Niska cena przekłada się na brak internetu powinienem mieć teraz 50 mb a mam 3 nie wiem jakim cudem częste awarie i 0 pomocy
Zaletyniska cena
Wadysłaby internet
olewanie klienta
naciąganie
Siemianowice
~Guliwer / 2023-09-18 09:35
Ocena: 2.50 / 5
Od roku jest tragedia, wcześniej awarie bardzo często, teraz o ile nie ma awarii tak wolna prędkość pobierania na aplikacjach typu steam/epic/ea app.
ZaletyCena spoko
WadyPrędkość pobierania
MiejscowośćOlsztyn
~Igor / 2017-10-10 08:22
Ocena: 2.50 / 5
Nie No Błagam To jest jakaś paranoja router w salonie a w pokoju obok nie da sie nic zrobić nie wspominają c o kuchni w której wogóle zasięg nie odbiera a co dzieje się po 21 totalna masakra czasami google się ładują 2 minuty moze pakiet za 35 zł nie jets jakis najlepszy no ale bez przesady nie polecam
ZaletyFajna Cena
WadySłaby zasięg po 21 bardzo słaby internet
zapłaciłem 35 zł korzystam juz długo bo rok przedtem nie było takich problemów
~Iwona / 2023-12-27 11:18
Ocena: 2.50 / 5
Pan z którym rozmawiałam z zapytaniem przeniesienia usług był po prostu bezczelny mówiąc w skrócie ham.
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~jacek / 2017-06-12 11:51
Ocena: 2.50 / 5
Jestem po dwóch udarach i w celu zmiany umowy BOK każe mi jechąć do punktu obsługi klienta.
Twierdzą, że ani przez telefon, ani przez przedstawiciela nie mgoą zmienić warunków umowy.
Umowa zawarta do 01.08.2017, Zależy im tylko na wyrwaniu kasy od klienta, bo jak bym chciał
zawrzeć nową umowę na wyższy pakiet usług to przylecieli by natychmiast, a tak to nie.
~Jadwiga / 2018-10-27 17:31
Ocena: 2.50 / 5
Awaria w całym bloku,zgłoszona w sobotę,tj.27.10.O godz.9.10 nie jest jeszcze usunięta godz.17.30. I nie wiadomo,Kiedy to nastąpi.Trzeba przyznać,że tempo ekspresowe,a wszystko w trosce o klienta.Po co ma psuć sobie oczy oglądając tv lub siedzieć przed komputerem.Masakra!!!
ZaletyTrudno powiedzieć
WadyCzęsty zanik sygnału
MiejscowośćWałbrzych
~Jakub / 2022-03-10 15:54
Ocena: 2.50 / 5
Wreszcie się zmobilizowałem i rezygnuję na koniec marca z tego"interesu".Nie chodzi mi nawet o jakość internetu/mi wystarcza,że jest/-ale o traktowanie starych klientów,których mają tam,gdzie słońce nie dochodzi.Dzisiaj podpisałem umowę z Netią/obym nie żałował/i pod koniec miesiąca z przyjemnością zaniosę im wypowiedzenie-koniec z podwyżkami ceny.
ZaletyU mnie akurat awarie i zaniki zdarzają się rzadko,mozna zrozumieć
WadyZłe traktowanie starych klientów
~January / 2019-04-26 22:02
Ocena: 2.50 / 5
Płace za 150 Mb/s - mam ok 50 Mb/s.To jest jedyna wada usługi. Reszta spraw :obsługa klienta średnio, cena moglaby być niższa , niezawodność dobra tylko nieraz , gdy kolejna Inna firma grzebie w studzience telekomunikacyjnej obok mojego domu to wtedy nastepuja awarie !!!
ZaletyPrawie niezawodnie działa
WadyPobieranie ok 50 Mb/s , wysyłanie około 10 Mb/s
MiejscowośćKielce
~Jaśko Muzykant / 2015-02-22 13:22
Ocena: 2.50 / 5
W pobliżu routera nie można narzekać na prędkość internetu, bo idzie jak burza, ale im dalej od niego, tym więcej irytacji, zwłaszcza jeśli do Internetu podłączonych jest więcej urządzeń. Awarie trwające od kilku minut do kilkunastu godzin zdarzają się średnio raz w tygodniu, zwłaszcza w weekendy i/lub wieczorami. Na infolinię nie warto nawet dzwonić, bo czeka się długo, a pomoc praktycznie zerowa.
Co się tyczy telewizji, to śmiech na sali jeżeli idzie o kanały HD, które działały kilka dni, a później bezpowrotnie przestały i Vectra nie potrafi na to nic poradzić.
Zaletyszybkość (w pobliżu routera)
Wadyczęste przerwy w dostawie internetu, marna obsługa klienta
3 lata, Internet + telewizja
~Jbć Vectra / 2021-07-23 14:03
Ocena: 2.50 / 5
jak gram sobie w grę typu league of legends to mam 2700 ms opóźnienia gdzie prawidłowe jest 60
powyżej już ciężko się gra
ZaletyKablówka
WadyPrzed wszystkim "internet"
I cała reszta
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Jerzy / 2014-07-19 12:26
Ocena: 2.50 / 5
Byłem abonętem Vectry. Zmuszony względami losowymi do przeprowadzenia się do domu obok (ok. 100m)w którym nie było sieci Vectry. Musiałem zapłacić karę za wcześniejszą rezygnacje (ok. 1500 zł) chociaż chciałem korzystać dalej z usług Vectry.
