcie techniczne
    WadyAplikacja i dekoder telewizji internetowej
    Działania nie fair względem klienta
    Naciąganie przy przedłużaniu umowy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Anna / 2023-12-05 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługę VECTRY można określić tylko jednym mianem: dno i kupa wodorostów. Jeszcze nie podpisałam umowy, montaż umówiony, nikt się nie pojawił, zero kontaktu. Jak chciałam się dowiedzieć czy ktoś się w ogóle pojawi, to odezwał się do mnie jakiś człowiek, który rzekomo "po koleżeńsku" będzie dokonywał montaży za montera Vectry, bo tamten jest chory. i oczywiście montaż w innym terminie, wyznaczonym przez owego Pana, bo on pracuje i nie ma czasu, więc nikogo nie obchodzi kiedy ja mogę. Przekazano moje dane, numer telefonu i umowę osobie postronnej, nieuprawnionej. Gdzie tu mowa o ochronie danych osobowych? Chyba gdzieś to zgłoszę. Porażka, dobrze że udało się zrezygnować zanim podpisałam umowę. Nikomu nie polecam, a czytając komentarze tutaj, to dziękuję za tę chorobę montera, bo grubo bym się wpakowała.
    Zaletyjedyny światłowód w moim bloku
    Wadyobsługa klienta, niekompetencja,
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Monika / 2023-12-05 09:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Przedłużona umowa z gwarancją stałej ceny i zaraz po 3 miesiącach podwyżka abonamentu, który miał być korzystniejszy niż u konkurencji- niestety po waloryzacji stał się dużo gorszy w porównaniu z ofertą konkurencji. Obiecują inne ceny żeby tylko klient przedłużył umowę i to na 24 m-ce a potem podnoszą bezkarnie na dużo wyższy. Niestety bardzo żałuję że nie uciekłam do konkurencji żałuję- nigdy więcej nie przedłużę tu umowy. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak żeby naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    MiejscowośćLublin
  • ~Tomasz / 2023-12-04 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Stanowczo nie polecam. Nikompetencja personelu razi po oczach. Banda kompletnych automatów, mam nadzieję, że całkowicie zostaną zastąpieni automatami z AI, bo są kompletna strata pieniędzy.
    Sami stworzyli błąd, przez który od tygodnia nie mam internetu, który potrzebuje do pracy, to od tygodnia nie potrafią tego błędu Naprawić, zbywając ciagle, wciskają te same brednie. Jak sami twierdza problem jest na 5 min pracy. Bezradność w kontakcie z tymi ludźmi sięga szczytów.
    Dostawca mediów tylko dla masochistow.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Roman / 2023-12-04 19:39
    Ocena: 1.25 / 5
    vectra to największe dziadostwo. internet się wiesza telewizja jest z dekoderem internetowym i wiadomo z braku lub bardzo słabego internetu nie działa wieczne przerwy. A najlepsze jest to że po złożeniu wypowiedzenia oni nadal twierdzą że umowa została przedłużona. Od tego dziadostwa nie można się uwolnić. NIGDY WIĘCEJ VEKTRY.
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTKO TRAKTOWANIE KLIENTA OBSŁUGA REKLAMACJE WSZYSTKOO
    MiejscowośćSieradz
  • ~yx / 2023-12-04 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    kanały są wy mieniane bez informowania abonenta o tym rzetelnej informacji niema wcale odkodowanie darmowe canal = film ,seriale nie ma wcale .jedynie kasa . KONKURENCJA ROBI PROMOCJE ODKODUJE KANAŁY A vectra KALISZ NIC .
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KOMPETENCJI .BRAK RZETELNEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Jas / 2023-12-03 20:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Kanały znikają nie wiadomo dlaczego mam już trzeci raz podpisaną kontynuację umowy z Vectrą i to już naprawdę ostatni bo już dwa razy wcześniej mówiłem sobie że nie przedłuża a wciąż się powtarza to samo nie polecam podejście porażka. Jeśli ktoś lubi składać reklamację i wiecznie się użerać to koniecznie trzeba podpisać umowy z taką właśnie instytucją.
