Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartosz / 2021-06-29 06:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Przeważnie działa źle co chwile są jakieś awarie.
    MiejscowośćKnurów
  • ~Basia / 2023-01-17 14:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Po tygodniu od podpisania umowy nie dziala funkcja ogladania wstecznego programow. W sobote zglosilam usterke. W wtorek ponownie sie z Vectra skontaktowalam by otrzymac informacje ze technik musi przyjc do domu sprawdzic sprzet. Umowiono wizyte na 12-14. Przysedl SMS z potriwrdzeniem wizyty technika oraz email. Nikt sie nie pojawil. Po ponownym telefonie otrzymalam infrmacje ze zaden technik u mnie nie byl umawiany i ze nie ma w sumie mojego zgloszenia opisanego w systemie!!!!!!!!
    Pytanie, w jaki sposob mozna zerwac umowe z Vecta? Czy ktos z Panstwa przechodzil przez ten proces?
    ZaletyBogata oferta TV i HBO
    WadyCiagle wady dekoderow, niekompetentni ludzie w obsludze klienta
    MiejscowośćWroclaw
  • ~blendisi / 2022-02-10 21:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Od początku umowy zamiast zapisanych w umowie download 600mb, jest zazwyczaj max 250mb, czyli net nie osiąga nawet prędkości minimalnej deklarowanej tj 300 mb. Do tego dość częste awarie i to nie chwilowe.
  • ~bozydar / 2023-06-19 11:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Podnoszenie cen tuż po podpisaniu umowy tzw. pseudo-waloryzacja. Mimo to nadal oferowanie pakietu z niższej kwocie online. Mimo wybrania oferty zmiana jej warunków na etapie instalacji, próba zmiany warunków na etapie pierwszej faktury (niezgodność naliczania z fakturą - reklamacja uznana po czasie). Kolejna zmiana na drugiej fakturze itd. W mojej opinii bardzo nieporządku.
    Zaletydziała
    Wadyzmiana warunków na etapie instalacji
    zmiana warunków na pierwszej fakturze
    zmiana warunków na etapie dalszego trwania umowy (waloryzacja przy drugiej fakturze)
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Bruce / 2021-02-24 12:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Agresywny marketing - każda rozmowa na temat rozszerzenia usług kończy się moim akcesem ! Wprowadza się do systemu przedłużenie umowy ma którą nie wyraziłem zgody !
  • ~BRZOZA / 2023-07-20 13:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałam nieprzyjemność być obsługiwana przez Pania o blond wlosach w wyciagnietym tshircie. Pani była obrażona,że musi mnie obslugiwac, robila opryskliwe miny, odpowiadała mi na pytania jak za kare od momentu gdy odmowilam jej podwyzszenia pakietu. Gdy zapytalam o promocje powiedziala ze mam dobra oferte, a pani obok obslugujaca proponowala komus pakiet na rok za darmo. Gdy zwrocilam jej uwage zaczela przewracac oczami, dając mi do zrozumienia,ze dalsza obsluga mojej osoby będzie- ale z łaską. Straszyła mnie jakąś klauzulą , i powiedziała ze robienie aneksu mi sie nie opłaca bo bede miala co chwile podwyzki .Nie jestem pierwszą osobą ktora skarży sie na te Panią. Niedawno był tu mój starszy sąsiad który również był niemile obsłużony przez tą Panią. Gdy wychodzilam bylam zdenerwowana i nie ukrywam,ze pod nosem mowilan o swoim niezadowoleniu z obslugi, ta pani to slyszala i probowala mnie przekrzykiwac krzyczac po kilka razy DO WIDZENIA. Czulam sie jak na targowisku- myslalam ze w takich miejscach obsluguja osoby doswiadczone i profesjonalne. Pani jest bardzo młoda i widać ze nie ma doświadczenia w obsłudze. Mam nadzieje ze opinie te przeczyta jej przłożony i wyciagnie konsekwencje. Dziwie się,ze ta pani nadal tam pracuje. Następnym razem bede zawierać umowe telefonicznie, aby unikać nieprzyjemności ze strony tej pani ktora tam obsluguje.
    MiejscowośćPiła
  • ~Czarna / 2022-03-02 11:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Vectra zaczęła traktować klientów, którzy są związani umową jak śmieci, nikt nic nie załatwi telefonicznie w dziale obsługi klienta, nie ma prawdziwych ludzi, tylko jest katarynka, która powtarza te same słowa!
