Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowoly klient / 2023-10-30 10:04
    Ocena: 1.25 / 5
    internet się zacina i muli (we Wrocławiu...). serwis umówiony na 8-10, serwisant o 9:57 dzwoni, że będzie miedzy 11, a 12... zrozumiałbym jakby to był weekend, a nie normalny dzień pracy, w którym pracuje... dodzwonić się na na infolinie poniżej 30min to prawie jak cud.
    Zaletybrak
    Wadycała masa
    MiejscowośćWrocław
  • ~sensei / 2023-10-28 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ma gorszego internetu odradzam !!!!!! przerywa caly czas nie wazne od dnia.. trzeba naprawde trafic ta jedna godzine zeby chodzilo plynnie
    Zaletynie ma
    Wadylipa
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Darek / 2023-10-28 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie brać, oszuści. Już się nie nabiorę na to dziadostwo.Zepsuł się pilot to se jedź go wymień, technik nie przyjedzie no kpiny.
    MiejscowośćKatowice
  • ~B / 2023-10-26 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem napisać epistołę, ale wszystko już było w opiniach poniżej. Skąd więc aż 1 gwiazdka? Zapracowała na nią p. Karolina Mańkowska - konsultantka, na którą cudem trafiłem po 3 tygodniach użerania się z innymi. Jej słowo coś znaczyło, a podjęte działania okazały się skuteczne. Ale zdrowia nikt mi nie zwróci. Ludzi z wysokim ciśnieniem Vectra mogłaby w tym czasie wykończyć. Hmm... to jednak nie jest całkowicie bezużyteczna: chcesz popełnić zbrodnię doskonałą, to poleć usługę Vectry swojemu wrogowi.
    MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
  • ~ac / 2023-10-26 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    BRAK INTERNETU stacjonarnego od 15 pazdzienika!!! codzienny kontakt telefoniczny i zgłoszenie usterki - nie skutkuje totalnie niczym - wciąż powtzrany ten sam tekst że technik się skontaktuję, po czym kolejny dzień i zero odzewu. vectra jest totalnie bezużyteczna!
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
    MiejscowośćGostynin
  • ~Klijent / 2023-10-25 22:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra pada na pysk od miesiąca w Kamiennej Górze woj dolnośląskie non stop mają problem z internetem ale wydaje mi się że problem leży w Kierowniku który jest technikiem awarii i nie potrafi rozwiązać problem bo dostał posadę.wspomonaja o szczurach na terenie Wałbrzycha i nie potrafią ogarnąć się z tym problemem nie wspomnę o biurze w KG zero jakiej kolwiek zaangażowania się w pracę całego zespołu więc nie polecam tej Vectry bo jest tragedia walki robią na dostawie neta na początku jest pięknie ładnie a później wujenka na klienta zero szacunku
    ZaletyTelewizja jest ok
    WadyMasz 300 mb/S a po miesiącu masz 50 mb/S
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~xyv / 2023-10-25 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    widać informowanie o zmianach w ofercie programowej 2023 nie istnieje wcale .O tym że od 1 listopada fox zmienia nazwę FX oczywiście niema wcale ale o podwyżce cenny owszem jest .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta .brak informowania o zmianach w ofercie programowej 2023 .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Nelar / 2023-10-24 16:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Jako klient z piętnastoletnim stażem najchętniej nie pozostawiłbym "suchej nitki" na szeroko rozumianej jakości usług firmy Vectra SA. Dezaktywacja kolejnych programów, nieuznawanie reklamacji, agresywna windykacja to typowe smaczki, których doświadczyłem. .... .... i kamieni kupa.
    ZaletyNie dostrzegłem
    WadyPełen wachlarz
  • ~Rafał / 2023-10-24 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj tj. 24.10.2023 podobno był technik i "usunął" awarię BRAK SYGNAŁU. Poinformował mnie sms-em. Nie zadzwonił nawet domofonem i się nie upewnił. Oczywiście niczego nie naprawił. Partacze jakich mało!!
    MiejscowośćGłogów
  • ~nika / 2023-10-24 09:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra to złodzieje i oszuści!
    Dalam sie namówić na abomament telefoniczny-przy próbie polaczenia nie moglam nigdzie dzwonić. Byl brak aktywacji. dzwonilam kilkanascie razy na infolinię, za kazdym razem obiecali że juz będzie dzialalo, ale nie działało. Przez rok czasu wykonalam 2 połączenia. Rozwiązania umowy z winy Vectry tez nie mogłam doprosić się. Placilam za usługę z której nie korzystałam. Wywierali taka presję że wylacza tv.Mialam w tym pakiecie TV. Po sprzedaży mueszkania w ktorym mialam internęt stacjonatny z V nie chcieli rozwiazac umowy, proponowali w to miejsce inne uslugi, które juz miałam w innych firmach. lub karę wyzsza niz placenie abonamentu do konca umowy. Opłacałam ten abonent przez prawie rok czasu.