    ZaletyNiby cena ale ogólnie brak co z tego że cena jak dziadostwo
    WadyNierzetelność
    MiejscowośćPoznań
  • ~ Carl / 2023-12-01 18:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca mam w Vectrze tv+internet. Z żadną inną firmą usług abonamentowych nie miałem tyle przejść, a to dopiero początek (umowa 24 m-c). Już żałuję. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak by naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    ZaletyŚwiatłowód
    WadyWszystko pozostałe, zwłaszcza traktowanie klienta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~ Carl / 2023-12-01 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca mam w Vectrze tv+internet. Z żadną inną firmą usług abonamentowych nie miałem tyle przejść, a to dopiero początek (umowa 24 m-c). Już żałuję. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak by naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    ZaletyŚwiatłowód
    WadyWszystko pozostałe, zwłaszcza traktowanie klienta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Piotr / 2023-11-30 01:05
    Ocena: 1.25 / 5
    To dno i wodorosty a teraz zmieniają bezpotomnie umowę i zwiększają opłaty nie licząc się z klientem do sądu z nimi
    ZaletyNiema
    WadyOkradają klientów
    MiejscowośćEłk
  • ~Zła / 2023-11-29 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet wieczorem siada, firma krzak, odradzam!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Inka / 2023-11-29 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług Vectry , zostałam oszukana przez pracownika i celowo wprowadzona w błąd . Nie potrafiono przeprowadzić cesji . Muszę płacić ,choć umowa została zcedowana . Na skargi nie odpowiedają , są mili tylko do zawarcia umowy i złapania naiwnego w swoje sidła .Nieuczciwa firma , trzymajcie się od niej jak najdalej
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zły kontakt , brak reakcji na skargi , klient złapany ,to klient , którego ma się już w poważaniu
    MiejscowośćOpole
  • ~Bie / 2023-11-29 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W Żarowie ul Łokietka co miesiąc ta sama sytuacja,rachunki dostarczane są ostatniego lub przed ostatniego dnia miesiąca,wtedy zostaje mali czasu na opłatę rachunku.Powinny przychodzić przynajmniej tydzień wcześniej.
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
    MiejscowośćŻarów
  • ~xy / 2023-11-28 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Informowanie abonenta o zmianie systemu nadawania niema nic .odkodowaniu ewentualnym CANAL + FILM >CANAL + SERIALE za darmo niema nic jedynie kasa .Od lat jest to samo powielają drogą multimedia polska . promocji i poprawy usług brak . awarie same się mają usunąć obsługa techniczna brak reakcji .Brak kompetencji od kierownika po obsadę biura abonenta .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji obsługi technicznej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Marian / 2023-11-26 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jednen z najgorszych operatorów. Naciągacze na abonamenty, atrakcyjne ceny? Jak podpiszesz umowę na dwa lata. Co jeśli jesteś stałym klientem? Nic nie zyskujesz. Wykupują lokalnych operatorów, po co? Po to by wykluczyć konkurencję i podnieść ceny w danym regionie. Kłamią w reklamach tani internet? Nie bo w waszej okolicy brak konkurencji i mają swoje horondialne wysokie ceny. Oszuści i złodzieje. Aby przejąć cały rynek mniejszych miejscowości i ciągnąć od ludzi pieniądze jak popadnie.
    ZaletyBrak zalet za te pieniądze co biorą powinni wymieniać łącza na światłowody a tego nie robią.
    WadySłaba obsługa klienta. Źle działająca aplikacja na telefon strefa klienta pokazuje niezapłacone faktury po mimo że są opłacone.
    MiejscowośćSieradz
  • ~Veg / 2023-11-26 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,oszuści i maciągacze szkoda posać,nigdy nie wierzcie obsłudze telefonicznej
    ZaletyBrak
    WadyKłamią zawsze
  • ~L. / 2023-11-26 05:18
    Ocena: 1.25 / 5
    XXI wiek na swiecie, a w Vectrze cos kolo XV. Najgorszy internet, jaki kiedykolwiek mialem. Szybkosc rzeczywista nie ma nic wspolnego z deklarowana, przerwy w dostawie neta praktycznie codziennie, chocby na pare minut. Ostatnio awaria 2-dniowa i co chwila pojawiajaca sie inna przewidywana godzina/data usuniecia usterki. BOK to jakas kpina.
    Wypowiadam umowe i nigdy wiecej nie chce miec z tym gownem nic wspolnego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Joanna P / 2023-11-25 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość internetu w ostatnich miesiącach to tragedia, prakty znie go nie ma, non stop przerywa-tragedia. Vectra podnosi sobie ceny abonamentu w trakcie trwania umowy nie informując klientów w zaden sposób z jakiego powodu. Nigdy więcej nic wspólnego nie chcę mieć z tą firmą.
    ZaletyBrak
    Wady Brak internetu, podniesiona cena abonamentu bez informowania dlaczego
    MiejscowośćKartuzy
  • ~vx / 2023-11-25 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    widać awaria radia i brak sygnału telewizji to norma .ekipa techniczna nie robi nic awaria sama się naprawi .informacji o tym że odkodowane ma być CANAL + FILM CANAL + SERIALE niema nic bo za kasę owszem ale darmo wcale .konkurencja robi dla abonenta a tu nic .biuro abonenta niema pojęcia o niczym brak kompetencji .
    Zaletybrak
    Wadypodwyżki cenny ale jakości już nie .poprawa oferty programowej niema dodaje się zapchaj dziury .POLSAT VISAT EKTRA .POLSAT SPORT NEWS , AMC TNC nic .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Jarosław Kacprzyk / 2023-11-25 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gówno, tu nawet nie ma co opisywać,bok czy to stacjonarny czy telefoniczny to gówno takie rzadkie, że szkoda się wypowiadać na ten temat.
    MiejscowośćSkierniewice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4834
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4044
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2675
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319