    Dla niej klienci, to maszyny do robienia kasy, a umowy zawyża, zawsze dopiszą więcej usług i potem nie ma z kim o tym rozmawiać o zawyżonych rachunkach!!!
    ZaletyKonkurencyjne ceny
    WadyKatarynka obsługuje problemy ludzi-czyli wszystkim mówi to samo.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Darek / 2021-02-14 13:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Kończy się moja umowa chciałem podpisać nową a tu szok.Jestem klientem około 24lat i propozycja taka tv+internet dodatkowe kanały sportowe+jakas AXA ubezpieczenie i na koniec Najlepsze AKTYWACJA 145zl polskich.Pytam się czy sprzęt Vectry jest ze złota że musi być ubezpieczenie przez 3 miesiące i ta aktywacja. Podziękowałem i sobie poszłam i nie wrócę.
    ZaletyŻadne
    WadyCeny ceny i jeszcze raz ceny
    MiejscowośćToruń
  • ~Daro / 2017-12-21 17:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem niedoszłym klientem Vectra w dn. zamowilem u P. Pawła Opiekuna Bloku w Sosnowcu przy ul. Kierocinskiej 20, pakiet tv, Internet i umowilem sie na instalacje w dn. 18.12.2017, wypowiedziałem umowy u innych operatorow, urlop w pracy i czekam... nikt w umowionych godzinach 12-14 sie nie wstawił. Zadzwoniłem do "Opiekuna" po czym dowiedziałem sie że technik zgłosił moją nieobecność w domu w umowionym terminie i miał to wyjaśnić do dzisiaj czekam na odp. Z drugiej strony czytam opinie i moze to dobrze że tak sie stało. Na szczescie konkurencja w bloku jest spora. Obsługe oceniłem na 1 reszta ocen średnia ze wzgledu na brak usługi. Pozdrawiam niedoszły Klient
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Dorian / 2023-05-12 20:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Czasem brakuje sieci, bez informacji że są jakieś pracę. Momentami zamula przy prędkości 600mgb, tylko przy oglądaniu Netflix. Muszą nad sobą popracować ????
    MiejscowośćZabrze
  • ~Dude / 2016-02-24 20:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Prędkość nie dorównuje tej, którą obiecują. Wi FI to dla nich wi fi w dwóch urządzeniach, za więcej trzeba płacić.
    co parę miesięcy proponują wyższy abonament, raz na miesiąc wada w działaniu neta. echh szkoda gadać
  • ~Duszka / 2023-02-13 22:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia z internetem!!!! . A jak WYSYŁAJĄ WIADOMOŚCI BLOKUJĄ DEKODER !!!!!!! i trzeba za każdym razem wyłączać go żeby z powrotem można było oglądać. Najgorzej gdy coś w tym czasie nagrywa się!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyBlokowanie programów przy wysyłaniu Wiadomości. Czasami brak aktualizacji EPG!
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Endi / 2023-11-18 21:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Legalni naciągacze, internet co jakiś czas ma spore spadki prędkości. Ciężki kontakt z obsługa, do tego przy zmianie oferty zażyczyli sobie zwrot dekodera przy czym pan monter który był dokonać zmian dekodera zabrać nie chciał gdyż stwierdził iż nie ma takiej potrzeby wiec trzeba było jechac do salonu, który okazał się akurat nieczynny w sobotę z powodu awari ( w inne dni człowiek pracujący niestety nie zawsze ma czas podjechać) a kiedy już po stracie czasu i pieniędzy na dojazd oddaliśmy dekoder okazało się ze już po terminie i naliczyli 60 zł kary, potwierdzenia zwrotu oczywiście do dziś nie dostaliśmy. Nie pozdrawiam mam nadzieje ze się wezmą za firmy tego typu bo zwykły szary człowiek jest naciągany i nawet nie ma gdzie się zwrócić o pomoc…
    ZaletyBrak