ZaletyBrak zalet
WadyKompletne nie liczenie sie z klientem. Umawa to jest dyktat Vectry
szęśc lat.Płaciłem abonament 135 zł
~Johnny5 / 2023-01-12 19:31
Ocena: 2.50 / 5
Komuś też podnieśli cenę abonamentu bez poinformowania ?
MiejscowośćŁódź
~JV / 2022-04-04 21:32
Ocena: 2.50 / 5
internet gdzie powinno być 600mb/s jest ledwo 4 od 4h restartowany jest nie jednokrotnie nic sie nie zmienia nie polecam
~Kacper / 2021-04-21 13:16
Ocena: 2.50 / 5
Najgorszy internet na świecie lepszy internet bym miał jak bym sobie udostepnil przez bluetooth z telefonu
ZaletyNie ma
WadyPrędkość lącza
MiejscowośćRadom
~Kacper / 2022-10-17 17:01
Ocena: 2.50 / 5
KOnsultant Vectry ktory twierdzi ze ma specjalna oferte po polubieniu jego profilu na FB wysyla umowe znacznie gorsza od oferty. Potem 0 kontaktu mimo obetnicy zmiany umowy.
MiejscowośćRadom
~Kajtek / 2021-03-25 10:06
Ocena: 2.50 / 5
NIGDY wiecej vectry. W lipcu konczy mi sie umowa (na szczescie) i szczerze nie polecam. Internet w ciagu dnia potrafi wyrzucic nie na dlugo bo na ok. 5 minut na jeden raz znajomi maja to samo. Router? Do routera nie mozna sie zalogowac nawet do zmiany hasla trzeba do nich dzwonic. Router to taki gniot ze wi-fi 2 metry! dalej nie łapie. Sprawdzane na urzadzeniach takich jak p30 pro czy A51 5G... Telewizor w salonie jedyne wyjscie to podpiac pod kabel bo wifi nie ma szans (2 mies. tv a poprzedni ten sam problem mial). Po kontaktach o wymiany routera na inny caly czas temat ze maja tylko te i innego mi nie moga dac. Dla mnie kpina. Czas zmienic firme dostawcy internetu a tej szczerze nie polecam. A dodam jeszcze ze jak ich brałem i przyjechal ich "monter" to nie umial nawet przez peszel przepuscic kabla i PRZY NIM musialem wszystko przeciagac bo on chciał sie "zawinąć" z tekstem ze beda musieli cos wymyslic.
ZaletyBrak
WadySlaba jakosc wi-fi, kontakt obslugi klienta słaby. Przerywanie internetu.
MiejscowośćKnurów
~kamil / 2016-11-04 22:14
Ocena: 2.50 / 5
Telewizja i internet często się rozłączają. Dodatkowo kanały, które są w pakiecie po czasie są blokowane i Vectra oczekuje odblokowania kolejnych pakietów np. kanał Motowizja. Nie polecam!
2 lata
~Karol / 2021-01-12 08:04
Ocena: 2.50 / 5
Raz w tygodniu awaria, ale niedostępnośc do 12 g nie jest awarią.
Zaletycena
Wadyjakość
MiejscowośćGdańsk
~Karol / 2021-03-26 19:03
Ocena: 2.50 / 5
NAJGORSZY DOSTAWCA!!!
NIE POLECAM!!!
Zero szacunku do człowieka.
Od prawie 10 lat korzystam z usług Vectra (mimo że często zawodzi) i kiedy postanowiłem zrezygnować z pakietu telewizyjnego otrzymałem termin 14 dni (mimo że wypadały tam święta w które salon był zamknięty i nie było możliwości oddania) na bezzwłoczne zwrócenie karty telewizyjnej. Chciałem skontaktować się z kimś i powiedzieć że nie mam możliwości oddania jej w terminie ponieważ są duże utrudnienia dla wszystkich z powodu pandemii, a ja mam w domu 3 miesięczne dziecko, ale nie dało się znaleźć osoby decyzyjnej, bo albo odbierał wirtualny robot albo słyszałem odpowiedź "to system sam nalicza, nic nie mogę zrobić". Spóźniłem się z oddaniem 5 dni i postanowili naliczyć kwotę księgowa 60zl i nękać smsami i mailami przez kilka dni (codziennie!) Aż ich zablokowałem. Pisałem odwołanie o anulowanie noty jednak słyszałem tylko odpowiedź jakbym pisał z robotem (zgodnie z przepisami naliczona została nota prawidlowo). Postanowiłem jej nie płacić do czasu wyjaśnienia sprawy, a jednak Vectra postanowilia przywlaczyc sobie moje pieniądze, które wysłałem do zapłaty za bieżące faktury, która w tej chwili widnieje jako niezapłacona!!!
Ktoś musi mieć nieźle znajomości że otrzymali nagrodę za jakość obsługi bo przy tych dzialaniach otrzymanie jej jest poprostu niemozliwe. ODRADZAM I SAM REZYGNUJE z reszty usług!!!
WadyBrak ludzi do obsługi, same roboty.
MiejscowośćBydgoszcz
~Karson / 2023-05-15 09:50
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia .Obsługa kompletnie nie w temacie .Chcesz zamówić usługę to nie ma problemu. Chcesz zrezygnować i tu się zaczyna. Brak słów