    ZaletyDobry stacjonarny Internet
    Wadyściganie klientów, kiepska obsluga przez infolinię BRAK MOŻLIWOŚCI ROZWIAZANIA UMOWY
    MiejscowośćPolkowice
  • ~Piotrek / 2023-10-24 00:20
    Ocena: 5.00 / 5
    A no i jeszcze żeby nie było nigdy nie miałem problemów.... no ok może Rz ale 5 sekund i załatwili ale to było dawno .... sztywne łączę brak problemów ogólnie jest bardzo dobrze
    ZaletyDołączę co do zalet bardzo dobry sprzęt
    WadyA wad nie mam hehe
  • ~Piotrek / 2023-10-24 00:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Rozwiązałem problem "braku sygnalu" problem tkwi nie po stronie vectry tylko przez nieudolne korzystanie... ludzie nie odlanczajcie zasilania i wszystko będzie wam elegancko chodziło
    ZaletyMega speed
    WadyBrak
    MiejscowośćJawor
  • ~Moni / 2023-10-23 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra przedłużyła moją umowę o 18 miesięcy w trakcie rozmowy z konsultantem, kiedy pytałam go o powód wyższych cen. Bez mojej świadomej zgody!
    teraz podnieśli ceny o 15% bez możliwości rozwiązania umowy, albo muszę im zapłacić karę 1200pln za wcześniejsze rozwiązanie umowy - sprawę zgłosiłam do UOKiK i Prezesa UKE, gdyż narusza to prawa konsumenta o odstąpieniu od umowy w przypadku zmiany cennika. Twierdzą, ze podwyżka inflacyjna nie jest zmianą warunków umowy - ZGŁASZAJCIE TO DO UOKiK I DO PREZESA UKE!!!
    To tak, jakby konsument był niewolnikiem nawet jak podnosi mu się ceny.
    Wadyzrywa codzinnie internet po kilka razy, stosują praktyki mafijne wobec konsumentów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2023-10-22 19:12
    Ocena: 1.75 / 5
    3 miesiące po podpisaniu umowy na rok Vectra podwyższyła cenę o 15% i to bez możliwości rezygnacji, powołując się na klauzulę inflacyjną. Trudno zrozumieć, jak coś takiego może być zgodne z prawem, ale na pewno świadczy to o bardzo kiepskim podejściu do klienta. Odradzam usługi Vectry!
    Wadypodnoszą ceny o 15% bez możliwości rezygnacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ALICJA / 2023-10-21 22:54
    Ocena: 1.50 / 5
    ODBIÓR TELEWIZJI JEST NIEMOŻLIWY ,KAŻDEGO DNIA SĄ PRZERWY W ODBIORZE PO KILKADZIESIĄT RAZY DZIENNIE
    ZaletyBRAK
    WadyODBIÓR ,A RACZEJ JEGO BRAK, CENA NIEADEKWATNA DO OFERTY
    MiejscowośćBYDGOSZCZ
  • ~Szczery / 2023-10-21 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejstwo nic więcej ! Usługi nie warte nawet grosza potrafią tylko faktury wystawiać i nic poza tym. Porażka
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~Joanna / 2023-10-21 22:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Mega kiepski internet. Wieczorem potrafi 3-4 razy utracić łączność. Oglądanie filmu to porażka połowy niestety się nie ogląda. Przerwy w internecie codziennie.
    Nie polecam
    WadyNotoryczne przerwy w dostawie internetowej
    MiejscowośćKatowice
  • ~Patusja / 2023-10-21 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Płaci się sporo by oglądać telewizję na dwóch dekoderach więc wymaga się dużo, a dostaje się wiecznie problemy z internetem. Po kilka godzin co jakiś czas nie ma telewizji. Sobotni wieczór i chce się obejrzeć film, a tu przez cały czas kółko co się kręci. Miałam płacić mniej, a od tego miesiąca place sporo więcej za to, że Vectra nie pozwala mi nic oglądać przez problemy jak to nazywają ,,techniczne".
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, problemy z telewizja, częste zawieszanie.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Paweł / 2023-10-21 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa tv i net to dno o tego dostawcy a kontakt przez infine w tej firmie +reklamację nie istnieją
    MiejscowośćOZORKÓW województwo Łódzkie
  • ~ML / 2023-10-20 12:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Próbuję załatwić cesję umowy od miesiąca. Zdecydowałem się na opcje zrobienia tego mailem, teraz żałuję, może w biurze byłoby szybciej ale wówczas musiałbym ciągać tam cesjonariusza a nie mamy na to czasu.
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264