    WadyŻałosna obsługa, brak szacunku dla stałych klientów promocje tylko dla nowych, naciąganie klientów w nie etyczne sposoby.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2018-01-14 13:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Ludzie nie zawierajcie żadnych umów przez telefon.Ja miałam taką sytuację i niestety zostałam sromotnie oszukana.Konsultantka zadzwoniła żeby zwiększyć prędkość internetu z 30 na 50 za 5zł dodatkowo miesięcznie.Nie pasowałao mi to, ale po jej usilnych naleganiach zgodziłam się,i niestety bardzo tego żałuję.Zostałam oszukana.Jakież było moje zdziwienie gdy po kilku miesiącach zaczęłam dostawać faktury na kwotę o wiele wyższą niż powinnam.Udałam się wiec do biura tej firmy w swoim mieście i..UWAGA-dowiedziałam się że muszę płacić dodatkowo 7zł z groszami za antyvirus oraz,że przedłużono mi umowę o półtora roku tj.od dnia kiedy owa konsultantka namówiła mnie na zwiększenie internetu.Myślałam że mnie szlag trafi.Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Okazuje się że wyrażenie zgody na zwiększony internet, to równiwż wyrażenei zgody na dodatkowe funkcje, które ta nieszczęsna firma "wpycha na siłę ludzom.Rozmawiałam ze znajomymi i niektórzy też znaleźli sie w identycznej sytuacji.Tak więc ta firma stosuje takie właśnie "myki"żeby,"nabić w butelkę"jak najwięcej swoich klientów.Dodam jeszcze że do tej pory nie miałam z nimi żadnych problemów a jestem ich klientem od kilkunastu lat.Nie lubię jak mmnie ktoś oszukuje wiec nie przedłużę z nimi więcej umowy...
    Zaletynie widzę jakiś szczególnych zalet.Płacę wiec wymagam
    WadyKomunikacja z firmą zerowa,oszukiwanie
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~FatMike / 2017-12-11 20:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie wielka awaria w ciągu ostatnich miesięcy (zwłaszcza dwóch) 150mb chodzi jako 15. Kiedyś internet po interwencji magicznie wracał do poprzednich parametrów. Teraz to niemożliwe bo nie da rady się dodzwonić. Po ostatniej duzej awari dalej są ślady w obciętym transferze.
    Zaletykiedyś było 150mb
    telewizja ok
    Wadyobsługa tech.
    kontakt
    blokowanie ruchu sieciowego
    zmuszanie do "ichniego" routera - brak mozliwości poważnej konfiguracji
    MiejscowośćWrocław
  • ~ft / 2023-06-08 12:05
    Ocena: 2.50 / 5
    widać informacji o zakończeniu nadawaniu kanału z dniem 30 06 2023 nie ma wcale . ciekawe co w zamian będzie pewnie NIC ! bo zamiast przystosowania oferty programowej 2023 nie robi się nic .igrzyska europejskie będą oczywiście na tę okazję jak zawsze NIC ! od lat abonenci w końcu odejdą i będzie klapa .
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak informacji o zmianach 2023 w ofercie programowej z dniem 30 06 2023 nic !
    Miejscowośćkalisz
  • ~gość / 2020-02-27 19:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Oszustwo.
    Internet nigdy nie działa prawidłowo, a o prędkości deklarowanej można pomarzyć.
    Wadyfaktyczna prędkość, ping, cena/jakość, obsługa klienta, przerwy w dostawie
    Miejscowośćchoszczno
  • ~Grzegorz / 2016-10-05 20:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Niska cena przekłada się na brak internetu powinienem mieć teraz 50 mb a mam 3 nie wiem jakim cudem częste awarie i 0 pomocy
    Zaletyniska cena
    Wadysłaby internet
    olewanie klienta
    naciąganie
    Siemianowice
  • ~Guliwer / 2023-09-18 09:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Od roku jest tragedia, wcześniej awarie bardzo często, teraz o ile nie ma awarii tak wolna prędkość pobierania na aplikacjach typu steam/epic/ea app.
    ZaletyCena spoko
    WadyPrędkość pobierania
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Igor / 2017-10-10 08:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie No Błagam To jest jakaś paranoja router w salonie a w pokoju obok nie da sie nic zrobić nie wspominają c o kuchni w której wogóle zasięg nie odbiera a co dzieje się po 21 totalna masakra czasami google się ładują 2 minuty moze pakiet za 35 zł nie jets jakis najlepszy no ale bez przesady nie polecam
    ZaletyFajna Cena
    WadySłaby zasięg po 21 bardzo słaby internet
    zapłaciłem 35 zł korzystam juz długo bo rok przedtem nie było takich problemów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264